Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Podjetje Sasga bo v Cannesu premierno predstavilo dolgo pričakovan Minorchino 34.

V Cannesu bo med 8. in 13.9. potekal navtični salon, na katerem bo podjetje Sasga predstavilo nov model iz svoje palete Minorchino 34, ki je najmanjši v njihovem proizvodnem programu.

Gre za vsestranski čoln, ki ponuja izjemno udobje na 10 metrih dolžine. Izbirali boste lahko med enomotorno ali dvomotorno različico dieselskih motorjev Volvo Penta in Yanmar. V odvisnosti od izbranega pogona je predvidena potovalna hitrost med 12 in 16 vozlov. Iz ladjedelnice so sporočili, da je trup že končan in da vse poteka po planu. Zaradi velikega zanimanja za najmanjšega brata se že zbirajo predhodna naročila.

Za več informacij se lahko obrnete na zastopnika plovil Sasga v SLoveniji, podjetje STAL ELEKTRONIK d.o.o., Tbilisijska ulica 89, SI-1000 Ljubljana; Tel.: 041 725 800.

Petek 21 Avg 2015

Ste že mislili, da ste spreten krmar? Možno. Vendar, ko pogledate tega spretnega krmarja, ki s tipično norveško malo jadrnico spretno jadra med skalami, boste onemeli.

Četrtek 20 Avg 2015

Tudi četrti dan predolimpijske regate se je začel s čakanjem. Jadralci so po včerajšnjem dnevu, ko so zaman čakali na veter, pozno popoldan vendarle izpluli na morje in nadaljevali z jadranjem.

V razredu finn so tokrat preizkusili regatno polje Niterói in odjadrali dva plova. Vasilij Žbogar je zabeležil dve deveti mesti in je po petih plovih na osmem mestu. Izolan, katerega glavni cilj predolimpijske regate je spoznavanje razmer, je po vrnitvi na kopno povedal: »Zadovoljen sem, po poškodbi in s staro jadrnico sem blizu najboljšim. Predvsem pa je pomembno, da dobro spoznamo razmere na prizorišču in se v naslednjih mesecih pripravimo na olimpijske igre. Razmere na regatnih poljih so zahtevne glede vetra in toka. Za zdaj še spoznavamo razmere, pred drugimi smo zagotovo eno leto v zaostanku glede tega.« V vodstvu je še vedno Nizozemec Pieter-Jan Postma, na drugo mesto se je povzpel Francoz Jonathan Lobert, tretji pa je Finec Tapio Nirkko.

V razredu 470 so dekleta odjadrala samo en plov na regatnem polju Pai, Tina Mrak in Veronika Macarol sta v cilj prijadrali na četrtem mestu in sta v skupnem seštevku napredovali na enajsto mesto. Veronika Macarol je zadovoljna z včerajšnjim plovom povzela dogajanje na regatnem polju: »Kot včeraj, smo imeli tudi danes zjutraj veter z napačne strani, in sicer s severa, z obale, tako da smo zopet čakali na obali. Ponovno so nam dodelili najbolj oddaljeno polje izven zaliva. Ker je prihajal veter iz smeri obale, je pihalo le v zalivu, na zunanjih poljih pa ni bilo vetra. Zato smo čakali na obrat vetra, nato so nas poslali na morje. Na zunanjih poljih je lepo zapihalo in uspeli smo izpeljati eno regato v vetru, ki je pihal s hitrostjo 10 do 12 vozlov. Startali sva zelo dobro, prvo bojo obrnili kot prvi in vse do zadnje krme vodili. V drugi polovici zadnje krme pa sva prepozno šli v obrat in tako izgubili tri mesta. V cilj sva prispeli kot četrti. Kljub slabi odločitvi tik pred ciljem, kjer sva izgubili vodilno mesto, sva z današnjim jadranjem zadovoljni. To je prva regata v Riu, ki sva jo do zdaj najbolje odjadrali, saj so pogoji izredno zahtevni in se situacija lahko v trenutku obrne.« Na prvo mesto po petih odjadranih plovih sta se povzpeli Američanki Anne Haeger in Briana Provancha, drugi sta Britanki Hannah Mills in Saskia Clark,na tretjem mestu pa sta Kitajki Shasha Chen in Haiyan Gao.

V razredu finn in razredu 470 so jutri predvideni trije plovi, s katerimi bi nadomestili torek, ko so jadralci zaradi pomanjkanja vetra ostali na kopnem.

Vir: JZS.si

Četrtek 20 Avg 2015

Novi Sueški kanal je bil odprt za komercialni plovni promet 6.8.2015. Z izgradnjo novega kanala, ki poteka vzporedno s starim so omogočili hkratno plovbo ladij v obe smeri. 163 km dolga plovba, ki je včasih trajala 18 ur sedaj traja le še 11. Kapaciteta plovbe se je praktično podvojila. Ena prvih je skozi kanal zaplula tudi tovorna ladja ladjarja Maersk, ki je v kanal zaplula na južni strani. V 3 minutah, si lahko pogledate časovni video posnetek celotne plovbe skozi kanal.


Torek 18 Avg 2015

Pri Puli je v petek popoldne utonil potapljač na dah.

V petek so ob 15.50 v centru za pomoč prejeli klic o tragični nesreči potapljača na dah, ki se je potapljal pri Valovinu v neposredni bližini Pule. Na kraj nezgode je odplulo plovilo Luške kapitanije Pula. 26 letni hrvaški potapljač na dah je s pomočjo podvodne puške lovil ribo. Iz neznanega razloga se je zapletel v potapljaško mrežo, iz katere se ni uspel pravočasno rešiti. Potapljač je imel vsa potrebna dovoljenja za podvodni ribolov, svojo pozicijo pa je pravilno označil s plavajočo bojo. Truplo potapljača so iz vode izvlekli profesionalni potapljači ob prisotnosti Luške kapitanije in Pomorske policije Pula.

Vir: MMPI, Slika je simbolična. 

Torek 18 Avg 2015

V sredo v poznih večernih urah so v centru za reševanje prejeli nujen klic, da je na jadrnici oseba v življenjski nevarnosti in potrebuje nujen prevoz v bolnišnico.

V zalivu Studena na otoku Lošinj je bila zasidrana italijanska jadrnica, na kateri je bil 83 letni Italijan v življenjski nevarnosti. Potreboval je hiter prevoz do najbližje bolnice. Luška izpostava Lošinj je angažirala privatni gliser, ki je prevzel Italijana z njegove jadrnice in ga odpeljal v Reko, kjer so ga prevzeli delavci reškega kliničnega centra.

Ob 20.30 so prejeli klic, da je pri otoku Bili Školj nasedel 9 m gliser s petčlansko posadko. Na kraj nesreče je izplulo plovilo Luške izpostave Poreč. Ugotovili so, da noben član posadke ni poškodovan in v življenjski nevarnosti. Voditelju plovila so naložilo komercialno reševanje plovila, ki so ga izvedlo že naslednji dan.

Slika je simbolična.

Torek 18 Avg 2015

V četrtek je češka državljanka z vodnim skuterjem poletela na obalo otoka Kaprije.

Ob 16.40 uro so s češke motorne jahte Road, dolge 22 m, poklicali v center za reševanje, da je prišlo do pomorske nesreče. Članica posadke je z vodnim skuterjem plula v zalivu Medoš na otoku Kaprije in poletela na obalo pri čemer se je telesno poškodovala. Delavci Luške kapitanije Šibenik so odpluli proti Kaprijam, posadki jahte pa naložili, da poškodovano Čehinjo čim prej odpelje v Šibenik, kjer jih je čakala nujna medicinska pomoč. Na kraju nesreče so delavci luške kapitanije ugotovili, da je 34 letna Čehinja upravljala z vodnim skuterjem in iz neznanega razloga poletela na obalo. V nesreči je utrpele telesne poškodbe. Jahta Road bo do zaključka postopka zasidrana v marini Mandalina.

Vir: MMPI, Slika je simbolična.

Torek 18 Avg 2015

Pred Dugim otokom je v četrtek gliser povozil kopalca in ga huje poškodoval.

Pomorska nesreča se je zgodila v četrtek v poznih popoldanskih urah. 62 letni nemški kopalec je s svojo soprogo plaval od otoka Lagnjič na severni strani Dugega otoka proti Plitki punti. Približno ob 18.00 uri je preko kopalca zapeljal 10 m gliser, ki je plul z veliko hitrostjo. S propelerjem ga je udaril v levo nogo in ga močno poškodoval.

Nemca so uspeli rešiti, mu nuditi medicinsko pomoč in ga ob 20.00 s policijskim plovilom odpeljati v zadarsko bolnišnico.

Ker kopalcema ni uspelo identificirati plovila, ki je pobegnilo z mesta nesreče, Luška kapitanija Zadar in Pomorska policija išče neznanega storilca.

Slika je simbolična.

Torek 18 Avg 2015

V ponedeljek so pred obalo Queenslanda v Avstraliji opazili redkega belega grbastega kita.

Beli grbasti kiti so izjemno redki. Opazijo jih le enkrat vsake toliko let. Tokrat so imeli srečo opazovalci kitov, ki so belega velikana zagledali pred obalo Queenslanda v Avstraliji. Sumijo da gre za belega kita, ki ga imenujejo Migaloo. Ime so mu dali aborigini in pomeni beli prijatelj. Je eden izmed skupine redkih belih kitov, ki jih srečni opazovalci vidijo izjemno redko.

Migaloo je najbolj slaven avstralski kit. Ko so ga prvič opazili in fotografirali leta 1991, so mislili, da je to edini primerek te vrste na svetu. Predvidevajo da je rojen leta 1986. Leta 2004 so iz morja uspeli pridobiti kos njegove odpadle kože. Po izvedeni DNK analizi so ugotovili, da je Migaloo samec. Po dolgoletnih opazovanjih, so leta 2011 opazili in posneli mladiča belega grbastega kita, ki je bil popolnoma bel. Poimenovali so ga MJ ali Migaloo Junior. Magaloo migrira med Antarktiko in toplejšimi vodami vzhodne Avstralije. Njegova življenjska doba je okrog 50 let.

Torek 18 Avg 2015

V Riu se je včeraj nadaljevala predolimpijska regata, za jadralci je dolg dan čakanja na veter. V razredu finn so pozno popoldan uspeli izpeljati en plov, Vasilij Žbogar je v cilj prijadral kot deveti in se je povzpel na skupno sedmo mesto. Po dveh dneh je v vodstvu Nizozemec Pieter-Jan Postma, drugi je Finec Tapio Nirkko, tretji pa Francoz Jonathan Lobert.

V razredu 470 so dekleta odjadrala dva plova, Tina Mrak in Veronika Macarol sta plova končali kot 17. in sedmi in sta trenutno na 13. mestu. Jadralki sta po vrnitvi na kopno povedali: »Tudi drugi regatni dan ni bil dober. Jadrali smo v zalivu, vetra je bilo malo, na trenutke kakšen sunek vetra okoli 12 vozlov. Tok je čez dan jačal in je bil na koncu že zelo močen, v sredini kanala kot reka. Prvo regato sva v drugi orci na napačni strani zgubili vse in končali na 18. mestu, v drugi regati pa sva skozi celotno regato pridobivali in končali 7. Še nekaj dni je pred nama in borili se bova do konca.« Vrstni red na vrhu razvrstitve se tudi po drugem dnevu ni spremenil, na prvem mestu sta Kitajki Shasha Chen in Haiyan Gao, drugi sta Američanki Anne Haeger in Briana Provancha tretji pa Britanki Hannah Mills in Saskia Clark.

Jadralke in jadralci v razredu finn in 470 tudi danes nadaljujejo s po dvema predvidenima plovoma.

Vir: JZS.si

Torek 18 Avg 2015