Foto galerija
Zadnje iz eTrgovine
Navtični abomna 2025 – 7 online predavanj, ki jih pred začetkom sezone ne smete zamuditi
Izkoristite priložnost in pred začetkom sezone nadgradite svoje navtično znanje. V sklopu 7 predavanj boste spoznali ključne teme, ki vam bodo pomagale pri varni in samozavestni plovbi v prihajajoči navtični sezoni.
Zelo uspešnega online navtičnega abonmaja se je v letu 2023 udeležilo več kot 120 znanja željnih skipperjev.
Letos smo moči ponovno združili Karpo Sailing, Spinaker.si in eNavtika, da vam ponudimo še boljše online izobraževanje za skipperje in jadralske navdušence. Glavni predavatelj je Maks Vrečko, RYA Yachtmaster Offshore.
Investirajte v svoje navtično znanje – za še bolj brezskrbno in užitka polno plovbo na Jadranskem morju.
NAVTIČNI ABONMA ZA SKIPPERJE V JADRANSKEM MORJU
7 predavanj z uporabnimi praktičnimi nasveti za skipperje in jadralce, ki želijo izboljšati svojo samozavest in znanje na morju.
- Kako uživati na jadranju - nasveti za sproščen dopust na morju
- Izbira prave jadrnice glede na število oseb in udobje.
- Postopek prevzema in vračanja plovila brez stresa.
- Primerjava različnih izhodišč in destinacij na Jadranu.
- Pregled najuporabnejših navtičnih aplikacij (za vreme, navigacijo, marine).
- Prilagajanje plovbe vremenskim razmeram – osnove meteorologije.
- Kako pravilno reagirati ob nevihti ali močnem vetru.
- Skipperiranje brez zapletov - ključni manevri za samozavestno plovbo
- Priprava in izvedba vplutja in izplutja.
- Sidranje na različnih terenih – od peščene morske gladine do skal.
- Učinkovito vezanje na bojo in varnostni ukrepi.
- Manevri vplutja v tuj pristan in komunikacija z lokalnimi upravljalci priveza.
- Prednosti in slabosti nočitve na sidru, boji ali v marini.
- Pravilna tehnika privezovanja s krmo na obalo.
- Kako dve jadrnici zvezati skupaj.
- Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
- Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
- Pomen vloge namestnika skipperja.
- Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
- Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
- Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
- Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
- Zgodbe z naukom - kaj nas učijo najbolj boleče napake na morju
- Analiza resničnih primerov nesreč in napak z Jadrana.
- Ključne lekcije za preprečevanje ponavljanja napak.
- Reševanje kritičnih situacij: okvara motorja, poškodbe krmila, zapleti z vrvmi in sidrom.
- Osnovna uporaba varnostne opreme.
- Najpogostejše napake pri načrtovanju in izvedbi plovbe.
- Ali je v močnem vetru za neizkušene bolj smiselno motoriranje ali jadranje.
- Nastavitve jader glede na smer in moč vetra
- Razlaga osnovnih smeri jadranja in nastavitev jader za počitniško plovbo.
- Štiri osnovni in dva napredna manevra z jadri za varno in enostavno plovbo.
- Tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice.
- Pravilna uporaba vanga, drsnikov in drugih pripomočkov za nastavitev jader.
- Kako prepoznati optimalno nastavitev jadra glede na razmere.
- Problematika nenadnega preleta buma.
- Kaj storiti, če nas nenadno preseneti močnejši veter.
- Ali najprej krajšamo glavno jadro ali genovo.
- Genaker - za več hitrosti in zabave na dopustu ali regati
- Učenje uporabe genakerja brez inštruktorja.
- Priprava na dvig genakerja in pravilna izvedba manevra.
- Tehnike za učinkovito upravljanje in trimanje genakerja.
- Izvajanje notranjega in zunanjega obrata z vetrom (gybe).
- Varne in hitre metode spusta genakerja.
- Dodelitev ključnih vlog v posadki za manevre z genakerjem.
- Nasveti za reševanje zapletov.
- Najpogostejša vprašanja skipperjev
- Vzpostavljanje dobrega odnosa med skipperjem in čarteristom.
- Kako oceniti svojo pripravljenost za najem jadrnice (samozavest in znanje).
- Preprečevanje kritičnih situacij in kako se nanje pripraviti.
- Kako se v petek popoldne izogniti večurnemu čakanju na bencinskih črpalkah.
- Vprašanja udeležencev navtičnega abonmaja.
Partnerji:
- Karpo
- Spinaker.si
- eNavtika
- JK Loka Timing
Termin: Online MS Teams predavanja februar in marec 2025
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Navtični abonma 2025 – 7 online predavanjEkipa Great Britan je prva preplula južni Atlantik in prispela v Cape Town v Južnoafriški republiki. S triurnim zaostankom je kot druga priplula ekipa Henri Lloyd. Tretja je spustila jadra ekipa Invest Africa, ki je v cilj priplula le uro za drugo uvrščeno ekipo.
Z zmago si je ekipa Great Britan prislužila 12 točk. Za skippeja ekipe Simon Talbot, ki je praznoval svoj 44 rojstni dan, je bila prva zmaga na regati izjemno darilo: »Ekipa je dobila strašen zagon s to zmago. Celotno plovbo so delali izjemno zavzeto. Zmago smo si prislužili. Regato smo začeli zelo dobro. Vodili smo prvih 10 ur plovbe iz Ria. Potem smo morali sprejeti strateško odločitev in zapluti bolj južno. Padli smo na osmo mesto, vendar na koncu se je izkazalo, da smo se pravilno odločili. Izkoristiti smo morali vetrove, kjer so ti pihali.»
Taktiziranje ekipe Invest Africa je ekipo popeljala na najbolj južno ruto plovbe. Do konca so bili na drugem mestu. Šele v zadnjih urah pred ciljem jih je prehitela ekipa Henryy Lloyd.
Prva sedmerica ekip je preko Atlantika plula izenačeno. Sedma ekipa Lerry~Londonderry~Doire je priplula v Cape Town z samo 10 urno razliko. Ostale ekipe so imele nekoliko večje zaostanke. Zadnja je v cilj priplula ekipa Mission Performance, ki je zaostala za prvo uvrščeno dva dni.
Naslednja etapa regate se bo pričela v ponedeljek, 4.11.2013. Iz južnoafriškega Cape Towna bo flota jadrnic odplula v Albany v zahodni Avstraliji.
Druga Halloween regata je v Portorož privabila 150 mladih jadralcev iz osmih evropskih držav.
Organizator regate, Jadralni klub Pirat, je za izvedbo dogodka svoje moči združil z Marino Portorož, ki je s svojo infrastrukturo gostojubno sprejela udeležence.
Vreme je bilo mladim jadralcem naklonjeno in v dveh dneh so odpeljali šest regat. Na lestvici najboljših prevladujejo domači jadralci:
1. Rok Verderber SLO, JK Pirat 2. Saye Yannis AUT 3. Mara Turin SLO, JK Izola 4. Klemen Semelbauer SLO, JK Pirat 5. Kostyo Michal CZE 6. Matej Planinšič SLO, JK PiratDogodek je prava promocija jadranja in lokalne skupnosti. Za praznično vzdušje in zabavo je poskrbela čarovnica Katarina, ki je športnikom podelila pokale in lepe nagrade. Vsi so obljubili, da se naslednje leto zopet vrnejo v Portorož in se zahvalili organizatorjem dogodka za kvalitetno izvedbo in gostoljubnost.
Vir: Judita Poljšak za OC JK Pirat, FB JZS
Ta vikend se je odvijala že 69 Viška regata. Južni veter, ki je pihal z močjo do 18 vozlov, je zagotavljal, da se bodo etape regate odvile hitro.
Regate se je udeležilo 157 jadrnic iz Hrvaške, Slovenije, Avstrije, Slovaške, Črne gore in drugih. Po 4 urah in 37 min jadranja je na cilj prve etape prispela jadrnica Assislina, ki jo je uspešno krmaril Samo Žvan. S 7 minutnim zaostankom mu je sledil Veliki Viharnik z Dušanom Puhom, tretja pa je bila prav tako slovenska jadrnica Megaenergija Uroša Žvana.
V drugi etapi regate, ki je potekala od Visa proti Splitu, se je najbolje izkazala ekipa Velikega Viharnika. Za pot je potrebovala zgolj 2 uri, 24 minut in 34 sekund. S tem časom je ekipi Dušana Puha uspelo izboljšati dosedanji rekord regate za 5 minut. Druga je skozi cilj prijadrala jadrnica Assiline, tretje mesto je zasedla jadrnica Austria One, četrta pa je bila zopet slovenska jadrnica Megaenergija.
Po prihodu v cilj je skipper zmagovalne ekipe Veliki Viharnik, Dušan Puh povedal: "Zelo sem zadovoljen. Današnji vetrovni pogoji so bili točno takšni, ki nam ustrezajo. Druga slovenska posadka je naredila nekaj napak in so nekajkrat padli v brezvetrje, kar smo izkoristili."
Vir: http://www.ijedrenje.com
Jadrnica Z-86, Kristine Plattner, z imenom Morning Glory, je letos prva prijadrala skozi cilj regate Rolex Middle Sea race.
Maksi jadrnica Z-86, ki pluje pod nemško zastavo, je na letošnjem Rolex Middle Sea Race-u prva prijadrala skozi cilj regate v Royal Malta Yacht Clubu. V cilj je priplula 22.10.2013 ob 4.02. Za celotno progo je potrebovala 2 dni 16 ur 12 minut in 19 sekund.
Lanskoletna najhitrejša jadrnica, Esimit Europa, se letošnje regate ni uspela udeležiti zaradi zloma jambora, ki se jim je pripetil pri jadranju iz Trsta proti Valetti na Malti.
»Na velikih regatah, sem do sedaj jadrala samo z očetom. Zame je bila to nova izkušnja in bila sem zelo nemirna pred pričetkom. Večina moje posadke so moji prijatelji, ki me dobro poznajo. Vsi so pazili name in zato mi ni bilo tako težko. Resnično sem uživala v regati. Regata ima izjemno progo. Sončni vzhod v Stromboliju mi bo ostal v trajnem spominu. Pluti proti cilju je bilo izjemno razburljivo. Navdušena sem bila nad toplim sprejemom, ki smo ga doživeli v cilju.«, je povedala Kristina Plattner, skipperka na Morning Glory.
V cilj je druga priplula jadrnica Mills 72 z imenom Alegre, ki jo je krmaril Andres Soriano. Takoj za njim pa je priplula Robertissima III s skipperjem Luco Simonejem za krmilom.
Kdo bo zmagovalec regate bo jasno, ko bodo v cilj priplula vsa plovila, saj se doseženi časi preračunavajo. Številne jadrnice bodo do cilja priplule danes in kdo bo zmagovalec bo bolj jasno proti koncu dneva.
Flota jadrnic Clipper se bliža polovici plovbe proti Cape Townu v Južnoafriški republiki.
Po izjemni plovbi si je vodilno pozicijo prijadrala ekipa Great Britan, ki je prej jadrala na tretjem mestu. Invest Africa pa je uspela iz četrtega prijadrati na drugo mesto. Obe ekipi, kakor tudi Derry~Londonerry~Doire, se lahko za hitro plovbo zahvalijo tudi močnejšim vetrovom, ki pihajo v področju, kjer plujejo. Trenutno so že vse jadrnice vstopile v cono Ocean Sprint, ki meri 300 nmi. Tista jadrnica, ki bo cono preplula najhitreje bo dobila dodatne točke. Od kar so vstopile v cono, se njihove plovne poti bližajo, saj so se vse obrnile proti Cape Townu.
Danes so v južnejšem delu oceana, vetrovi pričeli pihati šibkeje. Tudi napoved za naslednje dni v tem delu predvideva šibke vetrove. Del flote, GREAT Britain in Derry~Londonderry~Doire, ki se je odločil za plovbo po južnejšem predelu oceana, se je zato obrnil bolj proti severu, kjer upajo na močnejše vetrove.
Skiper Pete Stirling, ki krmari jadrnico Jamaica Get All Right je takole opisal trenutno situacijo: "Močnejši vetrovi na južnem Atlantiku se počasi premikajo proti jugovzhodu. V področju kjer trenutno plujemo, bodo verjetno vetrovi zelo oslabeli ali pa celo prenehali. To smo sicer vedeli vsi, da se bo zgodilo. Še dobro, da dobivamo dnevne vremenske napovedi. Trenutno je največje vprašanje, čigava taktika je pravilna in čigava ne. Ekipe, ki bodo uspele prijadrati na drugo stran šibkega vetra najhitreje, bodo sigurno prispele prve v cilj v Cape Townu. Naslednjih 48 ur bo kritičnih. Ekipa na naši jadrnici se strinja, da imamo dobro taktiko. Trenutno smo najbolj severna jadrnica. Seveda sem prepričan, da tako mislijo tudi v ostalih ekipah."
V organizaciji Burin Yachting Cluba, Elan Yachtinga, v sodelovanju z Yacht Clubom Biograd, pod okriljem Hrvaške jadralne zveze bo tudi letos prvi vikend po krompirjevih počitnicah, med 7. in 10. novembrom, potekala, tradicionalna mednarodna regata Impresson Sailing Week 2013 na jadrnicah Elan.
Osrednje dogajanje se bo, kot pretekla leta, odvijalo v Marini Kornati v Biogradu na Moru in akvatorjiu pred Biogradom.
Regata na kateri se vsako leto beleži večji in bolj mednarodno obarvan obisk ljubiteljev jadranja in Elana predstavlja med jadralci zaključek jadralne sezone. Po napovedi organizatorjev je ponovno pričakovati največjo revijalno regato enega proizvajalca jadrnic, ELAN, z več kot 60 jadrnicami.
Jadrnice se bodo pomerile v razredih Elan Impression, Elan Performance, Elan Cruiser, znotraj razreda Performance pa bodo imele jadrnice s certifikati za ORC možnost tekmovati tudi v tej razvrstitvi.
Posebnost regate je obisk lastnikov Elanovih jadrnic, zastopnikov Elan, prodajalcev plovil, novinarjev, povabljenih VIP gostov ter seveda vseh ljubiteljev jadranja, ki ob tem dogodku zaključujejo jadralno sezono in se dogovarjajo za načrte v prihajajoči jadralni sezoni.
Regata Impression Sailing Week je izjemno primeren dogodek za organizacijo korporativnega eventa ali team buildinga vašega podjetja. Zahtevajte individualni program na: byc@burin-club.com
Pričakovati je udeležbo 400 jadralcev in obiskovalcev, ki bodo na kopnem deležni pogostitve ter imeli z glasbo popestrena kar dva zabavna večera.
Svečana otvoritev regate s pijačo dobrodošlice bo v četrtek, 7. novembra ob 20.00 uri v restavraciji marine Ilirija v Biogradu.
Vse informacije o regati Impression Sailing Week najdete na: www.burin.si in www.elan-yachting.com
Vaša vprašanja lahko naslovite na byc@burin-club.com
V nedeljo, 3.11.2013, ob 13:02 uri se pričenja že 11 edicija znane regate Transat Jacques Vabre.
Regata lojalno sledi svoji tradiciji, ki je enaka od samega začetka. Začetek regate je v istem mestu, plovba pa sledi zgodovinskim plovnim potem, ko so preko Atlantskega oceana prevažali kavo.
Transat Jacques Vabre je izziv za pare
Regata je namenjena parom jadralcev, ko bodo svoja plovila, pri plovbi preko Atlantika, obremenili do 100%. Na krovu bosta dva para rok in dve glavi, kar je sigurno bolje kot le par rok in ena glava. V paru bodo razvijali strategijo plovbe, v paru bodo izvajali manevre in vedno bo lahko nekdo počival. Plovba v paru pa pomeni tudi, da se vse deli. Tako dvomi, kakor tudi trenutki veselja, težki in stresni trenutki in seveda omejen prostor na jadrnici. Vse skupaj pa bo prežeto z intenzivnim jadranjem in željo po zmagi.
Le Havre je mesto začetka regate
La Havre je sinonim za mesto pričetka regate Transat Jacques Vabre. To francosko obalno mesto je zgradilo marsikatero tesno povezavo z jadralci. Stalno se razvija. Nova infrastruktura med starimi pomoli je La havre spremenila v pravo pomorsko mesto.
Itajai je cilj regate
To južno brazilsko mesto je staro ribiško pristanišče. Razvilo se je v drugo največje izvozno pristanišče v državi. Je zelo pogost gostitelj večjih regat, kot je naprimer Volvo Ocean Race. Celo mesto diha z navtičnimi dogodki. Za letos so obljubili posebno dobrodošlico za vse jadralce na regati Transat Jacques Vabre. V pristanišču jih pričakujejo tretji teden novembra.
Štirje tekmovalni razredi
Jadralci bodo tekmovali v štirih kategorijah. Štart se bo za vsa plovila pričel istočasno
- MOD70 - IMOCA (predvidoma 12 plovil) - Multi 50 (predvidoma 7-9 plovil) - CLASS40 (predvidoma 25-30 plovil)V organizaciji JK Jadro Koper in Jadralne zveze Slovenije je v Kopru minuli vikend potekalo Državno prvenstvo v razredu Laser 4.7 in Radial. Hkrati se je 35 Optimistov pomerilo za Jesenski pokal.
Odprto državno prvenstvo je predvsem v razredu laser 4.7 pustilo pozitiven vtis, saj je bila mednarodna udeležba pestra in kakovostna. Tri izmed prvih šestih hrvaških jadralcev z aktualne kriterijske lestvice, vključno s hrvaškim državnim prvakom ter nekaj jadralcev z Italije, vključno s Francesco Bergamo, ki spada med najboljše italijanske jadralke v tem razredu. V razredu Laser Radial je bila udeležba skromnejša vendar prav tako kakovostna.
V soboto je regatni odbor vztrajno in pravilno na morju čakal do poznih popoldanskih ur ter kljub nenaklonjenem vetru peko dneva uspel izpeljati vsaj en plov. V nedeljo je sicer dopoldne kazalo, da se bo sobotni scenarij ponovil. Po kratki uri čakanja na morju je veter vseeno pokazal, da je Jadru Koper naklonjen in omogočil izpeljavo dodatnih treh plovov za Laser 4.7 in Radial ter dveh za razred Optimist.
Državni prvak v razredu Laser 4.7 je s štirimi prvimi mesti v absolutni razvrstitvi postal jadralec JK Jadro Koper Liam Orel, državna prvakinja pa Urša Kraševac, Štajerski jadralni klub. Srebro med dečki je šlo v roke Taša Kolmana z JK Burja Izola, med deklicami pa Lari Ros s KVŠ Velenje. Bron sta osvojila Vitjan Bužan z JK Jadro Koper in Lorenza Lia Perič z JK Olimpic.
V razredu Laser Radial je v absolutni razvrstitvi slavil Maks Vrščaj z WSC Črnomelj.
V razredu Optimist je Jesenski pokal osvojil Maj Musa Olivieri z JK Olimpic, drugo mesto je dosegel Janez Zabukovec z JK Jadro Koper, tretje pa Nejc Valencic z JK Burja Izola.
Med kadeti je zmagal Janez Zabukovec, na drugem mestu je pristal Nejc Valenčič, na tretjem pa Rene Černac z JK Jadro Koper. Med dekleti je slavila Marina Vrščaj z WSC Črnomelj.
Vir: JZS; foto: FB- Liam Orel
14. oktobra ob 8:02 je ekipa jadrnice Esimit Europa 2 zapustila Trst in odjadrala proti Valletti na Malti s ciljem izboljšati časovni rekord na tej razdalji (pokal Medot Sailing Trophy), ki znaša 68 ur in 42 minut.
Poskusa izboljšanja časovnega rekorda na približno 700 morskih milj dolgi razdalji med Trstom in Valletto se sicer lahko udeležijo jadrnice vseh razredov, uradno pa je odobren s strani organizacije World Sailing Speed Record Council. Namen tekmovanja za pokal Medot Sailing Trophy, katerega pobudnik je Esimit Europa, je povezovanje dveh mest, dveh regat (Barkolana in Rolex Middle Sea Race) in dveh jadralnih klubov (Società Velica di Barcola e Grignano in Royal Malta Yacht Club).
Med jadranjem za pokal Medot Sailing Trophy (časovni rekord med Trstom in Valletto), ki se je začelo 14. oktobra ob 8:02 zjutraj, je imela jadrnica Esimit Europa 2 tehnične težave, ki so ji onemogočile zaključek zadanega cilja. 17. oktobra ob 4.30 zjutraj, potem ko je več ur pihal veter s hitrostjo 30 vozlov, je ta južno od obale Kalabrije popustil. Lahkoten in na trenutke nestabilen veter je na tem območju pihal z močjo med 3 in 8 vozli. Zaradi nenadnega sunka vetra je morala jadrnica Esimit Europa 2 narediti obrat v smeri vetra s polnima glavnim in sprednjim jadrom (Code 0). Nekaj trenutkov po obratu se je 3 metre pod vrhom zlomil jambor, kakšni so vzroki za zlom, pa bo znano po podrobnem pregledu. Ekipa na krovu jadrnice Esimit Europa 2 je prekinila izziv. Jadrnica je bila še daleč od Malte, težav pa ni bilo mogoče odpraviti v kratkem času, zato se je ekipa odločila, da ne nastopi na regati Rolex Middle Sea Race, svoji zadnji preizkušnji v letošnji sezoni.
V zgodnjih jutranjih urah 17. oktobra se je ekipa na krovu jadrnice Esimit Europa 2 odločila prekiniti izziv, saj tehnične težave niso dopuščale nadaljevanja. Jadrnica je bila še daleč od Malte, težav pa ni bilo mogoče odpraviti v kratkem času, zato se je ekipa odločila, da ne nastopi na regati Rolex Middle Sea Race, svoji zadnji preizkušnji v letošnji sezoni. Esimit Europa 2 tako sezono zaključuje z 9 zmagami na 9 regatah, medtem ko je bil vrhunec prav gotovo zmaga na eni najtežjih regat na svetu, Rolex Fastnet Race. Od krsta jadrnice leta 2010 je 30-metrska maksi jadrnica, ki pod evropsko zastavo pluje za Jadralno zvezo Slovenije, slavila na vseh 28 udeleženih regatah in postavila 6 rekordov.
V četrtek, 10.10. je ob 13.00 se je med jadranjem prevrnil 70 čeveljski trimaran VIRBAC-PAPREC 70.
Nesreča se je pripetila na treningu. Skipper jean Pierre Dick, ki se namerava udeležiti znane regate Transat Jacques Vabre, je jadral skupaj s Rolandom Jourdainom. Med treningom je pihal veter s hitrostjo 15-20 vozlov. Močan sunek vetra ju je presenetil in začel dvigovati trimaran. Jadralcema ni uspelo preprečiti prevračanja. Jambor se je zlomil na tri dele. Rolandu Jourdainu se je uspelo obdržati na krovu, medtem, ko je Jean-Pierrea vrglo v vodo. K sreči noben od članov posadke ni utrpel večjih poškodb, le Jean Pierre toži nad bolečinami v hrbtu. Jean Pierra so s helikopterjem dvignili iz vode in odpeljali v bolnico na pregled, kjer je ostal 2 dni na opazovanju. Trimaran so odvlekli nazaj v Lorient, kjer ga bodo pregledali in odpravili vse poškodbe.