Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V Dziwnowu na Poljskem se je danes, po dveh dneh ekipnega dela, nadaljevalo posamično svetovno prvenstvo razreda optimist.

Tokrat je bilo vetra končno dovolj, tako da so jadralci odjadrali še tri plove, skupaj sedem, in končali kvalifikacijsko serijo. Na vrhu razvrstitve je po sedmih odjadranih plovih mladi slovenski jadralec Rok Verderber. Z odličnim jadranjem v prvih dneh in današnjim prvim, drugim in tretjim mestom ima deset točk prednosti pred tajskim jadralcem Suthonom Yampinidom, na tretjem mestu pa je singapurska jadralka Jodie Ali. V zlato skupino sta se poleg Verderberja uvrstila tudi Daniel Cante, ki je po današnjem dnevu na 60. mestu ter Špela Hajdinjak, ki je na 67. mestu in 9. mestu med dekleti. V srebrni skupini bosta z jadranjem nadaljevala Janez Zabukovec, ki je trenutno na 103. mestu in Klemen Semelbauer na 115. mestu. Pred jadralkami in jadralci na prvenstvu sta še dva dni jadranja.

Vir: JZS.si

Četrtek 03 Sep 2015

Moto-Nautika svetuje:

Zaradi slabega vzdrževanja lahko pride do resnih okvar vašega motorja sredi sezone, ko je motor najbolj obremenjen. Zato so jesenski servisi še tako bolj pomembni oziroma nujni. Potrebni so za dobro delovanje vašega plovila, saj s tem preprečimo rjavenje in korozijo na vašem motorju. V podjetju Moto-Navtika vam nudijo kvalitetne in hitre servise plovil različnih znamk. Na mesto vas bodo poskrbeli in pripravili vaš čoln na zimovanje že od 36,00 EUR naprej.

Plovilo je po sezoni potrebno temeljito očistit in pripraviti na zimovanje. Primerno servisiranje plovila po sezoni zelo olajša pripravo plovila na drugo sezono. Materiali so bolj vzdrževani in bodo trajali dlje. Posebej pomembno je to pri napihljivih čolnih, kjer je pravilno vzdrževanje gume še kako pomembno za daljšo življenjsko dobo plovila. Zelo pomembni so zaščitni premazi, ki ščitijo vaš čoln pred zunanjimi vplivi in ga temeljito očistijo. Čistila znamke Yachticon temeljito očistijo trdovratno umazanijo, črne črte od dežja, olja in alge. KO je plovilo očiščeno, ga je priporočljivo premazati s posebnimi zaščitnimi premazi, ki ščitijo pred vremenskimi vplivi in umazanijo.

Po končani sezoni pa vas čaka prav posebna ponudba navtične opreme - 20%! Za več informacij vabljeni v njihovo spletno prodajalno www.motonautika-shop.com ali v največji prodajni center na Štajerskem (Ptujska c.63, Miklavž pri MB).

Sreda 02 Sep 2015

V Bosporski ožini v Turčiji sta v ponedeljek zopet trčili dve tovorni ladji.

Turške pomorske oblasti so sporočile, da sta v ponedeljek ob 23.30 približno 8 nmi severno od vhoda v Bosporsko ožino trčili dve tovorni ladji. Tanker Paros Wind je trčil v ladjo za prevoz razsutega tovora CS Jaden. Obe ladji sta močno poškodovani in sta trenutno zasidrani pred vhodom v ožino.

Tovorna ladja CS Jaden je bila naložena s pšenico, medtem ko je tanker Paros Wind prevažal nafto. Tanker je trčil v levi bok tovorne ladje in jo močno poškodoval, sam pa utrpel močnejše poškodbe premca.

Nesreča komercialnih ladij, ki se je zgodila v ponedeljek, je le ena izmed številnih, ki so se zgodile v zadnjih nekaj mesecih. Zakaj se je v letošnjem letu v Bosporski ožini zgodilo že toliko pomorskih nesreč, še ni jasno. Razloge bodo pokazale nadaljnje preiskave. Poglejmo si le dogajanje v zadnjih treh mesecih:

Junij 2015:

- Poln tanker Suezmax nasedel pred Istanbulom
- Trčila potniška ladja z nekaj 100 gosti na krovu v tanker za prevoz kemikalij v Dardanelah

Julij 2015:

- Nasedla ladja natovorjena z gnojilo v Dardanelah
- Tovorna ladja trčila v vilo v Bosporski ožini
- Turška tovorna ladja se je potopila po trku z ladjo za prevoz kontejnerjev pri vhodu v Črno morje

Avgust 2015:

- V Bosporju se je prevrnila ladja za prevoz premoga
- Bosporska ožina zaprta zaradi ladje, ki jo je brez nadzora nosilo po ožini

Vir: Turški generalni urad za pomorsko varnost

Sreda 02 Sep 2015

V četrtek je zagorelo na italijanski jahti, ki je plula zahodno od Dugega otoka.

Ob 14.15 uri je posadka motorne jahte Laura V, ki meri 21m v dolžino, poklicala na pomoč, ker je na njihovi jahti izbruhnil požar. V času nesreče je bila na jahti 5 članska posadka. V komunikaciji s posadko barke, so ugotovili da je požar izbruhnil, ko so pluli med otokoma Mežanj in Lopata, na zahodni strani Dugega otoka. Zaradi življenjske ogroženosti, je posadka plovilo zapustila na pomožnem čolnu. Noben izmed štirih Italijanskih in enega hrvaškega državljana ni bil poškodovan. Jahta je v tem času prosto plula na poziciji, kjer jo je posadka zapustila. Na lokacijo so napotili gasilsko plovilo, ki je požar pogasila in ga zavarovala pred ponovnim vžigom.

V času nesreče se je na jahti nahajalo preko 1500 l pogonskega goriva. Po uspešnem gašenju so voditelju italijanske jahte naročili komercialno vleko plovila v Sutomiščico.

Kako se preventivno zaščititi pred požaron na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!



Vir: MMPI, slika je simbolična

Torek 01 Sep 2015

Sreda je bila tragična za dva potapljača na otoku Šolta.

V centru za usklajevanje iskanja in reševanja na morju so v sredo, 26.8. prejeli klic, da sta na otoku Šolta pogrešana dva potapljača. Luška kapitanija Split in Pomorska policija sta nemudoma organizirali iskalno akcijo.

Hrvaški in nemški potapljač sta se potapljala v podmorski jami na otoku Šolta v bližini zaliva Poganica. V zaliv sta priplula z lastnim gumenjakom. Ker se nista vrnila v predvidenem času, so družinski člani ob 23.51 uri poklicali na pomoč. Plovili Luške kapitanije Split in Pomorske policije sta se nemudoma odpravile na lokacijo, kjer so predvidevali, da se nahajata potapljača. Ponoči so na navedeni lokaciji našle le njun gumenjak. Zaradi teme so morali iskalno akcijo prekinit, nato pa so jo nadaljevali takoj po zori. V akcijo so vključili specialno potapljaško enoto, ki je ob 12.15 uri  v podmorski jami na globini 47 metrov našla enega potapljača, ki je bil takrat že mrtev. Truplo so dvignili na površino. Zaradi slabe vidljivosti v jami, so akcijo ob 16.00 uri prekinili in jo nadaljevali v petek zjutraj, kjer so nadaljevali z iskanjem drugega potapljača. Truplo potapljača so odpeljali v luko Lora pri Splitu.

Potapljača sta si izposodila potapljaško opremo v potapljaškem klubu na Braču ter se sama odpravila na potop.

Druga nesreča se je zgodila v bližini Baške na otoku Krk. Ob 12.20 uri so delavci Luške kapitanije Šilo prejeli nujen klic, da potrebujejo nujen medicinski prevoz za potapljača, ki je v izjemno slabem zdravstvenem stanju. Po prihodu na pozicijo so ugotovili, da se je 48 letni nemški potapljač pridružil skupinskemu potopu v zalivu Samonjin na otoku Prvič. Ne dolgo po začetku drugega potopa ob 10.30 uri, se je na globini 15 m začel nekontrolirano potapljati. Voditelj potapljaške skupine ga ja ujel na globini 27 m in ga izvlekel na površino. Takoj po prihodu na ladjo, so pričeli z reanimacijo  in odpluli proti Baški na otoku Krk, kjer so pristali ob 10.55 uri. Na obali jih je že čakala medicinska pomoč, ki ga kljub vsem naporom ni uspela oživiti in ob 12.25 ugotovila njegovo smrt.

Torek 01 Sep 2015

Ta konec tedna,  v soboto, 5. septembra, bo Piranski zaliv ponovno živel za surfanje in supanje! Vabimo vas na tradicionalno osmo Piranjo 2015, ki jo tudi letos organiziramo pod okriljem Jadralnega kluba Pirat iz Portoroža.

V soboto bomo kot običajno začeli z windsurf regato (predviden start je ob 12. uri), ob 15. uri pa bo start SUP regate, ki bo tudi letos štela za Pokal Slovenije. Regati se bosta odvijali v vsakršnih vremenskih razmerah, ki bodo dopuščale izpeljavo tekmovanja. Jadralci bodo opremo izbrali po svoji presoji in bodo na tej podlagi razvrščeni v razrede. Letošnja novost v jadralnem delu je »nov« razred D2 (tip A) s starimi, trikotnimi jadri, s katerim želimo ohranjati dediščino jadranja na deski. Po zadnjih informacijah se obeta močna ekipa iz Zoo Station Velenje. Uvajamo tudi posebno točkovanje za otroke pod 12. letom. V SUP delu pa se letos tudi uradno dodaja regata za otroke pod 12. letom.

Sledilo bo tradicionalno popoldansko druženje ob podelitvi nagrad ter bogat srečelov, zvečer pa dobra zabava, kakršnih smo na Piranjah že vajeni.

V sklopu Piranje bosta v večernem delu programa naši odlični jadralki, olimpijki in aktualni evropski prvakinji v razredu 470 Tina Mrak in Veronika Macarol z nami praznovali odlično sezono in naslov evropskih prvakinj ter predstavili svoj nov videospot, namenjen zbiranju sredstev preko množičnega financiranja (crowdfunding) na portalu MakeAChamp. S kampanjo bosta začeli prihodnji teden in zelo vam bomo hvaležni, če ji boste lahko nekaj pozornosti namenili tudi v vašem mediju.

Za več informacij lahko obiščete uradno spletno stran www.piranja.si ter  FB stran Piranja Race, kjer so objavljeni tudi razpis regate, regatna navodila in ostale pomembne informacije.

Arhivska fotografija nekaterih pionirjev slovenskega jadranja na deski, na njej pa, z leve: Sandi Gabrovšek, Sanda Merc, Helena Burger, Radovan Rogelja, Dušan Puh (v 1. vrsti), Saša Stepanov, Iztok Šoba, Damijan Vuk, Boris Stepanov.

Torek 01 Sep 2015

Four Winns je svojo široko paleto plovil za dnevne izlete in zabavo dopolnil z modelom, ki bo pognal kri po žilah tudi največjim zaljubljencem v vodne športe.

Four Winns TS 222 ponuja najsodobnejše pripomočke, ki jih tovrstna plovila premorejo, in še več.

Omeniti velja hiter balastni sistem, s pomočjo katerega lahko plovilo sprejme več kot 600 kg balasta in tako ustvari ustrezen val za vrhunske užitke na vodi. Balastni tanki so nameščeni levo, desno ter centralno in jih je mogoče upravljati posamično. Glede na to, ali gre za wakeboarding, wakesurfing ali smučanje na vodi, je značilnosti vala možno spreminjati tudi z povečanimi trim flapi. Za optimalne pogoje med športnimi aktivnostmi skrbi tudi digitalni sistem za upravljanje hitrosti in obratov Zero Off. Kot eno prvih plovil na svetu pa je novi model opremljen tudi z revolucionarnim pogonom Volvo Penta Forward Drive Propulsion. Najbolj očitna razlika v primerjavi s konvencionalnimi pogoni sta propelerja, nameščena na sprednji strani pete, nov sistem pa omogoča boljšo odzivnost ter večji izkoristek goriva.

Seveda pa je plovilo primerno tudi za sproščene dnevne izlete za večjo družbo, prostoren kokpit  ter  veliko površin za uživanje na soncu pa zagotavljajo, da so tudi manj adrenalinski trenutki zelo prijetni. Več informacij je na voljo pri zastopniku, podjetju As Boats iz Frama.

Info:  www.as-boats.si

Torek 01 Sep 2015

Minuli vikend je JK Olimpic v sodelovanju z JZS in CKŠP Izola izvedel prvo Ribiško regato, ki je štela za državno prvenstvo v jadralnem razredu Laser 4.7.

V čudovitih jadralnih pogojih na regatnem polju pred Izolo je bilo izpeljanih vseh šest načrtovanih plovov. V konkurenci dvanajstih jadralcev iz Slovenije in Italije se je v danih razmerah najbolje znašel Taš Kolman iz JK Burja, ki je z absolutno zmago osvojil naslov državnega prvaka pred Andrejem Frasom iz JK Izola, tretje mesto na državnem prvenstvu je zasedel Maj Musa Olivieri iz JK Olimpic. V konkurenci deklet je slavila Lara Ros iz KVŠ Velenje.

Ribiško regato so za medsebojni klubski obračun izkoristili tudi najmlajši optimisti, kjer je največ iznajdljivosti pokazal Jakob Musa Olivier (JK Olimpic), sledil mu je Gašper Babič iz JK Izola, medtem ko je tretje mesto osvojila Vida Borštnar (JK Olimpic).

Organizator obljublja, da bo regata postala tradicionalna v želji pritegniti še več jadralcev, ki jim v Izoli za Ribiški praznik zagotovo ne bo dolgočasno.

Vir: JZS.si

Torek 01 Sep 2015

Za surfanje ne potrebujete več ne valov ne vetra.

Podjetje Onean je predstavilo novo desko za surfanje. Sedaj ne potrebujete več ne vetra ne valov, da lahko uživate v adrenalinskem deskanju.

Nova deska za surfanje ima vgrajen električni motor, ki omogoča hitro deskanje po vodi, kjer ni ne vetra ne valov. Z njo lahko po vodi plujete počasi, če pa ste adrenalinski odvisnik, pa lahko z njo dobesedno drvite po vodni gladini. Deska deluje tiho in je okolju prijazna. Trenutno so trgu ponudili dva modela s katerim bodo pokrili želje dveh segmentov kupcev. Na voljo so z različnimi močmi pogona, tako da si lahko vsak izbere sebi najprimernejšega.

Model Manta je večji in ima izjemno plovnost in stabilnost. Namenjen je tistim, ki bi se na vodi radi sprostili in uživali v mirni plovbi z majhno hitrostjo. V dolžino meri 230 cm, ima volumen 200 l in tehta 16 kg. Poganja ga 450W električni motor in dosega hitrosti plovbe do 7 km/h (4 vozle).

Model Carver je prava izbira za adrenalinske užitkarje, ki bi radi drseli po vodni gladini. Deska v dolžino meri 245 cm, ima volumen 170 l in težo le 12 kg. Vgrajen ima električna motor z močjo 4400 W. Kolikšna je največja hitrost plovbe, ki jo razvije deska, še ni znano, saj vsi testi še niso opravljeni.

Pri razvoju je sodelovalo podjetje Bizintek engineering and design, ki je razvilo električne komponente, podjetje Aquila Boards, pa je poskrbelo za učinkovite vodne črpalke.

Cena hitrejše zmogljivejše deske znaša 3.450,00 EUR, manjše in počasnejše pa 3.600 EUR. Cena dodatne baterije za pogon znaša 1.150,00 EUR.

Več na: www.onean.com

Torek 01 Sep 2015

V počastitev 20-letnice uresničevanja vizije slovenskega poslovneža in podjetnika Igorja Simčiča, ustanovitelja projekta Esimit Europa, se je na terasi jahtnega kluba Yacht Club de Monaco v Monte Carlu, za katerega tekmuje jadnica Esimit Europa 2, zbralo skoraj 200 povabljenih.

Med gosti in prijatelji projekta so bili tudi ministri, poslanci Evropskega parlamenta, veleposlaniki in konzuli,  sponzorji in partnerji ter voditelji jadralnih organizacij iz več evropskih držav, ki jih družijo strast do jadranja ter podpora temu edinstvenemu mednarodnemu projektu. Slovesni dogodek je potekal pod častnim pokroviteljstvom predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja in predsednika Republike Ciper Nicosa Anastasiadesa.

Esimit Europa že dve desetletji uspešno združuje šport, diplomacijo, družbeno odgovornost, kulturo in gospodarstvo. Od leta 1995, ko je projekt prejel prvo uradno podporo županov Gorice in Nove Gorice, je vedno več diplomatov prepoznavalo simbolni pomen projekta v športnem spodbujanju vsestranskih vrednot. Prvo desetletje je bilo zaradi plemenitih prizadevanj vseh vpletenih v projekt okronano z uradnim pokroviteljstvom Evropske komisije in Evropskega parlamenta ter z dovoljenjem za plutje pod zastavo Evropske skupnosti. Nato pa sta se prepoznavnost in doseg projekta korak za korakom še povečevala. Danes sporočilo projekta Esimit Europa o prijateljstvu in sodelovanju že presega evropske meje. Z uradnim sprejemom Igorja Simčiča pri generalnem sekretarju Združenih narodov njegovi ekscelenci Ban Ki-moonu je projekt prejel tudi prestižno priznanje te ugledne mednarodne organizacije. V vseh teh letih je tako prvi korak jadralnega povezovanja dveh Goric na različnih straneh državne meje med Slovenijo in Italijo zrasel do svetovnih razsežnosti.

"Ves čas me je spodbujala prav ta vizija, da, le združeni kot prijatelji in ponosni, da smo Evropejci, lahko dosežemo zastavljene skupne cilje,« je povedal Igor Simčič ter se zbranim v Monte Carlu zahvalil za podporo v vseh letih.

Častni pokrovitelj Borut Pahor, predsednik Republike Slovenije, ki je moral zaradi drugih obveznosti zadnji trenutek odpovedati prisotnost na jubilejni slovesnosti, je v sporočilu med drugim zapisal: »Ta projekt Igorja Simčiča, rojen v Sloveniji, nam je vsem navdih in zgled, vreden posnemanja. Z nepopustljivo odločnostjo mu je uspelo preseči meje in prav v zadovoljstvo mi je videti, kako je svoje sporočilo o združevanju zmogel prenesti tako velikemu številu ljudi. Simčiču in njegovemu moštvu želim še veliko uspehov v prihodnje ob moji popolni podpori.«

Ob vseh diplomatskih dosežkih je bil projekt vedno odmevno zastopan tudi na morju. S prvima jadrnicama imenovanima Nova Gorica - Gorizia in nato Esimit Slovenija - Furlanija-Julijska krajina, ki sta bili za dobro polovico manjši od današnje Esimit Europa 2, je mešana posadka odličnih slovenskih in italijanskih jadralcev je pogosto zmagovala v svojih kategorijah. Izjemne uspehe je dosegala tudi Esimit Europa 1, predhodnica današnje jadrnice. To je bila 60 čeveljska Grand Prix regatna jadrnica in z njo je tudi posadka postajala vedno bolj mednarodna in profesionalna.  Leta 2010, ko je glavno sponzorstvo projekta prevzelo podjetje Gazprom, plemenito poslanstvo uresničuje ena najhitrejših in tehnološko najbolj naprednih jadrnic na svetu Esimit Europa 2 in njena mednarodna posadka najboljših jadralcev iz 11 evropskih držav, ki jih prav vse krasijo številna evropska, svetovna ali olimpijska odličja ter kolajne, dosežene na najpomembnejših jadralnih tekmovanjih.

Zmagovito moštvo Esimit Europa 2 je tokratni denar za dobrodelnost namenilo otrokom sirotišnice "Mladost" v Boki Kotorski.

Torek 01 Sep 2015