eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
As Boats - Brig

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

229.00€

DC-DC konverter TBB Nemo DX1230 je avtomatski polnilec servisnih baterij. Primerne je za polnjenje vseh tipov servisnih baterij, svinčenih, gel, AGM in predvsem litijevih. Deluje povsem avtomatsko. Primeren je tudi za motorje EURO 6. Zagotavlja polnjenje servisne baterije preko alternatorje ali polnilca AC/DC (230/12V), ki ne zna polniti litijevih baterij.

Pretvornik polnjenja Nemo DC-DC je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki zagotavlja popolno napolnjenost servisnega akumulatorja v vozilu.

Popolnoma nova so DIP stikala (majhna stikala), s katerimi je mogoče neposredno nastaviti vrsto uporabljenega akumulatorja (AGM, Gel, LFP, Wet). Nemo je združljiv s pametnim alternatorjem, ki ga krmili ECU (Euro 6), in vzdržuje stabilen izhod za večstopenjsko polnjenje. Modela DX in DDX sta zaščitena pred vodnim curkom (IP63).

Prilagodljivi algoritem polnjenja TBB Premium II

Z prilagodljivim polnjenjem NEMO upošteva več dejavnikov za izvajanje večstopenjskega polnjenja, vključno s temperaturo, tokom in časom. Zagotavlja pravilno polnjenje v vsakem okolju in skrbi tudi za starani akumulator.

Močna konstrukcija

NEMO je zaščiten pred prahom in vlago z ohišjem IP65. Lahko prenese zahtevno okolje, s katerim se lahko sreča komercialno vozilo. Vse serije delujejo do 80 ℃ z zmanjšano močjo, kar omogoča prilagodljivo namestitev.

Polnjenje s pomočjo solarnih panelov

Pretvornik TBB Nemo DDX1230 ima vgrajen MPPT regulator polnjenja s pomočjo solarnih panelov in omogoča brezhibno polnjenje servisne baterije. Največja vhodna napetost solarnih panelov je lahko 25 V. 

Združljiv z litij-ionskimi akumulatorji

Polnilni pretvornik NEMO lahko zagotovi pravilno polnjenje litijevega akumulatorja, ki je običajno zelo občutljiv na napetost. Medtem je opremljen z vgrajenim algoritmom za polnjenje s temperaturnim nadzorom, kar je pomembno za litijeve baterije pri nizkih temperaturah okolice.

Varno, hitro in pravilno polnjenje baterij s kompenzacijo temperature in napetosti

Tehnični podatki:

  • Vrsta baterije: (AGM, GEL, LFP, WET) nastavljiva z DIP stikali
  • S funkcijo izolacije baterije, zaščita zagonske baterije
  • Vgrajeno samodejno polnjenje baterije s kompenzacijo temperature in napetosti
  • Ohišje IP65, brez ventilatorja za priročno namestitev
  • Nazivna vhodna napetost: 12 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (inteligentni tip) 12 - 16 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (tradicionalni tip) 13,2 - 16 Vdc
  • Samodejna aktivacija D +: Da
  • Območje vhodne napetosti PV panela 12 - 25 V (model DDX)
  • Absorpcijska polnilna napetost AGM: 14,6 V, GEL: 14,2 V, LFP: 14,4 V; Mokro: 14,8 V
  • Napetost vzdrževalnega polnjenja AGM: 13,5 V, GEL: 13,8 V, LFP: 13,5 V; Mokro: 13,8 V
  • Polnilni tok (A) 30 A
  • Skupni tok polnjenja in delovanja enosmernih bremen (A) 30 A
  • Učinkovitost polnjenja maks: 97%
  • Temperaturna kompenzacija: Da
  • Napetostna kompenzacija: Da
  • Algoritem polnjenja TBB premium II večstopenjski
  • Zaščita polnilnika baterij: Previsoka temperatura, previsoka temperatura baterije, preobremenitev, kratek stik
  • Delovna temperatura -20℃ -- +60℃
  • Material in barva: Ohišje aluminij z eloksirano negorljivo plastiko
  • Priključek baterije: M8
  • Razred zaščite: IP65
  • Teža: 0,9 kg
  • Dimenzije (V x Š x G) 60 mm x 102,3 mm x 186,3 mm
TBB Nemo DDX1230

Zadnji video


560+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Pomoč na morju EmergenSea

Pomoč na morju EmergenSea

Zagotovite si brezskrbne počitnice.

Ste se kdaj vprašali, kaj ko odpove motor na plovilu, nam zmanjka goriva, nam v plovilo začne vdirati voda, se strga sidrna veriga, ali se zgodi najhuje in nas vrže na obalo?

Obstaja služba, ki nam bo pomagala v vseh teh primerih in tudi drugih nezgodah, ki se nam lahko pripetijo na morju.

Na hrvaškem nekomercialne službe za pomoč (Luške kapitanije, pomorska policija, obalna straža ...) opravljajo pomoč na morju le še v primerih, ko je ogroženo življenje. V vseh drugih primerih vas bo reševalo komercialno podjetje za reševanje. Zavedati pa se moramo, da so reševanja na morju lahko zelo draga. Zato si je pred odhodom na plovbo pametno zagotoviti, da se izognemo dragi pomoči in da si zagotovimo dodatno varnost, ko gre nekaj narobe.

EmergenSea je služba za pomoč na morju. Njihove baze se nahajajo po celotnem Jadranu, tako na vzhodni kot tudi na zahodni obali. V Sredozemlju pokrivajo celotno zahodno obalo Italije in otoka Sardinijo in Sicilijo.

Kako deluje pomoč na morju?

Pomoč na morju EmergenSea

Kot smo že omenili, državne službe za pomoč opravljajo le še reševanje v primeru, da so na plovilu ogrožena življenja. Za druge nezgode aktivirajo komercialno službo. Ko opravite nujen klic preko kanala VHF 16, bodo kontaktirali službo EmergenSea. Le-ta bo na vašo lokacijo poslala svoje hitro plovilo iz baze, ki bo najbliže vaši lokaciji. Glede na to, da ima podjetje EmergenSea svoje baze vse od Portoroža v Sloveniji do Tivata v Črni gori, lahko do vaše lokacije priplujejo v zelo kratkem času. V vseh njihovih posadkah so izkušeni morjeplovci in reševalci. Poleg samega reševanja znajo popraviti tudi manjše okvare na motorju, vžgati motor, če smo izpraznili akumulatorje, odrezati vrvi, ki so se nam med plovbo zavile v propeler in še marsikaj drugega. Če potrebujemo njihovo pomoč, jih lahko pokličemo tudi preko mobilnega telefona na številko +385 996 112 112, kjer so nam na voljo 24 ur dnevno. Z letošnjim letom so svojo dostopnost povečali še z mobilno aplikacijo, s katero lahko z dvema klikoma pokličete na pomoč in ne zgubljate dragocenega časa.

Članstvo v klubu Emergensea

Pomoč na morju EmergenSea

Pomoč na morju deluje podobno, kot smo vajeni pomoči na cesti. Včlanimo se v Mrežo pomoči na morju EmergenSea in že lahko uporabljamo njihove storitve. V letno članarino je vključena določena količina pomoči, ki jo lahko izkoristimo brez dodatnega plačila. Letni strošek je odvisen od paketa, za katerega se odločimo in velikosti našega plovila. Najcenejše članstvo za obdobje enega leta znaša le 36 EUR, najdražje pa le 220 EUR. Za plovilo veliko med 8 in 11 m bomo letno odšteli 120 EUR. 

Zagotovi si brezskrbno plovbo

Več o pomoči na morju Emergensea: Emergensea.net

Včlani se: Postani član Emergensea

 

 

Dodaj nov komentar
Četrtek 08 Jul 2021

Cene vstopnic v hrvaške nacionalne parke za plovila v letu 2021

Za plovbo po Nacionalnih parkih in Naravnih parkih na Hrvaškem je treba kupiti vstopnico. Z letom 2018 so parki Kornati, Lastovo, Mljet in Telaščica poenotili način zaračunavanja vstopnine in prodajajo kombinirane vstopnice, s katerimi si lahko ogledate več oziroma vse parke. Spremembe v letošnjem letu Cena vstopnice je odvisna od dolžine p...
Petek 02 Jul 2021

Cene priveza v marinah na Jadranu v letu 2021

Če boste letos pluli po vzhodni strani Jadrana in nameravate prenočevati v marinah, vam bo v pomoč tabela cen tranzitnih privezov v marinah na vzhodni jadranski obali. Pripravili smo tabelo s cenami tranzitnega – enodnevnega priveza za plovila z dolžinami med 8 in 16 m. Da se boste lažje orientirali, smo marine razvrstili po povprečni ceni za privez plovila dolžin 8 do 16 metrov. Marin...
Torek 29 Jun 2021

Kako pluti v grčijo? – 2. del

Prejšnji teden smo opisali možne rute do Grčije, danes pa se bomo nekoliko posvetili še drugim stvarem, ki jih morate imeti v mislih, če se odpravljate s svojim plovilom iz Jadrana v Grčijo. Pred izplutjem iz hrvaških vod se boste morali odjaviti, ko pa ste enkrat odjavljeni, ne smete več zapluti v notranje morske vode. Po domače povedano, to pomeni, da ko ste že odjavljeni oz. preden...
Torek 01 Jun 2021

Kako pluti v Grčijo?

Zadnja leta se vse več Slovencev odpravlja na jadranje v Grčijo. V tem prispevku ne bomo govorili o tem, kako najeti barko v Grčiji in kje jadrati, temveč na kaj moramo biti pozorni, če se s svojo jadrnico odpravljamo iz Jadrana na družinsko jadranje v Grčijo (Foto zgoraj: Sončni zahod sredi Jadrana na plovbi iz Santa Marie di Leuca v Bar). Grčija ima več kot 6000 otokov in otočkov, ...
Torek 25 Maj 2021

Legenda o svetilniku Vnetak na otoku Unije

Svetilnik Vnetak je eden izmed starejših svetilnikov na Hrvaškem. Postavljen je bil leta 1873 na skrajnem zahodnem rtu otoka Unije, ki nosi ime Vnetak. Svetilnik je postavljen na strateški poziciji in označuje plovno pot v Kvarnerski zaliv. Enonadstropna kamnita hiša je bila namenjena svetilničarju in njegovi družini. Notranjost je bila prostorna, a skromno opremljena. Danes je svetilnik...
Petek 21 Maj 2021

Jadralska ruta: Lastovo

Lastovo, skrivnosten, magičen, zapeljiv otok, ki si zasluži, da mu posvetimo enotedenske počitnice. Ker je od večine čarterskih baz oddaljen več kot 50 nmi, bo treba počitnice nekoliko prilagoditi in nekaj več časa preživeti pod jadri. Plovilo lahko za enotedenske počitnice najamete v eni izmed baz od Trogira do Splita ali pa v Dubrovniku. Ker je število plovil v splitski regiji bis...
Petek 14 Maj 2021

Samostan Pustinja Blaca na otoku Brač

Samostan Pustinja Blaca, otok Brač, Hrvaška

Samostan Blaca oziroma Pustinja Blaca, kot jo imenujejo domačini, je star samostan v ozki in strmi dolini jugozahodnega dela otoka Brač. Po smrti zadnjega meniha je samostan pripadel občini Brač, ki je v njem uredila muzej, ki ga moramo obvezno obiskati.

 

Dostop

Samostan Pustinja Blaca, otok Brač, Hrvaška

Do samostana vodita dve poti. Ena z morske strani iz zaliva Blaca in druga iz kopenske smeri, s parkirišča, ki je urejeno približno 1 km severno od samostana. Pot je treba prehoditi peš.

Če ste na otok pripluli, morate pristati v zalivu Blaca. Sidrati je treba na lastnem sidru. Zaradi številnih plovil, ki bodo priplula med poletno sezono v zaliv, je treba krmo plovila privezati na obalo. Priveznih možnosti na obali je na voljo dovolj. S plovila se izkrcajte s pomočjo pomožnega čolna. Zaliv ima lepo peščeno plažo, na kateri lahko brez težav pristanete, se izkrcate in plovilo pustite na peščeni obali.

Za pot se primerno pripravite

Razdalja, ki jo boste morali prehoditi do samostana, je 2,75 km. Z nadmorske višine 0 m se boste povzpeli na 240 m. Pot je v celoti peščena in relativno položna. Priporočamo lahko športno obutev, plastenko vode in pokrivalo, ki vas bo ščitilo pred soncem. Za pot boste potrebovali med 30 in 45 min, odvisno od vašega tempa hoje.

 

Zgodovina

Samostan Pustinja Blaca, otok Brač, Hrvaška

Zaradi turških vpadov v 15. stoletju poljiški (Poljice vas v bližini Splita) so glagoljaši pobegnili na otok Brač, kjer jim je braški knez izdal dovoljenje za bivanje. Poklonil jim je zemljo v soteski Blaca. Takoj po naselitvi leta 1552 so začeli obdelovati rodovitno zemljo in rediti živino. Leta 1570 so dobili dovoljenje za izgradnjo cerkve in samostana. Zaradi izjemne podjetnosti je posest ves čas rasla. S svojimi izdelki (med, olivno olje, vino ...) so trgovali z Benetkami in Dunajem. V lasti so imeli tudi svoje lastne ladje. Pustinja Blaca je bila dolgo časa najmočnejši gospodarski subjekt na otoku Braču. V času od 1862 do 1962 so samostan vodili svečeniki Miličevići. Običaj je bil, da je glavnega svečenika vedno nasledil njegov nečak. Zadnji je vodil samostan Nikola Miličević. Bil je astronom, ki je odkril dva asteroida, ki se imenujeta Miličević in Brač. Po njegovi smrti je samostan prešel v last braške občine, ki je samostan preuredila v muzej.

 

Samostan danes

Samostan, ki je danes muzej, upravljata brata Zoran in Luka Vranjičić. Voden ogled skozi muzej traja približno 45 minut. Poleg zgodovine boste slišali tudi zanimive anekdote.

Čeprav do samostana vodijo le pešpoti, pa se je možno tam tudi okrepčati. Vso hrano in pijačo, ki jo ponujajo, do samostana pritovorijo z osli in konji.

 

Legenda o Blaci

Samostan Pustinja Blaca, otok Brač, Hrvaška

Nikola Miličević, zadnji svečenik v samostanu Blaca, ni bil navdušen le nad vesoljem. Svojega glasbenega talenta ni nikoli skrival. Ko je v dar dobil klavir, se je soočil s svojevrstnim problemom. Kako ga bodo po slabi poti varno prenesli do samostana. Do zaliva Blaca so ga pripeljali na ladji. Iz zaliva do samostana ga je nosilo 12 krepkih domačinov. V vročini so bili izjemno žejni. Na poti, ki je dolga dobra dva kilometra, jim je uspelo popiti kar 50 l vina.

 

 

 

 

Video

Dodaj nov komentar
Nedelja 02 Maj 2021

Izpit za čoln in praksa v Sloveniji

  Zakaj teoretični izpit za čoln ni dovolj in potrebujete tudi prakso? V Republiki Sloveniji lahko brez zaključene fakultete za pomorstvo pridobite izpit za čoln (izpit za voditelja čolna), izpit za VHF GMDSS radijsko postajo in izpit za mornarja motorista. Po trenutno veljavni zakonodaji lahko s temi licencami upravljate plovilo v komercialni namen, z njimi prevažate cel...
Sreda 07 Apr 2021

Novosti pri plačevanju turistične takse za navtike v letu 2021

Hrvaška turistična skupnost se je v sodelovanju z Ministrstvom morja, prometa in infrastrukture zaradi še vedno prisotne pandemije bolezni Covid-19, odločila, da bo plačevanje turistične takse za navtike v letu 2021 potekalo izključno prek spletnega portala https://nautika.evisitor.hr/ ter ga od 4. aprila 2021 ne bo več možno opraviti v prostorih lušk...
Petek 02 Apr 2021
Saxdor

Najbolj brane novice

Zaplula največja potniška ladja na svetu Star of the Seas

Zaplula je Amor a Vida, 67 m lepotica, ki jo je oblikoval Nuvolari Lenard

Spalax 2: Brodolom

Kdo je prejel brezplačno vstopnico za Internautico 2025

SP80 zaplula z rekordno hitrostjo 58 vozlov le s pomočjo vetra

JUST PERFECT Y.C. – uradni zastopnik za prestižna motorna plovila AXOPAR

Grandboats G850HGLF Hard Top: Vrhunsko razkošje in moč na odprtem morju

+
Saxdor
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...

Stran 6 od 25

Navigator Ptuj Group
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje