Novice
Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Ameriška ekipa American Magic, ki bo zastopala ZDA v Pokalu Amerika (America's Cup) v prihodnjem letu, je danes testirala svoj jadralni bolid pred Aucklandom na Novi Zelandiji.
Ekipa American Magic se pospešeno pripravlja na nastope v Pokalu Amerike. V prihodnjem letu bodo dvoboji na regatnem polju potekali z novimi monotrupnimi jadralnimi bolidi, ki bodo večino časa pluli na hidrokrilih. Danes zjutraj (po lokalnem času) je ekipa jadrala v šibkih do zmernih zahodnih vetrovih. Spremljali sta ju dve spremljevalni motorni plovili. Z lovom na jadrnico, če ga tako imenujemo, so imeli veliko dela. Hitrost plovbe novih bolidov je izjemna. Nedvomno bo Pokal Amerike zelo razburljiv in bo pritegnil številne gledalce. Tako jadralske kot tehnološke navdušence. Več v videu.
Foto: posnetek zaslona; Video: Youtube - AirFlow NZ Travel
Letos je bilo državno prvenstvo ORC prvič razdeljeno na dva dela. Prvi del je potekal 20. in 21. junija v Portorožu v okviru regate Skipper cup v organizaciji JK Pocodebon, zaključni del pa zadnji konec tedna avgusta v Izoli kot Pokal VAL Navtike v organizaciji ŠD GoSailing.
V prvem delu prvenstva je bilo razpisanih šest tehničnih plovov, v zaključnem delu pa trije tehnični in en navigacijski plov. V junijskem delu prvenstva v Portorožu je organizator v pretežno rahlih vetrovih izpeljal pet plovov. V bistveno bolj vetrovnem avgustovskem nadaljevanju v Izoli so bili v soboto odjadrani trije tehnični plovi, navigacijski, predviden za nedeljo, pa je bil zaradi nevihtnega vremena najprej preložen na popoldne in nato odpovedan.
Osem od predvidenih desetih plovov je bilo torej uspešno končanih, za končni rezultat pa je štelo sedem najboljših. Taia 2 & White Goose z Goranom Djordjevičem je obranila lanski naziv državnih prvakov. Precej tesno ji je sledila One more time z Željkom Perovičem, nato pa je boj za zmago izgubila s sedmim mestom v sedmem plovu, ko je imela že diskvalifikacijo zaradi prehitrega starta v prvem plovu. Le točko več od One more time je zbrala posadka jadrnice Generali s Samom Žvanom. Oba bi lahko krepko premešala rezultate, če bi bila izvedena še navigacijska regata, saj bi v tem primeru jadrnice lahko odbile dva najslabša rezultata (One more time sedmo mesto in Generali šesto iz petega plova).
Vreme je na koncu odločilo in prvenstvo je bilo končano z osmimi plovi in enim odbitkom. Prvenstva se je udeležilo 17 jadrnic, ki so bile razdeljene v tri razrede po GPH.
Zmagovalci po razredih:
- razred A: Taia 2 & White Goose, Arya 415, krmar: Goran Djordjevič
- razred B: Joy, J-99, krmar: Vladimir Borštner
- Razred C: Palada, Elan Express, krmar: Emil Jerkovič
Rezultati:
Mesto | Št. jadra | Ime | Tip | Krmar | Klub | Razred | Točke skupaj |
1 | SLO 4150 | Taia 2 & White Goose | ARYA 415 MOD. | Goran Djordjevic | JK Loka Timing | ORC A | 17.00 |
2 | CRO 2777 | One More Time | More 40 | Zeljko Perovic | Aurora JK | ORC A | 21.00 |
3 | SLO 878 | Generali - Assilina III | TP52 - ONE OFF | Samo Zvan | JD Mariborcanka | ORC A | 22.00 |
4 | SLO 57 | Joy | J-99 | Vladimir Borštner | JK Pirat Portoroz | ORC B | 22.00 |
5 | SLO 39 | Palada | Elan Express | Emil Jerkovic | ŠD Gibanca | ORC C | 28.00 |
6 | SLO 753 | Aria | MELGES 24 OD | Marko Potisek | JK Maestral | ORC B | 36.50 |
7 | SLO 116 | Nika | Elan Express | Damijan Miljavec | JK Ljubljana | ORC C | 44.00 |
8 | SLO 3839 | Aurora Pirnar | X-35 OD MOD. | Igor Orlov | JK NASA | ORC B | 62.50 |
9 | SLO 642 | Ahil | Bavaria 35 match | Iztok Hudoklin | SD Kobilca | ORC B | 71.50 |
10 | SLO 165 | Agapea One | Melges 32 OD | Hinko Golias | JK Aurora | ORC A | 79.00 |
11 | SLO 117 | Bled 2 | Elan Express | Vladimir Lebedev | JK Ljubljana | ORC C | 87.00 |
12 | SLO 336 | Mesto Novo mesto | Fiumanka 33 | Saso Novakovic | JK Novo mesto | ORC B | 88.50 |
13 | SLO 797 | Mojca 2 | Val 35 | Janez Valant | JK Portorož | ORC B | 93.00 |
14 | SLO 350 | Batana - Merkur | Elan 350 | Andrej Jereb | NK Merkur Idrija | ORC B | 95.00 |
15 | SLO 312 | Muca | PLATU 25 OD | Sašo Novakovič | JK Novo Mesto | ORC C | 99.00 |
16 | SLO 244 | Članica | X-35 OD | Lojze Babič | JK Ljubljana | ORC B | 106.00 |
17 | SLO 1414 | Fado | Salona 37 RK | Jakob Jež | NK Merkur Idrija | ORC B | 111.00 |
Vir: JZS.si; Foto: Val Navtika FB
V projektu EWOL, kjer so se v preteklem letu veselili odmevne zmage na znameniti Barkolani in nanizali serijo vrhunskih rezultatov na regatah v Sredozemlju, letošnja sezona zaradi situacije s koronavirusom ne gre po načrtu. V večnacionalni jadralni ekipi pod taktirko nekdanjega olimpijca Gašperja Vinčeca so namreč za letošnje leto načrtovali udeležbo na najzahtevnejših regatah v Evropi (Giraglia Rolex Cup, Palermo – Montecarlo, Rolex Middle Sea Race, Maxi Yacht Rolex Cup), a se prek celotnega leta soočali z odpovedmi tekmovanj. Bodisi zaradi državnih/institucionalnih odlokov bodisi zagotavljanja varnosti jadralnim posadkam ali pa zaradi slabe udeležbe zaradi nezmožnosti prihoda tujih ekip. Odpovedi se dogajajo ravno v letu, ko so se na pot iz ZDA in Avstralije v Sredozemlje podale tudi nekatere druge izjemne maksi jadrnice in bi bila konkurenca zares vrhunska, pravzaprav zgodovinska.
Jadralna ekipa EWOL Sailing Team je sicer od začetka epidemije opravila nekaj odličnih treningov v Tržaškem zalivu in se bo v soboto, 5. septembra, pomerila na regati »La Cinquecento«. Gre za 500 navtičnih milj dolgo regato s startom v mestu Caorle, ki sodi v občino Benetke. Regata obkroži hrvaški otok Susak in Tremitsko otočje v Italiji ter se vrne na izhodišče. Motivirana posadka bo poskušala podreti rekord iz leta 2011, ki znaša 53 ur in 31 minut.
Odločitve glede nastopa na Barkolani in morebitnih drugih regatah v letu 2020 vodstvo projekta EWOL še ni sprejelo. V kolikor bo Barkolana organizirana in nastop potrjen, tako še vedno ostajajo odprte vse možnosti – bodisi nastop z manjšo ali večjo jadrnico Way of Life ali pa kar z obema. V primeru pozitivne odločitve Vinčec sicer napoveduje uresničitev obljube po lanski zmagi, in sicer da bo dal priložnost še večjemu številu mladih perspektivnih jadralcev.
Foto: Podelitve zmagovalnega pokala na Barkolani 2019
Srebrna se danes vračata iz Italije Rok Verderber in Daniel Cante, ki sta se ta konec tedna na Gardskem jezeru pomerila med 29 posadkami iz šestih držav na regati za razred 29er v organizaciji jadralnega društva Circolo vela Arco.
“Nismo imeli sicer sreče z vremenom, izpeljali samo le dva plova drugi dan regate, sicer bi poskusili še nekaj drugih nastavitev. Prvi plov smo še speljali po normalnih pogojih, medtem ko nas je v drugem že dobila nevihta. Smo pa zadovoljni z dosedanjim delom in vemo, kako nadaljevati,” je vtise s prizorišča po končani regati z nami podelil njun trener Sandi Dekleva.
Rok in Daniel sta regato končala na 2. mestu, zmagala je francoska posadka, v kateri jadrata Raphael Thoisy in Malo Kennish.
Na 5. mestu je Toni Vodišek zaključil letošnje evropsko prvenstvo v razredu formula kite - posamično, na katerem sta med 92 sodelujočimi športniki iz 19 držav skupaj s sestro Marino Vodišek zastopala Slovenijo, ki pa je na koncu osvojila 20. mesto.
Toni Vodišek se po 10 mesecih okrevanja po lanski poškodbi rame vrnil na regatno prizorišče v odlični formi, saj se je vse od prvega dne vrtel v ospredju in se v kvalifikacijskih plovih počasi pomikal od četrtega na tretje mesto z le dvema točkama zaostanka za takrat še drugo uvrščenim Francozom Theom de Ramecourtom, nato pa je zadnji dan oba prehitel še en odličen Francoz, Maxime Nocher, ter si s tem zagotovil mesto v regati za medalje. V polfinalih sta nato tako Toni kot Theo izgubila boj za priložnost potegovanja za medalje. Thea je nadvladal Connor Bainbridge iz Velike Britanije, Toni Vodišek pa ga je izgubil za las, prav v zadnjem plovu, kjer ga je prehitel Francoz Nicolas Parlier, ter tako evropsko prvenstvo zaključil na 5. mestu. Evropski prvak je gladko postal Francoz Axel Mazella, ki je dominiral od prvega dne prvenstva, srebro je osvojil Maxime Nocher, bron pa Britanec Connor Bainbridge.
»To je bilo moje prvo prvenstvo po dolgem času, veliko mi je manjkal trening na morju, kar pa bomo v prihodnje nadoknadili. Zagotovo. Letos sem bil namreč le 30 dni na morju, kar je definitovno premalo, po poškodbi je zmanjkalo časa. Priprave na prvenstvo niso le nekaj tednov, temveč je to proces, ki traja celo leto. Počutim se zelo v redu, tako da mislim da ne bo težav. Pokazal sem, da sem lahko med prvimi, ker sem bil ves čas v ospredju in tudi zmagal nekaj regat,« je povedal Toni Vodišek po končanem prvenstvu.
Trener Rajko Vodišek je dodal: »Z vsem skupaj smo zadovoljni. V polfinalu je bilo regatno polje krajše, zaradi tega so bili tekmovalci bolj skupaj. Pozna se, da Toniju manjkajo tekme, kjer so tekmovalci zelo skupaj. Francozi to trenirajo med seboj doma, pri njih je vsak trening takšna tekma. Ne bo lahko, se pa ne predajamo.«
Med ženskami je od prvega dne dominirala mlada Poljakinja Julia Damasiewicz, ki je postala evropska prvakinja, srebrno medaljo si je v regati za medalje prijadrala Britanka Ellie Aldridge, svojo izgubljeno začetno prednost pa z bronasto medaljo potolažila še ena odlična mlada Poljakinja, Magdalena Woyciechowska. Naša Marina Vodišek je na tem prvenstvu uspešno nabirala izkušnje in se je že prve dni uspela uvrstiti med prvo deseterico do prve boje, do konca prvenstva pa pokazala, da lahko prijadra med tako konkurenčnimi tekmovalkami med prvo polovico tudi do konca plova. Njene nastope je budno spremljal tudi trener Rajko Vodišek, ki se je osredotočil na tiste lastnosti, ki jih bo v prihodnje želel izboljšati s treningom: "Preveč spoštovanja do sotekmovalk - tudi, ko ima sama prednost, jim prepusti prednost. Vidi se tudi odziv na obratih z vetrom pri veliki hitrosti, ko ima tekmovalke blizu ob sebi, tako da smo dobili dober vpogled v to, kaj moramo izboljšati."
Vse oči so bile na tem prvenstvu uprte tudi v opremo, saj so športniki tokrat prvič tekmovali z takšno, ki jo bodo uporabljali na olimpijskih igrah v Parizu leta 2024. Serijska oprema je bila zaradi omejitev povezanih s pandemijo koronavirusa šele pred kratkim odobrena in registrirana. Toni je s svojo izbrano opremo zadovoljen, vendar jo je pred tem tekmovanjem lahko uporabljal šele zelo malo časa.
Prihodnji izziv za Tonija in Marino Vodišek bo na sporedu med 15. in 20. septembrom, ko je na vrsti mešano evropsko prvenstvo v razredu formula kite v Avstriji.
Vir: JZS.si; Fotografije: Eureka / Dominik Kalamus
V Vilamouri na Portugalskem se je uspešno zaključilo mladinsko odprto evropsko prvenstvo v razredu laser 4.7, ki je potekalo med 16. in 21. avgustom 2020 in se ga je, ob omejitvah povezanih s potovanji v času pandemije koronavirusa, udeležilo okrog 200 jadralcev iz 22 držav.
"Prvenstvo je bilo dolgo in naporno, odpeljali smo namreč kar 11 od 12 načrtovanih plovov. Pogoji za jadranje so bili dobri. Med celotnim prvenstvom smo imeli povprečno 12 vozlov hitrosti vetra in lep, oceanski val," je povedal vodja odprave Jakob Božič po zaključku mladinskega evropskega prvenstva, ki ga je prav gotovo zaznamovala tudi najnižja udeležba doslej, saj so nekatere reprezentance odpovedale udeležbo, med bolj konkurenčnimi na primer turška, iz drugih držav pa so večinoma na prvenstvo poslali le najboljše jadralce, za katere se pričakujejo vrhunski rezultati. Po šestih dneh jadranja je bil končni razplet na lestvici rezultatov za slovensko reprezentanco jadralcev takšen:
Alenka Valenčič - 6. mesto v kategoriji do 16 let, skupno 26. mesto
Lana Vidmar - 46. mesto
Luka Zabukovec - 15. mesto v kategoriji do 16 let, skupno 36. mesto
Ivan Vakhrushev - 20. mesto v kategoriji do 16 let, skupno 51. mesto
Benjamin Aganovič - 21. mesto v kategoriji do 16 let, skupno 54. mesto
"Naši fantje so se v kvalifikacijah solidno spopadli z nekaj več vetra, tudi 16 vozlov hitrosti, kar jim je, glede na rezultate, tudi bolj ustrezalo. Ob srednje močnem vetru v finalnih plovih, ko so jadrali v zlati skupini, se niso najbolje znašli, predvsem se v tako kvalitetni floti jadralcev niso uspeli otresti učinka napak na startih. Luki Zabukovcu je med zadnjo regato še počil sistem za vang na jamboru, in to le 4 min pred startom, tako da smo mu komaj za silo zakrpali opremo, da je sploh lahko speljal ta plov. Končal je skupno 36. ter 15. v kategoriji do 16 let, kjer pa bo jadral še naslednje leto, saj je rojen leta 2006. Skupaj s trenerjem Matijo Čokom verjameva, da je bil sposoben še boljšega rezultata, a na tem prvenstvu ni imel tiste prave sreče. Ivan Vakhrushev je imel težave predvsem v prvih orcah in zaradi napačnih odločitev v finalni seriji zaključil na 51. mestu, v kategorji do 16 let pa je bil 20. Benjamin Aganovič je izpolnil cilj uvrstitve v zlato skupino, kjer pa je plačal davek zaradi šibkejšega vetra in pomanjkanja izkušenj na velikih tekmovanjih, saj je bil to za njegov prvi nastop na velikem tekmovanju, kot so evropska ali svetovna prvenstva, tako da je zaključil z uvrstitvijo na 54. mestu, v kategoriji do 16 let pa je bil 21. Pri dekletih je Alenka Valenčič z zadnjo regato, ki jo je končala na skupno 5. mestu, popravila vtis prvenstva, saj je neprestano kazala, da je sposobna takšnih rezultatov, pa se ji nikakor ni izšlo. Kljub slabšem jadranju je na koncu osvojila 6. mesto v kategoriji do 16 let ter 26. skupno. Lana Vidmar je odvozila zelo solidno prvenstvo, glede na sposobnosti in pogoje bi morda lahko bila uvrščena še kakšno mesto višje, vendar smo na koncu z njenim rezultatom zadovoljni," nam je ob končnih rezultatih pojasnil Božič.
Med fanti je evropski prvak na Portugalskem postal Grk Anastasios Gkaripis, ki se je z doslednostjo uspel prebiti v sam vrh. Srebro je osvojil Poljak Przemyslaw Machowski, bron pa je pripadel Italijanu, ki je bil hkrati evropski prvak v kategoriji do 16 let, Domenico Lamante. Med dekleti je evropska prvakinja postala Švicarka Anja Von Allmen, srebrno medaljo je osvojila Italijanka Carlotta Rizzardi, bronasto pa Poljakinja Lily May Niezabitowska. Hrvatica Petra Marendić pa je od začetka prevladovala v kategoriji do 16 let, v kateri je postala evropska prvakinja ter na koncu zasedla tudi skupno 6. mesto.
"Glede na kvaliteto naših jadralcev, sva skupaj s trenerjem Matijo Čokom pričakovala boljše rezultate, a letos je res eno posebno leto, saj se do tega prvenstva nismo mogli pomeriti z drugimi. Lahko pa rečeva, da smo sedaj vsaj videli, kje so težave in kaj moramo izboljšati. S temi izkušnjami sva tudi prilagodila program dela v prihodnje. Stremeti moramo k treniranju s čim bolj konkurenčnimi tekmeci in udeležbi na čim bolj konkurenčnih regatah v tujini, kolikor bodo to le dopuščale možnosti glede na omejitve potovanj zaradi pandemije koronavirusa. Za konec lahko rečeva, da so se naši jadralci maksimalno potrudili skozi celo prvenstvo, prav vsak dan posebej, in prihajajo domov z novim zagonom za treniranje v želji po prihodnjih uspehih," je za konec povedal Božič.
Naša reprezentanca se sedaj vrača domov, kjer pa ne bodo dolgo, saj jih že v začetku septembra čakata državni prvenstvi v razredu laser v Avstriji (Attersee) in na Madžarskem (Balaton). Mladinsko evropsko prvenstvo 2021 v razredu laser 4,7 pa bo od 23. do 31. julija 2020 v nemškem Travemundeju.
Vir: JZS.si; Foto: Jakob Božič
Lastniki jadrnic RC44, skupaj z vodstvom razreda, so sprejeli odločitev, da dokončno odpovejo še preostali dve jesenski regati, ki naj bi se v Portorožu zgodili septembra in novembra. Tako jadralci v letošnji sezoni ostajajo brez enega samega startnega signala, misli pa že pozitivno usmerjajo v prvo regato prihodnje leto, upajmo - v Portorožu.
Razlog za soglasno odločitev je seveda znan, trenutna situacija, povezana s širjenjem Covida-19 je v veliki meri omejila možnost potovanj. To vpliva že na potovanja po Evropi, a v stalnih posadkah je tudi precej jadralcev iz drugih koncev sveta, za katere prihod v Evropo in vrnitev domov predstavlja še dodaten izziv. Odločitev je bila sprejeta tudi v smislu družbene odgovornosti, saj bo pripomogla k zmanjšanju števila nenujnih potovanj in s tem omejitvi širjenja virusa.
Predsednik razreda RC44 in lastnik ekipe Team Aqua Chris Bake:
“Občutek, da je naša odločitev pravilna, je bil med lastniki soglasen. Seveda smo žalostni, a naša odločitev ni temeljila samo na varnostnih razlogih. Veliko ekip jadra skupaj že tako dolgo, da so že kot družina. Jadrati brez toliko ključnih jadralcev preprosto ne bi bilo enako.”
Bake je dodal, da vsi skupaj komaj čakajo, da se vrnejo na regatno polje, ter da vseh devet lastnikov ostaja predanih razredu tudi v prihodnje.
Vodja razreda Bertrand Favre:
“Rad bi se zahvalil sponzorjem, lokalnim organizatorjem regat in ostalim deležnikom, ki so letos naredili vse, da so se sproti prilagajali spreminjajočim se okoliščinam. Še posebej pa bi se rad zahvalil Mitji Margonu in njegovi slovenski ekipi GoSAILING, ki so delali dvakrat več; ne le, da so se pripravili na uvodno regato v aprilu (ki je bila prav tako odpovedana, op.a.), marveč so se takoj prilagodili novemu programu in neumorno pripravljali tudi septembrsko regato. Zdaj si vsi skupaj želimo, da sezono 2021 dejansko začnemo v prelepem Portorožu.”
Mitja Margon, gonilna sila GoSAILING:
“Seveda smo si želeli, da bi po odpovedani aprilski regati izpeljali vsaj septembrsko, a glede na trenutno situacijo je bila sprejeta odločitev nedvomno na mestu. Naša pogum in vztrajnost sta kljub vsemu nagrajena, saj bo ta vrhunska zasedba jadralcev v enem najbolj prestižnih razredov otvorila sezono 2021. Ekipa, ki verjame v ta projekt in v Portorož, si to zasluži. Hvala vsem, ki so bili v pripravljenosti. Upajmo, da se bo do spomladi situacija dovolj umirila, da bomo lahko gostili uvodno regato razreda, tako kot smo jo uspešno gostili že pred dvema letoma in bi jo sicer tudi letos.”
Po dolgi koronapavzi znova zasijala borbenost mladincev
V nedeljo so se na morju pred Zadrom opravili sklepni plovi Odprtega hrvaškega prvenstva za jadralne razrede 420, 49er in 49er FX. V spremstvu trenerja Mitje Mikulina so v Zadar na priprave in regato odpotovale tudi štiri slovenske posadke, ki so zabeležile lepe uvrstitve.
Nehvaležno leto je poseglo tudi v jadranje in s koledarja polnega aktivnosti odplaknilo domala vse, česar so se tudi mladi jadralci veselili, za kar so v domačem zalivu pridno vadili. Ugodnejša epidemiološka slika pa je na koncu vendarle omogočila, da se je skupaj osem mladincev odpravilo na enotedenske priprave v Zadar, ki so se zadnji julijski konec tedna zaključile z nastopom na regati za Odprto hrvaško prvenstvo.
Skupaj 25 posadk, večinoma hrvaških in avstrijskih, štiri slovenske in ena nemška, je tako nekaj dni kvalitetno treniralo, na kar so vsi že zelo dolgo čakali. Ugodni vremenski pogoji za treninge pa so svoj sloves zatajili ravno na prvi dan regate, ki je iz mučnega čakanja v bonaci mladince na kopno pognalo nevihtno dogajanje. V soboto in nedeljo pa so vetrovni pogoji organizatorju prvenstva JK Uskok Zadar omogočili izpeljavo skupaj šestih plovov.
Z odbitkom enega najslabšega rezultata so se na koncu vse štiri slovenske posadke uvrstile v prvo polovico flote, dve sta celo posegli po najvišjih uvrstitvah. Srebrni v skupnem seštevku in prvi med dekleti sta bili Celestina Sabadin in Veronika Franič (SLO 55250), Martin Fras in Daniel Cante (SLO 55664) pa sta osvojila drugo mesto v kategoriji U17. Na skupno 11. mesto sta prijadrali Caterina Sedmak in Mija Skerlavaj (SLO54695), mesto za njima pa sta osvojila Dan Belinger in Jakob Musa (SLO55141).
»To je bila za nas prva regata po koronapavzi, mladinci so bili dolgih pet mesecev brez regate, kar se je tudi poznalo. Naredili so kar nekaj taktičnih napak kot tudi slabših startov. A najbolj pomembno je, da so na treningih pred regato prav vsi zelo dobro vozili in pokazali, da vsak od njih lahko zmaga. Z rezultati sem delno zadovoljen, so se pa mladinci veliko naučili in odhajajo domov z veliko novimi izkušnjami,« je ob vrnitvi povedal Mitja Mikulin.
Tekst: Katja Bertok, Foto: regate.com.hr, Mitja Mikulin
V mesecu avgustu bo potekala naslednja regata serije Sun Fast Mediterranean 2020 Challenge, ki poteka na hitrih jadrnicah Janneau.
Sun Fast Challenge je serija regat, ki potekajo v Atlantiku in Mediteranu. Skupno bo izvedeno 14 regat. Polovica se jih bo odplulo v Atlantiku in polovica v Mediteranu. Udeležijo se jih lahko jadralci s celega sveta. Pogoj je le, da plujejo z eno izmed jadrnic serije Sun Fast 3200, 3300, 3600 z veljavnim IRC certifikatom.
Naslednja regata iz serije bo potekala v francoskem Marseille-u med 22. in 28.8.2020.
Za udeležbo na regati lahko kontaktirate slovenskega zastopnika za plovila Jeanneau, JP storitve d.o.o., +386 51 604 395.
Barcolana 2020 bo. Registracije so že možne.
S tem tednom so odprte registracije za 52. Barcolano, ki se bo letos odvijala med 3. in 11. oktobrom. Organizator se je kljub koronakrizi potrudil, da zagotovi varno regato, ki bo potekala v skladu z vsemi priporočili. Klub temo bo letošnja Barkovljanka nekoliko drugačno, kot smo bili vajeni. Še vedno pa se bo odvilo veliko število različnih dogodkov, veliko bo zabave in vse kar regato dela tako posebno in priljubljeno regato.
52. Barkovljanka bo potekala 11. oktobra 2020 s pričetkom ob 10.30 uri. Prijavo lahko opravite preko spletne strani https://www.barcolana.it/ ali preko direktne povezave https://www.barcolana.it/preiscrizioni.
Foto: Studio Borlenghi