eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
Kramer Yachting

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

399.00€

Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.

Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.

Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.


Prednosti:

  • Združljivo z motorjem Euro 6
  • Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
  • Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
  • Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
  • Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
  • Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
  • Vgrajen BLVP.
  • Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
  • Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
  • Plug and Play za enostavno namestitev.
  • Vgrajena varovalka.
  • Naravno hlajenje brez ventilatorja.
  • Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
  • Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.

 

Tehnični podatki:

  • Vhodna napetost – 13.2–16 V
  • Avtomatska aktivacija D+: Da
  • Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
  • Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
  • Polnilni tok: 60 A
  • Učinkovitost polnjenja: 96 %
  • Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
  • Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
  • Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
  • Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
  • Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
  • Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
  • Teža: 1,2 kg
  • Zaščita: IP20
  • Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm
TBB Nemo DM1260

Zadnji video


600+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Spalax: Trilema Rdečega morja

Smo meseca marca in to je idealen čas za jadranje od Maldivov do Džibutija ter naprej po Rdečem morju do Sueškega prekopa. Vendar mi jo je Netanjahu hudo zagodil in zdaj sem v težki trilemi: nadaljevati plovbo proti Rdečemu morju; jadrati okrog afriške celine; ostati na Maldivih in počakati na boljše čase. Razmere v Adenskem zalivu in južnem delu Rdečega morja se slabšajo iz dneva ...
Ponedeljek 11 Mar 2024

Tepeš: Odrešitev na jugu 2. del

Megla se je dopoldne razredčila in lahko sem se sprostil. V kokpit so drug za drugim prišli moji sojadralci in mi delali družbo ter pomagali oprezati po okolici. Potem je na krov prišel tudi Gregor in se postavil pred jambor, da je bolje videl naprej. Stopil sem do njega in mu rekel, da bi se rad pogovoril o naših jadralskih načrtih. Gregor se je strinjal, da je čas za pogovor, saj tudi ...
Nedelja 10 Mar 2024

Tepeš: Odrešitev na jugu 1. del

Z Gregorjem sva se z barko premaknila pred ribjo tovarno, kjer sem se dogovoril, da lahko v tanke natočimo vodo. Medtem so do barke prišli Maja, Karla in Miloš ter mi na moje veselje povedali, da ostajajo na barki in gremo skupaj do Sisimiuta. Takoj so dobili dodatno zadolžitev, da gredo v trgovino in nabavijo hrano za prihodnjih nekaj dni, saj se nam bo mudilo in se do Sisimiuta ne bomo kaj...
Torek 27 Feb 2024

Tepeš: Mučenje v Aasiaatu

Ponoči smo barko privezali pred ladjedelnico na isto mesto, kot smo ga dva dni prej zapustili. Čisto vseeno je bilo, ali sem prijazen ali pa se jezim. Učinek je bil isti, nič nisem dosegel. Popoldne so na voziček na tirnicah postavili podstavek in ga s pomočjo bagra nekako spravili v vodo, da smo potem Skokico zapeljali na podstavek in privezali na nosilne drogove. V ponedeljek zjutraj, ...
Torek 20 Feb 2024

Spalax: Proti Maldivom

Glavno jadro smo zakrpali, namesto strgane pripone kosnika smo napeli četvorno vrv in oba motorja priključili na nova akumulatorja. Prišel je čas, da zapustimo to deželo slonov in čaja in jo špricnemo proti mondeni turistični destinaciji, ki se ji pravi Maldivi. Prvi dan smo motorirali zaradi zavetrja, ki ga ustvarja otok Šrilanka, potem pa je zapihal pravi severovzhodnik s hitrostjo d...
Torek 20 Feb 2024

Tepeš: Disco - ledena pravljica 2. del

Zjutraj sem posadko z barko zapeljal do pomola pred tovarno rib, kjer so nam dovolili privez za nekaj ur. Karla, Maja in Miloš so odšli na pohod po otoku, Gregor na sprehod po mestecu, jaz pa sem si moral v glavi urediti misli in na novo pretehtati uresničljivost mojih jadralskih načrtov za letošnje leto. Z Gregorjem se moram enkrat resno pogovoriti, pa s pogovorom odlašam iz dneva v dan,...
Sreda 14 Feb 2024

Spalax: Indijski ocean – od Malezije do Šri Lanke

Priprave na zadnji ocean moje plovbe okoli sveta so se bližale koncu. Oba Yanmarja sta bila servisirana. Spalax 2 so dvignili na kopno, kjer so obrusili oba trupa pod vodno črto in ju prekrili z dvema plastema biocidnega premaza. Saildrive-a sta bila servisirana in tudi puši na obeh gredeh krmil sta bili zamenjani. Vse je bilo na red. Nič nas ne sme presenetiti. Vsaj tako sem načrtoval. Pot...
Sreda 31 Jan 2024

Tepeš: Disco - ledena pravljica 1. del

Po eni uri vijuganja med otoki, plitvinami in čermi nad Aasiaatom smo prijadrali na odprto morje velikega zaliva Disko in se na poti proti severu začeli srečevati z ledenimi gorami, kiti in tjulnji. Sprva so bile gore med seboj oddaljene po nekaj milj, potem pa jih je bilo na morju vse več in vse bolj na gosto so plavale na morju pred nami. Med njimi je bilo tudi vse več manjših kosov led...
Torek 30 Jan 2024

Tepeš: Aasiaat 2.del

Miran Tepeš, Grenlandija

V petek zjutraj in dopoldne se okrog večje ribiške ladje na glavnem tiru v ladjedelnici ni nič dogajalo, zato sem šel povprašati, ali so se njihovi načrti kaj spremenili. Šef je povedal, da imajo nekaj težav s hidravliko na ladji in da so spust ladje v vodo prestavili na popoldne. Skokica bo za dvig zato prišla na vrsto najpozneje v soboto . a morajo pred tem pripraviti še podstavek, na katerega bodo barko naložili in potegnili iz vode. Naročil sem jim, da morajo na podstavku narediti opore za trup na zadnjem delu, da bo tja lahko nalegla barka, saj je težišče barke za kobilico in zato barka ne more stati samo na kobilici. Šef mi je rekel, da njegovi delavci vedo, kaj je potrebno storiti.

Miran Tepeš, Grenlandija

Slabe volje zaradi dodatne zamude sem se vrnil na barko, nekaj pelina pa sta dodala še dva ribiča, ki sta me prišla nadirati, da naj gremo stran od ribiškega pomola, ker da jadrnice tam nimajo kaj početi. Skokico smo premaknili in privezali na staro barko pred ladjedelnico, kamor mi je šef ladjedelnice že prej dovolil, da jo lahko privežemo med čakanjem na dvig. Težava tega priveza je bila, da smo tja lahko pripluli in odpluli le ob plimi, medtem ko je bila voda med oseko za Skokico prenizka oziroma dovolj globoka le tik ob ladji. Dan sem potem izkoristil za tek in potep po mestu in med jezeri po razgibanem otoku. Videl sem, da imajo na hribu nad mestom postavljeno smučarsko žičnico. Zob me že en dan ni več bolel.

Miran Tepeš, Grenlandija

V soboto zjutraj so začeli spuščati veliko ribiško ladjo v vodo in ko so končali, sem šel vprašati, kam naj se postavimo s Skokico in kakšen bo postopek za dvig. Pričakali so me cinični obrazi šefa in dveh delavcev. Šef je rekel, da delavci niso prišli v službo, zato moje barke v soboto ne bodo potegnili na kopno. Vprašal sem, ali se šali, pa mi je odgovoril, da so delavci včeraj dobili plačo in se verjetno malo preveč zabavali po gostilnah, zato jih danes ne more priklicati. »Tvoja jadrnica bo zagotovo prišla na vrsto v ponedeljek«, je zaključil s pogovorom.

Poparjen sem se vrnil na Skokico. Odločil sem se, da do ponedeljka ne bomo čakali v Aasiaatu, temveč bomo čez zaliv odjadrali do štirideset milj oddaljenega otoka Disko.

 

< Aasiaat 1.del   Disco 1. del >

 

Knjige Mirana Tepeša o dosedanjih podvigih
Proti soncu

Naš legendarni skakalec in jadralec Miran Tepeš se je v začetku novembra vrnil s svojega drugega potovanja okoli sveta. Celotno pot je preplul v dveh etapah. Prva se je pričela v Izoli v letu 2010. Po spletu okoliščin se je popotovanje po svetu zasukalo drugače, kot je to sprva načrtoval,

NAKUP

Z vetrom

Mnogi jadralci, ki prvič objadrajo svet, po vrnitvi izjavijo, da so na poti našli samega sebe, Miran Tepeš pa ima bolj zanimiv odgovor: " Na poti nisem našel samega sebe, ker se tudi nisem iskal, sem pa zato videl veliko morja in nekaj zanimivih dežel." Na poti okoli sveta je preplul kar 26.541 navtičnih milj.

NAKUP

Veliki trije

Knjiga Veliki trije je že tretji jadralski potopis Mirana Tepeša. V njej je opisano jadranje mimo znamenitih treh južnih rtov: rta Horn, rta Leeuwin in Rta dobrega upanja, jadranje čez južni Pacifik od Francoske Polinezije do Čila, jadranje do in okoli Avstralije ter Tasmanije in samostojno jadranje čez Indijski ocean.

NAKUP

 

Miran Tepeš  
Miran Tepeš bo letos poskusil izpeljati podvig, ki ga je do sedaj uspelo izvesti le redkim jadralcem na svetu. Iz Atlantika namerava zapluti v Tihi ocean skozi prehod imenovan Severozahodni prehod. Prehod je plovna pot skozi Arktični ocean vzdolž obale Severne Amerike. Prehod je večino leta zamrznjen in ga je možno prepluti le v redkih poletnih obdobjih, ko se arktični led stopi oziroma pomakne dovolj severno, da je plovba možna.

Miran Tepeš pluje z litijevimi baterijami BlueCell.

Na krovu ima tri bateriji Bluecell 100Ah12V s kapaciteto 3x100 Ah, ki tehtajo zgolj po 12 kg in imajo življenjsko dobo 3000 ciklov - globokih praznjenj.

BlueCell

 

Besedilo in fotografije: Miran Tepeš

 

Dodaj nov komentar
Torek 23 Jan 2024

Tepeš: Aasiaat 1.del

Sam polnočnega sonca nisem dolgo opazoval. Že nekaj dni me je skelel zob, ki se je danes dodobra razbolel in kljuvalo mi je tudi v glavi. Vrnil sem se na barko, si z zobno pasto in ščetko zdrgnil dlesen okoli bolečega zoba, da je bolečina nekoliko popustila, potem pa odšel v posteljo. V četrtek zjutraj se mi je zobobol nekoliko umiril, zato sem šel v ladjedelnico, poiskal šefa in ga v...
Sreda 17 Jan 2024
epropulsion

Najbolj brane novice

V marini zgorele in potonile 4 jahte

Žalosten konec za jadralca Uroša Kraševca

Napredni jadralni tečaj: 2-dnevni vikend tečaj intenzivnega jadranja v slovenskem morju

Tepeš: Slovo od Vanuatuja

Elan SixtyFive – Novo poglavje za Elan Yachts

Al_Kuwait

Hrvaški pomorski častnik je bil v Avstraliji aretiran zaradi tihotapljenja droge v vrednosti približno 170 milijonov evrov. Primer je pretresel javnost, saj gre za enega izmed največjih zasegov mamil, povezanih s hrvaškimi državljani.

Drogo je zasegla avstralska zvezna policija s pomočjo Agencije za nadzor meje. Drogo naj bi vrgli z ladje Al Kuwait v morje na razdalji 30 nmi pred pristaniščem Fremantle. 525 kg kokaina je bilo zapakiranega v velike plavajoče pakete. Pakete so iz morja hoteli pobrati trije avstralski državljani, ki jih je policija ujela pri delu. Po pregledu ladje so ugotovili, da je bila nadzorna kamera, ki snema dogajanje na krovu, prekrita, da so z ladje odstranili zaščitno ograjo in jo nato namestili nazaj brez dovoljenja.

Osumljencem grozi dolgoletna zaporna kazen, saj avstralska zakonodaja za tovrstne zločine predvideva najstrožje sankcije. Hrvaške oblasti so potrdile, da sodelujejo z avstralskimi preiskovalci, a poudarile, da gre za individualno odgovornost in ne za sistemski problem v hrvaškem pomorstvu. Primer je sprožil razpravo o varnostnih protokolih v pomorski industriji, saj se ladje pogosto uporabljajo za tihotapljenje zaradi obsežnih tovornih prostorov in težke kontrole.

Avstralija je ena od držav, ki se že dolgo spopada z visokim povpraševanjem po kokainu, kar privablja mednarodne kriminalne združbe. Hrvaški pomorski častnik je le eden izmed več Evropejcev, ki so bili v zadnjih letih ujeti v podobnih primerih, kar kaže na globalno naravo trgovine z mamili. Primer je sprožil tudi razpravo o ugledu hrvaških pomorščakov, ki so sicer znani po profesionalnosti, a tovrstni incidenti mečejo senco na celoten sektor.

Al_Kuwait

Foto: Avstralska policija

V morje odvrgel drogo vredno 170 mio EUR

Elan: SixtyFive - prve slike nove luksuzne jadrnice

+
epropulsion
  • 2
  • 3
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11

Stran 7 od 53

Nautika_Zagreb_2026
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje