Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Prejšnji teden so potopili ladjo Vis, ki bo postala prvi umetni greben na Hrvaškem. Kot smo že pisali v članku Pri Kamenjaku potonila admiralska ladja Vis (video), je bil potop izveden uspešno vendar ne brez zapletov. Dve osebi, ki sta sodelovali pri potopu ladje, sta ostali na krovu. V videu, ki je bil posnet s kamero na krovu, lahko opazimo, da je ena oseba stala tik nad mestom detonacije eksploziva, medtem ko je druga spremljala potop na krmi. Oba sta ladjo zapustila, ko se je že potapljala in le z veliko sreče uspela rešiti svoji življenji. Kakšne posledice sta utrpela, še ni jasno.

 

Avtor: Stefano Kliba/Youtube.com

Ponedeljek 30 Maj 2016

V Ljubljani na Ljubljanici je danes na lep sončen dan potekala jadralna regata dvojic za prehodni pokal ljubljanskega zmaja, ki so jo pripravili pod častnim pokroviteljstvom župana Mestne občine Ljubljana gospoda Zorana Jankovića. Regata je zadnjo majsko soboto potekala v okviru projekta “Razgibajmo Ljubljano” v organizaciji Jadralnega kluba Ljubljana in Zveze Športnih društev Krim ter pod okriljem Jadralne zveze Slovenije.

Na regati se je pomerilo 40 mladih jadralk in jadralcev razreda optimist iz osmih jadralnih klubov, in sicer JK Olimpic, JK Pirat Portorož, JK Jadro Koper, JK Izola, JK Burja Izola, ŠD Piran, JK Neptun in JK Ljubljana. Med njimi sta bili tudi reprezentanci Jadralne zveze Slovenije razreda optimist, ki bodo slovenske barve zastopali na svetovnem in evropskem prvenstvu razreda optimist.

Format tekmovanja je bil tokrat malo drugačen, mlade jadralke in jadralci so se med Špico in Trnovskim pristanom pomerili v dvojicah, na sistem izpadanja, kjer se je zmagovalec uvrstil v naslednji krog, poraženec pa izpadel. Start regate je bil ob 10.30 uri, zaključek uspešnega dne na Ljubljanici pa je bil po 40 odjadranih plovih okoli 16. ure. Da je regata potekala v skladu z regatnimi pravili so skrbeli izkušeni sodniki in regatni uradniki, ki so za spremembo dogajanje na regatnem polju spremljali peš, med njimi so bili David Bartol, Bojan Gale, ki ga je mednarodna jadralna zveza potrdila kot regatnega uradnika za olimpijske igre avgusta v Riu ter Andraž Koželj, ki je bil na olimpijskih igrah v Londonu leta 2012 član ekipe razsodnikov za žensko jadralno dvobojevanje.

Prvo mesto med dekleti je osvojila Špela Hajdinjak (JK Olympic), na drugo mesto se je uvrstila Alja Petrič (JK Jadro Koper), tretje pa Caterina Sedmak (JK Izola). Med dečki je slavil Jaka Romih (JK Pirat Portorož), drugi je bil Peter Milivojevič (JK Jadro Koper), tretji pa Luka Zabukovec (JK Jadro Koper). Absolutna zmagovalka prve Regate dvojic na Ljubljanici je postala Špela Hajdinjak (JK Olympic), ki je prejela prehodni pokal ljubljanskega zmaja, izdelek kiparja Boštjana Štine.

Za naše optimiste so navijali tudi uspešni slovenski jadralci, svetovni prvak razreda optimist Rok Verderber (JK Portorož), svetovna prvaka razreda 29er Peter Lin Janežič in Anže Podlogar (JK MIPC), večkratni olimpijec in trener posadke razreda 470 Mrak-Macarol Tomaž Čopi (JK Pirat Portorož), predstavniki Mestne občine Ljubljana in Jadralne zveze Slovenija, trenerji, predstavniki klubov, straši, prostovoljci Jadralnega kluba Ljubljana in številni mimoidoči. Tekmovalce je nagovoril župan Mestne občine Ljubljana gospod Zoran Jankovič ob prisotnosti podžupanov gospe Tjaše Ficko, gospoda Janeza Koželja, gospoda Dejana Crneka in predsednika Jadralne zveze Slovenije Aljoša Tomaža.

Po zaključku uradnega dela programa so se v revijalni regati optimistov pomerili še gledalci, v ženski konkurenci je prvo mesto osvojila Tanja Prosenc, drugo mesto je pripadlo Marina Karnelutti, tretje mesto pa Tanja Drolc, v moški pa je prvo mesto osvojil kdo drug kot Rok Verderber, drugo mesto je osvojil Mitja Mikulin, tretje pa Hinko Golias z Valom.

Predsednik organizacijskega odbora Jadralnega kluba Ljubljana Lojze Babič je zadovoljen potegnil črto pod letošnjo regato za pokal ljubljanskega zmaja: »Menim, da smo organizirali zanimivo regato, s katero so bili zadovoljni tekmovalci, trenerji in seveda številni gledalci ob regatni progi. Uporabili smo nov format tekmovanja, ki v mladinskem jadranju v Sloveniji še ni bil uporabljen. Izkazalo se je, da so ga jadralci sprejeli zelo dobro. Jadranje je bilo zahtevno zaradi spremenljivih smeri vetra, zato so bile vse zmage več kot zaslužene. Veseli nas številna udeležba primorskih klubov in prisotnost najboljših slovenskih jadralk in jadralcev v razredu optimist. Upam, da se bo zmagovalka regate Špela Hajdinjak še dolgo spominjala današnjega dne ob pogledu na ljubljanskega zmaja, ki ga je tako uspešno premagala. Prav tako ne dvomim, da bodo mladi argonavti zmaja izzivali tudi naslednje leto. Najlepše hvala tudi Jadralni zvezi Slovenije za strokovno pomoč in uspešno vodenje regate.«

Vir: JZS.si

Ponedeljek 30 Maj 2016

V torek se je v Medembliku na Nizozemskem s prvimi plovi začela regata evropskega pokala, Delta Lloyd regata, ki bo potekala do 28. maja. Edini slovenski predstavnik je Mariborčan Žan Luka Zelko v razredu laser, ki je v konkurenci 54 jadralcev iz 22 držav dobro začel. V vetrovnih pogojih je v prvem plovu v cilj prijadral na osmem mestu, v drugem plovu pa je zabeležil še šesto mesto in je po dveh odjadranih plovih na skupnem petem mestu. Regato je najbolje začel Nizozemec Duko Bos, na drugem mestu po prvem dnevu je Korejec Jeemin Ha, na tretjem mestu pa še en Nizozemec Rutger van Schaardenburg.

V današnjem nadaljevanju Delta Lloyd regate evropskega pokala so jadralci v vetru, ki je pihal s hitrostjo od 7 do 12 vozlov, odjadrali še dva plova. Žan Luka Zelko je po treh dneh in šestih odjadranih plovih na skupnem 24. mestu. V vodstvu je Nizozemec Rutger van Schaardenburg, na drugem mestu je Korejec Jeemin Ha, na tretjem mestu jadralec iz Guatemale Juan Maegli.

V soboto se je z zadnjimi plovi regata končala. Po deset najboljših jadralcev v posameznem razredu se je pomerilo še v regati za medalje, preostali jadralci pa v finalnem plovu. Slovenski jadralec Žan Luka Zelko je regato v konkurenci 53 jadralcev v razredu laser končal na 31. mestu. Zmage se je veselil Nizozemec Rutger van Schaardenburg, drugo mesto je osvojil Korejec Jeemin Ha, tretje mesto pa Avstralec Luke Elliott.

Vir: JZS.si, foto: Sander van der Borch / Delta Lloyd Regatta

Petek 27 Maj 2016

Edini slovenski komplet zdravstvene oskrbe na morju naj postane del vaše standardne opreme barke.

Komplet vsebuje 47 kosov, ki so potrebni pri učinkoviti zdravstveni oskrbi na vodi in še posebej izbrani za nudenje prve pomoči na morju.

Cena kompleta z vključenim DDV-jem je 49,90 EUR. Komplet je zadnji dve sezoni postal del standardne opreme jadrnic iz begunjskega ELAN-a.


Naroči: Komplet zdravstvene oskrbe na morju

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo artikla.
Naročeni artikel vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup


Sreda 25 Maj 2016

Grand Golden Line 500 je novejša različica najprestižnejše linije kanadskega izdelovalca napihljivih čolnov. V družino prinaša kar nekaj novosti, boljše plovne lastnosti, večjo izbiro barvnih kombinacij in zavidljivo prostornost ter udobje. Na pogled zelo privlačen in hiter družinski čoln omogoča hitre premike do hitrosti nad 40 vozlov ali 75 km/h.

TRUP

Plastični del trupa ima globok V prerez, ki omogoča mirnejšo plovbo po valovitem morju, nekoliko povišan kalup pa učinkoviteje ščiti pred pršenjem. Patentirana HSH oblika dna omogoča izredno hitro izglisiranje in malo upora, torej pripomore k dobrim plovnim lastnostim in majhni porabi goriva. Tako kot dno so tudi vsi palubni deli iz vakumirane stekloplastike, pod katerimi se skriva veliko odlagalnega prostora. Izdelava je zelo natančna in kakovostna. Tubusi premera 50 cm premorejo pet komor, ki zagotavljajo dodatno varnost. Izbiramo lahko med Mirasol in Hypalon materialom, odvisno od zahtevnosti uporabe, pa tudi barve in sicer od belo- -sive, svetlo-temno sive, kaki-sive, črno-sive ali rdeče-sive.

PALUBA

Paluba je zelo uporabno razdeljena. Krmni del je v bistvu čvrst stekloplastični odlitek. Čisto zadaj ob motorju sta plavalni polici z lestvijo. Zaključki tubusov so prav tako stekloplastični z uporabn stopničko za skok v vodo, prestop na kopno ali drugo plovilo. Pred motornim škafom je privzdignjen del s krmarsko klopjo, ki je zaščitena z držali iz nerjavnega jekla. Tukaj je navigacijski lok, ki daje čolnu poleg uporabnosti tudi bolj športen videz. Krmarska konzola je širša in dovolj velika za vse instrumente, tudi za HI-FI napravo ter GPS ploter. Kljub nizkemu steklu je krmar zaščiten pred vetrom in ima dober pregled nad okolico.

ZAKAJ IZBRATI G500?

Grand Golden Line 500 predstavlja pravi kompromis med prostornostjo in dolžino. S petimi metri dolžine nudi dovolj prostora za vso družino tudi na sidru. Kompakten in varen čoln, dobre plovne lastnosti, sodoben in eleganten videz ter kvalitetna izdelava so lastnosti, ki bodo zagotovo prepričale marsikaterega novodobnega kapetana, željnega hitrih premikov in preprostega rokovanja.

CENA GUMENJAKA NA ZALOGI V KOMPLETU Z YAMAHA F40/60 + MONTAŽA:
Skupaj: 23.501 €
Mesečni obrok / 5 let: ŽE ZA 438€/mes
(velja samo za model iz zaloge)

Več o čolnu in dodatna oprema: Grand Golden Line G500

Več informacij o plovilih Grand je na voljo pri zastopniku za Slovenijo in Hrvaško, Moto nautika d.o.o., Ptujska cesta 63, Miklavž pri Mariboru, Telefon:  +386 (0)2 629 04 00, GSM:  +386 31 386 951,  E-naslov:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., http://www.grandboats.si/

V primeru nakupa pri generalnem uvozniku, vam lahko dodatno še ponudijo:

10% popust na vse nadaljnje servisne storitve.
NULTI servis motorja GRATIS (v primeru nakupa izvenkrmnega motorja).
10% popust na dodatno navtično opremo (rešilni jopiči, sidra, vrvi ipd..).
– Po želji v vašem imenu uredijo registracijo plovila, izdelajo vam registracijsko nalepko za vaš čoln, uredijo zavarovanje, …
– Nudijo vam ustrezno garancijo za nakup.
– Skupaj z  svetovalci poiščejo najbolj primerno plovilo, ki bo zadovoljilo vaše zahteve.
– Ker je “količinski” nakup vedno ugodnejši, vam v primeru nakupa kompleta, ponudijo najugodnejše pogoje, ki jih lahko dobite.

Sreda 25 Maj 2016

VHF radijska postaja

VHF radijska postaja je najpogostejša naprava namenjena komunikaciji na plovilu. Omogoča komunikacijo med plovilom in kopnim, ter med plovili. Postaja deluje na področju visokih frekvenc med 156 in 162 MHz. Oddaja in sprejema ultra kratke valove - UKV, ki zaradi svojih lastnosti ne omogočajo večjih dometov in ne prehajajo preko ovir (otoki, kopno,..). Majhen doseg VHF postaje je tudi posledica ukrivljenosti zemlje, nanj pa vpliva tudi višina namestitve sprejemno-oddajne antene. Višje kot je nameščena, večji je doseg. Običajen doseg VHF radijske postaje znaša med 20 in 30 nmi.

VHF postaja deluje v simpleks ali dupleks načinu. Ko deluje v simpleks načinu, za oddajanje in sprejemanje uporablja isto frekvenco, medtem ko v dupleks načinu oddaja signala poteka na drugi frekvenci, kot prejem signala. Celotno frekvenčno območje (8156 in 162 MHz), ki je namenjeno korespondenci, je razdeljeno 57 kanalov. Uporabljamo lahko vse izmed njih. Nekateri so rezervirani za namensko uporabo in jih lahko uporabljamo le za namen za katerega so namenjeni. Na primer kanal 16 je namenjen za RT klic v sili, nujen klic in varnostni klic. V primeru, da ga uporabimo za opravljanje drugih, manj pomembnih klicev, se moramo zavedati, da s tem onemogočamo korespondenco na tem kanalu za opravljanje klicev v sili in lahko ogrožamo življenja.

VHF GMDSS postaja

GMDSS je kratica za Global Maritime Distress and Safety System, kar po slovensko pomeni Globalni pomorski sistem stiske in varnosti na morju. Sistem vključuje varnostne postopke, vrsto opreme in komunikacijske protokole potrebne za povečanje varnosti na morju ter reševanje plovil v težavah. Omogoča učinkovito obveščanje centrov za iskanje in reševanje na morju (SAR – Search And Rescue) o plovilih v stiski, ter obveščanje plovil v bližini, ki se lahko vključijo v reševanje. Centri za usklajevanje iskanja in reševanja na morju vodijo vse operacije povezane z reševanjem na morju.

VHF GMDSS postaja vsebuje vse funkcije klasične VHF postaje, dodan pa ima modem DSC (Digital Selective Call – digitalni selektivni klic). DSC je pomemben del sistema GMDSS in uporablja kanal 70 za digitalno komunikacijo. Omogoča izvedbo selektivnega klica z uporabo MMSI številke, ki je unikatna za vsako radijsko postajo posebej. Na ta način lahko opravimo klic s točno določenim uporabnikom VHF GMDSS postaje.

MMSI številka

MMSI - Maritime Mobile Service Identity pomeni  storitev pomorske mobilna identifikacije. MMSI je 9-mestna številka, ki enolično označuje posamezno plovilo in omogoča enostavno identifikacijo plovila. Prva tri mesta pomenijo državo v kateri je prijavljena postaja (Slovenija: 278, Italija: 247, Hrvaška: 238, Grčija: 239, Danska 219 in 220, Kanada 316,..)

Ob oddaji klica v sili, GMDSS VHF postaja avtomatsko odda MMSI številko postaje. Če je povezana s GPS napravo odda tudi pozicijo, na kateri se plovilo trenutno nahaja. V kolikor nista povezani, moramo pozicijo v VHF postajo vnesti ročno.

Dovoljenja potrebna za uporabo VHF GMDSS postaje

Za uporabo VHF GMDSS postaje je potrebno pridobiti Potrdilo o usposobljenosti za upravljanje s pomorsko radijsko postajo VHF GMDSS. Potrdilo lahko pridobi oseba, ki je stara vsaj 16 let in je opravila tečaj ter izpit pred komisijo Uprave RS za pomorstvo. Vse informacije v zvezi z izpitom lahko dobite na: www.up.gov.si

Vsako VHF GMDSS postajo je potrebno registrirati pri Agenciji za komunikacijska omrežja in storitve RS (www.akos-rs.si). Pridobiti je potrebno dovoljenje oziroma odločbo o dodelitvi radijskih frekvenc. Pogoj za izdajo dovoljenja je podatek o registraciji plovila, ter ime plovila. Agencija na podlagi vloge določi MMSI številko, ki jo posreduje tudi Mednarodni telekomunikacijski zvezi. Z dodelitvijo številke MMSI lastnik plovila postane tudi zavezanec za plačilo uporabe radijskih frekvenc v pomorski mobilni storitvi. Za izdajo dovoljenja morate dostaviti kopijo registracije plovila oziroma kopijo vpisnega lista za čoln ter obrazec – vlogo za dovoljenje za radijsko postajo.

Sreda 25 Maj 2016

Uradno predstavitev je plovilo Glider Yachts Super Sports 18 doživelo v začetku meseca na salonu plovil v Londonu. Prvi pogled na plovilo daje občutek, da gre zopet za oblikovalski projekt, ki ne bo nikoli realiziran, pa v tem premeru ni tako.

Glider Yachts Super Sports 18 je prvo luksuzno plovilo iz angleškega podjetja, ki planira izdelati serijo hitrih plovil, ki bodo merila od 18 pa vse do 80 m. SS18 je prvič zaplul v mesecu aprilu. Prestal je številna testiranja na vodi, ter doživel krstno predstavitev v začetku meseca. SS18 je izdelan kot izjemno hitro luksuzno plovilo namenjeno dnevnemu križarjenju in doživljanju novega nivoja hitrega in luksuznega križarjenja.

Za izdelavo plovila je bilo potrebnih 8 let razvoja. Izdelali so ga v angleški ladjedelnici Burgess Marine. Za oblikovanje notranjosti kabine je poskrbel oblikovalski studio Corbeau, za krmiljenje in kontrolo nad plovilom pa je poskrbelo podjetje Garmin. Izdelan je iz visoko kvalitetnega aluminija. Poganjajo ga štirje motorji z močjo 270 KM in mu omogočajo plovbo s hitrostjo 56 vozlov. Če se odločite, da boste iz Monaka odpluli v St. Tropez na kavo, boste za plovbo potrebovali borih 45 minut.

SS18 bo kmalu sledil še hitrejši Hyper Sports 18, ki bo imel 3400 KM in bo dosegal hitrost plovbe 96 vozlov. Pospešek bo podoben kot pri športnih avtomobilih. Hitrost 100 km/h naj bi dosegel v borih 3,5 s.

Vir: http://glideryachts.com/

Torek 24 Maj 2016

Panamski kanal je že pričel prejemati rezervacije za plovbo največjih ladij skozi nov Panamski kanal. Prve bodo lahko skozenj zaplule že 27.6.2016.

Največje ladje, ki jih imenujejo neopanamax bodo lahko merile do 366 m v dolžino, do 49 m v širino in bodo lahko imele ugrez vse do 15,24 m.

Prvo plovilo, ki bo zaplulo skozi kanal bo tanker za prevoz plina Linden Pride podjetja NYK Line, ki ga trenutno upravlja ladijski agent Norton Lilly International iz Paname. Ladja meri v dolžino 262 m v širino pa 36 m. Skozenj bo zaplula 27.6.2016.

Prva plovba bo nov mejnik v zgodovini Panamskega kanala. Nove zapornice so že tretji sistem zapornic. Poleg tega, da bodo omogočale plovbo skozi kanal tudi največjim ladjam, bodo povečale dosedanjo kapaciteto plovbe skozi kanal. Odprtje sistema za rezervacijo plovbe skozi kanal za neopanamax plovila so že izkoristili številni svetovni ladjarji. V prvi fazi so prejeli že 25 rezervacij za plovbo ladji med 27.6 in 30.9.2016.

Torek 24 Maj 2016

V letošnjem letu so na Hrvaškem že podpisali pogodbe o gradnji in prenovi luk na področju Dubrovnika, Splita in Šibenika.

Na področju Dubrovnika se bo popolnoma prenovila luka v Stonu. Zgradili bodo nov pomol v dolžini 162m, ki bo v celoti namenjen privezu plovil. Prav tako bodo del sredstev namenili poglobitvi dna, s čemer bodo zagotovili varno plovbo in privezovanje tudi večjim plovilom. Luka bo odprta za javni promet. Druga luka, ki jo bodo posodobili je Prigradica na otoku Korčula. Najprej bodo uredili valobran, ki luko ščiti pred močnimi severnimi vetrovi in valovi in omogočili nadaljnjo sanacijo obalnega dela luka. Investicija v posodobitev luke v Stonu znaša 2 mio HRK, v Prigradici pa 1 mio HRK.

Na področju Splita se bo letos vlagalo v luko v Trogirju in Supetarju na otoku Brač. V obeh lukah bodo prenovili trajektno pristanišče. Za prenovo luke v Trogirju so zagotovili sredstva v višini 5 mio HRK. Dela v luki so se pričela že lansko leto in bodo dokončana v letu 2017. Nov pomol za privez trajekta bo meril 55 m. Za vkrcavanje in izkrcavanje potnikov in vozil bo namenjenih še 3500 m2 prostora na kopnem. Z investicijo se bo velik del cestnega prometa iz mestnega jedra preselil na obrobje. Luka Trogir, ki povezuje kopno z otokoma Mali in Veliki Drvenik, bo tako postala bolj prijazna do turistov in prebivalcev starega mestnega jedra.  Za prenovo trajektne luke v Supetarju bo potrebnih 1,7 mio HRK. Dela so se pričela že pred sezono, dokončali pa jih bodo jeseni, po zaključku glavne sezono. Sanirali bodo obalo luke v skupni dolžini 120 m.

Na področju Šibenika bodo letos v luško infrastrukturo vložili 7,5 mio HRK (1 mio EUR). V luki Vrnaža bodo zgradili komunalni del luke, v zalivu Stubalj pri kraju Bilica pa bodo zgradili novo luko odprto za javni promet (glej sliko). V luki Vrneža bodo zgradili nov obalni zid, plato, pontonske pomole, dva valobrana in zagotovili vso potrebno infrastrukturo na kopnem delu luke. Domačini bodo z investicijo dobili 600 novih privezov, ki jih nujno potrebujejo.

Na področju Reke, bo luka v Pulju deležna 2 mio HRK sredstev. Obnovili bodo operativno obalo pod Puljsko areno. V Umagu bodo prenovili pomorski mejni prehod v luki Novigrad pa del operativne obale. V luki Susak bodo dogradili del operativnega pomola ter prenovili del obale, kjer pristaja trajekt. Približno 1 mio HRK bo deležna tudi luka Moščenička draga, kjer bodo uredili obalni del luke in cesto do nje. Dober mio HRK se bo vložilo tudi v luko Njivice na otoku Krk, kjer bodo razširili luko in prenovili del obstoječe.

Vir: MMPI.hr; foto: http://sibensko-kninska-zupanija.hr/

Torek 24 Maj 2016

Ste se kdaj znašli v situaciji, ko vam je na morju zmanjkalo sveže pitne vode ali pa vam strošek vgradnje klasičnega razsoljevalnika predstavlja velik problem? Mi imamo rešitev za vas. Predstavljamo vam RainMan – prenosni razsoljevalnik s katerim pitno vodo pridobite v manj kot dveh minutah. Sistem Rainmen je za svojo inovativnost prejel Nagrado Pittman Innovation Aword za leto 2016, ki jo prejmejo najbolj inovativni produkti na področju navtike.

Prednosti prenosnega sistema RainMan:

- Brez nadležnega vgrajevanja v barko.
- Deset minut po prejemu sistem, lahko že imate pitno vodo.
- Idealno za cruiserje ali regatna plovila, saj je prenosen in se znebite odvečne teže vgrajenega razsoljevalnika
- Brez dodatnih lukenj v trupu.
- Če ste omejeni s prostorom, ga preprosto pustite doma.
- V primeru, da potrebujete popravilo, sistem preprosto prinesete serviserju. Ni potrebe, da bi serviserja čakali na vaši barki.
- Lahko ga posodite prijatelju.
- Preprosto prenašanje sistema – teža glavne enote je cca. 25 kg, kovček z membrano pa tehta cca. 15 kg.
- V čarter floti se ga enostavno premesti iz plovila na plovilo.

PRIMERI UPORABE:

1. V navtiki: močno podaljša avtonomnost plovbe saj z zanesljivim razosoljevalnikom ni potrebe po vračanju v marino.
2. Za lastnike hiš ob morju
3. 4WD off road odprave
4. Civilna zaščita -  v primeru naravnih nesreč
5. Vojska

MOŽNE VARIANTE RAINMAN WATERMAKERJA:

- ELEKTRO AC RainMan - visoka zmogljivost (100-140 l/h)
- ELEKTRO AC RainMan - visoka zmogljivost (100-140 l/h) - gol/brez kovčka
- ELEKTRO AC RainMan - kompakten (50-70 l/h)
- ELEKTRO AC RainMan - kompakten (50-70 l/h) - gol/brez kovčka
- ELEKTRO AC RainMan - economy (obe enoti brez kovčka)
- BENCINSKI RainMan - visoka zmogljivost (100-140 l/h)
- BENCINSKI RainMan - visoka zmogljivost (100-140 l/h) - gol/brez kovčka
- BENCINSKI RainMan - kompakten (50 - 70 l/h)
- BENCINSKI RainMan - komakten (50 - 70 l/h) - gol/brez kovčka
- BENCINSKI RainMan - economy (obe enoti brez kovčka)

DODATNA OPREMA ZA RainMan watermaker:

- pištola za pranje palube pod pritiskom
- pred-filter
- COM80 hydrotester
- Jabsco impeler
- platneno pokrivalo
- 40" membrana
- 20" membrana

Več informacij ter cene lahko dobite na: RainMan Watermaker, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali pokličite na 040 231 372.

Torek 24 Maj 2016