Novice
Zadnje iz eTrgovine
Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.
Zanesljivost
Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.
Nadzor
Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.
Prikazani so:
- odstotki napolnjenosti baterije,
- tok polnjenja/praznenja,
- napetost na bateriji,
- napetost posameznih celic,
- temperatura baterije
- število ciklov
- zgodovina polnjena/praznjenja
- in številni drugi parametri.
Tehnični podatki:
- Nazivna kapaciteta: 100 Ah
- Uporabna kapaciteta: 100 Ah
- Nazivna energija: 3840 Wh
- Uporabna energija: 3840 Wh
- Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
- Teža: 29 kg
- Tok praznjenja (max): 100 A
- Tok polnjenja (max): 100 A
- Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
- Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
- Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
- Priključni terminal: M8
- Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
- Življenjska doba (ciklov): 6000+
- Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
- Garancija: 3 leta
Split, 7. junij - V Splitu se bo v ponedeljek pričelo evropsko prvenstvo v moškem olimpijskem razredu laser standard, ženskem olimpijskem razredu laser radial ter neolimpijskem razredu laser radial moški. Drugo največje hrvaško mesto bo evropsko prvenstvo v tem olimpijskem razredu gostilo drugič, nazadnje leta 2003, ko si je evropsko krono prijadral Izolan Vasilij Žbogar.
V ponedeljek se bo s prvima dvema plovoma pričelo prvenstvo stare celine za olimpijska enoseda laser standard (moški) ter laser radial (ženske) ter za neolimpijski laser radial (moški). Slovenske barve bo zastopala 8 članska zasedba s predstavniki v vsakem jadralnem razredu. Najzanimivejše bo dogajanje v moškem olimpijskem razredu, kjer bodo poleg najboljših evropskih jadralcev nastopili tudi jadralci iz drugih kontinentov na čelu z legendo tega najmnožičnejšega olimpijskega razreda Brazilcem Robertom Scheidtom, Avstralcem Tomom Burtonom in Novozelandcem Andyem Maloneyem. Med ožje favorite nedvomno sodita tudi domačin Tonči Stipanovič ter Britanec Nick Thompson. Slovenske barve bo zastopala mlada ekipa v sestavi Nik Pletikos, Uroš Kraševac, Žan Luka Zelko ter Klas Kaligarič.
Za slovensko ekipo bo regata predvsem odlično merjenje pripravljenosti pred septemberskim svetovnim prvenstvom, ko se bodo podeljevale prve olimpijske vozovnice. “Letošnje evropsko prvenstvo bo zaradi izjemne konkurence, nastopajo namreč tudi vsi najboljši jadralci iz neevropskih držav, predvsem odličen trening za prihajajoče svetovno prvenstvo septembra v Santanderju. Pogoji tu v Splitu so v zadnjih nekaj dneh bili precej spremenljivi in neobičajni. Upam, da se bom predvsem čim bolje znašel in odkril pomankljivosti v svojem jadranju, ki jih moram do svetovnega prvenstva popraviti,” je povedal, po kriterijski lestvici Jadralne zveze Slovenije najboljši slovenski jadralec, Nik Pletikos.
V ženskem olimpijskem enosedu laser radial bo Slovenijo zastopala mlada uspešna jadralka Kim Pletikos, sestra Nika Pletikosa, ki si bo nabirala izkušnje na članskih tekmovanjih. V neolimpijskem moškem razredu laser radial pa bosta s slovenskimi oznakami na jadrih nastopila Maks Vrščaj ter Marko Radman, lani bronasti na svetovnem mladinskem prvenstvu v razredu laser standard.
Romeo Podlogar, Generalni sekretar JZS; FOTO: organizator
Ekipa SLO 15, Peter Janežič / Anže Podlogar in trener Andrej Janežič so se udeležili tudi Eurocup regate št. 3, ki je bila v Nizozemski. Sodelovalo je 36 posadk iz 10 držav.
Janežič in Podlogar sta regato na 3. mestu, kar je odličen uspeh, ker so bili na prvem in drugem mestu domačini, ki so poznavalci razmer v Workumu. Organizator je izpeljal 11 plovov v vetru od 8 do 18 vozlov in smeri V, SV, S in SZ. Prvi dan sta Peter in Anže zaključila na 3. mestu in že takrat je bilo jasno, da bo domačine težko premagati, saj so prvi dan zaključili s precejšnjo točkovno prednostjo. Drugi dan so izredno dobro jadrali Francozi in Škoti, tako da sta naša dva zaključila na petem mestu. Tretji dan pa so se že poznale izkušnje saj sta dvakrat premagala domačine in spet pridobila nazaj tretje mesto, kar se je izkazalo bistveno, saj zadnji dan ni bilo dovolj vetra za regato in so tako zaključili z enajstimi plovi in dvema odbitkoma. Naslednji Eurocup bo v severni Nemčiji, ki bo istočasno tudi Evropsko prvenstvo.
12. mesto v Španiji, 1. mesto v Franciji in 3. mesto v Nizozemski jih trenutno uvršča na 2. mesto skupno v seriji 29er Eurocup 2014.
Avtor: Andrej Janežič, predsednik JK MIPC, Ljubljana
V noči iz sobote na nedeljo je bilo iz marine Bunarina v Puli ukradeno plovilo: CRUISER YACHTS 340 express. Plovil tega tipa je zelo malo in ga je enostavno prepoznati. V kolikor boste plovilo videli kje na Jadranu, prosimo, da nemudoma kontaktirate lastnika na tel. +386 (0) 41 633 402 (Mirč) , ter sporočite pozicijo plovila in čas, kdaj ste ga opazili. Za čim hitrejše ukrepanje, lahko pokličete tudi policijsko postajo ali pa luško kapitanijo.
Za informacije v zvezi z ukradenim plovilom, lastnik nudi nagrado v višini 10.000 EUR.
Podatki o plovilu:
Model: CRUISER YACHTS 340 express
Ime: NINIKA
Številka trupa: CR5GEA580505
Številka motorja: 56409 + 56408 YANMAR
V preteklih dveh letih je Bonaca postala svojevrstni mednarodni dogodek in točka povezovanja sorodnih panog. Pred nami je že 3. sejem, vsako leto večji, boljši in bolj prepoznaven.
Bonaca je v JV delu Evrope napisala recept za uspešno kljubovanje krizi, saj je edini sejem pri nas, ki raste, razstavljavci pa beležijo pozitivne prodajne rezultate, kar dokazujejo zadovoljni kupci in obiskovalci.
Novosti letošnje Bonace:
Za vse ki že dolgo časa razmišljate, da bi zamenjali kakšen kos opreme bo prvič v Sloveniji organiziran poseben prostor »Piazza Bonaca«, ki bo namenjen komisijski prodaji rabljene navtične opreme, opreme za kamping in karavaning, samogradnjo, surfanje, kajtanje, potapljanje, ribištvo in vse kar je povezano s kvalitetnim preživljanjem prostega časa. Raziskava med naključnimi kupci in nekaterimi prodajalci opreme je pokazala, da je potreba po komisijski prodaji, saj bi večina potencialnih kupcev nove opreme takoj kupila novo, če bi prodali staro. Prodajalci opreme pa se zavedajo, da takšen način prodaje pomeni za njih veliko novih kupcev, poleg tega pa bodo tudi sami trgovci na ta način v komisijsko prodajo ponudili stare zaloge opreme po izredno dobrih cenah.
Za to, začnite pripravljati opremo, ki jo želite ob koncu sezone zamenjati, saj bo Piazza Bonaca izvrstna priložnost za prodajo stare opreme in nakup nove s sejemskimi popusti.
V sklopu Bonace tudi mednarodni plavalni maraton
S svojim štartom in ciljem pred Marino Portorož in plavanjem vse do školjčišč Ribogojnice Fonda, bo vsakomur pričaral prav posebno doživetje ob zaključku poletne sezone. Plavalni maraton bo organiziran v dolžini ene milje (ADVENTURE SWIM), medtem ko bo za bolj izkušene plavalce na voljo maraton v dolžini treh navtičnih milj (CHALLENGE SWIM). Plavalna preizkušnja je namenjena vsakomur. Od tistih, ki želijo s prsnim plavanjem skupaj s prijatelji preplavati dolžino ene milje, do tistih, ki želijo postaviti najhitrejši čas na tri milje.
Zeleni turizem, kamping in karavaning, e-mobilnost, dostopna navtika in novi trendi pa se kažejo v tem, da bo ta del sejma ponovno ponudil precejšnjo ekspanzijo.
Ponovno se bodo podelile nagrade Skipper leta v organizaciji spletne strani eNavtika.si, Naj Kamp Adria v organizaciji avtokampi.si in Zlata Bonaca v regiji Alpe-Adria za najboljši avto dom, mobilno hišo, dopustniški pripomoček, marino...
Bonaca velja za enega redkih sejmov, v času katerega se svojim razstavljavcem in obiskovalcem organizatorji posvetijo tudi potem, ko se le-ta zapre. Koncerti in ostali družabni dogodki vsekakor poskrbijo, da Bonace zlepa ne pozabite!
Pridružite se Bonaci od 25. – 28. 09. 2014 na najprodornejšem sejmu kampinga & karavaninga, zelenih tehnologij, navtike, turizma in opreme, *Bonaca 2014
Več na prenovljeni spletni strani: www.bonaca.si
V Marini Veruda se je 28. maja začel izobraževalno terapevtski projekt Jadranje za jutri 2014, projekt v organizaciji športnega društva SAPPA iz Kamnika. Ob izdatni podpori ter prispevkih sponzorjev in donatorjev (v sredstvih, storitvah, hrani, pijači, artiklih), se je v marini zbralo 36 otrok s posebnimi potrebami, 12 pedagogov-spremljevalcev in 14 članov posadke, ki so se vkrcali na šest jadrnic. Po vkrcanju na barke je sledila informativna predstavitev in ogled jadrnic pod vodstvom skipperjev. Kmalu po prihodu se jim je nasmehnilo tudi vreme in bil je čas za povsem poletno garderobo.
Letošnjega projekta so se udeležile naslednje vzgojno-izobraževalne ustanove:
- OŠ Jela Janežiča Škofja Loka- Vzgojni zavod Kranj
- OŠ Preska Medvode, podružnična enota OŠ Topol
- OŠ Roje Domžale
- OŠ 27. julij Kamnik
- OŠ Ljuba Šercerja Kočevje
- Zavod za slepo in slabovidno mladino Ljubljana
Ker so bile vremenske razmere ugodne za plovbo so kmalu po 12. uri jadrnice ena za drugo zaplule iz marine, odplule proti odprtemu morju in se predale vetru in valovom. Po enournem jadranju so se zasidrale in druga k drugi privezale na bok v bližnjem zalivu. Ni minilo pol ure in okrog jadrnic je bilo morje polno mladih plavalcev, veslačev na byboatih in zvedavih galebov. Sledilo je kosilo na barkah in zelo kratek počitek, kajti sonce je bilo neizprosno in morje neverjetno vabljivo.
Nekaj po 4. uri so jadrnice zapustile zaliv in se odpravile na odprto morje. Vetrovne in vremenske razmere so bile idealne za jadranje in jadrnice so razvile svoja jadra. Bolj idealnih razmer za jadranje si mladi jadralci ne bi mogli želeti in navdušenja ni bilo konca. Nekaj po 6. uri so se zadovoljni in prijetno utrujeni od morja, sonca in vetra zasidrali v matični marini. Sledila je priprava na večerjo oziroma pravi žar piknik v izvedbi članov posadke. Ura je bila 22.30 in piknik je še kar trajal...
Po zajtrku so se mladi udeleženci lotili izpolnjevana tematskega delovnega zvezka. Ko se je končala prva morska učna je vsak od njih dobil po eno JZJ dopisnico na katero je narisal poljuben morski motiv. Ta avtorska likovna dela bodo kot zahvala pristala v poštnih nabiralnikih sponzorjev, donatorjev in drugih podpornikov letošnjega projekta. Po kratkem odmoru nas je idealno vreme zvabilo iz marine in odjadrali smo proti otočju Brijoni. Šele ko smo se zasidrali v marini smo ugotovili kako toplo je sonce. Ohladitev v bližnjem zalivu je bila neizbežna in odrešilna.
Sledilo je kosilo na jadrnicah, potem pa ogled otoka s turističnim vlakcem, skozi safari park do muzeja. Ob povratku iz muzeja proti jadrnicam sta nas na obali čakala bog morja Pozejdon ter kapetan Kljuka in sledila je mornarska, Pozejdonova prisega vseh udeležencev, ki so jadrali prvič. Vseh 62 mornarjev se je nato vkrcalo na jadrnice in po soncu in idealnem vetru smo odjadrali do istega zaliva kot dan prej in na sidru so se ponovile morske vragolije prejšnjega dne. Na poti do tja je nekaj srečnežev videlo delfine. Nekaj po 6. uri smo se zasidrali v matični marini in se počasi lotili priprav na večer. Večer z večerjo in plesom oz. diskom...
Kljub nočnem dežju smo se zbudili v suho jutro. Slasten zajtrk je bil prava podlaga za drugo uro morskega 'pouka'. Seveda po šoli vedno posije sonce. Sledilo je skupinsko slikanje udeležencev, tako po posameznih jadrnicah, kot tudi vseh skupaj. Kmalu po slikanju so se nam pridružili glavni gosti v programu zaključnega večera, člani klape Mali grad iz Kamnika. Vsi skupaj smo se vkrcali na jadrnice in odjadrali proti rtu Kamenjak. Ko se je dvignilo prvo jadro se je po barkah zaslišala pesem. Kljub temu, da smo jih ločili po barkah, to za člane klape ni bila ovira, da ne bi uglasbili naših jadrnic. Ko smo vrgli sidra v bližnjem zalivu, pa je bila na sporedu prava morska tonska vaja. Sledilo je kosilo, ki so ga člani klape spremenili v pravo morsko fešto. Potem pa kopanje... Pred povratkom v marino smo v morje odvrgli steklenico želja v katero so vsi udeleženci zapečatili svoje želje.
Ob povratku v marino so se začele priprave na večerno dogajanje oz. program zaključnega večera. Zaključni večer projekta Jadranje za jutri se je začel z pozdravnim govorom Darka Maleža, predsednika društva ŠD SAPPA. Sledil so neverjetne čarovnije čarovnika Mr. Leeja, ki si je kar nekaj mladih udeležencev izbral za svoje pomočnike. Sledil je prvi del nastopa klape Mali grad, ki je med občinstvom kmalu dobila kar nekaj pevskih pomočnikov.
Za nastopom klap je bil na vrsti izbor za najboljše mornarje in mornarke posameznih jadrnic. Nagradili smo jih s podpisanimi športnimi dresi, ki so jih donirali nogometna, košarkarska, in hokejska reprezentanca Slovenije in pa skakalnim dresom Jerneja Damjana.
Program se je nadaljeval s tombolo mladih udeležencev, pri kateri je bila vsaka srečka dobitna, najbolj so se veselili dobitniki raftinga na Soči, izleta v Benetke s katamaranom in pa panoramskega poleta z motornim letalom. Spremljevalci vsake posamezne šole pa so imeli žreb za umetniško sliko z motivom jadrnice na morju, slikarja Angela Bajuka iz Piran. Slika bo krasila steno OŠ Ljuba Šercerja iz Kočevja.
Še enkrat so nam zapeli člani klape Mali grad, sledila sta ples ter druženje in pa razrez dveh jubilejnih tort in sicer za 5. rojstni dan ŠD SAPPA in pa za 5. izvedbo projekta Jadranje za jutri. Več kot prijeten večer je ves čas dogajanja sladkala 'kuharska' sekcija društva s slastnimi palačinkami...
Letošnji jubilejni 5. projekt Jadranje za jutri v organizaciji ŠD Sappa je več kot uspešno zaključen. Kaj dodati na koncu? Mogoče to, da je na torti JZJ sedaj že 5 svečk, v srcih in očeh mladih udeležencev pa jih je gorelo mnogo, mnogo več. Ob podpori sponzorjev in donatorjev smo se po svojih najboljših močeh trudili polepšati dneve otrokom, ki se jim nikoli ne da pomagati dovolj. Otrokom, ki jih velika večina niti ne opazi in zanje ne naredi nič. Po štirih dneh skupnih doživetij in druženja z njimi smo se že petič lahko prepričali, da smo ponovno naredili nekaj res dobrega.
Letošnji projekt so podprli in s tem omogočili:
Plinovodi d.o.o., Zavarovalnica Triglav, d.d. in Rotary Club Medvode kot Sponzor jadrnice ter Gostišče Pri planinskem orlu, SportsDirect.com, Birox d.o.o., Inotherm d.o.o., Adriatic Slovenica d.d., Blažič, robni trakovi, d.o.o., Energetika Ljubljana d.o.o. in Komag, d.o.o. kot Sponzorji dogodka.
Fotogalerija:
V zgodnjih popoldanskih urah so v Centru za usklajevanje iskanja in reševanja na morju v Reki, prejeli tragično obvestilo.
Ob 14.30 uri so v Luški kapitaniji Pula prejeli nujen klic slovenskega državljana, ki je s svojim plovilom hitel proti obali zaliva Banjole. Na krovu je imel svojega kolega, ki se je utopil. Naproti jim je prihitela nujna medicinska pomoč. Ko je na kraj nesreče prihitel tudi član Luške kapitanije Pula, so žal potapljača že razglasili za mrtvega. Pokojni T.M. se je potapljal s svojima kolegoma N.B. B. in T.A. Za potapljanje na dah so imeli vsa potrebna dovoljenja in dokazila o usposobljenosti.
Vsi trije potapljači so se potapljali v bližini zaliva Polje, nedaleč od Banjol. Kolega sta opazila, da T.M. nepremično plava nekaj 10 m od njihovega zasidranega plovila. Nemudoma sta ga izvlekla iz vode in začela z oživljanjem. Ker nista bila uspešna sta poklicala na pomoč in se odpravila proti obali. Kaj je bil vzrok smrti potapljača še ni jasno in bo pokazala kasnejša preiskava.
Prav tako ni imel sreče pri potapljanju nemški potapljač. V skupini 13 potapljačev se je v organizaciji lokalnega potapljaškega kluba potapljal v bližini kraja Mali Brjak na otoku Visu. Po končanem potopu so ugotovili, da manjka potapljač N.J. rojen leta 1966. Kmalu so ga ugledali nedaleč od plovila, kako negibno plava z obrazom obrnjenim v morje. Hitro so ga potegnili na plovilo. Eden izmed potapljačev, ki je po poklicu zdravnik, je pričel z oživljanjem. Kljub pol urnemu trudu potapljaču ni bilo več pomoči.
Potapljača je odpeljala Pomorska policija in ga odpeljala na obdukcijo v Split. Vzrok za smrt bo znan po končani preiskavi.
Vir: MMPI; Foto: http://croatiaistria.com/
V soboto popoldne je nemška jahta nasedla v neposredni bližini zaliva Vira na severni strani otoka Hvara.
O nesreči so obvestili Luško kapitanijo Split, ki je na mesto nesreče napotila intervencijsko plovilo. Takoj po prihodu na kraj nesreče, so ugotovili, da je 13 metrska jahta Victoria nasedla na obalo otoka. Prišlo je do večje poškodbe trupa, zaradi katerega je v plovilo vdirala voda. K sreči so bili člani posadke nepoškodovani. Na pomoč so poklicali plovilo podjetja Emergensea, ki je plovilo zaščitilo, iz njega izčrpalo vodo in ga odvleklo v zaliv Vira. Brodolomce je prevzela ladja Luške kapitanije in jih odpeljala v mesto Hvar.
V nedeljo zvečer pa je nasedla barka na otoku Molatu. Takoj po prejemu obvestila, so na mesto nesreče odpluli člani Pomorske policije, ki so v času nesreče plulo v bližini. Plovilo tipa Galeb z njenim lastnikom je nasedlo pri otoku Tun Mali na južni strani otoka Molata. Na plovilu je bil le njegov lastnik, 78 letnik iz Brgulj. Najprej so poizkušali plovilo odvleči s policijskim plovilom, vendar jim zaradi nizke vode, to ni uspelo. Brodolomcu so ponudili prevoz domov in predvideli reševanje plovila naslednji dan. Medtem je na mesto nezgode priplul nečak lastnika nasedlega plovila. Z njegovim plovilom so uspešno potegnili ladjo nazaj v morje. Ker je ob nasedanju utrpela poškodbe trupa, se je le 15 m od obale potopila. Razočaranega lastnika plovila so s policijskim plovilom odpeljali domov. Lastnik plovila bo moral svoje potopljeno plovilo potegniti z dna morja v naslednjih dneh.
Vir: MMPI; Foto: Arhiv eNavtika (zaliv Zorijevica na jugu Molata)
V Workumu na Nizozemskem se je zaključila tradicionalna Dutch youth regatta, ki je že vrsto let ena izmed glavnih pripravljalnih regat pred svetovnimi in evropskimi prvenstvi v različnih mladinskih jadralnih razredih.
Tokrat so slovenske barve odlično zastopali jadralci jadralnega kluba Pirat v razredu Optimist in jadralnega kluba MIPC v razredu 29er..
V konkurenci 469. jadralcev razreda optimist iz 16. držav je slavil Turk Yigit Yalcin Citac pred Slovencema Klemnom Semelbauerjem in Rokom Verderberjem. Klemen je bil v vodstvu do predzadnjega plova, a je moral priznati premoč turškemu konkurentu. S skupno zmago bi postal drugi slovenski zmagovalec na tej prestižni regati, Nik Pletikos je zmagal v letih 2002 in 2004. Kot zanimivost, leta 2003 je zmagal Hrvat Filip Matika, ki se je istega leta okronal še z nazivom svetovnega prvaka.
V razredu 29er, kjer na vseh večjih regatah Slovenijo zastopata Peter Lin Janežič in Anže Podlogar in sta vedno med najboljšimi, sta tokrat zmagala domačina Dongen in Bramevaer, Janežič in Podlogar pa sta bila v konkurenci 36. posadk odlična 3.
Vir: JZS
V nedeljo, 1.6.2014, se je v Bodrumu, v azijskem delu Turčije, zaključila mednarodna regata za razred optimist, na kateri je nastopilo več kot 150 jadralcev iz mnogih evropskih držav.
Slovenka Mara Turin iz JK Izola je na koncu prepričljivo ugnala vso moško in žensko konkurenco ter se v domovino zasluženo vrača z zmago. Dobro sta se odrezala tudi preostala dva slovenska predstavnika, Špela Hajdnijak iz JK Olimpic ter Daniel Cante iz JK Izole, ki sta končala na skupnem 13. (3. mesto med dekleti) oziroma 57. mestu.
Rezultati:
Mesto | Država | Št. jadra | Ime | Priimek | Spol |
1 | SLO | 229 | MARA | TURIN | Ž |
2 | TUR | 24 | ATIL | APİ | M |
3 | TUR | 1495 | ARMAN | TIHMINLIOĞLU | M |
4 | TUR | 1499 | ERDEM | KARAGÖZ | M |
5 | TUR | 8004 | ŞAHİN | PARLAK | M |
6 | ROU | 7000 | PETRU | NEAGU | M |
7 | TUR | 1907 | KEREM | ERKMEN | M |
8 | RUS | 116 | ARTEM | SUDAKOV | M |
9 | TUR | 402 | ALİ | ENES | M |
10 | ROU | 899 | EBRU | BOLAT | Ž |
… | |||||
13 | SLO | 699 | SPELA | HAJDINJAK | Ž |
… | |||||
57 | SLO | 228 | DANIEL | CANTE | M |
Vir: JZS
Kaj se je zgodilo, da je tovorna ladja z vso hitrostjo skrenila s kurza in se zaletela v kopno ni jasno. Ali gre za odpoved krmilnega sistema na ladji ali zgolj za človeško malomarnost bo jasno po končani preiskavi.