Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Prodajni sejem novih in rabljenih plovil ter navtične opreme 9. – 11. oktober 2015

V prijetnem okolju Marine Portorož bo letos v mesecu oktobru zanimivo jesensko navtično dogajanje.

»Jesenski Navtični Vikend 2015« bo priložnost za cenovno učinkovit nastop na navtičnem sejemskem dogodku, kjer bodo med drugim predstavljene tudi novosti INTERNAUTICE 2016. In prav pod okriljem INTERNAUTICE bo jesenski sejem med drugim poskrbel tudi za zanimivo priložnost za individualno prodajo rabljenih plovil, čemur želimo organizatorji prireditve posvetiti posebno pozornost. Tako bodo letos med razstavljavci rabljenih plovil tudi lastniki, ki želijo uresničiti prodajo svojega plovila kar sami, brez sodelovanja posrednikov. Na tak način bodo pogajanja za ugodno ceno med prodajalcem in kupcem morda veliko bolj privlačna in enostavna.

Razstavni prostori bodo pripravljeni v centralnem delu Marine Portorož. Ustrezno opremljena privezna mesta v morju ter zunanje razstavne površine bodo ponujali raznolike možnosti za kakovostno predstavitev plovil, navtične opreme ter drugih izdelkov. Pestri razstavni programi se bodo prepletali z zanimivimi navtičnimi dogodki kot je srečanje lastnikov pnevmatskih čolnov in jesenska tekma SUP.

Dolgoletne izkušnje z organizacijo sejemskih navtičnih prireditev, dobro poznavanje stanja na domačem navtičnem trgu in zavedanje dejstva, da si marsikdo želi že ob zaključku letošnje sezone pripraviti svoj navtični program za prihodnje leto, so poglavitni razlogi, da bo Jesenski Navtični Vikend preprosta in predvsem učinkovita prireditev družabnega značaja, s posebnim poudarkom na rabljenih plovilih, ponudbi čarterja in navtični opremi.

Tradicionalno prijazno okolje Marine Portorož in organizatorji INTERNAUTICE vabijo na zanimivo pomorsko druženje z možnostjo prodaje ali nakupa plovila in s priložnostmi pridobivanja novih navtičnih informacij in znanj.

9. in 10. oktobra bo okviru prireditve v marini po promocijski ceni organiziran tečaj za upravljanje s postajo VHF GMDSS. V okviru sejemskega prostora bo pripravljena posebna interaktivna “BORZA PLOVIL in OPREME”, kamor bodo vsi obiskovalci v času trajanja prireditve lahko brezplačno posredovali svoj oglas o nameravani prodaji ali nakupu plovila in navtične opreme.

Vrata Marine Portorož bodo za obiskovalce odprta vsak dan med 10 in 18 uro, vstopnine ne bo!

Organizatorja Jesenskega sejma navtike sta podjetji Studio 37 d.o.o. iz Ljubljane in Marina Portorož d.d.

Petek 31 Jul 2015

O super jadrnici Comanche, ki so jo izdelali v lanskem letu smo že pisali. Izdelana je bila z namenom, da se udeležuje svetovnih regat in postavi nove rekorde v jadranju. Več o jadrnici si lahko preberete na tej povezavi: Comanche – nova super jadrnica

Lastnik jadrnice Jim Clark, njegov skipper Ken Read in še 20 članov posadke, so med 10. in 11. julijem letos postavili nov svetovni jadralski rekord za enotrupne jadrnice. Na plovbo na Transatlantski regati so prepluli največjo razdaljo v času 24 ur. Od 5.30 ure 10.7. do iste ure naslednjega dne so  prepluli neverjetnih 618,01 nmi. Povprečna hitrost plovbe je znašala 25,75 vozla.

Prejšnji 24 urni rekord v razredu enotrupnih jadrnic je pripadal skipperju Torbenu Graelu, ki je z jadrnico Ericsson 4 v enem dnevu preplul 596,6 nmi. Njegova povprečna hitrost jadranja je znašala 24.85 vozla.

Petek 31 Jul 2015

Travel Box TB 51 je robustna, zanesljiva, prenosna hladilna torba oziroma hladilnik, v katerega so vgradili najnovejšo elektronsko tehnologijo.

Webasto TB 51 za hlajenje je uporabljen najnovejši Secop (bivši Danfoss) kompresor z majhno porabo električne energije. Ima funkcijo ECO s katero lahko še dodatno zmanjšamo porabo in funkcijo MAX za hitro hlajenje. Nov je tudi multifunkcijski termostat, ki omogoča enostavno in ekonomično hlajenje in zagotavlja zmanjšanje porabe energije. Vgrajen ima Secopov konverter in omogoča priklop na enosmerno napetost 12 ali 24 V in pa izmenično napetost od 115 do 230 V. Preklop iz enosmerne na izmenično in obratno je avtomatski. Hladilnik ima prostornino 49 l in je dovolj visok, da lahko vanj vertikalno shranimo standardne 1,5 l steklenice. Za lažji dostop do vsebine hladilnika ima vloženo notranjo košaro, ki jo lahko enostavno dvignemo. Notranjost je razsvetljena z led lučjo. Hladilnik odpiramo zgoraj, s čemer preprečimo odtok hladnega zraka.

Izdelan iz lahkih materialov in zagotavlja majhno izgubo energije. Za lažje prenašanje ima na straneh nameščena dva ročaja.

Tehnične lastnosti:

Prostornina: 49 l

Zunanje mere:  530 x 700 x 350 D x Š x G (mm)

Notranje mere:  440 x 315 x 270 D x Š x G (mm)

Teža: 23 kg

Poraba energije: 230 W/24h

Razred A+

Četrtek 30 Jul 2015

Danes, 30.7.2015 naj bi v luki mesta Krka na otoku Krk začela delovati nova bencinska črpalka.

Nova bencinska črpalka v mestu Krk bo plavajoča in bo omogočala lažje pristajanje plovil, kot je to omogočala dosedanja Inina bencinska črpalka v skrajnem zahodnem delu luke.

Župnijska luška uprava Krk je sklenila petletno pogodbo s podjetjem Crno zlato, ki ima podobne plavajoče črpalke že nameščene v marini Kaštela, Veruda, Frapa in Hramina.

Nova pontonska črpalka je že pripeljana v mestno luko in usidrana. S točenjem goriva naj bi pričeli danes. Črpalka bo delovala vzporedno s staro Inino črpalko in bo podvojila kapacitete točenja goriva. Čakalne vrste med poletno sezono v Krku naj bi se drastično zmanjšale.

Bencinska črpalka je dobila vsa dovoljenja za obratovanje. Pri podpisovanju pogodbe je bil odločilen ekološki dejavnik. Za razliko od obstoječe Inine črpalke, bodo gorivo na novi črpalki točili delavci črpalke, s čemer se bo zmanjšala možnost onesnaževanja morja.

Bencinska črpalka meri 16x5 m in je opremljena z električno protieksplozivno opremo in avtomatskim sistemom javljanja okvar v nadzorne centre. Črpalka ima kapaciteto 40 t od tega 25 za dieselsko gorivo in 15 za bencin. Rezervoarje na črpalki bodo polnili s pomočjo kamionov le ponoči med 2. in 6. uro. Obratovanje zato ne bo nikoli moteno. Vrednost investicije v novo črpalko znaša 3,5 mio HRK (500.000 EUR).

Četrtek 30 Jul 2015

Še nekaj dni nas loči in vstopili bomo v poletni mesec avgust. V juliju nas je pričakalo kar nekaj vročinskih valov, v prihodnje pa nam vremenoslovci ne obljubljajo nič kaj presenetljivih sprememb.

Avgust bo vroč, kot se za poletje spodobi! Vendar ne bo vroč samo prihajajoči mesec.  Vroče cene že čakajo vse ljubitelje navtike in adrenalinskih navdušencev vodnih športov. Obiščite največji prodajno - servisni center na Štajerskem, Moto Nautiko v Miklavžu pri Mariboru, ali pa obiščite spletno prodajalno, ki se nahaja na naslovu "www.motonautika-shop.com". Poletni popusti so izbrani na določene sezonske artikle in se bodo skozi celoten mesec spreminjali! Zato ne zamudi svoje priložnosti in izkoristi vročinski val MOTO NAUTIKE!

Več na:  www.motonautika-shop.com

Sreda 29 Jul 2015

Za jadralkami in jadralci na mladinskem svetovnem prvenstvu razreda 470 v Solunu v Grčiji je dolg dan, saj so zaradi pomanjkanja vetra na morje odšli šele pozno popoldne.

Jadralci so v obeh skupinah odjadrali po dva plova, Jakob Božič in Domen Vasič Stepančič sta v modri skupini najprej zabeležila 25. mesto, v drugem plovu pa v cilj prijadrala na drugem mestu in sta po petih odjadranih kvalifikacijskih plovih na 17. mestu. Jakob Božič o njunem jadranju v prvih dveh dneh prvenstva: “Včeraj in danes je pihal veter s hitrostjo od 6 do 12 vozlov. Če na kratko povzamem dogajanje na morju, bi rekel, da, ko stvari opraviva tako kot je treba sledi dobra regata z dobrim rezultatom. Če pa narediva kakšno napako, sva kaznovana in sledi slaba uvrstitev. Želela bi si malček več vetra, da pokaževa, česa sva sposobna.”

Jadralke so prav tako odjadrale dva plova, skupaj štiri. Eva Peternelj in Valentina Baruca se v današnjih razmerah nista najbolje znašli, današnja plova sta končali na 22. in 21. mestu in sta po dveh dneh na 21. mestu. Eva Peternelj je na kratko pokomentirala razmere na regatnem polju: »Danes je bilo kar težko, prvi start smo imeli ob 17. uri po zelo šibkem vetru. Tik pred privetrno oznako so regato razveljavili, ker bi morali prvi startati fantje. Pred nama sta bili takrat samo Španki. Naslednjo regato sva slabo startali, veter je nekoliko okrepil, imeli pa sva nastavitve za zelo šibek veter, tako da nama ni šlo. Naslednjo regato sva nastavitve spremenili, saj je močneje zapihalo, vendar je med regato veter skoraj ponehal in sva spet imeli slabe nastavitve. Težek dan je za nama, z vode smo se vrnili ob 20.30. Upava, da bo jutri boljši dan.«

Jadralci so se po dveh dneh kvalifikacijskih plovov razdelili v zlato in srebrno skupino. Jakob Božič in Domen Vasič Stepančič prvenstvo nadaljujeta v zlati skupini in sta po današnjem 23. in 3. mestu na skupnem 15. mestu. Jadralke so danes odjadrale tri plove, Eva Peternelj in Valentina Baruca sta v cilj prijadrali kot 22., 24. in 21. in sta po polovici prvenstva na skupnem 21. mestu.

Vir: JZS.si; Foto: Nikos Pantis

Sreda 29 Jul 2015

Športni maxi trimaran Lending Club 2 je postavil nov svetovni hitrostni jadralski rekord na plovbi med Los Angelesom v ZDA in Honolulujem na Hawaih.

Francoski skipper Renaud Laplanche in njegov ameriški kolega Ryan Breymaier, sta s šestčlansko posadko izplula iz Los Angelosa proti otočju Hawai. S plovbo so pričeli 15. julija 2015 ob 22:44:43 (UTC). Po slabih štirih dneh plovbe so pripluli v cilj v mesto Honolulu na Hawaih. Ciljno črto so prečkali 19. julija ob 16:44:52 (UTC). Razdaljo 2215 nmi so prepluli v rekordnem času 3 dni 18 ur in 9 sekund. Povprečna hitrost plovbe je znašala 24,61 vozla.

Predhodni rekord je bil v lasti Olivierja de Kersausona, ki je s svojim plovilom Geronimo za plovno na isti ruti potreboval 4 dni 19 ur 31 min in 37 sekund. Nov rekordni čas je tako kar za en dan ter eno in pol uro krajši od predhodnega.

Sreda 29 Jul 2015

V soboto popoldne je v marini Preko potonila jahta Crianco.

Ob 19.47 uri so iz luke Preko javili, da je na privezu v mestni marini potonila jahta Crianco. V času nesreče na jahti ni bilo posadke. Hrvaškemu lastniku ladje so izdali odločbo za komercialno dvigovanje ladje in vleko ladje do ladjedelnice na popravilo. V marini ni prišlo do onesnaženja morje.

Potonila nizozemska jadrnica

V nedeljo ob 20.00 uri je lastnik jadrnice poklical na pomoč, ker se je njegova jadrnica začela potapljati. S še enim članom posadke sta bila na svoji jadrnici v bližini rta Skala, ko je vanjo začela vdirati voda. Na kraj nesreče se je takoj odpravilo plovilo Luške kapitanije Zadar. Ko so pripluli na kraj nesreče, 1,5 nmi južno od rta Skala, je jadrnica že potonila. Na površini morja so plavale le še osebne stvari posadke in nekaj ladijske opreme. Oba člana posadke sta  pravočasno zapustila jadrnico v pomožnem čolnu. Nepoškodovana sta kasneje odplula v Zadarsko luko.

Ladja Angelique, ki je plula pod nizozemsko zastavo, je v lasti tretje osebe. Med plovbo v bližini rta Skala je nenadoma v jadrnico pričela vdirati voda. Razlog še ni znan. Voditelju jadrnice J.K., nizozemskemu državljanu staremu 45 let so izdali odločbo za komercialno dvigovanje plovila in vleko do ladjedelnice, ki so ga izvedli že včeraj.

Ladja trčila v plavajočo morsko oznako in jo potopila

Včeraj zjutraj, ob 7.05 uri je ribiška ladja Marlin trčila v plavajočo morsko oznako v neposredni bližini Malega Ždrelca in jo potopila.

Na ribiški ladji je bilo osem članov posadke. Med plovbo so udarili v plavajočo svetlečo bojo, ki je zaradi poškodb potonila. Ribiška ladja je utrpela le manjšo materialno škodo. Delavci Luške kapitanije Zadar so takoj po prihodu na kraj nesreče omogočili nadaljnji varen in neoviran promet skozi Mali Ždrelac.

 

Vir: MMPI

Torek 28 Jul 2015

Včeraj so opravili prvo testno plovbo tovorne ladje skozi novi Sueški kanal, ki ga bodo uradno odprli v sredo, 6.8.2015.

Otvoritev novega kanala se bo zgodila naslednji teden, le 11 mesecev po začetku gradnje te 8 milijard EUR vredne investicije. Nov kanal je zgrajen vzporedno s 145 let starim kanalom in bo plovbo skrajšal iz sedanjih 22 ur na borih 11 ur.

Skupaj z gradnjo novega kanala je potekala tudi izgradnje šestih novih tunelov pod kanalom ter razvoj področja ob kanalu velikem 76.000 km2, ki jih bodo spremenili v logistične, komercialne in industrijske namene in zagotovili kar 1.000.000 novih delavnih mest.

Sueški kanal je najkrajša plovna pot med Evropo in Azijo ter je alternativa plovbi okrog Afrike in rta Dobrega upanja. Nov kanal je mnogo večji od dosedanjega in bo omogočal hkratno plovbo ladij v obe smeri. Čakalne dobe ladij se bodo zmanjšale iz dosedanjih 11 na le 3 ure. Do sedaj je dnevno kanal lahko preplulo 49 ladij, sedaj pa ga bo lahko 97, ker je praktično dvakrat več.

Kanal v dolžino meri 72 km. Za izgradnjo so morali zgradit preko 35 km novega kanala in razširiti in poglobiti 37 km obstoječega. Celotna dolžina plovbe skozi Suez je 164 km. Prvotno so planirali, da bo gradnja trajala 5 let. Projekt so uspeli najprej skrajšati na 3 leta, nato pa je predsednik Abdel Fattah el-Sisi zahteval, da se gradnja zaključi v enem letu. Projekt jim je uspelo zaključiti celo prej. Testna plovba prve ladje skozi novi kanal je bila uspešna. Uradna otvoritev novega kanala pa bo v tednu dni, ko bodo skozenj lahko zaplule vse ladje na poti iz Azije v Evropo ali obratno.

Torek 28 Jul 2015

Hrvaška ladjedelnica Brodosplit je splovila največjo ladjo na svetu za prevoz težkih tovorov.

Ladja z imenom  Jumbo Kinetic je namenjena prevozu težkih tovorov in drage opreme, ki se uporablja pri vrtanju podmorskih naftnih vrtin. Ladja v dolžino meri 152 m, široka je 24, ugrez pa znaša 8 m. Na njej sta nameščeni dve dvigali katerih nosilnost znaša 1.500 t. Skupno lahko tako dvigne 3.000 ton težko breme, kar je trenutno največja teža, ki jo lahko dvigne ladja v tem razredu. Nosilnost ladje pri ugrezu 8,1 m znaša 14.000 ton. Ladjo poganjata dva motorja z močjo po 4500 kW. Pri 750 obratih v minuti ladja razvije hitrost 17 vozlov.

Skladiščni prostor na ladji je izdelan izjemno natančno. Pri gradnji so morali upoštevati stroge zahteve naročnika, zaradi česar se tolerance v dimenzijah merijo v mm. Prostor je izdelan tako, da se lahko prilagaja velikosti tovora, ki ga ladja prevaža. Pregrade je možno postaviti kamorkoli. Zaradi tega je bila zahtevana tako velika natančnost. Poleg številnih tehničnih posebnosti ladje, je na njej vgrajena številna tehnološko sofisticirana oprema.

Ladjedelnica je ladjo izdelala v borih 21 mesecih. Za njih je to vrhunski dosežek in veseli so, da bodo lahko tako zahtevne projekte izvajali tudi v bodoče. Ladja 473, kot je bilo delavno ime projekta, je prva od dveh, ki jih je v ladjedelnici Brodosplit naročilo nizozemsko podjetje. Zgrajena je po strogih standardih registra Lloyd in je izdelana v razredu 1A super, kar pomeni, da lahko sama prebije led debeline do 1m brez pomoči ledolomilca.

Torek 28 Jul 2015