Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Regata St. Barths Bucket je naslednica regate Nantucket Bucket,ki je bila prvič organizirana leta 1986. Leta 1995 so nekoliko spremenili pravila in jo preimenovali v St. Barths Bucket regatta.

Regate je namenjena največjim jadrnicam, ki merijo preko 30,5 m (100 čevljev). Udeležujejo se je posadke iz celega sveta. Letos je nastopilo 36 jadrnic, ki so bile razdeljene v 5 razredov glede na njihovo velikost. 

Impozantne posnetke regate, ki poteka na otoku St. Barthelemy v Karibskem morju, posnete z dronom, si lahko pogledate v videu:

Torek 05 Apr 2016

V soboto se je z regatami za medalje zaključila regata za pokal Princese Sofije (Trofeo Princesa Sofia IBEROSTAR).

V razredu 470 sta se Tina Mrak in Veronika Macarol kot edini slovenski predstavnici uvrstili med deseterico najboljših. S šestega mesta sta startali v današnjih regati za medalje, v kateri sta v cilj prijadrali na devetem mestu in osvojili končno šesto mesto. Na prvo mesto sta se zavihteli Poljakinji Agnieszka Skrzypulec in Irmina Mrozek Gliszczynska, drugo mesto sta osvojili Brazilki Fernanda Oliveira in Ana Barbachan, tretje mesto pa Britanki Amy Seabright in Anna Carpenter.

Za Vasilija Žbogarja, ki se je vse dni boril z utrujenostjo, se je teden jadranja zaključil že včeraj in regato na Majorki končal na 17. mestu. Deset najboljših jadralcev razreda finn se je danes pomerilo še v regati za medalje, prvo mesto je po zadnjem dejanju osvojil Novozelandec Josh Junior, Britanec Giles Scott je bil tokrat drugi, tretje mesto pa si je prijadral Finec Tapio Nirkko.

V razredu laser in laser radial so slovenski predstavniki regato prav tako zaključili že včeraj. V razredu laser je Žan Luka Zelko prve dni dobro začel, se uvrstil v zlato skupino in do zadnjega dne ostajal v igri za olimpijsko vozovnico. Na koncu se je moral zadovoljiti s končnim 46. mestom, zadnji dve mesti na olimpijskih igrah pa sta svojima državama prijadrala Rus Sergej Komissarov na 20. mestu in Čeh Viktor Teply na 23. mestu. Nik Pletikos se je po prvih dveh dneh uvrstil v srebrno skupino in na koncu osvojil 70. mesto. Zmage se je veselil Novozelandec Andrew Maloney, na drugem mestu je končal Brazilec Robert Scheidt, tretje mesto pa je osvojil Hrvat Tonči Stipanović.

Kim Pletikos v razredu laser radial je po zaključku kvalifikacijske serije z jadranjem nadaljevala v srebrni skupini in dosegla končno 67. mesto. Olimpijski normi za svoji državi sta osvojili Madžarka Maria Erdi na 8. mestu in Portugalka Sara Carmo na 13. mestu. Zmago je slavila Finka Tuula Tenkanen, drugo mesto je osvojila Belgijka Evi Van Acker, tretje mesto pa je osvojila Danka Anne-Marie Rindom.

Vir: JZS.si; Foto: Pedro Martinez/Sailing Energy/Trofeo Sofia

Ponedeljek 04 Apr 2016

Regata evropskega pokala razreda Melges 24 se je v Portorožu končala s prepričljivo zmago švicarske jadrnice EFG Bank, na kateri sta moči združila nekdanji svetovni prvak Flavio Favini ter trikratni olimpijec Christopher Rast. Najboljša slovenska ekipa Atena je s 14. mestom zaostala za pričakovanji.

Uvodne tekme evropskega pokala razreda Melges 24, ki jo je od petka do nedelje gostil Jahtni klub Portorož, se je udeležilo rekordnih 26 posadk iz 13 držav. Ti so se v blagem sobotnem zahodniku pomerili v štirih plovih, medtem ko je nedeljski južni veter omogočil še dve regati.

V spremenljivih razmerah je bila najbolj spretna posadka EFG Bank v sestavi Flavio Favini, Christopher Rast, Giovanni Ferrari, Aldo Bottagisio in Jaro Furlani. “S konkurenco smo imeli težko delo, saj nam je Andrea Racchelli ves čas dihal za ovratnik. Tudi FGF sailing team niso bili od muh. Izjemno spretno so izvajali manevre, ne da bi pri tem izgubljali hitrost. Pozna se jim, da so veliko trenirali in verjamem, da bodo v nadaljevanju sezone postali še boljši in za nas še nevarnejši,” je nasprotnike ocenil taktik zmagovalne ekipe Christopher Rast.

Na drugo mesto so se uvrstili svetovni podprvaki z jadrnice Altea, ki je zadnji dan pridobila dve mesti: “Vedeli smo, da si po dveh slabih startih ne smemo več privoščiti napak, zato smo se osredotočili na veter in skušali izbrati najugodnejšo stran regatnega polja. Hitrost jadrnice je bila dobra in na koncu se nam je izšlo, kot smo si želeli” je vzpon tik pod vrh razpredelnice opisal krmar Andrea Rachelli.

Slovenska ekipa Atene je bila po uvodnih predstavah na dobri poti, da osvoji prvo mesto v amaterski razvrstitvi, dokler jim ni načrtov v predzadnjem plovu prekrižal močan jugo. “Močan veter je naša šibka točka, zato nismo preveč razočarani. Izgubljeno bomo skušali nadoknaditi na naslednjih tekmah evropskega pokala, vrhunca pa si želimo na evropskem prvenstvu v Hyeresu,” se je s končnim 6. mestom med neprofesionalnimi tekmovalci in 14. v skupni razvrstitvi zadovoljil Jure Jerkovič.

Karavana se sedaj seli na avstrijsko jezero Kammersee, kjer se bo bitka za nove točke nadaljevala sredi junija.

REZULTATI

1. SUI 684   EFG Bank / Christopher Rast                13 točk
2. ITA 735   Altea / Andrea Racchelli                       20 točk
3. HUN 728 FGF Sailing Team / Robert Bakoczy       22 točk
...
14. SLO 726 Atena / Jure Jerkovič                          56 točk
25. SLO 391 Little Big Man / Marko Potišek            120 točk
Ponedeljek 04 Apr 2016

Na Majorki se je z današnjim dnem za večino jadralcev zaključila regata za pokal Princese Sofije, najboljših deset v posameznem razredu pa čaka še jutrišnje zadnje dejanje. Od šestih slovenskih predstavnikov bomo jutri v regati za medalje navijali za Tino Mrak in Veroniko Macarol v razredu 470, drugi Slovenci pa so z današnjima dvema plovoma zaključili tokratno 47. izdajo tradicionalne regate.

V razredu 470 so jadralke odjadrale še dva plova, skupaj deset. Tina Mrak in Veronika Macarol sta z današnjim drugim in šestim mestom pred jutrišnjo regato za medalje na šestem mestu (47 točk). V vodstvu sta Brazilki Fernanda Oliveira in Ana Barbachan (36 točk), na drugem mestu z enakim številom točk sta Britanki Amy Seabright in Anna Carpenter (36 točk), tretji pa Nizozemki Afrodite Kyranakou in Anneloes Van Veen (40 točk).

Za Vasilija Žbogarja, ki se je vse dni boril z utrujenostjo, se je teden jadranja zaključil z današnjima plovoma, v katerih je zabeležil še 10. in 17. mesto in regato na Majorki končuje na končnem 17. mestu. Na vrhu razvrstitve pred jutrišnjim zaključkom je Novozelandec Josh Junior (41 točk), na drugem mestu je Finec Tapio Nirkko (60 točk), tretji pa Avstralec Jake Lilley (66 točk), Britanec Giles Scott (70 točk) pa je po današnjem dnevu zdrsnil na četrto mesto.

V razredu laser in laser radial so jadralci in jadralke prav tako odjadrali po dva plova, skupaj deset. V razredu laser je Žan Luka Zelko v zlati skupini zabeležil še 26. in 38. mesto in regato končuje na 46. mestu. Nik Pletikos je s 17. In 16. mestom v zadnjih dveh plovih srebrne skupine končal na skupnem 70. mestu. Na prvem mestu pred jutrišnjo regato za medalje je Novozelandec Andrew Maloney (37 točk), na drugem mestu je Hrvat Tonči Stipanović (54 točk), tretji pa Brazilec Robert Scheidt (64 točk). Kim Pletikos v razredu laser radial je za konec regate dosegla še 18. in 21. mesto in je končala na 71. mestu. Z najboljšega izhodišča bo jutri startala Finka Tuula Tenkanen (35 točk), na drugem mestu po današnjem dnevu je Danka Anne-Marie Rindom (43 točk), tretja pa Belgijka Evi Van Acker (45 točk).

Vir: JZS.si; Foto: Pedro Martinez/Sailing Energy/Trofeo Sofia

Petek 01 Apr 2016

Oblikovalski studio iz Miamia je predstavil svojo novo kreacijo imenovano Top Deck 40.

Oblikovalca Luiza De Basta in njegov studio poznamo po neverjetnih oblikovalskih rešitvah pri gradnji luksuznih jaht. Tokrat so se posvetili jahti dolgi 40m katere fly-bridge se razteza preko celotne dolžine jahte.

Jahto so oblikovali na željo naročnika, ki je trenutno še neznan. Po izjavah oblikovalskega studia, je stranka nad obliko izjemno zadovoljna in naj bi presegla njena pričakovanja.

Linija plovila se od premca proti krmi dviga in se poveže z zgornjim krovom na katerem je fly-bridge. Za prehod je potrebnih le nekaj stopnic. Običajno je bil dostop na najvišji krov jaht mogoč le s krme plovila, sedaj pa do njega dostopamo tudi s premca. Z novo rešitvijo jim je uspelo povezati dva dela jahte v eno celoto.

Namestitev lastniške kabine je naslednja posebnost te jahte. Je na istem krovu kot krmarnica. Dvignjena je nad glavni krov in zaradi svoje višini nudi izjemen razgled na vse strani. Na krmnem delu je prostorna terasa, na kateri lahko lastnik plovila uživa v veliki meri zasebnosti. Je v centru dogajanja, v kolikor pa se lastnik odloči za več zasebnosti, lahko zapre bočna drsna vrata. Preko krova krmarnice in lastniške kabine ni nobenih stopnic, zato gostje ne motijo lastnika, ko prehajajo med krovi. V jahti je še dodatna VIP kabina in štiri kabine za namestitev družine oziroma do 10 gostov,  v podpalubju pa še kabine za namestitev do osem članske posadke.

Pri oblikovanju plovila so dali odprtemu bivalnemu prostoru nov pomen. Oba boka jahte na glavnem krovu se lahko nagneta za 90 stopinj, s čemer pridobimo dodatno površino in jahto povežemo z morjem. Salon in jedilnica imata velika steklena drsna vrata. Ko so odprta, se notranjost glavnega krova jahte poveže z morjem in dobimo občutek bivanja na vodi.

Krma je odprta in prostorna. Meri kar 26,6 m2. Nad garažo za pomožni čoln je bazen, ob njem pa stopnice, ki vodijo na kopalno ploščad.

Jahta Top Deck 40 je izjemen primer kako lahko oblikovanje plovila vpliva na kvaliteto bivanja na njem. Uspelo jim je zabrisati mejo na notranjostjo in zunanjostjo plovila ter vrniti občutek bivanja na morju, ki ga pri tako velikih jahtah običajno izgubimo.

Petek 01 Apr 2016

 

Sistem bočnega pogona za plovila JetThruster se je že izkazal na enotrupnih jadrnicah ter motornih plovilih, sedaj pa je bil prvič vgrajen v katamaran.

JetTruster za bočno premikanje plovila uporablja močan curek vode, ki z visoko hitrostjo teče skozi šobe na boku plovila. Ker so šobe nameščene tik pod vodno gladino, zagotavljajo maksimalen učinek. Do sedaj je bil sistem že vgrajen v številna enotrupna plovila, tako jadrnice kot motorna plovila, sedaj pa so ga prvič namestili v katamaran.

Lagun 560 je prvi katamaran opremljen s tem sistemom. Nameščene so 4 črpalke JT90 in osem šob, kar zagotavlja zadosten bočni potisk tudi v močnejših vetrovih.

Sistem JetThruster je izjemno učinkovit. Njegovo moč lahko izbirate glede dolžino plovila, višino nad vodno linijo ter na učinek, ki ga želite. Učinkovit je vse do hitrosti vetra 7 Bf. Več o sistemu si lahko preberete tudi v članku: Jet Thruster - nov sistem za bočni potisk plovil

V videu si lahko ogledate namestitev sistema JetTruster in njegovo učinkovitost na katamarnu Lagoon 560.

Sistem JET THRUSTER je izdelan na Nizozemskem v Holland Marine Parts. V Sloveniji je pooblaščeni zastopnik VESSELSPA™. Več informacij na http://vesselspa.com.

Prikaz delovanja sistema na katamaranu

Petek 01 Apr 2016

Na Palmi de Mallorci je bil še en zanimiv dan, četrti tekmovalni za pokal princese Sofije.

V razredu 470 so jadralke včeraj odjadrale še dva plova, skupaj osem. Tina Mrak in Veronika Macarol v zlati skupini sta s v prvem plovu odlično jadrali in končali na drugem mestu, v drugem plovu pa zabeležili še 13. mesto in v skupnem seštevku napredovali eno mesto po lestvici navzgor, na šesto mesto. V vodstvu ostajata Brazilki Fernanda Oliveira in Ana Barbachan, na drugem mestu sta Nizozemki Afrodite Kyranakou in Anneloes Van Veen, tretji pa Britanki Amy Seabright in Anna Carpenter.

V floti razreda finn pa tudi ta dan ni bil dan Vasilija Žbogarja, saj je v skupnem seštevku zdrsnil na 22. mesto. “Po pričakovanjih dan ni bil nič posebnega, utrujen sem, zelo utrujen tako da je težko jadrati, biti osredotočen. Glava ne dela, telo odpove in to je to,” je o današnjem dogajanju na morju povedal Izolan, ki je prvo regato končal na 32. mestu v drugi pa je bil čez startno črto. A že pred odhodom na Palmo je Žbogar povedal, da na tej regati rezultat ni v prvem planu, saj je to zgolj trening regata in ob polnem ritmu treningov pred tekmovanjem, je utrujenost povsem razumljiva. “V moji glavi sem še vedno star 25, a sem jih 42 in to se sigurno zelo pozna, saj telo potrebuje veliko več počitka kot včasih. Ta regata je tudi s tega pogleda dobra šola, da bom v prihodnje vedel, da se moram spočiti. Je pa dobro kdaj preobremeniti telo, da se navadi na večji napor in to lahko vzamemo za dobro,” je povedal Žbogar in nadaljeval: “Ker vse dni precej piha in so regate zahtevne je ob mojem trenutnem stanju še toliko težje. Zavedati se je treba, da uvrstitve med najboljšo deseterico niso samoumevne, dobrih jadralcev je veliko, boj za vrh je ogorčen in v trenutnem stanju se ne morem boriti za najboljša mesta.” Žbogar je v skupnem seštevku na 22. mestu in za najboljšo deseterico, ki bo nastopila na sobotni regati za medalje zaostaja že zelo veliko: “Jutri sta še dve regati, ampak to ne more vplivati na končni rezultat. Jaz sem bom potrudil, probal bom čim bolje odjadrat ti dve regati, biti čim bližje najboljši deseterici. Po tej regati se bom moral dobro spočiti.” Po današnjih odličnih rezultatih je na vrhu spet Britanec Giles Scott, ki ima 24 tako kot tudi Novozelandec Josh Junior, a svetovni prvak ima več zmag. Tretji je Finec Tapio Nirkko.

V razredu laser Žan Luka Zelko jadra v zlati skupini, v včerajšnjih plovih je zabeležil 43. in 21. mesto in napredoval na 46. mesto. Nik Pletikos je v srebrni skupini končal kot 19. in 6. je na skupnem 73. mestu. V vodstvu ostaja Novozelandec Andrew Maloney, drugi je Norvežan Kristian Ruth, tretji pa Hrvat Tonči Stipanović.

V razredu laser radial so deklet odjadrala še dva plova, Kim Pletikos je v srebrni skupini v cilj prijadrala na 28. in 18. mestu, in je pred jutrišnjim zadnjim dnem na 71. mestu. Na prvem mestu je Danka Anne-Marie Rindom, druga je Finka Tuula Tenkanen, tretja pa Belgijka Evi Van Acker.

Pred večino jadralcev je še današnji dan s po dvema plovoma, najboljših deset v posameznem razredu pa se bo pomerilo še v sobotnih regatah za medalje.

Vir: JZS.si, vasilijzbogar.si; Foto: Robert Deaves; Pedro Martinez

Petek 01 Apr 2016

Nova sezona je pred vrati in nova zaloga že polni police največjega prodajnega salona na Štajerskem. Za vse navtične navdušence bo zopet priložnost skočiti v Štajerski del Slovenije in obiskati Moto - Nautiko v Miklavžu pri Mariboru.

S pestrim naborom navtične opreme ponujajo rešitve za popolnoma vse potrebe. Pravi naslov za vse navtike, odvisnike od adrenalina ali preprosto - za ljubitelje vodnih športov.  Navsezadnje, vsi si želimo najti vse kar potrebujemo - na enem mestu!

Sezona se bliža, vendar nikoli ni odveč, da se pripravljeni spustite v vodne užitke. Vse kar potrebujete lahko najdete kar preko spletne trgovine, ki se nahaja na naslovu: www.motonautika-shop.com. Če pa ste bolj knjižnega molja, je tule simpatičen interaktivni katalog, katerega boste prelistali z največjim veseljem: http://www.onlinepaper.nl/paper/JobeSports/-Boating2016/.

Kaj torej pričakovati ob obisku salona?

Navdušenost, zagotovo. Pestra paleta več kot 200 različnih tub - za enega voznika, dveh, treh ali več, wakeboardov, kneeboardov, SUP-ov, vodnih smuči, vrvi za tube in smučarje,

Več kot 300 rešilnih jopičev vseh velikosti, barv in materialov. Ogromna ponudba neoprenskih oblek, kratkih ali dolgih. Očala, obutev, vodoodporne torbe, uzde, tlačilke ali modna oblačila za zaščito pred soncem - izdelana iz lajkre.

Za več informacij, obiščite spletno stran: www.moto-nautika.com, pišite preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., ali pokličete preko telefona: 02 620 2601. Najpomembneje pa - obiščite salon v Miklavžu na Dravskem polju na Ptujski cesti 63!

SAMO ZA OBISKOVALCE PORTALA eNavtika – 15% popust!

Izkoristite eno izmed zadnjih priložnosti za znižan nakup in vpišite promo kodo »enavtika«, v spletni prodajalni www.motonautika-shop.com. Promocijska koda, ki velja samo za bralce novic eNavtike, velja na blagovne znamke JOBE in DEVOCEAN. Veljavnost kode bo veljala od četrtka 31.3.2016 in do ponedeljka 4.4.2016 do 9. ure zjutraj. Popust velja na celoten nakup!

Sreda 30 Mar 2016

Portorož bo konec tedna že tretjič zapored gostil uvodno tekmo evropskega pokala za jadralni razred Melges 24. Tridnevnega dogodka se bo udeležilo 24 ekip iz 13 držav, največ iz Italije, Madžarske in Švice, od koder prihaja tudi trikratni olimpijec in aktualni svetovni prvak Christopher Rast.

Slednji bo v četrtek v Jahtnem klubu Portorož vodil seminar o optimizaciji monotipov Melges 24 ter posadkam pomagal izboljšati hitrost plovbe, nastavitev jader in komunikacijo na krovu. Ekipam bo svetoval s spremljevalnega čolna, nakar bo na kopnem sledila še skupinska analiza video posnetkov in primerjava različnih slogov jadranja.

Katera moštva bodo pridobljene informacije najuspešneje uporabila na regatnem polju, pa bodo pokazali petkovi rezultati, ko bo v Piranskem zalivu šlo zares. Flota 24-ih jadrnic se bo izza štartne linije pognala natanko ob 12. uri ter se v južnem vetru pomerila v treh preizkušnjah. Sobotni ritem bo bolj umirjen, saj je za drugi tekmovalni dan napovedan blag severozahodnik, medtem ko bodo nedeljski sklepni plovi potekali v zmernem maestralu.

Čeprav je bil dogodek načrtovan tudi kot državno prvenstvo, organizatorji naslova ne bodo podelili, ker se je na regato prijavilo premalo domačih ekip. Dva dneva pred zaključkom prijav sta namreč na strartni listi le dve slovenski zasedbi - Little Big Man, ki ji poveljuje Marko Potišek in Atena krmarja Jureta Jerkoviča.

“Škoda, da je slovenska udeležba vsako leto bolj skromna. Merjenje moči z rojaki ima vedno poseben čar. Nas pa motivira kakovostna tuja konkurenca, v kateri ciljamo med prvo deseterico. Mislim, da ambicije niso previsoke, kajti pozimi smo bili na treh jadralskih dvobojih, minuli vikend smo intenzivno trenirali, zato si upam trditi, da smo dobro pripravljeni,” je pred premiernim nastopom v letošnji sezoni samozavestni Jerkovič.

In kdo sodi med favorite? Svetovni podprvaki Altea iz Italije si v Portorožu nedvomno želijo ponoviti zmagovalni nastop iz leta 2014, kar jim bo skušal preprečiti svetovni prvak Christopher Rast z ekipo EFG Bank, kot tudi dobitnik lanskega evropskega pokala Gill Race Team iz Velike Britanije. V igro za vodilna mesta zna poseči tudi Hrvat Tomislav Bašić, nekdanji trener olimpijke Vesne Dekleve Paoli in eden najbolj vsestranskih jadralcev v Evropi, če ga ne bodo presenetili madžarski mladeniči FGF Sailing Team, ki so v zadnjih sezonah naglo napredovali in že pretijo najboljšim.

PROGRAM

31.03.   14:00 – 19:00  Prijave, tehtanje, meritve
31.03.   14:30 – 18:30  Seminar Chrisa Rasta
01.04.   08:00 – 10:00  Prijave, tehtanje, meritve
01.04.   10:30 – 10:00  Sestanek krmarjev
01.04.   12:00 – 10:00  Regate
02.04.   11:00 – 10:00  Regate
02.04.   19:00 – 10:00  Gala večerja
03.04.   11:00 – 10:00  Regate in razglasitev zmagovalcev
Sreda 30 Mar 2016

 

Na severnem Pacifiku se je razvil sistem nizkega zračnega pritiska in kaže vso svojo moč. Smer vetra se spreminja tudi za 180 stopinj.

Dvanajst ekip regate Clipper pluje po severnem Pacifiku iz kitajskega mesta Qingdao preko ocena v Seattle na zahodni obali ZDA. Plujejo v vetrovih, ki pihajo s hitrostmi med 30 in 50 vozli in konstantno spreminjajo smer. Nekaj časa plujejo s spinakerji, nato pa morajo naglo zamenjati jadra in pluti s floki in glavnimi jadri. Morje je že močno vzvalovano in plovba je vse drugo kot enostavna. Kaj vse jih še čaka na 3800 nmi dolgem prečkanju Pacifika, bomo videli v naslednjih tednih.

Najbolj severno pluje ekipa Clipper Telmed+ in je trenutno na prvem mestu. Prehiteli so ekipo Unicef, ki se oklepa drugega mesta, sledi pa jim ekipa LMAX Exchange. Skipper ekipe Clipper Telmed+ je povedal, da so včeraj pluli večinoma z vetrom v zmernih vetrovih, sedaj pa se je smer vetra spremenila za 180 stopinj in plujejo v veter, ki je močno ojačal. Ponoči so pluli z lahkim spinakerjem in zelo dobro napredovali. Spremembo vremena so pričakovali in ob prvem znaku novega vetra zamenjali jadra. Takoj ko so spustili spinaker je veter ojačal na 30-50 vozlov. K sreči so bili na spremembo dobro pripravljeni. Trenutno oklevajo med plovbo po najkrajši severni poti in med plovbo najhitrejšo vzhodno ruto. Ker so zgubili vidni kontakt z zasledovalci, bodo počakali na naslednjo pozicijo plovil in se nato odločili, kako bodo pluli naprej.

Razvrstitev po 9 dneh plovbe:

Mesto Ekipa Razdalja do cilja Zaostanek za vodilnim
1 UNICEF 3598.14NM
2 LMAX EXCHANGE 3604.94NM -6.8NM
3 CLIPPERTELEMED+ 3613.92NM -15.78NM
4 GARMIN 3616.2NM -18.06NM
5 GREAT BRITAIN 3619.3NM -21.16NM
6 DERRY~LONDONDERRY~DOIRE 3626.7NM -28.56NM
7 MISSION PERFORMANCE 3632.63NM -34.49NM
8 DA NANG - VIET NAM 3700.46NM -102.32NM
9 QINGDAO 3726.38NM -128.24NM
10 VISIT SEATTLE 3726.71NM -128.57NM
11 PSP LOGISTICS 3741.5NM -143.36NM
12 ICHORCOAL 3754.98NM -156.84NM

Sreda 30 Mar 2016