Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Kanadsko podjetje GRAND, je v zadnjih tednih napovedal prihod največjega gumenjaka do zdaj - v svoji že tako izvrstni in obširni prodajni paleti.

Gumenjak se bo uvrstil v linijo Golden Line in bo v svojo dolžino meril kar 8,5 metra. Njegova širina bo dosegla 295cm, medtem ko bo nosilnost čolna prišla vse do 2000 kilogramov. Njegova priporočljiva moč, ki naj bi peljala kar 18 potnikov, bo znašala spodobnih 300 konjskih moči. Več tehničnih podatkov trenutno še ni na voljo, vas pa vabimo k ogledu premiernih slik.

Novosti o plovilu lahko spremljate na facebook strani: www.facebook.com/grandboats.slovenia oz. uradne spletne strani www.grandboats.si. V primeru dodatnih informacij so vam na voljo preko telefonske številke: 02 629 04 00 ali preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..


Sreda 30 Sep 2015

Konec meseca oktobra prihaja navtični sejem Biograd Boat Show 2015, kjer organizatorji ponovno pričakujejo rekordno število obiskovalcev, ljubiteljev navtike ter ostalih privržencev vseh vrst plovil.

Navtični sejem v Biogradu se bo odvil že 17. leto zapored in nam ponuja dejstvo, da tega dogodka preprosto ne smemo zamuditi. Lansko leto se je na salonu BBS predstavilo kar 275 razstavljavcev in 291 različnih plovil. In tako kot lani, bo tudi letos udeleženec MOTO-NAUTIKA, kjer bomo predstavili gumenjake kanadskega podjetja GRAND. Ogledali si boste lahko 6,5-metrski gumenjak iz linije Golden Line - G650HGLF, zelo priljubljene S550RF, S470NL ter S250 iz linije Silver Line, vsestranskega Rangerja R380, prenosno in lahko Corvette C300, ter napoved največjega modela do zdaj v GRAND-ovi ponudbi - gumenjak, ki v dolžino meri kar 8,5 metrov.

Več o samem dogodku, vas vabimo da nas spremljate preko naše facebook strani: www.facebook.com/grandboats.slovenia oz. uradne spletne strani www.grandboats.si. V primeru dodatnih informacij smo vam na voljo preko telefonske številke: 02 629 04 00 ali preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Sreda 30 Sep 2015

Kardinalne oznake označuje različne nevarnosti za plovbo (plitvine, čeri, razbitine ...) in nam jih pomagajo zaobiti, saj nakazujejo stran, po kateri je potrebno pluti.

Oznake so črno-rumene barve, na njih je vrhnje znamenje v obliki dvojnega stožca, ki je najpomembnejši element kardinalnih oznak podnevi. Na njih je tudi bela luč, ki je najpomembnejši element kardinalnih oznak ponoči.

Kardinalna oznaka za jug (S) nas obvešča, da je za izognitev nevarnosti treba zaobiti oznako po južni strani. Vrhnje znamenje predstavljata dva stožca, ki sta z vrhoma obrnjena navzdol. Barva oznake je črna pod rumeno (Ru Č), na njej je bela luč, ki utripa s kratkimi ali zelo kratkimi bliski v kombinaciji z dolgimi bliski (B K(6) + D Bl 15s ali B ZK(6) +D Bl 10s).

Sreda 30 Sep 2015

Sundeck 550 je prvič zarezal valove v začetku avgusta 2015. Uradna predstavitev plovila je potekala na letošnjem Cannes Yacht Festivalu, čaka pa jo še predstavitev na Genova Boat Show-u.

Sundeck 550 je zasnovalo oblikovalsko podjetje Zuccheri Yacht Design. Pri izdelavi sodelujejo največji mojstri. Pri izdelavi uporabljajo le visoko kvalitetne materiale, izbrane z okusom, stilom in pridihom elegance.

Sundeck 550 je zaradi svoje oblike trupa hiter in ekonomičen trawler. Polno naložen je pri hitrosti 7,5 vozlov postavil nov rekord v učinkovitosti saj je bila izmerjena poraba le 1 liter goriva na miljo (7,5 l/h); Ko se je kazalec ustavil  pri hitrosti 9 vozlov je poraba znašala 1,7 litra na miljo (15,5 l/h). Pri polno naloženem plovilu je največja dosežena hitrost plovbe 25 vozlov. Potovalna hitrost pa se giblje med 14 in 20 vozli.

Sundeck 550 je prvi izmed serije treh trawlerjev dolžine od 16 do 24 metrov, izdelanih po željah kupcev, ki so v celoti izdelani v Italiji. Nedvomno postavlja mejnike v smislu prostornosti, funkcionalnosti, udobnosti plovbe in možnosti sodelovanja kupca pri izdelavi plovila glede na njegove želje. Prostornost te jahte je občutno večji v primerjavi z drugimi plovili v tej kategoriji. Čeprav ni presegel standardnih dimenzij svoje kategorije, daje Sundeck 550 občutek prostranosti tako znotraj kot zunaj. Prostorski koncept pri standardnih dimenzijah omogoča izdelavo zračnega in prostornega bivalnega prostora in obenem ohranja zelo široke zunanje prehode. Da bi razumeli koncept in dimenzije te jahte si predstavljajte jahto enake dolžine, ki bi jo lahko v celoti spravili v kalup Sundeck 550.

Kuhinja je sestavni del glavnega bivalnega prostora.  Dostop do nje je mogoč z obeh stranskih prehodov. Leseni deli kuhinje so iz masivnega lesa (svetli hrast). Izbrani električni aparati so najvišje kakovosti in se lepo sovpadajo z masivnim pohištvom. V salonu najdemo dve usnjeni zofi na katerih lahko sedi do 10 ljudi. Na sredini salona se nahaja jedilna miza, nastavljiva po višini in se lahko priložnostno uporabi kot ležišče za dve osebi. Mesto namenjeno krmarju je postavljeno v dnevnem prostoru spredaj desno. Visoka tehnologija je racionalno in smiselno razporejena tako, da so vse kontrole na dosegu rok. Upravljanje z njimi pa preprosto.

Celotna zasnova, vsak del, naprava ali kos pohištva je oblikovan za kar največjo uporabnost. Podpalubje nudi različne konfiguracije prostorov in namembnosti le teh. Tukaj najdemo tri kabine, vsaka s svojo kopalnico in ločeno prho, kar je redkost pri teh vrstah in velikostih jaht), ali pa štiri kabine (edina jahta v tem segmentu…) s stojno višino 2 metrov v vseh prostorih. Lastniška kabina se nahaja na sredini plovila. Velika panoramska okna omogočajo razkošen pogled na obe strani. Opremljena je z več predalniki in velikimi garderobnimi omarami. V lastniški kabini se nahaja tudi zasebna kopalnica. V premcu se nahaja VIP kabina s kopalnico. V prostor doteka svetloba skozi eno manjše in eno večje ladijsko okno. Na desni strani krme se nahaja dvojna kabina, namestitveni prostor za posadko dostopen z zadnje ploščadi, opremljen z dvema ležiščema.

Zunanje površine na Sundeck 550 so ogromne. Velika ploščad za sončenje nima tekmecev glede udobja in prostornosti. Kokpit je tehnološko perfektno zasnovan in v celoti ustreza namenu.

Flybridge je zares vsestranski. Z nekaj truda ga lahko spremenimo v prostor za sončenje ali jedilnico na prostem, pod biminijem. Manjša kuhinja na flybridgu je opremljena z električnim žarom in hladilnikom. Na krmi je prostor za dvigalo za pomožni čoln, katerega lahko pospravimo tudi na kopalno ploščad.

Vsa oprema je skrbno izbrana za kar največje udobje na plovilu. Sundeck 550 je opremljen s klimatsko napravo izjemnih kapacitet (60,000 BTU) in 16 kW generatorjem. Žiroskopski stabilizatorji so na voljo kot opcija.

Zelo velik in prostoren motorni prostor omogoča enostavno servisiranje in vzdrževanje. Plovilo je opremljeno z dvema motorjema FPT N67- 6.7 litrov katerih moč lahko definira uporabnik. Na voljo so motorji moči od 450 do 570 konjskih sil. V tem močnostnem razredu so ti motorji nedvomno najboljši v vseh pogojih. Sundeck 550 bo na voljo za testiranje na Genova boat showu.

Tehnične značilnosti:

Dolžina čez vse: 17,35 m
Dolžina trupa: 15,70
Dolžina vodne linije: 15,06 ,
Največja širina: 5,00 m
Izpodriv prazne jahte: 19,5 t
Izpodriv pri polno naloženi jahti: 24,7 t
Ugrez polnega plovila na propelerju: 1,30 m
Kapaciteta rezervoarja za gorivo: 2500 l
Kapaciteta rezervoarja za vodo: 900 l
Motorji. FPT Industrial N67 2X 450/500/570 hp
Največja hitrost: 27 vozlov
Število posadke na krovu: 12/14/16
Število kabin: 3+1 ali 4 + 1
Ležišča: 6+2 ali 8 + 2
Ce kategorija: A/B/C
Doseg: 2500 nm pri 7,5 vozlih
2000 nm pri 8 vozlih
1450 nm pri 9 vozlih
420 nm pri 16 vozlih

Zastopa in prodaja:

STAL ELEKTRONIK d.o.o.
SELENE ADRIATIC
Tbilisijska ulica 89
SI-1000 Ljubljana
Kontaktna oseba: Aleš Strmljan, telefon: 041 725 800; email: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Sreda 30 Sep 2015

Po 29 dneh regate Clipper, ko so štiri ekipe že priplule v cilj v Rio de Janeiro, tekmovanja še zdaleč ni konec. Sedem ekip, ki še plujejo proti cilju se bori za čim boljše uvrstitve. Z dobro taktiko so prepričani, da lahko do cilja priplujejo prej kot ostali.

Štiri od sedmih ekip, ki še plujejo proti Riu, je vključilo tako imenovano nevidno stanje. To je posebno pravilo regate, ko lahko posamezna jadrnica za 24 ur na krajših etapah ali 48 ur na daljši etapah, skrije svojo pozicijo pred ostalimi tekmovalci. Na ta način njihove taktične odločitve niso vidne konkurenci, ki jih ne more kopirati.

Danes zjutraj se je prva zopet prikazala na ekranih jadrnica Clipper Telemed+, ki jo do cilja loči še 164 nmi. Za nevidnost so se odločili, ker so bili blizu svojim tekmecem Visit Seattle, ki so jih želeli prehiteti. Le štiri ure za jadrnico Clipper Telemed+,  je nevidna postala tudi Visit Seattle. Ali je Skipperju ekipe ClipperTelemed+ uspel manever in je prehitel tekmece, bo jasno, ko se bo na monitorjih zopet prikazala jadrnica Visit Seattle.

PSP Logistics, ki prav tako bije bitko z ekipo Visit Seattle, je postala nevidna nekaj časa pred ekipo Visit Seattle. Ko so se zopet prikazali na ekranu, so bili drugi za Clipper Telemed+. Tudi sami nestrpno pričakujejo, kje se bo prikazala jadrnica Visit Seattle.

Trenutno na sedmem mestu pluje ekipa Unicef, sledi ji ekipa Ichorcoal. Tri ekipe, Visit Seattle, Mission Performance in Da'Nan – Vietnam so še vedno nevidne. Na katerem mestu bodo, ko bodo zopet vidne, bomo videli v naslednjih urah.

Vse ekipe loči do cilja manj kot 600 nmi. V Riu jih pričakujejo najkasneje v petek 2.10.2015.

Torek 29 Sep 2015

Motor Wartsila 31 je najbolj učinkovit ladijski motor na svetu. Vpisal se je v Guinnesovo knjigo rekordov.

Finsko podjetje Wartsila je trgu predstavilo svoj najnovejši izdelek. Nov štiritaktni dieselski motor, ki se lahko pohvali z najmanjšo porabo na svetu, zgolj 165 g goriva na kWh. Podjetje že poznamo po izjemno učinkovitih motorjih, ki se uporabljajo v navtiki in energetiki. Z novim motorjem je postavilo nov svetovni rekord v najmanjši porabi goriva na kWh. Za predstavitev svojega dosežka, so pripravili zanimiv video v katerem veliko kontejnersko ladjo vleče majhen vlačilec, ki ga poganja najbolj učinkovit motor na svetu.

Ime motorja je sestavljeno iz imena podjetja in številke 31, ki pomeni premer cilindra. Poganja ga dieselsko gorivo, lahko pa uporabljamo tudi različne vrste plina. Na voljo je tudi samo plinska različica. Zaradi uporabe različnih vrst goriva je lahko vgrajen v številne različne tipe plovil. Na voljo je z 8 do 16 valji, ki proizvedejo od 4,2 do 9,8 MW moči v območju med 720 in 750 obrati na minuto.

Poleg majhne porabe goriva, se motor lahko pohvali tudi z majhnimi vzdrževalnimi stroški. Prvi pregled motorja je potrebno izvesti šele po 8000 urah delovanja.

Torek 29 Sep 2015

Nova lepotica iz francoske ladjedelnice je narejena za udobna in dolga križarjenja.

Allures 52 je nova predstavnica francoske ladjedelnice Allures Yachting. Da je prava lepotica, nam je jasno že ob prvem pogledu nanjo. Model Allures 52 sledi nekoliko manjši sestri Alures 45. Izdelana je iz aluminija in je največja predstavnica iz te ladjedelnice. Odlične jadralske sposobnosti in udobje sta idealna kombinacija za dolga križarjenja tistih, ki ne sprejemajo nobenih kompromisov.

Ta 16 metrov dolga jadrnica je bila premierno predstavljena na salonu v Cannesu. Oblikoval jo je Berret Racoupeau Yacht Design. Ima premično kobilico. Njen ugrez se giblje med 1,23 metra pa vse do neverjetnih 3.10 metra. Teža balasta je nekoliko večja od tretjine  teže izpodriva praznega plovila, ki je skoraj 17 ton. Jadrnico bodo izdelovali v dveh različicah Ocean in Horizon, ki se bosta razlikovali v notranji ureditvi. Obe bosta imeli prostoren salon in dve kabini v krmnem delu plovila. Kabina v premcu bo odvisna od izbire lastnika. Lahko bo izbiral med različico z veliko posteljo nameščeno na sredini kabine in veliko kopalnico, ali pa posteljo nameščeno pri strani kabine in nekoliko manjšo kopalnico.

Fotogalerija: Allures 52

Tehnične lastnosti:

Dolžina čez vse: 16.30 m
Dolžina trupa: 15.50 m
Širina: 4.70 m
Ugrez: 1.10 m/3.10 m
Teža: 6.9 t
Balast: 6.1 t
Motor: 75 KM
Rezervoar za vodo: 750 l
Rezervoar za gorivo: 750 l
Glavno jadro: 62 m
Solent jib: 61 m

Vir: www.allures.fr
Torek 29 Sep 2015

V nedeljo je v bližini otoka Mali Brijun nasedla petčlanska slovenska posadka na najeti jadrnici.

V nedeljo ob 14.40 je slovenska posadka z najete jadrnice Halaveli poklicala na pomoč. Nasedli so na plitvini v bližini rta Glavina na otoku Mali Brijun. Jadrnica se je močno nagnila in obstajala je možnost, da se potopi. Na kraj nezgode je odplulo plovilo Nacionalnega parka Brijuni, ki je bilo v času nesreče najbliže. V nesreči se noben član posadke ni poškodoval in ni prišlo do onesnaženja morja.

Ob 15.25 uri so jadrnico s pomočjo plovila Nacionalnega parka Brijuni že uspeli sploviti. Ker vanjo ni udirala voda, je posadka lahko nadaljevala plovbo. Ker ni bil opravljen pregled podvodnega dela plovila, so obvestili čartersko podjetje, ki je lastnik plovila, da spremlja nadaljnjo plovbo plovila do marine.

Vir: MMPI

Torek 29 Sep 2015

V soboto se je poljski državljan, ki je počitnikoval v kraju Starigrad Paklenic, odpravil v morje na svoji napihljivi blazini.

Poljak se je v popoldanskem času s svojo napihljivo blazino odpravil v morje izpred mestnega hotela, kljub temu, da je pihala močna burja. Hitro se je začel oddaljevati od obale. Na obali so opazili, da je nemočen in da ga močni sunki burje hitro nosijo proti sredini Velebitskega kanala. Ob 17.42 uri so poklicali na pomoč. Luška izpostava Starigrad Paklenica je pričela z reševalno akcijo in s svojim plovilom izplula proti poziciji, kjer naj bi nazadnje videli Poljaka. Ob 18.20 uri so ga našli pred zalivom Bokulja na drugi strani Velebitskega kanala. Prevzeli so ga na svoje plovilo in odpeljali nazaj v Starigrad.

32 letni Poljak v strahu pred plačilom stroškov reševanja ni hotel dati svojih osebnih podatkov in dokumentov. Njegovo identiteto še preverjajo.

Vir: MMPI

Ponedeljek 28 Sep 2015

V petek se je zopet zgodila potapljaška nesreča s tragičnim izidom.

Nesreča se je zgodila na organiziranem potapljanju v neposredni bližini kraja Rabac v hrvaški Istri.

Vodeno potapljanje se je izvajalo na plaži v bližini Rabca. Češka državljanka V.H. se je potapljala v tričlanski potapljaški skupini na potopu, ki ga je organiziralo lokalno potapljaško društvo. Po predhodni pripravi so se odpravili na potop na plaži Girandela. Prvi potop so pričeli ob 12.30 uri in se potopili do globine 37 m. Ko so se pričeli vračati proti površini, so na globini 5 m izvedli dekompresijo. Čehinja se je ločila od skupine in odpravila na plažo. Ostali člani so se odpravili na drugi potop. Ko so se vrnili na obalo, so našli kolegico na plaži v kritičnem stanju. Nemudoma so pričeli z reanimacijo, voditelj potopa, hrvaški državljan, pa je poklical na pomoč. Na kraj nesreče so poslali plovilo Pomorske policije Pule in nujno medicinsko pomoč iz Labina. Ko so prišli do ponesrečene potapljačice, so nadaljevali z reanimacijo, ki pa žal ni bila uspešna. Ob 14.45 uri je Čehinja izgubila boj za življenje.

Vir: MMPI

Ponedeljek 28 Sep 2015