Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Za jadralkami in jadralci je predzadnji dan odprtega brazilskega državnega prvenstva, včeraj so odjadrali še dva plova. Slovenski predstavniki so pred današnjim zaključnim dnem, regato za medalje, v kateri se bo pomerilo po deset najboljših posadk v posameznem razredu, v odličnem položaju.

V razredu finn je Vasilij Žbogar po včerajšnjem drugem in tretjem mestu na skupnem drugem mestu (14 točk). Za vodilnim Britancem Gillsom Scottom (11 točk), ki ga je Izolan v tem tednu že nekajkrat premagal, pa pred današnjo regato za medalje zaostaja samo za tri točke. Na tretjem mestu pa je Američan Caleb Paine, ki za drugim mestom zaostaja devet točk (23 točk). V razredu 470 sta se Tina Mrak in Veronika Macarol z drugim in tretjim mestom pred današnjim zaključkom povzpeli na skupno tretje mesto (30 točk). V vodstvu sta Britanki Hanna Mills in Saskia Clark (21 točk), drugi pa Francozinji Camille Lecointre in Helene DeFrance (26 točk). Pred jadralci so samo še današnje regate za medalje, ki se bodo predvidoma Tina Mrak in Veronika Macarolzačele ob 15. uri po lokalnem času.

Vir: JZS.si, Foto: Fred Hoffmann / CB Vela 2015

Sobota 19 Dec 2015

Včeraj se je v zalivu Guanabara nadaljevalo odprto brazilsko državno prvenstvo olimpijskih razredov, zadnji večji jadralski dogodek pred olimpijskimi igrami naslednje leto. V Riu se je zbralo 341 jadralk in jadralcev iz 41 držav, ki bodo prvenstvo izkoristili kot eno od priložnosti, da se pobliže spoznajo z razmerami na regatnem polju, saj je že predolimpijska regata avgusta pokazala, da bo poznavanje lokalnih razmer odločilno vplivalo na rezultate

Drugi dan so v zahtevnih razmerah, kjer so ponovno prevladovali veliki valovi in šibek veter,  izpeljali še dva plova. V razredu finn je Vasilij Žbogar v prvem plovu zabeležil še eno tretje mesto, v drugem pa v cilj prijadral kot osmi in je po dveh dneh na skupnem tretjem mestu. Vodstvo je z dvema prvima mestoma prevzel Britanec Giles Scott, na drugem mestu je pred današnjim nadaljevanjem Danec Jonas Hogh-Christensen.

V razredu 470 sta se Tina Mrak in Veronika Macarol nekoliko slabše znašli, z devetim in 12. mestom sta po drugem dnevu prvenstva na skupnem četrtem mestu. Vodstvo sta prevzeli Francozinji Camille Lecointre in Helene DeFrance, drugi sta Avstrijki Lara Vadlau in Jolanta Ogar, tretji pa Japonki Ai Kondo Yoshida in Miho Yoshioka.

Tina Mrak in Veronika Macarol sta po drugem dnevu zapisali: “Drugi dan sta na regatnem polju prevladovala visok val in šibak veter. Izpeljali smo dve regati. Danes nama ni šlo najbolje. Prvo regato sva dobro startali, vendar taktično regate nisva najbolje izpeljali. Obračali sva v nepravih trenutkih in izgubili nekaj mest pred bojo. Drugo regato pa sva startali slabše, prvo krmo in drugo orco prehiteli nekaj bark, vendar sva v drugi polovici orce, ko bi morali potegniti na levi layline obrnili na desno in izgubili prednost pred barkami, ki sva jih prej prehiteli. Zabeležili sva 9. in 12. mesto in sva trenutno na 4. mestu. Jutri bova poskušali popraviti današnje napake. Pogoji so se nama zdeli zelo zahtevni. Hitro si lahko izgubil ali pridobil.”

Tretji dan odprtega brazilskega državnega prvenstva so jadralke in jadralci odjadrali še dva plova. Vasilij Žbogar je v razredu finn z dvema prvima mestoma prevzel vodstvo, na drugem mestu je z enakim številom točk (devet) Britanec Giles Scott, Američan Caleb Paine pa na tretjem mestu za jadralcema pred sabo zaostaja za devet točk. V razredu 470 sta Tina Mrak in Veronika Macarol zabeležili šesto in peto mesto in sta po tretjem dnevu prvenstva na skupnem petem mestu (25 točk). V vodstvu ostajata Francozinji Camille Lecointre in Helene DeFrance (12 točk),na drugo mesto sta se povzpeli Britanki Hanna Mills in Saskia Clark (18 točk), tretji pa sta Japonki Ai Kondo Yoshida in Miho Yoshioka (21 točk).

Vir: JZS.si

Petek 18 Dec 2015

V svoji paleti nam GRAND razkriva, da je pri gumenjakih izjemno pomembna tudi namembnost. Pri svoji odločitvi se lahko tako odločite za čoln z mehkim dnom, napihljivim dnom ali trdim (RIB). Potrebujete čoln za "mini križarjenje" med otoki, ali samo za uporabo kot "by-boat", ki vas bo popeljal od jadrnice do otočka? Mogoče pa sodite v tisto skupino, kjer preprosto potrebujete največ 3-metrski čoln, z poskočnim 5 konjskim motorjem za sproščeno plovbo po jezeru z svojimi prijatelji ali družino.

Obiščite največji prodajno servisni center na Štajerskem - MOTO-NAUTIKO, in si oglejte zalogo plovil, ki šteje več kot 20 gumenjakov! V mesecu decembru poteka posezonska akcija, ki se je ne sme prezreti. Poleg plovil na zalogi, se lahko stranke ob nakupu tudi odločijo za različno dodatno opremo, ki jo GRAND ponuja. Prav tako lahko predhodno izbirate med vrsto materiala iz katerega bo vaš gumenjak narejen (PVC ali Hypalon Orca). Pri vsakem nakupu, pa vam GRAND ponuja tudi kar 5-letno garancijo na vaš gumenjak.

Najdete jih na Ptujski cesti 63, v Miklavžu na Dravskem polju, ki je samo streljaj oddaljen od centra Maribora. Prav tako jih lahko kontaktirate preko telefonske številke - 02 629 04 00 ali 031 386 951. Lahko jim pišete preko email sporočila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Četrtek 17 Dec 2015

December je tu, nestrpno se že približuje božični dan in s tem obdarovanje naših najdražjih in najbližjih. Vabimo vas v našo spletno prodajalano, kjer vas čaka več kot 1000 različnih artiklov! Nedvomno je eden izmed njih zagotovo lahko popolno darilo za vašega prijatelja ali družinskega člana! Poskrbeli smo tudi za tiste, ki pri izbiranju daril niso vešči - namreč v prodajni ponudbi lahko izberete darilne bone in tako nakupovanje ter izbiro popolnoma prepustite tistemu, ki ga želite obdariti.

Spodaj vam ponujamo nekaj primerov iz naše spletne prodajalne:


Vljudno vabljeni tudi na  predbožični dogodek - na "Božični dogodek v Moto-Nautiki", na katerem želijo z vami deliti praznično vzdušje. Ker je božič čas obdarovanja in čas ko si zaželimo vse najboljše, bomo skupaj nazdravili s kozarčkom penine katerega vam bo postregla njihova hostesa. Ne pozabite pa s seboj pripeljati tudi vaših najmlajših navtikov, za katere bo Božiček postavil pod našo smrekico marsikaj zanimivega.

Obiščite  spletno stran www.moto-nautika.com in prevzemite vaše novoletno darilo!


Velika izbira, najmodernejši trendi, osebno svetovanje in VIP razvajanje.
Samo enkrat na leto! Cel dan!

VABLJENI - 19. december 2015 | 09-21. ure

Več o dogodku na: Božična sobota v Moto-Nautiki

Ob prazničnem vzdušju bomo za vas pripravili marsikatero presenečenje, zato vabljeni na našo spletno stran (www.moto-nautika.com) ali facebook skupino (facebook.com/moto.nautika), kjer boste vedno na tekočem z novostmi. 

Sreda 16 Dec 2015

Paleta izvenkrmnih motorjev Suzuki sega od 2,5 KM do 300 KM, vsi modeli pa uporabljajo zanesljivo štiritaktno tehnologijo, kateri Suzuki ostaja zvest še iz časov, ko so drugi proizvajalci eksperimentirali tudi z dvotaktno tehnologijo.

Model Suzuki DF 9.9 B je trenutno najnaprednejši motor te velikosti na trgu. Pohvali pa se lahko z rešitvami, ki jih običajno poznamo iz močnejših motorjev. Tako ponuja ,,Lean Burn'' tehnologijo, s katero je zagotovljeno prilagajanje optimalnega razmerja goriva in zraka v vseh pogojih delovanja v realnem času ter posledično nižja poraba. Vbrizg goriva je preko sistema "Battery - Less Electronic Fuel Injection", kar pomeni elektronski vbrizg goriva brez akumulatorja, to pa nadzoruje 32 bitna računalniška enota. Motor pri uporabi prepriča z preprostim zagonom, mirnim tekom, izredno odzivnostjo in močjo ter nizko porabo. Vse, kar odlikuje zanesljivega partnerja na družinskih ali ribiških izletih. Podrobnejše informacije o izvenkrmnih motorjih Suzuki so na voljo pri uvozniku, podjetju AS boats iz Frama.

Info:  www.as-boats.si

Sreda 16 Dec 2015

Vrhunski kitajski jadralec Guo Chuan je preplul Arktični ocean in postavil prvi rekord v neprekinjeni plovbi.

Guo Chuan je 3.9.2015 ob 13:41 uri s petimi člani posadke izplul iz ruske luke Murmansk. Odločil se je, da bo s svojim 97 čevljev dolgim trimaranom China Quindao preplul Arktični ocean in svojo plovbo zaključil v Beringovi ožini. Želel je postaviti rekord v neprekinjeni plovbi od Evrope do Pacifika skozi Severni prehod v Arktičnem oceanu.

Prve tri dni plovbe so pluli v izjemno močnih vetrovih. Že drugi dan so dosegali hitrost plovbe 37 vozlov. V enem dnevu so prejadrali 466 navtičnih milj, kar je pomenilo, da plujejo s povprečno hitrostjo 19,43 vozla. Ker vetrovi niso pojenjali, je skipper Guo Chuan odločil, da bodo pluli po nekoliko bolj južni ruti, kot je bilo prvotno predvideno.

Celotna ekipa je morala biti ves čas plovbe pozorna in opazovati, kje so ledene gore. Najbolj nevarno je bilo, ko so pluli severno od 75 vzporednika. Plovba je potekala preko Leptevskega in Vzhodno Sibirskega morja nato pa so zapluli v morje Chukchi, kjer so se obrnili proti jugu in zapluli skozi Beringovo ožino.

Ciljno črto so prepluli 15.9.2015 ob 16:49 uri. Za plovbo so potrebovali 12 dni 3 ure 8 minut in 15 sekund. S tem so postavili prvi rekord za plovbo po Arktičnem morju. Ali je to dober dosežek ali ne, je težko soditi. Do sedaj se takega podviga ni lotil še nihče in primerjalnega časa ni. Dosežek je že potrdila mednarodna organizacija WSSR (World Speed Sailing Record Council), ki bdi nad hitrostnimi jadralskimi dosežki.

Torek 15 Dec 2015

V Riu de Janeiru, na prizorišču olimpijskih 2016, se jutri začenja odprto brazilsko državno prvenstvo olimpijskih razredov, ki bo potekalo od 15. do 20. decembra.

V sklopu priprav na olimpijske igre se ga bodo udeležili tudi trije slovenski reprezentanti, ki so že osvojili mednarodne olimpijske norme, in sicer Vasilij Žbogar v razredu finn in posadka Tina Mrak in Veronika Macarol v razredu 470. Kot vodja slovenske reprezentance pa je v Brazilijo odpotoval tudi Trevor Millar, dolgoletni trener najuspešnejšega slovenskega jadralca Vasilija Žbogarja, ki ga je izvršni odbor JZS imenoval za vodjo reprezentance na OI Rio 2016.

Brazilskim jadralkam in jadralcem, ki se bodo potegovali za naslove državnih prvakov v razredih 470 moški in nacra 17 kako tudi v internih kvalifikacijah za olimpijske igre, se bodo pridružili še jadralci iz Nizozemske, Argentine, Španije Velike Britanije, ZDA, Izraela, Japonske, Italije, Francije, Hrvaške in Slovenije. Odprto prvenstvo bodo izkoristili kot eno od priložnosti, da se pobližje spoznajo z razmerami na regatnem polju, ki bodo drugo leto na olimpijskih igrah krojile rezultate. Jadralci se bodo od torka do sobote pomerili vsak dan v dveh plovih, v nedeljo pa najboljših deset v posameznem razredu čaka še regata za medalje.

Vir: JZS, Foto: Robert Deaves

Torek 15 Dec 2015

Ali je čoln po svoji konstrukciji, plovnih lastnostih in opremi sposoben za plovbo v določenih mejah plovbe, se ugotavlja s pregledom. Pregled čolna je lahko osnoven, reden ali izreden. Za plovila do 12 metrov se opravi pri Upravi RS za pomorstvo Koper oziroma pri njenih izpostavah v Izoli in Piranu ali pri pooblaščenem klasifikacijskem zavodu. Pregled čolnov dolžine nad 12 metrov pa izvaja pooblaščen klasifikacijski zavod.

Osnovni pregled čolna

Osnovni pregled čolna se opravi, ko čoln ni v vodi, pred vpisom čolna v vpisnik in tudi po vsaki njegovi obnovi ali rekonstrukciji; ob osnovnem pregledu se opravi tudi izmeritev čolna. V primeru da se čoln za osebne namene vpiše v vpisnik čolnov v roku enega leta od njegove izdelave, se prvi redni pregled čolna opravi po desetih letih od vpisa, naslednji redni pregledi pa vsakih pet let. Dovoljenje za plovbo se v navedenem primeru izda za obdobje pet let.

Redni pregled čolna

Redni pregled čolna se opravi glede na namembnost čolnov v naslednjih časovnih obdobjih:

  • za javni prevoz oseb ali za smučanje na vodi - vsako leto,
  • za druge gospodarske namene - vsaki dve leti,
  • za osebne namene - vsakih pet let.

Izredni pregled čolna

Izredni pregled čolna je obvezen, kadar je čoln imel izreden dogodek (trčenje, potopitev, požar ipd.), ter v primerih, kadar obstaja utemeljen sum, da čoln ne izpolnjuje pogojev glede sposobnosti za plovbo oziroma, da stanje čolna glede konstrukcije ali plovnih lastnosti ali opreme očitno ne ustreza veljavnim listinam.

Vpis plovil, ki se nahajajo v tujini

Za plovila, ki se nahajajo v tujini, opravi pregled za ugotovitev sposobnosti čolna za plovbo pooblaščeni klasifikacijski zavod.

Za plovilo, ki je v lasti fizične osebe in se uporablja izključno za osebne namene, t.i. CE certifikata ni potrebno priložiti, saj se omenjene listine ne zahteva pri uvozu plovila. Za tako plovilo se s pregledom, ki ga opravi klasifikacijski zavod, ugotovi ustreznost konstrukcije in kvalitete izdelave čolna, plovne lastnosti, stanje pogonskih in drugih naprav ter pregled opreme.

Pred vpisom plovila je potrebno urediti carinski statusa plovil.

Podaljšanje veljavnosti plovnega dovoljenja

Za podaljšanje veljavnosti plovnega dovoljenja, je potrebno ponovno opraviti redni pregled čolna. Redni pregled čolna se opravi v obdobju, ki je predpisan glede na uporabo čolna.

Podaljšanje veljavnosti plovnega dovoljenja za plovila slovenskih državljanov, ki imajo plovila registrirana v republiki Sloveniji s stalnim privezom v tujini, je možno tudi brez pregleda opravljenega v Sloveniji.

Lastnik plovila, ki je registrirano v Republiki Sloveniji in ima stalni privez ali se nahaja v drugi državi, mora na Upravi RS za pomorstvo predložiti vlogo za podaljšanje veljavnosti dovoljenja za plovbo pred iztekom veljavnosti. Vlogi je potrebno priložiti original zapisnika o opravljenem pregledu plovila, ki ga je izdal pristojni organ države, v kateri se plovilo nahaja, ter njegov overjen prevod v slovenski jezik.

Naslovi:

Uprava Republike Slovenije za pomorstvo, Ukmarjev trg 2, 6000 Koper,

telefon:   05 6632 100
05 6632 132/140/114 in 031 580 092  (izpiti in izdaja listin pomorščakom)
05 6632 105 (vpis čolnov - Koper)
e-pošta: ursp.box(at)gov.si

Uprava Republike Slovenije za pomorstvo - Izpostava Izola, Veliki trg 12, 6310 Izola

telefon: 05 6632 150/151/158 (vpis čolnov)

Uprava Republike Slovenije za pomorstvo - Izpostava Piran, Dantejeva 4, 6330 Piran

telefon: 05 6710 190 (vpis čolnov)

Klasifikacijski zavodi v Sloveniji:

BUREAU VERITAS, d. o. o, Vojkovo nabrežje 30a, 6000 Koper, tel.: 05 61 16 300, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
RINA, S.p.A., c/o SailLab d.o.o., Senčna ulica 19, 6310 Izola, tel.: 05 6419 216, e-pošta:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
GERMANISCHER LLOYD SLOVENIJA d.o.o., Liminjanska cesta 94a, 6320 Portorož, tel.: 05 677 35 05, e-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Preberite tudi:

Zadnja posodobitev: 26.3.2020

Vir: PRAVILNIK o čolnih in plavajočih napravah

Ponedeljek 14 Dec 2015

Nad novim podvodnim skuterejem TUSA SAV-7 EVO2 bodo navdušeni vsi raziskovalci morskega dna.

Nova generacija podvodnih skuterjev bo navdušila marsikaterega raziskovalca morskih globin. Proizvajalec trdi, da je nova generacija izjemno zanesljiva in enostavna za uporabo. Izboljšana je nastavitev hitrosti plovbe, vgrajena je zmogljiva Li-Ion baterija in LED indikatorji stanja baterije.

Zaradi novega patentiranega sistema za krmiljenje naprave, kjer imamo proste roke in sistema prilagajanja hitrosti, uporaba nove naprave zmanjšuje napor potapljača. Zato bomo porabili manj kisika, pod vodo bomo lahko dlje časa in prepluli bomo lahko večje razdalje. Dodatno so pri straneh namestili še dve zložljivi krili, ki ju lahko za pomoč pri potapljanju uporabljata še dva dodatna potapljača.

Hitrost plovbe lahko nastavljamo v območju med 0 in 4,5 km/h. Skuter, ki sicer na kopnem tehta 20,5 kg, ima v vodi le 0,3 kg. Potopiti se je možno do globine 70m, vzdržljiva baterija pa zadostuje za 120 minut uporabe oziroma za približno 7,2 km plovbe pod vodno gladino.

Cena podvodnega skuterja TUSA SAV-7 EVO2 se giblje med 3.600 in 3.900 EUR.

Ponedeljek 14 Dec 2015

De Antonio Yachts je trgu predstavil nov model odprtega čolna D33 Open.

Mlado špansko podjetje De Antonio Yachts, ki je bilo ustanovljeno šele leta 2012, je trgu predstavilo svoj novi model D33 Open. O predhodnikih D43 in D23 smo že pisali. Novi D33 Open je izdelan na osnovi D33 Cruiser in je namenjen predvsem dnevnim izletom, plovbi do lepe plaže, ali pa tudi dopustu dveh oseb.

Ker je D33 zasnovan kot odprt čoln ima na krovu ogromno prostora za udobno plovbo do desetih oseb. V dolžino meri 9.8m v širino pa 3.3m. Vodna linija meri 8m. Nameščena ima 2 izvenkrmna motorja z minimalno močjo po 200 KM največji pa lahko razvijejo do 350KM. Rezervoarji za gorivo imajo prostornino 550 l, rezervoar za vodo pa 250 l, kar bo zadostovalo za nekaj dni plovbe.

V premcu plovila je sedežna garnitura v obliki črke v. Z dodatno blazino jo lahko pretvorimo v udobno ležišče za dve osebi, ki bosta lahko uživali v soncu. Komandna konzola je pomaknjena v sprednji del plovila. Na sprednji strani je širok sedež namenjen dvema potnikoma. Krmarju je namenjen prostoren kotiček. Komandna konzola je široka. Krmilo in komande so na desni strani, na levi pa je vhod v kabino. Krmarjeva klop je široka in nanjo lahko prisedeta še dve osebi. Na krmi sta dve veliki sončni ploščadi. Prednja se spremeni v sedežno garnituro z mizo, na kateri lahko udobno obeduje do 6 oseb, zadnja pa je nameščena nad motornim prostorom in ponuja enkratne razglede proti odprtemu morju. Notranjost plovila je bistveno manjša od različice D33 Cruiser. Ima kabino z dvema ločenima posteljama in kopalnico. Prednjo posteljo pa je bilo potrebno žrtvovati za več prostora na krovu.

V osnovni različici plovilo poganjata 2 izvenkrmna Motorja Suzuki z 200 KM. V kolikor želimo plovilo pognati v višje hitrosti pa lahko izbiramo med močnejšimi motorji od dvotaktnih Evinrude z 250 ali 300 KM, ali pa štiritaktnimi motorji Yamaha, Mercury ali Suzuki z 250 do 350 KM.

Ponedeljek 14 Dec 2015