eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
ComfortSeat_Adria

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

229.00€

DC-DC konverter TBB Nemo DX1230 je avtomatski polnilec servisnih baterij. Primerne je za polnjenje vseh tipov servisnih baterij, svinčenih, gel, AGM in predvsem litijevih. Deluje povsem avtomatsko. Primeren je tudi za motorje EURO 6. Zagotavlja polnjenje servisne baterije preko alternatorje ali polnilca AC/DC (230/12V), ki ne zna polniti litijevih baterij.

Pretvornik polnjenja Nemo DC-DC je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki zagotavlja popolno napolnjenost servisnega akumulatorja v vozilu.

Popolnoma nova so DIP stikala (majhna stikala), s katerimi je mogoče neposredno nastaviti vrsto uporabljenega akumulatorja (AGM, Gel, LFP, Wet). Nemo je združljiv s pametnim alternatorjem, ki ga krmili ECU (Euro 6), in vzdržuje stabilen izhod za večstopenjsko polnjenje. Modela DX in DDX sta zaščitena pred vodnim curkom (IP63).

Prilagodljivi algoritem polnjenja TBB Premium II

Z prilagodljivim polnjenjem NEMO upošteva več dejavnikov za izvajanje večstopenjskega polnjenja, vključno s temperaturo, tokom in časom. Zagotavlja pravilno polnjenje v vsakem okolju in skrbi tudi za starani akumulator.

Močna konstrukcija

NEMO je zaščiten pred prahom in vlago z ohišjem IP65. Lahko prenese zahtevno okolje, s katerim se lahko sreča komercialno vozilo. Vse serije delujejo do 80 ℃ z zmanjšano močjo, kar omogoča prilagodljivo namestitev.

Polnjenje s pomočjo solarnih panelov

Pretvornik TBB Nemo DDX1230 ima vgrajen MPPT regulator polnjenja s pomočjo solarnih panelov in omogoča brezhibno polnjenje servisne baterije. Največja vhodna napetost solarnih panelov je lahko 25 V. 

Združljiv z litij-ionskimi akumulatorji

Polnilni pretvornik NEMO lahko zagotovi pravilno polnjenje litijevega akumulatorja, ki je običajno zelo občutljiv na napetost. Medtem je opremljen z vgrajenim algoritmom za polnjenje s temperaturnim nadzorom, kar je pomembno za litijeve baterije pri nizkih temperaturah okolice.

Varno, hitro in pravilno polnjenje baterij s kompenzacijo temperature in napetosti

Tehnični podatki:

  • Vrsta baterije: (AGM, GEL, LFP, WET) nastavljiva z DIP stikali
  • S funkcijo izolacije baterije, zaščita zagonske baterije
  • Vgrajeno samodejno polnjenje baterije s kompenzacijo temperature in napetosti
  • Ohišje IP65, brez ventilatorja za priročno namestitev
  • Nazivna vhodna napetost: 12 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (inteligentni tip) 12 - 16 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (tradicionalni tip) 13,2 - 16 Vdc
  • Samodejna aktivacija D +: Da
  • Območje vhodne napetosti PV panela 12 - 25 V (model DDX)
  • Absorpcijska polnilna napetost AGM: 14,6 V, GEL: 14,2 V, LFP: 14,4 V; Mokro: 14,8 V
  • Napetost vzdrževalnega polnjenja AGM: 13,5 V, GEL: 13,8 V, LFP: 13,5 V; Mokro: 13,8 V
  • Polnilni tok (A) 30 A
  • Skupni tok polnjenja in delovanja enosmernih bremen (A) 30 A
  • Učinkovitost polnjenja maks: 97%
  • Temperaturna kompenzacija: Da
  • Napetostna kompenzacija: Da
  • Algoritem polnjenja TBB premium II večstopenjski
  • Zaščita polnilnika baterij: Previsoka temperatura, previsoka temperatura baterije, preobremenitev, kratek stik
  • Delovna temperatura -20℃ -- +60℃
  • Material in barva: Ohišje aluminij z eloksirano negorljivo plastiko
  • Priključek baterije: M8
  • Razred zaščite: IP65
  • Teža: 0,9 kg
  • Dimenzije (V x Š x G) 60 mm x 102,3 mm x 186,3 mm
TBB Nemo DDX1230

Zadnji video


560+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Heron: Monfalcone

Sidrišče pred Debelim Rtičem je bilo kar v redu, le hrup s koperske luke je malo moteč. Ladje, ki so sidrane pred luko imajo prižgane neke motorje in vibracije se prenašajo po vodi in preko naše kobilice na Heronov jambor, ki resonira, kot trup kitare. Kmalu se človek na to navadi in potem tega skoraj ne slišiš več, v začetku pa sem stalno gladal, katera črpalka se mi je vključila...
Četrtek 07 Sep 2023

Tepeš: Še 100 nmi do Kanade

Zahodnik v četrtek ni dolgo vztrajal, a ni dobil zamenjave in smo čez noč na petek proti severozahodu spet počasi napredovali le s pomočjo motorja. Zvečer sem si ogledal nove vremenske napovedi in nenadoma se je za noč s petka na soboto v večini vremenskih modelov, ki jih pregledujem (Windy, ECMF, GFS, PredictWind in ZyGrib) pojavil nov ciklon ki nam bo premešal veter in popestril zadnj...
Torek 05 Sep 2023

Heron: Dalja - Debeli Rtič

Po mirni noči se zjutraj odpraviva v Umag, da legalno zapustiva Hrvaško. Hrvaški šerifi si večkrat razlagajo zakone vsak po svoje in to različno. Danes sem naletel na enega, ki je v kontradikciji s samim seboj! Resno. Ne strinja se s svojim mnenjem. V Umagu najprej zavijeva k marini, kjer je sezonski mejni prehod, a nama en turist s pomola zavpije, da so za letos že zaprti in naj greva...
Sreda 30 Avg 2023

Spalax: Belitung

Moja enočlanska posadka se mi je pridružila včeraj. Damon je Američan, ki živi na svoji barki v Maleziji in si želi pridobiti čim več oceanskih izkušenj. Danes je 30. julij in navsezgodaj sva zapustila Marino Batavia v Džakarti ter usmerila barko proti otoku Belitung. Veter je bil ugoden, zato sva razvila code zero in ves dan ter vso noč jadrala s to konfiguracijo. Običajno code zero...
Sreda 30 Avg 2023

Tepeš: Zadnja četrtina

Prvo polovico poti čez Atlantik smo iz Gibraltarja prejadrali ob Pirenejskem polotoku ter nato preko Porto Santa do Azorskih otokov, sredi druge doslej od Azorov proti Kanadi pa trenutno jadramo v zares lepih razmerah s 15 do 20 vozli jugovzhodnika. Vreme nam je bilo vseh pet dni od odhoda s Floresa naklonjeno in vseskozi imamo veter iz vzhodnih smeri. Jadramo skorajda, kot da bi bili na območ...
Torek 29 Avg 2023

Heron: Pomer - Dalja

Vstanem ob sedmih in sem presenečen nad tišino. Nič ne piha, nič ne žvižga okrog barke. Tako je tudi napovedano. Odlično. Vržem oko na barometer. O, lepo je zrasel čez noč. Kar takoj gremo! Pustim admiralico, da še malo poležava, jaz pa prižgem instrumente in motor in dvigam sidro. Malo me skrbi, kako ga bom dobil ven. Ni šlo takoj, dobre četrt ure sem ga majal, preden sem ga lah...
Sreda 23 Avg 2023

Tepeš: Odhod čez Atlantik

V soboto zjutraj sem na Floresu kupil še nekaj hrane za na pot čez Atlantik ter nabavil tudi kit za zatesnitev oken in pete jambora, kjer sta dež in morje občasno še vedno našla špranje za kapljanje v notranjost barke. Dopoldne se je na barko vkrcal Ivo, sredi dneva pa smo Zlati, Kseniji Nataši in Alešu pomahali v slovo, saj so odpotovali proti Ponta Delgadi in naprej proti domu. Opol...
Torek 22 Avg 2023

Spalax: Indonezijski utrinki

Danes je v Indoneziji dan pomorščakov. Indonezijska pomorska oblast je izdala odlok, da se je treba natanko ob treh popoldan oglasiti z vsemi ladijskimi trobili. V marini smo nestrpno čakali tretjo uro, in ko je odbila, smo se oglasili s svojimi hupami, sirenami, trobentami, piščalkami, zvonovi. Tudi jaz se kot obseden pihal v svoje rdeče trobilo in istočasno pozvanjal z ladijskim zvoncem...
Ponedeljek 21 Avg 2023

Heron: Pomer 7.del

Noč je bila vetrovna in deževna, jutro tudi. Počasi imam že dovolj tega vetra. Danes naj bi se umirilo, ampak večino dneva še precej piha in to s severozahoda. Preden sem šel spat sem videval okrog 30 vozlov, s tem, da je bilo najhujše napovedano za osmo uro zjutraj.  No, edina škoda, ki sva jo utrpela je bila, da se je na eni strani odvezala krogla (dnevna oznaka za sidranje), ki jo ...
Četrtek 10 Avg 2023

Spalax: Indonezija tako in drugače

Smo junija 2023. Veter je zapihal proti Singapurju. Čas je, da se vrnem v Marino Batavia v indonezijski Džakarti in pripravim barko za plovbo. Itinerar: Džakarta - Singapur – Langkawi. Otok Langkawi je namreč izhodišče za mnoge morjeplovce, ki želijo januarja ujeti ugodne monsunske vetrove in jo “špricnit” čez Indijski ocean do Rdečega morja.  Ob vrnitvi na barko sem pričakova...
Sreda 09 Avg 2023
Saxdor

Najbolj brane novice

Zaplula največja potniška ladja na svetu Star of the Seas

Zaplula je Amor a Vida, 67 m lepotica, ki jo je oblikoval Nuvolari Lenard

Spalax 2: Brodolom

Kdo je prejel brezplačno vstopnico za Internautico 2025

SP80 zaplula z rekordno hitrostjo 58 vozlov le s pomočjo vetra

JUST PERFECT Y.C. – uradni zastopnik za prestižna motorna plovila AXOPAR

Grandboats G850HGLF Hard Top: Vrhunsko razkošje in moč na odprtem morju

+
epropulsion
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11
  • 12
  • 13

Stran 9 od 52

Vrtinc Navtika - Joker Boats
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje