Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Včeraj se je v francoskem Sint-Malo pričela legendarna regata Rout du Rhum, ki bo skipperje peljala preko Atlantika do 3524 navtičnih milj oddaljenega cilja v Guadalupu. Regata Rout du Rhum je solo regata, kar pomeni, da skipperji jadrajo na jadrnicah sami.

Že prva noč plovbe ob francoski obali je povzročila številne težave. Orkanski vetrovi in visoki valovi so poškodovali več plovil, nekateri pa so celo trčili z drugimi plovili.

Thomas Coville, ki jadra na svojem trimaranu Sodebo (razred Ultime) je trčil z tovorno ladjo.

Loïcu Fequetu, ki jadra na Maitre Jackues (razred Multi50), se je poškodoval trup trimarana, v razredu Class40 pa sta François Angoulevant in Marc Lepesqueux ostala brez kobilice. Po navedbah skipperjev so burno noč vsi prestali brez poškodb.

Prva nesreča se je zgodila že včeraj okrog 20.00 ure, ko je Jean Galfione (Serenis Consulting) trčil v nedelujočo bojo in poškodoval trup plovila. Trenutno pluje proti pristanišču Saint-Quay Portrieux, kjer bodo ugotovili, če je plovilo možno popraviti ali bo moral odstopiti z regate.

Naslednjemu je sreča obrnila hrbet ob 23.00 uri francozu Loïcu Fequetu (Maitre Jacques). V močnih vetrovih, ki so presegali 35 vozlov, se je poškodoval eden izmed trupov njegovega katamarana razreda Multi 50. Le 30 minut kasneje je Thomas Coville trčil v tovorno ladjo. Plul je v področju trgovskih plovnih poti. Zaradi poškodb plovila se je odločil, da spremeni smer plovbe proti Roscoff, kamor naj bi priplul danes popoldne.

Skoraj istočasno je François Angoulvant ostal brez kobilice na svoji jadrnici Team Sabrosa SR40 MK2 razreda Clas 40. S plovila so ga rešili s helikopterjem ob 2.00 uri zjutraj.

Nekaj ur kasneje je brez kobilice ostal tudi Marc Lepesqueux (Sensation Class40). Uspelo mu je napolniti balastne tanke in spustiti jadra. Sedaj z motorjem pluje proti Guernseyu.

Trenutno najhitreje pluje Loick Peyron (Maxi Solo Banque Populaire VII). Ima dobrih 25 nmi prednosti pred zasledovalci. Sledita mu dva trimarana razreda Multi 70. Na enem je Sébastien Josse (Edmond de Rothschild) na drugem pa sledi Yann Elies (Paprec Recycling).


Sodebo Ultim' en approche de Roscoff après son... by routedurhum

Ponedeljek 03 Nov 2014

Ob 6.10 uri so s tujega motornega plovila, poklicali v reški center za usklajevanje iskanja in reševanja na morju, da so nasedli na obalo otoka Visa.

Takoj po prejemu klica so obvestili Luško kapitanijo Split, Luško izpostavo Vis, Pomorsko policijo in Obalno stražo Republike Hrvaške, da je na otoku nasedlo plovilo, in da se nemudoma odpravijo na kraj nezgode. Takoj po prihodu so ugotovili, da je nasedla tovorna ladja Koralle, ki pluje pod Moldavsko zastavo. Ladja Koralle je dolga 80,6 m in ima ugrez 4,8 m, na njej pa je sedem članov posadke. V času nesreče so na krovi prevažali koruzo. Pluli so proti grški luki Pervez.

Ladja je nasedla na severozahodnemu delu otoka Visa. Nihče izmed članov posadke se ni poškodoval. Po pregledu plovila so ugotovili, da se je poškodoval trup plovila nad vodno gladino. K sreči ni prišlo do vdora vode, prav tako ni prišlo do razlitja pogonskega goriva v morje. Najhuje je poškodovan levi pogonski propeler, ki je uničen. Ko bo zaključen podroben pregled poškodb plovila, bodo pričeli z reševanjem.

Vzroki za pomorsko nezgodo še niso znani.

Vir: MMPI, foto: www.marinetraffic.com

Ponedeljek 03 Nov 2014

Quadrofoil je električno osebno vodno plovilo (PWC) namenjeno prevozu dveh oseb, ki zagotavlja trenutno najbolj ekonomičen in najbolj energetsko učinkovit ter okolju prijazen način prevoza po vodi.

Zaradi podvodnih kril in patentiranega krmilnega sistema plovilo zagotavlja popolnoma novo in razburljivo izkušnjo, ki daje uporabnikom občutek letenja. Plovilo deluje tiho in ne proizvaja nobenih valov ali emisij, zaradi česar je primerno za jezera, reke, morja, kot tudi za zaščitena ekološka območja, kjer je večini plovil gnanih z motorji z notranjim izgorevanjem plovba prepovedana ali omejena. Na kratko povedano, plovilo Quadrofoil lahko pluje povsod kjer je minimalna vodna globina vsaj 1m. Razvije lahko hitrosti do 40 km/h (21 vozlov) in ima domet do 100 km (54 milj). Čas polnjenja baterij je manj kot 2 uri.

Quadrofoil je sedaj pripravljen za proizvodnjo in je na voljo od oktobra 2014 vsem strankam po celem svetu. Prva unikatna omejena serija bo dobavljiva že od marca 2015 po načelu kdor prvi pride, prvi melje. Kupi se ga lahko po sistemu prednaročil na www.quadrofoil.com.

ZELENA TEHNOLOGIJA IN LASTNOSTI

Quadrofoil je popolnoma okolju prijazno plovilo zaradi posebej razvitega električnega pogona in patentiranega krmilnega sistema podvodnih kril razvitih posebej za Quadrofoil. Tehnologija podvodnih kril omogoča, da se pri hitrosti 12km/h (6 vozlov) dvigne plovilo nad vodno gladino s čemer se močno zmanjša vodni upor. Posledično se zato vozi z nekajkrat večjo učinkovitostjo od katerega koli drugega plovila na tržišču. Zaradi vzgona, ki dvigne plovilo nad vodno gladino, lahko Quadrofoil potuje z najmanjšim vodnim uporom kar posledično povzroči manjšo porabo električne energije. Obratovalni stroški takšne vožnje so 1 EUR/h in povrhu še nizki stroški vzdrževanja uvrščajo Quadrofoil med plovila, ki so najbolj prijazna uporabnikovi denarnici.

NEPOZABNA IN VARNA IZKUŠNJA

Sama vožnja je izredno preprosta in varna za kar je poskrbljeno s patentiranim krmilnim sistemom. Tehnologija krmiljenja deluje tudi kot sistem stabilizacije in naredi plovilo odzivno pri zavijanju in preprečuje zdrse. Quadrofoil je zasnovan tako, da je skoraj nepotopljiv zaradi neprodušno izdelanega zgornjega dela plovila in hidrodinamike podvodnih kril, ki avtomatsko uravnajo in stabilizirajo plovilo. Pri hitrosti višjih od 12 km/h se Quadrofoil dvigne in leti nad vodno gladino, njegovi ergonomsko oblikovani in mehki sedeži zagotavljajo uporabniku najvišji nivo udobja.

O PODJETJU

Quadrofoil d.o.o. je visoko tehnološko razvojno podjetje z ekipo usposobljenih inženirjev, navtičnih navdušencev in vizionarjev, ki so prvi na svetu razvili in izdelali 100% električno in predvsem okolju prijazno osebno vodno plovilo.

Prednaročila v oktobru!

Quadrofoil je na voljo za prednaročila v mesecu oktobru 2014 po 15,000 EUR za Q2A Electric model in po 22,500 EUR za Q2S Electric Limited Edition. Informacije o postopku naročila, proizvodnji, rezervaciji in dobavnih rokih so na spletni strani www.quadrofoil.com.

Ponedeljek 03 Nov 2014

Na svetovnem prvenstvu v jadralnem razredu optmist je Mara Turin osvojila bronasto odličje v konkurenci deklet, v skupnem seštevku pa bila odlična 11. Ostali Slovenci so se prav tako odlično odrezali.

V Buenos Airesu v Argentini se je v preteklih dneh odvijalo svetovno prvenstvo za najmnožičnejši mladinski tekmovalni razred optimist, ki se ga je udeležila tudi slovenska reprezentanca. Mara Turin, dvokratna evropska prvakinja v tem razredu, je zopet pokazala, da je ena izmed najboljših jadralk sveta in osvojila bronasto odličje v konkurenci deklet, v skupnem seštevku pa končala na odličnem 11. mestu. Dobro so se odrezali tudi ostali slovenski predstavniki - Rok Verderber je svetovno prvenstvo končal na 28. mestu, Klemen Semelbauer na 43., Matej Planinšič na 56. in Nicolo Kravanja na 127. mestu.

V Argentini so vladali izredno težki jadralni pogoji z močnim tokom in posledično, za Slovence, nenavadnim valom. V prvih treh dneh je svoje znanje odlično izkoristila predvsem Mara Turin, ki je v šestih odjadranih plovih kar štirikrat bila najboljša ter v finalna jadranja odšla z najboljšega izhodiščnega položaja, odlično pa so jadrali tudi ostali varovanci reprezentančnega trenerja Siniše Hrvatina, ki so v danih pogojih znali izkoristiti svoje, s trdim delom pridobljeno, znanje. V drugem delu tekmovanja pa je organizatorjem, kot tudi tekmovalcem, zagodlo vreme, ki se je v četrtem dnevu flotnega jadranja precej okrepilo, v naslednjem pa bilo celo premočno. Zadnji dan pa je bilo zopet malo vetra in je organizator uspel izpeljati le en plov. Skupni izkupiček odjadranih plovov je tako 6 kvalifikacijskih in trije finalni, skupaj 9 plovov.

Nedelja 02 Nov 2014

Ekipe Volvo Ocean Race trenutno plujejo vzhodno od Brazilske obale. Že nekaj dni se odločajo ali pluti naprej južno ali se obrniti proti vzhodu in pluti proti cilju, Cape Townu na jugu afriškega kontinenta.

Vodilni ekipi Abu Dhabi Ocean Racing in Team Brunel, sta se odločili, da bosta še naprej pluli z vetrom proti jugu. Odločitev so sprejeli, ker trenutno plujejo v vetrovih, ki pihajo s hitrostmi med 10 in 20 vozli, medtem ko v področju St. Helena High pihajo le šibki vetrovi.

Le uro za ekipo Abu Dhabi Ocean Racing, sta se tudi ekipi Vestas Wind in Dongfeng Race Team odločili, da sledita trenutno vodilni ekipi in plujeta z vetrom proti jugu. Vetrovi so zmerni in konstantni. Pihajo iz severo-severovzhoda. Ekipe sedaj tekmujejo, kdo bo jadra namestil optimalno in dosegel največjo hitrost plovbe. Tisti v ospredju sedaj plujejo v šibkejših vetrovih kot tisti v začelju flote. Plovila se bodo zato nekoliko zbližala in razlike med njimi bodo manjše.

Dobro je vedeti

Področje St. Helena High ali tudi South Atlantic High se nahaja 25°S, 15°W v Atlantskem oceanu in se razširja več tisoč milj okrog te točke. To je področje, kjer so zračni pritiski visoki in zelo konstantni, kar vpliva na plovbo. Jadralci poizkušajo najti koridor skozi območje. Običajno poiščejo področje nizkega zračnega pritiska ob vzhodni Brazilski obali, ki se pomika proti zahodu zaradi visokega zračnega pritiska na vzhodu. To so vetrovi nekoliko močnejši in omogočajo hitrejšo plovbo proti vzhodu.

Trenutno stanje:

Razpršenost flote: 224 nmi (razdalja med vodilnim in zadnjim)
Hitrost vetra: 13-20 vozlov
Hitrost plovil: 13-19 vozlov
Smer vetra: 28º (povprečna)
Najpočasnejše plovilo: 13 vozlov (Team Brunel)
Najhitrejše plovilo: 19 vozlov (Team Alvimedica)





Torek 28 Okt 2014

Zastavni vozel uporabljamo za privezovanje vrvi na drugo vrv z očesom.

Na plovilu ga uporabljamo za privez zastave na dvižno vrv in povezovanje vrvi. Prednost zastavnega vozla je ta, da ga lahko uporabljamo za povezovanje dveh različno debelih vrvi. Je zanesljiv in ga lahko enostavno razvežemo. Poznamo enojni in dvojni zastavni vozel. Dandanes ga ne uporabljamo več veliko na plovilih, saj so njegovo funkcijo v praksi zamenjale kovinske sponke.

Druga imena vozla:

- suknarski vozel,
- becket hitch.



Ponedeljek 27 Okt 2014

Sončen jesenski vikend je pozdravil preko sto mladih jadralcev na tradicionalni Halloween regati razreda optimist, ki jo Jadralni klub Pirat iz Portoroža organizira zdaj že tretje leto zapored.

Kljub burji, ki je v sunkih pihala tudi do 25 vozlov, so se mladi jadralci pogumno odpravili na regatno polje in, razdeljeni v štiri skupine, v soboto odjadrali tri regate, v nedeljo pa še dve. Čeprav se prav v teh dneh odvija svetovno prvenstvo za optimiste v argentinskem San Isidru (Buenos Aires), ki se ga udeležujejo tudi najboljši mladi jadralci iz JK Pirat - Rok Verderber,

Klemen Semelbauer in Matej Planinšič, Niko Kravanja iz ŠD Piran ter Mara Turin (JK Izola), ki je prvi del prvenstva zaključila v vodstvu!! - so na Halloween regati tudi tokrat prisotni številni zelo uspešni mladi jadralci iz Avstrije, Češke, Italije, Madžarske, Srbije, Hrvaške in Slovenije.

Z odličnim nastopom v obeh dneh si je zmago zasluženo prijadral Peter Milivojevič iz JK Jadro Koper, na drugo mesto se je uvrstil italijanski jadralec Filippo Costa, SVOC, tretji pa je bil še en slovenski jadralec, Janez Zabukovec, prav tako iz JK Jadro Koper. Med najboljših deset sta se uvrstila še Martin Fras (JK Izola) na peto in Veronika Pirjevec (JK Pirat) na deseto mesto ter na drugo mesto med deklicami. Najboljša deklica je bila Stefania Padoan (Y.C.A.), na tretje mesto je prijadrala Luisa Penso iz istega kluba. Med kadetinjami sta slavili dve Italijanki in jadralka iz Srbije - najboljša je bila Andrea Aschauer (WYC), druga Nina Cattai (CDV) in tretja Kristina Boja (JK Palić).  Med kadeti je bil najboljši slovenski jadralec Martin Fras (JK Izola), drugi je bil Daniel Cante iz istega kluba, tretji pa Andrea Nordio (SVBG).

Miro Čarman, vodja regatnega odbora: »Imeli smo izredno srečo z vetrom, danes je pihalo povprečno okoli 20 vozlov, najmočnejši izmerjeni sunek je bil 25 vozlov. Ker je bilo na regatnem polju kar 80 najmlajših jadralcev-kadetov, za katere je bil ta veter že zelo močan, smo danes naredili smo dva plova.«

Vera Maraspin Čarman, vodja organizacijskega odbora regate: »Letos smo v Jadralnem klubu Pirat gostili tretjo Halloween regato, ki smo jo prvič organizirali na teritoriju našega kluba. Z udeležbo več kot 130 jadralcev iz sedmih držav smo izjemno zadovoljni. Veliko je bilo tudi najmlajših jadralcev, kadetov. Vremenske razmere smo imeli več kot ugodne, zato smo v sončnem in vetrovnem vikendu izpeljali pet izvrstnih plovov.

Sobotni pogostitvi je sledil bogat srečelov in obisk čarovnice Urše, ki se je že izkazala in pričarala lepo vreme in odličen veter, tokrat pa je mlade jadralce nagradila še z lepimi  nagradami, ki so jih prispevali AMZS, zavarovalnica Merkur, Telekom, Diners Slovenija in Sandiline.

Ponedeljek 27 Okt 2014

V Luderitzu v Namibiji poteka letošnji lov na hitrostne jadralske rekorde. V petek 23.10. je padel rekord v hitrostnem kajtanju, ki ga je postavil francoski invalid Chris Ballois.

Francoz Chris Ballois je postavil nov rekord v hitrostnem kajtanju. Rekord je že potrdila WSSRC in ISAF-IFDS. V prvem poizkusu je v 25 vozlih vetra na 500 m dolgi progi, dosegel povprečno hitrost kajtanja 39.14 vozla. V drugem poizkusu pa mu je uspelo rezultat še izboljšati. Dosegel je povprečno hitrost neverjetnih 42,92 vozla oziroma 80 km/h.

Francoz je s svojo močno voljo in ljubeznijo do športa, razvil moč in sposobnosti, da je uspel doseči rezultat o katerem lahko mnogi ne hendikeperani kajtarji le sanjajo.

V naslednjih dneh v Namibiji pričakujejo močnejše vetrove. Tako kajtarji kot surfarji se že pripravljajo na zahtevnejše pogoje.

Med izkušenimi tekmovalci lahko omenimo dosežke Nizozemca Jacques van der Houta , ki je dosegel hitrost 43,57 vozla, Belgijec Alain de Gendt, 41.44 vozla in Britanec Erik Beale 41.87 vozla.

Kakšne rezultate bodo postavili najboljši tekmovalci v močnejših vetrovih bomo videli v naslednjih dneh.

Ponedeljek 27 Okt 2014

V 10-12 vozlih vetra so se v Argentini začeli ekipni dvoboji. Slovenska izbrana vrsta je bila prvega dvoboja zaradi visoke rangiranosti v flotnem tekmovanju oproščena.

V drugem dvoboju so premagali Portugalce (15:21), v tretjem pa za las izgubili proti Špancem (18:18). Zmaga v tem napetem dvoboju bi avtomatsko pomenila uvrstitev v prvo šestnajsterico, naši pa so se tako morali pomeriti še z Avstralci v dodatnem dvoboju, ki pa so ga žal izgubili in tekmovanje zaključili izven prvih 16 ekip. Jadralci pod vodstvom Siniše Hrvatina, ki se na rezultatski razpredelnici flotnega tekmovanja odlično držijo (v ekipna dvobojevanja so bili uvrščeni kot 3. ekipa), bodo imeli tako dva prosta dneva za pripravo na drugo polovico flotnih plovov.

Vir: JZSFoto: Matias Capizzano

Nedelja 26 Okt 2014

Pretekli konec tedna je organizator Športno društvo GoSAILING iz Portoroža izpeljalo odprti državni prvenstvi, in sicer tridnevno regato (17.-19.10.2014) za razred Fireball in dvodnevno (18.-19.10.2014) za razred Flying Junior.

Freballisti so se na morje odpravili že v petek, ko se je 12 prijavljenim slovenskim posadkam na morju pridružilo še 11 čeških posadk. V soboto se jim je na regatnem polju pridružilo še 7 posadk razreda Flying Junior, tokrat brez gostov iz tujine.

Jadralcem je bilo vreme naklonjeno, saj so lahko jadrali vse tri oz. dva dni, prvenstvi sta veljavni in tako smo v nedeljo, 19.10.2014 dobili nove državne prvake: v razredu Fireball je to postala posadka Mitja Nevečny – Rok Leskovec (JK Jadro – JK Fireball), v razredu Flying Junior pa posadka Toni Rebec – Željko Planinšič (JK Olimpic). Absolutna zmagovalka državnega prvenstva razreda Fireball je češka posadka Jaroslav Verner – Milan Kvasnik (JK Tousen).

Vir: JZS

Nedelja 26 Okt 2014