Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Lastnikom uničene superjahte z imenom Barbie so zavarovalnice izplačale najvišjo odškodnino, ki je bila kdaj izplačana za poškodbo jahte.

Zavarovalnino v višini 20.000.000 USD je izplačala skupina 14 zavarovalnic za jahto Barbie, ki je bila uničena v požaru meseca januarja. Do nesreče je prišlo v marini Miramaris v Turčiji, ko je bila jahta privezana na privezu.

Odškodnina za jahto Barbie je največja odškodnina, ki so jo morale izplačati zavarovalnice za jahto in ena največjih odškodnin, ki so jo morale izplačati v zadnjih nekaj letih. Odškodnino so plačali v vsega 60 dneh po dogodku. Lastnik jahte je želel tragičen in po njegovih navedbah travmatičen dogodek zaključiti čim prej.

Jahta je bila zgrajena leta 2006 v ladjedelnici Al Jadaf v Združenih Arabskih Emiratih in je bila zavarovana preko Yachtsure24, ki predstavlja zavarovalno hišo Lloyd in še nekatere najboljše Evropske zavarovalnice. Skupno je bila zavarovana v 14 zavarovalnicah. Poleg jahte Barbie, je bila v požaru uničena tudi 71 metrska jahta The One. Letošnje leto se je začelo zelo žalostno za lastnike superjaht in katastrofalno za zavarovalnice. Poleg dveh jaht v Turčiji, je na Kubi zgorela superjahta Camarina Royale, v začetku meseca marca so v Abu Dhabiju zgorele 3 trideset metrske jahte prejšnji teden pa jahta Positive Energy o kateri smo pisali v članku: Zgorela jahta za 2,3 mio EUR

Sreda 23 Mar 2016

Ste lastnik plovila z vgrajenimi motorji Volvo Penta in se sprašujete zakaj so cene filtrov za motorje tako visoke? Pri podjetju Pinvest imajo odgovor na vaše vprašanje.

Pri originalnem potrošenem materialu je potrebno plačati tudi ceno blagovne znamke. Na trgu pa seveda obstajajo enako kvalitetni nadomestni deli, ki so ekvivalentni originalnim in ustrezajo vsem specifikacijam, ki jih narekuje proizvajalec. Če želite letošnjo sezono pripraviti svoje plovilo z nižjimi stroški, potem se odločite za nakup filtrskih setov, ki so preizkušene kvalitete in jih navtiki vgrajujejo na plovila že vrsto let. Podjetje Pinvest je s partnerjem Prima, ki izdeluje filtre vrhunske kvalitete, razvilo cenovno ugodne zamenjave filtrov za motorje proizvajalca Volvo Penta. Dobavljivi so vsi filtri za motorje serij D3, D4, D6, D9 in D12.

Gre za t.i. "aftermarket" ponudbo, ki pa je bistveno cenejša od ponudbe originalnih rezervnih delov. Zaradi preverjene kvalitete in dobrih izkušenj z aftermarket filtri se za tovrstne filtre iz leta v leto odloča več ljudi. Prihranki se gibljejo od nekaj sto pa tudi do nekaj tisoč evrov, odvisno od tipa in števila motorjev.

Več o ponudbi lahko izveste prek elektronske pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Filter

SN

Cena brez DDV

(€)

Cena z DDV

(€)

air (filter zraka)

21702999

34,07

41,57

oil (filter olja)

21632901

24,47

29,85

oil (filter olja)

3582732

24,96

30,45

fuel (filter goriva)

21718912

30,23

36,88

crankcase (filter bloka)

3584145

82,94

101,19

Skupaj SET A:

196,67

239,94

Skupaj SET B (brez crankcase filtra):

113,73

138,75

ORIGINAL OZNAKA

21702999

21632901

3582732

21718912

3584145

OZNAKA EKVIVALENTA

SA6122

SO11094

SO11093

SN30039

SAO5235

tehnične karakteristike:




D1 (MM):

300,00

94,00

94,00

98,00

88,00

D2 (MM):

280,00

92,00

92,00

96,00

70,00

D3 (MM):

240,00

72,00

72,00

73,00

55,00

D7 FILET 1:

0

3/4"-16UNF

1"-12UNF

M16X1,5

0

D8 FILET 2:

0

0

0

M10X1,5

0

H1 (MM):

44,00

211,00

211,00

143,00

158,00

H2 (MM):

38,00

209,00

209,00

142,00

105,00

H3 (MM):

36,00

5,00

5,00

7,00

0,00

NBRE CLAPET ANTI RETOUR


1

1



NBRE CLAPET BY-PASS


1

2




Torek 22 Mar 2016

Slovenska inovatorja Damjan Sever in Erazem B. Pintar sta razvila nove jermenske natezovalce (belt tensioner) za navtične motorje proizvajalca Volvo Penta za popularna modela D4 in D6.

Prednosti novih natezovalcev je veliko. Izdelani so iz nerjavečega jekla, kar zagotavlja dolgo življenjsko dobo in nadomeščajo originalne, ki so večinoma izdelani iz krhke plastike, ki se hitro izrabi ali zlomi. Izdelani so tako, da omogočajo zamenjavo ležajev v njih, ko se le ti obrabijo. Ležaji so standardnih dimenzij in jih lahko kupimo po izjemno ugodni ceni. Strošek pogoste menjave natezovalcev se tako zmanjša za skoraj 300 EUR. Natezovalci so izdelani tako, da jih lahko enostavno zamenjamo sami in ne potrebujemo plačevati dragih servisnih storitev. Enako enostavna je tudi zamenjava ležaja natezovalca, ko se le ta iztroši.

Več informacij na tel: +386 41 627 414

Torek 22 Mar 2016

Prejšnji teden je na trajektu umrl znani hrvaški vinar z otoka Hvar, Zlatan Plenkovič.

Večina navtikov, ki je obiskala otok Hvar, se je ustavila tudi v kraju Sveta Nedjelja na južni strani otoka. Razlogov za postanek v majhni luki je bilo več. Obiski cerkvice v votlini nad vasjo, vzpon na najvišji vrh otoka Hvara, Sv. Nikola, najbolj pogost razlog pa je bil obisk vinske kleti Zlatan otok, enega največjih hrvaških vinarjev, Zlatana Plenokviča.

V četrtek zvečer se je s trajektom vračal iz Splita na Hvar. Ne polovici poti mu je postalo slabo in potreboval je medicinsko pomoč. Kapitan trajekta je obrnil trajekt in plul nazaj v luko Split. Tam ga je pričakala nujna medicinska pomoč in ga odpeljala v splitsko bolnico. Kljub hitri pomoči in prevozu v bolnico, vinarju Plenkoviču niso mogli več pomagati.

Plenkoviča se bomo spominjali po njegovih vrhunskih vinih Zlatan otok in Pošip, ki sta prejela številne nagrade v domovini kot po svetu. Proglašen je bil za hrvaškega vinarja leta 2007 in leta 2015. Osvojil je številne mednarodne nagrade, njegovo vino Zlatan plavac grand cru pa je uvrščen med 10 najboljših vin na svetu.

Torek 22 Mar 2016

Prejšnji teden smo pisali o novem hitrostnem rekordu, ki ga je postavil hitri trimaran Spindrift 2 z Yannom Guichardom in Dono Bertarelli za krmilom (Postavljena dva nova svetovna jadralska rekorda). Rekord ni zdržal niti 2 uri.

Na plovbo preko Indijskega oceana so se dan kasneje kot posadka trimarana Spindrift 2, podali člani ekipe IDEC s svojim hitrim trimaranom. Startno črto na zahodnem rtu Agulhas v Južnoafriški republiki so prečkali  5.12.2015 ob 10:30 uri. Preko indijskega oceana do cilja na južnem rtu Tasmanije so pluli z neverjetno hitrostjo. Ciljno črto so prečkali 12.12.2015 on 10:30 uri, kar je le 1 uro in 45 minut kasneje kot trimaran Spindrift 2. Njihov rekordni čas, ki je znašal 8 dni 4 ure in 45 minut, so izboljšali za več kot en dan. Za plovbo so namreč potrebovali točno 7 dni, kar je nov svetovni rekord pri prečkanju Indijskega oceana.

Trimaran IDEC je krmaril francoski skipper Francois Joyon s pet člansko posadko.

Vse jadralske hitrostne rekorde preverja in potrjuje WSSRC (Svet za svetovne jadralske hitrostne rekorde). Rekordi so objavljeni šele, ko so dosežki ratificirani.

Torek 22 Mar 2016

V Jadralnem klubu Burja Izola potekajo še zadnje priprave pred pričetkom regate »Izola Spring Cup«, ki jo v klubu organizirajo že devetindvajset let zapored.

V petek 25. marca 2016 se bo v Izoli s prvimi plovi začela že tradicionalna regata Izola Spring Cup. Na regatnem polju pred Izolo se bo od petka do ponedeljka pomerilo več kot 200 jadralk in jadralcev iz Nemčije, Avstrije, Italije, Hrvaške, Črne Gore, Latvije, Slovaške, Madžarske, Egipta in Slovenije. Regata je razpisana za olimpijske razrede laser, laser radial in 470 ter mladinska prehodna razreda laser 4.7 in 420. Jadralke in jadralci se že zbirajo v Izoli, dneve pred začetkom letošnje regate pa bodo izkoristili še za zadnje treninge.

Vir: JZS.si; Foto: JK Burja Izola

Torek 22 Mar 2016

Avstralska ladjedelnica Silver Yachts je izdelala novo super jahto s katero lahko iz Avstralije v Evropo priplujete v borih 21 dneh.

Silver Fast je elegantna, luksuzna in učinkovita jahta. Je že četrta jahta te ladjedelnice, ki ima vgrajeno najsodobnejšo tehnologijo za kar najbolj učinkovito rabo goriva. Jahta v dolžino meri 77m. Ima elegantne linije, sodoben design in obliko trupa, ki zmanjšuje porabo goriva. Je polizpodrivna jahta, trup pa je izdelan iz aluminija. Kljub svoji dolžini v širino meri le 10 m. Zaradi svoje vitkosti lahko s hitrostjo 18 vozlov prepluje 4500 nmi. Za plovbo iz Avstralije v Evropo bi tako morali opraviti zgolj en postanek na bencinski črpalki. Za pogon skrbita dva MTU motorja z močjo 2720 KW pri 2000 obratih. Pri polni moči lahko jahto poženeta do hitrosti 27 vozlov, poraba pa bo takrat znašala približno 1400 l/h.

Jahta je zgrajena za 12 gostov, ki so udobno nameščeni v šestih razkošnih spalnicah. Da bo njihova plovba potekala brez težav skrbi posadka, ki šteje med 8 in 16 člani. Jahta ima štiri krove. En krov, ki se imenuje kar lastniški krov je namenjen lastniku. Ima ogromno spalnico, salon, kopalnico za njo in posebej za njega, in lastno sončno ploščad na krmnem delu jahte. Na glavnem krovu so 3 VIP kabine, glavni salon, kino soba, knjižnica, obedovalnica, zimski vrt in prostorna sedežna garnitura na krmi. Krov niže so ostale kabine za goste, vinska klet in masažni salon.

Da se gosti ne bodo dolgočasili, ko bo jahta na sidru, je na jahti ogromna garaža za dva čolna do 7,5 m dolžine in dva vodna skuterja.

Kdo je kupec plovila in ali bo nova lepotica zaplula tudi v Jadran, pa še ni znano.

Ponedeljek 21 Mar 2016

V Piranskem zalivu je to soboto in nedeljo v organizaciji ŠD Piran potekala regata Portorož Cup 2016, ki je po nekaj letih v Slovenijo pripeljala jadralke in jadralce razredov 420 in Flying Dutchman.

Regate se je udeležilo štirinajst posadk iz Italije, Madžarske, Nemčije, Hrvaške in Slovenije. V dveh dneh je regatnemu odboru uspelo izpeljati vseh šest predvidenih plovov.

V razredu 420 je slavila italijanska posadka Giaretta-Cescon iz jadralnega kluba Societa Nautica Pietas Julia, drugo mesto sta osvojila njuna klubska kolega posadka Crichiutti-Ripandelli, tretje mesto pa je pripadlo posadki Carciotti-Paljk iz zamejski jadralnega kluba Čupa. Edina slovenska predstavnika Matija Kocjančič in Veronika Franič iz JK Olimpic sta osvojila osmo mesto.

V razredu Flying Dutchman sta prvo mesto osvojila Madžara David Papp in Andras Suli (Spartacus VE), na drugem mestu sta končala Nemca Felix Albert in Lukas Mert (SSVEP), tretje mesto pa sta osvojila Slovenca Luka Tomori in Jan Urban (JK Pirat).

Vir: JZS.si; Foto: Polona Marinček

Ponedeljek 21 Mar 2016

Na jubilejni 20. Uskršnji regati za velike jadrnice, ki je letos potekala na Hvaru, so v razredih Open dominirale slovenske jadrnice, v razredu ORC pa so se slovenske posadke morale sprijazniti s premočjo domačinov.

Jadralci v razredu Open so se pomerili v treh tehničnih plovih in dveh navigacijskih, v razredu ORC pa v šestih tehničnih plovih. Prvi dan regate je pihal zmeren levant, regatnemu odboru pa je uspelo izpeljati le en plov. Naslednja dva dni je organizator v večinoma zmernem severozahodnem vetru izpeljal vse predvidene plove.

V razredu Open Nauta je slavila slovenska jadrnica Krka s Sebastijanom Levstikom, v razredu Open Racer pa Megaenrgija z Urošem Žvanom za krmilom. V razredu Nauta se je na 7. mesto mesto uvrstila še slovenska Sreča, ki jo je krmaril Gorazd Krajnik.

V konkurenci ORC se je na 12. mesto absolutno in 8. v razredu ORC A uvrstila jadrnica Karpo z Dušanom Ušeničnikom za krmilom, mesto za njim 13. in 9. v ORC A pa Sky z Marjanom Kočilo. Zmagovalec v razredu ORC je postal Karlo Kuret z jadrnico One.

Vir: Uroš Žvan, JK Skipper Maribor

Ponedeljek 21 Mar 2016

Na Gardskem jezeru je ta vikend potekala Velikonočna regata za razred 29er, ki sta se je udeležila tudi Rok Verderber in Klemen Semelbauer iz Jahtnega kluba Portorož. To je po krstnem nastopu pred mesecem v Španiji, njuna druga regata v tem razredu. V dveh dneh so se jadralke in jadralci pomerili v sedmih plovih, slovenska predstavnika pa sta v konkurenci 21 posadk dosegla končno deveto mesto. Bogatejša za nove izkušnje nadaljujeta pot v Francijo, kjer se bo v mestecu Cavalaire-sur-Mer 25. marca začela druga regata v seriji regata letošnje serije regat Eurocup mladinskega jadralnega razreda 29er.

Vir: JZS.si; foto: Circolo Vela Arco

Ponedeljek 21 Mar 2016