Foto galerija
Zadnje iz eTrgovine
Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi
Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.
Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.
Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.
Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.
NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU
7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.
- Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
- Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
- Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
- Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
- Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
- Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
- Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
- Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
- Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
- Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
- Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
- Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
- Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
- Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
- Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
- Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
- Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
- Pomen vloge namestnika skipperja.
- Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
- Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
- Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
- Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
- Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
- Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
- Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
- Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
- Osnovna uporaba varnostne opreme.
- Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
- Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
- Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
- Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
- Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
- Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
- Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
- Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
- Problematika nenadnega preleta buma.
- Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
- Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
- Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
- Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
- Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
- Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
- Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
- Varne in hitre metode spusta genakerja.
- Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
- Nasveti za reševanje zapletov.
- Najpogostejša vprašanja skipperjev
- Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
- Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
- Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
- Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
- Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.
Partnerji:
- Karpo
- Spinaker.si
- eNavtika
- JK Loka Timing
Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Navtični abonma 2025 – 7 online predavanjNove jadrnice Volvo 65 so uspešno prestale vse teste. Trenutno sta v vodi že dve plovili. Prvo je bilo plovilo ženske ekipe SCA, sedaj pa je v vodi že plovilo kitajske ekipe Dongfeng.
Plovilo, ki meri v dolžino skoraj 20 m, tehta zgolj 12.000 kg. Z vso sodobno tehnologijo, ki je vgrajena v plovilo, bodo nove jadrnice sigurno zabeležile marsikateri jadralski rekord. V videu je prikazano plovilo od blizu, kako je potekala gradnja in kako trenutno potekajo snemanja in fotografiranja plovila. Organizatorji regate zatrjujejo, da bo plovilo Volvo 65 sigurno največkrat fotografirano plovilo v naslednjem letu.
Vir: http://www.volvooceanrace.com
Peta etapa regate Clipper iz Albanya do Sydneya se počasi bliža koncu. Najhitrejše jadralci bodo pričakali v cilju že v petek 13.12.2014 (po lokalnem času).
Peta etapa se je pričela na zahodnem delu Avstralije v mestu Albany. 12 jadrnic je plulo po južni strani Avstralije proti skrajnem južnem rtu Tasmanije. Tu so se jadralci obrnili prosti severu, proti Sydneyu. Najhitreje plujejo ekipe OneDLL, Derry~Londonderry~Doire in Qingdao. Do cilja jih trenutno loči še 200 nmi. Razlike med njimi so le miljo ali dve. Ker plujejo po različnih rutah, vendar v enakih vetrovnih pogojih, se v vodstvu stalno izmenjujejo. Plujejo s hitrostjo okrog 10 vozlov, kar pomeni, da jih do cilja loči še približno 20 ur plovbe. Kdo bo zmagovalec tokratne etape bo seveda odvisno od najboljše taktike posamezne ekipa. Najhitrejše tri pričakujejo v cilju v petek v jutranjih urah (po lokalnem času). Trenutno na zadnjem mestu pluje ekipa PSP Logistics. Plujejo po južni strani Tasmanije. Do cilja jih loči še 620 nmi. V Sydneyu jih pričakujejo v nedeljo 14.12. v jutranjih urah.
Pričakovani prihodi v cilj:
Derry~Londonderry~Doire – 13.12.2013 v jutranjih urah OneDLL – 13.12.2013 v jutranjih urah Henri Lloyd – 13.12.2013 v jutranjih urah Qingdao – 13.12.2013 dopoldne Switzerland – 13.12.2013 dopoldne Jamaica Get All Right – 13.12.2013 dopoldne Old Pulteney – 13.12.2013 popoldne Mission Performance – 13.12.2013 popoldne Invest Africa – 14.12.2013 dopoldne Team Garmin – 14.12.2013 dopoldne GREAT Britain – 14.12.2013 zvečer PSP Logistics – 15.12.2013 dopoldneJadrnica Gunfleet 58 je nominirana za Plovilo leta 2014 v razredu luksuznih potovalnih jadrnic. Ima izjemen profil, odlične plovne lastnosti in največje udobje v svojem razredu.
Linije nove jadrnice Gunfleet 58 so čiste in ravne. Ima široko krmo, ki ji zagotavlja stabilnost in optimalne jadralske sposobnosti. Strm premec zagotavlja dolgo vodno linijo, notranjost pa je prostorna in nudi izjemno udobje. Jadrevje je izjemno bogato in omogoča hitro jadranje v veter in z vetrom. Na krmi sta nameščeni dve krmili, ki omogočata lahkotno krmarjenje plovila. Krmarski del je oblikovan po standardih ladjedelnice. Oblikovan je ergonomsko, tako da krmar ni izpostavljen in ne zmanjšuje prostora v notranjosti jadrnice.
Jadrnica Gunfleet 58 je namenjena luksuznemu križarjenju. To se vidi pri ureditvi vseh prostorov, ki so vsak zase optimirani. Pod krovom je velik zračen salon v katerega prihaja veliko naravne svetlobe. V salonu je na voljo velika miza za katero lahko sedi osem oseb. Če se nekoliko stisnemo, pa jih lahko obeduje tudi več. Na levi strani se nahaja prostorna kuhinja in pa vhod v lastniško kabino v krmnem delu plovila. Kabina ima veliko dvojno posteljo, lastno kopalnico, številne omare za shranjevanje prtljage in dve udobni zofi, vsako na svoji strani postelje. Na desni strani salona je vhod v manjšo krmno kabino v kateri je pograd. Kopalnica je v zadnjem delu kabine. Na sprednjem delu salona je prehod v sprednje kabine. Na levi strani se nahaja manjša s pogradom, na desni je kopalnica, v skrajnem delu premca pa je še ena VIP kabina z dvojno posteljo in številnimi odlagalnimi površinami.
Na krmi je velika kopalna ploščad, do katere dostopamo s krme preko štirih lesenih stopničk. Za dostop v vodo pa je nameščena zložljiva lestev na rob kopalne ploščadi.
Katere so največje prednosti, ki jih lahko poudarimo pri novi jadrnici Gunfllet 58. Glede na svojo velikost je izjemno enostavna za jadranje. Tudi v močnejših vetrovih preko 40 vozlov jo je enostavno kontrolirati. Gradnja jadrnice je izjemno kvalitetna in že pri sami plovbi občutimo trdnost plovila. Krmarski del je izjemno udoben in omogoča enostavno krmarjenje in nadzor nad plovilom. Prečenje je izjemno enostavno. Prehodi med krmo in premcem plovila so izjemno enostavni tudi med plovbo. Ker ima nameščeni dve krmili v skrajnih bočnih pozicijah plovila, imamo izjemen nadzor nad plovbo. Hitro se odziva tudi na najmanjše spremembe na krmilu. Če povzamemo vse prednosti lahko na za jadrnico rečemo, da povezuje najboljše lastnosti različnih svetov. Izjemne plovne lastnosti, nizek ugrez in izjemna stabilnost. To je novi Gunfleet 58.
Jadrnica v dolžino meri 18,25m. Dolžina vodne linije meri 16,36 m. V širino meri kar 5,20 m. Standarna kobilica brez spuščenega centralnega dela je na globini 1,75 m, če pa centralni del spustimo, pa ugrez plovila znaša 3,6m. Na ta način pridobimo večjo stabilnost plovila in boljše plovne lastnosti. Jadrnica je opremljena z motorjem Volvo Penta D3 z močjo 150 KM (110 kW). Za hitro jadranje je opremljena z navijalnim glavnim jadrom in genoo. Glavno jadro meri 77,34 m2, genoa pa 95,35 m2.
Tehnične lastnosti:
Dolžina čez vse - 18.25 m Dolžina trupa - 17.60 m Dolžina vodne linije - 16.36 m Širina - 5.20 m Ugrez - 1.75 m (spuščen centre board 3.60 m) Teža - 31.000 kg Rezervoar za vodo - 1,000 l Rezervoar za gorivo - 1,500 lMotor - Volvo D3 150 KM (110 kW) Glavno jadro - 77.34 m2 Genoa - 97.35 m2 (navijalna 135%)
Fotogalerija: Gunfleet 58
Vir: http://www.gunfleetmarine.com
Nemška skupina HanseGroup nadaljuje svojo strategijo povečevanja tržnega deleža. Z nakupom Sealine so pridobili znaten delež v industriji motornih plovil.
»Trg motornih plovil je večji od trga jadrnic. V zadnjih letih doživlja rast, medtem ko trg jadrnic ostaja na isti ravni. Z motornimi plovili si bomo zagotovili lažji prodor na novejše navtične trge, kot sta Kitajska in Brazilija. Prepričan sem, da bo prodaja naših plovil Fjord in jadrnic rasla, ker smo svoj program razširili s plovili Sealine.«, je povedal Dr. Jens Gerhardt, direktor HanseYachts AG.
Po nakupu podjetja Moody leta 2007, je Sealine druga tradicionalna Angleška ladjedelnica, ki je postala del grupacije Hanse. Pridružila se ji je kot šesta znamka. V grupaciji so že: Hanse, Dehler, Moody, Fjord in Varianta. Z nakupom Sealine se Hanse podaja v masovno tržišče motornih plovil. Sealine je bil 40 let vodilni v izdelavi luksuznih motornih plovil. Letni prihodki podjetja so znašali okrog 40 mio EUR. Z pridružitvijo skupini Hanse bodo lahko zmanjšali produkcijske stroške in tako postali konkurenčnejši na trgu.
Na ta način je zagotovljena prihodnost podjetja Sealine. Proizvodnja bo potekala v najmodernejši ladjedelnici v mestu Hanseatic ob Baltskem morju v Nemčiji. Najavljeni model F380 bo pravočasno končan in bo predstavljen na salonu v Dusseldorfu naslednje leto. Proizvodnji program podjetja nameravajo razširiti. Več informacij o tem bodo razkrili po salonu.
Vasilij Žbogar je po kratkem postanku v Sloveniji, kamor se je vrnil zaradi številnih medijskih in sponzorskih obveznosti ter zaključevanja diplomske naloge Fakultete za management, ponovno v Valenciji. Pred novim letom bo opravil še en cikel treningov, zimsko pripravljalno obdobje pa zaključil januarja.
Šestim jadralcem, ki z Vasilijem Žbogarjem na čelu že od lani trenirajo v okviru Dinghy Academy, so se letos pridružili številni novi. Vsak trening na vodi je že manjša regata. »Večja konkurenca na treningih je odlična za motivacijo. Od vsakega jadralca se lahko naučiš česa novega. Od samega začetka svoje jadralne poti sem navajen tako delati, se učiti od drugih. Prihajajo mlajši, motivirani jadralci, to je zame dobro, saj me vsak dan stiskajo, da dam res vse od sebe.« je z razmerami v Valenciji zadovoljen Vasilij Žbogar.
Delovni dan se za jadralce začne v telovadnici, kjer v tem času pod nadzorom kondicijskega trenerja skrbijo za telesno moč in dobro kondicijsko pripravljenost, popoldanski del dneva pa je posvečen treningu na morju. »V tem obdobju tudi na vodi dajemo poudarek telesni vzdržljivosti. Januarja se to spremeni, vedno več ur bomo preživeli na vodi in se posvetili tehniki in taktiki jadranja ter nastavitvam materialov za prihajajočo sezono.« je o decembrskih treningih povedal Vasilij Žbogar.
Spet velik uspeh slovenskih mladih jadralcev! Na regati Sv. Nikola, ki se tradicionalno odvija v času okoli Miklavža v organizaciji JK Vega v Puli, so naši mladi jadralci zopet dosegli več odličnih uvrstitev!
Kar 256 mladih jadralcev v optimistu je za zmago moral premagati Rok Verderber iz JK Pirat. Njegov klubski kolega Klemen Semelbauer se je uvrstil na sedmo mesto. Mara Turin je v absolutni kategorije zasedla odlično 15. mesto, v kategoriji deklet pa je zasedla peto. Nejc Valenčič je bil v konkurenci do 12 let tretji.
V razredu laser, se je Tim Podlogar uvrstil na odlično tretje mesto.
V laserju 4.7 so naši zasedli tri zaporedna mesta pri vrhu, Taš Kolman je bil skupno tretji, Liam Orel četrti in Lin Pletikos peta, Tjaša Milivojevič je bila skupno deseta, Martin Peternelj pa 21. V ženski razvrstitvi je bila Lin tretja in Tjaša četrta, v razvrstitvi med deklicami do 15 let pa sta zasedli prvo in drugo mesto. V 4.7 je nastopilo 57 jadralcev.
Vid Lah je v laserju radial zaključil na 15. mestu med 37 jadralci.
Vir: http://www.jadralna-zveza.si/; foto: http://www.svnikola2013.vega.hr
Burin Yachting Club in Elan Yachting, vas vabita v torek, 17. decembra 2013 ob 19.30 na Impression Night, ki bo v znamenju spominjanja preživetih letošnjih dogodkov in jadranj. Skupaj bomo naredili tudi plane za prihajajoče leto 2014 ter ob dobri pogostitvi restavracije Glažuta in DJ glasbi nazdravili v 2014.
Ob dobri glasbi in dobri pogostitvi restavracije Glažuta bo pijača večera Bacardi Cola, Razz Mojito in Mojito. Tudi tokrat bomo podelili atraktivne nagrade organizatorjev in partnerjev (vikend jadranje, Elan smuči,....) Vaša oblačila naj ne bodo večerne toalete temveč casual s povdarkom na promociji svojih ekip in klubov.
Lovili bomo tudi zadnji dan vplačil po nižji ceni za verifikacije Jadralne Zveze Slovenije za 2014.
Vstop na Impression Night bo zagotovljen vsem na seznamu povabljenih - GUEST LIST na vhodu.
Vstopnina Impression Night večera znaša le 13 EUR na osebo in se plača ob prihodu.
Prosimo vas, da udeležbo z imenom, priimkom, naslovom ter elektronskim naslovom potrdite na e-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. do petka, 13. decembra 2013, do 13.00 ure. Število gostov je omejeno in vam priporočamo, da si vpis na listo zagotovite čim prej. Za vse povabljene goste na Impression Night je organizirano brezplačno parkirišče ob restavraciji Glažuta na Dunajski cesti 119, Ljubljana.
Morski pozdrav!
DRESS CODE: klubske majice, puloverji in jakne ter zastave z logotipi klubov, ki jih zastopate in vaša mornarska domišljija.
Na dogodku se bodo poleg Burin Yachting Cluba in Elan Yachtinga ter velikega števila ekip jadralcev pridružili tudi: Elan navtična divizija, Elan Ski, Elan Inventa, Garmin, Raymarine, One Sails, Navtronic, Just Perfect, eNavtika, Skipper leta in Crocs
Program večera
19.30
Registracija gostov in dalmatinski welcome drink (prvih 100 gostov prejme novoletno darilo organizatorja)
20.30
Finger food Porova pita s feta sirom na trikotnike Nabodalce češnjevega paradižnika in sveže bazilike z mini mozzarello Sticky fingers (piščanec v listnatem testu)21.00
Skupaj nazdravimo ekipi Klobasarne, ki je bila na vseh letošnjih dogodkih v organizaciji BYC in skupaj bomo imeli čas za pokušino Kranjske Klobase
21.30 Topla predjed v veliki ponvi pred gosti Curry rižotka s piščancem in rdečo papriko Morske testenine (školjke, rakci, lignji, sipa)22.00
Spomnili se bomo zmagovalcev S.o.S jadranja, regate treh dežel, Marinade, regate za PS, Skipperja leta, eNavtike in in seveda vseh treh zmagovalnih ekip letošnje regate Impression Sailing Week
22.30
Goveji rezanci z zelenim poprom Saltin bocca (svinjski file s pršutom in svežim žajblom) Pečena polenta na žaru
23.00
Predstavitev Elanovih novitet, charter cenikov in charter managementa Burin Yachtcharter ter Elan Yachtinga in dogodkov v letu 2014
24.00
Na ploščadi pred restavracijo ob ognjemetu s penino v roki skupaj nazdravimo bližajočemu se 2014. Finger food sladice Ocvrte banane z vanilijevo kremo Ananas v beli čokoladni srajčki Seveda bo po polnoči tudi jota za najbolj lačneBliža se konec leta, pred nami so božični kakor tudi novoletni prazniki, vmes pa še Miklavž. December je čas za obdarovanje vaših najbližjih, prijateljev in znancev. Predlagamo vam čudovito darilo za vašega kapitana, skipperja ali za vas, to je daljnogled Steiner.
Steiner je vodilni proizvajalec daljnogledov v svetu, ki uživa zaupanje vseh navtikov, ki kaj dajo nase.
Asortiman navtičnih daljnogledov obsega 9 modelov, ki se med seboj razlikujejo v povečavi in o tem ali imajo kompas ali ne. Cene navtičnih daljnogledov Steiner se gibljejo od 285,00 EUR do 1.990,00 EUR. V mesecu decembru vam na vse modele daljnogledov Steiner v podjetju Stal nudijo 10% popust. Če želite pokličite za dodatne informacije: 01/4233 540, STAL ELEKTRONIK d.o.o. Tbilisijska ulica 89, Ljubljana
Včerajšnji začetek 5. etape regate Clipper je bil izjemno napet. Ekipi Great Britain in PSP Logistic sta trčili in sta bili prisiljeni, da se vrneta v pristanišče in odpravita poškodbe.
Tokratna etapa od Albanya do Sydneja je dolga le 2000 nmi. Za zmago bo pomembna dobra taktika. Flota 12 jadrnic bo plula po južnem oceanu proti Tasmaniji. Obpluli jo bodo po južni strani, nato pa se bodo obrnili proti severu in zajadrali proti Sydneju.
V tokratni etapi si bodo posadke lahko priborile dodatne bonus točke. Kontrolna vrata se nahajajo med točkama 40S 127 E in 43S 127E. Le prve tri jadrnice, ki bodo preplule kontrolna vrata si bodo priborile dodatne točke. Floti se približuje območje visokega zračnega pritiska. Ekipa Mission Performance in Team Garmin sta se odločila, da bosta plula po bolj južni poti. Tu bosta plula v vzhodnih vetrovih. Če je bila odločitev pravilna, bomo videli v nekaj dneh.
Danes sta ponovno štartali obe ekipi Great Britan in PSP Logistic. Zaradi nesreče imata že preko 400 nmi zaostanka za vodilno ekipo. Trenutno je v vodstvu One DLL, ki vodi 19 nmi pred ekipo Derry~Londonderry~Doire, na tretjem mestu pa pluje ekipa Henri Lloyd.
Fotogalerija: Pričetek 5. etape iz Albanya v Sydney
ŠD Piran je pretekli konec tedna v precej razpihanem Piranskem zalivu organiziral tradicionalno Miklavževo regato, na kateri je zajadralo 150 jadralcev iz šestih držav.
Močan veter je botroval tudi odločitvi regatnega odbora, da v nedeljo jadralce, ki so se pomerili v razredih optimist, 29er in laser 4.7, zadrži na obali. Kljub temu so uspeli odjadrati tri plove, kar je bilo dovolj za veljavnost regate in z veseljem poročamo, da so zmage ostale doma.
Klemen Semelbauer iz JK Pirat je v razredu optimist pometel s konkurenco in si za leto dni prisvojil prehodni pokal Miklavževe regate. V konkurenci za 29er sta slavila Peter Lin Janežič in Anže Podlogar iz JK MIPC/JK Izola. V laserju 4.7 je bila najboljša Francesca Bergamo iz JK Jadro Koper. Čestitamo jadralcem in organizatorju za uspešno izpeljavo regate.
Vir: http://www.jadralna-zveza.si; Foto: arhiv eNavtika