Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V začetku julija se je enajst ekip iz desetih evropskih držav zbralo na italijanskem jezeru Ledro na regati jadralskega dvobojevanja ranga 'Grade 2'. Regate se je udeležila tudi najvišje uvrščena slovenska ekipa Lumba Match Race Team krmarja Dejana Presena in čeprav je bil Presen šele peti nosilec tokratne regate, so fantje po odličnem jadranju slavili svojo prvo zmago v okviru regat tako visokega nivoja.

Jadralci so se pomerili na jadrnicah J 22, ki predvidevajo tričlansko posadko, zato so našo ekipo sestavljali le stalna člana Lumbe Dejan Presen in Miha Truden, pridružil pa se jima je še hrvaški jadralec Marin Sedlar.

Na lestvici jadralskega dvobojevanja Mednarodne jadralne zveze ISAF najvišje uvrščeni krmar, sodelujoč na tokratni regati na Ledru, je bil hrvaški jadralec Tomislav Bašić na 12. mestu. Presen je bil s trenutnim 36. mestom na ISAF lestvici šele peti nosilec regate, a so fantje že v predtekmovanju pokazali, da z njimi ne bo šale. Dejan Presen: »Po odličnem jadranju smo predtekmovanje končali na četrtem mestu in proti favoritom dokazali, da bo serija na izpadanje zelo napeta.« V polfinalu, kjer so jadrali na dve zmagi, je naše fante za nasprotnike izbral zmagovalec predtekmovanja, irski jadralec Philip Bendon (33. na ISAF lestvici). Drugi dvoboj se je odvil med Poljakom Marekom Stanczykom (25. na ISAF lestvici) in favoritom, prvim nosilcem Tomislavom Bašićem. Oba polfinalna dvoboja sta bila zelo napeta in izenačena, zato je odločal tretji, ki sta ga dobila Presen in Bašić, ki sta se v velikem finalu pomerila na tri zmage. Najprej je povedla bolj izkušena hrvaška ekipa, v naslednjih treh dvobojih pa je ekipa Lumba Match Race Team z dobrimi starti in odlično taktiko prišla do kar treh zaporednih zmag in do svoje prve skupne zmage na ISAF 'Grade 2' regati, kar jih bo na novi ISAF lestvici jadralskega dvobojevanja, ki izide 22. julija, prvič v karieri popeljala med 25 najboljših ekip na svetu.

Dejan Presen: »Po šestih letih nastopanja na match race regatah po Evropi in nabiranju izkušenj, ki so nujne v tej jadralni disciplini, je zmaga na 'Grade 2' regati največji uspeh ekipe, ki nam je dala potrditev, da smo na pravi poti. Letos smo še korak bližje najboljšim ekipam, tako da se konec julija optimistično odpravljamo po nove zmage na International France Match Race – Grade 2 regato v Pornichet v Francijo«.

Miha Truden: »Ta uspeh zame in za ekipo pomeni športni vrhunec in predvsem potrditev. Kot posamezniki nimamo tipične jadralske poti z začetki v olimpijskih razredih, zato je ta uspeh izrednega pomena tudi za našo samozavest. Uspeh še vedno težko dojamem, saj samo premagali vrsto dobrih profesionalnih ekip, ki nam še vedno predstavljajo vzor v tem športu.«

Za Lumba Match Race Team Dejana Presena torej uspeh ni prišel čez noč, niti ni slučajen. Leta treningov so se jim le začela obrestovati, saj so jih opazili tudi pomembnejši igralci na svetovni match race sceni. Ekipa se je konec maja na povabilo organizatorja udeležila regate elitne serije World Match Racing Tour (ki bi bila po kakovosti nastopajočih primerljiva recimo z Grand Slam turnirji v tenisu), kjer so dokazali, da se lahko kosajo tudi s svetovno konkurenco, saj jim je za napredovanje v četrtfinale na zahtevnem regatnem polju zmanjkala le ena zmaga.

»Naši načrti so, da z ekipo, ki jo sestavljamo Miha Truden (trim sprednjih jader), Marko Pihlar (trim glavnega jadra in taktika), Jure Jerkovič (premec), Žiga Tratenšek (dvižnice) in jaz na krmilu – in ki ima še ogromen potencial, še naprej pridno treniramo in napredujemo kot celota. Letošnji cilj je napredovanje po lestvici med 25 najboljših ekip na svetu, kjer trenutno zasedamo 36. mesto,« je po  vrnitvi iz Nemčije v začetu junija povedal vodja ekipe Dejan Presen.

Kljub nedvomnemu potencialu pa se žal tudi Presenova ekipa sooča s podobnimi razmerami kot številni uspešni slovenski jadralci jadralskega dvobojevanja pred njimi: »Situacija je iz leta v leto slabša, pogojev za trening praktično nimamo. V tujini imajo klubi flote jadrnic, na katerih lahko člani trenirajo, pri nas ni ne flote in ne kluba, ki bi imel pogoje za dober trening. Tudi v Jadralni zvezi nas praktično ignorirajo, saj jih zanima samo olimpijsko jadranje,« situacijo zunaj regatnega polja povzema Presen.

Match Race oziroma jadralsko dvobojevanje je ena od najprivlačnejših zvrsti jadranja, kjer se v napetih dvobojih neposredno, ena proti drugi, merita le po dve jadrnici. Običajno se ekipe najprej pomerijo vsaka z vsako, sčasoma pa po sistemu izločanja najboljše zajadrajo za najvišja mesta. Poleg uigranosti posadke in spretnega rokovanja z jadrnico igrata ključno vlogo pri uspehu taktika in dobri starti, kjer dobijo posadke prvo priložnost, da nasprotnika spravijo v prepovedan položaj in mu s tem dodelijo kazenski obrat, s katerim bo v nadaljevanju regate izgubil nekaj dragocenega časa oziroma taktične prednosti.

Torek 07 Jul 2015

Letošnja novost iz ladjedelnice Crownline je model 335 SS. Velik bowrider, ki v dolžino meni 10,10 m (33 čevljev) je velik gliser za hitro in udobno plovbo tudi, ko povabimo večje število prijateljev.

Crowline 335 SS je izjemno kvalitetno plovilo. Pri oblikovanju so se držali načela, da mora biti eleganten, udoben, sexy in vseeno zadržati športen izgled ter klasičen stil Crownlinea. Čoln je velik in prostoren. Udobje nudi številčnejši posadki.

Trup je zgrajen na dokazano dobri Crownlineovi tehnologiji F.A.S.T. Tab trupa, ki zagotavlja izjemne plovne lastnosti, dinamičnost plovbe in zmanjšuje porabo goriva.

Crowline 335 SS je tako imenovani bowrider.  Premec plovila je odprt in nudi sedišče za udobno namestitev do 6 oseb. Med plovbo lahko uživajo v enkratnem razgledu, vetru in adrenalinu, ki ga nudi tak tip plovil. V krmnem delu je velika sedežna garnitura v obliki črke L, umivalnik ter hladilnik sta na desni strani za komandnim mostom. Klop na krmi ima premičen naslon, ki omogoča, da na sidru iz sedežne garniture naredimo prostorno sončno ploščad. Plovilo ima vgrajen vodoodporen audio sistem Fusion s štirimi zvočniki moči 50W na krmi plovila, skupno pa je vgrajenih osem zvočnikov in dodaten ojačevalec.

Za hitro plovbo lahko plovilo naročimo z dvema motorjema skupne moči do 640 KM. V standardni različici sta vgrajena dva motorja 350 MAG s po 300 KM. Da ne bomo prepogosto obiskovali bencinske črpalke je vgrajen rezervoar s kapaciteto 526 l. Ker plovilo ni namenjeno daljšemu bivanju na sidru, ima vgrajen rezervoar za vodo, ki je relativno majhen za tako veliko plovilo in ima prostornino le 100 litrov.

Uvoznik za plovila Crownline v Sloveniji je: As Boats d.o.o.,  www.as-boats.si, tel.: (02) 608 41 41

Torek 07 Jul 2015

5.7. 2015 sta startno linijo prečkali še zadnji dve plovili na letošnji regati Transatlantic Race 2015.

Transatlantska regata se je pričela 28.6. v Newportu v ZDA. 36 plovil je razdeljeno v različne razrede, ki so pričeli regato z zamikom. Najprej so se na plovbo podale najpočasnejše jadrnice, zadnja pa sta v boj za odličja odplula še najhitrejša trimarana, 63 čevljev dolg Paradox in 70 čevljev dolg Phaedo3 razreda MOD70. Slednji je tudi največji favorit, da bo ciljno črto v Lizardu v Veliki Britaniji prečkal kot prvi.

Najhitrejše jadrnice Comanche, Rambler 88, Phaedo 3 in Paradox so zaplule v Atlantik nekaj dni za ostalo floto. Preko noči so vse štiri ekipe plule zelo dobro in zmanjšale zaostanek. Hitri trimaran Phaedo 3 je preplul 307 nmi v pičlih 18 urah. Jim in Kristy Clark sta na svoji maxi jadrnici Comanche približno enako hitra, medtem ko nekoliko manjša jadrnica Rembler 88 zaostaja 20 nmi. Na zadnjem mestu trenutno pluje trimaran Paradox, ki zaostaja 80 nmi. Trenutno plujejo v 13-15 vozlih zahodnega vetra.

Miles Seddon, navigator na Phaebo 3 je povedal: »Pihajo močnejši vetrovi, kot so bili napovedani. Izplutje iz Newporta v Atlantik je bilo zelo zabavno. Odlično je, ko se podaš na odprto morje in tekmuješ.« V jutranjih urah so pluli s povprečno hitrostjo 18-20 vozlov v le 11-12 vozlih vetra. Plujejo proti severu, saj se jim z juga bliža območje visokega zračnega pritiska. Najhitrejše do cilja loči še 2400 nmi, medtem ko trenutno vodečo jadrnico Mariette of 1951 do cilja loči le še 950 nmi. Tri plovila so regato žal zapustila.

Jadralce v angleškem Lizardu pričakujejo 18.7.

Torek 07 Jul 2015

Odločite se za miren dopust brez stresa in skrbi ali bo sidro držalo preko noči, se vam bliža nevihta ali vam bo odpovedal motor. Apartmaji Falkensteiner Senia Punta Skala v Zadru - Pametna naložba v nepremičnine na Hrvaškem.

Zakaj bi sploh vlagali v nepremičnine? Zato, ker so obresti za denar, naložen v banki, nizke, ker so razmere na finančnih trgih negotove in zato, ker je naložba v nepremičnine varna.

Podjetje Falkensteiner, ki ima dolgoletne izkušnje v razvoju in upravljanju premium hotelov in turističnih nepremičnin, je na čudovitem rtu Punta Skala pri Zadru zgradilo luksuzni 5-zvezdični hotel & SPA Iadera, 4-zvezdični družinski hotel Diadora in počitniške apartmaje Residences Senia. Lastnik slednjih lahko postane vsak, ki želi imeti lepo, moderno, novo nepremičnino na morju ter hkrati dobro in varno naložiti svoj denar.

Apartmaje Falkensteiner Residences Senia lahko kupite po različnih modelih. Ti se med seboj razlikujejo po odstotku letnega donosa, po številu tednov koriščenja nepremičnine za lastno uporabo in po višini stroškov vzdrževanja ter upravljanja. Cene so v vseh primerih ugodne.

Nov koncept prodaje apartmajev Falkensteiner Residences Senia ponuja luksuzne nepremičnine na prvovrstni lokaciji. Na željo kupca lahko kupljeno nepremičnino oddajajo v najem in tako zagotovijo varno in donosno naložbo, hkrati pa fleksibilno uporabo lastne nepremičnine brez dodatnih skrbi glede vzdrževanja in čiščenja. Nepremičnina bo tako zaradi strokovnega upravljanja in vzdrževanja dolgoročno ohranjala vrednost.

Moderna arhitektura priznanega arhitekta Borisa Podrecce daje apartmajem Falkensteiner Residences Senia pečat ekskluzivnosti. Lastniki apartmajev pa imajo možnost koriščenja vseh storitev resorta Falkensteiner Premium Living Koncept.

Podjetje FMTG GmbH, investitor Falkensteiner  apartmajev  Senia v Zadru, se je odločilo, da izključno slovenskemu trgu ponudi 10 letni program oddaje in najema kupljenega apartmaja z zajamčenim 6% letnim donosom.


Prijavite se na ogled apartmajev Falkensteiner Punta Skala v Zadru.

Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Telefon:
Potrditev: Da, želim si ogledati Punta Skalo



Za vzorčni izračun 10 letnega programa, predstavitvene materiale ali ogled v Zadru nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali nas pokličete na 031 265 303.

Več tudi na tej povezavi www.adriaexclusive.com

Ponedeljek 06 Jul 2015

Med 12. in 16.6. so "kažin" na Lonki delali jadralci. Odgovornost za pestro dogajanje  na parkirišču in za še bolj pestro v zalivu v celoti prevzema organizator - Jadralni klub Olimpic s svojim vse bolj   razpoznavnim izolskim Zlatim sidrom - regato za razrede Optimist, Laser 4.7, Fireball, Flying Junir in 420.

Za Optimiste je bila to, tako kot prejšnje leto, zadnja kriterijska regata, s katero se dokončno formira slovenska reprezentanca, ki zastopa Slovenijo na evropskem in svetovnem prvenstvu.

Podobno lanskemu je bilo tudi za jadranje ugodno vreme oziroma vetrovne razmere z izmenjujočima si  maestralom in jugom prva dva dni, medtem pa se je za nedeljo pripravljalo poslabšanje z dokončno lebičado, kateri pa se je celotna flota na morju pravočasno in varno izognila. Vseeno se je pred lebičdo izvedlo dovolj plovov potrebnih za regularnost regate za vse prisotne razrede tako, da ni bilo nobenih ovir za podelitev ustreznih nagrad najbolj zaslužnim v klubskem prostoru ob že tradicionalnih Stipe čevapčičih v soboto in Kruh Koper torti v nedeljo.

Že med pripravami na regato in seveda med njo samo se je s pripravljenostjo pomagati pri vseh tako ali   drugače vpletenih čutila naklonjenost takšnemu dogodku v skoraj centru mesta. Morda tudi zaradi vztrajne volonterske volje organizatorjev iz Olimpica, ki si kljub ničnem finančnem izkupičku prizadevajo ohranjati začrtano osnovno vodilo: mlade Izolane športno usmeriti k stiku z morjem, ki ga imamo pred  nosom. Tudi preko parkirišča, če je treba in tudi če zaradi tega nastane malo "kažina".

REZUTATI na: www.jk-olimpic.si

Aleš Rebec, JK OLIMPIC

Ponedeljek 06 Jul 2015

Le še dobra dva meseca nas ločita do pričetka letošnje regate Global Ocean Race 2015-16.

Global Ocean Race je regata v kateri jadralci na 40 čeveljskih (12m) jadrnicah obplujejo svet. Na jadrnici je le en ali največ dva člana posadke. Letošnja se bo pričela v septembru v pristanišču Solent v času salona plovil v Southambptonu. Cilj regate bo v naslednjem letu v pristanišču Portsmuth, kjer bodo jadralce pričakovali v mesecu marcu.

30.000 navtičnih milj dolga regata bo potekala v dveh etapah. Prva etapa, ki predstavlja polovico poti se bo končala v Novo Zelandskem Aucklandu. Predvidoma bodo jadralci za plovbo potrebovali 60 dni in bodo v cilj etape pripluli v sredini decembra. V Aucklandu bodo preživeli približno mesec dni nato pa se bodo podali na drugi del plovbe nazaj proti Veliki Britaniji. Pričetek etape še ni končno določen, predviden pa je za sredino meseca januarja. Drugi del bo nekoliko daljši. Predvidenih je 65 dni plovbe.

Celotno regato bomo spremljali tudi na eNavtiki.

Ponedeljek 06 Jul 2015

Jadrnica Maserati je postavila nov rekordni čas pri plovbi med San Franciscom in Shanghaiem.

Jadrnica Maserati je 70 čeveljska regatna jadrnica. Na plovbi jo je krmaril italijanski skipper Giovanni Soldini. Njegova posadka je štela še osem članov. Na plovbo so se podali 10. maja letošnjega leta in v cilj pripluli zadnji dan v mesecu. Za plovbo so potrebovali le 21 dni, 19 ur 31 minut in 15 sekund. Prepluli so 5495 navtičnih milj. Povprečna hitrost plovbe je znašala 10.,49 vozla.

Nov čas je orientacijski čas za plovbo na tradicionalni Tea Clipper ruti iz San Francisca do Shangheia. Leta 1853, veliko pred ustanovitvijo organizacije (WSSR – World Speed Sailing Record) je kapitan Charles Collins s svojo ladjo Swordfish postavil takratni najhitrejši čas plovbe med krajema s časom 32 dni in 9 ur.

Ponedeljek 06 Jul 2015

V soboto ob 16.10 uri je na Korčuli prišlo do hujše pomorske nesreče.

Luška kapitanija Korčule je nemudoma na kraj nesreče v zalivu Prižba na jugu otoka, poslala svoje plovilo. Ugotovili so, da je hrvaški državljan, ki je upravljal z vodnim skuterjem nedaleč od obale trčil v manjši gumenjak, na katerem sta bila dva češka državljana. Oba sta v nesreči utrpela hude telesne poškodbe. Nemudoma so ju prepeljali na obalo, kjer ju je v oskrbo prevzela nujna medicinska pomoč iz Vele luke.

Pomembno!

Glisiranje 300 m od obale je prepovedano. Ta prekršek je najpogosteje kontroliran. Plujte varno in odgovorno!

Slika je simbolična!

Ponedeljek 06 Jul 2015

V soboto se je zaključilo tudi mladinsko svetovno prvenstvo v jadranju na deski v kategoriji slalom,ki je od 29. junija potekalo v italijanskem mestu Reggio Calabria.

Prvenstva so se udeležili tudi štirje slovenski predstavniki, v kategoriji do 20 let sta se pomerila Jan Kosmina in Jani Lovrič, ki se s tem prvenstvom poslavljata od mladinske konkurence, v kategoriji do 17 let pa sta nastopila Liam Orel in Luka Martin Ličan. Organizatorjem je nekoliko ponagajalo vreme, tako da so jadralci dva dni ostali na kopnem. Včeraj so tekmovalci končali v torek začete eliminacije in nato izpeljali še ene, danes je bilo ponovno dovolj vetra, ki je pihal s hitrostjo 12 do 20 vozlov, tako da so zaključili še dve eliminaciji, skupaj štiri, ki so z enim odbitkom zadostovale za končni rezultat.

Najvišje uvrščeni Slovenec na mladinskem svetovnem prvenstvu je Liam Orel, ki je presenetil v konkurenci 30 tekmovalcev v kategoriji do 17 let, in na njegovi četrti regati v jadranju na deski osvojil odlično četrto mesto. V Slovenijo se vrača zadovoljen: »V ta rezultat sem vložil veliko časa in dela, trener Jordy Vonk, ki je bil z mano med prvenstvom pa je tudi dobro opravil svojo nalogo.« Luka Martin Ličan v isti starostni kategoriji je na svojem prvem svetovnem prvenstvu osvojil 20. mesto in po koncu prvenstva povzel svoje vtise: »Glede na vetrovne razmere sem kar zadovoljen. Zaradi šibkega vetra sem moral večino plovov jadrati z izposojenim jadrom, ki ga nisem dobro občutil pod rokami. Sem se pa z dvema plovoma v polfinalu z 14. in 16. mestom približal najboljšim. Moj čas še prihaja.«

V kategoriji do 20 let je Jan Kosmina branil bron z lanskega mladinskega svetovnega prvenstva v Španiji. Na njegovem zadnjem nastopu mladinski kategoriji se vse ni izšlo po pričakovanjih, na koncu je osvojil peto mesto v konkurenci 23 tekmovalcev. »Tokrat ni šlo tako kot sem si zamislil. Prvenstva nisem dobro začel, poznalo se je, da sem imel zaradi mature manj časa za trening. Vendar sem skozi teden postajal boljši in na koncu končal na petem mestu. Zdaj grem na Hrvaško trenirat za regato  članskega svetovnega pokala, ki bo konec avgusta v Turčiji. Dal bom vse od sebe in bomo videli kako naprej,« je Koprčan povedal po koncu današnjega dne. Jani Lovrič je zadovoljen s končnim 12. mestom povedal: »Dvanajsto mesto je zame odličen rezultat. Konkurenca na prvenstvu je bila močna, nekaj tekmecev niza vrhunske rezultate tudi v članskem pokalu. To je bilo zadnje prvenstvo v mladinski konkurenci, zdaj se bom posvetil treningom, tako v telovadnici kot na morju in se udeležil čim več regat hrvaškega in evropskega pokala, v naslednjem letu pa računam tudi na kakšno regato članskega svetovnega pokala.«

Foto: IFCA

Ponedeljek 06 Jul 2015

V Aarhusu na Danskem se je z regato za medalje zaključilo odprto prvenstvo olimpijskega razreda 470. Tina Mrak in Veronika Macarol sta tudi danes odlično opravili svojo nalogo in si prijadrali naslov evropskih prvakinj.

Potem ko so včeraj jadralke in jadralci zaradi pomanjkanja vetra ostali brez odjadranega plova, se je tudi današnji dan začel s čakanjem. Tina Mrak in Veronika Macarol sta danes startali s skupnega tretjega mesta ter z drugega v evropski konkurenci, pred njima sta bili Novozelandki Jo Aleh in Polly Powrie in Francozinji Camille Lecointre in Helene Defrance, s katerima sta imeli Slovenki pred današnjim nastopom enako število točk.

V regati za medalje sta slovenski predstavnici končali na tretjem mestu, pred njima sta v cilj prijadrali samo Američanki Anne Haeger in Briana Provancha ter Novozelandki Jo Aleh in Polly Powrie. Z današnjim tretjim mestom sta Slovenki regato končale na skupnem drugem mestu, za Novozelandkama Jo Aleh in Polly Powrie in osvojile naslov evropskih prvakinj. Evropski podprvakinji sta postali Francozinji Camille Lecointre in Helene Defrance, na tretjem mestu v evropski razvrstitvi pa sta Britanki Sophie Weguelin in Elidith McIntyre.

Tina Mrak: »Danes je bilo pred nama še ključno dejanje evropskega prvenstva. Z regato za medalje sva zelo zadovoljni, zjutraj smo na obali čakali, da se dvigne veter, a želeli sva si jadrati, želeli sva imeti še zadnjo možnost za napad na zlato medaljo, saj sva bili do včerajšnjega dneva s francosko posadko z enakim številom točk. Vse se je izteklo dobro in v najino korist, seveda sva zelo zadovoljni z rezultatom in prikazanim jadranjem.«

Veronika Macarol: »Zelo sva zadovoljni, zlata medalja je velik uspeh, cel teden sva dobro jadrali in zelo sva si želeli na vodo tudi danes. Dobro sva startali, več pritiska je bilo na desni strani, zato sva startali pri regatni barki in dobro držali nasprotnice. Prvo bojo sva obrnili kot četrti, potem pa še napredovali in zaključili kot tretji ter skupno prvi Evropejki.«

Tomaž Čopi, trener posadke Mrak-Macarol: »Dekleti trdo delata že kar nekaj časa in ves čas sem verjel, da s časom in delom pridejo tudi rezultati. Jadralni razred 470 dobro poznamo, vemo, kaj se dogaja, vemo, kaj moramo in česa ne smemo. Po lanskem evropskem prvenstvu je bilo samo vprašanje časa, kdaj bosta Tina in Veronika prebili led in zdaj sta ga. Mislim, da ni bilo enostavno, to je bil eden težjih tednov v regatnem času za vse in tisti, ki je imel dovolj volje, moči in motivacije, je to tudi zmogel in kronal z rezultatom. Ni bilo enostavno, imeli smo težke pogoje, še posebej boj z Američankama, ki nista ravno prijateljici in tudi prav je tako. Mislim, da nam je DSQ samo pomagal pri tem končnem uspehu.«

Ponedeljek 06 Jul 2015