Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Hidogliser Masaccio je po odpovedi motorjev nasedel na obalo, kjer se je tako močno poškodoval, da popravilo ne bo več možno.
Nesreča linijskega hidro gliserja Massacio se je zgodila meseca julija letošnjega leta. Pri pristajanju v pristanišči Stromboli je prišlo do okvare motorjev in ladjo so morski tokovi in valovi vrgli na obalo. Poškodbe ladje so bile prevelike, da bi bilo možno popravilo. Lastnik, podjetje Liberty Lines, se je odločil, da bodo ladjo razrezali za staro železo, za povezavo majhnega otoka pa bodo zgradili nov hidro gliser. Massacio je povezoval otok Stromboli s Sicilijo in otokom Lipari. Nov hidrogliser bo na povezavi zaplul v letu 2017.
Videoposnetek nesreče
Ladja Oceanos je bila na plovbi iz Londona v Durban v Južnoafriški republiki. 3. avgusta 1991 jo je zajela močna nevihta z vetrovi, ki so pihali s hitrostmi preko 40 vozlov in povzročali valove, ki so presegali devet metrov. Proti večeru, se je še okrepila in v ladjo je pričela vdirati voda. Poplavilo je strojnico, zaradi česar so bili prisiljeni ugasniti motor in generatorje. Na ladji niso sprožili nobenega alarma. 571 potnikov je samih ugotovilo, da je ladjo potrebno zapustiti, ker je obstajala nevarnost, da bo potonila. Klic v sili je sprožil Moss Hills, ki je bil kot član posadke zadolžen za zabavo gostov. Agonija in reševanje posadke je potekalo sedem ur. K sreči so rešili vse. Naslednji dan, 4.8.1991 se je ladja nagnila na bok in pričela potapljati. Ob 13:30 uri (UTC) se je ladja potopila. Videoposnetek zadnje minute pred potopitvijo je posnela televizijska ekipa ABC.
Leta 1980 sta ob obalah Nove Škotske v Kanadi trčili tovorna ladja Cape Beaver in ribiška ladja Margaret Jane.
Pomorska nesreča se je zgodila v izjemno slabi vidljivosti. Gosta megla jo je zmanjšala le na nekaj metrov. Ladja Cape Beaver je v času nesreče prevažala pomembno osebje, ki ga je spremljala tudi televizijska ekipa NBC. Ko so trčili v ribiško ladjo, je ta razpadla na kose in se potopila. V nesreči so življenje izgubili štirje ribiči. Videoposnetek je posnela ekipa NBC.
V mesecu avgustu leta 2001 se je v Ontariu v Kanadi zgodila neverjetna pomorska nesreča. Ladja za prevoz razsutega tovora Windoc je hotela prepluti kanal pod mostom Weelland Canal's Bridge 11. Ko so na krovu ladje prejeli signal operaterja mosta, da lahko preplujejo kanal, so z ladjo zapluli v sredino kanala in nadaljevali plovbo sozenj s hitrostjo 5 vozlov. Ko je približno polovica ladje preplula kanal pod mostom, se je ta nenadoma začel spuščati in dobesedno odtrgal komandni most ladje.
Leta 2010 sta na Nizozemskem trčili ladji Wec Van Ruysdael in Paula. Nesreča se je zgodili pri kraju Moerdijek, pri plovbi v kanalu Hollands Diep. Obe ladji sta v trku utrpeli težje poškodbe premca, ki pa niso bile usodne. Ladji so v naslednjih dneh popravili in lahko sta nadaljevali s plovbo.
Zadnji dan meseca marca so se turisti vračali z ogleda kitov. Ladja Adventure Hornblower je plula nazaj v pristanišče, ko so izgubili kontrolo nad ladjo. Ob 13.00 uri so pri polni hitrosti trčili v pomol Embarcedero v San Diegu, ki je bil poln turistov. V nesreči je bilo poškodovanih sedem oseb od katerih so morali štiri odpeljati v bolnico. Do nesreče je prišlo zaradi mehanske okvare na plovilu. Ladjo so kasneje s pomočjo vlačilca potegnili nazaj s pomola. Utrpela je le poškodbe premca plovila nad vodo linijo. Tiskovni predstavnik lastnika plovila je povedal, da je plovilo grajeno v skladu z vsemi pravili in da je redno vzdrževano. V 15 letih so opravili preko 150.000 pristankov brez kakršnihkoli zapletov.
V avgustu leta 2014 je vlačilec Psalm nekontrolirano trčil najprej v pomol in nato poškodoval še tri ladje privezane v pristanišču.
Psalm 1 je 37 m dolg in 11m širok vlačilec. Zgrajen je bil leta 2009 v Malezijski ladjedelnici Shin Yang Shipyard njegov lastnik pa je podjetje New Wing Energy.
Jahta Positive Energy je predvčerajšnjim zgorela na otoku St. Thomas.
Jahto Positive energy, ki v dolžino meri 77 čevljev, je leta 2014 kupil sedanji lastnik za 2,35 mio USD. Jahta je bila privezana v marini Yacht Haven Grande na otoku St. Thomas na Karibih. V torek jo je zajel požar. Najprej se je začelo iz nje močno kaditi, nato pa so izbruhnili plameni. Ameriška obalna straža je s svojim plovilom odvlekla gorečo jahto s priveza v del marine, kjer požar ni ogrožal drugih plovil. K sreči jim je plovilo uspelo odvleči pravočasno in požar se ni razširil. Na kraj nesreče so priplula številna reševalna plovila, ki so poizkušala pogasiti požar.
Yahta Positive Energij je bila zgrajena lata 2004 v Taiwanu in je bila namenjena le sedmim gostom. Prvotno je nosila ime Pomboo. Leta 2014 se je pojavila na trgu, kjer jo je novi lastnik kupil za 2,35 mio USD in jo poimenoval v Positive Energy. Tokrat je bilo na ladji očitno preveč pozitivne energije in je pričela goreti. Kaj je bil vzrok za izbruh požara še ni jasno. Gasilci, policija in delavna plovila so se več ur borila z ognjem. Žal je od jahte ostalo bore malo in popravilo ne bo več možno. K sreči v času nesreče ni bilo nikogar na ladji in nihče ni bil poškodovan.
Vir: www.dailymail.co.uk
Ladja Astongate je leta 2013 prevažala tovor iz Japonskega pristanišča Toyama v Ruski Vladivostok. Poleg ostalega tovora so na krov ladje naložili 64 rabljenih vozil, ki so bila kupljena na licitaciji. Na plovbi je to 108 m dolgo ladjo, ki pluje pod zastavo Kambodže, zajela močna nevihta. Ker vozila niso bila pritrjena na krov ladje, so se začela premikati. Kar 52 jih je padlo v morje in končalo na dnu oceana. Lastnik vozil je podpisal dokument, da so lahko vozila naložena na krov ladje in da sam prevzema odgovornost v kolikor bi se zgodilo kaj nepričakovanega. In žal se je!