Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Luksuzna križarka Star Pride je nasedla na otoku Coiba, ki je zaščiten kot UNESCOVA kulturna dediščina.

Križarka je nasedla 22.12.2015 ob 6:15 uri. Pluli so proti pristanišču, kjer naj bi si potniki ogledali zanimivosti otoka. V nesreči se je trup ladje poškodoval in ni bila sposobna nadaljevati plovbo. Vseh 200 potnikov so morali prekrcati na drugo ladjo ladjarja Windstar, ter jih odpeljali v Costa Rico.

V trup ladje je udrla voda. V motornem prostoru je nekaj 10 cm vode. Lastnik ladje je sporočil, da bodo ladjo odvlekli v pristanišče Balboa, kjer jo bodo podrobno pregledali in popravili. Zaradi nesreče so nadaljnja križarjenja na ladji Star Pride odpovedali.

Coiba je največji izmed 38 otokov, ki tvorijo Nacionalni park Coiba. Pod zaščito UNESCA je od leta 2005. Ekološka skupina Sea Shepherd iz Paname stalno preverja situacijo na kraju nesreče, da bi preprečili možnost ekološke nesreče.

Ponedeljek 28 Dec 2015

Zadnjih 70. let je regata Sydney - Hobart postala ikona avstralskega športa, ki jo lahko primerjamo z teniškim turnirjem Australia Open ali pa Melburnsko konjsko dirko.

Danes, 26.12.2015 so se jadralci zopet podali na epsko plovbo iz avstralskega mesta Sydney do pristanišča Hobart na Tasmaniji. Tudi letošnji začetek regate je zaznamoval spektakularen štart. Ob 13.00 ur po lokalnem času je flota iz Sydneya zaplula v Tasmansko morje. Pluli bodo proti jugu, do jugovzhodnega dela Avstralije, nato pa prečkali ožino Bass do Tasmanije. Plovbo bodo nadaljevali ob vzhodni tasmanski obali mimo otoka Maria in rta Pillar, kjer se bodo obrnili desno proti zahodu in zapluli skozi zaliv Storm v reko Derwent, kjer je zgodovinsko pristanišče Hobart.

Letošnje regate se je udeležilo 109 jadrnic, ki so razdeljene v šest skupin. Med njimi so tudi impozantne maksi jadrnice Comanche z zakonskim parom Jimom in Kristy Clark za krmilom,  Wild Oats XI, Ragamuffin 100,  Rambler in Maserati. Regate se je udeležila tudi celotna flota regate Clipper Round the World race, ki tekmuje v razredu Clipper 70.

Po sedmih urah plovbe je v vodstvu jadrnica Comanche, ki si je že prijadrala 8 nmi prednosti in trenutno pluje s hitrostjo 20,4 vozla. Njihova povprečna hitrost plovbe od štarta znaša 17,6 vozla. Na drugem mestu pluje Wild Oats XI, sledi ji Ragamuffin 100 z le 0,4 nmi zaostanka.

Sobota 26 Dec 2015

Tretja razširitev Panamskega kanala naj bi začela obratovati v mesecu aprilu naslednjega leta.

Strošek tretje razširitve Panamskega kanala naj bi znašala skupno 5,25 milijarde USD. Otvoritev je bila planirana že za leto 2014, vendar so jo morali zaradi stavke delavcev in pogodbenikov prestaviti na leto 2015. Kljub temu, da dela v letošnjem letu potekajo normalno in je zaključenih že 96% vseh del, se otvoritev prestavlja v leto 2016.

Najverjetnejši datum otvoritve je zaenkrat april 2016. Dodatno zamudo pri otvoritvi je povzročila razpoka, ki je nastala v enem izmed segmentov betonskih zapornic na Pacifiški strani kanala, na zapornicah imenovanih Cocoli. Dokler napake ne bodo sanirali, delovanje tretjega segmenta zapornic ni mogoče. Po navedbah ACP (Panama Canal Authority) bodo razpoko dokončno sanirali v mesecu januarju 2016 in nato pričeli s testiranjem sistema. Prve testne plovbe ladij, ki bodo  zaplule skozi nov sistem zapornic, lahko pričakujemo v mesecu aprilu. Točen datum otvoritve in komercialno delovanje bo določeno naknadno. Če popravilo razpok ne bo izvedeno pravočasno, bomo na otvoritev novega kanala morali počakati še nekaj časa.

Sreda 23 Dec 2015

Francoz Antoine Albeau je postavil nov svetovni rekord v jadranju na deski.

Antoine Albeau je nov rekord postavil 2.11.2015 na posebej pripravljeni progi v Luderitzu v Namibiji. Na jadralni deski RRD Custom 40cm je z jadrom NeilPryde EVO8, ki meri vsega 5,2 m2 postavil nov svetovni rekord na razdali 500m v jadranju na deski.

Na progi so seveda vladali idealni pogoji. Kanal, ki je postavljen tik ob morju, je zaščiten pred valovi, stalno pa je izpostavljen enakomernim vetrovom. Je pravi raj za postavljanje hitrostnih rekordov. Proga meri 501m in je namenjena postavljanju hitrostnih rekordov na razdalji 500m.

Za plovbo je potreboval vsega 18,28 sekunde. Povprečna hitrost plovbe je znašala 53,27 vozla oziroma 98,65 km/h. Z novim časom je postavil svetovni rekord v kategoriji velikosti jadra do 10m2. Stari rekord, ki ga je prav tako postavil sam, je bil 52,05 vozla. Nova hitrost je tako za 1,22 vozla višja. Kdaj bo hitrost jadranja na deski presegla 100 km/h pa je verjetno le še vprašanje časa.

Ponedeljek 21 Dec 2015

Kontejnerska ladja, ki pluje pod nemško zastavo je zaplula kar na kopno v neposredni bližini športnega stadiona v Hong Kongu.

Nemška ladja Hansa Construction, ki v dolžino meri 192,5 m je bila natovorjena s kontejnerji. Plula je iz pristanišča Yokohama skozi plovno zelo obremenjen kanal Esat Lamma. Nenadoma je začela zavijati proti obali. Posadka je spustila sidro in z njegovo pomočjo poizkušala ustaviti ladjo. Na obali so slišali glasne zvoke sidra in verige, ki sta drgnila po dnu in ob ladjo. K sreči je manever uspel in ladja je le s premcem nasedla na obalo v neposredni bližini Hong Konškega univerzitetnega športnega centra. Na kraj nesreče so nemudoma prihiteli gasilci in policija. Takoj, ko se je ladja ustavila so jo uspeli ponovno sploviti, tako da so motorje prestavili v vzvratno prestavo.

Ponedeljek 21 Dec 2015

Čoln, vpisan v vpisnik morskih čolnov oziroma vpisnik čolnov celinske plovbe, mora imeti označbo, poleg nje pa ima lahko tudi ime. (Kateri čolni morajo biti vpisani v register si lahko preberete članku: Vpis plovila v register v Sloveniji).

Označba čolna mora biti na obeh straneh premca čolna, ime pa sme biti samo na krmi ali na obeh bokih krme.

Velikosti črk

Črki in številke morajo biti predpisane dolžine, višine in debeline. V višino morajo meriti 10 cm,  v širino 5 cm, debelina linij pa mora biti 1 cm. Med posameznimi črkami bora biti razdalja  1 cm. Če so mere večje, mora biti ohranjeno predpisano razmerje. Črke in številke morajo biti med seboj ločene s pomišljajem izdelane pa morajo biti v taki barvi, ki se vidno loči od barve plovila, kjer se nahajajo črke.

Velikosti črk ribiškega čolna

Ribiški čoln, daljši od 10 m in krajši od 17 m, mora imeti črke in številke v višini najmanj 25 cm in širini najmanj 4 cm. Ribiški čoln, daljši od 17 m, mora imeti črke in številke v višini najmanj 45 cm in širini najmanj 6 cm.

Velikosti črk gliserja

Pri gliserju morajo biti mere črk in številk večje, kot pri plovilih ki ne glisirajo. V višino morajo meriti 20 cm, v širino 10 cm, debelina črte pa mora biti 2 cm. V primeru, da to ni mogoče, se velikost črk in številk ustrezno zmanjša.

Označbe čolna za javne namene

Čoln za javne namene mora imeti poleg ostalih označb še označbo pravne osebe, ki ga uporablja za javni namen.

Označba morskega čolna

Označbo morskega čolna sestavljata dve črki iz imena pristanišča, v kateri je sedež uprave oziroma njene izpostave, pri kateri je čoln vpisan ter številka, ki označuje zaporedno številko, pod katero je čoln vpisan v vpisnik morskih čolnov.

V označbi morskih čolnov vseh namembnosti je številka za črkama, razen pri ribiškem čolnu, kjer je zaporedje obratno.

Črke iz označbe morskega čolna v Republiki Sloveniji so:

  • KP – uprava, Koper,
  • IZ – uprava, izpostava Izola,
  • PI – uprava, izpostava Piran,
  • P – policijsko plovilo,
  • SI - plovilo uprave.

Označba čolna celinske plovbe

Označbo čolna celinske plovbe sestavljata dve črki iz imena kraja, kjer ima sedež upravna enota, pri kateri je čoln vpisan, ter številka, ki označuje zaporedno številko, pod katero je čoln vpisan v vpisniku čolnov celinske plovbe. Čoln celinske plovbe ne more imeti označbe morskega čolna.

Preberite tudi:

Pregled čolna

Vpis plovila v register v Sloveniji

Območje plovbe in omejitve

Zadnja posodobitev: 26.3.2020

Vir: PRAVILNIK o čolnih in plavajočih napravah

Ponedeljek 21 Dec 2015

Nizozemska ladjedelnica Walth Boats slovi po svojih brezčasnih gliserjih z visoko mero individualnosti, vrhunsko kvaliteto, tehnologijo in izjemnimi plovnimi lastnostmi.

Gliserji Walth so izdelani iz lesa. Uporabljajo najsodobnejšo tehnologijo, ki jim zagotavlja trdnost, izjemne plovne lastnosti in brezčasnost. Vsak njihov izdelek bo nedvomno navdušil vsakega ljubitelja lesenih plovil.

Izdelava vsakega čolna je individualizirana do zadnjega detajla. Vsak naročnik lahko proces izdelave svojega novega plovila spremlja od začetka do konca. V podjetju ne želijo, da je nakup njihovega plovila le največ, kar je možno dobiti za denar, temveč je to plovilo, ki je izdelano za vsakega kupca posebej. Različnih opcij je zato praktično neskončno in kupec lahko sodeluje že pri samem oblikovanju čolna.

Trenutno v podjetju gradijo tri dolžine plovil. Kupci lahko izbirajo med modeli 800, 900 in 1075.

Prvo plovilo so v ladjedelnici izdelali leta 2002. Walth 800 so bile uresničitev sanj Snoeka Jachtbetimmeringerja. Lepo zaokrožene linije plovila izdelanega iz mahagonija in detajli iz nerjavečega jekla, mu dajejo eleganco in brezčasnost. Pod motornim pokrovom manjših modelov je eden, pri največjem modelu pa dva motorja, ki lahko gliser poženeta do hitrosti 75 vozlov. Udobna potovalna hitrost pa znaša 40 vozlov.

Plovila Walth so verjetno največ, kar lahko pričakujemo od lesenega plovila.  Pri izdelavi vsakega se držijo najvišjih standardov. Za zagotavljanje trdnosti trupa in njegovo dolgotrajno rabo jih gradijo s pomočjo laminacije. Dno ima obliko globoke črke V in je izdelano iz dveh slojev vezanega okouminega lesa, ki je več ko 10% lažji od ostalih vrst lesa, ki se uporablja v navtiki. Tretji, zunanji sloj je izdelan iz sipo mahagonija, krovi pa so obloženi z tikovino. Vetrobransko steklo daje plovilu unikaten retro izgled. Na komandno ploščo so nameščeni merilci, ki slog plovila dobro dopolnjujejo. Prednja sedeža sta pritrjena na nosilce iz nerjavečega jekla. Opremljena sta z električnimi motorji, s katerimi ju lahko nastavljamo za kar najbolj udobno plovbo.

Tla v kokpitu so obložena z tikovino. Pod njim so nameščeni rezervoarji za vodo in gorivo. Motorni pokrov odpremo in zapremo s pritiskom na gumb. Pod pokrovom motorja se skriva  Mercruiser 377 MAG V8 osem valjni bencinski motor. Za prenos moči skrbi Mercruiser bravo 3 pogonska peta, ki zagotavlja hitro pospeševanje ter udobno in hitro plovbo. Walth 800 brez težav požene do hitrosti 53 vozlov.

Walth 900 ima nekoliko večji motor. 8.2 litrski Mercruiser MAG H.O. V8 požene plovilo do 57 vozlov oziroma 105 km/h. Največji model Walth 1075 poganjata dva motorja MerCruiser 8.2 MAG H.O V8. Pri polni moči bosta gliser pognala vse do hitrosti 75 vozlov oziroma 138 km/h, kar bo zadostovalo za največje adrenalinske užitkarje.

Fotogalerija: Walth Boats

Walth boats from Kanish Media on Vimeo.

Ponedeljek 21 Dec 2015

V Riu de Janeiru, na prizorišču olimpijskih iger prihodnje leto, se je včeraj z regato za medalje zaključilo odprto brazilsko državno prvenstvo olimpijskih razredov, ki je v zalivu Guanabara potekalo od 15. do 20. decembra.

V sklopu priprav na olimpijske igre so se ga udeležili tudi trije slovenski reprezentanti. V razredu finn je Vasilij Žbogar osvojil končno drugo mesto, v razredu 470 pa sta Tina Mrak in Veronika Macarol regato končali na šestem mestu.

V Riu de Janeiru, na prizorišču olimpijskih iger prihodnje leto, je med 15. in 20. decembrom potekalo odprto brazilsko državno prvenstvo olimpijskih razredov. Brazilskim jadralkam in jadralcem, ki so se potegovali za naslove državnih prvakov in v razredih 470 moški in nacra 17 tudi v internih kvalifikacijah za olimpijske igre, so se pridružili olimpijski kandidati iz številnih drugih držav. Prvenstvo je eden zadnjih večjih jadralskih dogodkov, ki bodo v zalivu Guanabara potekali pred olimpijskimi igrami naslednje leto. V Riu se je zbralo kar 341 jadralk in jadralcev iz 41 držav, ki so prvenstvo izkoristili kot eno od priložnosti, da se pobliže spoznajo z razmerami na regatnem polju, saj je že predolimpijska regata avgusta letos pokazala, da bo poznavanje lokalnih razmer odločilno vplivalo na rezultate. Med jadralkami in jadralci, ki so se pomerili na prvenstvu, so bila velika imena olimpijskega jadranja iz Nizozemske, Argentine, Španije Velike Britanije, ZDA, Izraela, Japonske, Italije, Francije, Hrvaške in Slovenije. Jadralci so se od torka do sobote pomerili v osmih plovih, danes pa je najboljših deset v posameznem razredu jadralo še v regati za medalje.

V sklopu priprav na olimpijske igre so se odprtega brazilskega državnega prvenstva olimpijskih razredov udeležili tudi vsi trije slovenski reprezentanti, ki so že osvojili mednarodne olimpijske norme, in sicer Vasilij Žbogar v razredu finn in posadka Tina Mrak in Veronika Macarol v razredu 470. Kot vodja slovenske reprezentance pa je v Brazilijo odpotoval tudi Trevor Millar, dolgoletni trener najuspešnejšega slovenskega jadralca in pomemben tvorec obeh Žbogarjevih medalj na olimpijskih igrah, ki ga je izvršni odbor JZS imenoval za vodjo reprezentance na olimpijskih igrah v Riu. Glavni cilj je pred olimpijskimi igrami čim bolje spoznati razmere na regatnih poljih in pripraviti vso potrebno logistiko, primerne pogoje za trening in hrambo opreme ter primerno nastanitev za čas olimpijskih iger.

Z razmerami na prizorišču je zadovoljen vodja reprezentance Trevor Millar: »Mislim, da smo lahko zadovoljni z dobro bazo za trening, problem pa so izredno visoki stroški za trening in hrambo opreme. Pred jadralci je še trdo delo do olimpijskih iger, na prizorišče se bomo še vračali, poleg spoznavanja razmer na regatnem polju, bo pomembna tudi vsa ostala logistika, od nastanitve, dostopnosti do prizorišča, prehrane, saj bodo na koncu odločale majhne, a pomembne podrobnosti.«

V zahtevnih razmerah, kjer so ponovno prevladovali veliki valovi, močan tok in šibek veter, so slovenski jadralci dobro začeli in so vse dni prvenstva krojili vrh razvrstitve v posameznem razredu. V razredu finn je bronasti Vasilij Žbogar z nedavnega svetovnega prvenstva vse dni odlično jadral in do zdaj za razred boljšega Britanca Gilesa Scotta tudi nekajkrat premagal. S štirimi zmagami v posameznih plovih in tudi zmago v današnji regati za medalje je Žbogar osvojil končno drugo mesto in s svojim nastopom pokazal, da tudi Scott ni nepremagljiv, in da bo naslednje leto resen kandidat za olimpijske medalje. Po regati za medalje je zadovoljen povedal: »Prvenstvo Brazilije končano, končno drugo mesto je dober rezultat, regata pa je bila odličen trening.« Zmago je tudi tokrat slavil Britanec Gilles Scott, s točko prednosti pred Izolanom, tretje mesto pa je osvojil Američan Caleb Paine. Naslov brazilskega državnega prvaka je osvojil Jorge Zarif s petim mestom v absolutni razvrstitvi.

V razredu 470 sta evropski prvakinji Tina Mrak in Veronika Macarol vse dni jadrale v ospredju in z izjemo slabšega dneva pokazali, da sta konkurenčni drugim posadkam in bosta tudi na olimpijski regati prihodnje leto lahko posegli v Tina Mrak in Veronika Macarolsam vrh. Današnja regata za medalje se ni izšla po njunih pričakovanjih, saj sta bili zaradi prehitrega starta diskvalificirani. Na koncu sta regato končali na šestem mestu. Prvo mesto sta osvojili Britanki Hanna Mills in Saskia Clark, drugi sta bili Japonki Ai Kondo Yoshida in Miho Yoshioka, tretji pa Camille Lecointre in Helene DeFrance. Naslov brazilskih državnih prvakinj sta osvojili Fernanda Oliveira in Ana Barbachan, ki sta prvenstvo končali na petem mestu.

Tina Mrak in Veronika Macarol sta po vrnitvi na kopno ocenili svoj nastop: »Današnja regata za medalje se ni izšla tako, kot sva si zastavili. Vse možnosti sva zapravili že na startu, ker sva bili čez linijo. Ves teden je bil kar naporen. Preveč dvigov in padcev sva imeli. Današnjega dneva na žalost nisva izkoristili, da bi prišli do medalje. Teden je bil zelo poučen in veliko sva se naučili, predvsem pa sva videli, da če hočeva, zmoreva tudi zmagati. Zelo pomembno je, da sva trenirali in jadrali na poljih, ki bodo prizorišča olimpijskih iger in z najino najboljšo konkurenco. Konkurenca je zelo dobro pripravljena. Tudi midve sva zelo hitri, vendar so naju tokrat prevelike napake preveč stale. Vendar je vsaka regata s tako konkurenco pomembna izkušnja in upava, da bova to naslednjič dobro unovčili.«

Načrtno in trdo delo je obrodilo sadove, rezultati zadnje sezone kažejo, da bodo slovenski jadralci tudi na olimpijskih igrah prihodnje leto med resnimi kandidati za olimpijske medalje.

Predsednik Jadralne zveze Slovenije Aljoša Tomaž je zadovoljen z letošnjo sezono: »Letošnji uspehi slovenskih jadralcev kažejo, da smo na dobri poti. Imamo dve posadki, ki sta si že zagotovili olimpijsko normo, obe posadki pa z zadnjimi rezultati kažeta, da bosta na olimpijskih igrah tudi v igri za medalje. Jadralna zveza Slovenije si v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije prizadeva zagotoviti pogoje za kakovostne priprave v Braziliji, kar je povezano s precejšnjimi stroški. Poleg tega imamo še dve možnosti za osvojitev olimpijske norme, in sicer v razredu laser in laser radial, tako da smo s tega vidika lahko zadovoljni.«

Letošnja sezona se počasi končuje, vendar časa za počitek ne bo veliko. Slovenski jadralci se iz Brazilije vračajo s številnimi informacijami in dragocenimi izkušnjami, ki bodo v naslednjih mesecih pomembne za priprave na igre. Obe slovenski posadki čaka trdo delo do olimpijskih iger, ki bodo avgusta 2016. Dosedanje preizkušnje na prizorišču so pokazale, da bodo na olimpijskih igrah rezultate krojili šibek veter, veliki valovi in močan tok, olimpijska regatna polja so zelo raznolika, zato bo odločilnega pomena dobro poznavanje razmer in nastavitve jadrnice. Nekatere zveze so že dalj časa prisotne v olimpijski marini, jadralci, ki tam trenirajo že zadnje leto ali dve, so z razmerami bolje seznanjeni. Tudi slovenski posadki bosta svojo opremo pustili v Riu in se pred začetkom iger še vračali na priprave v Brazilijo, preostane jim še nekaj časa, da se na zahtevne pogoje v Riu čim bolje pripravijo in naslednje leto na olimpijske igre odpotujejo vrhunsko pripravljeni.

Vir: JZS.si, foto: Fred Hoffmann / CB Vela 2015

Ponedeljek 21 Dec 2015

Včeraj se je s še enim odjadranim plovom zaključila tradicionalna Božična regata, ki je ta vikend potekala v Kopru v organizaciji JK Jadro Koper.

Regate se je udeležilo skoraj 70 mladih jadralk in jadralcev razreda optimist iz Italije in Slovenije. V sončnem vremenu in lepem maestralu  so v soboto in nedeljo odjadrali tri plove. Zmago v absolutni razvrstitvi je slavil Peter Milivojevič (JK Jadro Koper), drugo mesto je osvojil Niccolo Sangermano (SVBG), tretje pa Janez Zabukovec (JK Jadro Koper). Prvo mesto med dekleti je osvojila Alja Petrič (JK Jadro Koper), ki je v absolutni razvrstitvi zasedla peto mesto. Prvo mesto med kadetinjami je prav tako pripadlo Alja Petrič (JK Jadro Koper), med kadeti pa je slavil Luka Zabukovec (JK Jadro Koper).

Vir JZS.si, foto: JK Jadro Koper

Ponedeljek 21 Dec 2015

Jadralke in jadralci so včeraj na prizorišču olimpijskih iger odjadrali še dva plova odprtega brazilskega državnega prvenstva. Slovenski predstavniki so pred današnjim zaključnim dnem, regato za medalje, v odličnem položaju.

V razredu finn je Vasilij Žbogar z včerajšnjim prvim in devetim mestom na skupnem drugem mestu (23 točk). Za vodilnim Britancem Gillsom Scottom (18 točk), ki ga je Izolan v tem tednu že nekajkrat premagal, pa pred današnjo regato za medalje zaostaja pet točk. Na tretjem mestu pa je Američan Caleb Painn (28 točk). Vasilij Žbogar je včeraj po vrnitvi na kopno zapisal: »Po desetih regatah brazilskega prvenstva 2. mesto. Boj za zmago je še odprt, so pa te regate odličen trening za olimpijske igre.«

V razredu 470 sta Tina Mrak in Veronika Macarol s prvim in 13. mestom pred današnjim zaključkom na skupnem četrtem mestu (43 točk). V vodstvu sta Britanki Hanna Mills in Saskia Clark (24 točk), drugi pa Francozinji Camille Lecointre in Helene DeFrance (33 točk), tretji pa Japonki Ai Kondo Yoshida in Miho Yoshioka (41 točk) Tina Mrak in Veronika Macarol sta včeraj po vrnitvi na kopno zapisali: »Danes smo imeli podobne pogoje včerajšnjim, vendar z več vetra. Prvo regato sva dobro startali in končali na 1. mestu. Drugo regato pa je začel veter upadati, startali sva na napačni strani linije in se držali napačne strani. Tako sva regato končali na 13. mestu. Trenutno sva na skupnem 4. mestu, z dvema točkama zaostanka za tretje uvrščeno japonsko posadko. Z vsemi posadkami smo si zelo blizu s številom točk, tako da bo jutrišnja regata za medalje zelo zanimiva.«

Vir: JZS.si, Foto: twitter @vasilijzbogar

Nedelja 20 Dec 2015