Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V sredo popoldne je zaradi nepazljivosti voditelja, nasedla motorna jahta v zalivu Pokrivenik na otoku Hvar.

Ob 14.27 uri so z motorne jahte Nemo SJ javili, da so nasedli in da obstaja možnost, da se plovilo potopi. Proti zalivu Pokrivenik na severni strani otoka Hvara so nemudoma poslali reševalna plovila.

V času nesreče sta bila na krovu dva avstrijska državljana, 63 letni J.H. in njegova 12 let mlajša soproga. Plovilo sta najela pri hrvaškem čarter podjetju. Ker se je plovilo začelo potapljati, sta ga zapustila in se izkrcala na obalo.

Po prihodu reševalnih plovil na kraj nesreče, so ugotovili, da je plovilo težje poškodovano v dolžini 1,5m. Skozi odprtino je v jahto vdirala voda. Premec plovila je potonil do višine krova. Reševalci so plovilo zavarovali, oba člana posadke, pa so odpeljali v marino Kremik. Lastniku plovila, hrvaškemu čarterskemu podjetju, je Luška kapitanija izdala nalog za zasilno popravilo jahte, njeno reševanje, ter vleko v marino Kaštela, kjer so bo naknadno opravil natančen ogled poškodb.

Proti avstrijskemu voditelju plovila so uvedli prekrškovni postopek zaradi nemarnosti. Ko sta plula ob obali Hvara, je s plovilom upravljal avtopilot. Oba člana posadke sta zaspala in nista preverjala smeri plovbe plovila. Plovilo je zato nasedlo na skale. K sreči sta oba nesrečo preživela brez poškodb.

Vir: MMPI, slika je simbolična

Petek 11 Sep 2015

Pridruži se tradicionalnem dogodku ob zaključku jadralne sezone!

Letos bo vaša zvestoba nagrajena!!!

V času od 28. oktobra  do 1. novembra podjetje Just Perfect Y.C. spet organizira enkratno navtično avanturo. Tokratna jadralska ruta se bo pričela v marini Kremik in bo vodila preko Nacionalnega parka Kornati do otoka Iž Mali. Po obisku otoka se bo flota ustavila še na otoku Žakan na jugu Kornatov oziroma na otoku Žirje, če bo to dopuščalo vreme. Zadnji dan se bo flota po poznem zajtrku vrnila nazaj v marino Kremik.

Cena: 149,00 € na osebo (*za vse, ki ste bili letos vpisani na Just Perfect Crew listi (najemniki oz. udeleženci na naših jadralnih dogodkih), oziroma 195,00 € na osebo za ostale udeležence

28.10.2015 – 01.11.2015

Ruta:

Marina Kremik – Kornati (Vrulje) – Iž Mali – Žakan (Žirje) - Marina Kremik

PROGRAM:

1.dan: sreda 28.10.2015

- prihod posadk v marino, vkrcanje na barke predvidoma ob 18h
- spoznavni večer

2. dan: četrtek 29.10.2015

- welcome drink
- dvig zastav
- štart Just Perfect jesenske Rute 2015
- jadranje (party regata) do Kornatov ( Vrulje)
- večerja in zabava konobi
- private party na pomolu

3. dan: petek 30.10.2015

- dnevna navigacijska regata do otoka Iž
- sidranje / vez
- večerja v lastni režiji
- zabava na pomolu

4. dan: sobota 31.10.2015

- jadranje do otoka Žakan Kornati (party regata)
- animacijske igre
- večerja v konobi
- podelitev nagrad zmagovalcem party regate in MVP ekipe
- DJ party

5. dan: nedelja 01.11.2015

- povratek v matično marino
- gasilska slika

V ceni je všteto:

- najem barke,
- organizacija in vodenje dogodka
- Just Perfect CREW majica

V ceni ni vštet strošek: (cca 30 EUR po osebi)

- turistične takse (1 Eur/ dan),
- privezov,
- čiščenja barke
- goriva 
- ter hrane in PIJAČE.

SKIPERJI jadrajo GRATIS !!!!

* če bo veter pihal v nasprotno smer bomo Ruto prilagodili.

Prijave: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., www.justperfect-sailing.com, +386 51 604 395

Petek 11 Sep 2015

Neskončne vodne površine zavzemajo tri četrtine zemeljske površine in nič nenavadnega ni, da v nas vzbujajo takšno navdušenje.

Nihče, ki je kadarkoli plul proti horizontu, ne more trditi, da trenutki, preživeti na morju, jezeru, ali reki niso dogodivščina prav posebne vrste.

Čoln na vesla, gumenjak, gliser jet-ski, jadrnica, kajak ali kanu - ne glede na vrsto plovila smo prepričani, da se vam je prizor vtisnil globoko v spomin.

Zato v Moto-nautiki začenjajo s posezonsko akcijo vseh plovil iz zaloge! Izkoristite 10% prihranek za nakup novega plovila z dodatno opremo ali privarčujte -20% na testni model iz linije golden line! Poleg tega vam ponujajo tudi možnost nakupa na obroke.

Za več informacij oziroma ponudbo, obiščite spletno stran: www.Grandboats.si, pišite preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., ali pokličete preko telefona: 02 629 04 00 oz. 031 386 951

Sreda 09 Sep 2015

Španska ladjedelnica De Antonio Yachts iz Barcelone je mlada ladjedelnica. Ustanovila sta jo Marc de Antonio in Stan Chmielewski leta 2006.

Prvo plovilo, ki sta ga predstavila trgu je bil D23, o katerem smo že pisali (DEANTONIO YACHTS D23). Model D23 je močno izstopal od ostalih plovil na trgu. Moderne, drzne linije, visoko tehnološki materiali, sofisticirana izdelava, optimiran prostor na krovu in še bi lahko naštevali.

V začetku letošnjega leta so iz ladjedelnice najavili, da bodo trgu ponudili štiri nove modele plovil, ki bodo izdelani na osnovi edinstvenega designa modela D23. Najavili so tudi, da bo njihov največji model D43 na trgu še letos. In njihove besede so se uresničili. Na salonu v Cannesu bodo predstavili svoje zaenkrat največje plovilo D43.

D43 je učinkovito moderno plovilo, ki mu lahko brez težav rečemo kar majhna jahta. Ima izjemno veliko prostora in pohvali se lahko z izjemno visoko končno hitrostjo plovbe. Na krmi ima dve veliki sončni ploščadi in veliko sedežno garnituro, kjer lahko udobno namestimo do 12 ljudi. D43 ima trdo streho. Z doplačilom jo lahko izdelajo iz karbonskih vlaken, ali pa je izdelana kot premična streha. Prav tako se lahko odločite za dodatno povečanje strehe preko celotne krme plovila.

Ta 13,3 m dolga jahta je namenjena udobnemu življenju na vodi. V standardni izvedbi ima veliko lastniško kabino, kabino za goste, salon in galerijo. V kolikor boste gostili večje število gostov, jo lahko izdelajo v različici s tremi kabinami.

Notranjost je lahko izdelana v treh različicah. V ladjedelnici jih imenujejo Standard, Sport in Classy. Če pa želite od svoje jahte več, želite, da je »fancy«, potem lahko za vašo opremo poskrbi znani Missoni.

V osnovni različici je D43 opremljen z dvema Volvo Penta D6-370 motorjema. Lahko se odločite tudi za močnejšo različico z dvema Volvo Penta motorjema D9s, ki razvijeta po 575 kW moči in jahto poženeta do 45 vozlov. Kljub temu, da gre za jahto, pa je na voljo tudi z izvenkrmnimi motorji. Kot šibkejšo različico ponujajo 4 Suzuki izvenkrmne motorje z močjo po 250 KM, za tiste, ki uživate v hitri plovbi, pa se lahko odločite za 4 Yamaha motorje z močjo 350 KM. Ali potrebujete 740 ali 1400 KM pa je povsem vaša odločitev.

Tehnične lastnosti:

Dolžina čez vse: 13.3 m
Dilžina vodne linije: 11.2 m
Širina: 4.3 m
Višina: 2.7 m
Ugrez: 0.7m
Št. potnikov: 12 p
Motorji: 2 vgrajena ali 4 izvenkrmni
Osnovna različica: 2x Volvo penta D6-370 Diesel (ali 4 x Suzuki 250KM)
Maksimalna moč: 2x Volvo Penta D9-575 Diesel (ali 4 x Yamaha 350KM)
Rezervoar za gorivo: 1000 L
Rezervoar za vodo: 450 L
Teža: 11,200 kg
Sreda 09 Sep 2015

Tradicionalna Šavrinska regata ali Šavrinka, kot ji pravijo poznavalci dodobra uveljavljene jadralne regate, je letos potekala že 41. leto v organizaciji Jadralnega kluba Ljubljana. Traso te legendarne regate je začrtal prof. g. Mirko Bogič. Ime je dobila po pogorju slovenske Istre.

Slaba vremenska napoved ni prestrašila 29 jadrnic, ki so se prijavile na regato. Organizatorju je uspelo izpeljati vse tri planirane plove, ki pa so potekali v izjemno zahtevnih vremenskih pogojih. Oblačno vreme in rahel južni veter sta zaznamovala prvi plov med Piranom in Izolo ter drugi plov med Izolo in Koprom. Fronta, ki je zapihala na štartu tretjega plova pred Koprom, je popeljala številne jadrnice čez štartno črto in zahtevala ponovni štart. Kljub začetku v močnem vetru je nadaljevanje plova potekalo v znamenju šibkega vetra in na trenutke popolnega brezvetrja, kar je dodobra načelo koncentracijo nekaterih posadk in jih motiviralo k odstopu. Po dveh urah čakanja kakršnekoli sapice, je kratka nevihta popeljala večino še nastopajočih jadrnic pred časovno omejitvijo do cilja. V  zahtevnih jadralskih razmerah se je najbolje znašla jadrnica VELIKI VIHARNIK  z Dušanom Puhom za krmilom, sledila ji je jadrnica  GENERALI  s Samo Žvanom ter kot tretje uvrščena jadrnica v absolutni razvrstitvi TAIA 2&WHITE GOOSE s Goranom Djodjevicem. Tudi člani jadralnega kluba Ljubljana so posegli po številnih pokalih v posameznih razredih.

Podelitev v idiličnem okolju ob morju je ob hrani in pijači popestrila živa glasba. Poleg prisluženih priznanj so bile vse nastopajoče jadrnice deležne praktičnih nagrad podpornikov Šavrinske regate. Organizator se zahvaljuje vsem članom kluba ter donatorjem, ki so pripomogli k izvedbi 41.Šavrinske regate.

Ponovno se je pokazalo, da je Šavrinska regata predvsem prireditev družabno-športnega značaja, kjer se na istem prostoru srečajo športni jadralci kot tudi ljubitelji morja in jadranja.

Organizator obljublja, da bo tudi naslednja Šavrinska regata nekaj posebnega. Zato se jim pridružite v še večjem številu na naslednji 42. Šavrinski regati.

Jadralni klub Ljubljana - od leta 1949

Sreda 09 Sep 2015

Naši jadralki v razredu 470 Tina Mrak in Veronika Macarol pod vodstvom trenerja Tomaža Čopija (trikratnega olimpijca v razredu 470) letošnjo sezono namenjata intenzivnim pripravam na olimpijski nastop prihodnje poletje v Riu de Janeiru. Rezultat dobrega in trdega dela je tudi nedavna zmaga na evropskem prvenstvu na Danskem in naslov evropskih prvakinj, pred njima pa je še svetovno prvenstvo oktobra v Izraelu. Za uspešne priprave pa so žal potrebna tudi precejšnja finančna sredstva, ki jih dekleta nimata dovolj, zato sta se odločili nekaj denarja zbrati preko množičnega financiranja na portalu MakeAChamp, nekakšnem Kickstarterju za športnike.

V ta namen sta pripravili videospot, v katerem na kratko predstavljata svojo kampanjo in cilj – prvo slovensko olimpijsko kolajno v razredu 470. Kampanja bo potekala 60 dni, njen cilj pa je zbrati pet tisoč evrov.

Tina Mrak in Veronika Macarol: »Jadranje je zelo drag in logistično zahteven šport. Regate se odvijajo po vsem svetu, regate svetovnega pokala recimo v Avstraliji, ZDA, Franciji, Veliki Britaniji, na Kitajskem in v Združenih Arabskih Emiratih, vsako leto pa se udeleživa tudi evropskega in svetovnega prvenstva (letos na Danskem in v Izraelu). Del stroškov nama krije Jadralna zveza Slovenije, saj pridobiva državna sredstva od Olimpijskega komiteja Slovenije, kjer imava najvišji status svetovnega razreda. Ta denar nameniva za kritje regat, vendar imava poleg tega še velike stroške z jadrnico in opremo, s trenerskim čolnom, s prevozi na prizorišča treningov in regat, z dodatnimi pripravami na prizoriščih in s kondicijskimi treningi. Po svojih močeh nama pomagajo naklonjeni sponzorji in donatorji, starši, prijatelji in drugi posamezniki, a je kljub temu stroškov preveč za izpeljavo celotnega programa, še posebej v predolimpijskem letu, ko so priprave najbolj intenzivne. Že vnaprej se iz srca zahvaljujeva vsem, ki nama boste po svojih močeh pomagali na najini poti do osvojitve olimpijske kolajne.«

Tomaž Čopi: »Punci že zadnja tri leta trdo delata, vendar že od začetka ne pridemo na zeleno vejo glede financ. Zato je vsakršna pomoč zelo dobrodošla, da v močni konkurenci razreda 470 prideta do željenega cilja, olimpijske kolajne v Riu 2016.«

Po vzoru drugih portalov množičnega financiranja tudi tukaj dekleti v zahvalo za donacije (donira se lahko 5, 10, 20, 35, 50, 70, 200 ali 500 evrov) ponujata simpatična darila. Od javne zahvale na njuni spletni strani oziroma Facebook profilu, obeskov za ključe iz jadralskih vrvi, izdelkov iz jadrovine (denarnice, mape ...), ki so jih za potrebe te kampanje prav iz njunih starih in ne več uporabnih jader izdelali v slovenskem podjetju Bulb Ventus, pa do celodnevnega tečaja jadranja z evropskima prvakinjama na njuni jadrnici 470 (za protivrednost donacije 200 evrov), za 500 evrov pa dobite en in edini Tinin dres z zadnje olimpijade v Londonu.

Dekleti torej s pripravami na osvojitev olimpijske kolajne mislita resno. Če želite biti del njune zgodbe o uspehu, vas vabita, da jima primaknete kakšen evro in/ali delite njuno kampanjo med svoje prijatelje, za kar se vama iskreno zahvaljujeta.

Kampanja je objavljena na naslovu https://makeachamp.com/tinaveronika

Torek 08 Sep 2015

Letošnje leto bomo dobili že tretjega slovenskega Skippeja leta. Po dveh slavnostnih dogodkih podelitve nagrade Skipper leta na sejmu Bonaca v Portorožu, bo letošnja podelitev v Ljubljani.

Nagrado Skipper leta so v letih 2013 in 2014 podelili v okviru navtičnega dogodka Bonaca v Marini Portorož. Po dveh uspešno izvedenih izborih in dveh slavnostnih prireditvah na Primorskem se letos zaključna prireditev seli v Ljubljano. Tudi tokrat bo potekala v bližini vode, na mestni plaži Ljubljana, na Laguni (http://laguna.si/). Zaradi selitve prireditve v Ljubljano, bo spremenjen tudi datum zaključne prireditve, finala, predtekmovanja in zbiranja nominacij. Zbiranje nominacij in predtekmovanje bo tako potekalo do 20.9.2015. V kolikor vašega favorita še ni med nominiranci, ga še vedno lahko nominirate na: http://skipperleta.com/. V finalni izbor se bo uvrstilo 10 skipperjev, ki so v predtekmovanju s svojo navtično zgodbo prepričali kar največ ljubiteljev navtike. Finalni izbor se bo pričel 21.9.2015 in bo potekal do 12.00 ure 1.10.2015, ko ne bo več možno glasovati. Kdo si bo letos priboril laskavi naslov Skipper leta 2015 bo znano na podelitvi, ki bo potekala 1.10.2015 ob 19.00 uri na mestni plaži Laguna v Ljubljani.

V prejšnjih letih se je zaključne prireditve udeležilo preko 250 navtikov, letos v Ljubljani pa organizator pričakuje še večjo udeležbo.

V letošnjem letu je nominiranih že preko 40 skipperjev, ki so s svojim spretnim krmarjenjem prepričali svoje posadke, da so jih nominirale za laskavi naslov. Letošnje nominirance za naziv Skipper leta si lahko ogledate na: http://skipperleta.com/glasovanje/nominacije. Zanje lahko tudi glasujete. Glas zanje lahko oddate vsak dan.

Rezervirajte si 1.10.2015 ob 19.00 uri za podelitev naziva Skipper leta 2015.

Se vidimo na Laguni, mestna plaža v Ljubljani.

Torek 08 Sep 2015

V Puli na Hrvaškem je minuli vikend v organizaciji JK Vega potekalo odprto prvenstvo Hrvaške v razredu optimist do 12 let.

Po treh dneh jadranja na morju pred Pulo, je prvo mesto osvojil slovenski jadralec Martin Fras (JK Izola). Naslov državnega prvaka Hrvaške je osvojil Matej Skočibušić (Maestral), naslov državne prvakinje pa Lucija Škopac (Clivo).

Skupna razvrstitev optimist U12:

1. Martin Fras (Izola)
2. Matej Skočibušić (Maestral)
3. Lucija Škopac (Clivo)

Optimist U12 - deklice:

1. Lucija Škopac (Clivo)
2. Tea Peteh (Maestral)
3. Noela Petešić (Uskok)

Prvenstvo Hrvaške U12:

1. Matej Skočibušić (Maestral)
2. Lucija Škopac (Clivo)
3. Luca Fajman (Opatija)

Prvenstvo Hrvaške U12 - deklice

1. Lucija Škopac (Clivo)
2. Tea Peteh (Maestral)
3. Noela Petešić (Uskok)

Vir: JZS.si; Foto: JK Vega

Torek 08 Sep 2015

Prejšnji teden se je pričela letošnja regata Clipper Round the World Race 2015-16. Na prvo etapo iz Londona proti brazilskemu Rio de Janiro se je podalo 12 posadk. Po sedmih dneh plovbe je prišlo do tragične nesreče na jadrnici IchorCoal.

Darren Ladd, skipper jadrnice IchorCoil je sporočil tragično vest, da je ponoči prišlo do nesreče. Ko so okrog polnoči pluli približno 120 nmi stran od portugalske obale, je začel pihati močnejši veter. Morje je bilo še relativno mirno, hitrost vetra pa se je povečala na 21-27 vozlov. Odločili so se, da bodo zmanjšali površino glavnega jadra. 49 letnega Andrewa Ashmana (Andy), je med manevrom udaril bum. Padel je v nezavest. Posadka mu je nemudoma nudila prvo pomoč, vendar ga niso uspeli spraviti k zavesti. Preko satelitskega telefona so poklicali v Praxas Medical Group, ki nudi daljinsko medicinsko pomoč ekipam na regati. Kljub vsem naporom, je izkušeni jadralec iz Orpingtona v Kentu izgubil bitko z življenjem.

Ostali člani posadke so nepoškodovani. Ekipa se je odločila, da bodo nadaljevali regato, Preusmerili so se v mesto Porto na Portugalskem, kje bodo predali truplo jadralca, nato pa nadaljevali regato proti Riu.

Andy naj bi na regati sodeloval še v etapah po južnem oceanu in etapi iz zahodne Ameriške obale do vzhodne skozi Panamski prekop. Njegove jadralske izkušnje segajo 30 let nazaj, ko je v Londonu pričel s prvimi jadralskimi podvigi. V svoji jadralski karieri je opravil praktično vsa šolanja od izkušenega člana posadke do izpita yachmaster.

Regata Clipper je bila ustanovljena pred 20 leti. Ker poteka vsako drugo leto, je letošnja deseta po vrsti. Smrt jadralca je prva usodna nesreča na regati. Do sedaj se jo je udeležilo preko 3300 amaterskih jadralcev. Letos se bo na celotni regati zvrstilo 700 jadralcev, ki bodo regato spremljali po etapah.

Regato bomo v celoti spremljali na eNavtiki.

Torek 08 Sep 2015

Zaradi premajhnega števila prijavljenih posadk je organizator regate Eurocup za 29er, predvidene za 11. do 13. september 2015, žal odpovedati.

Kot organizatorji regate Eurocup za 29er so se lani v JK Pirat izjemno izkazali, zato jim je evropska krovna organizacija razreda 29er letos ponovno zaupala izvedbo te regate. Žal pa je sočasno povečala tudi število držav, kjer regata poteka. Ker udeležba na vseh ni obvezna, je posledično v nekaterih državah število jadralcev izredno majhno, kar organizatorjem povzroča sive lase. S podobnim problemom so se lani soočili Švicarji, letos Poljaki in Švedi, kot kaže (glede na število prijavljenih udeležencev) pa verjetno tudi Finci in Čehi.

Ker so do preteklega petka, slab teden pred začetkom regate, prejeli samo tri prijave, so bili žal primorani regato odpovedati.

Ponedeljek 07 Sep 2015