Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Navtična sezona na področju hrvaške obale je v polnem teku. Številen navtični promet in nestabilne vremenske razmere pa terjajo svoj davek. Samo do 11.8.2016 je bilo potrebno posredovati v 283 reševalnih akcijah.

V prvi polovici letošnje navtične sezone so v hrvaškem Centru za usklajevanje iskanja in reševanja na morju prejeli že 283 klicev na pomoč. Reševati je bilo potrebno 136 plovil in 831 oseb.

Če primerjamo z enakim obdobjem lani, je število reševalnih akcij naraslo. V lanskem letu je bilo potrebno 249 posredovanj, letos 283. Lani je bilo potrebno reševati 435 oseb, letos skoraj dvakrat več.

Do omenjenega datuma je prišlo do sedem trčenj plovil, 32 plovil je nasedlo, tri so potonila in osem jih je naplavilo na obalo. Zaradi požarov na plovilu so bila potrebna tri reševanja kar je enako kot lani (Kako se lahko zaščitite pred požarom na plovilu, lahko preberete na tej povezavi).

Največ reševalnih akcij na morju je bilo potrebnih zaradi poškodb plovil in okvare pogonskih strojev, zabeležili pa so tudi 10% porast navtikov, ki so ostali brez goriva. Kljub porastu števila reševalnih akcij na morju, pa je letos zabeleženo manjše število nezgod, v katerih je prišlo do poškodb. Do sedaj je bilo v pomorskih nesrečah poškodovanih 16 oseb, medtem, ko je bilo v enakem obdobju lani to število 37.

V letošnjem letu je naraslo število medicinskih intervencij. V lanskem letu je bilo potrebno opraviti 49 nujnih medicinskih prevozov, v letošnjem letu pa kar 71.

Poleg navtikov, so morali desetkrat pomagati potapljačem, desetim deskarjem in devetim kopalcem.

Statistični podatki za prvih osem mesecev letošnje navtične sezone kažejo, da je vzrok za največ navtičnih nezgod pomanjkljivo navtično znanje. Sledijo tehnične nepravilnosti na plovilih in pomanjkljiva oprema plovil.

Vir: MPPI

Ponedeljek 22 Avg 2016

Tina Mrak in Veronika Macarol sta ob 18.05 pričeli svoj zadnji nastop na Olimpijskih igrah. Regato za medalje sta pričeli s sedmega mesta kvalifikacijskih regat.

Pričeli sta na sredini regatnega polja. Odločno in brez kompromisov. Kljub slabši poziciji iz prejšnjih regat sta krenili odločno. Do prvega obrata sta bili v vodilni poziciji. Zasledovalna ekipa ZDA je bila na boji spretnejša in prevzela vodstvo. Tudi novozelandska posadka je izkoristila obrat, pospešila in potisnila našo posadko na tretje mesto. V nadaljevanju sta naši zopet pospešili in na drugem obratu zopet prešli v vodstvo. Proti tretjemu obratu sta pluli s 15-30 m prednosti pred zasledovalnima ekipama ZDA in Nove Zelandije. Iz ozadja je pospešila ekipa Brazilije in celo prešla v vodstvo. Odlično sta jadrali tudi ZDA in Nova Zelandija in prehitele Tino in Veroniko ter ju potisnile na četrto mesto. V nestabilnem vetru, ki je v sunkih pihal z obale, sta naši jadralki dobesedno pritisnile na plin in se pognali proti tretjemu obratu ter obrnili kot prvi. Dvignili sta spinaker in pospešili in si v nadaljevanju priborili lepo prednost pred zasledovalkami in v cilj priplule prve.

Klub odlični predstavi Tini Mrak in Veroniki Macarol ni uspelo osvojiti medalje. Po prihodu vseh ekip v cilj, sta zasedli končno šesto mesto. Prvo mesto je zasedla ekipa Velike Britanije, drugo Nova Zelandija, bron pa je pripadel ekipi Franciji.


Četrtek 18 Avg 2016

Gumenjake, čolne, vodne skuterje in vsa ostala plovila lahko nenehna izpostavljenost vremenskim pojavom sčasoma močno prizadene, s tem pa vaša plovila izgubljajo vrednost in kvaliteto. Z zimovanjem in primerno hrambo lahko učinkovito preprečimo nastanek škode zaradi nepredvidljivega vremena in zaščitimo plovilo pred morebitno krajo.

V podjetju MOTO-NAUTIKA so pripravili 5 glavnih razlogov, zakaj se odločiti za zimovanje plovila pod njihovo oskrbo:

– z ustreznim vozilom vaše plovilo pripeljejo na hrambo,
– rešitev, kadar doma nimate dovolj prostora za zimovanje plovila,
– vaše plovilo bo pri njih zavarovano in varovano tudi izven sezone,
– garantirano nižji stroški kot zimovanje plovila na Hrvaškem,
– možnost dostopa do plovila tudi izven sezone – bližje domu!

V času zimovanja bo vaše plovilo pod njihovo oskrbo, kar pomeni, da vam bodo na voljo tudi naslednje storitve:

SERVIS | ČIŠČENJE TRUPA | KONZERVACIJA | POLIRANJE TRUPA | NOTRANJE ČIŠČENJE

PRODAJA PLOVILA

V času zimovanja se lahko vaše plovilo tudi prodaja. Stroškov s prodajo NI! V primeru realizacije se od prodaje odšteje vnaprej dogovorjena provizija.

CENIK ZIMOVANJA

Več informacij na: 02 629 04 00 ali  031 386 951, ; www.moto-nautika.com.

Sreda 17 Avg 2016

Ena češka državljanka je utrpela hujše telesne poškodbe, tri druge osebe pa lažje, pri trku gliserja v jadrnico.

V torek zvečer se je zgodila težka pomorska nesreča. Ob 22.20 uri je pred vhodom v luko Betina na otoku Murter, gliser s štirimi člani posadke trčil v neoznačeno jadrnico, ki je bila zasidrana pred luko. Gliser »Ivana« dolg 5,5 m motorjem moči 66 kW, ki pluje pod češko zastavo je v času nesreče upravljal Čeh J.N. Ko se je približeval luki Betina je trčil v jadrnico »Eva« dolgo 11,93m, ki pluje pod hrvaško zastavo, njen lastnik pa je slovenski državljan A.Č. V času nesreče na jadrnici niso bile prižgane navigacijske luči. K sreči tudi ni bilo posadke. Očividci so nemudoma priskočili na pomoč in poškodovane češke državljane odpeljali na obalo, kjer jih je oskrbela ekipa nujne medicinske pomoči. Ena članica posadke, ki je utrpela težje poškodbe, je bila odpeljana na zdravljene v bolnico v Šibenik.

Preberite tudi: 

S 30m jahto nasedel na rt Koščina
Nespameten skok z mosta Ždrelac ga je stal življenja
Kako so splovili nasedlo ladjo Benita (Video)
Z gliserjem pri polni hitrosti na obalo

Vir: MMPI

Sreda 17 Avg 2016

Iz petka na soboto ponoči je 30 metrska jahta »Perla Nero«  nasedla v kanalu Sv. Ante pri rtu Koščinovo. Na jahti, ki pluje pod zastavo St. Vincent in Grenadin so bili trije člani posadke, en Hrvat, Rus in Filipinec. Jahta je s premcem nasedla na skale rta, zaradi česar se je premec močno dvignil iz vode, medtem, ko se je krmni del ladje delno potopil. K sreči ni prišlo do vdora vode v plovilo. Ker je bilo na plovilu približno 20.000 l dieselskega goriva, so na kraj nesreče poklicali gasilsko enoto, ki je zaščitila področje pred eventualnim onesnaženjem.

Vsi trije člani posadke so morali podati izjave, kapitan ladje pa je opravil alkotest, ki je pokazal, da ima v krvi 0,24 ml alkohola.

Preberite tudi:

Štirje poškodovani v trku gliserja v jadrnico slovenskega lastnika
Nespameten skok z mosta Ždrelac ga je stal življenja
Kako so splovili nasedlo ladjo Benita (Video)
Z gliserjem pri polni hitrosti na obalo

Vir: MMPI

Sreda 17 Avg 2016

Prejšnji teden je 23-letni Hrvat L.B. sredi noči izvedel nespametno dejanje, ki ga je stalo življenja.

V petek ob 02.00 ponoči se je odločil, da bo skočil iz mosta Ždrelac med otokoma Ugljen in Pašman. Očividec, ki je opazil nespametno dejanje, je poklical na pomoč. Mladenič, ki je skočil z mosta, ki se dviga dobrih 17 metrov nad morsko gladino, po skoku ni več priplaval na površje. O nesreči so nemudoma obvestili Luško kapitanijo Zadar, ki je proti Malemu Ždrelcu nemudoma izplula s svojim plovilom. Kljub dolgotrajnem iskanju, jim mladeniča ni uspelo najti. V akcijo so zato vključili še ekipo specialnih potapljačev, kmalu zatem pa so prejeli klic domačina z otoka Iž, ki je približno 500m od otoka Bisaga našel truplo. Plovilo Pomorske policije je odplulo proti otoku, prevzelo truplo in ga odpeljalo v Zadar.

Preberite tudi:

Štirje poškodovani v trku gliserja v jadrnico slovenskega lastnika
Kako so splovili nasedlo ladjo Benita (Video)
Z gliserjem pri polni hitrosti na obalo
S 30m jahto nasedel na rt Koščina

Sreda 17 Avg 2016

V razredu 470 so po včerajšnjem dnevu, ko zaradi čakanja na ustrezne razmere jadralke jadralci ostali brez odjadranega plova, nadaljevali z olimpijsko regato.

Jadralke so na dan, ki je bil predviden kot prosti dan, odjadrale še tri plove, skupaj deset in s tem izpeljale vse predvidene plove, pred zadnjim dejanjem. Tina Mrak in Veronika Macarol sta tudi danes odlično jadrali, zabeležili še dve šesti in peto mesto ter pred jutrišnjo regato, vendar pa bili zaradi incidenta z japonsko jadrnico v osmem plovu diskvalificirani in sta nazadovali na sedmo mesto (65 točk). V vodstvu sta srebrni in zlati posadki iz olimpijskih iger iz Londona, tokrat v obrnjenem vrstnem redu. Britanki Hannah Mills in Saskia Clark (28 točk) na prvem mestu, ki imata že skoraj neulovljivo prednost in jadralki z Nove Zelandije Jo Aleh in Polly Powrie (48 točk) na drugem mestu, ki sta se kljub dvema diskvalifikacijama v preteklih dneh z današnjima dvema prvima in četrtim mestom vrnili v igro za medalje. Na tretje mesto sta se po diskvalifikaciji Slovenk napredovali Američanki Anne Haeger in Briana Provancha (49 točk).  Razlike so majhne, od drugega do osmega mesta je vsega 16 točk razlike. Jutri bo dan odločitve, regata za medalje je predvidena ob 18.05 uri po slovenskem času.

Trener ekipe Tomaž Čopi je dodal:

»Če je bil včeraj dan XYZ se je danes odvijala prava jadralska ABcEDa (velike začetnice ti dajo besedo)!Na sporedu zadnje tri regate. In še veliko za pokazat. Tina Mrak in Veronika Macarol sta začeli dobro. A ponovno dan končali za zeleno mizo!!

Tri relativno dobro odjadrani plovi (6, 5, 6) sta ju z diskvalifikacijo v prvem plovu oddaljila od sanj po jutrišnjem napadu na stopničke! Ponovna (že druga) diskvalifikacija ti ne pomaga kaj dosti, da bi bil na vrhu!

Žal je bilo vse preveč direktnega jadranja na konkurentke, kar sta plačali in sta plačali z visoko ceno. Škoda!

PUNCI STA SE BORILE IN SAM POGLED NA NJUNE REZULTATE V POSAMEZNIH PLOVIH POVE, DA STA SI ZASLUŽILE BITI NA STOPNIČKAH!

Medal race (17.08) štartata iz sedmega mesta! Točkovni zaostanek je kr velik in le zmaga in nekaj čaranja bi jima pomagalo, da se vrneta tam kamor spadata!

DRUGAČE SEM PONOSEN, DA SMO MI TRIJE TE ŠTIRI LETA ODPELJALI IN ODDELALI NA VISOKEM NIVOJU. Zadovoljen, da sta ta Olimpijski Rio odjadrali, kar se mene tiče na najvišjem nivoju do sedaj!

IN VERJEMITE MI, DA BI GA LAHKO ŠE BOLJE!

ps pa veste, da le s težavo pohvalim ;)

Zmanjkala jima je črka M!

DRUGAČE PA ....HVALA ZA NAVIJANJE, DRŽANJE FIG IN POŠILJANJE VELIKO DOBRIH ŽELJA IZ SLOVENIJE!

HVALA SPONZORJEM SAJ BREZ NJIH TE ZGODBE NE BI BILO.

HVALA JADRALNEMU KLUBU PIRAT, OBČINI PIRAN, MINISTRSTVU ZA OBRAMBO, JZS, STARŠEM, PII, PUNCAM, FANTOM,.....IN SEVEDA MOJEMU PRIJATELJU SAMO-TU (VSR) SAJ LE ON VE KAKO JE BITI V GUMENJAKU, KO NE GRE PO VALU (Thanks Samo).....HVALA PRAJA CLUBE SAO FRANCISCO,.... (in že zdaj se opravičujem če koga nisem naštel)«

Vir: JZS.si, Foto: Sailing Energy / World Sailing

Sreda 17 Avg 2016

Vasilij Žbogar je regato za medaljo na Olimpijskih igrah v Riu pričel na sredini startne linije. V veter je zajadral zelo dobro. Pred prvim obratom je stalno jadral na tretjem ali četrtim mestom. Pred prvim obratom sta oba s Hrvatom Ivanom Kljakovičem Gašpičem, ki se je boril za tretje mesto, nekoliko zaostala. Prvi je presenetljivo obrnil Američan Celeb Paine, Vasilij Žbogar pa je obrnil tik za Hrvatom šele kot osmi.

Tudi na drugi boji je prepričljivo vodil Američan, ki je imel le malo možnosti za osvojitev medalje. Sledil mu je Britanec Giles Scott, ki pa si je že pred zadnjim plovim zagotovil zlato medaljo.

Z vetrom je Vasilij plul bolje, prehitel Hrvata za dobrih 100m in obrnil kot sedmi. V nadaljevanju je še pospešil in na tretjem obratu napredoval in obrnil kot šesti.

Američan je celotno regato narekoval izjemen tempo. Ni popustil do konca in prijadral v cilj kot prvi. Z zmago v zadnjem plovu si je zagotovil olimpijski bron. Kot drugi je v cilj priplul Britanec Giles Scott in osvojil zlato. Zaradi velike prednosti, ki si jo je zagotovil v prvih desetih plovih, je bila udeležba na regati za medalje zanj le še formalnost.  Tretji je prijadral Brazilec Zarif, kar je zadostovalo za končno četrto mesto. Vasilij Žbogar je z zaostankom 1 minute in 34 sekunde prijadral kot šesti ter si zagotovil srebrno Olimpijsko medaljo. Hrvat Kljakovič Gašpič je v zadnjem delu popustil in regato za medalje končal kot zadnji, kar je zadostovalo za skupno peto mesto.

Z odlično predstavo v Riu si je Vasilij Žbogar zagotovil že tretjo Olimpijsko medaljo.

Torek 16 Avg 2016

Družini in vašim prijateljem boste zagotovo pričarali najlepše in najboljše dopustovanje na morju - v kolikor bo vaša izbira med napihljviim gumenjakom s trdim dnom - Grand Silver Line S550 ali Golden Line G500.

Torej, za koga je primeren Grand-ov Cruiser:

- Za vse, ki želijo plovilo do 5,50m dolžine in do 10 potnikov.
- Primeren za vse, ki želijo varno in zanesljivo plovilo, tradicionalnega, elegantnega izgleda.
- Primeren tudi za daljša potovanja, doseže tudi od 80km/h.
- Nudi odlagalne prostore, ki jih lahko popolnoma zapremo.
- Dovolj široka krmarska konzola, na katero lahko pritrdimo veliko količino navigacijskih instrumentov (GPS naprave, števci, radio, kompas, zvočniki, razni drugi priključki).
- V kolikor ne želite dodatnega vetra med plovbo, vas bo dovolj visoko vetrobransko steklo pri tem zakrilo.
- Ponuja dovolj veliko ležalno površino, saj se v sprednjem delu dodatno vstavi ležalna ploščad, ki omogoča sproščeno ležanje potnikov.
- Vsa inštalacija za vgrajene naprave in motor sta popolnoma skrita pod dnom.
- Za vse, ki iščejo sodoben dizajn in vrhunsko raven ergonomije.

POSEBNA PONUDBA - GRAND Silver Line S550RF + YAMAHA F80
Eden izmed najugodnejših in najboljših gumenjakov v svojem razredu - GRAND-ov S550.

Športno družinski čoln Grand Silver Line S550 je izjemno kvalitetno izdelano plovilo, kjer so proizvajalci mislili na veliko število malenkosti, ki delajo čoln konkurenčen. Veliko skladiščnih prostorov, ki so odlično obdelani in predvsem suhi, so gotovo njegova prednost. Prav tako močna nerjavna ograjica v premčnem in krmnem delu. Udobna krmna klop in dobro zaščitena krmarska konzola bosta prav tako zadovoljila krmarja tega čolna.

Gumenjak na zalogi (dobavljiv takoj), je poleg vsega izdelan tudi iz najkvalitetnejšega Hypalona na trgu - ORCA.

REDNA MPC KOMPLETA 32.829,00€ Od 29.06.2016 naprej Grand S550HGRF z:

dodatno opremo, montažo in izvenkrmnim motorjem Yamaha F80/100HP

ŽE ZA 22.811,00€ + ddv

Dobava v par dneh! Več informacij na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali 02/629 04 01 >> 5 let garancije na čoln, 2+1 leto garancije na motor

POSEBNA PONUDBA - GRAND GOLDEN LINE G500HGLF + YAMAHA 40/60

Grand Golden line 500 je popolnoma novejša različica najprestižnejše linije kanadskega izdelovalca napihljivih čolnov. V družino prinaša kar nekaj novosti: boljše plovne lastnosti, večjo izbiro barvnih kombinacij in zavidljivo prostornost ter udobje. Na pogled zelo privlačen in hiter družinski čoln omogoča hitre premike do hitrosti nad 40 vozlov ali 75 km/h.

REDNA MPC KOMPLETA 25.850,00€ Od 06.07.2016 naprej Grand G500HGLF z:

dodatno opremo, montažo in izvenkrmnim motorjem Yamaha F40/600HP

ŽE ZA 18.615,00€ + ddv

Dobava v par dneh! Več informacij na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali 02/629 04 01 >> 5 let garancije na čoln, 2+1 leto garancije na motor

Torek 16 Avg 2016

Zadnjo nedeljo v juliju se je na jugu kanarskega otoka Fuerteventura, v windsurferski meki Costa Calma, končala regata PWA svetovnega pokala v jadranju na deski. Jadralci so se tokrat pomerili v disciplinah slalom in freestyle, v obeh pa sta nastopila tudi naša windsurferja - Jan Kosmina v slalomu in Sebastijan Jankovič v freestylu.

Regata na Fuerteventuri zaradi pregovorno zelo močnega vetra, letos ga je bilo večinoma med 30 in 40 vozli (najmočnejši zabeleženi sunek je presegel 50 vozlov) ter specifičnega vala slovi kot najtežja v sezoni. Močan veter je delal preglavice tudi veliko bolj izkušenim jadralcem na deski, Jan Kosmina pa je po svojem nastopu povedal: “Tukaj sem prvič v življenju tekmoval v res močnem vetru in težkih pogojih. Vesel sem, da sem letos tukaj, da se bom znal bolje pripraviti za naslednje leto, saj nisem imel prave predstave, kakšne so dejanske razmere. Vedel sem, da bo močno pihalo, a če sem iskren, sem mislil, da mi težave dela hitrost, medtem ko sem dober v obratih, pa je bilo ravno obratno. Izkazalo se je, da sem bil po hitrosti konkurenčen najboljšim, mi pa v tako močnem vetru in velikih valovih delajo preglavice obrati. Doslej sem treniral na Tenerifi, kjer je veter prav tako močan, a je val večji in daljši, tukaj pa je val mali in strm in deska ves čas skače. V  takšnih pogojih moram trenirati za naslednje leto.” Jan je regato na Fuerteventuri končal kot 52. in je trenutno na skupnem 32. mestu v konkurenci preko stotih najboljših windsurfarjev na svetu. Jan je tudi drugi na PWA lestvici do 22 let, čeprav jih ima šele 19. Po zaključeni srednji šoli se je odločil za kariero profesionalnega jadralca na deski, za seboj pa ima že nekaj odličnih rezultatov, med njimi tretje mesto na mladinskem svetovnem prvenstvu v Costa Bravi leta 2014 (v kategoriji do 20 let, Jan je bil takrat star 18 let), istega leta zmago na mladinskem evropskem prvenstvu do 20 let na Bolu, tretje mesto na evropskem prvenstvu in peto na mladinskem svetovnem prvenstvu (2015). Konec leta 2015 je že nastopil na članskem svetovnem pokalu PWA in končal na 21. mestu na regati v nemškem Syltu. Letos bo Jan prvič odvozil celotno sezono PWA. Na prvi tekmi v slalomu v korejskem Ulusanu ni bil med najboljšimi, v španski Costa Bravi pa je presenetil z odličnim 16. mestom v konkurenci 64 prekaljenih mačkov: “16. mesto je bil res odličen rezultat v članski konkurenci, na katerega sem zelo ponosen. S tem sem prišel tudi v “prize money”, ki se deli med najboljših 24, kar je lepo. So pa ti zneski majhni.”

Sebastijan Jankovič se je po diplomi na ljubljanski Ekonomski fakulteti, kjer je trenutno pred oddajo magistrske naloge, preselil na Fuerteventuro. Udobje domačega življenja je žrtvoval za uresničitev velikega cilja, vstopa na elitno svetovno windsurfarsko sceno in PWA tekma na Fuerteventuri je bila njegov ognjeni krst. V disciplini freestyle je sicer prvič nastopil lani na evropskem prvenstvu na Lanzarotu, pred svetovnim prvenstvom pa se je poškodoval. Po svojem prvem nastopu v PWA je povedal: “Prva udeležba na regati svetovnega pokala je bil dober test, kako surfati pod pritiskom časovne omejitve, občinstva in zelo težavnih pogojev. S svojim nastopom sem zelo zadovoljen, saj sem se potrudil in naredil najboljše, kot sem lahko. Poleg tega pa opažam, da mi je dril tekmovanja všeč in mi daje motivacijo za nadaljni trening in nastop na prihajajočih tekmah, katerih se bom finančno sposoben udeležiti.”

Naslednja tekma v slalomu bo v začetku septembra na Danskem, v freestylu pa bo zadnja regata te sezone konec septembra na zahtevnem in običajno tudi mrzlem prizorišču nemškega Sylta.

Besedilo in fotografije: Jakica Jesih, www.windpress.si

Torek 16 Avg 2016