Zadnje iz eTrgovine

1,249.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 200 Ah baterija omogoča kar 4000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več od ostalih baterij. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 200Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 200 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 200 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija: 2560 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 4000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 200 A
  • Priporočljiv tok polnjenja: 25-100 A
  • Tok praznjenja: 200 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 300 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +70°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -5°C do +60°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,5 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 328x172x216 mm
BlueCell 200Ah 12.8V Navtična litijeva baterija

Zadnji video

15 minut za popolno plovbo

Ste pripravljeni na novo navtično izkušnjo, ki vas bo hitro in učinkovito popeljala do popolne plovbe? Izšel je najnovejši in edinstven priročnik 15 minut za popolno plovbo, ki  bo za vas storil prav to. Z njegovo pomočjo hitro osvežite vsa ključna navtična znanja, ki jih boste potrebovali na morju. V priročniku boste našli napotke za brezskrbno izplutje z vašim plovilom, varno in prijetno plovbo ter kako ukrepati v stiski, če se bo na plovilu zgodilo kaj nepredvidljivega.

V priročnik sta avtorja Gregor Jeretič in Tomaž Gregorič skrbno vključila več kot 10 let izkušenj podjetja v navtičnem izobraževanju in ga posvetili predvsem tistim, ki se s plovbo srečujete le občasno. Priročnik je vodoodbojen, odporen na sončno svetlobo, zvezan z nerjavečo spiralo, priročne oblike in formata.

Naj vas spomnimo ...

15 minut za popolno plovboje edinstven priročnik, s katerim boste lahko hitro in učinkovito osvežili vsa ključna navtična znanja in poskrbeli za brezskrbno izplutje, varno in prijetno plovbo ter pravilno in učinkovito ukrepanje v stiski.

Vaš nepogrešljivi osebni pomočnik vas bo pred plovbo, med njo in predvsem v kritičnih situacijah jedrnato in po korakih popeljal skozi vrsto praktičnih nasvetov in ukrepov, ki vas bodo hitro rešili marsikatere zagate.

Komu je namenjen priročnik?

Priročnik je namenjen vsem, ki ste na plovilu le občasno kapitan, vsem tistim, ki najemate plovila, vsem tistim, ki pogosto plujete, pa bi na hitro radi, da svoja znanja spet osvežite z najpotrebnejšimi in najnujnejšimi znanji, ter za vse, ki ste pogosto v posadki na plovilu in bi radi spoznali osnove varne plovbe, na kaj je potrebno biti pozoren in zakaj ima kapitan na ladji vedno prav! Če ste eden izmed naštetih potem je priročnik 15 minut za popolno plovbo prava knjiga za vas.

Količina je omejena, zato pohitite in postanite eden izmed prvih ponosnih lastnikov tega izjemnega priročnika še danes!

 

Naroči priročnik: 15 minut za popolno plovbo

 

Video o priročniku:

Nedelja 20 Jan 2013

V soboto, 22.12.2012, je ob 6.00 uri izbruhnil požar v marini Punat na otoku Krku in uničil 20 plovil!

Požar je izbruhnil na enemu izmed plovil, ki se nahajajo na suhem privezu znotraj marine Punat. Ko je požar izbruhnil, k sreči v marini ni pihalo. Celotna ekipa gasilcev marine Punat je nemudoma pričela z gašenjem požara. Pridružili so se jim tudi gasilci iz več gasilnih društev z otoka. Ves trud gasilcev je bil zaman, ko je začela pihati burja. Požar se je razširil na vsa plovila, ki so se nahaja na suhih privezih D3. Gasilcem je uspelo le omejiti požar, da se le ta  ni razširil še na druge predele marine. Skupno je v požaru zgorelo kar 20 plovil. Plovila so popolnoma uničena. K sreči na plovilih v času požara ni bilo lastnikov plovil, tako da ja škoda zgolj materialna. Kljub temu, da je ogenj pričel goreti v jutranjih urah, so dežurni gasilci gasili ostanke plovil vse do poznih večernih ur.

Kaj je zanetilo požar in na katerem plovilu je pričelo, goreti še ni jasno. Policija je zaščitila kraj požara. Po podrobnem pregledu inšpekcijskih služb, bo bolj jasno kaj se je v marini dogajalo.

Fotogalerija: Pogorišče v marini Punat!

Kako se preventivno zaščititi pred požaron ma plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff. Več o aparatu si lahko preberete na tej povezavi!

Nedelja 23 Dec 2012

Legendarni skakalec Miran Tepeš je poleg skakanja tudi navdušen jadralec. Spomladi leta 2006 se je prvič odpravil na pot z namenom, da objadra cel svet. Na pot se je odpravil sam, v določenih delih, pa so mu čas krajšali člani družine in prijatelji. Po zaključenem potovanju je nastal potopis z naslovom Z vetrom, ki na 320 straneh opisuje dogajanje na poti.

Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe,  Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel."

Na poti okoli sveta je Miran Tepeš preplul skupno kar 26.541 navtičnih milj. Za celotno pot je potreboval 300, jadranje pa je skupno potekalo dobri dve leti. V 300 dnevih je 192 dni jadral oziroma plul, 77 dni pa je preživel na otokih, v zalivih in v različnih pristaniščih. 17 dni je preživel na letalih in letališčih, 14 dni pa je potreboval, da je svojo jadrnico na suhem vzdrževal in popravljal.

Knjiga Z vetrom ni le opis jadralske poti okoli sveta, temveč govori tudi oobčutkih, ki jih jadralec doživi na svoji solo poti okrog sveta. Tako opisuje knjiga vesele dogodke in pa seveda tudi občutke in tesnobo ob samotnem jadranju po oceanih sveta. Miran Tepeš za knjigo pravi: "V knjigi sem pustil veliko večji del samega sebe, kot sem to sprva nameraval."

Knjiga je zanimivo branje za vsakega jadralca, dodatno pa je opremljena s preko 400 fotografijami, ki jih je Miran Tepeš posnel na svoji poti.

Knjiga je izšla leta 2008. Zaradi izjemnega uspeha knjige Proti soncu, ki opisuje prvi del, drugega Tepeševaga potovanja okrog sveta, je sedaj knjiga Z vetrom na voljo tudi pri nas. 

  

Naroči knjigo Miran Tepeš - Z vetrom

Cena knjige je samo 20 EUR (namesto 30 EUR) (z 9,5% DDV).

 

 

Torek 18 Dec 2012

Danes, 9.12.2012, je burja na paškem mostu dosegla v sunkih hitrosti do 200 km/h.

Ponedeljek 10 Dec 2012

Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010.

Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval, zato je na poti obiskali veliko odmaknjenih otokov in jadral tudi po delih oceanov, kamor ne zaide veliko jadralcev. Večinoma so jih domačini na otokih prijazno sprejeli, ponekod so jih gledali z nezaupanjem, s Funafutija pa jima s Klemenom nekaj dni niso dovolili odjadrati, z atola Palmerston pa so jih celo pregnali.

Med Slovenijo in Polinezijo so v letih 2010 in 2011 z nekaj premori prejadrali več kot 16.000 navtičnih milj. Večinoma je Miran Tepeš jadral v družbi družine in prijateljev, nekaj tisoč milj pa je prejadral tudi sam. Velik del poti je potekal v nasprotni smeri od ustaljenih jadralski poti, v veliki meri tudi proti vetru, zato je bila to marsikdaj trda preizkušnja tako za jadrnico kot tudi za posadko, ki je bila na njenem krovu, a njihova Skokica jih je vedno varno pripeljala na cilj.

Knjiga Proti soncu je jadralski potopis. V njej na 320 straneh opisujem jadranje proti vzhodu, proti soncu, na drugi konec sveta, od Slovenije do Polinezije. Številne opisane dogodivščine so popestrene s preko 300 fotografijami.

 

Naroči knjigo: Mirana Tepeša - Proti soncu

 

 

 

 

Sobota 01 Dec 2012

Pretekli teden se je v Izoli zaključilo drugo jadranje okoli sveta našega jadralca in skakalca na smučeh, Mirana Tepeša. Tokrat je jadranje okoli sveta potekalo po manj običajni poti, proti vzhodu, med odmaknjenimi pacifiškimi otoki in okoli Horna.

Prvi del te poti je Miran Tepeš opisal v knjigi “Proti soncu”, ki jo je izdal letos spomladi, potopis z drugega, nekoliko bolj pustolovskega dela poti, pa namerava izdati prihodnje leto.

Nekaj fotografij z njegovega potovanja si lahko ogledate na tej povezavi: Miran Tepeš že drugič okoli sveta

Več o jadranju okoli sveta in knjigah si lahko preberete na spletnih straneh: www.tepes.info/jadranje.html

Ponedeljek 19 Nov 2012

Slovenska jadrnica Ciao, na kateri sta plula zakonca Olga in Srečko Pust se je potopila v Indijskem oceanu.

Zakonski par, ki je plul na svoji jadrnici, je v Indijskem oceanu trčil v neznan potopljen objekt. Zakonca sta plula v floti World ARC iz Indonezije proti Avstralskemu otočju Cocos. Nesreča se je pripetila približno 40 nmi (75 km) ENE od otočja sredi noči. Jadrnica, ki sicer pluje pod ameriško zastavo je zadela v potopljen objekt in utrpela poškodbe krmila in trupa. V plovilo je začela vdirati voda. Zakonca sta takoj oddala PAN-PAN klic v sili. V eni uri so jo že dosegle posadke, ki so plule v floti. Da bi zmanjšala udor vode, sta spustila jadra in zmanjšala hitrost. Jadrnica J'Sea, ki je prva priskočila na pomoč, ju je skušala potegniti proti obali. Ob 3.00 uri zjutraj so že mislili, da jim je uspelo nadzirati vdor vode v plovilo. Žalostno presenečenje pa se je zgodilo uro kasneje, ko so ugotovili, da voda prehitro vdira v plovilo. Srečko in Olga sta odvrgla vlečno vrv in ostala na jadrnici. Jahta Zoe, ki ima na plovilu močno črpalko, je poizkušala pripluti do Slovencev. V trenutku, ko sta odvrgla vlečno vrv, je bila pomoč oddaljena še 9 nmi (17 km). Ko je premec jadrnice zalila voda, sta zakonca zapustila jadrnico in se pridružila posadki na jadrnici Spirit of Alcides, ki ju je odpeljala na otočje Cocos. Jadrnica se je potopila v bližini 11º52S 097º23E.

Torek 02 Okt 2012

Medulinski zaliv je zelo privlačen za navtični turizem a prav tako tudi zelo nevaren. V zalivu je namreč več plitvin in vse niso najbolj označene.

Posebno pozornost moramo nameniti pri plovbo v okolici otoka Ceja. Severozahodno od otoka se nahaja plitvina Sajdaruša, zahodno od otoka je plitvina Ceja in jugovzhodno plitvina Konjina. Med otokom Ceja in Fenera, pa se nahaja še plitvina Fenera. Plitvine so sicer označene, vendar ne dovolj prepričljivo. Plitvine vsako leto terjajo svoj davek.

Pri plovbo priporočamo izjemno previdnost predvsem v primeru slabe vidljivosti. V tem primeru proti Medulinu raje plujte severovzhodno od otoka Fenera, med otokom Ceja in Bodulaš, pri čemer bodite pozorni na zeleno lateralno oznako, ki jo morate pustiti na svoji desni, nato pa nadaljujte plovbo proti rtu Munat, ki je označen z belim svetilnikom.

 

Ponedeljek 23 Jul 2012

Pred leti je Keen Walker, ustanovitelj Thomson Racing in skipper plovila HUGO BOSS IMOCA 60 objavil fotografijo, ko je poizkušal hoditi po kobilici – balastu svoje jadrnice.

Mnogi so bili mnenja, da je fotografija produkt Photoshopa in digitalne montaže. Da bi dokazal, da gre za pravo akcijo, se je odločil da ponovi sprehod, zraven pa vključi tudi kamero, da se bo videlo, da gre za pravo kaskadersko atrakcijo.

Za izvedbo atrakcije so morali biti primerni pogoji. 18 metrsko plovilo Boss Imoca 60, težko 8,2 tone in 4 tonami balasta v kobilici, je potrebovalo hitrost vetra med  30 in 35 km/h (17 in 19 vozli) in čim bolj mirno moje z valovi ne več kot 1,25m. Jadrnica se je seveda morala pri teh pogojih toliko nagniti, da se je kobilica dvignila nad vodno gladino.  V tem položaju je morala ostati med 40 in 60 s.


Sprehod po kobilici jadrnice med plovbo - "Keel Walk"

Sreda 01 Feb 2012