Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Model odlikujejo sodobna linija, preprostost in funkcionalnost, ter tako dobro služi rekreaciji, športu in poletni zabavi.

ZUNANJOST

Velika prečna stopnica je iz debeloslojnega poliestra, ki premore na koncu potopno bitev iz nerjavnega jekla ter vodilo za sidro in sidrno vrv. Pri tem modelu je prevlečena z imitacijo tika, kar doda kanček prestiža. Prehod na večjo ležalno površino je preprost in ne previsok. Premčna komora je kar zajetnih dimenzij in premore drenažni izpust za odvečno vodo, ki se nabere med plovbo. Prekriva jo debelejša blazina, ki je pripeta s trakovi na vrata.

Posebnost notranjosti čolna je, da so pohodno površino pomaknili globlje in s tem dobili nižje težišče. V premcu je zaradi tega veliko manevrskega prostora. Ko potrebujete večje izdatno oblazinjene ležalne površine, se le-te da pridobiti z namestitvijo dveh debelejših vodoodpornih lesenih plošč, ki ju zelo dobro držijo vodila v dni in straneh notranjega dela. Za podporo služita dve manjši nogi iz nerjavnega jekla, s čimer so pridobili večjo nosilnost. Čoln je barvno usklajen, svetlo siva podlaga v kombinaciji z odtenkom temno sive barve obrob daje čolnu vtis elegance, dodatki iz nerjavnega jekla, konzola ter lepo oblikovan varnostni lok pa pripomorejo k modernemu videzu.

Za bočno stabilnost poskrbita tubusa s premerom 55cm in širina čolna, ki znaša 255cm. Takšna dolžina in širina ponujata precejšnjo notranjo prostornost, saj bo dovolj prostora za 10 oseb oz. nosilnost čolna do 1200 kilogramov. S temi lastnostmi je čoln razvrščen v homologacijski razred C. Krmarjev prostor je velik in pregleden, konzola pa je opremljena z volanskim mehanizmom in osnovnimi merilniki. Če bo kupec želel, si lahko omisli merilnike v retro oblki ali doda po svoji želji še dodatne. Prostora za to bo dovolj. Sama krmilna konzola je enojna in se konusno širi proti vrhu. Pregled je dober tudi v sedečem položaju. Po novem lahko kupec izbira med termi različicami opreme v prvi vrsti za krmarjevim prostorom.

PALUBA

Prva možnost je dvojni kapitanski sedež. Polkrožna sedeža na dolgi nogi, vpeti v dno čolna, z utrditvami omogočata udobno sedenje. Druga možnost je daljši oblazinjen naslon za zadnjo plat, ki pod seboj skriva še dodaten suh prostor za prtljago. Na zadnji strani je ta naslon opremljen z oprijemi iz nerjavnega jekla za varnost posadke na zadnji klopi pod varnostnim lokom in se s tem pridobi več prostora na premčnem delu. Nnajboljša možost, saj se težišče čolna pomakne proti krmi, s tem pa se dvigne premec in čoln lažje premaguje večje valove. Na krmi se pod zadnjo oblazinjeno klopjo skriva velik prtljažnik s kalužno črpalko in z drenažnim izpustom. Preko celotne širine čolna se vije varnostni lok, ki se lepo poda celotnemu videzu čolna.

Opremljen z navigacijskimi lučmi. Na bokih se lok polkrožno končuje ob klopi in tvori nekakšen varnostni sedež. Tubusi se pri tem modelu zaključujejo s stopnico, vdelano v konec tubusa, kar omogoča lažje plezanje iz vode na čoln. Celoten krmni del je opremljen s priveznimi bitvami ter kljuko za vleko smučarja iz nerjavnega jekla, tušem in dotokom za gorivo in vodo. Krmno zrcalo lahko po zagotovilu izdelovalca obremenimo s 120- konjskim agregatom z dolgo nogo.

ZAKAJ IZBRATI S550?

Grandova filozofija je ponuditi karseda opremljen čoln za konkurenčno ceno. Možna je izbira med tremi različicami, de luxe, cruiser in sun runner. Vse tri so dobro opremljene, razlika pa je samo v ceni. V cenejši različici boste dobili petslojni 1.680-gramski mirasol sestave PVC, poliuretan ter poliestrska vlakna za armaturo in trdnost, medtem ko bo dražja različica izdeana iz priznanega Hypalona Orca.

GRAND S550: CENA GUMENJAKA NA ZALOGI V KOMPLETU Z YAMAHA F80 + MONTAŽA:

Skupaj: 27.579,00 €

Mesečni obrok / 5 let: ŽE ZA 514€/mes

(velja samo za model iz zaloge)

Več o čolnu in dodatna oprema: Grand Silver line S550

V primeru nakupa pri generalnem uvozniku, vam lahko dodatno še ponudijo:

– 10% popust na vse nadaljnje servisne storitve.
– NULTI servis motorja GRATIS (v primeru nakupa izvenkrmnega motorja).
– 10% popust na dodatno navtično opremo (rešilni jopiči, sidra, vrvi ipd..).
– Po želji v vašem imenu uredijo registracijo plovila, izdelajo vam registracijsko nalepko za vaš čoln, uredijo zavarovanje, …
– Nudijo vam ustrezno garancijo za nakup.
– Skupaj z  svetovalci poiščejo najbolj primerno plovilo, ki bo zadovoljilo vaše zahteve.
– Ker je “količinski” nakup vedno ugodnejši, vam v primeru nakupa kompleta, ponudijo najugodnejše pogoje, ki jih lahko dobite.

Torek 31 Maj 2016

Nedelja je bila usodna za dva potapljača. Nesreči sta se zgodili na dveh različnih lokacijah, izid pa je bil v obeh primerih enak.

Prva se je zgodila v puljskem akvatoriju. Ob 16.30 uri so v Luško kapitanijo Pulj javili tragično nesrečo, da se je 59 letni britanski potapljač smrtno ponesrečil. Britanec se je potapljal približno 2 nmi severovzhodno od kraja Ližnjan, kjer se nahajajo ostanki potopljene ladje Rossarol. Bil je član organiziranega potapljaškega izleta. Ob 12.37 se je naglo dvignil na površje. Predvidevajo, da je to storil zaradi slabega počutja. S plovilom podjetja, ki je organiziralo potop so ga odpeljali v Pulj, kjer ga je v oskrbo prevzela nujna medicinska pomoč. Odpeljali so ga v bolnico in pričeli z zdravljenjem. Žal mu ni bilo več pomoči in ob 16.40 uri so ugotovili njegovo smrt.

Nekoliko kasneje se je zgodila druga potapljaška nesreča v bližini Rogoznice. Potapljač, ki se je potapljal na grebenu Mulo, se je pričel utapljati. Organizator potapljanja in voditelj potapljaške skupine je na pomoč poklical izpostavo Luške kapitanije iz Rogoznice, ki je organizirala nujen medicinski prevoz ponesrečenca. 56 letnega Nemca so s službenim plovilom prepeljali v Rogoznico, kjer ga je ob 13.49 uri prevzelo vozilo nujne medicinske pomoči in ga prepeljalo v bolnico. Že med prevozom so ga poizkušali reanimirati, vendar kljub številnim poizkusom, mu niso mogli več pomagati. Po kasnejšem pregledu trupla v bolnici so ugotovili, da je potapljač med potapljanjem utrpel srčno kap.

Vir: MMPI.hr

Torek 31 Maj 2016

Lowrance StructureScan® 3D je nova naprava, ki bo olajšala plovbo ter ribičem pomagala odkriti skrivne kotičke, ker se skrivajo ribe.

StructureScan 3D je poseben sonar, ki omogoča prikaz morskega dna, njegovo strukturo in prikaz rib v tridimenzionalni tehniki. Sonar skenira morsko dno in strukture na njem, ter iz zbranih podatkov izdela visoko kvalitetno sliko. Na zaslonu, ki je občutljiv na dotik,  prikazuje 180 stopinjski pogled na morsko dno. Z enostavnim premikom na zaslonu, lahko izberemo poljubni zorni kot pogleda.

Kako deluje sistem?

StructureScan 3D uporablja sonar z več žarki. S pomočjo obdelave prejetih podatkov, naprava izdela visoko kvalitetno sliko podvodnega terena, jo shrani v obliko, ki jo lahko prikazujemo v treh dimenzijah. Tako lahko izbiramo poljuben pogled na teren. Na primer iz ptičje perspektive, prerez izza plovila, pogled od strani ali poljubna kombinacija treh. Naprava učinkovito deluje vse do globin 100m in do 200m levo in desno od plovila.

V napravo je vgrajena tudi tehnologija SelectScan, ki avtomatsko identificira predmete. Označi jih s sencami oziroma z barvo, ki je najbolj kontrastna prikazani podlagi dna, ter omogoči enostavno prepoznavanje tarč.

Ribiči si bodo s pomočjo novega sonarja lažje predstavljali konfiguracijo terena in določili lokacije najbolj primerne za ribolov. Prikaz slike je možen na vseh fishfinderjih ali chartploterjih Lowrence HDS Gen3. Cena modula se giblje okrog 1000,00 EUR.

Delovanje sistema si lahko ogledate v spodnjem videu:

Ponedeljek 30 Maj 2016

Podjetje Rolls-Royce je podpisalo pogodbo z ladjedelnico Benetti o dobavi novega učinkovitega sistema pogona za motorne jahte.

Podjetje Rolls-Royce bo pričelo z izdelavo inovativnega sistema za pogon motornih plovil, ki bo izjemno zmogljiv, lahek in bo omogočal izjemne manevrirne sposobnosti. Prvič bodo za izdelavo pogona uporabili karbonska vlakna.

Ladjedelnica Benetti se zaveda vpliva motornih jaht na okolje in ima zelo jasno strategijo. Graditi želijo jahte, ki bodo kar najmanj onesnaževale okolje. Zato se zavedajo, da je zmanjšanje porabe goriva izjemno pomembno poslanstvo. Zato so se s podjetjem Rolls-Royce dogovorili o razvoju čim bolj učinkovitega pogona, katerega plod je novi Azipull Carbon 65 ali krajše AZP C65. Podjetje Rolls-Royce je ladjedelnici že dobavilo pet takih pogonov, za luksuzne megajahte, ki so že prodane kupcem. V kratkem bodo z novimi pogoni opremili tudi projekte, ki jih v ladjedelnici že izdelujejo. Pri Benettiju so povedali, da je povpraševanje za nov pogon na trgu izjemno veliko, saj je učinkovit, plovilu omogoča izjemne manevrirne sposobnosti ter je enostaven za vzdrževanje. Poleg naštetega ga odlikuje izjemno tiho delovanje in nizek nivo vibracij.

Azipull Carbon je v osnovi izdelan za hitre jahte. V prihodnosti ga bodo prilagodili tudi za uporabo na potniških ladjah in delavnih plovilih. Prvi model AZP C65 je namenjen za uporabo v kombinaciji z motorji, ki zmorejo 2MW moči. Propelerji so nameščeni na sprednji strani pogona in plovilo vlečejo. Celotna teža pogona znaša le 2800 kg.

Prvi pogon AZP C65 je bil vgrajen na ladjo Ironman iz ladjedelnice Benetti, ki v dolžino meri 125 čevljev (40m). Gre za hitro izpodrivno jahto, ki je bila že dostavljena kupcu. Trenutno v ladjedelnici izdelujejo dve podobni jahti, ki bosta zapluli v naslednjih mesecih.

Ponedeljek 30 Maj 2016

Prejšnji teden so potopili ladjo Vis, ki bo postala prvi umetni greben na Hrvaškem. Kot smo že pisali v članku Pri Kamenjaku potonila admiralska ladja Vis (video), je bil potop izveden uspešno vendar ne brez zapletov. Dve osebi, ki sta sodelovali pri potopu ladje, sta ostali na krovu. V videu, ki je bil posnet s kamero na krovu, lahko opazimo, da je ena oseba stala tik nad mestom detonacije eksploziva, medtem ko je druga spremljala potop na krmi. Oba sta ladjo zapustila, ko se je že potapljala in le z veliko sreče uspela rešiti svoji življenji. Kakšne posledice sta utrpela, še ni jasno.

 

Avtor: Stefano Kliba/Youtube.com

Ponedeljek 30 Maj 2016

V Ljubljani na Ljubljanici je danes na lep sončen dan potekala jadralna regata dvojic za prehodni pokal ljubljanskega zmaja, ki so jo pripravili pod častnim pokroviteljstvom župana Mestne občine Ljubljana gospoda Zorana Jankovića. Regata je zadnjo majsko soboto potekala v okviru projekta “Razgibajmo Ljubljano” v organizaciji Jadralnega kluba Ljubljana in Zveze Športnih društev Krim ter pod okriljem Jadralne zveze Slovenije.

Na regati se je pomerilo 40 mladih jadralk in jadralcev razreda optimist iz osmih jadralnih klubov, in sicer JK Olimpic, JK Pirat Portorož, JK Jadro Koper, JK Izola, JK Burja Izola, ŠD Piran, JK Neptun in JK Ljubljana. Med njimi sta bili tudi reprezentanci Jadralne zveze Slovenije razreda optimist, ki bodo slovenske barve zastopali na svetovnem in evropskem prvenstvu razreda optimist.

Format tekmovanja je bil tokrat malo drugačen, mlade jadralke in jadralci so se med Špico in Trnovskim pristanom pomerili v dvojicah, na sistem izpadanja, kjer se je zmagovalec uvrstil v naslednji krog, poraženec pa izpadel. Start regate je bil ob 10.30 uri, zaključek uspešnega dne na Ljubljanici pa je bil po 40 odjadranih plovih okoli 16. ure. Da je regata potekala v skladu z regatnimi pravili so skrbeli izkušeni sodniki in regatni uradniki, ki so za spremembo dogajanje na regatnem polju spremljali peš, med njimi so bili David Bartol, Bojan Gale, ki ga je mednarodna jadralna zveza potrdila kot regatnega uradnika za olimpijske igre avgusta v Riu ter Andraž Koželj, ki je bil na olimpijskih igrah v Londonu leta 2012 član ekipe razsodnikov za žensko jadralno dvobojevanje.

Prvo mesto med dekleti je osvojila Špela Hajdinjak (JK Olympic), na drugo mesto se je uvrstila Alja Petrič (JK Jadro Koper), tretje pa Caterina Sedmak (JK Izola). Med dečki je slavil Jaka Romih (JK Pirat Portorož), drugi je bil Peter Milivojevič (JK Jadro Koper), tretji pa Luka Zabukovec (JK Jadro Koper). Absolutna zmagovalka prve Regate dvojic na Ljubljanici je postala Špela Hajdinjak (JK Olympic), ki je prejela prehodni pokal ljubljanskega zmaja, izdelek kiparja Boštjana Štine.

Za naše optimiste so navijali tudi uspešni slovenski jadralci, svetovni prvak razreda optimist Rok Verderber (JK Portorož), svetovna prvaka razreda 29er Peter Lin Janežič in Anže Podlogar (JK MIPC), večkratni olimpijec in trener posadke razreda 470 Mrak-Macarol Tomaž Čopi (JK Pirat Portorož), predstavniki Mestne občine Ljubljana in Jadralne zveze Slovenija, trenerji, predstavniki klubov, straši, prostovoljci Jadralnega kluba Ljubljana in številni mimoidoči. Tekmovalce je nagovoril župan Mestne občine Ljubljana gospod Zoran Jankovič ob prisotnosti podžupanov gospe Tjaše Ficko, gospoda Janeza Koželja, gospoda Dejana Crneka in predsednika Jadralne zveze Slovenije Aljoša Tomaža.

Po zaključku uradnega dela programa so se v revijalni regati optimistov pomerili še gledalci, v ženski konkurenci je prvo mesto osvojila Tanja Prosenc, drugo mesto je pripadlo Marina Karnelutti, tretje mesto pa Tanja Drolc, v moški pa je prvo mesto osvojil kdo drug kot Rok Verderber, drugo mesto je osvojil Mitja Mikulin, tretje pa Hinko Golias z Valom.

Predsednik organizacijskega odbora Jadralnega kluba Ljubljana Lojze Babič je zadovoljen potegnil črto pod letošnjo regato za pokal ljubljanskega zmaja: »Menim, da smo organizirali zanimivo regato, s katero so bili zadovoljni tekmovalci, trenerji in seveda številni gledalci ob regatni progi. Uporabili smo nov format tekmovanja, ki v mladinskem jadranju v Sloveniji še ni bil uporabljen. Izkazalo se je, da so ga jadralci sprejeli zelo dobro. Jadranje je bilo zahtevno zaradi spremenljivih smeri vetra, zato so bile vse zmage več kot zaslužene. Veseli nas številna udeležba primorskih klubov in prisotnost najboljših slovenskih jadralk in jadralcev v razredu optimist. Upam, da se bo zmagovalka regate Špela Hajdinjak še dolgo spominjala današnjega dne ob pogledu na ljubljanskega zmaja, ki ga je tako uspešno premagala. Prav tako ne dvomim, da bodo mladi argonavti zmaja izzivali tudi naslednje leto. Najlepše hvala tudi Jadralni zvezi Slovenije za strokovno pomoč in uspešno vodenje regate.«

Vir: JZS.si

Ponedeljek 30 Maj 2016

V torek se je v Medembliku na Nizozemskem s prvimi plovi začela regata evropskega pokala, Delta Lloyd regata, ki bo potekala do 28. maja. Edini slovenski predstavnik je Mariborčan Žan Luka Zelko v razredu laser, ki je v konkurenci 54 jadralcev iz 22 držav dobro začel. V vetrovnih pogojih je v prvem plovu v cilj prijadral na osmem mestu, v drugem plovu pa je zabeležil še šesto mesto in je po dveh odjadranih plovih na skupnem petem mestu. Regato je najbolje začel Nizozemec Duko Bos, na drugem mestu po prvem dnevu je Korejec Jeemin Ha, na tretjem mestu pa še en Nizozemec Rutger van Schaardenburg.

V današnjem nadaljevanju Delta Lloyd regate evropskega pokala so jadralci v vetru, ki je pihal s hitrostjo od 7 do 12 vozlov, odjadrali še dva plova. Žan Luka Zelko je po treh dneh in šestih odjadranih plovih na skupnem 24. mestu. V vodstvu je Nizozemec Rutger van Schaardenburg, na drugem mestu je Korejec Jeemin Ha, na tretjem mestu jadralec iz Guatemale Juan Maegli.

V soboto se je z zadnjimi plovi regata končala. Po deset najboljših jadralcev v posameznem razredu se je pomerilo še v regati za medalje, preostali jadralci pa v finalnem plovu. Slovenski jadralec Žan Luka Zelko je regato v konkurenci 53 jadralcev v razredu laser končal na 31. mestu. Zmage se je veselil Nizozemec Rutger van Schaardenburg, drugo mesto je osvojil Korejec Jeemin Ha, tretje mesto pa Avstralec Luke Elliott.

Vir: JZS.si, foto: Sander van der Borch / Delta Lloyd Regatta

Petek 27 Maj 2016

Edini slovenski komplet zdravstvene oskrbe na morju naj postane del vaše standardne opreme barke.

Komplet vsebuje 47 kosov, ki so potrebni pri učinkoviti zdravstveni oskrbi na vodi in še posebej izbrani za nudenje prve pomoči na morju.

Cena kompleta z vključenim DDV-jem je 49,90 EUR. Komplet je zadnji dve sezoni postal del standardne opreme jadrnic iz begunjskega ELAN-a.


Naroči: Komplet zdravstvene oskrbe na morju

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo artikla.
Naročeni artikel vam bomo poslali takoj, ko prejmemo plačilo na naš račun!


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Kosov:
Pošiljko pošljite na moj naslov:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup


Sreda 25 Maj 2016

Grand Golden Line 500 je novejša različica najprestižnejše linije kanadskega izdelovalca napihljivih čolnov. V družino prinaša kar nekaj novosti, boljše plovne lastnosti, večjo izbiro barvnih kombinacij in zavidljivo prostornost ter udobje. Na pogled zelo privlačen in hiter družinski čoln omogoča hitre premike do hitrosti nad 40 vozlov ali 75 km/h.

TRUP

Plastični del trupa ima globok V prerez, ki omogoča mirnejšo plovbo po valovitem morju, nekoliko povišan kalup pa učinkoviteje ščiti pred pršenjem. Patentirana HSH oblika dna omogoča izredno hitro izglisiranje in malo upora, torej pripomore k dobrim plovnim lastnostim in majhni porabi goriva. Tako kot dno so tudi vsi palubni deli iz vakumirane stekloplastike, pod katerimi se skriva veliko odlagalnega prostora. Izdelava je zelo natančna in kakovostna. Tubusi premera 50 cm premorejo pet komor, ki zagotavljajo dodatno varnost. Izbiramo lahko med Mirasol in Hypalon materialom, odvisno od zahtevnosti uporabe, pa tudi barve in sicer od belo- -sive, svetlo-temno sive, kaki-sive, črno-sive ali rdeče-sive.

PALUBA

Paluba je zelo uporabno razdeljena. Krmni del je v bistvu čvrst stekloplastični odlitek. Čisto zadaj ob motorju sta plavalni polici z lestvijo. Zaključki tubusov so prav tako stekloplastični z uporabn stopničko za skok v vodo, prestop na kopno ali drugo plovilo. Pred motornim škafom je privzdignjen del s krmarsko klopjo, ki je zaščitena z držali iz nerjavnega jekla. Tukaj je navigacijski lok, ki daje čolnu poleg uporabnosti tudi bolj športen videz. Krmarska konzola je širša in dovolj velika za vse instrumente, tudi za HI-FI napravo ter GPS ploter. Kljub nizkemu steklu je krmar zaščiten pred vetrom in ima dober pregled nad okolico.

ZAKAJ IZBRATI G500?

Grand Golden Line 500 predstavlja pravi kompromis med prostornostjo in dolžino. S petimi metri dolžine nudi dovolj prostora za vso družino tudi na sidru. Kompakten in varen čoln, dobre plovne lastnosti, sodoben in eleganten videz ter kvalitetna izdelava so lastnosti, ki bodo zagotovo prepričale marsikaterega novodobnega kapetana, željnega hitrih premikov in preprostega rokovanja.

CENA GUMENJAKA NA ZALOGI V KOMPLETU Z YAMAHA F40/60 + MONTAŽA:
Skupaj: 23.501 €
Mesečni obrok / 5 let: ŽE ZA 438€/mes
(velja samo za model iz zaloge)

Več o čolnu in dodatna oprema: Grand Golden Line G500

Več informacij o plovilih Grand je na voljo pri zastopniku za Slovenijo in Hrvaško, Moto nautika d.o.o., Ptujska cesta 63, Miklavž pri Mariboru, Telefon:  +386 (0)2 629 04 00, GSM:  +386 31 386 951,  E-naslov:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., http://www.grandboats.si/

V primeru nakupa pri generalnem uvozniku, vam lahko dodatno še ponudijo:

10% popust na vse nadaljnje servisne storitve.
NULTI servis motorja GRATIS (v primeru nakupa izvenkrmnega motorja).
10% popust na dodatno navtično opremo (rešilni jopiči, sidra, vrvi ipd..).
– Po želji v vašem imenu uredijo registracijo plovila, izdelajo vam registracijsko nalepko za vaš čoln, uredijo zavarovanje, …
– Nudijo vam ustrezno garancijo za nakup.
– Skupaj z  svetovalci poiščejo najbolj primerno plovilo, ki bo zadovoljilo vaše zahteve.
– Ker je “količinski” nakup vedno ugodnejši, vam v primeru nakupa kompleta, ponudijo najugodnejše pogoje, ki jih lahko dobite.

Sreda 25 Maj 2016

VHF radijska postaja

VHF radijska postaja je najpogostejša naprava namenjena komunikaciji na plovilu. Omogoča komunikacijo med plovilom in kopnim, ter med plovili. Postaja deluje na področju visokih frekvenc med 156 in 162 MHz. Oddaja in sprejema ultra kratke valove - UKV, ki zaradi svojih lastnosti ne omogočajo večjih dometov in ne prehajajo preko ovir (otoki, kopno,..). Majhen doseg VHF postaje je tudi posledica ukrivljenosti zemlje, nanj pa vpliva tudi višina namestitve sprejemno-oddajne antene. Višje kot je nameščena, večji je doseg. Običajen doseg VHF radijske postaje znaša med 20 in 30 nmi.

VHF postaja deluje v simpleks ali dupleks načinu. Ko deluje v simpleks načinu, za oddajanje in sprejemanje uporablja isto frekvenco, medtem ko v dupleks načinu oddaja signala poteka na drugi frekvenci, kot prejem signala. Celotno frekvenčno območje (8156 in 162 MHz), ki je namenjeno korespondenci, je razdeljeno 57 kanalov. Uporabljamo lahko vse izmed njih. Nekateri so rezervirani za namensko uporabo in jih lahko uporabljamo le za namen za katerega so namenjeni. Na primer kanal 16 je namenjen za RT klic v sili, nujen klic in varnostni klic. V primeru, da ga uporabimo za opravljanje drugih, manj pomembnih klicev, se moramo zavedati, da s tem onemogočamo korespondenco na tem kanalu za opravljanje klicev v sili in lahko ogrožamo življenja.

VHF GMDSS postaja

GMDSS je kratica za Global Maritime Distress and Safety System, kar po slovensko pomeni Globalni pomorski sistem stiske in varnosti na morju. Sistem vključuje varnostne postopke, vrsto opreme in komunikacijske protokole potrebne za povečanje varnosti na morju ter reševanje plovil v težavah. Omogoča učinkovito obveščanje centrov za iskanje in reševanje na morju (SAR – Search And Rescue) o plovilih v stiski, ter obveščanje plovil v bližini, ki se lahko vključijo v reševanje. Centri za usklajevanje iskanja in reševanja na morju vodijo vse operacije povezane z reševanjem na morju.

VHF GMDSS postaja vsebuje vse funkcije klasične VHF postaje, dodan pa ima modem DSC (Digital Selective Call – digitalni selektivni klic). DSC je pomemben del sistema GMDSS in uporablja kanal 70 za digitalno komunikacijo. Omogoča izvedbo selektivnega klica z uporabo MMSI številke, ki je unikatna za vsako radijsko postajo posebej. Na ta način lahko opravimo klic s točno določenim uporabnikom VHF GMDSS postaje.

MMSI številka

MMSI - Maritime Mobile Service Identity pomeni  storitev pomorske mobilna identifikacije. MMSI je 9-mestna številka, ki enolično označuje posamezno plovilo in omogoča enostavno identifikacijo plovila. Prva tri mesta pomenijo državo v kateri je prijavljena postaja (Slovenija: 278, Italija: 247, Hrvaška: 238, Grčija: 239, Danska 219 in 220, Kanada 316,..)

Ob oddaji klica v sili, GMDSS VHF postaja avtomatsko odda MMSI številko postaje. Če je povezana s GPS napravo odda tudi pozicijo, na kateri se plovilo trenutno nahaja. V kolikor nista povezani, moramo pozicijo v VHF postajo vnesti ročno.

Dovoljenja potrebna za uporabo VHF GMDSS postaje

Za uporabo VHF GMDSS postaje je potrebno pridobiti Potrdilo o usposobljenosti za upravljanje s pomorsko radijsko postajo VHF GMDSS. Potrdilo lahko pridobi oseba, ki je stara vsaj 16 let in je opravila tečaj ter izpit pred komisijo Uprave RS za pomorstvo. Vse informacije v zvezi z izpitom lahko dobite na: www.up.gov.si

Vsako VHF GMDSS postajo je potrebno registrirati pri Agenciji za komunikacijska omrežja in storitve RS (www.akos-rs.si). Pridobiti je potrebno dovoljenje oziroma odločbo o dodelitvi radijskih frekvenc. Pogoj za izdajo dovoljenja je podatek o registraciji plovila, ter ime plovila. Agencija na podlagi vloge določi MMSI številko, ki jo posreduje tudi Mednarodni telekomunikacijski zvezi. Z dodelitvijo številke MMSI lastnik plovila postane tudi zavezanec za plačilo uporabe radijskih frekvenc v pomorski mobilni storitvi. Za izdajo dovoljenja morate dostaviti kopijo registracije plovila oziroma kopijo vpisnega lista za čoln ter obrazec – vlogo za dovoljenje za radijsko postajo.

Sreda 25 Maj 2016