Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
V popoldanskih urah je požar zajel jahto v marini Ičiči pri Opatiji.
V marini Ičiči je v torek popoldne izbruhnil požar na motorni jahti, ki se je nahajala na B pomolu. Na jahti, ki je v lasti ruskega državljana, se je v času izbruha požara nahajal delavec hrvaškega podjetja za servisiranje motornih plovil. Med opravljanjem servisa na pogonskih motorjih je prišlo do nenadne eksplozije. Serviser je utrpel poškodbe obraza. Na mesto nesreče so nemudoma prišli gasilci, ki so uspeli pogasiti požar, ki je zajel plovilo. Serviserja je oskrbela ekipa nujne medicinske pomoči.
Kaj je bil vzrok za nesrečo še ni jasno.
Kako se preventivno zaščititi pred požaron na plovilu?
Preventivo se lahko pred požarom zaščitite z avtomatskimi gasilnimi aparati, ki se bodo aktivirali, ko bodo prišli v stik z ognjem. S tem boste zavarovali svoje življenje, življenje vaše družine, posadke in svoje plovilo. Izjemno učinkovit in biološko razgradljiv gasilni aparat je PYRoff.
Vse o aparatu si lahko preberete na tej povezavi: PYRoff - gasilni aparat
Gasilni aparat PYRoff lahko naročite na tej povezavi: Naroči PYRoff!
Vir: MMPI; Foto: arhiv eNavtika
Neverjetni posnetki ladij med plovbo po več kot 10 m visokih valovih podivjanega morja.
Palamos, Španija. Naša ekipa SLO6 Janežič/Podlogar se je od 18. do 22. decembra udeležila božične regate v Španiji. Tekmovalo je 34 posadk iz 8 držav, naša ekipa pa je dosegla 1. mesto.
Organizatorji Club De Vela Palamos, Club Nautic Costa Brava, Real Federacion Espanola de Vela in Federacio Catalana de Vela so v petih dnevih izpeljali 9 plovov. Prvi dan samo en plov, ki sta ga naša dva prepričljivo zmagala. Drugi dan so izpeljali štiri plove v vetru od 4 do 6 vozlov, kjer sta z dvema prvima mestoma prevzeli vodstvo sestri Munte, tretji dan pa so bili izvedeni štirje plovi v vetru od 5 do 13 vozlov, kjer sta SLO6 z dvema prvima mestoma, enim drugim in četrtim mestom za sedem točk prevzela vodstvo. Ker se je nad Palmosomustalil anticiklon z visokim pritiskom, vetra ni bilo več. Organizator je za razred 29er regato zaključil z devetimi plovi. Janežič/Podlogar na 1. mestu, Munte/Munte na 2. mestu in Mas/Torres na tretjem. Ekipa je te zmage zelo vesela, saj se je te regate udeležila prvič, obenem pa je lep zaključek uspešne sezone 2014. Naslednja pomembna regata po začetek serije Eurocup 2015, ki bo v El Balis v Španiji.
Kam pluje naša barka? Običajno vemo, kam želimo odpluti, toda če želimo ta cilj tudi res doseči, se moramo držati začrtane smeri plovbe oziroma kurza.
Trenutno smer plovbe oziroma kurz izmerimo s pomočjo kompasa. Če imamo na plovilu fiksno pritrjen kompas, je ta poravnan z vzdolžnico plovila, zato lahko enostavno kadarkoli odčitamo kurz plovila.
V primeru, da imamo na plovilu samo ročni kompas, ga je potrebno vedno najprej usmeriti po vzdolžnici plovila proti premcu (v smeri plovbe) in šele nato na njem odčitati kurz plovila.
Rinker Captiva 200 MTX Extreme je odprto športno plovilo namenjeno adrenalinskemu športu, zabavi ali pa le družinski plovbi. Ker njegova teža znaša le 1268 kg, je enostaven za prevoz na prikolici, spuščanje v vodo in izjemno ekonomičen pri porabi goriva.
Novi gliser Captiva 200 MTX je odlično plovilo. Odlikuje ga inovativno oblikovanje, s katerim so na plovilu zagotovili izjemno prostornost. Tako bo dobro sprejet med navdušenci nad vodnimi adrenalinskimi športi, kakor tudi pri tistih, ki ga bodo uporabljali z družino za dnevne izlete in raziskovanje morske obale.
Captiva 200 je bowrider, plovilo z odprtim trikrakim premcem. Z njim so v prednjem delu zagotovili ogromen prostor, kjer se lahko udobno namestijo 4 osebe. Kljub temu, da gre za majhno plovilo, ki v dolžino meri 5,89 m, pa lahko na njem pluje do 7 oseb. Čoln ima deljen komandni most zaradi česar enostavno prehajamo s kopalne ploščadi nameščene na krmi vse do premca. Za pogon skrbijo vgrajeni motorji z močno do 225 KM. Plovilo ima bogato standardno opremo, za doplačilo pa so na voljo številni dodatki. V standardni opremi, je že hladilna torba, kopalna lestev na kopalni ploščadi, nerjaveča kljuka za vleko smučarja na vodi in Sonyev radio z zvočniki.
Plovilo je na voljo v številnih barvah. Med dodatno opremo je možno naročiti zaščitni lok s streho, talne obloge, pokrivala za premec in krmo, gasilni aparat, podvodne luči in številne druge dodatke.
Tehnični podatki:
Dolžina čez vse 5.89 mŠirina: 2.44 m
Moč motorja: 225 (max)
Teža plovila: 1,2 t
Rezervoar goriva: 129 l
Št. oseb: 7
Uvoznik za plovila Rinker v Sloveniji je podjetje AS Boats d.o.o., Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, Slovenija, t: +386 (0)2 608 41 41, e: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. , www.as-boats.si
Fotogalerija: Captiva 200 MTX
Ekipa Vestas Wind, ki je s svojo jadrnico nasedla na koralnem grebenu v bližini Mauritiusa, se je po srečni vrnitvi ekipe na kopno, vrnila na greben, da reši še svojo jadrnico.
Ekipa Vestas Wind je na koralnem grebenu nasedla ponoči ob izjemo slabi vidljivosti. Na grebenu ni nobenih svetlobnih teles, ki bi opozarjala na nevarnost. Pluli so s hitrostjo 19 vozlov in nasedli. Kljub visoki hitrosti jadrnica ni bila močno poškodovana. Največje poškodbe je utrpela na krmi, ker je zaradi valov Indijskega oceana tolkla ob greben. Ko so reševali ekipo, so z jadrnice odnesli tudi vso opremo, ki bi lahko ekološko škodovala nedotaknjeni naravi grebena. Del ekipe se je sedaj vrnil na greben, da jadrnico potegnejo nazaj v vodo in jo naložijo na tovorno ladjo ter odpeljejo na popravilo. Nico, kot ga kličejo, drugače Chris Nicholson, skipper ekipe Vestas, je skrbel, da na koralnem grebenu ne bodo pustili ostankov razbite jadrnice. Po satelitskem telefonu je povedal, da so jadrnico uspeli potegniti s koralnega grebena v jutranjih urah, ko je nastopila plima. Enostavno so jo lahko potegnili nazaj v vodo in nato odvlekli do tovorne ladje podjetja Maersk, ki jo je naložila na svoj krov. Celotna operacija je bila zaključena v pičlih treh urah. Pri reševanju plovila so morali biti izjemno pozorni, da na koralnem grebenu povzročijo čim manj škode in da na jadrnici ne poškodujejo strukture, da se jadrnice kasneje nebi več dalo popraviti. Prav tako je povedal, da je bil izjemno zadovoljen s pomočjo domačinov, ki so jim stalo prinašali jeklenke z zrakom, saj so z jadrnice morali odrezati kobilico.
Celotno ekipo, ki je reševala plovilo sedaj čaka 28 ur dolga plovba nazaj na Mauritius. Od tam bodo jadrnico odpeljali v Malezijo, kjer bo počakala, da se odločijo kje v Evropi se bo izvajalo popravilo.
Nadaljevanje regate Volvo Ocean Race bo sledilo šele naslednje leto. 2.1. bo priobalna regata pred mestom Abu Dhabi, naslenji dan, 3.1. pa se bo flota tokrat le še šestih ekip podala na 4.670 nmi dolgo plovbo proti kitajskemu mestu Sanya.
Pomorska nezgoda pa se je zgodila ob 18.20 uri. V Medulinskem zalivu sta trčili dve plovili. Lesena ribiška ladja je izplula ob 17.45 uri iz luke Financa v Medulinskem zalivu proti jugu. Takrat je vanjo trčil plastični gliser dolžine 4,75 m z izvenkrmnim motorjem moči 50 KM. Zaradi velike hitrosti je gliser pristal na krmi ribiške ladje in pri tem v vodo vrgel enega izmed dveh članov posadke. K sreči so ribiča nemudoma potegnili nazaj na plovilo. Kljub močnemu trku ni utrpel večjih telesnih poškodb. Kmalu po nesreči je priplulo privatno plovilo Kule, ki je obe plovili odvlekla nazaj v Medulinsko luko, kjer so jih že čakali delavci luške kapitanije z namenom, da bi ugotovili krivca za nesrečo. Gliserja, ki je nasedel na krmo ribiške ladje so odstranili z dvigalom.
Potonila dvojambornica pri Splitu
Prav tako v soboto so ob 12.45 v centru za reševanje prejeli klic, da je potonila jadrnica. Na kraj nezgode so se nemudoma odpravili delavci luške kapitanija iz Trogira.
Nesreča se je zgodila v Resniku pri Trogiru. Potonila je 19,7 m dolga lesena dvojambornica z imenom Arborat, ki pluje pod hrvaško zastavo. Jadrnica se je potopila do višine nadgradnje, ko ji bila privezana na luškem valobranu. V času nesreče na jadrnici ni bilo nobenega člana posadke. Kaj je bil vzrok potopitvi še ni ugotovljeno.
75 mladih jadralcev iz petih držav se je minuli vikend pomerilo na 1. mednarodni regati »Koper Christmas race« za razred Optimist v organizaciji jadralnega kluba JK Jadro Koper. Praznično vzdušje, prijazno vreme in odlična organizacija so botrovali k uspešnemu zaključku tekmovanja regate.
V soboto je veter regatnemu odboru dovolil izpeljavo dveh plovov, kar je bilo za veljavnost regate dovolj. V nedeljo je v jutranjih urah koprski zaliv napolnil zelo močen zahodnik, ki ga je spremljala, za ta čas, nenavadna megla. Ko se je megla dvignila, je regatni odbor izplul, veter pa krepko padel in tako se je kljub še nekaj urnem čakanju, regata končala z dvema izpeljanima plovoma.
V skupni razvrstitvi je zmagal Daniel Cante z JK Izola, drugo mesto je zasedel Janez Zabukovec JK Jadro Koper, tretje pa Massimiliano Antoniazzi z YC Adriaco. Na četrtem in petem mestu sta regato zaključila Peter Milivojevič JK Jadro Koper in Nina Skopač JK Clivio, ki je tudi zmagala med dekleti.
Vsekakor bo Jadro Koper tudi v naslednjih letih regato organiziral, saj je bil letošnji odziv med udeleženci odličen. Verjamemo, da bo regata postala še ena v nizu tradicionalnih regat v organizaciji tega kluba, ki s svojo več kot 60 letno zgodovino z belimi jadri polni koprski zaliv in s katerega so v svet zapluli mnogi vrhunski jadralci.
Vir: JZS
BURIN YACHTING CLUB in BURIN YACHT CHARTER sta tudi letos v restavraciji »GLAŽUTA« organizirali tradicionalno druženje vseh jadralk in jadralcev ter ljubiteljev navtike, IMPRESSION NIGHT.
Skupaj smo se spomnili najlepših trenutkov leta, ki se poslavlja in naredili načrte za prihajajočo jadralsko sezono ter si zaželeli vse dobro v Novem letu.
Obiskovalci so uživali v kulinaričnih dobrotah restavracije Glažuta, odličnih kranjskih klobasah ljubljanske KLOBSARNE ter suhomesnatih izdelkih kmetije ROŠTOHAR. Poleg omenjenih dobrot so po grlu obiskovalcev stekla tudi Vina FREŠER ter pijače večera Bacardi Cola, Mojito in Razz Mojito.
Za dobre vibracije na odru in plesišču so poskrbele članice reške zasedbe YAMAS, ki so zbrane pospremile v navtično Novo leto pospremljeno s polnočnim ognjemetom.
Kot se za ta prednovoletni čas spodobi so bili obiskovalci deležni tudi lepih daril, ki so bila izžrebana med vsemi prisotnimi. Svoja darila so pod Burinovo smrečico pustili: Crocs, Klobasarna, Kmetija Roštohar, Restavracija Glažuta, eNavtika, Burin Yachting Club, Just Perfect Charter, Elan in Burin Yacht Charter.
Ob slovesu od starega in ob vstopu v Novo leto vam v Burin Yachting Clubu obljubljamo številna presenečenja in napovedujemo še več jadralskih dogodkov.
Vsem jadralkam in jadralcem, članom kluba, ljubiteljem navtike, poslovnim partnerjem in prijateljem želimo mirno morje, dober veter in SREČNO 2015!
Fotogalerija: Impression Night 2014