Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Tovorna ladja za prevoz razsutega tovora Julietta D je bila zasidrana pred nizozemsko obalo. Močni vetrovi, ki so pihali med nevihto z imenom Corrie, so strgali sidrno verigo. Ladjo je odneslo s sidrišča. Nemočna posadka ni imela kontrole nad ladjo. Močni vetrovi so jo odnašali in le nekaj ur pozneje je trčila v tanker.
Trk v tanker je povzročil predor trupa tovorne ladje. Vanjo je začela vdirati voda. Osemnajstčlansko posadko so morali evakuirati. Zaradi izjemno slabih vremenskih razmer so bili prisiljeni uporabiti helikopter. V dramatični reševalni akciji jim je uspelo rešiti celotno posadko in jo prepeljati na varno.
Agonija ladje se je nadaljevala. Veter jo je nosil proti obali. Na svoji poti je trčila v temelje naftne ploščadi. Pozneje jo je reševalnim ekipam uspelo privezati na vlačilec. Zaradi izjemno močnih vetrov in valov, ki so segali kar 8 m visoko, se je vlečna vrv strgala. Pretila je nevarnost, da nasede na nizozemski obali. Po 24 ur trajajoči reševalni akciji jim je uspelo ladjo znova privezati na vlačilce in jo varno odvleči pristanišče.
Reševalno akcijo je koordinirala nizozemska obalna straža, pomagale pa so družba SIMT Salvage, ki se profesionalno ukvarja z reševanjem ladijskih razbitin, Nizozemska kraljeva reševalna služba in belgijska obalna straža.
Videoposnetek reševalne akcije