Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
V četrtek, 21.1.2016 je zgorela jahta za 4 mio EUR.
Jahto Princess 95 z imenom Queen Anna je prejšnji teden zajel požar, ko je bila jahta na privezu v marini Fethiye Ece saray v bližini turškega mesta Mugla.
Jahto, ki je v lasti ruskega poslovneža, je najprej napolnil dim, nato pa se je ogenj razširil na zunanji del. V nevarnosti so bile jahte, ki so bile na sosednjih privezih. Odvlekli so jo iz priveza na del marine, kjer je več prostora in manj možnosti, da se požar razširi na sosednja plovila. Kljub močnemu dežju je bilo gašenje izjemno zahtevno. Kapitana ladje Vladimira Lopato, ki je bil v času izbruha požara na ladji, so morali odpeljati v bolnico. Zastrupil se je s strupenimi plini, ki jih je vdihoval, ko je sem poizkušal pogasiti požar. K sreči je izven življenjske nevarnosti.
Požar je poškodoval dve jahti, ki sta bili privezani na sosednjih privezih. Sosednjo jahto Natalie, je že zajel požar, vendar ga je uspela pogasiti posadka jahte, ki je bila takrat na krovu. Kolikšna je škoda na njih še ni znano, ni pa tako velika, da se plovil ne bi dalo popraviti.
Jahto Queen Ana so nato odvlekli v bližino marine, kjer so jo ponoči iz četrtka na petek potopili na plitvini in dokončno pogasili požar. Razlog, zakaj je prišlo do požara na jahti, še ni znan.
Kako se preventivno zaščititi pred požaron na plovilu?
Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.
Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat
Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!
V ponedeljek popoldne je ogenj zajel potniško ladjo s 60 potniki na krovu. Ladja je zgorela in nato potonila.
V ponedeljek ob 15.45 uri je 22.8 metrov dolgo potniško ladjo, ki jo upravlja podjetje Pee Jay White Island Tours, zajel ogenj. Do nesreče je prišlo približno 1 nmi daleč od novozelandske obale pri kraju Whakatane. V času nesreče je bilo na krovu 53 potnikov in sedem članov posadke. Ko so videli, da se ogenj hitro širi, so vsi skočili v vodo in se rešili. Ob 16.00 uri so z ladje opravili mayday klic, ki ga je prejela obalna straža. Na kraj nesreče so nemudoma poslali več manjših plovil, ki so rešili potnike in posadko iz vode. Vse so odpeljali na kopno, kjer jih je pregledalo medicinsko osebje. Štiri osebe so odpeljali v bolnico na nadaljnje opazovanje.
Ladja je pogorela vse do vodne linije in nato potonila približno 1 nmi od obale. Kaj je bil vzrok za požar še ni jasno.
Kako se preventivno zaščititi pred požaron na plovilu?
Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.
Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat
Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!
Vir: www.tvnz.co.nz
Vlačilec Miss Stacy je močan rečni tok odnesel pod ladjo, ki je delala na gradbišču mostu Memorial v Portsmouthu v ZDA.
Že po 20 min je na kraj nezgode priplul vlačilec Eugene Moran in ujeti vlačilec rešil. Do nesreče vlačilca Miss Stacy naj bi prišlo zaradi močnega toka in kapitana, ki ni poznal razmer na področju, kjer je plul. Nezgoda se je zgodila 21.2.2012 in k sreči nihče ni bil poškodovan.
Kontejnerska ladja, ki pluje pod nemško zastavo je zaplula kar na kopno v neposredni bližini športnega stadiona v Hong Kongu.
Nemška ladja Hansa Construction, ki v dolžino meri 192,5 m je bila natovorjena s kontejnerji. Plula je iz pristanišča Yokohama skozi plovno zelo obremenjen kanal Esat Lamma. Nenadoma je začela zavijati proti obali. Posadka je spustila sidro in z njegovo pomočjo poizkušala ustaviti ladjo. Na obali so slišali glasne zvoke sidra in verige, ki sta drgnila po dnu in ob ladjo. K sreči je manever uspel in ladja je le s premcem nasedla na obalo v neposredni bližini Hong Konškega univerzitetnega športnega centra. Na kraj nesreče so nemudoma prihiteli gasilci in policija. Takoj, ko se je ladja ustavila so jo uspeli ponovno sploviti, tako da so motorje prestavili v vzvratno prestavo.
Kontejnerska ladja MOL Comfort je ponoči, 17.6.2013, v Indijskem oceanu doživela katastrofalno nesrečo.
Med plovbo iz Singapurja proti Jeddahu, je bilo v Indijskem oceanu slabo vreme z visokimi valovi. Ladja ladjarja Mitsui O.S.K Lines, ki je na krovu prevažala 4382 kontejnerjev, se je v slabem vremenu prelomila. V ladjo je začela vdirati voda. Na krovu ladje, ki je plula pod zastavo Bahamov, je bila 26 članska posadka, med njimi 11 Rusov, 14 Filipincev in 1 Ukrajinec. Indijska obalna straža iz Mombaja, je nemudoma sprožila reševalno akcijo. Zaradi poškodb je ladja potonila približno 840 nmi zahodno od Mombaja. Posadka je ladjo pravočasno zapustila in se rešila z reševalnimi čolni. Kmalu po nesreči jih je prevzela ladja Yantian Express, ki je plula v bližini. Vseh 26 članov posadke, je nesrečo preživelo brez poškodb.
Ladja MOL Comfort je bila dolga 316 m in široka 46 m. Na krovu je imela prostor za 4500 kontejnerjev. Izdelana je bila leta 2008 na Japonskem. To je prva pomorska nesreča te vrste za ladjo izdelano na Japonskem.
Video je bil posnet z ladje, ki je v času nesreče plula v bližini:
Vir: Youtube.com; Foto: http://www.maritimedanmark.dk/
Tovorna ladja Marti Princess, ki pluje pod zastavo Malte, iz Turčije v Francijo vozi cement. 27. junija 2009 je vanjo trčila več kot dvakrat večja nemška ladja Renata Schulte, ki je plula iz Marocca proti Istanbulu. Do nesreče je prišlo ob severozahodni obali Egejskega morja. Obe ladji sta se v trku močno poškodovali. Ladja Marti Princess je utrpela večje poškodbe trupa. Vanjo je začela vdirati voda. Z ladje so evakuirali 11 od 18 članov posadke zaradi nevarnosti, da se ladja potopi. V nesreči nihče od članov posadk ni bil poškodovan.
V mesecu septembru leta 2014 sta v Sueškem kanalu trčili tovorni ladji Colombo Express in Maersk Tanjong.
Nesreča se je zgodila 29.9.2014 v severnem delu Sueškega kanala v bližini Port Said-a. Trčili sta ladji Colombo Express s kapaciteto 8,749 TEU in Maersk Tanjong s kapaciteto 8,112 TEU. V nesreči ni bila poškodovana nobena oseba. Ladja Colombo Express je utrpela večje poškodbe desnega boka v dolžini preko 20 m in na desnem delu krme. Z ladje pa so padli trije kontejnerji zaradi katerih so ustavili promet v kanalu, dokler jih niso dvignili iz vode in zagotovili varno plovbo.
Poglejte tudi:
Francosko podjetje CMA CGM je eno večjih svetovnih ladijskih prevoznikov. Flota 428 ladij jih uvršča na tretje mesto na svetu. Plujejo na 170 različnih rutah in povezujejo 400 svetovnih pristanišč. Kontejnerska ladja Debussy je 8.3.2010 ob 16.00 uri pristajala v pristanišču Constanta. Pri pristajanju sta ji pomagala dva vlačilca. Kljub njuni pomoči je ladjo nekontrolirano neslo proti obali, kjer je trčila v ladjo Haci Fatima Sari, vlačilec pa je stisnila med svoj bok in obalo ter ga močno poškodovala. Nesreča se je k sreči končala brez človeških žrtev.
Celotno nesrečo si lahko ogledate v videu:
Manjša turistična ladja in motorna jahta sta na odprtem morju pluli z veliko hitrostjo.
Kurz plovil se je sekal. Krmarja nista spremenila smeri plovbe. Ladji sta trčili, k sreči pa člani posadk niso utrpeli težjih poškodb. Nezgoda se je zgodila le zaradi nespoštovanja pravil o izogibanju trkov na morju in ker noben od krmarjev ni bil pozoren in opazil, da obstaja verjetnost trka.
Meseca oktobra 2010 je ladja Grand Rodosi trčila v ribiško ladjo Apollo S. Ko je bila privezana na pomol v luki Port Lincoln v južni Avstraliji, je ladja Grand Rodosi vanjo trčila s tako veliko hitrostjo, da jo je zmečkala kot pločevinko. Apollo S je potonila le nekaj minut po trku.
Največje navtične nesreče ujete na videu 1. del: Kako je ladja MV Federa trčila v obalo zaradi vetrov, ki so dosegali 12 Boufortov.