eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
Moto-nautika2024_4

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

229.00€

DC-DC konverter TBB Nemo DX1230 je avtomatski polnilec servisnih baterij. Primerne je za polnjenje vseh tipov servisnih baterij, svinčenih, gel, AGM in predvsem litijevih. Deluje povsem avtomatsko. Primeren je tudi za motorje EURO 6. Zagotavlja polnjenje servisne baterije preko alternatorje ali polnilca AC/DC (230/12V), ki ne zna polniti litijevih baterij.

Pretvornik polnjenja Nemo DC-DC je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki zagotavlja popolno napolnjenost servisnega akumulatorja v vozilu.

Popolnoma nova so DIP stikala (majhna stikala), s katerimi je mogoče neposredno nastaviti vrsto uporabljenega akumulatorja (AGM, Gel, LFP, Wet). Nemo je združljiv s pametnim alternatorjem, ki ga krmili ECU (Euro 6), in vzdržuje stabilen izhod za večstopenjsko polnjenje. Modela DX in DDX sta zaščitena pred vodnim curkom (IP63).

Prilagodljivi algoritem polnjenja TBB Premium II

Z prilagodljivim polnjenjem NEMO upošteva več dejavnikov za izvajanje večstopenjskega polnjenja, vključno s temperaturo, tokom in časom. Zagotavlja pravilno polnjenje v vsakem okolju in skrbi tudi za starani akumulator.

Močna konstrukcija

NEMO je zaščiten pred prahom in vlago z ohišjem IP65. Lahko prenese zahtevno okolje, s katerim se lahko sreča komercialno vozilo. Vse serije delujejo do 80 ℃ z zmanjšano močjo, kar omogoča prilagodljivo namestitev.

Polnjenje s pomočjo solarnih panelov

Pretvornik TBB Nemo DDX1230 ima vgrajen MPPT regulator polnjenja s pomočjo solarnih panelov in omogoča brezhibno polnjenje servisne baterije. Največja vhodna napetost solarnih panelov je lahko 25 V. 

Združljiv z litij-ionskimi akumulatorji

Polnilni pretvornik NEMO lahko zagotovi pravilno polnjenje litijevega akumulatorja, ki je običajno zelo občutljiv na napetost. Medtem je opremljen z vgrajenim algoritmom za polnjenje s temperaturnim nadzorom, kar je pomembno za litijeve baterije pri nizkih temperaturah okolice.

Varno, hitro in pravilno polnjenje baterij s kompenzacijo temperature in napetosti

Tehnični podatki:

  • Vrsta baterije: (AGM, GEL, LFP, WET) nastavljiva z DIP stikali
  • S funkcijo izolacije baterije, zaščita zagonske baterije
  • Vgrajeno samodejno polnjenje baterije s kompenzacijo temperature in napetosti
  • Ohišje IP65, brez ventilatorja za priročno namestitev
  • Nazivna vhodna napetost: 12 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (inteligentni tip) 12 - 16 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (tradicionalni tip) 13,2 - 16 Vdc
  • Samodejna aktivacija D +: Da
  • Območje vhodne napetosti PV panela 12 - 25 V (model DDX)
  • Absorpcijska polnilna napetost AGM: 14,6 V, GEL: 14,2 V, LFP: 14,4 V; Mokro: 14,8 V
  • Napetost vzdrževalnega polnjenja AGM: 13,5 V, GEL: 13,8 V, LFP: 13,5 V; Mokro: 13,8 V
  • Polnilni tok (A) 30 A
  • Skupni tok polnjenja in delovanja enosmernih bremen (A) 30 A
  • Učinkovitost polnjenja maks: 97%
  • Temperaturna kompenzacija: Da
  • Napetostna kompenzacija: Da
  • Algoritem polnjenja TBB premium II večstopenjski
  • Zaščita polnilnika baterij: Previsoka temperatura, previsoka temperatura baterije, preobremenitev, kratek stik
  • Delovna temperatura -20℃ -- +60℃
  • Material in barva: Ohišje aluminij z eloksirano negorljivo plastiko
  • Priključek baterije: M8
  • Razred zaščite: IP65
  • Teža: 0,9 kg
  • Dimenzije (V x Š x G) 60 mm x 102,3 mm x 186,3 mm
TBB Nemo DDX1230

Zadnji video


560+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Spalax: Zašpiljena klobasa

Poslednja etapa svetovnega projekta Spalax se bo začela 10. marca, 2025, v Port Saidu in končala 20. marca isto leto v Portorožu. Takrat bo zašpiljena svetovna klobasa, ki je popeljala Marjana Golobiča in njegove številne posadke okoli sveta. Po izplutju iz Port Saida bomo obiskali Atherinolakos na Kreti in si nato ogledali edinstveni vulkanski otok Santorini. Nadaljevali bomo s skakljanj...
Sreda 13 Nov 2024

Spalax: Rdeče morje

Na drugi etapi zadnjega poglavja svetovne odisejade bo Spalax 2 zajadral v Rdeče morje in po nekaj postankih v Sudanu in Egiptu prispel do Sueškega prekopa, ki povezuje Sredozemsko morje z Rdečim morjem. Ko se severovzhodni monsun približa Adenskemu zalivu, se v ožini Bab el Mandeb pospeši in oslabi šele nekje na polovici Rdečega morja, kjer se srečuje s severnikom. Zato bo severna pol...
Ponedeljek 04 Nov 2024

Spalax: Zadnje poglavje svetovne odisejade jadrnice Spalax 2

Zadnje poglavje jadranja okoli sveta se bo začelo s petnajst-dnevno etapo od Maldivov do Džibutija. Trenutno Spalax 2 počiva na privezni boji v pristanišču Male, glavno mesto Maldivov. Ko sem marca letos prijadral na Maldive, sem se srečal z astronomskimi cenami prijave, priveza in križarjenja po Maldivih. Imel sem neverjetno pohlepnega agenta. Samo za premik barke z ene privezne boje na...
Sreda 23 Okt 2024

Tepeš: Aljaški zaliv 3. del

Prva noč je bila jasna, mirna in brez vetra. Zvezde so nama osvetljevale pot, ko sva se čez noč na nekaj ur izmenjevala pri dežurstvu za krmilom. Pot nama je grenil le vztrajen nasprotni tok, ki nama je vseskozi kradel po vozel ali dva hitrosti. Dopoldne je zapihal severozahodnik in se čez dan okrepil nad dvajset vozlov, da sva lahko zelo lepo jadrala. Za nameček je sam od sebe spet začel...
Ponedeljek 14 Okt 2024

Tepeš: Aljaški zaliv 2. del

Po dveh dneh brezvetrja in neprestanega motoriranja čez konec tedna se je tank za nafto vse bolj praznil, bencinske črpalke pa tukaj niso za vsakim vogalom, zato sva se namenila proti Sewardu, slikovitemu zalivu med gorami in ledeniki na jugu polotoka Kenai, kjer imajo marino in bencinsko črpalko. Ameriškega CBP oficirja na Unalaski sem obvestil, da nameravava zaviti na bencinsko črpalko v ...
Ponedeljek 07 Okt 2024

Tepeš: Aljaški zaliv 1. del

Ko sva dopoldne prijadrala med Aleutske otoke, so se oblaki že tako zgostili, da so zakrili zasneženi vrh več kot tri tisoč metrov visokega vulkana Šišaldin na Unimaku. Morje je v prelivu postalo čisto zmešano, saj so oceanski valovi z juga prihajali po različnih poteh okoli otokov in se križali, sestavljali v piramide in prelivali čez krov barke. Na srečo se je Skokica zmešanega mo...
Sreda 25 Sep 2024

Tepeš: Aleuti

Celo noč sva pospešeno moto-jadrala skozi kislo noč in ko se je nedelja prevešala v ponedeljek, se je po treh dneh stavke nenadoma spet zbudil avtopilot. Kar nisem mogel verjeti, da avtopilot spet deluje in od veselja ter olajšanja so mi stopile solze v oči. Dušan je ponoči prišel v kokpit, da bi začel s svojim dežurstvom. Želel me je nagovoriti, a me je le začudeno pogledal, ko je ...
Četrtek 19 Sep 2024

Tepeš: Crknil je avtopilot 2. del

V soboto sta se obe napovedi zbližali in kazali, da bo šel ciklon v noči na nedeljo pred nama po sredini čez otoke. Odločil sem se, da barko upočasniva in nadaljujeva s počasnim jadranjem brez vmesnega pristanka ter na odprtem morju počakava, da gre prvi ciklon čez Aleute pred nama, potem pa v ponedeljek še midva zavijeva med otoke in nekje poiščeva zavetje pred naslednjim ciklonom. ...
Torek 10 Sep 2024

Tepeš: Crknil je avtopilot 1. del

Miran Tepeš, Grenlandija

V petkovo dopoldne sva še naprej lepo, hitro in sproščeno jadrala proti jugu, potem pa je poslušnost odpovedal avtopilot. Barko je obrnilo v veter in jadra so zaplapolala ter stresala jambor.

Takoj sva bila oba na krovu in Skokico sem na roke obrnil spet proti jugu ter pritisnil na tipko za vklop avtopilota, vendar le ta ni želel krmariti. Večkrat se mi je že zgodilo, da se je avtopilot ob obremenjenosti izklopil, a je doslej potem, ko sem ga vklopil, vedno spet normalno deloval, tokrat pa je bilo drugače. Avtopilot je sicer zablokiral krmilo, a krmilno kolo se ni obračalo in barka je potem skrenila iz smeri. Večkrat sem vklopil in izklopil avtopilota, a mi ga ni uspelo obuditi. Z Dušanom sva potem celo popoldne preverjala kable, stike in hidravliko, da bi ugotovila, kaj je narobe in da bi avtopilota spet usposobila za delovanje, a žal popolnoma brez uspeha. Krmariti je bilo potrebno na roke.

Dokler je pihal veter, so jadra pomagala držati pravilno smer in je bilo potrebno popravke smeri narediti le na vsakih nekaj minut, ko pa je popoldne veter oslabel, je bilo potrebno vseskozi krmariti ročno, da barka ni zavila s poti. Vsak val je malo po svoje preusmeril Skokico. Noč je bila hladna in deževna in z Dušanom sva se zunaj na dežju na uro do dve izmenjevala za krmilom. Nič kaj prijetno ni bilo dežurati zunaj na hladnem, v temi in na dežju. Nobene oporne točke ni bilo na obzorju, da bi jo imel za orientacijo pri usmerjanju barke. Edina pomoč je bil kompas in pozicija Skokice na zaslonu GPS ploterja. Sled, ki se je na zaslonu risala za Skokico, ni bila ravna, a je bila večinoma vendarle usmerjena proti jugu. Nad krmilnim kolesom sva si naredila nekakšno začasno kurjo streho, ki naju je vsaj delno ščitila pred vetrom in dežjem od zadaj.

Na pol poti do Aleutov sva že bila in otočju na jugu se je z jugozahoda začel približevati ciklon z vetrom nad 40 vozlov hitrosti in dva dni za njim mu je sledil še en ciklon. Pri napovedi, kje bo potoval ciklon, so se vremenski prognostični modeli razlikovali. Ameriški model GFS je napovedoval, da bo ciklon potoval čez Aleute in zavil na vzhod čez Aljaški zaliv, evropski model ECMF pa je napovedoval, da bo ciklon potoval proti Aljaski severno od Aleutov. V kolikor bova nadaljevala z nezmanjšano hitrostjo nadaljevala z jadranjem proti jugu, se bova po evropski napovedi s ciklonom srečala v soboto nad Aleuti, če pa se bo uresničila ameriška napoved, bo prvi ciklon najino pot prečkal pred nama, drugi ciklon pa bo prišel za nama v začetku prihodnjega tedna in zavil proti severu.

Nisem želel preveč tvegati, zato sem Skokico v petek usmeril proti dvesto milj oddaljenemu otoku Saint Paul, kjer bi lahko našla zatočišče pred viharjem. Čez dan ali dva bodo napovedi že bolj natančne in se bova takrat odločila, ali naj poiščeva zavetje na otoku, ali pa naj nadaljujeva s potjo proti jugu.

< Beringovo morje   Crknil je avtopilot 2. del >

 

Knjige Mirana Tepeša o dosedanjih podvigih
Proti soncu

Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010. Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval,

NAKUP

Z vetrom

Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe, Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel." Na poti okoli sveta je preplul kar 26.541 navtičnih milj.

NAKUP

Veliki trije

Knjiga Veliki trije je že tretji jadralski potopis Mirana Tepeša. V njej je opisano jadranje mimo znamenitih treh južnih rtov: rta Horn, rta Leeuwin in Rta dobrega upanja, jadranje čez južni Pacifik od Francoske Polinezije do Čila, jadranje do in okoli Avstralije ter Tasmanije in samostojno jadranje čez Indijski ocean.

NAKUP

Z jadrnico čez Arktiko

Knjiga je jadralski potopis z zelo drugačne in zahtevne morske poti po ledenih morjih, med odročnimi otoki. V knjigi so na 256 straneh opisane dogodivščine s poti čez Arktiko in popestrene s 383 barvnimi fotografijami in zemljevidi. V prvem delu je opisana pot z jadrnico od Istre ...

NAKUP

 

Miran Tepeš  
Miran Tepeš bo letos poskusil izpeljati podvig, ki ga je do sedaj uspelo izvesti le redkim jadralcem na svetu. Iz Atlantika namerava zapluti v Tihi ocean skozi prehod imenovan Severozahodni prehod. Prehod je plovna pot skozi Arktični ocean vzdolž obale Severne Amerike. Prehod je večino leta zamrznjen in ga je možno prepluti le v redkih poletnih obdobjih, ko se arktični led stopi oziroma pomakne dovolj severno, da je plovba možna.

Miran Tepeš pluje z litijevimi baterijami BlueCell.

Na krovu ima tri bateriji Bluecell 100Ah12V s kapaciteto 3x100 Ah, ki tehtajo zgolj po 12 kg in imajo življenjsko dobo 3000 ciklov - globokih praznjenj.

BlueCell

 

Besedilo in fotografije: Miran Tepeš

 

 

Dodaj nov komentar
Sreda 04 Sep 2024

Tepeš: Odhod čez Beringovo morje

Na spletu sem si zadnje dni ogledoval vremenske karte in napovedi za Beringovo morje, ki slovi po precej surovih razmerah na morju in ki ga pogosto prečkajo cikloni in viharji. Večdnevnega premora med cikloni na vremenskih kartah ni bilo videti. Na naravoslovnih televizijskih kanalih, kot sta Discovery in National Geografic sem v preteklih letih doma dostikrat gledal TV serijo »Deadliest cat...
Četrtek 29 Avg 2024
epropulsion

Najbolj brane novice

Zaplula največja potniška ladja na svetu Star of the Seas

Zaplula je Amor a Vida, 67 m lepotica, ki jo je oblikoval Nuvolari Lenard

Spalax 2: Brodolom

Kdo je prejel brezplačno vstopnico za Internautico 2025

SP80 zaplula z rekordno hitrostjo 58 vozlov le s pomočjo vetra

JUST PERFECT Y.C. – uradni zastopnik za prestižna motorna plovila AXOPAR

Grandboats G850HGLF Hard Top: Vrhunsko razkošje in moč na odprtem morju

+
epropulsion
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Stran 3 od 52

Navigator_Quarken.jpg
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje