Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Naš bralec Matej Kšela, je 16.8.2015 preživel nevihto v Supetarski dragi na otoku Rabu. Pred najhujšim je posnel naslednji video, sam pa dodal:

»To je bilo posneto na sidru malo, preden je udarilo najhujše. Sidro je zdržalo samo še nam in eni jadrnici, ki pa je po tem morala ponovno postaviti sidro... Ostalo so nekako preživeli na motor. Ko je udarilo najhujše, pa nas je premetavalo iz boka na bok, kot da imamo polna jadra in nas "štraorca". Očitno bo sidro Bruce še nekaj časa ostalo z nami, kljub temu da sem ga hotel menjati za Delto... Očitno je delan za Jadran. Zaliv je drugače zaščiten proti vsem vetrovom in dno dobro drži....«

Avtor: Matej Kšela

Ponedeljek 24 Avg 2015

Jadrnica Esimit Europa 2 je danes ob 11. uri, 46 minut in 48 sekund prva prečkala ciljno črto 500 navtičnih milj dolge regate med Palermom in Monte Carlom ter s tem postavila nov rekord na tej regati in dosegla 39. zaporedno zmago.

Medtem, ko je posadka svojo zmago že praznovala na pomolu, je bil najbližji naslednji tekmec še vedno znotraj ožine Bonifacio med Korziko in Sardinijo.

Flota 37 jadrnic iz 7 držav je preko štartne linije v Palermu krenila v petek, 21. avgusta opoldne, ter usmerila svoja jadra proti prvi oznaki pri mestecu Porto Cervo na severovzhodu Sardinije, od tod pa naprej proti Monte Carlu, pri čemer so se posadke lahko odločile po kateri strani bodo objadrale Korziko. Po 47 urah, 46 minutah in 48 sekundah jadranja je Esimit Europa 2 danes zjutraj vendarle uspela ujeti dovolj vetra v svoja jadra, da je pred domači jadralni klub v Mone Carlu priplula ne le zmagovito, temveč tudi z novim rekordnim časom. Esimit Europa 2 je na tej regati tekmovala že v treh zaporednih jadralnih sezonah med letoma 2010 in 2012, pri čemer je svoj prejšnji rekord postavila v letu 2010, ko je posadka potek regate prejadrala v 48 urah, 52 minutah in 21 sekundah.

Ustanovitelj projekta Igor Simčiča je bil ponosen na posadko in zadovoljen z uspešnostjo jadrnice: "To je res odličen rezultat za zadnjo regato v letošnji sezoni, okronan z rekordom. Zdaj je čas za praznovanje, pa ne samo današnje zmage; prihodnjo soboto namreč praznujemo tudi 20. obletnico projekta Esimit Europa ravno tukaj v našem domačem jadralnem klubu, Yacht Club de Monaco."

To je že enajsta izdaja regate Palermo-Montecarlo, ki jo organizira Jadralni klub Sicilia v sodelovanju z jadralnima kluboma Yacht Club de Monaco in Yacht Club Costa Smeralda.

Nedelja 23 Avg 2015

V soboto, 22.8.2015 je prišlo do tragične nesreče potapljača, ki se je potapljal ob otoku Plavnik.

Ob 12.42 uri je prišlo do nesreče potapljača, ki se je potapljal v organizirani skupini v akvatoriju otoka Plavnik pri Krku. 63 letnemu nemškemu potapljaču je med potapljanjem postalo slabo. Ker je bil potapljač v kritičnem stanju, so ga nemudoma odpeljali z ribiško ladjo v trajektno luko Valbiska na otoku Krku, kamor so pripluli ob 13.40 uri. Potapljača so v oskrbo prevzeli člani prve medicinske pomoči in ga odpeljali v bolnišnico v Reko. Žal je potapljač med prevozom izgubil bitko za življenje.

Potapljanje je organiziralo potapljaški klub iz Punata na otoku Krk. Kaj je bil razlog za smrt potapljača še ni znano.

Vir: MMPI

Nedelja 23 Avg 2015

V soboto, 22.8.2015, ob 11.00 se je zgodila tragična pomorska nesreča v neposredni bližini Malega Lošinja.

Plovilo Luške kapitanije Mali Lošinj je nemudoma izplulo na kraj nesreče, 500 m zahodno od rta Madona. Po opravljenem ogledu kraja nesreče so ugotovili, da je pet gumenjakov glisiralo v skupini. Zaradi neprevidne plovbe sta dva gumenjaka trčila. V trku je 68 letni italijanski državljan izgubil življenje zaradi težjih telesnih poškodb, medtem, ko je njegova soproga, ki je plula z njim, utrpela le telesne poškodbe. Takoj, ko so jo prepeljali na obalo, so jo prevzeli v oskrbo delavci prve medicinske pomoči.

Po opravljeni preiskavi so ugotovili, da sta v nesreči sodelovala dva gumenjaka, ki plujeta pod italijansko zastavo. Z enim je upravljal 63 letni lastnik I.A., z drugim, z imenom Aramis Gio pa njegov lastnik A.S.

Vir: MMPI

Nedelja 23 Avg 2015

Motorna jahta Ana, dolga 14 m, ki pluje pod Amariško zastavo, je nasedla na plitvini pri kraju Ždrijac v bližini Nina.

Pomorska nesreča se je zgodila v četrtek, 20.8. ob 19.30 uri. Za nesrečo je kriv voditelj jahte, ker pri plovbi v akvatoriju ni bil dovolj previden in je nasedel na plitvini. Plovilo je upravljal lastnik, A. Lj., 57 letni srbski državljan. V času nesreče je bila na krovu petčlanska posadka. Dva sta utrpela lažje telesne poškodbe, zato so aktivirali tudi prvo medicinsko pomoč.

Voditelju plovila so izrekli kazen v višini 3100 HRK (400 EUR), ker ni upošteval predpisane hitrosti plovbe v bližini obale. Ker je kazen poravnal na mestu, je bila kazen zmanjšana za 33%. Delavci Luške kapitanije so mu izdali nalog za komercialno reševanje plovila ter vleko s kraja nesreče v bližnjo marino, kjer bodo ugotovili kakšne poškodbe je utrpela jahta.

Vir: MMPI

Nedelja 23 Avg 2015

V torek, v popoldanskih urah, sta v bližini Dubrovnika izginila dva italijanska turista, ki sta plula s kajaki. Za njima se je izgubila vsaka sled.

O pogrešanih so nemudoma obvestili Luško kapitanijo Dubrovnik in Mejno pomorsko policijo, ki sta nemudoma pričele z iskalno akcijo, saj so na področju Dubrovnika v tem času vladali izjemno slabi vremenski pogoji.

Po zbranih podatkih sta ob 15.30 uri dva mlada italijanska turista najela kajake in iz kraja Gornji odveslala v smeri proti Donjem Čelu na otoku Koločepu. Ker na otok nista priveslala, so znanci pričeli z iskalno akcijo. Nedaleč od otoka Koločepa so našli en kajak in opremo, ki sta jo imela s seboj. Nemudoma so poklicali v center za reševanje, kjer so pričeli z iskalno akcijo.

Ker za pogrešanima ni bilo sledu in zaradi slabih vremenskih pogojev so ob 21.00 uri v iskalno akcijo vključili tudi ladjo Faust Vrančič Hrvaške obalne straže. O pogrešanih so obvestili tudi vsa plovila, ki so se nahajala v bližini otoka Koločep. Pozivu so se nemudoma odzvala številna plovila in pomagali pri iskanju.

Ob 22.00 uri so s privatne turistične ladje sporočili, da so našli pogrešana v drugem kajaku v bližini otoka Koločep že v popoldanskih urah. Oba so prevzeli na ladjo ter ju odpeljali v mestno luko v Dubrovniku, kamor so prispeli ob 17.00 uri. Kapitan turistične ladje je Italijanoma svetoval, da se morata po prihodu na obalo, javiti odgovornim organom in sporočiti, da sta se srečno vrnila na kopno. Ker tega nista storila, so iskalno akcijo še razširili in je trajala vse do 22.25 ure, ko so prejeli sporočilo kapitana turistične ladje.

Policijska postaja Dubrovnik je nato pričela s preiskavo, da identificirajo turista, ugotovijo zakaj sta se izgubila in zakaj svoje vrnitve nista prijavila odgovornim službam.

Vir: MMPI, slika je simbolična

Nedelja 23 Avg 2015

V torek je zagorelo na motornem plovilu v zalivu Mala Lamjana na otoku Ugljan.

V torek ob 15.50 uri so v Luški kapitaniji Zadar prejeli nujni klic, da je zagorelo na motornem plovilu v zalivu Mala Lamjana na otoku Ugljan. V požaru je lastnik plovila utrpel hude opekline.

Ker je bil lastnik plovila v življenjski nevarnosti, so nemudoma organizirali hiter prevoz z otoka Ugljan v Zadar, kjer so ga čakali delavci prve medicinske pomoči. Poškodovanega lastnika plovila so nemudoma odpeljali v zadarsko bolnišnico.

Po ogledu mesta nezgode, so ugotovili, da je zagorelo na motornem plovilu, ki pluje pod hrvaško zastavo, njen lastnik pa je 67 letni Hrvat.

Ko je lastnik opazil, da je v motornem prostoru njegovega plovila izbruhnil požar, je začel z gašenjem. Zaradi neprimerne zaščitne opreme in napačnega postopka gašenja, je dobil močne opekline. Ko so to opazili delavci zaposleni v bližnjem podjetju, so mu priskočili na pomoč, pogasili požar ter priskrbeli hiter prevoz poškodovanega.

Na kraj nesreče so prišli tudi gasilci iz Kukljice, ki so zaščitili plovilo pred možnostjo ponovnega izbruha požara.

Kako se preventivno zaščititi pred požaron na plovilu?

Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.

Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat

Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!






Vir: MMPI


Nedelja 23 Avg 2015

V navtični trgovini podjetja AS boats iz Frama so trenutno zelo iskane tube, smuči, wakeboardi in ostalo, kar športni navdušenci potrebujejo za popestritev poletnih dni.

Seveda pa ne zaostaja bogata izbira izdelkov za vzdrževanje in nego plovila, bokobranov vseh velikosti, vrvi, rešilnih jopičev, kozmetike za plovila, ploterjev različnih proizvajalcev in še marsičesa.

Na voljo so tudi originalni rezervni deli za motorje Volvo Penta, MerCruiser/Mercury, Suzuki, Honda, Yamaha ter druge znamke, veliko delov je vedno na zalogi in na razpolago takoj.

Priljubljeni so tudi artikli, ki izražajo življenjski stil, uporabiti pa jih je moč tudi kot darila ob rojstnih dnevih, obletnicah in raznih drugih priložnostih.

Info:  www.as-boats.si

Sobota 22 Avg 2015

Za jadralkami in jadralci je še predzadnji dan predolimpijske regate v Riu, v razredu finn in razredu 470 so včeraj odjadrali še zadnje plove pred današnjo regato za medalje.

Vasilij Žbogar ter Tina Mrak in Veronika Macarol se tokrat niso uspeli uvrstiti v deseterico najboljših v razredu, se pa slovenski jadralci, katerih glavni namen je bil čim bolje spoznati razmere na regatnem polje, s prizorišča olimpijskih iger prihodnje leto vračajo z dvema 13. mestoma ter številnimi informacijami in dragocenimi izkušnjami, ki bodo v naslednjem letu pomembne za priprave na igre.

V razredu 470 sta Tina Mrak in Veronika Macarol v edinem včerajšnjem plovu v cilj prijadrali kot 14. in zasedli končno 13. mesto.

Veronika Macarol je povzela njuna razmišljanja po regati: »Predolimpijska regata se je za naju na žalost končala že danes. Imeli sva zelo naporen dan. Ker je bila voda na notranjem polju Ponte zelo onesnažena, so nas prestavili na zunanje polje. Zaradi ogromnega oceanskega vala in premalo vetra na zunanjih poljih smo se morali ponovno vrniti v zaliv. Ko so v razredu finn končali s plovi, smo mi jadrali na njihovem polju. Vetra ni bilo veliko, okoli 6 vozlov. Startali nisva najbolje, vendar sva se odločili, da se bova držali desne strani polja, saj sva na tej strani pričakovali več vetra. Prvi del sva kar v redu odjadrali, potem pa sva le za trenutek prepozno obrnili in izgubili sunek vetra, ki je ostale jadrnice popeljal daleč naprej. Regato sva končali na 14. mestu in tako zasedli skupno 13. mesto. Kljub slabi uvrstitvi sva spoznali, da bo jadranje na olimpijskih igrah zelo zahtevno in drugačno od ostalih regat. Na vsakem regatnem polju so pogoji izredno zahtevni in zelo različni. Vsa najina konkurenca je do zdaj preživela že precej več dni, oziroma mesecev v Riu kot midve. Jadranje v Riu se nama je zdelo zelo nepredvidljivo, tako da sva, kot kaže, izgubili zaupanje vase in nisva znali sprejeti pravih taktičnih odločitev. Preostane nama leto dni, da se na te zahtevne pogoje jadranja čim bolje pripraviva, tako da se nameravava v Rio vrniti z najino jadrnico in opremo motivirani in odločeni.«

V vodstvu pred današnjim zadnjim dejanjem predolimpijske regate sta Britanki Hannah Mills in Saskia Clark, drugi sta Američanki Anne Haeger in Briana Provancha tretji pa Novozelandki Jo Aleh in Polly Powrie.

V razredu finn so včeraj odjadrali še dva plova, Vasilij Žbogar je s 16. in 19. mestom ostal zunaj deseterice najboljših in predolimpijsko regato v Riu končuje na 13. mestu. Izolan je na svojem Facebook profilu zapisal: »Današnji dan na morju pred Riom mi ni prinesel napredovanja med najboljšo deseterico in ostal sem brez regate za medalje. Po 16. in 19. mestu sem skupno 13. V teh dneh sem se na olimpijskem prizorišču veliko naučil, prav gotovo pa bo do iger tu treba še veliko trenirati.« Na vrhu razvrstitve razreda pred današnjo regato za medalje je še vedno Nizozemec Pieter-Jan Postma, ki je v vodstvu od prvega dne, včeraj se mu je na samo točko zaostanka približal Britanec Giles Scott, ki je teden nekoliko slabše začel, na tretjem mestu pa je Finec Tapio Nirkko.

Vir: JZS.si; Foto: Dragan Sinožič

Sobota 22 Avg 2015

Podjetje Sasga bo v Cannesu premierno predstavilo dolgo pričakovan Minorchino 34.

V Cannesu bo med 8. in 13.9. potekal navtični salon, na katerem bo podjetje Sasga predstavilo nov model iz svoje palete Minorchino 34, ki je najmanjši v njihovem proizvodnem programu.

Gre za vsestranski čoln, ki ponuja izjemno udobje na 10 metrih dolžine. Izbirali boste lahko med enomotorno ali dvomotorno različico dieselskih motorjev Volvo Penta in Yanmar. V odvisnosti od izbranega pogona je predvidena potovalna hitrost med 12 in 16 vozlov. Iz ladjedelnice so sporočili, da je trup že končan in da vse poteka po planu. Zaradi velikega zanimanja za najmanjšega brata se že zbirajo predhodna naročila.

Za več informacij se lahko obrnete na zastopnika plovil Sasga v SLoveniji, podjetje STAL ELEKTRONIK d.o.o., Tbilisijska ulica 89, SI-1000 Ljubljana; Tel.: 041 725 800.

Petek 21 Avg 2015