Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Poleg Evropskega motornega plovila leta so na sejmu Boot v Duesseldorfu izbrali tudi Evropsko plovilo leta. Med novimi plovili, ki so lansko leto prispela na trg je 11 največjih evropskih navtičnih časopisov izbralo Evropsko plovilo leta.

Vsa plovila so bila razdeljena v pet razredov. V vsak razred se je uvrstilo 25 nominirancev, ki so bili podvrženi številnim testom, ki so odločili, katero plovilo bo letos prejelo naziv Evropskega plovila leta 2015.

Zmagovalcev je pet. Vsak v svoji kategoriji. Jadrnice so razdeljene med družinske potovalne jadrnice, hitre potovalne jadrnice, luksuzne jadrnice, specialna plovila in razred Bluewater v katerem se vsako leto pojavlja več konkurentov.

Kdo so zmagovalci:

Razred: Družinske potovalne jadrnice

Bavaria Cruiser 46 - Prejšnji model jadrnice Bavaria Cruiser 46 je že bil nominiran za plovilo leta 2010. Takrat je bil uvrščen na drugo mesto. Sedanji model je doživel številne spremembe tako konceptualne kakor tehnične. Le te so prepričale žirijo, da je letos model Bavaria Cruise 46 zmagalo v svoji kategoriji. Žirija je k svoji odločitvi dodala, da je to plovilo nedvomno najbolj sofisticirano med plovili svojega razreda.

Razred: Hitre potovalne jadrnice:

JPK 10.80 - francoska jadrnica JPK 10.80 je plovilo, ki je oblikovano tako, da lahko z njim enostavno upravlja ena ali dve osebi. Na testih se je jadrnica izkazala kot izjemno hitra. Izmerjeni podatki so bili vrhunski.

Razred: Luksuzna plovila

Wauquiez Centurion 57 - športno oblikovano luksuzno plovilo francoskega proizvajalca je zastavonoša v njihovi paleti Centurion. Jadrnica je elegantna, čistih linij, pa kljub temu izredno športna. Odlikuje jo moderno oblikovanje, čiste linije in krov v tikovini.

Razred: Specialna plovila

Advanced 44  -  Plovilo je bilo favorit v razredu že od samega začetka izbora. Inteligentno izdelano plovilo italijanskega proizvajalca. Združuje dva nasprotujoča si koncepta. Jadrnica je istočasno namenjena prebivanju vikendov na plovilu in je istočasno tudi prava regatna jadrnica. Pod krovom se skriva obilo razkošja, na krovu pa pokaže, da je izjemno hitra jadrnica.

Razred: Bluewater potovalne jadrnice

Boréal 52 - Plovilo francoskega proizvajalca je namenjeno tistim, ki se radi odpravljajo na ekstremne plovbe, predvsem v višje zemljepisne širine. Jadrnica ima zložljivo kobilico, kar omogoča, da lahko z njo zaplujemo kar na plažo.

Katera plovila so bila nominirana v posameznem razredu si lahko ogledate na: Kdo so nominiranci za Evropsko plovilo leta 2015

Katero je motorno plovilo leta si lahko ogledate na tej povezavi: Motorno plovilo leta 2015 je znano

Vir: http://www.boat-duesseldorf.com/

Ponedeljek 19 Jan 2015

Vsako leto na sejmu Boot v Dusseldofu proglasijo Evropsko motorno plovilo leta in Evropsko plovilo leta.

Nominiranci so nova plovila, ki so prišla na navtični trg v letu 2014. Med vsemi novostmi, uredniki sedmih največjih evropskih navtičnih časopisov izberejo tistega, ki je na trg prinesel največ inovacij. Pri izboru sodelujejo nemški Boote, italijanski Barche a Motore, norveški Båtliv, francoski Neptune, švicarski Marina CH, avstrijski Yachtrevue in španski Náutica & Yates. Vsa nova motorna plovila so razdeljena v 5 razredov. Žirija najprej opravi predizbor v katerem izbere 5 plovil v vsakem razredu. Nominiranci so nato podvrženi obsežnemu testiranju, ki pove, katero plovilo si je zaslužilo ta laskavi naziv. V testu so primerjali oblikovanje plovila, uporabnost, varnost na plovilu, razmerje vrednost proti ceni plovila in številne druge kriterije.

Motorna plovila so razdeljena v naslednje razrede do 25 čevljev, od 25 do 35 čevljev, od 35 do 45 čevljev, nad 45 čevljev in poseben razred potovalnih motornih plovil, kjer dolžina ni pomembna.

Že sama nominacija za plovilo leta je za vsakega proizvajalca plovil izjemno pomembna. Prinese ogromno promocije in pritegne navtično javnost.

In kdo so letošnji zmagovalci po kategorijah:

Razred do 25 čevljev: Bénéteau Flyer 6

Razred do 35 čevljev: Draco 27RS

Razred do 45 čevljev: Cranchi 43 Eco Trawler

Razred nad 45 čevljev: Azimut 50 Fly

Razred potovalna motorna plovila: Steeler Panorama

Plovila, ki so bila nominirana v posameznih skupinah si lahko ogledate na tej povezavi: Kdo so nominiranci za Evropsko plovilo leta 2015

Vir: http://www.boat-duesseldorf.com/

Ponedeljek 19 Jan 2015

Nominiranci za Oskarja med plovili za leto 2015 so znani. Na sejmu v Dusseldorfu bodo letos že dvanajstič podelili naziv Evropsko plovilo leta in devetič zapored Motorno plovilo leta.

Žirija, ki izbira plovilo leta je sestavljena iz novinarjev 19 največjih evropskih navtičnih časopisov. Katera plovila so si v letošnjem letu prislužila ta naziv, bodo znana že ta vikend.

V lanskem letu je na trg prispelo nekaj več kot 100 novih plovil. Med njimi bodo izbrali pet tistih, ki so v svoji kategoriji predstavili največ. Vsa plovila so razdeljena v naslednje kategorije:, Luksuzne potovalne jadrnice, Hitre potovalne jadrnice, Posebne jadrnice in Modra plovila. Letos med nominiranci žal ni nobenega slovenskega plovila.

Družinske potovalne jadrnice

Bavaria Cruiser 46
Dufour 310 Grand'Large
Jeanneau Sun Odyssey 349
Nautitech Open 40
RM 890

Luksuzne potovalne jadrnice

Euphoria 54
Italia 15.98
Moody 54 DS
Wauquiez Centurion 57
X-Yachts Xc 35

Hitre potovalne jadrnice

Corsair Cruze 970
Dehler 46
Jeanneau Sun Fast 3600
JPK 1080
Mylius 50

Posebne jadrnice

Advanced A 44
Astus 24
Pogo 3
Pointer 25
Saffier SE 33

Modra plovila

Boreal 52
Rapier 550 by Broadblue
Garcia Exploration 45
Ovni 52 Evolution
Southerly 535

Vir: http://www.boat-duesseldorf.com/

Petek 16 Jan 2015

Tudi za jadralce se letos začenja zelo pomembna predolimpijska sezona. Za Tino Mrak in Veroniko Macarol (JK Pirat), ki sta lani dosegli zastavljene cilje z bronom na evropskem prvenstvu in osvojitvijo olimpijske vozovnice za Slovenijo v razredu 470 za ženske, je čas za počitek že davno mimo. Na novo sezono se aktivno pripravljata že vse od zaključne regate svetovnega pokala v Abu Dabiju novembra lani.

V zimskem obdobju sta se posvečali predvsem kondicijski pripravi, saj, kot pravita, imata na tem področju še največ neizkoriščenih rezerv. Treningi so potekali dvakrat dnevno, dopoldne v telovadnici pod vodstvom kondicijskega trenerja Andreja Kocjana, v popoldanskih urah pa zunaj na prostem, predvsem v obliki tekov in kolesarjenja.

V drugi polovici januarja Tina in Veronika pričenjata s treningi na morju. S trenerjem Tomažem Čopijem sta odpotovali v Miami na Florido, kjer bodo opravili dvotedenske priprave ter nastopili na dveh regatah.

Od 17. do 19. januarja bosta najprej zajadrali na regati odprtega severnoameriškega prvenstva za razred 470. Prvemu letošnjemu nastopu bo sledilo obdobje treningov, potem pa ju med 25. januarjem in 1. februarjem čaka še nekoliko pomembnejša udeležba na prvi letošnji regati ISAF svetovnega pokala. Lani sta dekleti obe regati zaključili na četrtem mestu.

»Zagotovo želiva stopiti na stopničke in narediti korak naprej od lani. Letos bo tudi konkurenca večja, prijavljenih je 32 ženskih posadk, lani pa samo deset, zato bova morali dati vse od sebe.«

Njuna jadrnica je v Miami odpotovala z ladijskim zabojnikom že decembra, neposredno po končani regati v Abu Dabiju.

Pogoji za trening so v Miamiju v zimskem obdobju odlični. Prizorišče ponuja prijetne temperature, toplo morje in ugodne vetrovne pogoje. Dodatna prednost je, da se tam na pripravah zberejo vse najboljše posadke sveta in tako lahko tudi naši jadralki trenirata z najboljšimi.

Petek 16 Jan 2015

Tudi letos se bo jadralska sezona pričela z jadranjem, ki ga letos s skupnimi močmi organizirajo Just Perfect, Burin YC in Burin Yachtcharter. Kot je že tradicija pri Just Perfectu, ne gre samo za jadranje temveč za jadranje z zabavo, tekmovanjem, druženjem in gurmanskimi užitki.

Letošnje jadranje se bo pričelo 9.4.2015 v marini Kaštela pri Splitu. Plovba bo vodila proti otoku Drvenik Veli, kjer bo flota prenočila. Naslednji dan bomo v smeri juga zapluli proti e otoku Visu. V večernih urah bo na pomolu Fort George organizirano tradicionalno tekmovanje Barka išče Chef-a. Večer se bo zaključil v klubu Fort George z zabavo na temo Robina Hooda. Tretji dan se bomo z otoka Visa podali na Hvar, kjer bomo večer zaključili z podelitvijo nagrad za najhitrejše jadrnice. V jutranjih nedeljskih urah bomo z otoka Hvara zapluli proti severu, skozi Splitska vrata, proti marini Kaštela in zaključili otvoritveno jadranje sezone 2015.

Vabimo te, da se nam pridružiš in da skupaj odpremo novo jadralno sezono. Zagotavljamo ti veliko jadralskih užitkov, druženja in zabave. Za organizacijo in dobro voljo bo poskrbela izkušena ekipa.

Program:

1. dan: četrtek 09.04.2015 RUTA: Marina Kaštela Split – Otok Veli Drvenik

- zbor posadk ob 9.00
- prevzem jadrnic, nakup hrane in pijače po jadrnicah ob 10.00
- odhodi iz marine do 11.00 do 12.00
- jadranje do otoka Veli Drvenik
- sponzorski trenutki (predstavitev organizacije dogodka in pokroviteljev) ob pijači dobrodošlice
- večerja na jadrnicah ali v konobi v lastni režiji
- spoznavni večer v konobi in DJ Jere Party (DJ JBT)

2. dan: petek 10.04.2015 RUTA: Veli Drvenik – Vis / Vis

- budnica ob 9.00
- start jadranja ob 10.00
- navigacijska party flotilla I.del (Veli Drvenik – Vis / Vis)
- III. resničnostni S.O.S. show Barka išče Chef-a (R) na pomolu Fort George ob 17.00
- razglasitev rezultatov resničnostnega show-a in sponzorski trenutki ob 19.00
- Robin Hooh DJ party v klubu Fort George od 21.00 do 02.00 * dress code

3. dan: sobota 11.04.2105 RUTA: Vis / Hvar

- S.O.S. Zajtrk / Nagradna MZG Salamijada / najboljša salama S.O.S.-a ob 09.30h na pomolu
- gasilska slika na pomolu
- start jadranja / navigacijska party flotilla II.del ( Vis – Hvar ) ob 12.00
- S.O.S. skupna večerja v ob 19.00h
- predstavitev rezultatov Party flotille, sponzorski trenutki in žrebanje nagrad
- PARTY v KIWA baru
- zaključna zabava do jutra

4. dan: nedelja 12.04.2015 RUTA: HVAR – Marina Kaštela Split

- povratek v štartno marino do 14h

* organizator si pridržuje pravico do spremembe predvidene rute in razpisanega programa

UGODNOSTI:

Akcija za dekleta / Plačajo 3 jadrajo 4 • Možnost plačila na 3 obroke / 245 € (3 x 82€)

Zaključene posadke 10% popusta (7 oseb na tri-kabinkah ali 9 oseb na štiri-kabinkah )

Možnost udeležbe z lastno jadrnico! Prijavnina 125€ po osebi.

V ceni je všteto: najem jadrnice, krmar, končno čiščenje, gorivo, turistična taksa, 1x S.O.S. večerja, zabave, CREW majica in organizacija dogodka.

V ceni ni všteto: gorivo, hrana in pijača na jadrnicah

RUTA: Veli Drvenik, Vis /Vis in Hvar/Hvar

Detajli sledijo!

Število mest je omejeno. Prestižne nagrade!

Prijave na:

• Just Perfect Y.C. / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. / 051 604 396 ( Sandi)

• Burin YC / Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. / 041 643 033 (David)


Četrtek 15 Jan 2015

Mercury Marine je predstavil nov 4,5 litrski V6 motor z močjo 250 KM. Motor je plod lastnega razvoja v podjetju in je namenjen izključno uporabi v navtiki. Tega motorja ne bomo nikoli srečali v avtomobilih.

Novi motor je alternativa dosedanjim 5,0 litrskim motorjem z osmimi cilindri, ki so običajno razvili moč krog 260 KM. To je eden prvih motorjev na trgu, ki je bil razvit posebej za uporabo v navtiki. Običajno so motorji, ki jih proizvajalci vgrajujejo v plovila razviti za uporabo v avtomobilih, nato pa so marinizirani za uporabo v plovilih.

Novi šest cilindrski motor ima železen blok motorja z dvema ventiloma na vsakem cilindru. Aluminijaste glave cilindrov so izdelane v tovarni, medtem, ko bloke motorja izdeluje zunanji dobavitelj. Pri novih motorjih lahko izbiramo med hlajenjem z morsko vodo ali pa na notranje hlajenje s sladko vodo. Novi motor je združljiv z vsemi dosedanjimi pogoni, tako Alfa kot Bravo (One, Two in Three). Motor lahko krmilimo preko kablov ali pa SmartCraft DTS kontrolami. Uporaba krmilne palice (Joystick) je možna kadar sta v plovila vgrajena dva motorja z opcijo DTS.

Teža najlažjega motorja znaša 426 kg pri uporabi hlajenja na morsko vodo. Ker je motor 6 in ne več 8 valjni je njegova dolžina kar 10 cm manjša od predhodnika 5.0. Ladjedelnice lahko tako motorju namenijo manj prostora, kar poveča bivalni prostor v plovilu. Motor dosega med 4800 in 5200 obrati pri polni obremenitvi. Pri oblikovanju motorja so upoštevali vse najnovejše direktive za zmanjšanje hrupa motorja v plovilu, kakor tudi hrupa, ki ga povzroča z delovanjem v morju. Na novo je oblikovana tudi črpalka za vodo. Je manjša, vzdržljivejša in učinkovitejša, kot so bile dosedanje. Novost na motorju je dostop do ključnih servisnih točk, kot so filter za olje, odprtina za dolivanje motornega olja in olja hidravlike. Premaknili so jih na vrh motorja ter jih označili s črtnimi kodami, ki vodijo na spletne povezave, kjer so prikazani videi o vzdrževanju.

Cena novega motorja bo približno enaka ceni starejšega 5.0 motorja. Za plovila, ki ne potrebujejo tako velike moči motorja bodo v prihodnosti trgu ponudili tudi verzijo z manjšo močjo 220 KM, s čemer bodo nadomestili prejšnje 4,3 litrske V6 motorje, ki so razvili prav tako moč.

Sreda 14 Jan 2015

Jadrnici Hugo Boss in Neutrogena sta že prepluli ekvator in se približujeta vzhodni brazilski obali. Po prečkanju Atlantika je med njima le 80 nmi razlike. Plujeta v enaki smeri in z enakimi hitrostmi.

Alex Thompson in Pepe Ribes sta si prijadrala nekaj prednosti pred ostalimi ekipami. Plujeta v najbolj direktni smeri proti južnemu rtu Južne Amerike. Sledita jima ekipi GAES in Neutrogena, ki plujeta približno 80 nmi bolj zahodno. Vreme na južni polobli bo stabilno in nekoliko lažje za plovbo. Vse ekipe bodo verjetno čas izkoristile za plovbo z avtopilotom in nekaj ur spanja, ki jim ga zadnje dni primanjkuje. Ker se na južnem delu Atlantika vzpostavlja področje visokega zračnega pritiska, bodo jadralci prisiljeni pluti nekoliko bolj zahodno, nato pa jih bo čakal obrat proti jugu. Zaradi tega bodo morali prepluti nekaj dodatnih milj.

Trenutno so 4 ekipe že prečkale ekvator. Ekipa Renault Captur je trenutno še tik nad ekvatorjem, medtem ko se ekipi We Are Water in One Planet One Ocean borita s šibkim vetrom v področju doldrums (področje ob ekvatorju, kjer običajno pihajo šibki vetrovi ali celo prevladuje brezvetrje).

Na začelju še vedno pluje ekipa Spirit of Hungary, ki zaostaja že preko 750 nmi za vodilno ekipo Hugo Boss. Co-skipper ekipe Spirit of Hungary, Nandor Fa, je dejal: »Vodilni že plujejo z vetrom po južnem Atlantskem oceanu. Prav nič dober občutek ni, ko gledaš kako daleč so že pripluli. Nič ne morava storiti. Hitrost, ki jo dosegava je še vedno le v povprečju flote. Vodilni plujejo hitreje. Hugo Boss je plul s povprečno hitrostjo 19 vozlov. Sigurno je dosegal tudi hitrosti plovbe med 25 in 27 vozli. Tudi midva priganjava najino jadrnico do skrajnih možnosti, vendar najina jadrnica ni kot Hugo Boss. To je enako, kot bi primerjal jabolka in hruške.«

Torek 13 Jan 2015

Trenutno vodeča ekipa Dongfeng je že zaplula mimo Šri Lanke in zapustila brezvetrje. Plujejo proti severozahodnemu delu Malezije s hitrostjo 16 vozlov. Morje je močno vzvalovano in valovi se stalno prelivajo preko krova. V ekipi pravijo, da je njihova plovba podobna pranju v pralnem stroju.

Ekipa Dogfeng je prva izplula iz brezvetrja, ki ga je povzročil otok Šri Lanka. Sedaj plujejo v stabilnih severovzhodnih vetrovih, ki pihajo s hitrostmi med 13 in 18 vozli, proti vzhodu. Podobni vremenski pogoji jih bodo spremljali še naslednjih 600 nmi plovbe. Jakost vetra se bo predvidoma povečala na 20 do 25 vozlov. Ekipa Dongfeng si je pred drugouvrščeno ekipo Brunel zagotovila 36 nmi prednosti. Flota je še vedno blizu skupaj, saj zadnje uvrščena ekipa SCA pluje z le 60 nmi zaostanka. Zaostanek se bo nekoliko povečal, saj še vedno plujejo v šibkejših vetrovih. Ko se bo flota približevala Maleziji, se bo hitrost vetra zmanjšala na 16-20 vozlov. Tako bodo manjše tudi razdalje med plovili. Če se bo vreme držalo napovedi, bodo plovila zopet videla druga drugo.

Francisco Vignale, MAPFRE: »Včeraj smo pluli mimo gore Pedro na Šri Lanki. Ker smo pluli v njenem zavetrju, smo se z ostalimi ekipami močno približali drug drugemu. Sedaj plujemo z ekipo Brunel, Abu Dhabi in Alvimedica.  Ekipi Brumel in Alvimedica plujejo 5 nmi severno od nas. Ko bomo izpluli iz območja šibkejših vetrov, bomo zapluli proti vetru in nadaljevali plovbo proti vzhodu. Hitrost vetra se že povečuje in kmalu bo čas za zamenjavo jader. Morje je toplo in ko se preliva preko krova še ne jemlje sape. Naredili smo nekaj zanimivih fotografij, drugače pa je življenje na krovu zelo neudobno. Zelo je vlažno in nemogoče je posušiti oblačila.«

Torek 13 Jan 2015

Kadar plujemo po ozki plovni poti, moramo biti še posebej pazljivi pri manevriranju in upoštevati pravila o izogibanju trčenju.

Najbolj problematično je lahko prehitevanje, zato je pomembno, da svoj manever nakažemo, sploh kadar mora tudi prehitevano plovilo kaj storiti , da omogoči varno prehitevanje

Plovilo, ki prehiteva, mora torej nakazati svoj manever :

•          z dvema dolgima piskoma, ki jima sledi kratek pisk, kar pomeni »nameravam prehiteti po vaši desni strani« ( - - . ),

•          z dvema dolgima piskoma, ki jima sledita dva kratka piska, kar pomeni »nameravam prehiteti po vaši levi strani« ( - - . . ).

Če se prehitevano plovilo s tem strinja, mora to izraziti s piščalko, z enim dolgim, enim kratkim, enim dolgim in enim kratkim piskom ( - . - . ). Obenem mora omogočiti varno prehitevanje.

Če prehitevanemu plovilu ni jasen namen drugega plovila, lahko svoj dvom izrazi s piščalko, s petimi kratkimi in hitrimi piski ( . . . . . ).

Torek 13 Jan 2015

Italijansko podjetje Gamma Yachts je prodalo svojo jahto Gamma 20 svetovno znanemu pevcu Andrei Bocelliu.

Njigove jahte Gamma 20 se je prijelo ime mini superjahta. Za superjahte nekako velja, da so daljše od 24 metrov. Gammi 20 do te dolžine manjkata dva metra, vendar so jo tako kupci, kot sami proizvajalci uvrstili med superjahte. Razlog je zelo enostaven. Zaradi navpičnega premca, je skupna dolžina plovila le 22 metrov, medtem ko je na njej praktično enako veliko prostora, kot bi ga bilo pri jahti z dolžino 24 metrov ali več.

Plovilo so konstruirali tako, da ga lahko kupcu prilagodijo po vseh njegovih željah. Le oblika plovila in krov sta elementa, ki jih ni možno spremeniti, vse ostalo pa je izbira kupca.

Ker ima premec plovila značilno vertikalno obliko ima plovilo dolžino vodne linije skoraj enako celotni dolžini plovila. Glede na to, da v dolžino meri le 22,1 m (72,5 čevlja) ima v notranjosti kar 170 m2 prostora, s čemer jo lahko že primerjamo s superjahtami, ki v dolžino menijo nekaj metrov več.

Za pevca so notranjost plovila Libertas razporedili glede na njegove potrebe. Želel je, da lahko na krovu prespi devet gostov in dva člana posadke. Zato so na plovilo, ki ima v osnovi le tri kabine dodali četrto. V prostornem salonu stoji klavir in majhen snemalni studio, ki  pevcu omogoča, da ustvarja tudi med križarjenjem.

Vsa plovila Gamma oblikuje in gradi podjetje Vripack na Nizozemskem. Notranja oprema in materiali zanjo prihajajo iz Italije. Kombinacija nizozemskega navtičnega oblikovanja in italijanskega stila daje tem plovilom posebno noto. Podjetje je v 50 letih od nastanka, zgradilo že več kot 7000 plovil in pri izdelavi vedno skrbijo za inovativne pristope. Leta 2009 so predstavili inovativno metodo gradnje plovil, ki jo imenujejo Smart Kit. Vse dele plovila oblikujejo tako, da jih je enostavno in hitro sestaviti. Za izdelavo prve jahte Gamma 20 so potrebovali le osem mesecev, Bocellijeva, ki pa je močno prilagojena njegovim potrebam, pa je bila predana kupcu v vsega desetih mesecih po prevzetem naročilu. Ker je pevec slep od svojega 12 leta, so vse krove izdelali v enem nivoju brez stopnic in ovir, ki bi onemogočale enostavno in varno gibanje pevca.

Fotogalerija: Gamma Yachts 20 - Libertas

Vir: http://www.gamma-yachts.com/

Torek 13 Jan 2015