Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Splitska kapitanija je prejšnji teden izvedla že tretjo akcijo Varnost na morju 2015 in ugotovila številne nepravilnosti pri plovbi.

Delavci Luške kapitanije Split so v splitskem akvatoriju izvedli že tretjo letošnjo akcijo kontrole pomorskega prometa. Tokrat so plovbo kontrolirali na področju Omiša, Baške Vode, Makarske, Podgore, Igrane, Milne, Bola, Jelse, Hvara, Paklenih otokov, Trogira, Rogača, ter Velega in Malega Drvenika.

V akciji so pregledali 28 plovil ter izrekli kar 24 prekrškovnih nalogov. Pregledali so 4 ladje ter 24 jaht in bark. Polovica je bilo domačih, polovica pa tujih.

Najpogostejši prekršek je bil zopet glisiranje v pasu 300 m od obale, kjer je to prepovedano. Za ta prekršek so kaznovali kar 16 voditeljev plovil. Drugi prekrški so bili še plovba brez plovnega dovoljenja, plovba v pasu 20 m od obale in pomanjkljiva dokumentacija na plovilu. Za prekrške so izrekli kazni v višini 45.600,00 HRK oziroma 6.100 EUR.

Ponedeljek 17 Avg 2015

Liam Orel se je ta vikend na Gardskem jezeru udeležil regate za pokal Michele Nogler 2015 v jadranju na deski v kategoriji slalom.

Petek je izkoristil za trening pred regato. Včeraj organizatorjem zaradi pomanjkanja vetra ni uspelo izpeljati nobenega plova, kljub temu je Koprčan dan izkoristil za trening. V soboto so regato vendarle izpeljali. Liam Orel je v konkurenci 51 jadralcev na deski iz Italije, Avstrije, Nemčije, Nizozemske in Slovenije zasedel četrto mesto v članski konkurenci, drugo v kategoriji do 20 let in prvo mesto v kategoriji do 17 let.

Vir: JZS.si; Foto: Circolo Surf Torbole / Moan

Ponedeljek 17 Avg 2015

Marina de Gloria v Riu de Janeiru bo med 15. in 22. avgustom gostila predolimpijsko regato, na kateri se bodo pomerile najboljše jadralke in jadralci olimpijskega jadranja. Med njimi so tudi trije slovenski predstavniki, ki so že osvojili mednarodne olimpijske norme, in sicer Vasilij Žbogar v razredu finn in posadka Tina Mrak in Veronika Macarol v razredu 470.

Predolimpijska regata predstavlja glavno generalko za jadralke in jadralce, ki se bodo prihodnje leto avgusta že potegovali za olimpijske medalje.

V zalivu Guanabara na prizorišču olimpijskih iger prihodnje leto se je že zbralo 339 jadralk in jadralcev iz 52 držav, med katerimi so nekateri že pustili svoj pečat na olimpijskih igrah, na seznamu pa so tudi nova imena, ki se bodo morala še dokazati. Na predolimpijski regati se bodo pomerili tudi trije slovenski predstavniki, ki so si mednarodno olimpijsko normo prijadrali že lani na svetovnem prvenstvu olimpijskih razredov v Santanderju v Španiji. Vasilij Žbogar ter Tina Mrak in Veronika Macarol so na predolimpijsko regato odpotovali sproščeni in brez rezultatskih pričakovanj. Njihov glavni namen je čim bolje spoznati razmere na regatnem polje in logistiko na prizorišču.

Tina Mrak in Veronika Macarol sta letošnjo sezono odlično začeli in si v začetku julija v Aarhusu na Danskem prijadrali naslov evropskih prvakinj v razredu 470, ki je tudi s psihološkega vidika dobra popotnica za odštevanje do olimpijskih iger. Tina Mrak se je s Tejo Černe že udeležila olimpijskih iger v Londonu, za Veroniko Macarol pa bo to povsem nova izkušnja.

»Kontejner z opremo je zamujal, zato smo izgubili nekaj treningov na morju. Danes smo jadrali izven zaliva, kjer je veter nekoliko stabilnejši, je pa zato toliko večji val. Že nekaj dni prevladujejo srednji do močni vetrovi, veter pa naj bi v naslednjih dneh oslabel, vendar val z odprtega morja ostaja.«, je o prvih vtisih z regatnega polja povedala Tina Mrak. »Na predolimpijski regati bova jadrali s izposojeno jadrnico, imava le svoj jambor in jadra. Nova jadrnica septembra potuje na svetovno prvenstvo v Izrael, ki je za naju letos bolj pomembno, v Riu pa bova jadrali s izposojeno opremo. Pozna se tudi velika razlika med reprezentancami, nekatere imajo večjo ekipo in tudi po več kontejnerjev, ki so preurejeni v delavnice, masažne sobe, garderobe, pisarne … Konkurenca bo močna, vse najine največje tekmice so že nekaj časa na prizorišču in so z razmerami boljše seznanjene kakor midve, vendar se s tem ne obremenjujeva. Najin cilj ostaja spoznavanje razmer in regatnih polij. Na predolimpijski regati bomo vsak dan jadrali na drugem polju in s tem pridobili veliko novih informacij.«

Najuspešnejši slovenski jadralec Vasilij Žbogar, ki ima za seboj že štiri olimpijske regate in dve olimpijski medalji v razredu laser (bron, Atene 2004 in srebro, Peking 2008) je zadnji del treningov pred odhodom v Brazilijo opravil v Valenciji. Dnevi na španskem morju so bili zelo dragoceni, saj je zaradi poškodbe in dveh zlomljenih reber izgubil pet tednov treningov.

»Glede na poškodbo so treningi v Valenciji potekali dobro. Želel sem narediti čim več treningov na vodi, da si vrnem občutek na jadrnici, predvsem pa sem želel videti, koliko me poškodba ovira pri jadranju, a na srečo me ni. Se mi pa pozna pomanjkanje vzdržljivosti, po eni uri treninga sem namreč že zelo utrujen,« je o zadnjih pripravah povedal Vasilij Žbogar, ki v Riu tokrat nima visokih rezultatskih ciljev: »Na predolimpijski regati bom jadral s staro jadrnico in staro opremo, saj je nova na poti na svetovno prvenstvo na Novo Zelandijo. Tudi pomanjkanje treningov v obdobju po evropskem prvenstvu se še pozna, tako da moj prvi cilj ni vrhunski rezultat, pač pa spoznavanje razmer na regatnem polju in usklajevanje logistike na obali. To bo za priprave na igre zelo pomembno in temu bom posvetil največ pozornosti.«

Predolimpijska regata predstavlja glavno generalko za jadralke in jadralce, ki se bodo prihodnje leto avgusta že potegovali za olimpijske medalje. Tako kot na olimpijskih igrah ima vsaka država možnost udeležbe s po enim predstavnikom v vsakem razredu. Za večino jadralcev regata ni tako pomembna po rezultatski plati, ampak je predvsem ena od priložnosti, da se pobliže spoznajo z razmerami na regatnem polju, ki bodo drugo leto krojile rezultate. Regata je tudi pomembna časovna prelomnica, saj zaznamuje zadnje leto odštevanja do olimpijskih iger in je hkrati generalka za gostitelje. V zadnjem času je bilo kar nekaj govora o onesnaženosti Guanabara zaliva, tako da bo predolimpijska regata dala tudi odgovore na to vprašanje. Tina Mrak je zaskrbljena zaradi kakovosti vode: »Voda je res rjave barve, še posebej v naši marini, kjer imamo urejen spust v morje. Zraven dobesedno izteka kanalizacija in zelo smrdi. Dokler ne prijadrava v sredino zaliva, paziva, da nama voda preveč ne šprica v obraz in jezik imava skrbno za zobmi. Nekateri jadralci imajo tudi zdravstvene težave. Upava, da bova dobili tudi kakšen nasvet zdravnika ali kakšna preventivna zdravila, da bova lahko jadrali nemoteno.«

Vasilij Žbogar ničesar ne želi prepustiti naključju zato je poskrbel tudi za preventivo: “Z mednarodne jadralske zveze so nam sporočili, da moramo biti zaradi onesnaženosti morja zelo previdni in z zdravnico Petro Zupet sva veliko delala na preventivi, da bi morebitna okužba s kakšno bakterijo čim manj vplivala na moje počutje.”

Danes so pred jadralci razredov finn in 470 še zadnje priprave in meritve opreme, v jutri pa se na regatnem polju začenja zares. Od nedelje do petka se bodo pomerili v 10 plovih, v soboto pa najboljših deset posadk v posameznem razredu čaka še regata za medalje.

Vir: JZS.si; Foto: Dragan Sinožič

Ponedeljek 17 Avg 2015

V Bourgasu v Bolgariji se je v soboto z zadnjimi plovi zaključilo Odprto mladinsko Evropsko prvenstvo razreda 470 in 420, ki potekalo od 8. do 16. avgusta.

Najboljših deset posadk v posameznem razredu se je pomerilo v regati za medalje, preostali pa so prvenstvo zaključili s finalnimi plovi. Slovenske barve so zastopale tri slovenske posadke, Mara Turin in Matija Kocjančič v razredu 420 ter Eva Peternelj in Valentina Baruca in Jakob Božič in Domen Vasič Stepančič v razredu 470.

V razredu 470 sta v konkurenci 31 posadk Eva Peternelj in Valentina Baruca prvenstvo končali na 14. mestu in kot 13. v evropski razvrstitvi. Jakob Božič in Domen Vasič Stepančič sta na koncu v konkurenci 51 moških posadk osvojila 19. mesto in 16. med Evropejci. V razredu 420 pa sta Mara Turin in Matija Kocjančič na koncu zaključila na 22. mestu in kot 18. v Evropi.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 17 Avg 2015

V mestecu Pwllheli v Veliki Britaniji se je v petek končalo svetovno prvenstvo razreda 29er, ki je potekalo od 7. do 14. avgusta. Peter Janežič in Anže Podlogar se po četrtem mestu na evropskem prvenstvu tudi s svetovnega prvenstva vračata z odličnim četrtim mestom.

V zlati skupini, kamor sta se po kvalifikacijski seriji uvrstila, so danes v vetru, ki je pihal s hitrostjo od 12 do 17 vozlov, odjadrali še zadnje štiri plove. Slovenska posadka je zabeležila še dve sedmi mesti, 21. in 26. mesto, kar je na koncu pomenilo končno četrto mesto.

Njun trener Andrej Janežič je zadovoljen z uvrstitvijo svojih varovancev: »Četrto mesto je super rezultat, čeprav smo želeli vsaj tretje, ker doma veliko več pomeni medalja. Drugače pa je rezultat odličen, sploh glede na močno konkurenco in dejstvo, da sta imela fanta kar nekaj smole. V enem od plovov, sta s kobilico ujela velik šop trave, ki ni šla stran in sta končala kot zadnja, v drugem sta vodila z lepo prednostjo, pa so ga tik pred ciljem razveljavili. Vseeno sta končala kot prva Evropejca in druga v mladinski razvrstitvi (rojeni po letu 1997). Prvih treh posadk, ki so drugače naši stari znanci nismo videli že eno leto, ker so iz drugih kontinentov in ne prihajajo na Eurocup in zato nismo vedeli kako jadrajo

Naslov svetovnega prvaka sta osvojila Avstralca Kyle O’Connell in Tom Siganto, podprvaka sta postala Argentinca Ignacio Varisco in Federico Garcia, na tretjem mestu pa sta končala Američana Christopher Williford in Wade Waddell.

Vir: JZS.si

Ponedeljek 17 Avg 2015

V petek se je z zadnjimi plovi zaključilo svetovno prvenstvo razreda laser 4.7, ki je med 6. in 14. avgustom potekalo v Medembliku na Nizozemskem. Udeležili so se ga tudi trije slovenski predstavniki.

Najboljše se je odrezala Lin Pletikos, ki je v konkurenci 127 mladih jadralk končala takoj za dobitnicami medalj, na odličnem četrtem mestu. Z dobrim jadranjem je bila ves teden v samem vrhu razvrstitve, po včerajšnjem nekoliko slabšem plovu, je danes startala s petega mesta. V težki pogojih, z manj vetra kot ga je bilo napovedanega, ni bilo prostora za preračunavanje, današnje deseto mesto, pa je bilo na koncu dovolj za skupno četrto mesto.

Lin Pletikos je po zaključku prvenstva povzela svoje občutke:

»Danes je bilo treba startati na vse ali nič. Zgubiti nisem imela kaj. Pogoji so bili težki, ponovno manj vetra kot smo pričakovali, veter pa tudi precej obračal. Že pred startom sem vedela, da bo težko, saj smo si bile po točkah vse zelo blizu. Regato sem zaključila pred Belgijko in Italijanko, ki sem jo v skupnem potem tudi prehitela, Belgijka pa je do sedaj odlično jadrala, tako da je današnje 13. mesto lahko odbijala. Z rezultatom, čeprav gre za četrto mesto, sem vseeno zadovoljna, saj je rezultat vsega truda, ki ga vlagam v jadranje. Naslednje leto bo nova priložnost in spet se bom lahko borila za najvišja mesta.«

Naslov svetovne prvakinje je osvojila Ukrajinka Kateryna Gumenko, druga je bila Nemka Julia Büsselberg, tretja pa Belgijka Isaura Maenhaut.

V konkurenci 256 mladih jadralcev je Taš Kolman prvenstvo končal na 75. mestu, Toni Vrščaj pa na  130. mestu. Naslov svetovnega prvaka in podprvaka sta osvojila Španca A. Bethencourt Fuentes in Rafael De La Hoz Tuells, na tretjem mestu pa je zaključil Italijan Guido Gallinaro.

Vir: JZS

Ponedeljek 17 Avg 2015


Gumenjaki Brig imajo številne zadovoljne uporabnike po celem svetu, za najzahtevnejše med njimi pa so na voljogumenjaki iz prestižne športno-potovalne serije Eagle, kateri po vseh standardih sodijo v najvišji razred tovrstnih plovil. Manjši modeli služijo predvsem kot pomožni čolni na večjih plovilih, večji pa so namenjeni tudi daljšim križarjenjem. Dodelana konstrukcija, globoki V izrez in posebej oblikovan krmni del so ustvarjeni z namenom, da so plovila Eagle kos vsem zahtevam tudi v slabših plovnih razmerah in kot ustvarjena za športne izzive, družinske izlete, predvsem pa so privlačna tudi za daljša morska potepanja. Navdušuje atraktiven in eleganten design, ki izžareva kvaliteto, ter bogata serijska oprema, rezervoarji goriva so vgrajeni, vsi modeli imajo privezne inox bitve in 2 bitvi na krmi za vleko smučarja, odvisno od modela pa tudi ski mast ali radarski lok, vodilo sidra s stopničko na premcu, stopnice na tubusih na krmi, veliko odlagalnih mest in še mnogo več. Serija Eagle obsega modele E340, E380, E580, E650 in E780, najnovejši model paje E 480, ki je prava paša za oči. Največja dovoljena moč motorja je 115 KM, kar zagotavlja izjemne športne užitke in veliko zabave na vodi. Tudi najnovejši model je, poleg ostalih gumenjakov Brig, na voljo pri podjetju As Boats iz Frama.

Info:  www.as-boats.si

Sreda 05 Avg 2015

Ste se kdaj vprašali, kaj ko odpove motor na plovilu, nam zmanjka goriva, nam v plovilo začne vdirati voda, se strga sidrna veriga, ali se zgodi najhuje in nas vrže na obalo?

Obstaja služba, ki nam bo pomagala v vseh teh primerih in tudi ostalih nezgodah, ki se nam lahko pripetijo na morju.

Na hrvaškem nekomercilane službe za pomoč (Luške kapitanije, pomorska policija, obalna straža,..) opravljajo pomoč na morju le še v primerih, ko je ogroženo življenje. V vseh ostalih primerih vas bo reševalo komercialno podjetje za reševanje. Zavedati pa se moramo, da so reševanja na morju lahko zelo draga. Zato se je pred odhodom na plovbo pametno zagotoviti, da se izognemo dragi pomoči in da si zagotovimo dodatno varnost, ko gre nekaj narobe.

Emregensea je služba za pomoč na morju. Njihove baze se nahajajo v celotnem Jadranu, tako na vzhodni, kakor tudi na zahodni obali. V Mediteranu pokrivajo celotno zahodno obalo Italije in otoka Sadinijo in Sicilijo.

Kako deluje pomoč na morju?

Kot smo že omenili, državne službe za pomoč opravljajo le še reševanje v primeru, da so na plovilu ogrožena življenja. Za ostale nezgode aktivirajo komercialno službo. Ko opravite nujen klic preko VHF 16 kanala, bodo kontaktirali službo Emergensea. Le ti bodo na vašo lokacijo poslali svoje hitro plovilo iz baze, ki bo najbliže vaši lokaciji. Glede na to, da ima podjetje Emergensea svoje baze vse od Portoroža v Sloveniji do Tivata v Črni gori, lahko do vaše lokacije priplujejo v zelo kratkem času. Vse njihove posadke so izkušeni morjeplovci in reševalci. Poleg samega reševanja, znajo popraviti tudi manjše okvare na motorju, vžgati motor, če smo izpraznili akumulatorje, odrezati vrvi, ki so se nam med plovbo zavile v propeler in še marsikaj drugega. V kolikor potrebujemo njihovo pomoč, jih lahko pokličemo tudi preko mobilnega telefona na številko +385 996 112 112, kjer so nam na voljo 24 ur dnevno. Z letošnjim letom so svojo dostopnost povečali še z mobilno aplikacijo, s katero lahko z dvema klikoma pokličete na pomoč in ne zgubljate dragocenega časa.

Članstvo v klubu Emergensea

Pomoč na morju deluje podobno, kot smo vajeni pomoči na cesti. Včlanimo se v Mrežo pomoči na morju Emergensea in že lahko uporabljamo njihove storitve. V letno članarino je vključena določena količina pomoči, ki jo lahko koristimo brez dodatnega plačila. Letni strošek je odvisen od paketa za katerega se odločimo in velikosti našega plovila. Najcenejše članstvo za obdobje enega leta znaša le 36 EUR, najdražje pa le 220 EUR. Za plovilo med 8 in 11m bomo letno odšteli 120 EUR. 

Več o Mreži pomoči na morju Emergensea: Emergensea.net

Včlani se: Postani član Emergensea

Petek 31 Jul 2015

Prodajni sejem novih in rabljenih plovil ter navtične opreme 9. – 11. oktober 2015

V prijetnem okolju Marine Portorož bo letos v mesecu oktobru zanimivo jesensko navtično dogajanje.

»Jesenski Navtični Vikend 2015« bo priložnost za cenovno učinkovit nastop na navtičnem sejemskem dogodku, kjer bodo med drugim predstavljene tudi novosti INTERNAUTICE 2016. In prav pod okriljem INTERNAUTICE bo jesenski sejem med drugim poskrbel tudi za zanimivo priložnost za individualno prodajo rabljenih plovil, čemur želimo organizatorji prireditve posvetiti posebno pozornost. Tako bodo letos med razstavljavci rabljenih plovil tudi lastniki, ki želijo uresničiti prodajo svojega plovila kar sami, brez sodelovanja posrednikov. Na tak način bodo pogajanja za ugodno ceno med prodajalcem in kupcem morda veliko bolj privlačna in enostavna.

Razstavni prostori bodo pripravljeni v centralnem delu Marine Portorož. Ustrezno opremljena privezna mesta v morju ter zunanje razstavne površine bodo ponujali raznolike možnosti za kakovostno predstavitev plovil, navtične opreme ter drugih izdelkov. Pestri razstavni programi se bodo prepletali z zanimivimi navtičnimi dogodki kot je srečanje lastnikov pnevmatskih čolnov in jesenska tekma SUP.

Dolgoletne izkušnje z organizacijo sejemskih navtičnih prireditev, dobro poznavanje stanja na domačem navtičnem trgu in zavedanje dejstva, da si marsikdo želi že ob zaključku letošnje sezone pripraviti svoj navtični program za prihodnje leto, so poglavitni razlogi, da bo Jesenski Navtični Vikend preprosta in predvsem učinkovita prireditev družabnega značaja, s posebnim poudarkom na rabljenih plovilih, ponudbi čarterja in navtični opremi.

Tradicionalno prijazno okolje Marine Portorož in organizatorji INTERNAUTICE vabijo na zanimivo pomorsko druženje z možnostjo prodaje ali nakupa plovila in s priložnostmi pridobivanja novih navtičnih informacij in znanj.

9. in 10. oktobra bo okviru prireditve v marini po promocijski ceni organiziran tečaj za upravljanje s postajo VHF GMDSS. V okviru sejemskega prostora bo pripravljena posebna interaktivna “BORZA PLOVIL in OPREME”, kamor bodo vsi obiskovalci v času trajanja prireditve lahko brezplačno posredovali svoj oglas o nameravani prodaji ali nakupu plovila in navtične opreme.

Vrata Marine Portorož bodo za obiskovalce odprta vsak dan med 10 in 18 uro, vstopnine ne bo!

Organizatorja Jesenskega sejma navtike sta podjetji Studio 37 d.o.o. iz Ljubljane in Marina Portorož d.d.

Petek 31 Jul 2015

O super jadrnici Comanche, ki so jo izdelali v lanskem letu smo že pisali. Izdelana je bila z namenom, da se udeležuje svetovnih regat in postavi nove rekorde v jadranju. Več o jadrnici si lahko preberete na tej povezavi: Comanche – nova super jadrnica

Lastnik jadrnice Jim Clark, njegov skipper Ken Read in še 20 članov posadke, so med 10. in 11. julijem letos postavili nov svetovni jadralski rekord za enotrupne jadrnice. Na plovbo na Transatlantski regati so prepluli največjo razdaljo v času 24 ur. Od 5.30 ure 10.7. do iste ure naslednjega dne so  prepluli neverjetnih 618,01 nmi. Povprečna hitrost plovbe je znašala 25,75 vozla.

Prejšnji 24 urni rekord v razredu enotrupnih jadrnic je pripadal skipperju Torbenu Graelu, ki je z jadrnico Ericsson 4 v enem dnevu preplul 596,6 nmi. Njegova povprečna hitrost jadranja je znašala 24.85 vozla.

Petek 31 Jul 2015