Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Včeraj okrog 15.00 ure so v centru za reševanje Split prejeli neverjetno obvestilo, da je gliser nekontroliran plul ob obali otoka Brača in nato trčil v obalo.

Na kraj nesreče je nemudoma odplulo plovilo Luške izpostave Milna z otoka Brača. Že med plovbo so preko motorne jahte Allegro izvedeli, da so na plovilu opazili enega člana posadke. Do nesreče je prišlo v neposredni bližini zaliva Smrka na jugozahodni strani otoka Brača. Privatno plovilo Bayliner, dolgo 7,2 m je upravljal lastnik V.M., hrvaški državljan. Plovilo je poganjal izvenkrmni motor z močjo 150KM. Plovilo je z vso hitrostjo trčilo v obalo. Vse to je opazil lastnik plovila Allegro, ki je takrat plul v bližini. Ker je zdravnik, je nemudoma zaplul do kraja nesreče in opravil zdravniški pregled brodolomca. K sreči ni utrpel fizičnih poškodb je pa bil v šoku zaradi nesreče.

Ker brodolomca niso mogli evakuirat po kopnem, so ga na plovilo prevzeli delavci Luške izpostave Milna in ga prepeljali v Milno, kjer jih je pričakala hitra medicinska pomoč. Poškodovano plovilo brodolomca so zaščitili, da se ne bi potopilo in da ne bi prišlo do onesnaženja morje.

Po pogovoru z brodolomcem so ugotovili, da sta v času nesreče oba motorja s skupno močjo 150 KM delovala s polno močjo. Ker je za nekaj časa izgubil zavest je plovilo nekontrolirano plulo in z vso hitrostjo udarilo v obalo otoka. Brodolomec se k sreči ni poškodoval, plovilo pa je v premčnem delu močno poškodovano.

Torek 07 Okt 2014

Revolucionarna tehnologija nevidnih letal in helikopterjev se širi v navtiko. Plovila, ki bodo nevidna za redarje, bodo kmalu postala stalnica v flotah za zaščito pomorskega prometa pred pirati in borbi proti tihotapljenju mamil in v vojaških operacijah.

Pri izdelavi ladij, ki bodo nevidne za radarje, so uporabili že znano tehnologijo nevidnih letal in helikopterjev, ki so jo prilagodili za navtične potrebe. Tehnologija se razvija tako za plovila, ki plujejo na vodni površini, kakor tudi za plovila, ki bodo plula pod vodno površino.

Eno izmed ameriških podjetij, ki pospešeno razvija tehnologijo, je Juliet marine iz Portsmoutha. Nova plovila, ki jih razvijajo so izjemno hitra in se ne bodo uporabljala zgolj v vojaške namene. V njihovih plovnih lastnostih vidijo številne možnosti za komercialno uporabo. Njihova hitrost je do trikrat večja od hitrosti trajektov, ki so danes v uporabi, zato jih bodo verjetno uporabljali tudi za prevoz delavcev na oljne ploščadi, saj je uporaba plovil za prevoz bistveno cenejša kot uporaba helikopterjev.

Nevidna plovila so na trgu že nekaj let, vendar novo plovilo, ki ga v podjetju imenujejo enostavno kar GHOST, ima številne novosti, ki jih do sedaj v navtiki še nismo videli. Platforma plovila je izdelana tako, da lahko plovilo upravlja posadka, lahko pa pluje tudi brez.

Del plovila je nad vodno gladino, del plovila pa je pod njo. V podvodni del, ki je oblikovan kot dve dolgi tubi, so vgrajeni vsi važni sistemi, kot so pogonski motorji, računalniški sistemi, rezervoarji za gorivo in kontrolni sistemi, kar zagotavlja manjšo ranljivost plovila pri izvajanju aktivnosti. Oba podvodna dela sta na trup plovila pritrjena z dvema krilu podobnima strukturama, ki sta gibljiva. S spreminjanjem kota med krili in trupom se lahko prilagaja višina trupa plovila nad vodno gladino. Plovba je ne glede na višino valov vedno zelo stabilna in mirna, ker je posebej pomembno pri uporabi strelnega orožja.

Plovilo omogoča prevoz treh članov posadke in 18 potnikov. Primerno je tudi za plovbo na daljših razdaljah. Jet pogone poganjata dve plinski turbini vgrajeni v podvodnem delu plovila, kar zmanjšuje emisije škodljivih plinov, majhen hrup in zagotavlja minimalno vidnost pri opazovanju s termičnimi kamerami.

Številne lastnosti plovila, kot je največja hitrost, doseg, poraba goriva, pa so seveda skrivnost.

Vir: Juliet marine

Torek 07 Okt 2014

Za pokal Bernetti na slabih 15 morskih milj dolgi regati med Trstom in Sesljanom se je danes potegovalo 165 jadrnic, start pa je zaradi varnostnih razlogov na zelo kratki startni liniji tudi letos potekal v dveh skupinah z 20-minutnim zamikom.

Esimit Europa 2 je ob 9.30.00 startala v prvi skupini jadrnic (razred open) v zelo spremenljivih vetrovnih razmerah, po katerih je ta regata že znana, takoj po startu pa se je veter ustalil in do cilja je burja pihala z zmerno hitrostjo 10–20 vozlov. Posadka najboljših jadralcev, ki prihajajo iz enajstih različnih držav in skupaj jadrajo za Evropo, je pod taktirko skiperja Jochena Schümanna v cilj prijadrala po le 52 minutah in 3 sekundah ter tako dosegla svojo 33. zaporedno zmago na vodi.

Vlogo taktika je imel slovenski olimpijec Vasilij Žbogar, ki je pred nekaj dnevi na svetovnem prvenstvu olimpijskih razredov v jadranju izpolnil mednarodno olimpijsko normo v razredu finn. »Prav zaradi tako spremenljivega vetra na začetku smo se določili za start v sredini in si pustili vse možnosti odprte. Takoj smo izbrali pravo jadro, saj je veter po startu zapihal in ostal nespremenjen vse do cilja. Danes so bili izvrstni pogoji za jadranje, znamenita tržaška burja je pokazala vse svoje adute, pogoji so bili pravi za to jadrnico in končali smo v odličnem času, ki ga bo po mojem mnenju težko izboljšati,« je po bliskoviti zmagi na današnji regati povedal Žbogar.

To je bila že 43. izvedba regate za pokal Bernetti Lombardini, ki jo organizira jadralni klub Società Nautica Pietas Julia, hkrati pa je ena izmed osmih dirk v tekmovanju serije Lombardini.

Nedelja 05 Okt 2014

Včeraj se je v španskem mestu Alicanta pričela letošnja Volvo Ocean Race. Na štartu prve priobalne regate, ki jo je spremljalo več 10.000 gledalcev, se je zbralo sedem ekip.

Da so letos ekipe izjemno izenačene in da bo letos za prestižno lovoriko potrebno vložiti vse znanje, moči in izkušnje se je pokazalo že na prvi regati. V eni sami uri jadranja so se na vodilnem mestu zamenjale kar tri ekipe. Med ekipo Alvimedica, ki je prva prečkala ciljno črto in drugouvrščeno ekipo Abu Dhabi Ocean Racing je bila razlika le 5 sekund. Na tretje mesto je zaplula ekipa MAPFRE, ki je za drugimi zaostala le 25 sekund.

Začetek letošnje Volvo Ocena Race je ob 14.00 po lokalnem času oznanil strel štartne pištole. Flota sedmih jadrnic je zaplula na regatno polje pred španskim mestom Alicante. 7,8 nmi dolga proga je imela pet kontrolnih vrat. Vsem ekipam je adrenalin napolnil kri. Srčni utrip navigatorja na jadrnici Alvimedica je med regato dosegel kar 170 utripov na minuto.

Na štartu se je najbolj znašla danska ekipa Vestas Wind. Dober začetek in hitra plovba v veter sta bili dovolj, da so prvi obrnili na boji. Skupaj z njimi je obrnila tudi kitajska ekipa Dongfeng.

Proti drugim kontrolnim vratom so ekipe plule z vetrom. Najkrajšo pot in najboljši veter je uspelo ujeti ekipi Abu Dhabi, ki je prva obrnila v veter proti tretji boji. Po petih kontrolnih vratih, treh plovbah v veter in treh z vetrom, je prva skozi cilj priplula ekipa Alvimedica. Le pet sekund za njimi je ciljno črto prečkala ekipa Abu Dhabi, na tretje mesto pa se je uvrstila ekipa MAPFRE. Sledila jim je ekipa Brunel, ki je zaostala dodatnih 21 sekund. Kitajska ekipa Dongfeng je zasedla peto mesto z zaostankom 1:12 za prvo ekipo. Prva v celoti ženska ekipa na regati Volvo Ocean Race, ekipa SCA, je zasedla šesto mesto, zadnja pa je skozi cilj priplula jadrnica Vestas Wind, ki je sicer najbolje štartala, vendar jim majhna prednost na začetku ni pomagala pri končni uvrstitvi. Za plovbo po 7,8 nmi dolgi progi so potrebovali 55 minut in 24 sekund, kar je bilo 3 minute in 22 sekund več kot je potrebovala za plovbo prvouvrščena ekipa Alvimedica.

Rezultati po 1. regati:

1. Alvimedica (Turčija/ZDA) 14:52:02 - 1 točka
2. Abu Dhabi Ocean Racing 14:52:07 - 2 točki
3. MAPFRE (Španija) 14:52:27 - 3 točke
4. Brunel (Nizozemska) 14:52:48 - 4 točke
5. Dongfeng Race Team (Kitajska) 14:53:14 - 5 točk
6. SCA (Švedska) 14:53:51  - 6 točk
7. Vestas Wind (Danska) 14:55:24 - 7 točk

Videoposnetek celotne priobalne regate v Alicantu:

Nedelja 05 Okt 2014

Pridruži se tradicionalnem dogodku ob zaključku jadralne sezone!

V času od 29. oktobra  do 2. novembra podjetje Just Perfect Y.C. spet organizira enkratno navtično avanturo. Tokratna jadralska ruta se bo pričela v marini Kaštela in bo vodila preko otoka Ščedro do otoka Lastova in njegovega enkratnega arhipelaga. Po obisku otoka se bo flota ustavila še na otokih Korčula in Hvar, nato pa plovbo zaključila zopet v marini Kaštela

DATUM: od 29.10.(28.) do 02.11.2014 (sreda - nedelja)

195 EUR NA OSEBO !!!

PREDVIDENA RUTA :

Split Kaštela - Ščedro - Lastovo - Korčula - Hvar - Split Kaštela

PROGRAM:

1.dan: torek 28.10.2014

- prihod posadk v marino in vkrcanje na barke predvidoma ob 18h

*opcija

2. dan: sreda 29.10.2014

- welcome drink
- dvig zastav
- štart Jesenske Rute 2014
- jadranje do otoka Ščedro * skupinsko sidranje
- večerja na barki
- zabava na barkah

3. dan: četrtek 30.10.2014

- dnevna navigacijska regata otok Ščedro - Lastovo (Skrivena luka)
- ogled svetilnika
- večerja v konobi pri svetilničarju

4. dan: petek 31.10.2014

- jadranje do otoka Korčula
- ogled mesta
- večerja na barkah
- zabava

5. dan: sobota 01.11.2014

- jadranje do otoka Hvar (Sv.Nedelja ali Pakleni otoci)
- gasilska slika
- podelitev nagrad zmagovalcem regate in MVP ekipe
- zaključna zabava

6. dan: nedelja 02.11.2014

- povratek v marino Kaštela Split
- povratek domov ob 15h

CENA SAMO: 195 EUR na osebo

V ceni je všteto:

- najem barke,
- organizacija in vodenje dogodka
- Just Perfect CREW majica

V ceni ni vštet strošek:(cca 40 Eur)

- turistične takse (1 Eur/ dan),
- privezov,
- čiščenja barke
- goriva
ter hrane in PIJAČE.

* če bo veter pihal v nasprotno smer bomo Ruto prilagodili

Prijave na: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.www.justperfect.si, +386 51 604 395

Sea U There!

Sandi Fon JUST PERFECT YC CREW

Fotogalerija: Zaključek jadralske sezone 2013

Petek 03 Okt 2014

Na Rivi del Garda se je prejšnji teden odvijalo evropsko prvenstvo v razredu J70. Prvo mesto je zasedla jadrnica Calvi Network na kateri je taktik, slovenski jadralec Branko Brčin.

Prvenstvo  na Rivi del garda je bilo izjemno. Izvedli so veliko število plovov z različnimi vremenskimi pogoji. Za razburljivost na regatnem polju pa je poskrbela števila flota jadrnic s tehnično izjemno dobro pripravljenostjo tekmovalcev. Na regatnem polju se je pojavilo 33 ekip iz osmih evropskih držav. Na eni izmed njih, Calvi Network, lastnika Carla Albertinija, je taktik izkušeni slovenski jadralec Branko Brčin.

Zadnji jadralni dan je  prvi plov potekal v jutranjem severnem vetru (Peler), ostali pa v južnem vetru (Ora). Pred zadnjim plovom je jadrnica Calvi Network vodila za 4 točke pred špansko jadrnico Rochac. Kljub prednosti so se v ekipi Calvi zavedali, da končne zmage ne smejo prepustiti naključju. Zato so tudi zadnji plov odjadrali izjemno dobro in osvojili končno zmago s prednostjo šestih točk. Zaradi izjemne izenačenosti posadk je zmago odločila izjemno dobra taktika našpega jadralca.

Tretje mesto na regati je zasedla ekipa Alessia Marinella, kljub trku v devetem plovu.

Foto: Carloni

Petek 03 Okt 2014

Levant je veter vzhodne smeri. Piha kratkotrajno in dosega hitrosti do 7 Bf.

Najpogosteje piha kadar burja prehaja v jugo ali obratno. Je kombinacija obeh vetrov. Pozimi ga spremlja mraz in lahko prinese sneg. Poleti piha v jutranjih urah v vedrem in stabilnem vremenu skozi kanale med srednjedalmatinskimi otoki. Ker je kombinacija juga in burje, je običajno vlažen in hladnejši veter in lahko prinese dež.


Povezane vsebine:

Varna plovba

Vetrovi na Jadranu




Slika je simbolična!




Petek 03 Okt 2014

Galactica star je super jahta iz ladjedelnice Hessen Yachts. V dolžino meri 65 metrov široka pa je 11,5 m.

Ta izjemo prestižna lepotica ima vgrajene motorje s skupno močno 11.528 KM,  ki to težko plovilo pospešijo do hitrosti 29 vozlov. Njena potovalna hitrost znaša 24 vozlov. Z rezervoarjem s kapaciteto 90.000 litrov lahko prepluje 4200 nmi. Namenjena je 12 potnikom. Za njihovo udobje skrbi 13 članska posadka.

Sreda 01 Okt 2014

Pri podjetju ZAR so pričeli z izdelavo novih gumenjakov linije SL. Oznaka je kratica za sport luxury in označuje novo linijo prestižnih gumenjakov. Prvi model iz nove serije je ZAR 49 SL.

Nova serija plovil bo v enem plovilu združevale vse dobre lastnosti prejšnjih serij, ki so gumenjake ZAR postavile pred konkurenco in novosti ter prestiž, ki bodo novo serijo naredile unikatno. Za vsa plovila bo značilno, da so zelo prostorna, udobna, da imajo izjemne navigacijske sposobnosti zaradi posebno oblikovanega trupa plovila in da so izdelana izjemno kvalitetno.

Pri ZAR Formenti so se odločili za prenovo svoje klasične serije plovil, zaradi izjemnega upeha njihovega pomožnega plovila ZAR Tender, ki je na trg manjših pomožnih plovil prinesel številne inovacije in velja za nov koncept pomožnih plovil. Serija Sport luxury bo na trg prinesla nov veter v razredu gumenjakov. Vsa plovila so skrbno načrtovana in izjemno dobro opremljena.

Prvo plovilo v seriji je novi 49 SL. Je majhen gumenjak z veliko prostora. V dolžino meri 4.90 m, v širino pa 2.16 m. Šest komor ima premer 0.49 m s čimer je dovolj velik, da na krov sprejme 9 oseb. Ker je teža plovila le 360 kg (+/- 10%), ga lahko poganjamo že z majhnim 40 KM motorjem. Največja moč motorja znaša 100 KM, za optimalno plovbo pa pri proizvajalcu priporočajo motor s 70 KM.

V osnovi opremi je predal s pokrovom za sidro in sidrno verigo, štirje veliki prostori za shranjevanje, stranska komandna konzola, ki je dovolj udobna za dve osebi in ima dodatni predal za shranjevanje. Sedež krmarja je nastavljiv in krmar lahko med plovbo sedi ali pa stoji. Na krmni ploščadi je že v standardni opremi nameščena zložljiva kovinska lestev za sestop v vodo, komplet za popravila, zračna tlačilka in par vesel. V standardni opremi je 70 litrski rezervoar vgrajen pod komandno konzolo, za doplačilo pa je možno naročiti rezervoar s prostornino 100 litrov. Prav tako je za doplačilo možno vgraditi 60 litrski rezervoar za vodo s tušem. V opcijski opremi so še radarski lok na krmnem delu plovila, reflektor, prednja sončna ploščad z mizo in blazinami, nosilec za pomožni motor, kalužne črpalke in panel z varovalkami.

Sreda 01 Okt 2014

Oštro je veter, ki piha na Jadranu običajno kadar se približuje ciklon s severne ali severozahodne smeri.

Najbolj pogost je na odprtem delu Jadranskega morja. Piha iz juga. Veter je prehodnega značaja in je običajno kratkotrajen. Dosega lahko tudi večje hitrosti in naznanja prihod slabega vremena, ki ga spremljajo nevihte.



Povezane vsebine:

Varna plovba

Vetrovi na Jadranu


Slika je simbolična!




Torek 30 Sep 2014