Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V Rabcu na Hrvaškem je minuli vikend v organizaciji JK Kvarner Rabac potekalo odprto državno prvenstvo Hrvaške za kadete (U16) za razrede optimist, laser 4.7, 420 in Techno 293, ki se ga je udeležilo več kot 230 mladih jadralk in jadralcev iz Italije, Avstrije, Madžarske, Turčije, Srbije, Slovenije in Hrvaške.

V štirih dneh so jadralci odjadrali štiri plove v močnem jugu in burji. V razredu optimist, kjer je nastopilo šest slovenskih predstavnikov, je v konkurenci 170 jadralcev Martin Fras (JK Izola) osvojil odlično tretje mesto v absolutni razvrstitvi in prvo mesto v kategoriji do 12. let. Daniel Cante (JK Izola) je regato končal na sedmem mestu in kot drugi v kategoriji do 12 let, Katarina Sedmak (JK Izola) je osvojila skupno 11. mesto in četrto mesto med kadetinjami, Elisa Sedmak (JK Izola) je končala na 126. mestu, Toni Benčič (JK Pirat) na 163. in Marina Vrščaj (WSC Črnomelj) na 167. mestu.

Vir: JZS.si

Četrtek 24 Sep 2015

 

Če čarobnosti plovbe z gumenjakom sami še niste doživeli, ste jo morda začutili v načinu, kako vaši prijatelji ali znanci pripovedujejo o svojih morskih dogodivščinah.

Neskončne vodne površine zavzemajo tri četrtine zemeljske površine in nič nenavadnega ni, da v nas vzbujajo takšno navdušenje. Nihče, ki je kadarkoli plul proti horizontu, ne more trditi, da trenutki, preživeti na morju, jezeru, ali reki niso dogodivščina prav posebne vrste. V primeru da ste se je nalezli in bi se želeli z vašimi najbližjimi podati na nepozabno druženje na vodi, vam pri podjetju Moto-nautika rade volje priskočijo na pomoč z ugodnim potrošniškim kreditom.

Zato obiščite Moto-nautiko in si oglejte posezonsko akcijo vseh plovil iz zaloge! Izkoristite 10% prihranek za nakup novega plovila z dodatno opremo ali privarčujte -20% na testni model iz linije golden line!

Ker razumejo posebnosti morskih dogodivščin ter vse, kar sodi zraven, so zato na vašo željo znesek kredita pripravljeni povečati še za par vodnih smuči, tubo, potapljaško opremo ali prikolico za prevoz vaše nove pridobitve.

Spletna trgovina: www.motonautika-shop.com
Za več informacij oziroma ponudbo, obiščite spletno stran: www.grandboats.si, pišite preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., ali pokličete preko telefona: 02 629 04 00 oz. 031 386 951

Četrtek 24 Sep 2015

Na nedavno končanem salonu plovil v Cannesu je bilo predstavljeno plovilo Dufour 460, ki kot prvi serijski model ponuja JET THRUSTER kot opcijsko opremo vgrajeno že v ladjedelnici.

Predstavniki Dufourja so bili navdušeni nad sistemom. JET THRUSTER combi nudi močen potisk na premcu in krmi, še posebno zaradi oblike D460 katere trup je širok in dolg, ter ne preglobok na premcu in krmi. Vgradnja klasičnih bočnih motorjev ne bi bila učinkovita, ker bi jih morali namestiti bliže sredini plovila. JET THRUSTER je optimalnem sistem saj šobe za izpust vodnega curka ne zavzamejo veliko prostora in jih lahko namestimo na skrajne točke premca ali karme plovila.  Tako je navor kar največji in učinkovitost sistema optimalna.

Natančno ponudbo z vključeno vgradnjo za vaše plovila vam na zahtevo pripravijo v podjetju Moveon, ki je zastopnik za Slovenijo.

Sistem JET THRUSTER je izdelan na Nizozemskem v Holland Marine Parts. V Sloveniji je pooblaščeni zastopnik VESSELSPA ™ . Več informacij na http://vesselspa.com

Kontaktni podatki:

Moveon d.o.o., Kranjska 4, SI-4240 Radovljica, Slovenija
T: +386 5 910 25 33
M: +386 40 231 372
E:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Skype: gregavog
 

Delovanje sistema  JET THRUSTER na Dufour 460

Četrtek 24 Sep 2015

Kardinalne oznake označujejo različne nevarnosti za plovbo (plitvine, čeri, razbitine ...) in nam jih pomagajo zaobiti, saj nakazujejo stran, po kateri je potrebno pluti.

Oznake so črno-rumene barve, na njih je vrhnje znamenje v obliki dvojnega stožca, ki je najpomembnejši element kardinalnih oznak podnevi. Na njih je tudi bela luč, ki je najpomembnejši element kardinalnih oznak ponoči.

Kardinalna oznaka za sever (N) nas obvešča, da je za izognitev nevarnosti treba zaobiti oznako po severni strani. Vrhnje znamenje predstavljata dva stožca, ki sta z vrhoma obrnjena navzgor. Barva oznake je črna nad rumeno (Č Ru), na njej je bela luč, ki utripa s kratkimi ali zelo kratkimi bliski (B K ali B ZK).

Primer:

Kardinalna oznaka sever (N) na severni strani otoka Rab severozahodno od rta Šilo.

Video:

Sreda 23 Sep 2015

V naslednjih mesecih bo Bavaria predstavila nov koncept jadrnic Cruiser, tokrat najmanjšo Cruiser 34.

Dolžina pod 10m, tri kabine in dve krmilnimi kolesi! Škota glavnega jadra bo iz kokpita prestavljena pred sprayhood, ob mnogih novitetah bo kokpit prenovljen in ergonomsko še prijaznejši do jadralca. Nizka cena moderne jadrnice in nizki vzdrževalni stroški zaradi dolžine pod 10m bodo zagotovo racionalni argumenti za nakup nove jadrnice!

Ne pozabite na jesenske popuste, ki jih boste deležni ob nakupu nove jadrnice Bavaria Yachts. Za več informacij nas pokličite še danes.

Več info na www.tty.si; tel.: 01 23 45 370

Sreda 23 Sep 2015

V ponedeljek, 21.09.2015 je prišlo do tragične nesreče med potopom pri otoku Brač.

V ponedeljek v dopoldanskih urah so sporočili iz Luške izpostave Milna na otoku Brač, da so pričeli z akcijo nujnega medicinskega prevoza mlade hrvaške potapljačice. S službenim plovilom so jo odpeljali v Split.

24 letna Hrvatica je bila udeleženka potapljaškega tečaja. Petčlanska skupina se je potapljala v bližini zaliva Travna med krajem Pučišča in luko Povlja, kamor so pripluli z potapljaškim plovilom. V ponedeljek je potekal že šesti dan tečaja. Pri prvem potopu se je na globini 5 m začela nekontrolirano obnašati, zato jo je voditelj potopa D.P. nemudoma potegnil iz morja in obvestil center za pomoč o nezgodi. Nemudoma so se odpravili v Milno, kjer so jo predali na službeno plovilo Luške izpostave Milna. Odpluli so v luko Zenta v Splitu, kjer so jo prevzeli delavci nujne medicinske pomoči ter prepeljali v bolnišnico. Kmalu po prihodu v bolnico je mlada potapljačica izgubila bitko za življenje.

Vir: MMPI

Sreda 23 Sep 2015

Z današnjim dnem se je pričel finalni izbor Skipperja leta 2015.

Od danes, 21.9.2015 od 00.00 ure zjutraj poteka finalni izbor za laskavi naziv Skipper leta 2015. V predtekmovanju se je za uvrstitev v finalu potegovalo 40 nominiranih skipperjev, ki so si po mnenju njihovih posadk, zaslužili, da postanejo Skipper leta 2015. Med letošnjimi finalisti so skipperji, ki so svoje veščine pokazali na domačih in tujih regatah, skipperji, ki plujejo po Jadranu, Mediteranu in oceanih, ter skipperji, ki ves prosti čas preživijo na jadrnicah in skrbijo za varno in zabavno plovbo svojih posadk.

Letošnji finalisti so:

Gregor Božič - glasuj zanj na tej povezavi!

Tomaž Vengar - glasuj zanj na tej povezavi!

Samo Gabrijelčič - glasuj zanj na tej povezavi!

Peter Kočjaž - glasuj zanj na tej povezavi!

Stane Nemec - glasuj zanj na tej povezavi!

Dušan Ušeničnik - glasuj zanj na tej povezavi!

Mitja Zupančič - glasuj zanj na tej povezavi!

Rene Mišak - glasuj zanj na tej povezavi!

Borut Hribovšek - glasuj zanj na tej povezavi!

Matej Rozman - glasuj zanj na tej povezavi!

Za svojega favorita lahko glasujete 1x na dan! Za glasovanje je potrebna registracija!

Finalni izbor bo potekal do 1.10.2015 do 12.00 ure. Kdo je zmagovalec letošnjega izbora, bomo izvedeli na podelitvi nagrade Skipper leta 2015, ki bo v četrtek, 1.10.2015 ob 19.00 uri na Laguni, mestni plaži Ljubljana (bivši Štern).

Rezervirajte si 1.10.2015 ob 19.00 uri za podelitev naziva Skipper leta 2015.

Ponedeljek 21 Sep 2015

Neverjetno vendar resnično. Si lahko zamislite, da vam v marini prerežejo privezne vrvi in vas naženejo iz marine, čeprav na plovilu ni skipperja?

Točno to se je zgodilo prejšnji mesec v marini Orsan pri Dubrovniku. K sreči je uspelo posadki na jadrnici posneti video, da ne bi dvomili v resničnost njihovih izjav.

Poljska jadrnica Jagiellonia je 19.8.2015 zaradi močnega vetra vplula v luko Orsan pri Dubrovniku. Na privezu so nameravali ostati le toliko časa, da se veter poleže. V luki so jih zavrnili in jim rekli, da morajo nemudoma izpluti. Ne smemo pozabiti navesti dejstva, da so se privezali na privez, ki je namenjen drugemu plovilu, ki pa ta čas ni bil na privezu. Takoj ko so pristali v luki, je skipper odšel s plovila na bankomat in naj bi se kmalu vrnil. V tem času so jih delavci marine poizkušali odgnati s priveza. Kljub temu, da so jim povedali, da skipperja ni na plovilu so vzeli nož ter jim prerezali privezne vrvi.

Po objavi videa na Youtube, so za komentar povprašali tudi direktorja Jadralnega kluba Orsan, Marka Prosenico, ki je povedal: »Priplula je jadrnica, čarter z osem ali devetimi osebami na krovu. Niso hoteli predati dokumentov plovila. Kdo ve od kod so prišli. Najverjetneje iz Črne Gore, ker če bi bilo drugače bi predali dokumente. Ko smo videli, da ne želijo dati dokumentov, smo poklicali policijo, oni pa so trdili, da je to stvar kapitanije. Verjetno so v akvatorij vstopili nelegalno. Kapetanija nas je preusmerila na policijo. Ti z ladje se niso hoteli odvezati ne z obale ne z morja. Mi smo jim enostavno odvezali vrvi, da ne bodo na naši obali. Rešili smo se hudičev. Ne vem, če je bil skipper z njimi ali ne, ker niso želeli predati ne osebnih ne ladijskih dokumentov. To je pogoj da jih zadržimo, da vemo kdo so. Lahko so tihotapci droge ali pa ljudi. Niso hoteli pokazati dokumentov. Iz kluba so jih hoteli odvezati a z ladje tega niso pustili in nam grozili, da bodo vse objavili na YouTube. Ničesar nismo naredili narobe. To samo video tako prikazuje. Posnet je le konec. Ko so zagrozili z videom, je naš človek ponorel, šel v kuhinjo, vzel nož in prerezal vrvi. Nato so odšli vendar ne vem kam, niti me ne zanima. Kaj bomo s takimi pirati. To je neka stara lesena jadrnica dolga 11m. Zakaj niso šli v Gruž, temveč se privezali med naše jadrnice in mislili, da tega ne bomo opazili. Če bi bili normalni, bi prišli, se predstavili in nas prosili če lahko ostanejo. Izgleda kot, da smo mi neki pobalini. Moramo se zaščititi. Potrebno se je ravnati po pravilih in redu, ki velja v mestu, kamor prideš. Nismo od včeraj. Mi smo 80 let star klub. Vedno so prihajali tujci. Zadnje čase prihaja vse več črnih čarterašev in divjakov, ki ne znajo upravljati z plovilom in niso kulturni. Večinoma je črni čarter. Ne ve se, kdo so in kaj so. Ne smemo se pustiti, drugače nas bodo požrli.", je končal direktor Prosenica.

Prispevek je le povzetek dogajanja v marini Orsan 19.8.2915 in ne odraža mnenja eNavtike. V videu si lahko ogledate posnetek dela dogajanja v marini, v izjavi direktorja Jadralnega kluba Orsan, pa drugo videnje dogodka. Napake so bile storjene na obeh straneh.

Ponedeljek 21 Sep 2015

Tracking Master je majhna taktična navigacijska naprava v velikosti zapestne ure.

Tracking Master ja majhna naprava, ki jo nosimo na zapestju kot zapestno uro. Namenjena je spremljanju in analiziranju vetrovnih pogojev in smeri plovbe med regatami ali pa na rekreativnemu jadranju.

Za natančno jadranje je potrebno navigacijsko napravo nastaviti preko treh nastavljivih obročkov. En služi nastavitvi smeri vetra, drugi smeri plovbe med začetno in končno točko. Ko napravo nastavimo, nam bo ta povedala ali plujemo v idelani smeri ali bi bilo pametno smer plovbe spremeniti. Med plovbo pa jo lahko uporabljamo tudi kot ročni kompas.

Novost iz Danskega podjetja je enkraten dodatek k običajnim navigacijskim napravam na krovu. Uporabljajo ga že številni jadralci na velikih jadrnicah, izjemno uporaben pa je tudi za jadralce na manjših plovilih, kjer ni prostora za namestitev večjih inštrumentov. Proizvajalci trdijo, da je jadranje z napravo Tracking Master pametnejše.

Več na: http://tackingmaster.com/

Ponedeljek 21 Sep 2015

V soboto, 19.9. se je med plovbo v bližini otoka Premuda močno poškodovala švicarska turistka.

Ob 13.00 uri so v centru za reševanje na morju prejeli nujen klic z motorne jahte Lenticchia, ki pluje pod Nizozemsko zastavo. Ena izmed članic posadke, švicarska državljanka V.R. stara 70 let, je med plovbo padla in se močno telesno poškodovala. V akcijo reševanja so nemudoma vključili Luško izpostavo Silba in Luško kapitanijo Zadar. Ker so v času nesreče pihali močni južni vetrovi, so na lokacijo pred luko Krijal na otoku Premuda napotili plovilo Luške kapitanije Zadar, ki je bilo edino primerno za reševanje v visokih valovih in sunkih južnega vetra. O dogajanju so obvestili tudi dežurno zdravnico na otoku Silba, ki se je nemudoma odpravila na otok Premuda. Ob 16:10 uri so poškodovano Švicarko prevzeli na plovilo Luške kapitanije in jo pod nadzorom zdravnice odpeljali v zadarsko bolnišnico, kamor so prispeli ob 17:40 uri.

Ponedeljek 21 Sep 2015