Zadnje iz eTrgovine

719.20€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Letošnji salon plovil v Cannesu je prikazal številne novosti. Med njimi je bila tudi 35 metrska jahta Princess 35m. Kako nastaja takšno plovilo od začetka gradnje do splovitve sigurno zanima vsakega navtičnega zanesenjaka. V podjetju so izdelavo te luksuzne jahte, ki jo je trg nestrpno pričakoval, posneli gradnjo v vseh fazah in nastal je 3 minutni video.

Torek 06 Okt 2015

Do začetka meseca septembra so na hrvaškem opravili kar 243 reševalnih akcij.

V prvih osmih mesecih letošnjega leta so na hrvaškem preko Centra za usklajevanje iskanja in reševanja na vodi (MRCC Reka) zabeležili že 243 reševalnih akcij na vodi. Reševali so 112 plovil in 443 oseb.

Reševalne akcije, ki jih je usklajeval center, so potekale preko celega leta. Večje število je bilo izvedenih v sezoni zaradi povečanega števila udeležencev v pomorskem prometu. Klici na pomoč so prihajali direktno na center, preko službe Plovputa in Državne uprave za reševanje in zaščito.

V nesrečah je bilo vključenih 297 oseb s tujim državljanstvom, ter 146 oseb s hrvaškim državljanstvom.

V akcije so vključili kar 130 plovil državnih organov ter 38 plovil privatnih reševalnih služb in privatnih plovil.

V osmih mesecih je bilo v pomorskih nesrečah poškodovanih 32 oseb, 26 jih je izgubilo življenje. Sedem izmed njih so bili potapljači.

Plovila so bila ogrožena v 151 primerih. Devet plovil je potonilo, zgorelo oziroma so popolnoma uničena. Obsežnejše poškodbe je dobilo 35 plovil. V 41 primerih so bila plovila tako močno poškodovana, da niso bila več primerna za plovbo. Nasedlo je 32 plovil, 7 jih je potonilo in 7 zgorelo.

Glede na področje reševanja je bilo 214 akcij izvedenih v notranjih in teritorialnih vodah RH, medtem ko so 29 akcij izvedli znotraj zaščitenega ekološko ribolovnega pasu RH in izven področja, ki ga nadzoruje Hrvaška.

K tej statistiki moramo dodati še vse pomorske nesreče, ki jih ni koordiniral center za reševanje, temveč so jih opravile privatne reševalne službe kot sta Emergensea in SeaHelp.

Torek 06 Okt 2015

Aker Philadelphia Shipyard, Inc. je pričela z gradnjo največje kontejnerske ladje za naročnika, ladijskega prevoznika podjetje Matson Navigation Company.

Nova ladja bo imela kapaciteto 3.600 (TEU – ekvivalent 20 čeveljskemu kontejnerju) in bo razreda Aloha. Pogodba za gradnjo ladje je bila podpisana že leta 2013 z datumom dostave v zadnji polovici leta 2018. Vrednost pogodbe znaša 418 mio USD. Takoj po podpisu pogodbe so pričeli pri razvoju in projektiranju nove ladje, ki bo v dolžino merila 260 m. Povezovala bo zahodno ameriško obalo s Havaji. Vgrajene bo imela motorje, ki bodo omogočali uporabo različnih pogonskih goriv, med drugim tudi zemeljskega plina. Dosegala bo hitrosti plovbe do 23 vozlov.

Ladjedelnica Aker Philadelphia Shipyard je za ladjarja Matson do sedaj že izdelala 4 ladje, ki so jih naročniku dostavili med leti 2003 in 2006. Vse obratujejo na Pacifiku. Trenutno so v ladjedelnici še trije tankerji za naročnika Crowley Maritime Corporation in naj bi bili izdelani v naslednjem letu. Za podjetje Kinder Morgan gradijo štiri tankerje, ki bodo predani naročniku konec leta 2016 oziroma v začetku 2017.

Ponedeljek 05 Okt 2015

Križarjenje po toplih morjih Karibov ali Mediterana so nekaj zabavnega in sproščujočega. Če pa ste avanturist, si sigurno želite več. Za topla morja, kot so Karibi bo običajna jahta dovolj. Če pa ste avanturist in se odpravljate tja, kamor se odpravi le peščica, pa bo potrebno poseči po čem bolj robustnem.

Novi SeaXplorer je jahta, ki je zgrajena z namenom. Namenjena je križarjenji po hladnih arktičnih in antarktičnih morjih, raziskovanju eksotičnih kultur, narave in živali.

Poleg številnih funkcij, ki jih premore jahta, je najbolj pomembna ta, da ustreza standardom Polar Code. Ima dvojno ojačano dno s katerim lahko lomi led. Je prava jahta ledolomilec.

Rob Luijendijk, direktor podjetja AMELS je povedal: »Številne naše stranke z bogatimi navtičnimi izkušnjami, so izrazile željo po luksuzni jahti, ki bi lahko plula po vseh morjih sveta. Najbolj jih zanimajo odročni in divji kraji. Zato smo se odločili, da bomo v podjetju DAMEN izdelali primerno plovilo, ki bo ustrezalo njihovim zahtevam. SeaXplorer je rezultat raziskav in razvoja. Prepričan sem, da smo trenutno edino podjetje, ki je sposobno zgraditi takšno jahto.«

Pri razvoju jim je pomagalo podjetje EYOS expeditions, ki ima bogate izkušnje z navtičnimi odpravami v mrzla morja, pri oblikovanju so na pomoč priskočili iz podjetij Azure Yacht design in Naval Architecture.

V seriji bodo tri velikosti plovila in sicer 65, 90 in 100 metrov. Vsa bodo imela na krovu zalogo za celotno posadko za bivanje do 40 dni in bodo plula s hitrostmi do 16 vozlov.

Ponedeljek 05 Okt 2015

Dober mesec pred začetkom svetovnega prvenstva v razredu finn se je Vasilij Žbogar iz Valencije preselil na Gardsko jezero, kjer bo z jadralci, ki jadrajo pod okriljem trenerja Luce Devotija, nadaljeval s pripravami na tekmovanje na Novi Zelandiji.

“V Španiji sem jadral s sposojeno opremo, tako da je bilo v ospredju vzdrževanje forme, drugače pa bo na Gardskem jezeru. Zdaj dobim novo jadrnico, za katero se moram zahvaliti Luci Devotiju in Romanu Teplyju. Čeprav imajo proizvodnjo do prihodnjega leta polno zasedeno so vseeno uspeli narediti novo jadrnico. Zdaj imam dve enaki, kar je za treninge zelo pomembno, tako da bom zdaj imel do olimpijskih iger ves čas isto opremo, kar je osnova, da v Riu lahko računam na kakšen dober rezultat.”, je Izolan navdušeno pripovedoval o novi jadrnici, ki je zelo podobna tisti, ki jo je predstavil spomladi: “Nekaj malenkosti je sicer spremenjenih, ampak to so res podrobnosti. To ne bo vplivalo na hitrost jadrnice, bomo videli kako se bo izkazala na vodi. Na Gardskem jezeru še ne bo pravih odgovorov, ker je to sladka voda in jadrnice se malo drugače odzivajo. Ta ne bo najboljša za sladko vodo, ker ima dolgo in ozko vodno linijo, starejše jadrnice so širše in lažje plujejo po takšni vodi, zato ne računam, da bo tu neka izjemna hitrost.”

Bo pa nova jadrnica vsekakor zelo pomembna za nadaljevanje priprav na olimpijske igre v Rio de Janeiru prihodnje leto: “Na predolimpijski regati sem videl, da je nujno, da treniram in tekmujem z isto opremo, da si ne sposojam, ker sposojena je drugačna in nimaš realnega rezultata kje si, zato sem se odločil za novo jadrnico, da vedno z istimi materiali jadram, treniram in vozim regate.”

Pred svetovnim prvenstvom Žbogrja čaka le še manjša regata v okviru priprav na Garskem jezeru, saj mora, tako kot ostali jadralci ostati v tekmovalnem ritmu. V Italiji se bo pripravljal skupaj z ostalimi jadralci iz akademije Dinghy, pa tudi jadralci iz ekipe “FINNTEAM”, novega projekta, pri nastanku katerega ima pomembno vlogo tudi Izolan. “Ta projekt se vleče že nekaj časa. Jaz sem se ga lotil s pisanjem diplome, zdaj so ga prevzeli drugi, ker jaz nimam časa. Tu so jadralci kot sem bil jaz, ko sem začel in se nisem mogel na nikogar obrniti po pomoč in nasvete za relativno normalen denar. Ko sem jaz začel v razredu finn je bilo trenerjev precej, vendar izpod 500 evrov na dan ga ni bilo in jaz si to nisem mogel privoščiti. Zato je prišla ta ideja o ekipi Finnteam, da mladim jadralcem, ki želijo jadrat, ki želijo trenirat omogočimo, da lahko hitro napredujejo, se učijo, imajo na razpolago trenerja, dobre jadralce za primerjave na treningih, to pa koristi vsem, tistim ki se učijo pa tudi men, da imam jadralce za sabo, da mi dihajo za ovratnik, da tudi jaz napredujem.”

Prav napredek je cilj vseh, tudi Žbogarja, ki se po padcu s kolesom in poškodbi še ni vrnil v prejšnje stanje: “Sigurno še nisem tak kot sem bil marca ali aprila, tudi po rezultatih testiranj sem še vedno 20, 25 odstotkov slabši, ampak tako to je. Bom potreboval še ene dva tedna treningov, da pridem nazaj. Ne morem z glavo skozi zid, čeprav včasih poizkusim, ampak potem dobim vročino in zgubim dva, tri dni treningov. Poskušamo pravilno dozirat treninge, da ne pride do pretreniranosti in da bom čim bolje pripravljen za svetovno prvenstvo.”

Svetovno prvenstvo bo sredi novembra, do takrat pa ga poleg treningov na Gardskem jezeru čakajo še priprave v Valenciji, 25. oktobra pa potuje na Novo Zelandijo.

Vir: http://www.vasilijzbogar.si/

Ponedeljek 05 Okt 2015

PORTOROŽ, sobota, 3. oktober 2015 -  V soboto je pred Bernardinom potekalo že drugo državno prvenstvo v deskanju z veslom (SUP). Tekmovanje je v zaliv pred Bernardinom pritegnilo številne ljubitelje te športne discipline, ki je v Sloveniji čedalje bolj priljubljena. Na prvi regati, kjer so se pomerili izkušeni tekmovalci, je na 2. SUP državnem prvenstvu v moški kategoriji zmagal Rok Puvar iz ŠD Keka, v ženski pa Manca Notar iz ŠD Ujemi ravnotežje. Med mladinci je bil najhitrejši 14-letni Vid Oštrbenk, med mladinkami pa 11-letna Zala Vidmar.

Drugo državo prvenstvo v deskanju z veslom, ki je kljub napovedani slabi vremenski napovedi minilo v znamenju sonca, je letos privabilo v Portorož skupno 24 tekmovalcev iz vseh koncev Slovenije in Hrvaške. V skladu s pravili Surf zveze Slovenije in Mednarodne surf zveze (ISA) so se tekmovanja lahko udeležili tekmovalci z deskami dolžine 12,6 (381 cm) in 14 (427 cm). Udeležba je bila dovoljena tudi tekmovalcem z napihljivo desko, napolnjeno z zrakom, pri kateri ni bilo omejitev pri dolžini, ter tekmovalcem z »allround« desko, t.j. desko v obliki surf deske, ki ni smela presegati dolžine 12,6 (381 cm).

Čas za ogrevanje in prosti trening je potekal pred Bernardinom od 10. do 12.ure, ko je bil start prve regate. Tekmovalno, tehnično polje, dolgo 5 km, je potekalo ob bernardinski obali. Po napetem tekmovanju je naziv državnega prvaka v deskanju z veslom v moški kategoriji osvojil Rok Puvar iz ŠD Keka, kot drugi najboljši je v cilj priveslal Tomaž Jensterle iz ŠD Ujemi ravnotežje, med tri najboljše pa se je uvrstil še  Blaž Cof iz SUP klub. V ženski kategoriji je naziv državne prvakinje osvojila Manca Notar iz ŠD Ujemi ravnotežje, drugo mesto Neža Jarc iz SUP klub in tretje mesto pa Natalija Fon Boštjančič iz SUP klub.  Ob 14.30 je sledil start odprtega prvenstva mladink in mladincev, ki so se prav tako pomerili na krajšem regatnem polju. Med mladinci se je najbolje odrezal  14-letni Vid Oštrbenk, med mladinkami pa in 11-letna Zala Vidmar.

Deskanje z veslom ali SUP (v angl. Stand Up Paddling), ko na deski stojimo in se po vodni gladini premikamo z veslanjem, je športna deskarska disciplina, ki se je začela aktivno razvijati v 50. letih prejšnjega stoletja na Havajih. Supanje, kot to športno disciplino imenujejo tudi slovenski navdušenci, je odlična alternativa surfanju, ko ni valov in vetra. Športno opremo sestavljata veslo in deska, ki je nekoliko večja in širša. Poleg »trde« deske se v zadnjem obdobju, tudi iz povsem praktičnih razlogov pri transportu, uveljavlja napihljiva SUP deska, ki tudi sodi v uradno tekmovalno opremo.

V Športnem društvu KEKA Piran, ki je v sodelovanju s SURF zvezo Slovenije organiziralo tokrat že 2. državno tekmovanje v tej disciplini, so bili z udeležbo tekmovalcev in potekom državnega prvenstva zadovoljni. Kot je povedal Alan Železnik, predsednik društva in tudi sam ljubitelj te športne discipline, je zanimanje za SUP iz leta v leto večje. Odločitev, da se društvo poda v zahtevno organizacijo državnega prvenstva, se je izkazala kot prava.

Nedelja 04 Okt 2015

Želja po čim učinkovitejšem izgorevanju in posledično prihranku goriva ter čistejšem izpuhu je tudi pri proizvajalcih izvenkrmnih motorjih prisotna že dalj časa.

Suzukijev sistem Lean Burn je ta prizadevanja dvignil na povsem nov nivo. Inteligenten sistem vbrizga goriva uravnava elektronska enota, ki v realnem času nadzira parametre delovanja motorja in pogoje uporabe ter v naprej prilagaja optimalno mešanico goriva in zraka skozi vso območje delovanja motorja. Rezultat je maksimalni izkoristek motorja, nizki izpusti škodljivih emisij in prihranek goriva v vseh pogojih uporabe, v najpomembnejšem območju, torej pri potovalni hitrosti oziroma srednjem režimu delovanja motorja, je poraba nižja za 10 - 20 procentov. S tehnologijo Lean Burn so opremljeni vsi izvenkrmni motorji Suzuki od 15 do 300 KM. Podrobnejše informacije o posameznih modelih so na voljo pri novem uvozniku za Slovenijo, podjetju AS boats iz Frama.

Info:  www.as-boats.si

Sobota 03 Okt 2015

Navtični gurmanski užitki s kuharskima mojstroma Valeriom Lutmanom in Alenko Košir.

Vsem gurmanom bo od zdaj naprej gotovo olajšana kakšna stresna odločitev glede priprave zdravega in okusnega obroka. 

Ob 50-obletnici Rio Mare so se odločili, da vam odslej malce pomagali pri izbiri. Priznani kuhar Valerio Lutman in Alenka Košir, profesorica športne vzgoje in vaditeljica avtorskih treningov VIIT®, so posebej za nas pripravili recepte uravnoteženih in slastnih obrokov. S strokovnim mnenjem jima je na pomoč priskočila tudi Mojca Cepuš, svetovalka za zdravo prehrano in hujšanje ter certificirana nutricionistka

Razvajanje brbončic zagotovljeno!

>>>> Recepte najdete na Facebook strani Rio Mare Slovenija


Za tiste, ki bolj prisegate na videorecepte vabljeni na spodnjo povezavo.

>>>>Videorecepti z Valeriom Lutmanom

Rio Mare je sponzor izbora Skipper leta


Sobota 03 Okt 2015

Včeraj smo v Ljubljani dobili novega Skipperja leta 2015.

Simon Polajnar, ki je lani postal Skipper leta 2014, je včeraj na zaključni podelitvi predal lovoriko letošnjemu zmagovalcu Petru Kočjažu iz Novega mesta.

Po dveh izborih na Primorskem, se je slavnostna podelitev letos preselila v Ljubljano. Na ljubljanski mestni plaži Laguna na Ježici, se je zbralo preko 200 navtičnih navdušencev. Nestrpno so pričakovali, kdo izmed desetih finalistov izbora si bo letos priboril lovoriko Slipper leta.  Med njimi so bili vrhunski slovenski skipperji, ki zmagujejo na domačih in tujih regatah, jadralci, ki so prejadrali oceane in skipperji, ki na svoje dogodivščine popeljejo številne posadke in z njimi delijo izkušnje.

Letos so se v finale izbora uvrstili:

Dušan Ušeničnik, lastnik in skipper ene najhitrejših slovenskih jadrnic, ki se redno udeležuje regat in s svojo ekipo običajno poseže po najvišjih mestih.

Rene Mišak pluje tako na motornih plovilih kot jadrnicah. Pravi, da ne glede na plovilo vedno poskrbi, da je na plovilu dobra zabava.

Samo Gabrijelčič, sam pluje šele od leta 2012 vendar na morju preživi tudi 3 mesece letno. Plul je po Hrvaškem, Italijanskem in Albanskem delu Jadrana ter v Grčiji.

Borut Hribovšek pluje od leta 2000. Najraje jadra. Krmari jadrnice in katamarane. Svoje navtične izkušnje je nabiral na Jadranu in na Jonskem morju.

Gregor Božič se ne obremenjuje s kakšnim plovilom pluje. Pomembno je, da je celo poletje na plovbi. V spomin se mu je vtisnila plovba z jadrnico justinten s katero je plul med Piranom in Benetkami v 40 vozlih burje.

Matej Rozman pluje od leta 2006. V zadnjih dveh letih je skupaj preživel kar neverjetnih 15 mesecev na plovbi. Pluje po vsem svetu. Mediteran, Atlantik, Pacifik, Karibsko, Tasmansko, Arafursko, Severno morje in Baltik so v zadnjih letih postali njegov dom.

Mitja Zupančič je ime, ki ga nedvomno pozna vsak navtik v Sloveniji. Poleg tega, da je že preplul Slovenijo, Hrvaško, Črna goro, Baltik in Tasmansko morje, ga poznamo kot pisca in izdajatelja navtične literature. Zaljubljen v Jadransko morje je prvi napisal in izdal knjigo o jadranskih svetilnikih zgrajenih v času Avstroogerske.

Peter Kočjaž je vsako leto na morju 100 dni. S svojo jadrnico popelje različne posadke novim doživetjem naproti. Pluje po Jadranu, kjer je preživel že marsikatero prigodo in številne nevihte. V letošnjem letu je na jadranje popeljal več družin, ki so se z jadranjem srečali prvič. Njegovo poslanstvo je enostavno. Ljudem, ki še ne poznajo tega enkratnega načina preživljanja prostega časa, približati navtiko, jadranje in ljubezen do morja.

Stane Nemec je izkušen morski maček. Ima preko 20 let izkušenj in se ne ustraši niti plovbe v 7 metrskih valovih, pristajanja v močnem toku niti sunkov burje na Jadranu.

Tomaž Vengar je eden tistih, ki mu je Jadransko morje premajhno. Plul je že  po otočju Whitsunday v Avstraliji, po Karibih (Guadalupe, Maria Galante, Les Saintes), Puertoricu, Siciliji, Hawajih, Los Cabosu, Mehiki in verjamete ali ne po Bohinjskem jezeru in celo Rogli.

V močni konkurenci je letos največ navtikov prepričal Peter Kočjaž iz Novega mesta. Ker mu je dobro kazalo že v predizboru, nad samo zmago ni bil presenečen in jo je po tihem pričakoval. Presenečen pa je bil nad nagradami, ki jih je prejel. K sreči je s seboj pripeljal eno izmed posadk, ki mu je pomagala, da je odnesel vse nagrade, ki so jih prispevali sponzorji. Navdušen, da je postal Skipper leta je svoje jadralce presenetil in jih že ta vikend odpeljal na jadranje in novim dogodivščinam naproti.

Nagrade so prispevali Burin YachtCharter, Bolton Adriatic, Bigg-r, eNavtika, Hrvaška turistična skupnost v Sloveniji, Optika Smole, Australian Gold, Spinaker, navtična založba Osminka in Didakta, DicaPak Just Perfect YC, za pogostitev in zabavo pa so poskrbeli Okusi morja, Vinarstvo Rebula, gostilna Bujol iz Izole in restavracija Laguna.

Sobota 03 Okt 2015

Kanadsko podjetje GRAND, je v zadnjih tednih napovedal prihod največjega gumenjaka do zdaj - v svoji že tako izvrstni in obširni prodajni paleti.

Gumenjak se bo uvrstil v linijo Golden Line in bo v svojo dolžino meril kar 8,5 metra. Njegova širina bo dosegla 295cm, medtem ko bo nosilnost čolna prišla vse do 2000 kilogramov. Njegova priporočljiva moč, ki naj bi peljala kar 18 potnikov, bo znašala spodobnih 300 konjskih moči. Več tehničnih podatkov trenutno še ni na voljo, vas pa vabimo k ogledu premiernih slik.

Novosti o plovilu lahko spremljate na facebook strani: www.facebook.com/grandboats.slovenia oz. uradne spletne strani www.grandboats.si. V primeru dodatnih informacij so vam na voljo preko telefonske številke: 02 629 04 00 ali preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..


Sreda 30 Sep 2015