Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

V petek, 9.1.2015 je nasedel trajekt Vladimir Nazor, ki je plul na redni liniji Mali Lošinj Zadar.

Trajekt Vladimir Nazor je nasedel v petek ob 17.45 uri na grebenu Hripa pred luko na otoku Premuda.

V času nesreče je bilo na trajektu 25 potnikov in 13 članov posadke. Poleg tega so prevažali tudi dva kamiona, tri osebna vozila in eno motorno kolo. Med potniki in člani posadke ni v nesreči nihče utrpel telesnih poškodb, poškodovano pa je bilo eno osebno vozilo. Na trajektu sta poškodovana dva rezervoarja in del trupa, tako da je vanj vdrla voda. Do onesnaženja morja ni prišlo. Nemudoma po nesreči so uspeli zaustaviti vdor vode v trajekt zaradi česar bi se lahko tudi potopil.
Na kraj nesreče so poleg reševalnih plovil poslali tudi katamaran Silba, ki je na svoj krov prevzel vse potnike in jih odpeljal na njihove destinacije.

Vozila s trajekta so preložili na trajekt Sis, ki jih je odpeljal v Zadar, kjer so jih lahko prevzeli lastniki.

Vzrok nesreče naj bi bila izjemna oseka. Trajekt so nazaj v vodo potegnili že naslednji dan s pomočjo lastnega pogona in asistence trajekta Sis. Trajekt bodo na popravilo odpeljali v remontno ladjedelnico.

Vir: MMPI

Ponedeljek 12 Jan 2015

Podjetje Four Winns je predstavilo nov model iz serije V. Gre za najmanjšega člana družine V255, ki v dolžino meri 7,62m.

Novi Four Winns V255 ponuja obilico novosti in inovativnih rešitev. Čeprav je najmanjši predstavnik družine, ponuja udobje bistveno večjega plovila. Premec plovila je zaobljen s čemer se celotna dolžina skrajša, ob tem pa ohranja povsem enako funkcionalnost in plovne lastnosti. Na premcu ima na zaščitno ograjo nameščeno stopniško, ki služi za enostavno vstopanje ali sestopanje s plovila tudi na premcu in ne zgolj na krmi. Manjša stopnička na premcu služi za lažje vstopanje in izstopanje iz plovila, mlajši člani posadke, pa jo bodo z veseljem uporabili tudi za skok s plovila v morje. Vrata v kabino se odpirajo po sistemu rolo zaradi česar zavzemajo manj prostora, kot drsna ali krilna vrata. Ob vratih so široke in varne stopnice za dostop na premec preko deljenega vetrobranskega stekla. Kokpit je možno spremeniti v različne uporabne razporeditve. Krmno naslonjalo je preklopno, bočna sedežna klop pa se obrne v smeri vožnje, naprej ali nazaj in v kokpitu nastane veliko ležišče ali pa prostor za kosilo z mizo in štirimi sedišči. Da je govora o res velikem malčku opazimo v kabini. Na voljo so štiri ležišča, dva v premčnem delu in dva pod kokpitom. Ko vstopimo v kabino, je takoj za vhodom na desni strani toaletni prostor, na levi pa priročna kuhinja s prehodom v zadnjo kabino oziroma posteljo, ki se razteza čez celotno širino plovila.

Plovilo je po širini in teži v merah, ki dovoljujejo prevoz po cesti s 3.500 kg prikolico.

Na razpolago so bencinski motorji Volvo Penta ali Mercruiser nove generacije (V6-240 ali 4,5L), ki so lažji, varčnejši in cenejši za vzdrževanje, na voljo pa je tudi dizelski motor Volvo Penta D3 - 220.

Tehnične specifikacije:

Dolžina: 7,62 m
Širina: 2,55 m
Ugrez: 0,56 m / 1,04 m
Teža:2.500 kg
Največja moč: 300 KM
Gorivo: 265 l
Voda: 75 l
Kabine: 2
Ležišča: 4

Fotogalerija: Four Winns V255

Uvoznik za plovila Four Winns v Sloveniji je podjetje AS Boats d.o.o., Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, Slovenija, t: +386 (0)2 608 41 41, e:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. , www.as-boats.si

Ponedeljek 12 Jan 2015

Tovorna ladja Hoegh Osaka namerno nasedla na plitvini pred otokom Isle of Wight, da so se izognili, da bi se prevrnila.

Tovorna ladja je na krovu prevažala približno 1400 vozil med katerimi so bile tudi prestižne znamke kot so Rolls Royce in Bentley. V nedeljo ob 20.21 uri je ladja Hoegh Osaka izplula iz pristanišča v Southamptonu proti Bremerhavenu. Kmalu po izplutju se je začela nevarno nagibati. Lastnik ladje je sporočil, da so na plitvino nasedli namerno, da se ladja nebi prevrnila. Nasedli so ob 21.20 uri, le uro po izplutju. Kaj je bil vzrok, da se je ladja začela nagibati še ni znano. Trenutno leži na plitvini in je nagnjena za 52 stopinj.

25 članov posadke se je rešilo v reševalnih čolnih in s pomočjo helikopterjev obalne straže, ki so nemudoma prileteli na kraj nesreče. V nesreči naj bi se poškodovala le dva član posadke. Eden ima zlomljeno nogo, drugi pa le lažje poškodbe. Nihče ni v življenjski nevarnosti.

Ladjo, ki v dolžino meri 180 m bodo pričeli reševati v naslednjih dneh. Reševanje so zaupali podjetju Svitzer, ki je s svojo ekipo že na kraju nesreče. Izdelali bodo načrt reševanje, ki pa ga bo predhodno odobrila komisija za pomorska reševanje. Reševanje bo lahko trajalo nekaj dni, v primeru zapletov pa bo lahko trajalo tudi več tednov.

Fotogalerija: Hoegh Osaka nasedla pred Isle of Wright

Sreda 07 Jan 2015

Takoj po novem letu se nadaljuje tudi regata Volvo Ocean Race. Že drugi dan novega leta so ekipe zopet dvignile jadra in se pomerile v priobalni regati pred Abu Dhabijem.

V šibkem vetru so se na regati pred Abu Dhabijem najbolje odrezale jadralke ekipe SCA. Za njih je bila to prva zmaga na regati in so z rezultatom več kot zadovoljne. Zmago so si priborile kljub poškodbi hrbta Sophie Ciszek, ki je morala priobalno regato in 3 etapo od Abu Dhabija do Sanya izpustiti. Drugo mesto je zasedla ekipa Brunel, ki je zmagala drugo etapo regate, sledila je ekipa Abu Dhabi Ocean Racing, četrti so bili Dongfeng Race Team, peta ekipa Alvimedica in zadnja MAPFRE.

Ekipa Vestas Wind, ki je nasedla na atolu, je že rešila svojo jadrnico. Najprej so jo z ladjo prepeljali v Malezijo, včeraj pa so jo že naložili na MV Stockholm, ki jo bo odpeljala v Genovo. Do 25.1., ko bo jadrnica prispela v Evropo, se bo ekipa vedela, kje bodo popravljali jadrnico.  Ekipa se je odločila, da bodo močno poškodovano jadrnico popravili in da se bodo v regato vrnili v osmi etapi v Lizboni.

Naslednji dan, 3.1.2015 je okrnjena flota jadrnic pričela s 3 etapo regate v kitajsko mesto Sanya. Iz Abu Dhabija so zapluli proti severovzhodu, proti Iranu. Najhitreje sta začeli ekipi Abu Dhabi in Dongfeng. Ko so pripluli v ožino Hormuz, je vodstvo prevzela ekipa Dongfeng, ki je narekovala tempo plovbe ob južni obali Irana proti Pakistanu, ker so se obrnili proti jugozahodu. Odlična plovba proti vzhodu je ekipo Brunel ponesla na drugo mesto, kjer plujejo z le 2,5 nmi zaostanka za kitajsko ekipo. Kljub temu, da plujejo že dobre 4 dni, so razlike med ekipami izjemno majhne. Na zadnjem mestu trenutno pluje ekipa SCA, ki pa zaostaja le 20 nmi. Trenutno plujejo po zahodnem Indijskem oceanu v vetrovih, ki pihajo s hitrostmi le do 10 vozlov in dosegajo hitrosti plovbe med 9 in 12 vozli. Večje razlike med ekipami lahko pričakujemo šele v naslednjih dneh, ko se bodo odločale, kdaj bodo zaplule proti vzhodu, proti Indijski obali oziroma proti južnemu rtu Šri Lanke.

Video priobalne regate Abu Dhabi

Pričetek 3. etape 

Sreda 07 Jan 2015

Zadnji dan lanskega leta ob natanko 13.00 uri se je pričela regata Barcelona World Race. Osem parov jadralcev se je na svojih plovilih podalo na neprekinjeno plovbo okoli sveta. Brez postanka bodo morali prepluti 23.000 navtičnih milj.

Flota se je iz Barcelone podala skozi gibraltarsko ožino, kjer je že padel prvi rekord regate. Ekipa Hugo Boss na kateri plujeta Alex Thomson in Pepe Ribes, sta do ožine priplula v rekordnem času. Za plovbo sta potrebovala le 2 dni, 5 ur in 50 minut. Prvi del plovbe je na tej regati običajno kritičen, ker v tem predelu običajno pihajo najmočnejši vetrovi.

Ko so ekipe zapustile Mediteran, so se obrnile proti jugu ob zahodni Afriški obali. Ugodni vetrovi, ki pihajo iz severovzhodne smeri jim omogočajo plovbo z vetrom z visokimi hitrostmi. Alex Thomson in Pepe Ribes sta že zaplula mimo Kanarskih otokov. Trenutno plujeta s hitrostjo okrog 17 vozlov in imata 11 nmi prednosti pred drugouvrščeno ekipo Neutrogena. Še dodatnih 10 nmi zaostaja ekipa Cheminées Poujoulat in pluje na tretjem mestu. Najslabše je začel dvojec Spirit of Hungary, ki trenutno za vodilnim zaostaja že več kot 650 nmi. Ponoči sta plula dobro, vendar bosta šele danes priplula v močnejše vetrove, ki jima bodo omogočali pluti z višjimi hitrostmi. Trenutno plujeta le s hitrostjo 7 vozlov. Njuna jadrnica Spirit of Hungary je najnovejša jadrnica v floti.

Za vodilne so bo hitra plovba nadaljevale predvidoma vse do petka, ker bodo v področju zahodne Afrike med Kanarskimi in Kapverdskimi otoki pihali vetrovi s hitrostmi do 30 vozlov. Pred Kapverdskimi otoki, kamor bodo predvidoma pripluli jutri, bodo morali jadralci sprejeti pomembno taktično odločitev, kako bodo pluli mimo otokov. Po vremenski napovedi bo nekoliko več vetra na zahodni strani otokov.

Sreda 07 Jan 2015

Ime otočja, ki obsega otok Cres in Lošinj ter njune satelite, je povezano z legendo o Medeji. Zdi se, da legenda v tamkajšnjih krajih še živi.

Otok Cres je največji hrvaški otok in nam Slovencem posebej priljubljena počitniška destinacija. Otok je bil poseljen že v mlajši kameni dobi, kasneje so se na njem naselila libursko-ilirska plemena in grški pomorščaki. Na njegovo bogato kulturno zgodovinsko preteklost kažejo zapisi v kamnu na valunski plošči (XI. stol.) in Senjski misal, ki je najstarejša hrvaška knjiga (1494) zapisana v staroslovanski glagolici.

Otok so nekoč naseljevali le divji zajci in fazani. V osemdesetih letih prejšnjega stoletja pa so na otoku postavili na desetine kilometrov žičnatih ograd in vanj naselili divjega prašiča iz Kočevja in jelena lopatarja z Brijonov. Zaradi različnih interesov se je ograja lovskega revirja podrla, divjad pa je nekontrolirano poselila otok...

Scenarij in režija: Mitja Zupančič
Snemalec: Jože Grajžl
Produkcija: TV Novo mesto, d.o.o.
Obrazi z Jadrana št. 2
DVD: 26 min

Cena DVD-ja je 13,90 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4,00 EUR.

Naroči DVD Obrazi z Jadrana št. 2 - Cres, lovci z morja

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo artikla.
Naročeni artikel vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup



Ponedeljek 05 Jan 2015

Skok v novo leto za jadralce dveh jadrnic se ni končal po planu. Zaradi močnega vetra, ki je pihal z nevihtno hitrostjo so bil prisiljeni poklicati na pomoč.

Ob 21.00 uri so na pomoč poklicali s 15 metrske jadrnice Elizabeth na kateri je skok v novo leto čakalo 11 članov posadke. 5 nmi oddaljeni od Grebena pri Dubrovniku so v slabem vremenu ostali nemočni. Na jadrnici se jim je pokvaril sistem za navijanje prednjega jadra. Zaradi močnih sunkov vetra se je jadro, ki ga niso uspeli pospraviti, strgalo in padlo v morje s čemer so izgubili možnost manevriranja s plovilom. Na kraj nesreče je priplulo plovilo dubrovniške Luške kapitanije, ki je jadrnico privezala in odvlekla v luko Gruž.

Le 40 minut pred polnočjo pa so na pomoč poklicali z jadrnice Cinderella. Tudi ta 15 m dolga jadrnica je imela na krovu 11 članov posadke. V času nesreče so se nahajali približno 2,5 nmi jugozahodno od Grebenov pri Dubrovniku. Do njih je priplula ladja dubrovniške Luške kapitanije, ki jih je odvlekla v luko Gruž, kamor so pripluli ob 3.00 zjutraj na novega leta dan. Obe posadki jadrnic so skok v novo leto končali brez poškodb z veliko količino adrenalina v krvi. V času plovbe so pihali izjemno močni severovzhodni in vzhodni vetrovi in morje je bilo močno vzvalovano.

Vir: MMPI;

Ponedeljek 05 Jan 2015

Zadnje dni lanskega leta je orkanska burja povzročila, da sta se dve plovili odtrgali s svojega priveza, zaradi česar ju je odneslo na odprto morje. Eno plovilo je nasedlo, drugo razbilo številna druga  plovila.

V ponedeljek ob 8.20 uri so opazili, da  je s priveza odneslo trajekt Rabljanka, ki je bil že 0,5 nmi oddaljen od obale. Po navedbah naj bi se zaradi močnega vetra odtrgal s priveza. Brez posadke ga je odneslo na odprto, nato pa je nasedel na obali pri kraju Arabija. Nemudoma so pričeli z reševalno akcijo. Delavci luške kapitanije Split so na mestu nesreče ugotovili, da trajekt ni utrpel večjih poškodb tako nad vodno gladino, kakor tudi pod njo in da je sposoben za plovbo. Po dogovoru z lastnikom trajekta so nanj vkrcali štiri člane posadke, da so pod nadzorom uspeli nasedli trajekt potegniti nazaj v morje s pomočjo lastnega pogona. Trajekt so nato odpeljali v splitsko mestno luko na privez Sveti Juraj, od koder se je tudi odvezal.

Druga nesreča se je zgodila ob 11.30 uri. Zaradi orkanske burje se je s priveza v luki Sustjepan pri Dubrovniku, odtrgal tanker. V nezgodi je poškodoval več sosednjih plovil. Višina materialne škode še ni ocenjena.

Tanker z imenom Antonija, ki je v lasti hrvaškega podjetja, so reševali delavci luške kapitanije Dubrovnik s svojim plovilom Danče in s pomočjo Brodospasovega plovila Antares. Tanker je brez nadzora plul po kanalu. Na njemu ni bilo članov posadke. Tanker so uspeli privezati na vlačilec in ga odvleči do dubrovniške luke kamor so ga privezali na privez št. 14.

Vir: MMPI

Ponedeljek 05 Jan 2015

V ponedeljek so primorske medijske hiše na tradicionalni prireditvi Naš športnik razglasile najboljše primorske športnike za iztekajoče se leto.

Tanja Žakelj s tretjim zaporednim naslovom postaja prva dama primorskega športa, prvič sta se na vrh zavihtela zlata kanuista Sašo Božič in Luka Taljat, nogometaši Gorice pa so na vrhu prvič po devetih letih. Vasilij Žbogar je zasedel 2. mesto v moški konkurenci, Tina Mrak in Veronika Macarol pa drugo med ženskami.

Obrazložitev za Vasilija Žbogarja:

Najboljši primorski jadralec vseh časov je že stari znanec našega izbora, že petkrat je bil najboljši. Član jadralnega kluba Burja iz Izole je v francoskem La Rochellu osvojil srebrno medaljo na evropskem prvenstvu v razredu finn. Z 12. mestom na svetovnem prvenstvu v Santanderju ni bil najbolj zadovoljen, čeprav je izpolnil normo za nastop na olimpijskih igrah v Riu de Janeiru. Zablestel je na koncu sezone z odmevno zmago na finalu svetovnega pokala v Abu Dabiju.

Obrazložitev za Tino Mrak in Veroniko Macarol:

Za jadralkama portoroškega Pirata v razredu 470 je odlična sezona v znamenju hitrega zorenja in stopnjevanja dosežkov. Na evropskem prvenstvu v Atenah sta se okitili z bronasto medaljo. S petim mestom na svetovnem prvenstvu v Santanderju sta si zagotovili nastop na prihodnjih olimpijskih igrah leta 2016 v Riu de Janeiru. Na tekmah svetovnega pokala v Miamiju sta bili četrti, v finalu svetovnega pokala v Abu Dabiju sta osvojili šesto mesto.

Še kratka izjava deklet:

”Sezona je bila res dobra in sva z njo zadovoljni. Izpostavili bi še 3. mesto na svetovni jadralni lestvici. Čestitke tudi vsem ostalim dobitnikom priznanj.”

Vir: http://www.jzs.si, Foto: Primorske novice

Ponedeljek 05 Jan 2015

V času, ko je večina našega dela Evrope odeta v leden oklep, so se jadralci merili na že 38. Mednarodni novoletni regati na Hvaru.

Tokrat tudi njim temperature niso prizanesle in so jadrali v precej hladnem vremenu. Regate se je udeležilo tudi nekaj Slovencev, med katerimi je najboljše jadral Daniel Cante, ki je zmagal v konkurenci kadetov, v skupnem seštevku pa zasedel 19. mesto med 105. nastopajočimi. Mesto za njim, na 20. mestu, je končal Žiga Mrak. Marina Vrščaj iz WSC Črnomelj se je uvrstila na skupno 56. mesto, med kadeti pa je zasedla odlično 9. mesto. Med kadeti so nastopili še naslednji naši tekmovalci: Caterina Sedmak, ki je zasedla 13. mesto in Viktor Maletič, ki se je uvrstil na 24. mesto.

Skupni rezultati:

Mesto Št. jadra Jadralec Klub Spol Kategorija Skupno
1 CRO111 TIN GMITROVIC JK CLIVO M
3
2 CRO1094 LEON KLJUS JD VAL M
8
3 CRO1058 NIKO KASTELAN YCZ M
10
4 CRO1084 ROKO VEKIC JK ZVIR M
12
5 CRO1075 JANA JELCIC YCZ F
14
6 CRO991 PALMA CARGO JK MORNAR F
14
7 CRO1077 NINA SKOPAC JK CLIVO F
15
8 CZE765 LUCIE KEBLOVA CESKY YK F
17
9 CRO1059 KARMEN PERKOVIC JK LABUD F
18
10 CRO1060 ROKO COPIC JK VAL SIBENIK M
18
11 CRO1119 HANA DRAGOJEVIC JK LABUD F
18
12 AUT1102 NIKOLAUS CLODI SCT M
18
13 CRO1121 BARTOL UREM JK MORNAR M
20
14 ITA8567 FILIPPO COSTA SVOC M
21
15 ITA8310 ANGELA TRITTO CV BELLANO F
24
16 CRO1113 ANTONIA KUSTERA JK USKOK F
25
17 CRO1098 BOZIDAR GOLUBIC JK SPLIT M
27
18 CRO793 IVAN JURIC JK MARINA KASTELA M
29
19 SLO211 DANIEL CANTE JK IZOLA M U12 29
20 SLO511 ZIGA MRAK JK JADRO M
29
21 CRO1128 BRUNO GASPIC JK SPLIT M
29
22 CRO1038 MARIN KUSTIC JK SPLIT M
30
23 CRO1079 KRESIMIR BUNETA JK CROATIA M
31
24 CRO99 ROCCO HRVOJ JK MORNAR M
31
25 CRO1108 IVONA ERCEGOVAC JK SPLIT F
34
26 CRO1095 LUKA SKOKAN JK ISTRA M
35
27 CRO1112 IVAN VRBATOVIC JK MARINA KASTELA M
39
28 CRO1088 RATKO KNEZ JK SPLIT M
40
29 CRO977 NATHAN BERTO JK MAESTRAL M
41
30 ITA8142 MARCO PEROTTI CV BELLANO M
41
31 CRO1050 MARKO VUKSANOVIC JK OPATIJA M
43
32 CRO1100 NIKA MANESTAR JD VAL F
45
33 CRO1029 URSULA BALAS JD VAL F
46
34 HUN230 PETER PAPP SOPRONI EPITOK SE M
46
35 CRO1118 ANCI BOBAN JK LABUD F
46
36 CRO907 MARIJAN MAVAR JK CROATIA M
46
37 CRO952 PETRA MASTELIC JK ZENTA F U12 47
38 CRO1026 LOVRE KOVACEVIC JK MORNAR M
49
39 CRO979 TONINA PERKOVIC JK LABUD F
51
40 AUT216 PAUL CLODI SCT M U12 53
41 CRO983 MARIS BASIC JK USKOK F
54
42 CRO26 LAURA LOLIC JK MORNAR F U12 55
43 CZE2051 ZOSIA BURSKA YC CERE F
59
44 AUT955 ROSA DONNER KYCK F U12 60
45 CRO1081 DARIJA PERIC JK USKOK F
61
46 CRO1102 VID VEKIC JK ZVIR M
62
47 CRO941 MATE BILAUER JK USKOK M
66
48 CRO1827 PETAR MILUN JK MARINA KASTELA M
66
49 CRO1091 MARK BERBER JK USKOK M U12 67
50 CRO1093 LEONARDA FUGOSIC JD VAL F
68
51 CRO9 AURORA PALKO JK VEGA F U12 70
52 CRO1109 SARA MUJESIC JK VEGA F
71
53 CRO990 ADRIAN PEOVIC JK MARINA KASTELA M U12 72
54 CRO992 VID BARBARO JK MAESTRAL M
72
55 CRO1090 TOMAS HAMERLITZ JK OPATIJA M
76
56 SLO234 MARINA VRSCAJ WSC CRNOMELJ F U12 76
57 POL1234 MAREK ROSPOND YC PTTK M
77
58 CRO1002 IVA KOVACEVIC JK ZENTA F
79
59 CRO980 EMA GOLJA JK OPATIJA F
80
60 CRO932 ROKO STIPANOVIC JK OPATIJA M
81
61 ITA8318 ANNASOFIA PRIVILEGGIO CV BELLANO F
81
62 CRO1005 NIKA MASOVCIC JK OPATIJA F
82
63 CRO1048 TEA PETEH JK MAESTRAL F U12 83
64 CRO1083 VICKO ALFIREVIC JK ZENTA M
83
65 CRO865 EVA SISKO YCZ F U12 84
66 CRO1812 JAKOB DOLINSEK JK CLIVO M
84
67 CRO1654 ROBERTA SRSEN JK VEGA F U12 86
68 CRO1859 NIK PIVALICA YCZ M
88
69 SLO229 CATERINA SEDMAK YC CUPA F U12 88
70 CRO1030 IVANA SERSIC SD VIHOR BASKA F U12 90
71 UKR905 ARTEM IVANIKOV TRANSBUNKER M
91
72 CRO988 ANTONIO LUKSIC JK OPATIJA M
91
73 CRO780 DINO LUKENDA JK OPATIJA M
92
74 CRO902 ANTUN TOMASEVIC JK LABUD M U12 94
75 CRO1107 MATIJA KIKER JK CLIVO M
94
76 CRO1101 RONI BOBOVNIK YCZ M U12 95
77 CRO1007 VICE JUSIC JK ZAL M
96
78 CRO1068 DINO ZORIC JK SPLIT M
96
79 UKR85 MYKYTA MALIUTA TRANSBUNKER M U12 99
80 CRO950 MARINO ERCEG JK ZVIR M
102
81 UKR7201 MAXIM KAZHAIEV SCYSSOR M
103
82 CRO95 MAX GIJDERA JK MORNAR M U12 106
83 CRO1027 DAMJAN KUZMANIC JK MORNAR M U12 107
84 CRO1087 BRUNO MAREVIC JK MARINA KASTELA M
109
85 CRO103 GREGOR MIHALJEVIC JK VEGA M
111
86 CZE793 BARBARA PAVLIKOVA YC CERE F
115
87 UKR68 VOLODYMYR MYKHAYLICHENKO TRANSBUNKER M U12 116
88 ITA7369 FILIPPO BATTISTI COMPAGNIA DELLA VELA M U12 117
89 CRO851 LOVRO MIRKOVIC JK CROATIA M U12 118
90 CRO951 NOELA PETESIC JK USKOK F U12 125
91 SLO63 VIKTOR MALETIC JK MAESTRAL M U12 127
92 CRO933 ANA PETRICIC JK OPATIJA F U12 128
93 CRO97 BRUNO LUGOVIC JK PRIMOSTEN M
132
94 CRO921 LUKAS MOROZIN JK PLAV M
136
95 CRO1078 NORA SIJAN JK CLIVO F U12 136
96 CRO365 LUKA HAGENAUER YCZ M U12 141
97 UKR1619 VOLODYMYR GOLOBORODKO SCYSSOR M
144
98 CRO0 TONI NIZIC JK PRIMOSTEN M
144
99 CRO954 BORNA STOJIC MURETA JD VAL M U12 144
100 CRO970 VINKA RADIC JK ZVIR F
146
101 CRO973 DAMJANA MIHALJEVIC JK VEGA F
146
102 CRO696 SUNCICA BAKOTIN JK MARINA KASTELA F U12 149
103 CRO1 LUCIJA SKOPAC JK CLIVO F U12 158
104 ITA5004 ELISA SEDMAK YC CUPA F U12 158
105 CRO181 PETAR ERCEG JK ZVIR M U12 165
105 ITA736 ELENA BATTISTI COMPAGNIA DELLA VELA F U12 165
105 CRO889 TONCI SCEPANOVIC JK ZVIR M U12 165
105 CRO1016 KARLA PRGOMET JK SPLIT F U12 165

Vir: JZS; http://www.jkzvir.hr/

Ponedeljek 05 Jan 2015