Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Novi Prins 570 Open je večji brat priljubljenega modela Prins 475 Open. To pomeni sveže in moderne oblikovne poteze in prepričljive plovne lastnosti, ki so značilne za plovila iz družine Prins.

Novinec dokončno prepriča s ponudbo prostora in z lahkoto popelje družbo do 7 ljudi z vso potrebno prtljago na prijeten dan dopustniških užitkov na morju. Sedežne površine v premcu je mogoče zapolniti z blazinami in premec spremeniti v veliko sončno ploščad za poležavanje na soncu, saj širina plovila znaša 2,35 m. Krmarska konzola je široka in nudi zavetje potnikom na krmarski klopi in zadnji klopi, na plovilu pa je dovolj tudi shranjevalnih prostorov.

Največja dovoljena moč motorja znaša 115 KS, s čimer Prins 570 Open postane plovilo, idealno tudi za vodne športe ter zabavo. Novinec je že na ogled v salonu podjetja As boats iz Frama.

Več informacij pri zastopniku, podjetju AS Boats, Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, Slovenija, t: +386 2 608 41 41, e: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Torek 21 Okt 2014

Monaški navtični oblikovalski studio Pastrovich je razkril svoj zadnji koncept super jahte, ki nosi ime X-Kid Stuff. Gre za 90 metrsko jahto, ki pooseblja luksuz in uporabnost.

X-Kid Stuff  je jahta, ki ponuja vse. Nudi razkošje 90 metrske jahte, še vedno pa lahko občutite tudi prednosti majhnega plovila za zabavo. Nanjo je možno namestiti vse od ski jat-ov do 15 m dolgega gumenjaka ali celo manjše jadrnice. Posebnost jahte pa je napihljiv modularen most, ki omogoča, da se z jahte sprehodite na obalo. To je unikatna funkcija jahte, ki ne omogoča le enostavnega dostopa do kopna temveč tudi možnost, da preko mostička do obale lastnik lahko prepelje, kolesa, motorje in ostala prevozna sredstva za raziskovanje obale.

Jahta ima izjemno majhen ugrez. ​Za izdelavo bodo uporabili najnovejšo tehnologijo gradnje plovil in lahke materiale. Celoten trup bo izdelan iz karbonskih vlaken, krovi bodo izdelani iz titanija.

Razporeditev prostora na jahti je izjemno odprta. Posamezni segmenti prostora prehajajo med sabo na tak način, da med njimi ni mej. Tudi sama notranjost prostora elegantno prehaja v zunanjost. Loči ju le ena sama stena. Če jo premaknemo postanejo individualni prostori del zunanjosti plovila in tvorijo ogromen odprt krov.

Največja novost jahte je način gradnje. Pri običajnih plovilih smo navajeni prečnih oziroma vzdolžnih nosilcev. Pri oblikovanju X-Kid stuffs pa so posnemali naravo. Satovje je ena najbolj kompaktnih naravnih struktur na svetu. Zato so se odločili, da uporabijo heksagonalno strukturo, čemur je prilagojeno tudi oblikovanje notranjosti. Na ta način jim je uspelo izkoristiti lepoto šestkotne forme, modularnost namestitve sten in pohištva. Rezultat je praktično izkoriščen notranji prostor jahte.

​​Uporaba šestkotne strukture je zagotovila največjo možno trdnost plovila pri najmanjši porabi materialov in zato majhni teži plovila in majhnemu ugrezu.

Pri oblikovanju plovila so bili pozorni na vse možne načine uporabe. Vsako podrobnost plovila so dobro prilagodili, da bo čim bolje služila svojemu namenu oziroma celo večim.

Fotogalerija: X-Kid Stuff

Vir: http://www.pastrovich.com/

Torek 21 Okt 2014

V soboto sta se dva potapljača težko poškodovala pri potapljanju v reškem akvatoriju. Slovenskemu potapljaču žal niso uspeli več pomagati.

V soboto je center za reševanje iz Reke koordiniral dve reševalni akciji, v katerih so bili udeleženi potapljači.

Ob 11.55 uri je v center klical voditelj potapljaškega plovila, ker je enemu izmed potapljačev, ki se je potapljal z jeklenkami postalo slabo. Nesreča se je pripetila blizu kraja Beli na otoku Cresu. S plovilom so ga nemudoma odpeljali do luke v kraju Beli, kamor so napotili tudi hitro medicinsko pomoč iz Lošinja. Pomoč so mu nudili že ob 12.00 uri. Kljub večkratnemu poizkušanju reanimacije, 38 letnega potapljača niso uspeli rešiti.

Kmalu za prvo nesrečo, so v centru že prejeli drugi klic na pomoč. Tokrat so klicali iz Reške luke. Ob luškem valobranu se je ponesrečil potapljač, ki se je potapljal z jeklenkami. Nemški državljan, rojen leta 1971, je bil takoj prepeljan na postajo prve medicinske pomoči. Potapljač se je potapljal izven reškega luškega valobrana na potopljeni ladji. Zaradi slabega počutja so ga z ladjo Zara nemudoma prepeljali na kopno in nato v najbližjo postajo prve pomoči. Trenutno ni več v življenjski nevarnosti.

Ponedeljek 20 Okt 2014

V nedeljo ob 14.50 uri so z motorne jahte klicali v center za pomoč, da morajo zapustiti plovilo zaradi požara.

Takoj po prejemu klica so v centru obvestili vsa plovila v bližini, da brodolomci potrebujejo pomoč. Prvi se je na klic odzval Hrvat, ki je plul v bližini. Takoj se je odpravil na pomoč in vse člane posadke z njihovega pomožnega plovila prevzel na svoje plovilo. Kasneje so jih prevzeli delavci pomorske policije, ki so na kraj nesreče pripluli nekaj minut kasneje. Na mesto nesreče je odplulo tudi gasilsko plovilo  iz Marine Veruda. Kljub hitremu ukrepanju se je britanska jahta Ragdoll potopila ob 18.25 uri.

Lastnika plovila sta z otoka Paga plula proti Puli. 4 nmi pred svetilnikom Porer, oziroma 350 m pred rtom Kamenjak sta ob 14.30 uri opazila, da v strojnici plovila gori. Nemudoma sta ustavila pogonske stroje in poizkušala pogasiti požar. Žal jima ni uspelo, ko sta videla, da se je požar že razširil do odprtin za dotok zraka v motorni prostor sta poklicala na pomoč. Ocenila sta, da jima plovila ne bo uspelo rešiti. Vkrcala sta se v pomožno plovilo in odplula na varno razdaljo. Ker je v času nesreče pihal močan jugo, je celotno  plovilo kmalu zajel ogenj. Ko je na kraj nesreče priplulo gasilsko plovilo, je jahta že zgorela vse do vodne linije. Ladja, oziroma njeni ostanki so nato potonili na globino 40m le 0,5 nmi južno od rta Kamenjaka. Na površino morja je priplavalo nekaj delov jahte, ki niso zgoreli v požaru, do večjega onesnaženja morja s pogonskim gorivom pa ni prišlo. Oba člana posadke sta nesrečo preživela brez telesnih poškodb.

Kako se preventivno zaščititi pred požaron na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!

Vir: MMPI; Foto: arhiv eNavtika

Ponedeljek 20 Okt 2014

Kitajska ekipa Dongfeng je zvečer plula na prvem mestu, nato pa preko noči izgubila 4 mesta.

Kaj se je pripetilo Kitajcem? Sredi noči so pluli po Atlantskem oceanu in naenkrat so treščili v neznan objekt. Glasen pok in izgubili so kontrolo nad plovilom. Objekt je trčil v krmilo in ga zlomil.

»Ob 2.10 uri zjutraj je bil za krmilom Thomas Rouxel. Močan udarec v plovilo je spremljal glasen pok. Nismo vedeli v kaj smo trčili. Najprej smo pogledali privetrno krmilo in kobilico. Vse je bilo na svojem mestu. Nato smo preverili še drugo krmilo in ugotovili, da smo ostali brez njega. Thomasa, ki je stal za krmilom v času trka, je vrglo izza krmila. Ekipa je hitro preverila, če je v jadrnico pričela vdirati voda. Imeli smo dve možnosti. Lahko bi namestili pomožno krmilo ali pa odstranili ostanke starega krmila in namestili novega. Odločili smo se za drugo možnost. Pripravili smo krmilo, spustili prednje in glavno jadro. V tem trenutku smo že opazili, kako nas jadrnica Abu Dhabi Ocean Racing prehiteva. Tomas je oblekel potapljaško obleko in skočil v vodo. Odstranili smo ostanke starega krmila. Iskreno povedano ni ostalo veliko. Nato smo namestili novega in hitro dvignili glavno jadro in prednji A3. Hitro smo spet zapluli s hitrostjo 20 vozlov.«, je v svojem poročilu povedal Yann Riou.

Trenutno vodi ekipa Abu Dhabi Ocean Racing. Včeraj jih je za razliko od ekipa Dongfeng spremljala sreča in so le za nekaj metrov zgrešili ribiško mrežo. Ker je pihal šibak veter in so pluli počasi, se jim je uspelo izogniti pravočasno. Ekipa Brunel je prav tako morala v vodo poslati enega svojega člana. Za kobilico se je zataknil gumijast trak, ki so ga morali odstraniti.

Ženska ekipa SCA je zaplula v ribiško mrežo, kar jim je preprečilo, da bi ujeli ostanek flote. Trenutno plujejo na zadnjem mestu z majhnim zaostankom le 55 nmi. So že mimo Kapverdskega otočja in plujejo jugozahodno proti Brazilski obali.

Ekipe trenutno plujejo z vetrom in dosegajo hitrosti okrog 20 vozlov.

Video: Zamenjava krmila na jadrnici Dongfeng

Ponedeljek 20 Okt 2014

Jadralci malih jadrnic vabljeni na premierno izvedbo ‘Barcolane za male barke’ na slovenski obali!

Prihajajoči vikend se bodo v Piranskem zalivu na različnih regatah zbrali jadralci v najmanj šestih jadralnih razredih, kar je idealna priložnost za premierno izvedbo dolgoletne ideje Športnega društva Go Sailing iz Portoroža o organizaciji velike skupne regate malih jadrnic različnih razredov, katerih končna uvrstitev se izračuna po posebej za to prilagojeni formuli. Ideja je sicer v svetu dokaj poznana, pri nas pa smo jo zaradi aktualnosti preprosto poimenovali kar ‘Barcolana za dinghyje’.

V Piranskem zalivu bo ta konec tedna, med 17. in 19. oktobrom, potekalo več dogodkov, ki bodo v istem zalivu zbrali veliko število jadralcev na malih jadrnicah:

- Državno prvenstvo za razrede Fireball, Flying Junior in Evropa
- Regata za Občinski praznik in Trofej Lea Molinari za razrede optimist, 29er, laser 4.7
- Zaključna regata serije MonoCup za razred Seascape 18

Vrhunec vseh zgoraj omenjenih regat in prvenstev pa bo prav prva izvedba ‘Barcolane za male barke’ na slovenski obali, na kateri bodo skupaj zajadrali jadralci vseh omenjenih razredov!

Skupen štart vseh jadrnic s pomično kobilico, ki bodo odjadrale polje v obliki starega olimpijskega trikotnika, bo v soboto, 18. oktobra ob 15. uri. Rezultati (časi) bodo po metodi Portsmouth Yardstick Handicap Systema dali lestvico po preračunanih časih, ki bo zagotovo drugačna od prihodov v cilj, kar je poseben čar takšnega načina tekmovanja.

“Primarni namen pa je zabava in druženje vseh ljubiteljev malih jadrnic vseh generacij, ki se bo s skupno večerjo in podelitvijo lepih in bogatih praktičnih nagrad zaključilo v restavraciji Marine Portorož,” predstavljata idejo člana društva Go Sailing, olimpijec Mitja Margon in uspešna jadralka Katarina Kerševan.

Regato in druženje bodo popestrili tudi slovenski olimpijci, udeleženci iger 1996, 2000 in 2004, ki se bodo že četrtič zbrali v okviru druženja “Olimpijci pod jadri” ter tokrat zajadrali na jadrnicah Seascape 18.

V izpeljavo jadralnega vikenda bo vključena vrsta jadralnih klubov in jadralnih delavcev: ŠD GoSailing, ŠD Piran – Sekcija jadranje, JK MIPC, JK Pocodebon, JK Portorož in pa JK ŽivaAna ter Fireball Slovenija. Družabni del dogajanja ter razrede Fireball, FJ in Seascape 18 bo gostila Marina Portorož, del flote pa bo na Bernardinu, kjer bo jadralce razreda optimist, Evropa in 29er gostil ŠD Piran.

Več informacij in prijavnico dobite na spletni strani Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. oz. na spodnjih kontaktih. Prijave bodo potekale v regatni pisarni v Marini Portorož v petek (17.10.) zvečer in soboto (18.10.) zjutraj.

Vabljeni!

Razpisi, prijavnice in več informacij na:

www.gosailing.si , E-mail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. , Gsm: 041 418 899

Petek 17 Okt 2014

eNavtika v medijih: Navigator karavaning 8.10.2014 (9:45 min)

Sreda 15 Okt 2014

V nedeljo se je pričela prva etapa letošnje regate Volvo Ocean Race. Sedem ekip se je iz španskega mesta Allicante podalo na plovbo proti 6487 navtičnih milj oddaljenemu  južnoafriškemu mestu Cape Town.

Do cilja prve etape bodo morali dvakrat prepluti Atlantski ocean. Prva kontrolna točka je pri brazilskem otoku Fernando de Noronha. Flota se bo nato obrnila proti jugovzhodu in ponovno prečkala Atlantik ter etapo zaključila v Cape Townu.

V nedeljo so jadrnice izplule iz Alllicanta v šibkem vetru, ki je pihal med 4 in 8 vozli. Zapluli so skozi Gibraltarsko ožino in plovbo nadaljevali  proti zahodu v Atlantski ocean. Seveda so si želeli močnejših vetrov in že ponoči so zapluli v prvo nevihto in visoke valove Atlantika. Vetrovi so zapihali vse do hitrosti 35 vozlov in hitro jim je bilo jasno, kaj prinaša jadranje po oceanih. Po dobrem dnevu plovbe se je flota obrnila proti jugu. Trenutno plujejo ob zahodni afriški obali proti Tenerifam in Gran Canarii v vetrovih med 10 in 14 vozli. Približno enake so tudi njihove hitrosti plovbe. Kmalu bodo ekipe morale sprejeti prvo pomembno taktično odločitev. Ali pluti zahodno od otočja ali pa med otočjem in afriško obalo. Odločitev bodo sprejeli glede na zadnje vremenske napovedi, ki jim bodo na voljo. Po 3 dneh in 20 urah plovbe so prepluli približno 700 nmi. Trenutno sta v ospredju ekipi Abu Dhabi Ocean Racing in Dongfeng Race Team, ki zaostaja nekaj manj kot 2 nmi. Sledi jim ekipa Alvimedica s 7 nmi zaostanka, zadnja pa je ekipa Vestas Wind, ki trenutno zaostaja 14 nmi vendar pluje z najvišjo hitrostjo skoraj 14 vozlov. Atlantik ima v področju plovbe 22C. Najvišjo izmerjeno hitrost je dosegla ekipa Alvimedica in znaša 21 vozlov. Najvišjo povprečno hitrost plovbe, 19 vozlov je dosegla ekipa Dongfeng, ki je tudi preplula največjo razdaljo v času 24 ur, ki znaša 196 nmi.

Trenutne uvrstitve (15.10.2014 ob 11.00)

Mesto Ekipa Trenutna urna povprečna hitrost
1 Abu Dhabi Ocean Racing 11 vozlov
2 Dongfeng Race Team 11 vozlov
3 Team Alvimedica 11 vozlov
4 MAPFRE 10 vozlov
5 Team SCA 10 vozlov
6 Team Brunel 9 vozlov
7 Team Vestas Wind 12 vozlov

Video: Pričetek 1. etape Allicante - Cape Town

Sreda 15 Okt 2014

Ženski vozel uporabljamo za spajanje dveh enako debelih vrvi.

Je enostaven za izdelavo a ni preveč uporaben, saj je za razliko od moškega vozla manj zanesljiv in ga je težje razvezati. Uporabljamo ga pri podaljševanju vrvi, podvezovanju jader…

Naredimo ga tako, da najprej naredimo en polvozel, kateremu sledi še drugi polvozel v obratni smeri.

Sreda 15 Okt 2014

Na Norveškem se odvija zanimiva dirka med jadrnico in avtomobilom. Kdo bo hitreje prispel iz mesta Bergen do Molde? Ali bo to jadrnica z izkušenimi jadralci na krovi ali ekipa profesionalnih voznikov v vozilu Renault Captur.

Tekma se je pričela v Norveškem mestu Bergen. Izkušena jadralca ekipe Helly Hansen, Aurelien Ducroz in Eric Peron bosta plula na jadrnici, medtem ko bosta voznik Sebastien Lagniez in sovoznik Jonathan Demurger v vozilu Renault Captur. Kdo bo hitreje preplul ali prevozil razdaljo 460 km, bomo videli na koncu dirke.




Predstavitev dirke: 

Prva etapa:

Sreda 15 Okt 2014