Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

V soboto, 14.11.2015, se je zaključila tradicionalna Martinova regata.

V organizaciji Jadralnega kluba Maribor je v nedeljo potekala že 11. tradicionalna Martinova regata. Na startni liniji se je zbralo 24 jadrnic. V šibkih vetrovih iz III. in IV. kvadranta so se jadralci podali preko štartne linije v Izoli proti Seči. Cilj, ki je bil postavljen ob oceanografski boji, je prijadralo 23 ekip, ena jadrnica pa je odstopila.

V absolutni razvrstitvi je bila najhitrejša Megaenergija, ki sta ji sledili Taia2 & White Goose in Lucifer.

Končna skupna razvrstitev:

Mesto Jadrnica Skipper Club Čas Korigiran čas
1 MEGAENERGIJA Miha Muraus JK Skipper Maribor 13:26:40 0:00:00
2 TAIA2 & WHITE GOOSE Goran Djordjevic JK Loka Timing 13:42:35 0:15:55
3 LUCIFER Gorazd Fras JK Izola 13:45:05 0:18:25
4 MINI SCORPIO Zan Krumpak JK Izola 13:52:07 0:25:27
5 DAPHNE France Mihelic YC Portororz 14:02:40 0:36:00
6 MOJCA 2 Janez Valant YC Portoroz 14:09:55 0:43:15
7 GLENFIELD Aleksander Zerjal n.p. 14:13:00 0:46:20
8 SOLARIA Jure Medved AJK FPP 14:15:25 0:48:45
9 LITTLE BIG MAN Ales Zupanc JK Maestral 14:23:25 0:56:45
10 SOSOLKA Tomaž Virnik JK Ljubljana 14:24:30 0:57:50
11 MESTO NOVO MESTO Simon Sikosek JK Novo mesto 14:28:40 1:02:00
12 MY WAY Jurij Hubscher YC Portoroz 14:33:40 1:07:00
13 YOGA Marjan Novak JK MIPC 14:37:20 1:10:40
14 FERU Leo Toncic JK Burja 14:49:10 1:22:30
15 CORNA Matjaz France JK Burja 14:51:50 1:25:10
16 POTEPINKA B Janez Skrleb n.p. 14:52:20 1:25:40
17 TINA Tine Bajt JK Skipper Maribor 14:58:45 1:32:05
18 ZIVA Valentin Hribar JK MIPC 15:01:10 1:34:30
19 QUARTER BACK Marko Kete SKD Wada 15:03:40 1:37:00
20 MIMI ALDEBARAN Goran Bartolic JK Izola 15:24:05 1:57:25
21 BLACK MAGIC Srecko Skrlec JK Odisej 15:29:52 2:03:12
22 JONA Robert Canzek n.p. 15:38:58 2:12:18
23 MIGRENA Ela Leskovsek JK Odisej 16:10:00 2:43:20
24 JURIJ Jure Primec n.p.
DNF
24 NIKA Damijan Miljavec JK Ljubljana
DNC
24 BLED 2 Vladimir Lebedev JK Ljubljana
DNC

Ponedeljek 16 Nov 2015

Ekspedicija Kon-Tiki2 bo na splavu preplula 2000 nmi iz Južne Amerike do Velikonočnih otokov v Pacifiku in nazaj.

Si predstavljate, da plujete na lesenem splavu iz Južne Amerike preko Pacifika do Velikonočnih otokov? Verjetno ne. Ekipa znanstvenikov s pomočjo izkušenih navtikov pa meni, da to ni nič posebnega.

Ekipa 26 znanstvenikov in morjeplovcev se je odločila, da bo izdelala dva lesena splava in na njih izplula iz Lime v Peruju do Rapa Nui na Velikonočnih otokih. Dela so potekala v ladjedelnici Callao. Najprej so s pomočjo ekvadorskega podjetja 3A Composites, ki so eksperti za balzo, posekali in obdelali 44 dreves. Perujska mornarica jim jih je pomagala pravilno zvezati, da so izdelali trdne splave. Nato so namestili še jambor, jadra in krmilo. Za gradnjo dveh splavov so se odločili iz varnostnih razlogov. Na vsakem bo plula 6 -7 članska ekipa. V kolikor se bodo na enem izmed splavov pojavile težave, se bo posadka lahko evakuirala na drugega. Upajo, da se to ne bo zgodilo. Splavi imajo pred drugimi plovili veliko prednost. Če v nekaj trčijo, še vedno ostanejo nad vodo. Za varnost posadke, ki je prioriteta na potovanju, je poskrbljeno tudi z modernimi napravami. Splavi imajo nameščene oddajnike in boje, ki bodo v primeru nesreče oddajali signale in omogočili reševanje posadke. Oba splava sta opremljena tudi v radijskimi postajami in satelitskimi telefoni s katerimi so dnevno v kontaktu s celino.

Osnovni namen ekspedicije je znanstveno raziskovanje. Na šest tednov trajajoči plovbi od Lime v Peruju do Rapa Nui na Velikonočnih otokih bodo izvedli številne znanstvene meritve in eksperimente. Osredotočili se bodo predvsem na kvaliteto vode in raznolikost živalskega življenja v morju. Na povratku bo smer plovbe nekoliko drugačna. Pluli bodo približno 1000 nmi bolj južno v neslavno področje Roaring Forties, ki je znano po močnih vetrovih in močnih morskih tokovih. Zapluli bodo v področje toka Humboldt oziroma Perujskega toka, ki je izjemno močan tok hladne morske vode, ki se ob perujski obali dviga iz Antarktike proti severozahodu.

Do sedaj je podoben podvig poizkušal Eric de Bisschop s svojim splavom  Tahiti-Nui, ki pa je bil za razliko od Kon-Tiki2, izdelan iz bambusa. Iz Polinezije je hotel pluti proti Južni Ameriki. Podvig mu žal ni uspel, saj mu je splav pred obalo razpadel in potonil.

Ekipi sta iz Lime izpluli 7.11.2015. Plujeta s povprečno hitrostjo 2 vozla. Do sedaj so prepluli že 450 nmi. Do prvega cilja na Velikonočnih otokih jih loči še 1680 nmi. Glede na sedanjo hitrost plovbe pričakujejo prihod v Rapa Nui okrog 20. decembra.

Ponedeljek 16 Nov 2015

 

Nova jadrnica Hanse 315 je elegantna in seksipilna. Lahko od jadrnice pričakujte še več?

Seveda, je odgovor proizvajalca. Pri oblikovanju nove jadrnice Hans 315 so se osredotočili na te lastnosti, ne da bi pozabili na ostale. Jadrnica je opremljena z najkvalitetnejšo opremo in je primerna tudi za tiste, ki od nje pričakujejo hitro jadranje.

Nova jadrnica je najmanjša v prodajnem programu ladjedelnice. Ko so se odločili oblikovati plovilo, so imeli v mislih vse kupce, ki bi radi imeli jadrnico primerno za hitro jadranje, za preživljaje sproščujočih družinskih počitnic ali pa tiste, ki plovilo uporabljajo za prijetno druženje s prijatelji.

Kljub svoji majhnosti ima lahko Hanse 315 dva krmilna obroča, krmno kopalno ploščad in kobilico spuščeno globoko pod trup. Linije so elegantne in dajejo športen videz. Vrhunske jadralske lastnosti in dobro uravnotežena jadra dajejo občutek varnosti.

V osnovni različici ima le en krmilni obroč in kobilico na globini 1.85m. Je prva jadrnica v svojem razredu, ki je registrirana v CE kategoriji A. Ljubitelji plovbe v plitvih zalivih lahko naročijo plovilo s plitvo kobilico, ki je nameščena na vsega 1.37m.

Pogled na krov jadrnice nam da jasno vedeti, da so se posvetili optimizaciji zunanjega prostora. Razporeditev je nadvse smiselna.

V premcu plovila je velik prostor za sidrno verigo in privezne vrvi. Nad njim se razteza značilen samodejen Hansejev flok. Jadro je res manjše, vendar je namenjen tistim, ki radi jadrajo brez prevelikega napora. V osnovni različici je krma odprta. Če želite jo lahko zaprete z zložljivo kopalno ploščadjo. Pred krilnima obročema je zložljiva miza. Ko jo razpremo je dovolj velika za udobno obedovanje do šestih oseb.

Notranjost jadrnice je zračna in svetla. Okna so izdelana iz stekla odpornega proti praskam in v notranjost prepuščajo veliko naravne svetlobe. Prostora za shranjevanje je veliko in kabini  imata številne omare za shranjevanje oblačil.

Hanse 315 je namenjena štirim osebam. Ker so tla spuščena na samo dno trupa, je povsod v salonu stojna višina 1,91m. Krov plovila je ostal nizek in eleganten. Ima dve kabini. V premcu se lahko odločamo med odprto kabino z veliko dvojno posteljo ali pa zaprto kabino z enojno posteljo. V desnem krmnem delu je velika dvojna postelja, na levi pa skladišče. V vseh primerih so vse postelje dolge 2m in so dovolj velike za udobno prenočevanje posadke.

Hanse 315 je prejela nominacijo za plovilo leta 2016. Ali je res najboljša v svojem razredu bomo izvedeli zelo kmalu!

Fotogalerija: 

Petek 13 Nov 2015

Ameriški oblikovalec Lujac Desautel je z novim projektom SALT šokiral navtično javnost. Dnevni prostor na jadrnici je uspel z novo idejo približati morju.

Lujac Desautel je leta 2014 že predstavil svojo idejo steklene ladje kot luksuzne bivalne hiše. Ideja je navdušila navtično javnost in si prislužil nominacijo za oblikovalsko nagrado leta 2014. Sedaj pa je predstavil svoj nov projekt, ki je osupnil navtično javnost. Oblikoval je jadrnico imenovano SALT. Smel projekt, ki ga do sedaj še nismo videli in je inovacija na področju oblikovanja superjaht.

Prvi cilj pri oblikovanju jadrnice, je bil, da poruši mejo med plovilom in naravo. Zamislil si je široke bočne stopnice, ki se spustijo vse do vodne gladine in povežejo dnevni prostor na jahti direktno z morjem. Dodatno ima jadrnica na krmi plažo in klub, ki nastane s spuščanjem krmnega dela plovila na vodno gladino. Velika platforma bo marsikateremu lastniku superjahte, ki ima krmno platformo veliko le 2 ali 3 m2 vzbudila veliko mero zavisti.

Na jadrnici ne manjka prav nobena stvar, ki smo je navajeni pri superjahtah. Ima posebne prostore za posadko, lepotni salon, kino, ter garažo za dva pomožna čolna. Le ta je tokrat v premčnem delu plovila. Prostora je dovolj za en 7 in en 5 metrski pomožni čoln.

Funkcija bočnih stopnic ni le povezava bivalnih delov z morjem. Je mnogo več. Ker se spustijo do vode, se širina plovila z 11 metrov poveča na 21, kar je več kot smo vajeni pri katamaranih. Jadrnici služi kot upora in zmanjšuje bočno gibanje.

Novost je tudi oblika jader, ki si jo je sposodil s tradicionalnih japonskih jadrnic iz 17. stoletja. Na dveh visokih jamborih bodo visela kvadratna jadra.


Kdaj se bo našel kupec in kolikšna bo cena jadrnice ni znano.

Tehnični podatki:

Dolžina trupa: 55 m
Dolžina vodne linije: 48 m
Širina: 11 m
Ugrez: 4.65 m
Teža: 335 t
Velikost glavnega jambora: 55 m
Velikost mizzen Jambora: 46 m
Glavno jadro: 955 m²
Mizzen jado; 675 m²
Genoa: 665 m²
Spinnaker: 1650 m²

Četrtek 12 Nov 2015

V organizaciji Burin Yachting Cluba je 6. in 7. novembra v Biogradu potekala deveta tradicionalna mednarodna regata Impression Sailing Week 2015.

Sonce, lahki vetrovi in nepozabni trenutki večernih druženj bodo jadralkam in jadralcem iz Slovenije, Hrvaške, Avstrije, Madžarske, Češke in Poljske še dolgo ostali v spominu.

Jadrnice so se pomerile v razredih Performance, Impression in Cruiser.

Devetindvajset posadk na regati je vse dni spremljalo sončno vreme, temperature do 24 stopinj in lahki vetrovi do 17 vozlov.

Prvi jadralni dan je bil uspešno zaključen s celo tremi plovi in zadnji plov je bil končan ob sončnem zahodu. Večer je minil v znamenju skupine Kost i Koža. Band je presegel vse dosedanje in bili smo del čudovitega koncerta.

V soboto so jadralke in jadralci odjadrali še dva plova. Večerne karaoke so novost, ki so zaznamovale letošnji Impression Sailing Week za katere si želimo, da bi postale stalnica regate ISW.

Z izvedenimi tremi tehničnimi plovi in dvema navigacijama je organizator dobil tudi skupni seštevek in rezultate regate ter po večernih karaokah izvedel podelitev pokalov in nagrad najboljšim.

Tako nagrada Absolutni zmagovalec regate Impression Sailing Week kot tudi zmagovalec najhitrejšega razreda Performance je na regati pripadla posadki jadrnice Sky (Elan 450) JK Štorklja s krmarjem Marjanom Kočilo. Ekipa je naslov absolutnih zmagovalcev osvojila trikrat zaporedoma in domov za vedno odnesla dosedanji prehodni pokal – 35 kg težko leseno krmilo. Drugo mesto je zasedla ekipa JK Loka Timing z jadrnico Karpo (Elan 450) s krmarjem Dušanom Ušeničnikom na tretje mesto pa se je uvrstila ekipa Raffice z madžarske na jadrnici Romeo (Elan 350) s krmarjem Zsolt Kiraly.

V razredu Impression je prvo mesto zasedla jadrnica Evolution (Impression 444), ekipa Neptun Yachting Slovenija in krmar Iztok Svetina, drugo mesto si je prijadrala jadrnica Skatka (Impression 434) s krmarjem Alešem Škrjancem in posadko Freestyle trgovine, na tretje mesto pa se je uvrstila posadka jadrnice Lenka (Impression 514) JK Loka Timing Slovenija s krmarjem Stojanom Vodopivcem.

V razredu Cruiser je postal ponovno zmagovalec Peter Keršan z izjemnim jadranjem celotne njegove ekipe Fasala Sailing Team na jadrnici Polaris (Elan 333), drugo mesto so si prijadrali jadralci iz JK Kočevje na jadrnici Maya (Elan 37) s krmarjem Andrejem Janšo, tretje mesto je pripadlo krmarju Milanu Harmačku in češki posadki Harken Sailing Team z jadrnico Blue Wind (Elan 333).

Po podelitvi pokalov in nagrad je zbrane posadke z živo glasbo zabavala skupina Dirty Harry zgodaj zjutraj pa so krmarji ponovno doživeli žrebanje nagrad poimenovano »No Skipper – No Price«.

Emergensea je podelil letne članarine ter tehnične rešilne jopiče Lalizzas in opremo za jadrnice. Ostale nagrade so bile obutev Crocs, ni manjkalo vrhunskih vin in penine, Bacardija in Jagermeistra, ki so jih priskrbeli organizatorji ter s strani Burin Yachtchartra podeljena dva darilna bona za brezplačno weekend jadranje. YC Biograd je dodal nagrade za jadranje na regati Sv. Nikola in jadrnico za sodelovanje na Karnevalski regati, katero je prejel zlati glas Burina - Feri.

Jadralci in povabljeni gosti so bili z letošnjim dogodkom in njegovo organizacijo izjemno zadovoljni.

Organizator je na zaključnem večeru že najavil Impression Sailing Week za naslednje leto in druženje jadralk in jadralcev nas čaka od 3.- 6. novembra 2016.

»Kaj nas čaka v prihodnjem letu bo zagotovo pokazala anketa med jadralkami in jadralci«, je povedal David Hawlina, ki je s svojo ekipo in številnimi jadralnimi posadkami letošnji dogodek zaključil zelo zadovoljen v nedeljo na jutranji kavici v restavraciji marine Kornati Ilirija.

Fotogalerija: Impression Sailing Week 2015

Uradne rezultate najdete na spletni strani www.burin.si

Sreda 11 Nov 2015

Pred 16 dnevi je iz francoskega pristanišča La Havre izplulo 42 jadrnic in se podalo na pot preko Atlantika v brazilski Itajai.

20 letna tradicija regate Transat Jacques Vabre je tudi letos privabila številne svetovno znane jadralce, da prečkajo Atlantik. Ruta, po kateri plujejo je enaka tisti, po kateri so v 17. stoletju plule trgovske ladje, ki so iz Brazilije v Evropo tovorile kavo.

Letošnje leto se je regate udeležilo 42 jadrnic. Razdeljene so v štiri skupine Clas40, IMOCA, Multi50 in Ultimo. Najhitrejše jadrnice v skupini Ultimo, kamor sodijo hitri  trimarani, so že prečkali Atlantik. Najhitrejša je bila ekipa MACIF, ki je v cilj priplula v soboto. Znana francoska jadralca François Gabart in Pascal Bidégorry sta za 7 ur prehitela ekipo Sodebo Ultim. Dvojici timaranov Prince de Bretagne in Actual regate ni uspelo zaključiti. Konkurenca se je močno razredčila tudi v razredu Imoca. Od 20 jadralcev, ki so zapluli v Atlantik, jih pluje le še 9. Odstopiti je morala tudi ekipa Hugo Boss na kateri sta plula Alex Thompson in Guillermo Atadill. (O tem kako sta morala zapustiti svoje plovilo lahko preberete v tem članku.) Trenutno je najhitrejša na poti ekipa PRB, ki jo do cilja loči le še 55 nmi. Pred ciljem je tudi najhitrejša ekipa v razredu Multi50. FenêtréA Prysmian na kateri plujeta Francoz Erwan Le Roux in Italijan Giancarlo Pedote bosta priplula v cilj v naslednjih urah. Do cilja v Itajaiu ju loči še 30 nmi. V najpočasnejši skupini Class40 vodi ekipa Le Conservateur. Prepluli so dobro polovico poti in do cilja jih loči še slabih 1900 nmi.

Foto: Jean Marie Liot (TJV2015)

Sreda 11 Nov 2015

To soboto se bodo na regatnem polju med Izolo in Portorožem še zadnjič letos med seboj pomerile velike jadrnice.

Napovedan je idealen jadralski dan – meteorologi obljubljajo krasno toplo in sončno vreme z rahlo burjico, organizator JK Skipper Maribor pa si tako obeta odlično udeležbo. Regati bo zvečer sledilo tradicionalno jadralsko martinovanje z enolončnico ter s pečenimi kostanji in v žerjavici pečenim krompirjem. Na regato so, brez omejitev, vabljeni vsi, ki želijo pod jadri preživet še en lep dan.

Pretekli vikend, 7. in 8. novembra, je v Izoli v organizaciji Jadralnega kluba Burja potekala že tradicionalna Martinova regata za male jadrnice. Letošnje se je v razredih optimist in laser 4.7 udeležilo preko 130 jadralcev iz Nemčije, Avstrije, Madžarske, Srbije, Italije in Slovenije. Novembrski vikend je zaznamovalo sončno in toplo vreme, ki pa jadralcem in regatnemu odboru z vetrom ni bilo najbolj naklonjeno.

Foto: JK Skipper Maribor

Sreda 11 Nov 2015

Ekipa Lmax Exchange si je priplula 3 bonus točke na plovbi preko Indijskega oceana.

Dvanajst ekip regate Clipper se je pred desetimi dnevi podala na plovbo iz Južne Afrike proti zahodni Avstraliji. Na plovbi preko Indijskega oceana morajo prepluti kontrolne točke. Najhitrejše tri, ki točko preplujejo prve, si prislužijo dodatne točke.

Danes ob 14.25 uri je prva preplula kontrolno točko ekipa Lmax Exchange in si prislužila dodatne tri točke. Ekipa Derry~Londonderry~Doire si je kot druga prislužila dve točki, tretja pa je bila jadrnica Qingdau in si prislužila eno.

Tretja etapa regate je za jadralce izjemno naporna. Vremenski pogoji se pogosto spreminjajo in silijo ekipe v pogoste menjave jader. Stalna aktivnost na jadrnicah nekoliko lajša jadranje v hladnem delu južnega Indijskega oceana.

Skipper ekipe Visit Seattle, Huw Fernie, ki pluje na trenutno devetem mestu je povedal: "Ko tipkam tole sporočilo, veter piha s hitrostjo 25 vozlov in več. Veter je močan vendar jadranje še ni noro. Sunki zapihajo s hitrostjo 45 vozlov. Trajajo tudi minuto in včasih presežejo hitrost 50 vozlov. To pa je že zelo noro jadranje. No potem pa zopet padejo na 25 vozlov. Včasih cela posadka kriči. Plujemo po južnem oceanu, ki je znan po svoji sivi barvi, mrazu in sunkovitih vetrovih. Nekaterim je to všeč, nekateri pa si želijo bolj mirne pogoje, kakor smo jih imeli na prvi etapi. Ekipo počasi skrbi, če imajo s seboj dovolj suhih oblačil do konca etape. Plujemo 42 stopinj južno. Kaj bo, ko se spustimo pod 44 stopinj južno?"

Ekipe na plovbi proti Albanyu v zahodni Avstraliji čaka še oceanski šprint, kjer se bodo zopet delile dodatne točke. Tokrat se ne bo štelo kdo bo prvi priplul do cilja temveč, kdo bo najhitreje preplul razdaljo med dvema kontrolnima točkama.

Trenutne uvrstitve:

Mesto Ekipa Razdalja do cilja Zaostanek za vodilnim
1 LMAX EXCHANGE 2654.01NM
2 DERRY~LONDONDERRY~DOIRE 2788.1NM -134.09NM
3 QINGDAO 2794.99NM -140.98NM
4 GREAT BRITAIN 2896.42NM -242.41NM
5 MISSION PERFORMANCE 2939.85NM -285.84NM
6 GARMIN 2959.06NM -305.05NM
7 ICHORCOAL 3081.09NM -427.08NM
8 DA NANG - VIET NAM 3232.86NM -578.85NM
9 PSP LOGISTICS 3242.94NM -588.93NM
10 CLIPPERTELEMED+ 3292.51NM -638.5NM
11 VISIT SEATTLE 3332.58NM -678.57NM
12 UNICEF 3450.73NM -796.72NM

Torek 10 Nov 2015

Do konca meseca novembra poteka izbor marine leta.

Izbor marine leta organizira Združenje pristanišč (The Yacht Harbour Association). V izboru lahko sodelujejo vse marine, ki so si prislužile naziv Gold Anchor. Letos se jih za naziv bori skupno 150. Vse marine so razdeljene v štiri kategorije. V prvi dve kategoriji so uvrščene le angleške marine, ki so razdeljene na marine na morski obali in marine na rekah, v notranjosti dežele. Tretja skupina so mednarodne marine, četrta pa mednarodne marine namenjene superjahtam. Pri izboru marine leta bodo upoštevali številne kriterije. Seveda bo pomembno tudi število privezov, najbolj pomemben kriterij pa bodo ocene, ki jih bodo podelili obiskovalci marin. Neodvisna žirija bo glasove in komentarje glasovalcev dobro preučila in na podlagi let teh odločila kdo je zmagovalec.

V kategoriji mednarodnih marin se za naziv poteguje 65 marin, med njimi zveneča imena kot so Emirates Palace Marina in Dubai Yacht Club Marina. Z vzhodne strani Jadrana sodelujejo le 3 marine Mandalina Marina & Yacht Club, Marina Punat, in Porto Montenegro. Svoj glas za posamezno marino lahko oddate na www.marinaoftheyearawards.com/

Zmagovalec izbora Marina leta 2016 bo razglašen na salonu plovil v Londonu, ki bo potekal od 8. do 17.1.2016.

Torek 10 Nov 2015

Marinekart je pravi vodni gokart. V plovbi z njim bodo uživali vsi adrenalinski odvisniki, ki se zavedejo svoje odgovornosti do okolja.

Italijansko podjetje Gardasolar iz Rovereta je trgu predstavilo svoj drugi model vodnega gokarta, ki je tokrat opremljen z električnim motorjem. Že predhodnik je bil tehnološko inovativen in je omogočal plovbo do štirim osebam, ki so lahko z motorjem majhne moči (od 6 do 10 KM) glisirali po morju in porabili izjemno majhno količino goriva. Nov model vodnega gokarta je še naprednejši. Posodobili so obliko, uporabili najnovejše materiale in dodatno zmanjšali njegovo težo. Izdelek je tehnološko inovativen, izjemnih plovnih lastnosti in poganja ga ekološki motor.

Kompozitni materiali iz katerih je zgrajen, zagotavljajo majhno težo plovila in omogočajo enostaven transport. V kombinaciji z izjemnim oblikovanjem plovila zagotavlja izjemno stabilnost na vodi in zmanjšuje upor. Z uporabo 4000W električnega motorje plovilo poženemo do neverjetnih 15 vozlov. Ker je pogon električen, je primeren za uporabo na morju kakor tudi v jezerih in rekah, kjer je uporaba motorjev z notranjim izgorevanjem prepovedana.

Tehnični podatki:

Število oseb: 4
Moč motorja: 4kW
Čas plovbe: 1-6 ur (odvisno od hitrosti plovbe)
Maksimalna hitrost: 15 vozlov
Teža: 150 kg

Uvoznik za Slovenijo: Momus d.o.o., tel.: +386 (0)41 774 889

Torek 10 Nov 2015