Zadnje iz eTrgovine

190.00€

Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi

Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.

Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.

Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.

Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.

NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU

7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.

  1. Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
  • Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
  • Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
  • Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
  • Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
  • Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
  • Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
  1. Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
  • Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
  • Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
  • Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
  • Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
  • Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
  • Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
  • Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
  1. Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
  • Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
  • Pomen vloge namestnika skipperja.
  • Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
  • Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
  • Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
  • Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
  1. Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
  • Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
  • Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
  • Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
  • Osnovna uporaba varnostne opreme.
  • Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
  • Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
  1. Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
  • Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
  • Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
  • Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
  • Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
  • Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
  • Problematika nenadnega preleta buma.
  • Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
  • Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
  1. Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
  • Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
  • Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
  • Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
  • Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
  • Varne in hitre metode spusta genakerja.
  • Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
  • Nasveti za reševanje zapletov.
  1. Najpogostejša vprašanja skipperjev
  • Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
  • Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
  • Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
  • Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
  • Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.

Partnerji:

  • Karpo
  • Spinaker.si
  • eNavtika
  • JK Loka Timing

Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025

Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.

Predavatelj | Maks Vrečko 

Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja. 

Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja. 

Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5

Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.

Sopredavatelj | Tomaž Gregorič

Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.

Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.

Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko

Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.

Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.

Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.

Navtični abonma 2025 – 7 online predavanj

Zadnji video

Po 25 letih od predstavitve prve jadrnice Winner iz podjetja Winner Jachts, podjetje ponosno predstavlja nov model Winner 9.00. Z novo majhno jadrnico želi ladjedelnica omogočiti jadralcem, da izkusijo pravo Winner jadrnico, ki jo zaznamuje osebna nota, kvalitetna izdelava in 25 let izkušenj te nizozemske znamke.  Winner 9.00 je nominirana za Plovilo leta 2014 v kategoriji družinskih potovalnih jadrnic in bo razstavljena na salonu plovil v Dusseldorfu.

Novi Winner 9.0 je oblikoval Cees van Tongeren iz podjetja Van de Stadt design. Jadrnica ima elegantne in čiste linije. Navdušila bo vsakega pravega skipperja ne glede na to ali bo z njo križaril ali pa jadral na regatah.

Pri snovanju jadrnice so strmeli k temu, da je center gravitacije čim niže. S tem so zagotovili izjemno stabilnost. Izbiramo lahko med tremi verzijami. Pri standardni izvedbi je kobilica nameščena na globini 1,6 m. Za plovbo po kanalih in nižjih vodah se lahko odločimo za bolj plitko varianto, ki ima ugrez le 1,25 m. Za tiste, ki pa si želijo hitrega jadranja na regatah, pa je kobilica nameščena na globino 1,9 m. Kot je že običajno pri podjetju, je možno globino na kateri se bo nahajala kobilica spremeniti tudi naknadno. Jadrnica se lahko pohvali z majhno težo in izjemno trdnostjo trupa. Winner 9.00 je tako lahko prava tekmovalna jadrnica.

Jadrnico bo možno naročiti v treh različnih verzijah. Welcome edicija je osnovni model in omogoča izjemno jadralsko izkušnjo po najnižji možni ceni. Cena brez DDV za osnovno različico znaša 74.000 EUR. Performance edicija je namenjena tistim, ki se radi udeležujejo regat in potrebujejo hitro jadrnico. Kobilica je nameščena niže, na globino 1,9 m ima večje glavno jadro, je pripravljena za jadranje z geenakerjem in ima več dodatne opreme. Cena te različice znaša 83.000 EUR brez DDV. Najbolj luksuzno opremljena je različica Classic. Še vedno gre za hitro jadrnico, ki pa je bolj komfortno opremljena. Ima več omar v salonu in kabinah in je namenjena daljšim križarjenjem. Cena te različice znaša 92.000 EUR brez DDV.

K tem trem osnovnim različicam, pri podjetju Winner ponujajo številne dodatke za opremljanje jadrnice. Vsi so izdelani tako, da omogočajo naknadno namestite in omogočajo, da se jadrnica razvija, kakor se razvijajo potrebe lastnika. Podjetje samo nudi storitev naknadne montaže vse opreme na plovilo. Če želite, lahko montažo izvedete sami, saj so poskrbeli, da je delo enostavno.

Tudi na krovu, je možno izbirati med različno opremo, ki je prilagojena našim potrebam.

Standardna različica bo opremljena s klasičnim krmilom. Opcijsko je možno izbrati JEFA premično krmilo z manjšim obročem, ali pa fiksno JEFA krmilo  z večjim obročem.

Oblikovanje kokpita je zasnovano tako, da vedno omogoča posadki dovolj udobja tako med jadranjem, kot na sidru. Na krmo možno namestiti predalnik, ki služi kot klop za sedenje in shranjevanje opreme. Če se opravljamo na regato, ga lahko enostavno snamemo in pustimo na obali, ko pa se vrnemo z regate, pa ga zopet namestimo na plovilo. Uporaben je tudi, ko jadramo z otroci, ali pa se odpravljamo na daljše križarjenje, saj zapre krmni del plovila in skrbi za dodatno varnost pri plovbi.

Tehnični podatki:

Dolžina čez vse: 9.00 m
Dolžina vodne linije: 8.00 m
Širina: 2.96 m
Ugrez: 1.60 m / 1.25 m / 1.90
Teža: 3.10 t
Balast: 1.20 t
Glavno jadro: 31m2
Četrtek 14 Nov 2013

Pretekli teden je v organizaciji podjetja JustPerfect (www.justperfect.si) potekalo jadranje, kot zaključek jadralske sezone. Za enkratne jadralske užitke je poskrbelo izjemno vreme.

Šest jadrnic s 53 jadralci je v sredo v bonaci izplulo iz marine Kaštela proti Velemu Drveniku. Pomanjkanje vetra floti ni pokvarilo dneva. Najprej so se ustavili na Krknjaših, sidrišču na jugovzhodni strani otoka Veli Drvenik in popoldan izkoristilo za kopanje. Kljub temu, da je termometer izmeril 23,5 C, nihče ni pričakoval, da bo v začetku novembra morje še vedno tako toplo. Po skoku v vodo, pa so se lahko vsi prepričali, da se kopalna sezona ne konča avgusta. Večer je flota jadrnic preživela na pomolu v luki Drvenik, kjer so posadke imele čas da spoznajo nasprotnike regate naslednjega dne. Regata se je pričela ob 11.00 uri v rahli burji. Pet jadrnic se je odločilo za plovbo proti cilju regate, Bolu na Braču, po južni strani otoka Veli Drvenik, ena jadrnica pa se je odločila za plovbo po severni strani otoka, kjer je burja pihala še kakšno uro in omogočala jadranje s hitrostjo 6-7 vozlov. Manj sreče so imele jadrnice na južni ruti, ki so kmalu ostale brez vetra. Regata je bila prekinjena, jadralci pa so popoldan izkoristili za kopanje na otoku Drveniku in Šolti. V poznih večernih urah se je flota zopet zbrala, tokrat v luki Bol na otoku Braču. Zabavni večer in druženje sta se zavlekla v jutranje ure.

Tudi tretji jadralski dan ni prinesel vetra. Flota je dan izkoristila za ogled severnega dela otoka Hvara, kopanje v zalivu Tiha, ogled mesta Starigrad in večerni ogled mesta Hvara. Po 30 miljah plovbe je jadralce čakala večerja v Sv. Nedjelji na južni strani otoka. V nočnih urah se je po napovedih vreme začelo obračati na bolje za jadralske navdušence. Začel je pihati južni veter, ki se je okrepil vse do 15 vozlov v dopoldanskih urah. Flota jadrnic je veter izkoristila za jadranje proti zalivu Nečujam na otoku Šolta. Jadranje po južni strani otoka Hvara, mimo mesta Hvar, skozi Pakleni kanal in vse do Splitskih vrat je postreglo z enkratnimi panoramami in potešilo vse jadranja željne jadralce. Elegantna plovba s hitrostjo med 7 in 8 vozli se je zaključila z nočno plovbo skozi Splitska vrata, po severovzhodni strani otoka Šolta do zaliva Nečujam, kjer je floto pričakala okusna večerja in druženje do poznih ur.

Zadnji dan se je jugo še nekoliko okrepil. 12 nmi dolga plovba do marine Kaštela je minila prehitro. Veter, ki je pihal s hitrostmi do 18 vozlov je omogočal plovbo s hitrostjo preko 9 vozlov. Po uri in pol jadranja je flota zaključila svojo petdnevno odisejado in uspešno zaključila letošnjo jadralsko sezono.

Zopet se vidimo v mesecu aprilu naslednje leto na otvoritvi jadralske sezone 2014.

Fotogalerija: Zaključek jadralske sezone 2013

Torek 12 Nov 2013

Jadralna zveza Slovenije razpisuje program usposabljanja in izobraževanja za pridobitev potrdila Offshore Special Regulation, skladno s priročnikom ISAF 2012-2013, poglavje 6. Potrdilo o opravljenem tečaju OSR zahtevajo številni organizatorji regat kategorij 0, 1, 2 in 3.

Tečajniki se seznanijo z varnostnimi postopki na plovilu ter organizacijo varnostnih protokolov. Izvedene so praktične vaje na vodi in kopnem. Tečaj bo potekal v Portorožu ob zapolnitvi prostih mest (10 kandidatov) ali po dogovoru za organizirane skupine. Prvi možni termin za izvedbo je 30.11.2013. Več o izobraževanju in prijavnico najdete na spletni strani JZS na http://www.jadralna-zveza.si/contents/dokumenti/2013/Razpis%20OSR_30.11.2013.pdf
Fotografije na http://www.jadralna-zveza.si/index.php?page=galerija pod Trening preživetja.

Ponedeljek 11 Nov 2013

Prejšnji teden so na seji vlade v Zagrebu podelili koncesijo za izkoriščanje pomorskega dobra na področju marine Kaštela. Koncesijo za naslednjih 30 let si je pridobilo podjetje Marina Kaštela d.o.o.

Marina Kaštela d.o.o. je imela do sedaj dve koncesiji, ki jih je podelila Splitsko - dalmatinska župnija. Z novo koncesijo so poenostavili poslovanje podjetja, in dve koncesiji združili v eno. Na ta način so omogočili nadaljnji razvoj marine in povečali interes za dodatna vlaganja lastnika koncesije v marino. Koncesijsko področje znaša 211.527,00 m2. Morski del znaša 152.797,00 m2, kopni del pa 58.730,00 m2. Nadomestilo znaša 3 HRK/m2 letno in 2,5% od vseh skupnih ustvarjenih prihodkov letno. Dosedanji vložki v marino so znašali preko 120.000.000 HRK. V podjetju Marina Kaštela d.o.o. planirajo dodatne vložke v višini 90.000.000 HRK. 40% vrednosti bodo vložili iz lastnih sredstev, 60% pa s pomočjo kreditov. V marini nameravajo zgraditi poslovni center z bazenom, jadralni klub, obalni zid, hangar in odpreti gostilno. Gre za veliko investicijo, ki bo vplivala na celotno področje mesta Trogir in regijo.

Ponedeljek 11 Nov 2013

Nominiranka za plovilo leta 2014, ki jo predstavljamo v tej številki, je Grand’Large 410. Jadrnica je nominirana v razredu družinske potovalne jadrnice.

Oblikovalci so želeli z novo jadrnico iz serije Grand’Large oblikovati tako, da bo nemudoma zasvojila vsakega skipperja in posadko. Pri oblikovanju posameznega prostora, so se Dufourjevi oblikovalci posvetili vsakemu prostoru posebej in ga oblikovali glede na njegovo namembnost.

Na krmnem delu sta dve krmili, ki na sredini puščata veliko prostora za prosto gibanje skipperja in posadke. Medtem, ko bo skipper krmaril jadrnico, bo posadka uživala v udobnem in prostornem kokpitu. Klopi v kokpitu so široke in posadki omogočajo udobno plovbo. Za tiste, ki bodo jadrnici pomagali med jadranjem, pa so izjemno široki tudi bočni prehodi s krme na premec plovila in omogočajo udobno sedenje. Miza na krmi je velika in omogoča udobno obedovanje 6 osebam. Tudi ko je zložena, ja na njej še vedno dovolj prostora za najnujnejše potrebščine. V zadnjem delu mize je stranica na katero lahko namestimo navigacijsko napravo, in dve vdolbini za kozarca, ki se med plovbo ne bosta premikala. Posebnost Dufourja 410, ki jo zelo redko opazimo na drugih jadrnicah, je raztegljiva sedalna površina na krmi, iz katere nastane udobno ležišče.

V notranjosti bomo takoj opazili novost v jadrnicah. Strop je osvetljen z LED trakom, ki celotni notranjosti doda svežino in bo sigurno kot oblikovalska rešitev postal trend v oblikovanju notranjosti jadrnic. Bivanje v  novem Dufour 410 je izkušnja, ki se spreminja glede na del dneva. Navigacijska mizica je primerna za prečkanje večjih morij, lahko pa jo enostavno spremenimo v del udobne zofe v salonu plovila in tako uživamo v preživljanju prostega časa in druženju s prijatelji. Za ljubitelje vina je v tleh salona vinska klet, kjer boste lahko skladiščili številne steklenice.

Lastniška kabina je opremljena z vsem potrebnim udobjem za križarjenja, enostavno pa lahko postane kinodvorana. Vsak prostor plovila omogoča različne funkcije in različne nivoje udobja. Vse tehnološke in ergonomske novosti plovila so skrite v detajlih in dobro integrirane, da služijo različnim namenom. Celotna notranjost plovila je vrhunski dosežek, ki so ga oblikovali ergonomski geniji z inteligenco in kreativnostjo, da so dosegli izjemno udobje bivanja na plovilu.

Jadrnico je oblikoval Umberto Felci. V dolžino meri 12,35 m. Dolžina vodne linije znaša 11,15 m. Široka pa je 4,11 m. Jadrnico je možno naročiti v dvo ali tro kabinski različici, z enim ali dvema toaletnima prostoroma. V dvokabinski različici ima kopalnica povsem ločeno tuš kabino, v trokabinski pa je nekoliko manjša a še vedno dovolj velika za tuširanje. Jadrnica ima rezervoar za vodo z volumnom 380 l in rezervoar za goriva z volumnom 200 l. Vgrajen motor ima moč 40 KM.

Tehnični podatki:

Dolžina čez vse: 12.35 m
Dolžina vodne linije: 11.15 m
Dolžina trupa: 11.98 m
Širina: 4.2 m
Teža: 8 940 kg
Ugrez: 2.1 m
Glavno jadro: 71 m²
Rezervoar za vodo: 380 L
Rezervoar za gorivo: 200 L
Motor: 40 cv
CE Certifikat: A

Vir: http://www.dufour-yachts.com

Petek 08 Nov 2013

Nova Delphia Escape1080 Soley, ki smo si jo premierno lahko ogledali na minulem salonu plovil Bonaca, je med nominiranci za evropsko plovilo leta 2014.

Moderna barka elegantnih linij, ki združuje izjemno funkcionalnost ter ekonomičnost, je prepričala žirijo, sestavljeno iz novinarjev vodilnih evropskih navtičnih revij. izbira poteka v petih kategorijah, v vsaki pa izberejo pet najzanimivejših novih modelov. Ocenjujejo se varnostni standardi, kvaliteta izdelave, plovne lastnosti, razporeditev prostora ter razmerje med ceno in kvaliteto. Zmagovalci se razglasijo januarja na največjem evropskem salonu plovil Boot v Düsseldorfu. Več informacij o novi Delphii je na voljo pri zastopniku, podjetju AS boats iz Frama.

Več o plovilu si lahko preberete v članku: Novost: Delphia 1080 Escape

Fotogalerija: Delphia 1080 Escape

Petek 08 Nov 2013

Poletna sezona se je zaključila in naša plovila bodo začela samevati v marinah ali na kopnem. Po zaključeni sezoni moramo plovilo pripraviti na zimovanje. Največ škoda na plovilu v zimskem času bo v bivalnem delu, kakor tudi v motornem prostoru povzročila vlaga.

Vlaga v notranjosti plovila negativno vpliva na prav vse elemente plovila. Leseni deli se napojijo vlage in pričnejo razpadati, talne in stenske obloge, ki so vlažne, pričnejo zaudarjati, pojavi se plesen.

Da bi preprečili vse negativne posledice, ki jih povzroča prevelika vlažnost prostora se odločite za namestitev razvlaževalca Air max.

Air Max odstranjevalec vlage niža previsoko relativno vlažnost zraka v zaprtih prostorih z malo ali nič prezračevanja. Air Max odstranjevalci vlage so osnovani na principu posebne soli, ki nase veže odvečno vlago. Ta vlaga se ujame v solne kristale, ki se posledično počasi topijo. Raztopina kaplja na dno posode, kjer se zbere vsa odvečna vlaga, ki se kasneje enostavno odlije.

Ker kristali soli ujamejo odvečno vlago, odstranjevalci vlage ne potrebujejo energije za delovanje in so neslišni. Zaradi tega so primerni za namestitev na plovila, ko le ta niso priključena na električno energijo. Poleg tega lahko Air Max odstranjevalec vlage namestimo kamorkoli (na nevidno mesto), s tem pa se učinkovitost delovanja ne zmanjša.

Air Max Odstranjevalec vlage 1kg deluje približno 3 mesece v prostoru do 60 m3 in vpije do 1l vode, odvisno od temperature, vlažnosti zraka in velikosti prostora.

Zakaj uporabiti Air Max:

•    Ustvarja zdrav življenjski prostor.
•    Ščiti vaše plovilo pred vlago.
•    Ščiti orodje in kovinske dele pred rjo.
•    Preprečuje nastanek neprijetnih vonjav.
•    Preprečuje nastanek plesni.
•    Deluje 3 mesece brez uporabe električne energije.
•    Ne potrebuje vzdrževanja. Deluje neslišno.

Ne pozabimo. Prevelika vlažnost v prostoru povzroča nastanek plesni, ki pa je izjemno škodljiva za naše zdravje. Air Max sredstva za odstranjevanje odvečne vlage učinkovito odstranjujejo tudi neprijetne vonje.

Zagotovite si zdrav bivalni prostor na vašem plovilu in zmanjšajte stroške nepotrebnega odstranjevanja posledic vlage pred pričetkom sezone in na vaše plovilo namestite Air max razvlaževalec prostora.

Komplet vsebuje: 1 kom airMax 1kg + dodatno polnilo 1 kg

Komplet zadošča za 6 mesečno uporabo.

Cena kompleta: 19,00 EUR z DDV (stroški pošiljanja 6 EUR)

Naroči komplet airMax
(1 kom airMax razvlaževelec 1kg + 1 dodatno polnilo 1kg)

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo.
Naročene predmete vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo, na naveden naslov!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup

 

Torek 05 Nov 2013

Dvanajst jadrnic je včeraj ob 14.30 uri po lokalnem času, krenilo iz zaliva Table Bay, na 4.700 navtičnih milj dolgo plovbo preko južnega oceana v zahodno avstralski Albany.

Prva je prečkala štartno črto jadrnica Great Britan, takoj za njo Qingdao in Henri Lloyd. 15 vozlov vetra je zadostovalo za spektakularen začetek pod goro Table.

Na prvi kontrolni točki se je vrstni red spremenil. Takoj po začetku, so veter najbolje izkoristili na jadrnici Henri Lloyd. Sledila jim je ekipa Garmin in OneDLL. Na drugi kontrolni točki pa so bili najhitrejši na jadrnici OneDLL, ki so prvi dvignili spinaker. Sledila jim je ekipa Garmin, tretja na drugi oznaki pa je bila ekipa Henri Lloyd.

Kmalu po štartu regate, so ekipo Garmina poklicali, da se vrne v pristanišče, saj so odkrili napako na vzvodih jadrnice. Ta preventivni pregled je bil zahtevan iz varnostnih razlogov.

Zmagovalec četrte dirke bo v cilju dobil posebno nagrado mesta Albany imenovano pokal Kinjarling. Kinjarling pomeni »kraj dežja« in je izjemno pomemben za avtohtone prebivalce Aborigine. Nagrado bo podelil sam župan mesta Albany Dennis Wellington. Floto jadrnic pričakujejo v zahodni Avstraliji med 24. in 28. novembrom.

Trenutni vrstni red po treh regatah:

Mesto / Ekipa 1 2 3 4 Gate Points Ocean Sprints Kazenske točke Skupaj točk
1 Henri Lloyd 5 10 11 0 2 4 0 32
2 GREAT Britain 11 6 12 0 0 0 0 29
3 PSP Logistics 8 12 5 0 0 0 0 25
4 One DLL 7 8 9 0 0 0 0 24
5 Invest Africa 12 1 10 0 0 0 0 23
6 Qingdao 10 9 1 0 2 0 0 22
7 Derry~Londonderry~Doire 5 7 6 0 3 0 0 21
8 Jamaica Get All Right 3 11 3 0 3 0 0 20
9 Team Garmin 9 4 4 0 0 0 0 17
10 Switzerland 6 3 7 0 0 0 0 16
11 Old Pulteney 2 5 8 0 0 0 0 15
12 Mission Performance 1 2 2 0 1 0 0 6
Torek 05 Nov 2013

Prejšnji teden so svojo udeležbo na regati Volvo Ocean Race 2014-15 potrdili v ekipi Dongfeng, ki prihaja iz Kitajske.

Ekipa Dongfeng je tretja ekipa, ki je potrdila svojo udeležbo na 12 ediciji regate, ki se bo pričela naslednje leto. Direktor ekipe je Bruno Dubois. Ekipa bo predstavljala Kitajsko in njihovo jadranje. V ekipi bodo številni kitajski jadralci, tako na plovilu kakor tudi v podporni ekipi.

Huang Gang, generalni direktor Dongfeng Commercial Vehicle Company, je povedal: "Dongfeng Commercial Vehicle postaja pomemben partner Volvo Ocean Race-a. Regata je mednarodni jadralski dogodek. Odločitev, da se pridružimo regati je ključna pri nastopu našega podjetja na globalnem trgu."

Ekipa Dongfeng je že tretja kitajska ekipa, ki se bo udeležila te regate v njeni 40 letni tradiciji. Pred njimi je na regati nastopila ekipa Sanya  v letih 2011-12, ter Green Dragon v letih 2008-09. Z udeležbo na regati bodo hkrati ustanovili tudi jadralsko akademijo, ki bo zagotovila razvoj vseh vrst jadranja in profesionalnih jadralcev na Kitajskem. Ekipa Dongfeng bo tako kakor tudi ostale jadrala na novi jadrnici Volvo 65. Imeli bodo popolnoma enake možnosti kot ostale ekipe, imela pa bo prednost, ker bodo eni izmed prvih, ki bodo imeli svoje plovilo v vodi in bodo z njim lahko opravili številne treninge pred začetkom regate.

Trenutno se v ladjedelnicah po Evropi gradi sedem Volvo 65 jadrnic. Kakšno bo končno število udeležencev regate še ni znano, organizator se trudi privabiti čim večje število ekip, da se udeležijo te legendarne regate.

Ponedeljek 04 Nov 2013

Nova Bavaria 37 Cruiser se prav tako kot ostale jadrnice iz nove linije potovalnih jadrnic Bavarskega podjetja Bavaria, lahko pohvali z izjemnimi jadralskimi sposobnostmi. Številne posebnosti pa so plovilu prinesle nominacijo za plovilo leta 2014.

Nova Bavaria 37 je potovalna jadrnica z zelo dobrimi plovnimi lastnostmi. Poleg hitrega jadranja, pa se lahko pohvali tudi z največjo kopalno ploščadjo v svojem razredu. Pri tem modelu ne smemo pozabiti omeniti tudi 3 velika okna na krovu, ter velika panoramska okna, ki v jadrnico spuščajo ogromno dnevne svetlobe.

Oblika krova je izjemno inovativna. Zagotavlja prostoren kokpit in dolg prostoren premec, ki omogoča poležavanje na soncu. Jadrnica ima dve krmili, ki na sredini puščata dovolj prostora za enostaven dostop do velike kopalne ploščadi, krmarju pa zagotavljata enostavno krmarjenje, pregled nad plovilom in dobro vidnost v smeri plovbe. Notranji salon ima nov prostorski koncept, ki zagotavlja, da si optimalno razporedite prostor za številne člane posadke, ki bivajo na krovu. Velika panoramska okna na straneh salona in dodatna okna na stropu salona zagotavljajo zračnost in v notranjost prepuščajo veliko naravne svetlobe. Prostor dobi tako izjemen občutek domačnosti in notranjost plovila povezuje z okolico. Stojna višina v salonu je 1,95 m. Sprednja, lastniška kabina nudi široko dvojno posteljo. Pri nakupu se lahko odločimo za dvo ali tro kabinsko izvedbo. Pri dvokabinski izvedbi imamo v krmnem delu na desni strani veliko kabino z dvojno posteljo, na levi pa je prostorna kopalnica. Pri trokabinski različici, sta v krmnem delu dve kabini z dvojnima ležiščema,  kopalnica pa je na levi strani in je postavljena nasproti kuhinjskega kotička.

Vsa oprema v plovilu je izdelana izjemno kvalitetno. Pohištvo je možno naročiti v treh različnih vrstah furnirja, barvo tal lahko izbiramo med šestimi odtenki. Oblazinjenje je lahko iz tekstila, kjer je na voljo šest različnih materialov, če pa se odločimo za usnje, lahko izbiramo med tremi odtenki.  Miza v salonu je zložljiva, da omogoča prost prehod do sprednje kabine. Ko mizo namestimo, povežemo levi in desni sedežni del salona in tako omogočimo komfortno obedovanje tudi osmim članom posadke. Trikabinska različica je izgubila prostor za navigacijsko mizico. Le del sedežne garniture v salonu služi za navigacijske potrebe. Mizica je zložljiva in je skrita v steni kopalnice, kjer so vgrajeni tudi navigacijski inštrumenti in električni panel.

Jadrnica v dolžino meri 11,30 m, dolžina vodne linije pa znaša 10,22 m. V širino meri 3,67 m. Kobilica je nameščena na globino 1,95 m, lahko pa se odločimo za varianto za plovbo po plitvejših vodah, kjer je kobilica nameščena na globino 1,63 m. Rezervoar za vodo ima prostornino 210 l, rezervoar za gorivo pa 150 l. Vgrajen ima Volvo Penta motor moči 19 KM, moč pa se na vodo prenaša s pomočjo seildrive sistema.

Tehnični podatki o plovilu Bavaria Cruiser 37:

Dolžina čez vse:  11,30 m
Dolžina trupa:  10,90 m
Dolžina vodne linije: 10,22 m
Širina: 3,67 m
Ugrez (standard):  1,95 m (železna kobilica)
Ugrez (plitva izvedba):  1,63 m (železna kobilica)
Teža praznega plovila:  7.000 kg
Balast: 2.080 kg
Motor:  Volvo Penta Saildrive  D1-20
Moč motorja:  13,9 kW/19 KM
Rezervoar za gorivo:  150 l
Rezervoar za vodo: 210 l
Višina v salonu: 1,95 m
Glavno jadro in genoa: 65 m2
Višina nad vodno linijo:  16,82 m
Cena osnovne različice: 140.000 EUR

Fotogalerija:  Bavaria Cruiser 37

Vir: http://www.bavaria-yachtbau.com

Ponedeljek 04 Nov 2013