Foto galerija
Zadnje iz eTrgovine

V četrtek 27.2.2025 ob 20.00 uri bo potekalo tretje predavanje za vse navtike, ki bi radi svoj poletni dopust na plovilu preživeli brez stresa in težav. Tokrat bomo govorili o vlogi skiperja.
Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranja
- Organizacija posadke in dodeljevanje nalog.
- Pomen vloge namestnika skipperja.
- Aktivno vključevanje posadke v plovbo in skrb za motivacijo.
- Bonton na morju – odnosi na naši jadrnici in z drugimi plovili.
- Obvladovanje nepredvidljivih situacij in konfliktov.
- Praktični nasveti za ravnanje s pomanjkanjem vode in elektrike.
Predavanje bo potekalo preko aplikacije Microsoft Teams. V koliko na računalniku nimate nameščenega operacijskega sistema Windows (ki vsebuje program Teams), lahko predavanje spremljate preko spletnega brskalnika na naslovu https://teams.microsoft.com.
Datum predavanja: 27.2.2025
Ura predavanja: 20.00
Predavatelji: Maks Vrečko, Tomaž Gregorič, Matic Vrečko
Trajanje: 90 min
Nakup celotnega abonmaja 7x40 EUR=280 EUR - 90 EUR popust=190 EUR
Nakup 1. predavanja: Nasveti za sproščen dopust na morju
Nakup 2. predavanja: Ključni manevri za samozavestno plovbo
Predavanja bodo posneta in si jih v primeru odsotnosti lahko ogledate naknadno.
Predavatelj | Maks Vrečko
Maks Vrečko goji strast do jadranja in jadrnic že od leta 1994, ko je opravil izpit za voditelja čolna. Leta 2010 se je samostojno podal na svojo prvo plovbo s čartersko jadrnico, kar ga je, po nekaj letih stresa in nezgod, pripeljalo do spoznanja, da potrebuje več znanja.
Med letoma 2016 in 2018 je uspešno opravil zahteven izpit RYA Yachtmaster Offshore, s čimer je postavil temelje za zahtevnejše jadralne podvige. Svoje oceanske izkušnje je nadgradil z jadranjem preko Biskajskega zaliva in Avstralskega južnega morja.
Maks je lastnik jadrnice Elan 450 Karpo, s katero skupaj s svojo ekipo tekmuje na regatah. Najbolj odmeven uspeh je dosegel na prestižni regati Rolex Middle Sea Race, eni najtežjih offshore regat na svetu, kjer je ekipa osvojila 1. mesto v skupini IRC5.
Od leta 2019 Maks izvaja praktične tečaje za skipperje, ki navdušujejo tako začetnike kot tudi izkušene jadralce. Njegov pristop, osredotočen na intenzivnost in uporabne nasvete, zagotavlja udeležencem samozavest in veščine za varno ter uspešno plovbo.
Sopredavatelj | Tomaž Gregorič
Tomaž Gregorič se profesionalno ukvarja z navtičnim izobraževanjem že od leta 2001, ko je skupaj z Gregorjem Jeretičem ustanovil podjetje Spinaker d.o.o. Spinaker je od takrat izobrazil že več kot 36.000 ljudi, ki plujejo po Jadranu in drugih morjih. Spinaker pa je tudi avtor in založnik navtične literature v slovenščini in tujih jezikih, ki šteje že več kot 108.000 izvodov. Tomaž ni samo strasten jadralec, ampak tudi strasten pedagog, ki želi navtično znanje, tako teoretično kot praktično, prenesti na čim več bodočih navtikov in tistih, ki želijo svoje navtično znanje poglobiti.
Svoja teoretična znanja Tomaž neprestano širi s sodelovanjem z mnogimi evropskimi univerzami in akademijami na razvojnih projektih, svoja praktična znanja pa širi predvsem s pogostim poučevanjem na raznovrstnih tečajih jadranja in samostojno plovbo na Spinakerjevi jadrnici Dufour 350 GL.
Pomočnik predavatelja | Matic Vrečko
Matic je svojo prvo samostojno plovbo s čartersko jadrnico in skupino prijateljev izvedel pri 18 letih, pri 24 pa že samostojno preplul Atlantik. Njegovo vrhunsko znanje jadranja mu v regatnih ekipah pogosto prinese najzahtevnejšo vlogo taktika, kjer s svojimi odločitvami pomembno vpliva na rezultate.
Kot dipl. ing. strojništva je na družinski jadrnici Karpo izvedel vrsto tehničnih izboljšav, ki so prispevale k njeni boljši in bolj učinkoviti plovbi.
Matic svojo strast do jadranja uspešno prenaša na vrstnike. Poleg tega organizira flotna jadranja za mlade in poskrbi za zabavne aktivnosti, ki jadranje naredijo še bolj privlačno in nepozabno.
Skipper - ključ do povezane ekipe in uspešnega jadranjaPreko 800 jadralcev v desetih olimpijskih in dveh paraolimpijskih razredih se je danes zbralo na regatnem polju četrte in zadnje od ISAF-ovih regat svetovnega pokala v sezoni 2012-13. Po jutranjem čakanju na veter se je ta le nekoliko okrepil in omogočil izpeljavo dveh oziroma treh predvidenih plovov.
Nastopilo je tudi devet slovenskih jadralcev. Zelo smo lahko zadovoljni z današnjim nastopom Tine Mrak in Veronike Macarol (JK Pirat) v razredu 470, ki sta v treh plovih dosegli sedmo, tretje in deseto mesto v konkurenci 30 ekip in sta trenutno zelo dobri šesti. Vodita zmagovalki Palme, Brazilki Fernanda Oliveira in Ana Barbachan z enajstim mestom in dvema zmagama.
Skupno peto mesto po prvem dnevu drži tudi Vasilij Žbogar (JK Burja), ki si še ni povsem opomogel po hudem prehladu, ki ga je pestil nekaj zadnjih dni. V prvem plovu je odjadral za sedmo in v drugem za trinajsto mesto, tretjega za danes predvidenega plova pa finni niso odpeljali. »Težek dan je bil, zelo malo vetra. V obeh regatah sem imel šanse iztržiti več, ampak mi sreča ni bila naklonjena. Obe regati sem odlično štartal in bil več kot polovico poti do prve oznake v ospredju. Težko sem odločil, katera stran bo proti koncu potegnila, zato sem vedno ostajal na sredini polja, kar mi ni pomagalo, da bi končal v samem vrhu. Kljub temu sem dobro jadral, saj so ostali jadralci še bolj nihali v rezultatih,« je iz Hyeresa sporočil Vasilij. V vodstvu je Novozelandec Junior Josh z drugim in sedmim mestom.
Moške posadke v 470 so zaradi velikega števila nastopajočih razvrstili v dve skupini; v rumeni skupini, kjer sta nastopili tudi obe slovenski posadki, jih je jadralo 32, v modri pa 31. Mlada Matjaž Puh in Matija Romih (JK Pirat) sta se v prvem plovu v svoji skupini uvrstila na 24., v drugem na 25. in v tretjem na 29. mesto in sta v skupni razvrstitvi trenutno 56. Andraž Gulič in Mitja Nevečny (JK Jadro) sta bila v prvem plovu 28., v drugem 24. in v tretjem ponovno na 28. mestu v skupini in sta po prvem dnevu na skupnem 59. mestu. Vodita Novozelandca Paul Snow-Hansen in Wilcox Daniel s petim mestom in dvema zmagama.
Zaradi velikega števila jadralcev so v dve skupini razvrščeni tudi jadralci na laserjih; v rumeni skupini, v kateri je danes jadral Žan Luka Zelko (BD Sidro), jih je nastopilo 56, v modri skupini, kjer je nastopil Nik Pletikos (JK Burja), pa 57. Nik Pletikos je danes v prvem plovu dosegel 9. mesto, v drugem je bil 14. in v tretjem 17. v skupini in je trenutno na skupnem 27. mestu. Žan Luka Zelko je prvi plov končal na 22. mestu, drugega na 35. in tretjega na 44. v skupini in je trenutno skupno 80.
V Hyeresu tokrat ISAF preizkuša še tretji način točkovanja. Kvalifikacije bodo tokrat namesto treh dni skrajšane na le prva dva dneva. Uvrstitev (mesto) iz kvalifikacij se bo preneslo naprej in bo predstavljalo prvi rezultat za finalne serije – tega rezultata tudi ne bo mogoče odbijati. Finalne regate se bodo jadrale tri dni (namesto dveh, kot je bilo to v Palmi), tem pa bosta za najboljših deset iz vsakega razreda sledili še dve regati za medalje, le za razred 29er in ženski 29erFX (v teh razredih sicer ne bomo imeli slovenskih jadralcev) so predvidene tri regate za medalje.
Kvalifikacije se bodo nadaljevale jutri.
Ta konec tedna se je v organizaciji BD Ranca Ptuj odvijala regata Jadro Rance – Ptuj 2013, na kateri so se pomerili jadralci na optimistih in laserjih radial.
Prva tri mesta v laserju so si prijadrali domači jadralci BD Ranca: zmago Uroš Judež, drugo mesto Jure Medved in tretje Vid Lah. Med optimisti, nastopilo jih je enajst, sta šli prvi dve mesti v skupni razvrstitvi jadralcem JK Burja: zmagal je Taš Kolman, drugi je bil Erik Rodica in tretja Marina Vrščaj iz WSC Črnomelj kot edina deklica med nastopajočimi. V kadetski konkurenci je slavil Erik Rodica pred Marino Vrščaj in Nejcem Valenčičem (JK Burja). Prehodni pokal Jadro Rance 2013 je osvojil JK Burja Izola.
Slovenski navtični trg je bogatejši za novo knjigo z naslovom Jadranje in psihologija.
Nova knjiga Jadranje in psihologija je prva tovrstna knjiga, ki je prevedena v slovenski jezik. V izvirniku jo je avtor dr. Michael Stadler izdal pri nemški založbi Delius Klasing Verlag. V slovenskem prevodu je izšla pri založbi Osminka&Co., kot 3. knjiga iz zbirke Bukva. Knjiga je namenjena vsem, ki se radi odpravljate na jadranje in bi na plovilu radi preživeli čim več užitkov in čim manj težav, ki se lahko pojavijo zaradi majhnega prostora na katerega je omejena celotna posadka. Knjiga ponuja pravočasno prepoznavanje in odpravljanje težav na krovu. Pojasnjuje možnosti osebnega razvoja na barki, odnose na odprtem morju, relacije med skiperjem in posadko, upor na športnih jadrnicah, partnerstvo in družino na jadrnici.
Komu je knjiga namenjena?
- vsem, ki plujete in bi se radi pravočasno izognili slabim odnosom na plovilu
- vsem, ki se prvič odpravljate na jadranje in si želite spoznati problematiko odnosov na plovilu
- vsem, ki se ukvarjajo z tekmovalnim jadranjem
- vsem, ki opravljajo funkcijo skipperja ali kapitana na plovilu
- vsem, ki se na podajajo na družinsko jadranje
Na plovbo se pripravite pravočasno. Spoznajte zapletene odnose, ki se razvijejo med posadko in se izognite morebitnim težavam še preden nastanejo. Vse to si lahko preberete v knjigi Jadranje in psihologija (knjiga bo izšla 27.3.13).
Cena knjige znaša le 19,90 EUR z DDV. (stroški pošiljanja 4,00 EUR)
Naroči knjigo Jadranje in psihologija!
Ste pripravljeni na novo navtično izkušnjo, ki vas bo hitro in učinkovito popeljala do popolne plovbe? Izšel je najnovejši in edinstven priročnik 15 minut za popolno plovbo, ki bo za vas storil prav to. Z njegovo pomočjo hitro osvežite vsa ključna navtična znanja, ki jih boste potrebovali na morju. V priročniku boste našli napotke za brezskrbno izplutje z vašim plovilom, varno in prijetno plovbo ter kako ukrepati v stiski, če se bo na plovilu zgodilo kaj nepredvidljivega.
V priročnik sta avtorja Gregor Jeretič in Tomaž Gregorič skrbno vključila več kot 10 let izkušenj podjetja v navtičnem izobraževanju in ga posvetili predvsem tistim, ki se s plovbo srečujete le občasno. Priročnik je vodoodbojen, odporen na sončno svetlobo, zvezan z nerjavečo spiralo, priročne oblike in formata.
Naj vas spomnimo ...
15 minut za popolno plovboje edinstven priročnik, s katerim boste lahko hitro in učinkovito osvežili vsa ključna navtična znanja in poskrbeli za brezskrbno izplutje, varno in prijetno plovbo ter pravilno in učinkovito ukrepanje v stiski.
Vaš nepogrešljivi osebni pomočnik vas bo pred plovbo, med njo in predvsem v kritičnih situacijah jedrnato in po korakih popeljal skozi vrsto praktičnih nasvetov in ukrepov, ki vas bodo hitro rešili marsikatere zagate.
Komu je namenjen priročnik?
Priročnik je namenjen vsem, ki ste na plovilu le občasno kapitan, vsem tistim, ki najemate plovila, vsem tistim, ki pogosto plujete, pa bi na hitro radi, da svoja znanja spet osvežite z najpotrebnejšimi in najnujnejšimi znanji, ter za vse, ki ste pogosto v posadki na plovilu in bi radi spoznali osnove varne plovbe, na kaj je potrebno biti pozoren in zakaj ima kapitan na ladji vedno prav! Če ste eden izmed naštetih potem je priročnik 15 minut za popolno plovbo prava knjiga za vas.
Količina je omejena, zato pohitite in postanite eden izmed prvih ponosnih lastnikov tega izjemnega priročnika še danes!
Naroči priročnik: 15 minut za popolno plovbo
Video o priročniku:
V soboto, 22.12.2012, je ob 6.00 uri izbruhnil požar v marini Punat na otoku Krku in uničil 20 plovil!
Požar je izbruhnil na enemu izmed plovil, ki se nahajajo na suhem privezu znotraj marine Punat. Ko je požar izbruhnil, k sreči v marini ni pihalo. Celotna ekipa gasilcev marine Punat je nemudoma pričela z gašenjem požara. Pridružili so se jim tudi gasilci iz več gasilnih društev z otoka. Ves trud gasilcev je bil zaman, ko je začela pihati burja. Požar se je razširil na vsa plovila, ki so se nahaja na suhih privezih D3. Gasilcem je uspelo le omejiti požar, da se le ta ni razširil še na druge predele marine. Skupno je v požaru zgorelo kar 20 plovil. Plovila so popolnoma uničena. K sreči na plovilih v času požara ni bilo lastnikov plovil, tako da ja škoda zgolj materialna. Kljub temu, da je ogenj pričel goreti v jutranjih urah, so dežurni gasilci gasili ostanke plovil vse do poznih večernih ur.
Kaj je zanetilo požar in na katerem plovilu je pričelo, goreti še ni jasno. Policija je zaščitila kraj požara. Po podrobnem pregledu inšpekcijskih služb, bo bolj jasno kaj se je v marini dogajalo.
Fotogalerija: Pogorišče v marini Punat!
Kako se preventivno zaščititi pred požaron ma plovilu?
Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff. Več o aparatu si lahko preberete na tej povezavi!
Legendarni skakalec Miran Tepeš je poleg skakanja tudi navdušen jadralec. Spomladi leta 2006 se je prvič odpravil na pot z namenom, da objadra cel svet. Na pot se je odpravil sam, v določenih delih, pa so mu čas krajšali člani družine in prijatelji. Po zaključenem potovanju je nastal potopis z naslovom Z vetrom, ki na 320 straneh opisuje dogajanje na poti.
Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe, Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel."
Na poti okoli sveta je Miran Tepeš preplul skupno kar 26.541 navtičnih milj. Za celotno pot je potreboval 300, jadranje pa je skupno potekalo dobri dve leti. V 300 dnevih je 192 dni jadral oziroma plul, 77 dni pa je preživel na otokih, v zalivih in v različnih pristaniščih. 17 dni je preživel na letalih in letališčih, 14 dni pa je potreboval, da je svojo jadrnico na suhem vzdrževal in popravljal.
Knjiga Z vetrom ni le opis jadralske poti okoli sveta, temveč govori tudi oobčutkih, ki jih jadralec doživi na svoji solo poti okrog sveta. Tako opisuje knjiga vesele dogodke in pa seveda tudi občutke in tesnobo ob samotnem jadranju po oceanih sveta. Miran Tepeš za knjigo pravi: "V knjigi sem pustil veliko večji del samega sebe, kot sem to sprva nameraval."
Knjiga je zanimivo branje za vsakega jadralca, dodatno pa je opremljena s preko 400 fotografijami, ki jih je Miran Tepeš posnel na svoji poti.
Knjiga je izšla leta 2008. Zaradi izjemnega uspeha knjige Proti soncu, ki opisuje prvi del, drugega Tepeševaga potovanja okrog sveta, je sedaj knjiga Z vetrom na voljo tudi pri nas.
Naroči knjigo Miran Tepeš - Z vetrom
Cena knjige je samo 20 EUR (namesto 30 EUR) (z 9,5% DDV).
Danes, 9.12.2012, je burja na paškem mostu dosegla v sunkih hitrosti do 200 km/h.
Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010.
Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval, zato je na poti obiskali veliko odmaknjenih otokov in jadral tudi po delih oceanov, kamor ne zaide veliko jadralcev. Večinoma so jih domačini na otokih prijazno sprejeli, ponekod so jih gledali z nezaupanjem, s Funafutija pa jima s Klemenom nekaj dni niso dovolili odjadrati, z atola Palmerston pa so jih celo pregnali.
Med Slovenijo in Polinezijo so v letih 2010 in 2011 z nekaj premori prejadrali več kot 16.000 navtičnih milj. Večinoma je Miran Tepeš jadral v družbi družine in prijateljev, nekaj tisoč milj pa je prejadral tudi sam. Velik del poti je potekal v nasprotni smeri od ustaljenih jadralski poti, v veliki meri tudi proti vetru, zato je bila to marsikdaj trda preizkušnja tako za jadrnico kot tudi za posadko, ki je bila na njenem krovu, a njihova Skokica jih je vedno varno pripeljala na cilj.
Knjiga Proti soncu je jadralski potopis. V njej na 320 straneh opisujem jadranje proti vzhodu, proti soncu, na drugi konec sveta, od Slovenije do Polinezije. Številne opisane dogodivščine so popestrene s preko 300 fotografijami.
Naroči knjigo: Mirana Tepeša - Proti soncu
Pretekli teden se je v Izoli zaključilo drugo jadranje okoli sveta našega jadralca in skakalca na smučeh, Mirana Tepeša. Tokrat je jadranje okoli sveta potekalo po manj običajni poti, proti vzhodu, med odmaknjenimi pacifiškimi otoki in okoli Horna.
Prvi del te poti je Miran Tepeš opisal v knjigi “Proti soncu”, ki jo je izdal letos spomladi, potopis z drugega, nekoliko bolj pustolovskega dela poti, pa namerava izdati prihodnje leto.
Nekaj fotografij z njegovega potovanja si lahko ogledate na tej povezavi: Miran Tepeš že drugič okoli sveta
Več o jadranju okoli sveta in knjigah si lahko preberete na spletnih straneh: www.tepes.info/jadranje.html
Slovenska jadrnica Ciao, na kateri sta plula zakonca Olga in Srečko Pust se je potopila v Indijskem oceanu.
Zakonski par, ki je plul na svoji jadrnici, je v Indijskem oceanu trčil v neznan potopljen objekt. Zakonca sta plula v floti World ARC iz Indonezije proti Avstralskemu otočju Cocos. Nesreča se je pripetila približno 40 nmi (75 km) ENE od otočja sredi noči. Jadrnica, ki sicer pluje pod ameriško zastavo je zadela v potopljen objekt in utrpela poškodbe krmila in trupa. V plovilo je začela vdirati voda. Zakonca sta takoj oddala PAN-PAN klic v sili. V eni uri so jo že dosegle posadke, ki so plule v floti. Da bi zmanjšala udor vode, sta spustila jadra in zmanjšala hitrost. Jadrnica J'Sea, ki je prva priskočila na pomoč, ju je skušala potegniti proti obali. Ob 3.00 uri zjutraj so že mislili, da jim je uspelo nadzirati vdor vode v plovilo. Žalostno presenečenje pa se je zgodilo uro kasneje, ko so ugotovili, da voda prehitro vdira v plovilo. Srečko in Olga sta odvrgla vlečno vrv in ostala na jadrnici. Jahta Zoe, ki ima na plovilu močno črpalko, je poizkušala pripluti do Slovencev. V trenutku, ko sta odvrgla vlečno vrv, je bila pomoč oddaljena še 9 nmi (17 km). Ko je premec jadrnice zalila voda, sta zakonca zapustila jadrnico in se pridružila posadki na jadrnici Spirit of Alcides, ki ju je odpeljala na otočje Cocos. Jadrnica se je potopila v bližini 11º52S 097º23E.
Najbolj brane novice
Intervju z Maksom Vrečkom, glavnim predavateljem letošnjega Navtičnega abonmaja.
Navtični abonma je pred vami že drugič. Prvi, izveden februarja in marca 2023, je bil zelo uspešen. O čem pravzaprav govorite na predavanjih?
Osrednja tema je zmanjševanje nepotrebnega stresa in stroškov pri jadranju. Jadransko morje je zelo prijazno do navtikov, zato tukaj pogosto plujejo tudi manj izkušeni skipperji. Moja prva samostojna plovba leta 2010 je bila zelo prijetna, že leto kasneje pa sem nasedel pri otočku Tovarnjak na Kornatih. In prav zato je znanje tako pomembno.
Ali ni nelogično, da za najem jadrnice in njeno plovbo zadostuje zgolj teoretični izpit?
To vprašanje slišim skoraj vedno, ko nekdo prvič pride na jadrnico in šele nato dojame kompleksnost manevrov. Kljub pomanjkanju praktičnega znanja je resnih nesreč na srečo malo – jadrnice so trdno grajene, na Jadranu ni hurikanov, velikost morja pa zmanjšuje možnost trčenj. Največ škode nastane pri vplutjih in izplutjih, kjer so številne marine zelo tesne. Pogoste težave so tudi slabo sidranje in pretirana uporaba alkohola, zaradi česar se lahko dopust hitro podraži.
Pretesne marine? Lahko navedete nekaj primerov?
Največ težav je v starih marinah, saj pred 20 ali več leti jadrnice niso bile tako velike kot danes. Podobno kot pri stari garažni hiši – parkiranje je lahko prava nočna mora. Posebej problematične so npr. ACI marina Split, Trogir in Biograd, kjer ob petkih in sobotah ob menjavi čarterjev nastane kaos, še posebej če piha veter. A ne gre le za tesne marine – če je skipper nevešč, se bo zapletel tudi v najbolj idealnih pogojih.
Za primerjavo: avto lahko pri parkiranju ustavite in manever popravite, jadrnico pa veter ves čas premika, zato je treba celoten manever ponoviti od začetka.
Kje lahko skipperji pridobijo praktično znanje?
Učenje pri prijateljih ni najboljša ideja – pogosto se napačne tehnike prenašajo iz generacije v generacijo. Navtika se nenehno razvija, tehnike, ki so delovale pri 33-ft jadrnici, pogosto ne veljajo več za sodobne 50-ft jadrnice.
Odličen primer je privez na bojo – večina ljudi še vedno uporablja mornarski kavelj (čakljo), kar pogosto vodi do izgubljenih ali zlomljenih kavljev. Veliko boljša tehnika je laso, ki pa ni tisti iz kavbojskih filmov. Spoznal sem jo na izobraževanju pri Royal Yachting Association, na Jadranu je še razmeroma neznana.
Praktične tečaje izvajajo Spinnaker.si, NASA in tudi sam. A veliko ljudi preprosto nima časa za prakso, zato je nastal Navtični abonma, kjer ponujamo praktično znanje skozi online predavanja.
Kako poteka Navtični abonma?
Gre za serijo online predavanj, kjer obravnavamo največje težave skipperjev in ponujamo konkretne rešitve. Predavanja so zelo praktična – manevre prikažemo iz več zornih kotov, za letošnji abonma smo postopek sidranja posneli celo pod vodo, uporabljamo tudi posnetke z dronom. Pomembno je, da tehnike ne le razložimo, temveč pojasnimo tudi njihov namen.
Kaj prinaša letošnja izvedba Navtičnega abonmaja?
Letošnjega začnemo 13. februarja zvečer in bo še bolj bogat kot prvi. Namesto šest bo sedem predavanj, precejšen del bo namenjen tehniki jadranja. Obdelali bomo štiri osnovne in dva napredna manevra z jadri, tehnike za povečanje hitrosti in stabilnosti jadrnice, uporabo gennakerja in še marsikaj. Na prvem abonmaju se je pokazala velika želja tudi po teh vsebinah. Veliko časa bo namenjenega odgovarjanju vprašanj udeležencev abonmaja, na prvem se je nekajkrat razvil lep pogovor.
PRIJAVA NA ABONMA |