Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Internautica - 21. Mednarodna razstava navtike
4. – 8. Maj 2016 Marina Portorož

Navtični sejmi so izjemnega pomena za pospeševanje prodaje plovil in navtične opreme, saj neposredno vplivajo na trg ter omogočajo prikazovanje novosti v panogi, zagotavljajo pravilno umeščanje blagovnih znamk na izbrano tržišče, narekujejo trende, predstavljajo najnovejša odkritja na področju navtike, gradnje plovil in ne nazadnje promovirajo nove, okolju prijazne tehnologije.

Internautica je največji jadranski navtični sejem, ki že enaindvajset let z visokimi standardi kakovosti neprekinjeno zagotavlja svojim partnerjem in razstavljavcem raznolike možnosti za celovito predstavitev njihovih razstavnih programov.

Eden poglavitnih ciljev Internautice je povezovati in predstavljati srednje-evropsko navtično industrijo ter spodbujati njen trajnostni razvoj. S tem namenom Inernautica vsako leto gosti številna priznana imena iz sveta ladjedelništva, industrije in predstavlja vodilne navtične blagovne znamke, med njenimi razstavljavci pa so vodilna podjetja slovenskega in mednarodnega navtičnega trga.

Internautica je prodajni sejem, zato ima pomemben vpliv na potrošnjo in strateške odločitve v navtični industriji. Z njo se pravzaprav uradno pričenja navtična sezona na Jadranu. Portorož postane vsako leto v času Internautice stičišče navtičnega poslovnega, športnega in družabnega sveta. Različne prireditve, strokovna srečanja, športni in družabni dogodki omogočajo marsikatera zanimiva poznanstva in spletanje poslovnih vezi.

Ob prijetnem pomladnem vremenu in zanimivem programu dogodkov omogoča sejem podjetjem iz različnih gospodarskih področij veliko možnosti za promocijo.

Internautica je sejemska prireditev, ki je vsebinsko naravnana tudi k predstavitvi inovativnih tehnologij prihodnosti, ki dvigujejo posameznikovo ekološko ozaveščenost in ga spodbujajo k uporabi energije iz obnovljivih virov ali hibridnih sistemov z zmanjšano porabo goriva in emisij. Obiskovalcem vsako leto predstavlja številne navtične novosti in zanimivosti najpomembnejših svetovnih proizvajalcev. Predstavlja pestro ponudbo in možnosti za trženje široke palete različnih navtičnih in športnih proizvodov.

V letošnjem letu, bo Internautica doživela nekaj sprememb. Najpomembnejša je vsekakor ta, da bo spremenjena razporeditev razstavnih prostorov na kopnem, kar bo sedaj zagotavljalo enakovredno izpostavljenost razstavnih površin vseh razstavljavcev. Poleg premierno predstavljenih novih modelov plovil, se bo ponovno razširil krog razstavljavcev športne opreme, namenjene ljubiteljem aktivnosti kot so Surf, Kite in Sup, ribištvo in potapljanje. Zelena Avenija bo na osrednjem prostoru sejma predstavila najnaprednejša plovila in vozila skozi prizmo električne in hibridne mobilnosti.

Obiskovalci si bodo lahko ogledali raznovrstna vozila, ki za svoj pogon in hrambo energije uporabljajo najnovejše razpoložljive tehnologije

Poleg atraktivnih motornih plovil in jadrnic seveda ne bo manjkalo dobre zabave. Organizirani bodo tradicionalni večer razstavljavcev, jadralne regate, SUP tekma, srečanja starodobnih plovil in avtomobilov ter drugi atraktivni predstavitveni dogodki z bogatim družabnim programom. Strokovna mednarodna žirija bo ponovno izbrala plovila, ki imajo poudarjeno »Jadransko noto«, kar pomeni, da je njihova uporabnost prilagojena razmeram in zahtevam plovbe po Jadranskem morju in zadnji dan Internautice podelila priznanja za Jadransko plovilo leta.

Internautica 2016 bo potekala v dneh od 4. do 8. maja 2016, prijavo za sodelovanje pa lahko uredite na naslednjih povezavah

Booking:

+386 1 565 51 27
+386 1 565 50 76
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
www.internautica.net

Organizator Internautice je podjetje Studio 37 d.o.o.  iz Ljubljane v sodelovanju z Marino Portorož d.d.

Sreda 20 Jan 2016

Regata Clipper je včeraj zapustila Avstralijo in odplula v Koralno morje proti Novi Gvineji.

Po šestih etapah se je včeraj flota dvanajstih jadrnic odpravila proti Vietnamu. Cilj etape bo v pristanišču Da Nang. Dobrih 4000 nmi dolga pot bo potekala s severovzhoda Avstralije preko Koralnega morja v Salamonovo morje na vzhodu Nove Gvineje. Pluti bodo morali med otokoma Buka in Latangai, potem pa bodo smer spremenili proti severozahodu, mimo otoka Mussau proti Filipinom. Obpluli jih bodo po severni strani, nato pa v smeri jugozahoda prečkali Južno Kitajsko morje do cilja v Da Nangu v Vietnamu.

Po enem dnevu plovbe najbolje kaže ekipi Qingdao. Z zaostankom manjšim od 10 nmi jim sledijo IchorCoal, PSP Logistics in Unicef.  Zaenkrat najslabše jadrata ekipi CliperTelmed+ in Visit Seattle, ki zaostajata 70 nmi. Flota trenutno pluje v zmernih jugovzhodnih vetrovih, ki pihajo s hitrostmi med 15 in 20 vozli in jim omogočajo plovbo okrog 10 vozlov. Danes in jutri se bo hitrost vetra nekoliko zmanjšala in plovba proti severu bo naslednjih 36-48 ur mirna.

Ekipe v Vietnamu pričakujejo v drugi polovici februarja. Start osme etape regate od Da-Nanga do Qingdaa na Kitajskem bo 27.2.2016.

Sreda 20 Jan 2016

Želite, da bi bil vaš avto več kot le dobro terensko vozilo. Da bi z njim lahko tudi pluli?

No če mislite, da to ni mogoče drugje kot le v filmih Jamesa Bonda, se motite. WaterCar Phanter je amfibijsko vozilo, s katerim brez problema vozite po cesti in pluje po vodi.

Panther ima izjemno lahko vendar trdno karoserijo, ki so jo zagotovili z uporabo najnovejših tehnologij in je terensko vozilo z dobrimi voznimi lastnostmi. Poganja ga Hondin 3,7 litrski šest valjni motor, ki razvije 250 konjskih moči in ima dobro razmerje zmogljivosti in porabe. Na cesti lahko razvije hitrost 130 km/h, na vodi pa lahko glisira s hitrostjo 70 km/h oziroma 38 vozli. Za prenos moči skrbi štiri stopenjski menjalnik. Pri tem vozilu so rešili največji problem amfibijskih vozil, prenos moči s koles na propelerje. Podjetje WaterCar je razvilo in patentiralo rešitev, ki je problem rešilo. Z razvojem so pričeli že leta 2004, v novem vozilu pa je na voljo končni rezultat razvoja.

Celotno vozilo oziroma plovilo je izdelano iz materialov, ki so odporni tudi proti koroziji slane vode. Za dolgotrajno rabo ga je potrebno le primerno vzdrževati. Namenjen je vožnji in plovbi 4 oseb in njihove prtljage.

WaterCar je začel proizvajati amfibijska vozila v letu 1999 z ambicijo izdelati kar najhitrejšega. To jim je uspelo po 14 letih razvoja in raziskav. Leta 2010 so trgu predstavili svoje vozilo Python. Po nadaljnjih letih razvoja so v novega Pantherja vgradili 27 novih patentov in prvi primer vozila uspešno prodali na javni dražbi.

Kaj vse zmore Panther si lahko ogledate v videu:

Sreda 20 Jan 2016

V ponedeljek popoldne je ogenj zajel potniško ladjo s 60 potniki na krovu. Ladja je zgorela in nato potonila.

V ponedeljek ob 15.45 uri je 22.8 metrov dolgo potniško ladjo, ki jo upravlja podjetje Pee Jay White Island Tours, zajel ogenj. Do nesreče je prišlo približno 1 nmi daleč od novozelandske obale pri kraju Whakatane. V času nesreče je bilo na krovu 53 potnikov in sedem članov posadke. Ko so videli, da se ogenj hitro širi, so vsi skočili v vodo in se rešili. Ob 16.00 uri so z ladje opravili mayday klic, ki ga je prejela obalna straža. Na kraj nesreče so nemudoma poslali več manjših plovil, ki so rešili potnike in posadko iz vode. Vse so odpeljali na kopno, kjer jih je pregledalo medicinsko osebje. Štiri osebe so odpeljali v bolnico na nadaljnje opazovanje.

Ladja je pogorela vse do vodne linije in nato potonila približno 1 nmi od obale. Kaj je bil vzrok za požar še ni jasno.

Kako se preventivno zaščititi pred požaron na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!

 

 

 

 

 

 

Vir: www.tvnz.co.nz

Sreda 20 Jan 2016

Oprema čolnov za plovbo po odprtem območju

Obvezna oprema čolna se razlikuje glede na namen in območje plovbe ter na njegovo dolžino.

Oprema čolna za plovbo po "odprtem" območju

  1. dve sidri s sidrno verigo, ustrezne jakosti in dolžine,
  2. vrvi za privezovanje petkratne dolžine čolna,
  3. bokobrane,
  4. čolnarski kavelj,
  5. vlečno bitev in vlečno vrv ustrezne jakosti in dolžine,
  6. dva prenosna gasilna aparata na prah,
  7. pnevmatski rešilni splav, katerega kapaciteta mora biti enaka ali večja skupnemu številu oseb na čolnu,
  8. rešilne jopiče, opremljene s piščalko in odsevnimi trakovi, ustrezne velikosti, v tolikšnem številu, kolikor oseb sme prevažati čoln,
  9. rešilne pasove, vsaj en rešilni pas mora biti opremljen z vodotesno svetilko in 20 metrov dolgo vrvjo ustrezne jakosti, čoln dolžine nad 12 metrov in do 20 metrov mora imeti najmanj dva rešilna pasova, čoln dolžine nad 20 metrov pa najmanj tri,
  10. najmanj 30 metrov dolgo plavajočo vrv,
  11. varnostno vrv in varnostni pas za vsako osebo, katere delovno mesto se nahaja na krovu čolna,
  12. komplet prve pomoči, z osnovnim medicinskim priborom in zdravili,
  13. pritrjen, osvetljen in kompenziran magnetni kompas s tabelo deviacij, dodatni ročni kompas ali smerno ploščo, s katero je možno določati pozicijo čolna,
  14. satelitsko navigacijsko opremo (GPS – global positioning system),
  15. VHF GMDSS postajo,
  16. navigacijsko opremo (trikotnik, šestilo, navigacijske karte, navigacijske knjige),
  17. LOG ali merilec hitrosti čolna,
  18. globinomer (lahko tudi ročna utež),
  19. daljnogled,
  20. ladijsko uro, barometer in termometer,
  21. ustrezen radijski sprejemnik, s katerim je možno poslušati vremenske napovedi ali NAVTEX,
  22. vodotesno signalno svetilko,
  23. signalno sireno,
  24. štiri rdeče rakete s padalom in štiri rdeče bakle,
  25. rešilni obroč z dimno bojo,
  26. radar reflektor (montiran čim višje),
  27. zadostno količino materiala in orodja za popravilo naprav na čolnu (črpalk, električnih in radio naprav) vključno z materialom za krpanje jader in za zaustavitev puščanj vode,
  28. zasilno krmilno ročico (čolni s krmilnim kolesom),
  29. eno ročno kalužno črpalko, pritrjeno izven strojnega prostora,
  30. mehansko kalužno in/ali požarno črpalko sledeče kapacitete: čolni dolžine do 12 metrov najmanj 15 l/min in čolni nad 12 metrov najmanj 30 l/min,
  31. sekiro za čolne dolžine nad 20 metrov,
  32. drugo pomožno pogonsko napravo,
  33. škarje za rezanje jeklenih vrvi (za jadrnice),
  34. luči in dnevne oznake po predpisih o izogibanju trčenju na morju.

Kazni za prekrške:

Z globo 80 EUR se kaznuje za prekršek posameznik, ki upravlja čoln, če čoln nima predpisane opreme.

Preberite tudi:

Zadnja posodobitev: 26.3.2020

Vir: Pravilnik o čolnih in plavajočih napravah

Torek 19 Jan 2016

Ste se kdaj vprašali, kako izgleda, če ostanete ujeti v ladji, ki se potaplja?

V videu si lahko ogledate, kako so potopili vlačilec Ocean Wind, ki bo v bodoče služil kot umeten podvodni greben. Nanj so namestili številne podvodne kamere ter ga potopili na morsko dno.

Organizacija Marine Resources Division je 13.1.2016 potopilo odsluženi vlačilec Ocean Wind, ki bo dobil novo vlogo kot umetni podvodni greben. Vlačilec so potopili približno 10 nmi jugovzhodno od kraja Pensacola v Mehiškem zalivu. Ležal bo na morskem dnu na globini 30 m. V kratkem ga bo naselila morska flora in favna in bo služil kot podvodna atrakcija, ki jo bodo z veseljem obiskovali potapljači. Nakup odsluženega vlačilca je opravilo okrožje Escambia (Florida) s pomočjo privatnih investitorjev. Floridska organizacija za ohranjanje morskega okolja je financirala čiščenje, vleko in potopitev. Nov umetni greben bo pritegnil številne potapljače in ribiče, postal pa bo tudi dom številnim morskim bitjem.

Po podatkih okrožja Floride program umetnih grebenov prinaša številne prihodke. Ocenjujejo jih na 150 mio USD letno in nudi preko 2350 delavnih mest.

Torek 19 Jan 2016

Jahtni klub Portorož je bil ponovno izbran za gostitelja prve etape evropskega pokala razreda Melges 24, ki bo vode Piranskega zaliva kodral od 31. marca do 3. aprila 2016. V primeru zadostnega števila slovenskih posadk bo dogodek veljal tudi kot državno prvenstvo omenjenega monotipnega razreda.

Razpis za tridnevno prireditev je že objavljen na spletni strani organizatorja skupaj s posebej ugodnimi nastanitvenimi aranžmaji in online prijavnico. Vse zainteresirane vabimo, da se na regato prijavijo v najkrajšem možnem času preko elektronskega obrazca in izkoristijo ugodno “early bird” ceno. Ta bo ob vplačilu do 31. januarja znašala 230€, med 1. februarjem in 23. marcem bo za prijavnino potrebno odšteti 270€, po tem datumu pa 350€. Zadnji rok za oddajo prijav je 1. april 2016 do 10. ure.

Tridnevno tekmovanje se bo pričelo v četrtek 31. marca z registracijami in tehtanjem posadk, ki ne bodo smele preseči 375 kilogramov teže. Ta dan bodo v regatni pisarni in na spletni strani Jahtnega kluba na voljo tudi regatna navodila. Start prve regate je predviden v petek 1. aprila ob 12. uri, medtem ko bodo finalni plovi in uradna razglasitev rezultatov na sporedu v nedeljo 3. aprila.

Na sklepni slovesnosti bodo nagrade prejele najboljše tri ekipe v skupnem seštevku, najboljše tri ekipe v Corinthian sekciji (namenjeni amaterskim posadkam katerih člani sodijo v 1. skupino ISAF klasifikacije) ter najboljše tri slovenske posadke. V primeru sodelovanja vsaj šestih ekip iz treh različnih slovenskih klubov bo razglašen tudi državni prvak.

Lani se je dogodka udeležilo 22 jadrnic iz enajstih držav, od tega so najdaljšo, 2223 kilometrov dolgo pot prepotovali člani posadke Blow Henry Lloyd iz Osla, le dvajset kilometrov manj pa moštvo Marusie iz Ukrajine. Naslov zmagovalca je osvojil Audi Tron Italijana Riccarda Simoneschija, najspretnejša izmed treh slovenskih sestav pa je bila Atena krmarja Jureta Jerkoviča.

Sodeč po prvih prijavah bo flota letos še nekoliko bolj raznolika, saj se bo na morski areni pred Piranom prvič preizkusila švicarska jadrnica Cinghi-Aile. Nastop je potrdila tudi lani četrto uvrščena ekipa Imagine iz Nemčije in Little Big Man domačina Marka Potiška. Seznam prijavljenih in ostale podrobnejše informacije lahko najdete na uradni spletni strani prireditelja, za vsa nadaljnja obvestila pa sledite objavam Jahtnega kluba Portorož na njihovem Facebook in Twitter profilu.

Ponedeljek 18 Jan 2016

Ladjedelnica Delphia je predstavila nov model 1150 Voyage, ki bo navdušila vse, ki si želijo elegantnega križarjenja med otoki.

Nova Delphia Escape 1150 Voyage ni le posodobljena različica svoje predhodnice, temveč je močno spremenjena majhna jahta, ki je namenjena vsem, ki bi radi svoje poletne počitnice preživeli v mirni plovbi s stilom.

Nova 1150 je prvi model, ki ima ločen dnevni prostor in spalnice. Salon in kuhinja sta dvignjeni na krov, v podpalubju pa je prostor za relaksacijo in spanje. Salon na krovu ima steklene površine na vseh straneh in je odprt proti krmi s tridelnimi steklenimi vrati. Iz njega imamo 360 stopinjski pogled. Če odpremo vrata salona na krmi, povežemo salon in krmo plovila v prostoren dnevni prostor z obilico svežega zraka. Streha nad salonom je podaljšana in prekriva večino krme na kateri je velika in udobna sedežna garnitura. Krmarjev kotiček je v salonu na desni strani plovila. Ker so vse površine v salonu steklene ima krmar izjemno dober pregled nad plovilom in okolico. Upravljanje s plovilom bo tako enostavno tudi pri plovbi in manevriranju v majhnih pristaniščih. Na premcu plovila je velika sončna ploščad, na katero lahko namestimo blazino za udobno poležavanje na soncu. Na prednjem delu je veliko stekleno okno, ki v prednjo kabino prepušča veliko dnevne svetlobe in svežega zraka. Na levi strani krova, za krmarskim kotička je kuhinja, nasproti pa je dnevni prostor oziroma jedilnica.  Celotna posadka je zato lahko med plovbo skupaj, pa čeprav nekdo upravlja s plovilom, nekdo kuha, ostali pa uživajo v plovbi ali počivajo na sedežni garnituri v salonu ali na krmi.

Levo od krmarjevega kotička je prehod v podpalubje plovila. V notranjosti sta dve prostorni kabini, ki imata vsaka svoj toaletni prostor. Če bomo na krov povabili goste, bomo z lahkoto obdržali veliko mero zasebnosti.

Zaradi značilne zasnove trupa je  Delphia 1150  Voyage izjemno okreten in vodljiv čoln, zaradi majhnega ugreza pa omogoča plovbo in sidranje tudi po predelih, kjer z drugimi motornimi jahtami ali pa jadrnicami ne bi mogli niti blizu. Pod krmno plovila lahko namestimo tri različne motorje glede na potrebe in naše zahteve. Jahta je registrirana v kategoriji B in je primerna za plovbo po morju kakor tudi po notranjih vodah.

Tehnične lastnosti:

Dolžina čez vse: 10,80 m
Dolžina trupa: 9,95 m
Širina: 3,45 m
Ugrez: 0,90 m
Teža: 7000 kg
Motor: 50 KM (vgrajen)
Rezervoar za gorivo: 300,0 l
Rezervoar za vodo: 250,0 l
Rezervoar za črne vode: 160,0 l
Kategorija: CE B – 6

Več informacij o plovilu lahko dobite pri zastopniku Four Winns v Sloveniji, podjetju As Boats d.o.o., Turnerjeva 2, Fram, http://www.as-boats.si/, tel.: +386 2 608 41 41.

Ponedeljek 18 Jan 2016

Prejšnji teden je sodišče odločilo, da jadralcu, ki je utrpel trajne poškodbe na regati pripada odškodnina v višini 1,46 mio USD.

Državni sodnik v mestu Providence (ZDA) je v četrtek odločil, da jadralcu Kennethu Nevoru pripada odškodnina v višini 1,46 mio USD zaradi telesnih poškodb, ki jih je utrpel leta 2011 na jadrnici TP52 Vesper. Odškodnino bo moralo plačati podjetje Moneypenny Holdings LLC iz Delawarea, ki je lastnik jadrnice in je ekipi dalo napačna varnostna navodila, ko so se morali prekrcati z jadrnice na drugo plovilo.

Profesionalni jadralec Kenneth Nevor je v nesreči utrpel trajne poškodbe. Njegov biceps se je dobesedno odtrgal od njegove roke, kar je pomenilo zaključek njegove jadralske kariere. Za poškodbo so mu dodelili odškodnino v višini 710.000 USD, za izgubo prihodkov zaradi poškodbe pa dodatnih 750.000 USD.

Nevor je svojo jadralsko kariereo začel pri osmih letih. Pri 18 letih se je preselil v mesto Newport, da bi sledil svojim jadralskim sanjam. Je eden izmed jadralcev, ki so se udeležili regate Volvo Ocean Race in jo uspešno zaključili. Spomladi leta 2011 se je pridružil ekipi Vesper sailing. Meseca marca so se udeležili regate v St. Thomasu, kjer so tudi zmagali, nato pa so hoteli 28.3. odpluti na regato v St. Bearth. Kapitan Jeffrey Pirce je mislil, da posadki ne bo potrebno opraviti carinskih obveznosti in je le pobral njihove potne liste in jih odnesel na carino. Carina ga je zavrnila in zahtevala, da se posadka osebno zglasi in opravi carinske obveznosti.  Kapitan je na jadrnico poslal njihovo 35 čevljev dolgo spremljevalno plovilo, da člane posadke pripelje na kopno. S plovilom so se približali jadrnici, vendar se niso privezali ob njen bok. Posadki so naročili naj z jadrnice skoči v spremljevalno plovilo, kljub temu, da je pihal veter in je bilo morje vzvalovano. Ko je skočil Kenneth Nevor, se je čoln oddaljil od jadrnice. Kenneth je zdrsnil in si poškodoval roko. Poškodbo so mu sanirali le začasno, zato ni bil sposoben ostati v ekipi in se udeležiti nadaljnjih regat. Meseca maja so ga operirali. Po operaciji je zdravnik odločil, da ne more več opravljati dela, kot član posadke na jadrnici, saj se njegovo stanje tudi po operaciji ne bo bistveno izboljšalo in posledice poškodbe bodo trajne.

Vir: The Providence Journal

 

Ponedeljek 18 Jan 2016

Če v času dopusta med poležavanjem na iglicah borovcev pogrešate vznemirjenje, potem vstopite v svet vodnih skuterjev. V prodajnem salonu Moto-Nautike vam nudijo največjo ponudbo vodnih skuterjev v SLOVENIJI!

Vendar, najprej vprašanje. Kaj sploh pričakujete od vodnega skuterja? Če vam je pomembno velika moč, surov in eksploziven pospešek, gladka in gospodarna plovba, boste svoje iskanje hitro ustavili in obiskali največji prodajno servisni center Moto-Nautika, ki je uradni zastopnik in prodajalec vodnih skuterjev Yamaha. Podjetje je specializirano za prodajo, vzdrževanje, popravila, zimovanje plovil in prodajo dodatne navtične opreme. Poleg nakupa novega vodnega skuterja ali čolna, so vam skozi celotno leto na voljo tudi rabljena plovila.

ODKUP VODNEGA SKUTERJA

V kolikor imate vodni skuter, ali želite staro zamenjati za novo - pokličite na 031 386 951 ali 02 629 04 00. Z strokovnimi svetovalci, boste skupaj preverili ponudbo, pregledali vodni skuter in poiskali najboljšo možno rešitev za vas. Vse ponudbe lahko tudi pošljete na email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. V poslanem emailu čimbolj opišite stanje, ohranjenost, starost, specifikacije, ipd., ter priložite minimalno 3 slike.

FINANCIRANJE VODNEGA SKUTERJA

Ker si v podjetju prizadevajo, da svoje sanje čimbolj približajo realnosti, vam nudijo več načinov financiranja. Spodaj si lahko ogledate primer nakupa / financiranja vodnega skuterja YAMAHA VX CRUISER®, letnik 2005.

YAMAHA VX CRUISER® Informativni izračun potrošniškega kredita

MALOPRODAJNA CENA: 5,000€
Skupni znesek kredita: 5,202,70 €
Mesečna anuiteta: 98,90€
Odplačilna doba: 60 mesecev

Izračun je zgolj informativen ter nudi izključno matematični izračun višine mesečnega obroka, ob upoštevanju višine kredita, dobe odplačevanja ter obrestne mere. Ob nakupu si lahko na istem mestu uredite registracijo plovila in najugodnejše zavarovanje v sodelovanju z Zavarovalnico Maribor." - "Ob nakupu rabljenega vodnega skuterja prejmete jamstvo z garancijo!" - "ZBIRANJE NAROČIL za modele 2016 >> Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Prodajno-servisni center najdete na Ptujski cesti 63, v Miklavžu na Dravskem polju, ki je samo streljaj oddaljen od centra Maribora. Dosegljivi so preko telefonske številke - 02 629 04 00 / 031 386 951 ali preko email sporočil: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

V mesecu januarju poteka tudi akcijsko znižanje navtične dodatne opreme blagovnih znamk JOBE in DEVOCEAN! Več informacij na http://motonautika-shop.com/

Sreda 13 Jan 2016