Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Projekt Adriatic Europa – Dušan Puh Sailing Team je zasnovan kot povezovalni projekt, usmerjen k podpori in promociji jadralnega športa, ekologiji in naravnih razvojnih potencialih jadranskega morja, s poudarkom na razvojnih priložnostih severnega Jadrana in Slovenije kot pomorske države, s prisotnostjo slovenske maxi jadrnice na regatah na območju celotnega Mediterana.

ZGODOVINA

Jadrnica je v celoti izdelana iz karbonskih vlaken in je bila prvič splovljena pod imenom Riviera di Rimini leta 1998. Zasnoval jo je »Studio Vallicelli« priznanega italijanskega arhitekta in industrijskega oblikovalca Andrea Vallicellija. Od leta 2002 pa vse do leta 2009 je bila zmagovalna jadrnica projekta Esimit Europa 1 pod vodstvom Igorja Simčiča, ki se je začel z idejo o povezovanju ljudi in spodbujanju tesnejšega sodelovanja med evropskimi državami in vizijo graditi mostove med športom, diplomacijo, družbeno odgovornostjo, kulturo in poslovanjem.

Od pomladi 2016 bo jadrnica z imenom Adriatic Europa plula pod slovensko zastavo.

TEHNIČNI PODATKI JADRNICE ADRIATIC EUROPA

Dolžina: 19 m
Širina: 4,78 m
Ugrez: 4,20 m
Teža: 7,5 t
Vodni balast: 1,1 t
Višina jamborja: 25,65 m
Glavno jadro: 140 m²
Flok 1: 76 m²
Drifter: 170 m²
Genacker: 350 m²
Motor: Yanmar 55 KM

DOMICIL JADRNICE

Domicil jadrnice Adriatic Europa je v univerzitetnem in pristaniškem mestu Koper, ki slovi po svoji razvojni naravnanosti. Koper je mediteransko mesto z jasno vizijo, v katerem domujejo inovativnost, tradicija in sodobnost. Je zdravo, aktivno in športno mesto po meri človeka, ki zre v prihodnost. Rojstvo projekta Adriatic Europa je logična posledica pozitivne razvojne naravnanosti Mestne občine Koper, ki jo že četrti mandat uspešno krmari župan Boris Popovič.

JADRALNA EKIPA

Dušan Puh – skipper in kapetan, Gašpar Gašpar Mišič, Rok Poropat, Nejc Šorel, Bojan Starčič, Marjan Bauer, Dušan Mrdakovič, Rudi Frantar, Dejan Gulič, Denis Magajna, Dean Kogoj, Juta Ošlak, Andrej Gregorič, Borut Maraž, Mitja Beltram, Rok Krivic, Matjaž Puh, Špela Puh, Gregor Starčič, Dan Poljšak, Andrej Babnik, Matej Ugrin, Aljoša Pečan, Peter Matek, Miran Štiftar, Rafael Vidmar, Jure Butorac.

DUŠAN PUH

Dušan Puh je nekdanji olimpijec, jadralski velikan in nedvomno eden izmed najbolj izkušenih in vsestranskih slovenskih jadralcev.  Je zmagovalec številnih regat na jadrnicah vseh tipov in velikosti, med drugim večkratni absolutni zmagovalec najštevilčnejše regate na svetu Barcolana v vlogi krmarja ali taktika. Posadko nove jadrnice Adriatic Europa sestavlja večina članov posadke iz uspešnega Mobitelovega jadralskega projekta Veliki Viharnik, ki je pod vodstvom Dušana Puha v zadnjih 15 letih zmagala na več kot 90 % vseh regat doma in v tujini.

PLAN REGAT V LETU 2016

28. april do 5. maj Vis-Dubrovnik-Palagruža-Vis, Jadranska regata
7.maj Izola-Portorož, Marinada
4. junij Reka, Fiumanka
27. do 28. avgust Izola, Pokal Val navtike
3. september Piran-Izola-Koper-Piran, Šavrinska regata
10. september Izola. Diplomatska regata
17. do 19. september Trst-Sveti Ivan na Pućini-Trst
24. september Split-Mrdulja-Split, Mrdulja
30. september Benetke-Sesljan, Veneziana
2. oktober Trst-Sesljan, Trofeo Bernetti
9. oktober Trst, Barcolana
14. do 16. oktober Split-Vis-Split, Viška regata
22. oktober Portorož, Zaključna regata, Memorial Francija Stresa

Več o projektu si lahko preberete na: www.adriaticeuropa.com

Sreda 02 Mar 2016

V Las Palmasu na Kanarskih otokih se nadaljuje odprto evropsko prvenstvo razreda laser. Tudi danes so jadralke in jadralci opravili po tri plove in tako nadomestili prvi dan prvenstva, ko so zaradi močnega vetra in visokih valov ostali na kopnem.

V olimpijskem razredu laser je po šestih odjadranih plovih in zaključku kvalifikacijske serije najvišje uvrščeni slovenski predstavnik Mariborčan Žan Luka Zelko (ŠD Maraktiv), ki je danes z dobrim jadranjem napredoval kar nekaj mest po lestvici navzgor. Z odličnim sedmim, 26. in 19. mestom je na skupnem 39. mestu. Nik Pletikos (JK Portorož) je v današnjih treh plovih končal na 47., 25. in 48. mestu in je na 74. mestu. Na prvem mestu ostaja Britanec Nik Thompson, na drugo mesto se je povzpel Argentinec Julio Alsogary, tretji pa je Nemec Philipp Buhl.

Edina Slovenka med jadralkami olimpijskega razreda laser radial Kim Pletikos (JK Portorož)  je v današnjih treh plovih v cilj prijadrala na 42., 13. in 35. mestu in je na skupnem 74. mestu. Vrstni red na vrhu se ni spreminjal, prvo mesto si tudi po današnjem dnevu delita Nizozemka Marit Bouwmeester in Švedinja Josefin Olsson, na tretjem mestu pa je Finka Tuula Tenkanen.

Jutri se začenja finalna serija, do petka pa je pred jadralkami in jadralci še po šest plovov.

Vir: JZS.si; Foto: Alberto Sánchez / European Laser Senior Championship 2016

Sreda 02 Mar 2016

Sekcija za velike jadrnice je 29. februarja sprejela sklep o objavi razpisa za Pokal Slovenije 2016. Po stalnem upadanju števila sodelujočih smo poskusili pokalno tekmovanje v novi sezoni narediti manj zahtevno in ga približati širšemu krogu jadralcev. Regate bodo tako po novem potekale le en dan in bodo z izjemo tradicionalne Šavrinske regate imele le en štart.

Za vse jadrnice, ki v pretekli sezoni niso sodelovale na regatah za Pokal Slovenije smo omilili tudi pogoje za sodelovanje. Tako je dovolj, da je na teh jadrnicah verificiran le krmar. Delno je spremenjeno tudi razvrščanje jadrnic med regatne in potovalne. Tako bo po novem nekaj več jadrnic razvrščenih med regatne, bolj potovalno opremljene jadrnice pa bodo konkurenčnejše v svojem razredu.

Žal bo zaradi vedno manjšega zanimanja organizatorjev, kar pet od šestih regat letos potekalo v jesenskem delu sezone. Kljub želji, da bi pridobili še kakšnega organizatorja v pomladnem delu sezone nam to ni uspelo. Ciklus se letos tako pričenja z regato za Pokal One Sails 21. maja, nadaljuje pa šele 27. avgusta z regato za pokal Val navtike, ki ji sledijo Šavrinska regata, Sladka Istra, Skipper Cup in kot zadnja 22. oktobra Zaključna regata – memorial Franci Stres.

Podroben seznam regat najdete v razpisu pokala Slovenije. Če še niste bili nikoli verificirani, poiščite na spletni strani vlogo za izdajo prve verifikacije. Če ste  že bili verificirani, uporabite vlogo za podaljšanje verifikacije. Vlogo v vašem imenu poda vaš klub, osnova cena verifikacije pa je 12 EUR. Vlogo pošljete na naslov sekretariata JZS Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

V kolikor nimate na jadru oznake SLO, jo lahko pridobite, če izpolnite obrazec Vpis jadrnice v register.

Vpis jadrnice v register in SLO oznako na jadru pridobite brezplačno. Izpolnjen obrazec pošljite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Vsi, ki bi želeli pridobiti ORC certifikat in tekmovati po handicap sistemu se lahko obrnete na slovenskega rating officerja Bojana Galeta preko e-pošte: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Standardi  zahtevek za izdajo ORC certifikate.

Izpolnjen obrazec posredujte na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Vabljeni vsi, ki radi jadrate!

JZS, Sekcija za velike jadrnice

Sreda 02 Mar 2016

Zapeljiva, navdušujoča in uporabna so tri besede, ki najbolje opisujejo novo razkošno jahto iz ladjedelnice Sunseeker.

Sunseeker 131 Yacht je nova luksuzna ladja te ameriške ladjedelnice. Namenjena je 12 gostom, za katere bo skrbela skoraj enako številčna posadka. Elegantna notranjost je izdelana iz najkvalitetnejših materialov. Prostornost, zračnost in velika količina svetlobe v plovilu je navdušujoča, daje občutek zasebnosti in svobode hkrati. V ladjedelnici zatrjujejo, da so z uporabo najbolj sodobnih tehnologij in materialov izdelali plovilo, ki je primer za moderno motorno jahto.

Na glavnem krovu je prostorna dnevna soba, ločena jedilnica, na gornjem krovu je prostoren salon, cocktail bar, krmarjev prostor in dostop do zgornjega krova, ki ga imenujejo kar krov na nebu, saj je skoraj 8 m nad morsko gladino. Tu dobi razkošje nov pomen. Velike sedežne garniture in sončna ploščad za uživanje na sidru ali med plovbo.

Tehnične karakteristike:

Dolžina čez vse: 40.05m
Širina: 8.09m
Ugrez: 2.85m
Višina nad vodno linijo: 9.20m
Teža: 189,600kg
Motorji: do 6362KM
Generatorji: 2 x 70kW 400/230v
Rezervoar za gorivo: 21,650 l
Dodaten rezervoar za gorivo: 5,050 l
Rezervoar za vodo: 4,950 l
Najvišja hitrost: do 25 vozlov
Doseg: do 1,500 nmi pri 10-12 votlih
Torek 01 Mar 2016

Imejte pregled nad podatki o plovbi na vsakem koraku.

Garmin je trgu predstavil novost, ki je bodo veseli vsi profesionalni jadralci, udeleženci regat, številni rekreativni jadralci, ribiči in tudi kapitani na motornih plovilih.

Garmin Nautix™ In-view Display je izjemno lahka naprava, ki nam omogoča prikaz ključnih podatkov o plovbi v našem vidnem polju. Namestimo jo lahko na skoraj vsaka sončna očala. Nautix™ In-view Display je brezžično povezan z našo Garmin napravo na plovilu in nam prikazuje hitrost in smer plovbe, globino in temperaturo vode, smer in hitrost vetra, ter obrate motorja. Uporaba je prostoročna in enostavna. Roke potrebujemo le kadar preklapljamo med podatki, katere želimo imeti prikazane. Preklapljamo lahko z rokavicami in celo z mokrimi rokami. Barvni prikaz omogoča enostavno branje podatkov v vseh vremenskih pogojih in deluje na običajnih očalih, kakor tudi na polariziranih steklih.

Garmin Nautix omogoča, da imamo vse potrebne podatke vedno v vidnem polju. Uporaben ni le pri jadranju, temveč se dobro izkaže tudi pri ribolovu in plovbi z motornim plovilom. Za jadralce, ki se udeležujejo regat, bo uporabna tudi funkcija, ki prikazuje čas do štarta regate.

Naprava je izdelana za uporabo v navtiki. Je vodoodporna in prenese uporabo v zahtevnih vremenskih pogojih na morju. Zaslon na dotik omogoča preklapljanja z mokrimi rokami ali z rokavicami, deluje v dežju in v vodnem pršcu, ki ga prinaša na plovilo. Za preklop med podatki je potrebno le potegniti preko naprave s prstom.

Garmin Nautix  je združljiv z naslednjimi Garmin napravami: GNX™, GPSMAP® 7400/7600, GPSMAP 8400/8600.

Cena: 400,00 EUR

Torek 01 Mar 2016

V Las Palmasu na Kanarskih otokih se je danes s prvimi plovi začelo odprto evropsko prvenstvo razreda laser, na katerem se bo do 4. marca v olimpijskih razredih laser in laser radial ženske ter razredu laser radial moški pomerilo 281 jadralk in jadralcev iz 48 držav. To bo ena od prvih priložnosti, da preizkusijo, kako uspešne so bile zimske priprave in kaj jih še čaka v letošnji olimpijski sezoni. Med njimi so tudi trije slovenski predstavniki, ki so del zimskih priprav opravili na prizorišču prvenstva. V razredu laser radial ženske jadra Kim Pletikos (JK Portorož), v razredu laser pa se za čim boljše uvrstitve potegujeta Žan Luka Zelko (ŠD Maraktiv) in Nik Pletikos (JK Portorož).

Po včerajšnjem dnevu, ko so jadralke in jadralci zaradi močnega vetra in visokih valov ostali na kopnem, so bile danes razmere organizatorjem bolj naklonjene, v vseh treh razredih izpeljali po tri plove.

V olimpijskem razredu laser radial bo svojo priložnost skušala kar najbolje unovčiti Kim Pletikos, ki je pred začetkom prvenstva povedala: “Letos nisem imela veliko premora. Novembra sem imela po zaključku svetovnega prvenstva dva tedna pavze, potem pa smo nadaljevali s pripravami na Hrvaškem, s Tino Mihelić in še nekaj drugimi jadralci. V drugi polovici decembra in prvi polovici januarja sem imela bolj intenzivne fizične priprave zaradi težav s hrbtom, zdaj pa sva z Nikom že skoraj cel mesec na pripravah na Kanarskih otokih. Tukaj smo tudi vsi trije, tudi Žan Luka Zelko, odjadrali regato Carnaval Cup, na kateri je bila večina jadralcev, ki so sedaj prisotni na evropskem prvenstvu. Glede na to, da so tukaj precej specifične razmere, z ogromnim valom (tako ob močnem kot ob šibkem vetru), je moj cilj priti v prvo polovico, kar mi je na evropskem prvenstvu že nekajkrat uspelo. V kvalifikacijah sicer pričakujemo zelo močen veter, za zadnje tri dni pa je napovedan šibek veter. Na evropskem prvenstvu so prisotne vse Evropejke, razen Evi Van Acker, ki je na pripravah v Riu. Prisotne so tudi Američanke, saj je to zanje kvalifikacijska regata za OI. Tukaj je tudi aktualna olimpijska prvakinja, Kitajka Xu Lijia.” V današnjih treh plovih je edina Slovenka v konkurenci 99 jadralk končala na 46., 37. in 34. mestu in je po današnjem dnevu na 79. mestu. Vodstvo si s tremi zmagami v obeh skupinah delita Nizozemka Marit Bouwmeester in Švedinja Josefin Olsson, na tretjem mestu pa je Finka Tuula Tenkanen.

V razredu laser je v prvih treh plovih v konkurenci 126 jadralcev, Žan Luka Zelko v cilj prijadral na 19., 35. in 24. mestu in je po današnjem dnevu na skupnem 50. mestu, Nik Pletikos pa je zabeležil 22., 33. in 35. mestu in je trenutno na 61. mestu. V vodstvu po današnjem dnevu je s tremi zmagami Britanec Nik Thompson, drugi je Pavlos Kontides s Cipra, na tretjem mestu pa je Norvežan Kristian Ruth.

Evropsko prvenstvo se bo jutri nadaljevalo s tremi plovi. Jadralke in jadralci se bodo do petka pomerili v 12 plovih.

Vir: JZS.si; Foto: European Laser Senior Championship 2016

Torek 01 Mar 2016

V soboto je na regati eden izmed jadralcev izgubil življenje, drugi pa utrpel hude poškodbe in je prepeljan v bolnišnico.

V soboto je prišlo do tragičnega dogodka na regati, ki jo je organiziral Royal Prince Alfred Yacht Club iz Sydneya. V trku dveh jadrnic, je leseni bum udaril dva jadralca in ju vrgel v vodo. Za 72 letnega jadralskega veterana ni več bilo pomoči in je umrl. Zaradi udarca buma je pričel močno krvaveti. Ker je padel v vodo, mu niso uspeli pomagati 10 minut zaradi česar je izkrvavel. Drugi jadralec ime težke poškodbe noge in so ga s helikopterjem odpeljali v bolnišnico.

Na regati je tekmovalo 50 jadrnic. Kaj je povzročilo nesrečo bo pokazala preiskava. Jahtni klub RPA je eden najbolj uspešnih avstralskih jadralnih klubov. Iz njega prihajajo številna velika jadralska imena kot sta Mark Richards, skipper na jadrnici Wild Oats XI, ki je že večkrat zmagala na regati Sydney – Hobart in James Spithill, skipper ekipe, ki je dvakrat zmagovala na Pokalu Amerike.

Foto: Iain Forbes

Ponedeljek 29 Feb 2016

Dubrovnik bo dobil nov potniški terminal.

Dubrovniška regija se je pričela razvijati z neverjetno hitrostjo. Pisali smo že o novi marini, ki jo bodo gradili v luki Gruž  (Dubrovnik bo dobil novo marino ),  ter o novi marini, ki se gradi v Slanem (Pričetek gradnje nove marine v Slanem ), sedaj pa bo biser Jadrana, mesto Dubrovnik, dobilo še nov potniški terminal v severni mestni luki Gruž.

Pristanišče Dubrovnik je podelilo 40 letno koncesijo mednarodnemu podjetju Dubrovnik International Cruise Port Investment, ki je v lasti Turškega podjetja Global Port Holdings, njihov partner pa je francosko gradbeno podjetje Bouygues Batiment International. Gradnja novega potniškega terminala se bo pričela letos v mesecu septembru in bo zaključena pred pričetkom sezone 2018. Investicija je vredna 100 mio USD. Investitor bo porušil obstoječe zgradbe med drugim tudi supermarket in na mestu zgradil moderen potniški terminal, več nivojsko parkirno hišo in mednarodno avtobusno postajo, ki bo od starega mestnega jedra oddaljena zgolj 3 km.

Mesto Dubrovnik letno obišče preko 600 potniških ladij s preko 860.000 turisti na krovu. Je na 10 mestu med vsemi mesti na svetu, ki jih morate obiskati in na tretjem mestu v Mediteranu. Po prenovi bo pristanišče sposobno letno poskrbeti za 5.000.000 potnikov. Glede na to, da Dubrovniku napovedujejo letno 19% rast števila potnikov, ki priplujejo s križarkami, ta moderni terminal nedvomno potrebujejo. Zaradi povečanja luke, bodo sledile tudi investicije v ostalo infrastrukturo. Povečalo se bo dubrovniško letališče, ki ga bodo z novo avtocesto povezali z mestnim jedrom.

Slika: justdubrovnik.com

Ponedeljek 29 Feb 2016

Kitajska križarka Ocean Dream, ki je bila zasidrana pred pristaniščem Laem Chabang na Tajskem, se je v soboto prevrnila in potonila.

Ladjo Ocean Dream je lastnik pustil propadati na sidru pred tajsko obalo. V petek so lokalni ribiči ugotovili, da je v ladjo začela udirati voda. Takoj so poklicali Center za pomorsko varnost, saj se je ladja zaradi udora vode začela nagibati na levi bok. Lastniku so naložili, da nemudoma stabilizira plovilo, vendar je bilo za kakršno koli ukrepanje prepozno. Ladja se je v soboto že potopila dobro miljo od obale. Ker je na področju nezgode morje plitvo, se ladja ni potopila v celoti. Levi bok leži na morskem dnu, desni bok pa je nad vodno površino.

V popoldanskem času je kraj nesreče preletelo letalo mornarice in ugotovilo, da iz ladje že izteka pogonsko gorivo in onesnažuje morje. Ali je ekološka katastrofa neizogibna se ta trenutek še ne ve.

Pa podlagi zapisa pozicije ladje lahko ugotovimo, da je ladja pred tajsko obalo zasidrana že približno leto dni. Lani bi morala odpluti proti Kitajski na križarjenje, vendar se to ni zgodilo. Ladja je bila očitno zapuščena na sidru in brez posadke in posledično brez vzdrževanja. Lastnika so predhodno že večkrat pozvali, naj ladjo umakne, vendar nikoli ni odgovoril.

Ladja je bila zgrajena leta 1972 in je lahko prevažala do 760 potnikov za katere je skrbela 390 članska posadka. Prvotni naročnik je bilo norveško podjetje P&O Cruises. V času svojega obratovanja je imela številna imena. Prvo je bilo Spirit for London. Ko jo je kupil Princes Cruises jo je preimenoval v Sun Princec. Naslednji lastnik Premier Cruises jo je preimenoval v Starship Majestic. Zamenjalo se je še nekaj lastnikov in nekaj imen ladje. Zadnji, kitajski lastnik pa se ji je očitno odpovedal.

Vir: ThaiBPS; slika: ChianGraiTimes

Ponedeljek 29 Feb 2016

V Las Palmasu na Kanarskih otokih se je danes s prvimi plovi začelo odprto evropsko prvenstvo razreda laser.

Med 29. februarjem in 4. marcem se bo v olimpijskih razredih laser in laser radial ženske in razredu laser radial moški pomerilo 281 jadralk in jadralcev iz 48 držav. Med njimi bodo tudi trije slovenski predstavniki, ki so del zimskih priprav opravili na prizorišču prvenstva. V razredu laser radial ženske bo nastopila Kim Pletikos (JK Portorož), v razredu laser pa se bosta za čim boljše uvrstitve potegovala Žan Luka Zelko (ŠD Maraktiv), ki je julija lani na svetovnem prvenstvu razreda laser radial, ki je štelo tudi za evropsko prvenstvo, osvojil bronasto medaljo in Nik Pletikos (JK Portorož).

Za jadralke in jadralce razreda laser bo to ena od prvih priložnosti, da preizkusijo, kako uspešne so bile zimske priprave in kaj jih še čaka v letošnji olimpijski sezoni. Po včerajšnji otvoritveni slovesnosti se jutri na regatnem polju začenja zares. Jadralke in jadralci se bodo od nedelje do petka pomerili v 12 plovih, predvidena sta po dva plova na dan, z začetkom ob 12. uri.

Vir: JZS.si; Foto: Alberto Sanchez

Nedelja 28 Feb 2016