eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
As Boats - Brig

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

229.00€

DC-DC konverter TBB Nemo DX1230 je avtomatski polnilec servisnih baterij. Primerne je za polnjenje vseh tipov servisnih baterij, svinčenih, gel, AGM in predvsem litijevih. Deluje povsem avtomatsko. Primeren je tudi za motorje EURO 6. Zagotavlja polnjenje servisne baterije preko alternatorje ali polnilca AC/DC (230/12V), ki ne zna polniti litijevih baterij.

Pretvornik polnjenja Nemo DC-DC je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki zagotavlja popolno napolnjenost servisnega akumulatorja v vozilu.

Popolnoma nova so DIP stikala (majhna stikala), s katerimi je mogoče neposredno nastaviti vrsto uporabljenega akumulatorja (AGM, Gel, LFP, Wet). Nemo je združljiv s pametnim alternatorjem, ki ga krmili ECU (Euro 6), in vzdržuje stabilen izhod za večstopenjsko polnjenje. Modela DX in DDX sta zaščitena pred vodnim curkom (IP63).

Prilagodljivi algoritem polnjenja TBB Premium II

Z prilagodljivim polnjenjem NEMO upošteva več dejavnikov za izvajanje večstopenjskega polnjenja, vključno s temperaturo, tokom in časom. Zagotavlja pravilno polnjenje v vsakem okolju in skrbi tudi za starani akumulator.

Močna konstrukcija

NEMO je zaščiten pred prahom in vlago z ohišjem IP65. Lahko prenese zahtevno okolje, s katerim se lahko sreča komercialno vozilo. Vse serije delujejo do 80 ℃ z zmanjšano močjo, kar omogoča prilagodljivo namestitev.

Polnjenje s pomočjo solarnih panelov

Pretvornik TBB Nemo DDX1230 ima vgrajen MPPT regulator polnjenja s pomočjo solarnih panelov in omogoča brezhibno polnjenje servisne baterije. Največja vhodna napetost solarnih panelov je lahko 25 V. 

Združljiv z litij-ionskimi akumulatorji

Polnilni pretvornik NEMO lahko zagotovi pravilno polnjenje litijevega akumulatorja, ki je običajno zelo občutljiv na napetost. Medtem je opremljen z vgrajenim algoritmom za polnjenje s temperaturnim nadzorom, kar je pomembno za litijeve baterije pri nizkih temperaturah okolice.

Varno, hitro in pravilno polnjenje baterij s kompenzacijo temperature in napetosti

Tehnični podatki:

  • Vrsta baterije: (AGM, GEL, LFP, WET) nastavljiva z DIP stikali
  • S funkcijo izolacije baterije, zaščita zagonske baterije
  • Vgrajeno samodejno polnjenje baterije s kompenzacijo temperature in napetosti
  • Ohišje IP65, brez ventilatorja za priročno namestitev
  • Nazivna vhodna napetost: 12 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (inteligentni tip) 12 - 16 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (tradicionalni tip) 13,2 - 16 Vdc
  • Samodejna aktivacija D +: Da
  • Območje vhodne napetosti PV panela 12 - 25 V (model DDX)
  • Absorpcijska polnilna napetost AGM: 14,6 V, GEL: 14,2 V, LFP: 14,4 V; Mokro: 14,8 V
  • Napetost vzdrževalnega polnjenja AGM: 13,5 V, GEL: 13,8 V, LFP: 13,5 V; Mokro: 13,8 V
  • Polnilni tok (A) 30 A
  • Skupni tok polnjenja in delovanja enosmernih bremen (A) 30 A
  • Učinkovitost polnjenja maks: 97%
  • Temperaturna kompenzacija: Da
  • Napetostna kompenzacija: Da
  • Algoritem polnjenja TBB premium II večstopenjski
  • Zaščita polnilnika baterij: Previsoka temperatura, previsoka temperatura baterije, preobremenitev, kratek stik
  • Delovna temperatura -20℃ -- +60℃
  • Material in barva: Ohišje aluminij z eloksirano negorljivo plastiko
  • Priključek baterije: M8
  • Razred zaščite: IP65
  • Teža: 0,9 kg
  • Dimenzije (V x Š x G) 60 mm x 102,3 mm x 186,3 mm
TBB Nemo DDX1230

Zadnji video


560+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

10 m svobode: Čez Tihi ocean

Paname sem imel dovolj! Prednost jadranja je, da v primeru, če ti nekje ni všeč, enostavno dvigneš sidro in odpluješ drugam. Glede na letni čas zna kar pokati v doldromih. Tako je tudi bilo, sicer ne preveč in ne premalo, ravno dovolj, da sem si zapomnil, kako je to videti. Nisem se preveč obremenjeval, saj je barka železna in kakšna strela v jambor je tudi ne bi preveč poškodovala, ...
Torek 14 Nov 2023

Tepeš: Otok na robu sveta

Zadnje dni smo se bolj na kratko potepali med otoki južnega Labradorja, zato je bil v sredo že čas za malo daljši premik proti severu. Poletje se je začelo in dan se tukaj naredi že pred četrto uro. Poskušal sem z Granbyja odpluti, ne da bi zbudil posadko, pa mi ni uspelo in v kokpitu se mi je kmalu pridružil Ivo, da sva lahko videla, kako se je sonce dvignilo iz morja. Dveh sončnih d...
Ponedeljek 06 Nov 2023

Spalax: Privatni otok Rebak

Prvega avgusta sem se privezal v marini otoka Rebak, ki leži tik ob obali večjega malezijskega otoka Langkawi. Gre za privatni otok, saj imajo dostop do njega samo gosti luksuznega hotela in morjeplovci, ki imajo svoja plovila privezana v marini. Pri tem uživajo vse ugodnosti gostov hotela: bazen, brisače, fitness center in 25-odstotni popust v restavraciji in baru hotela. Ker otok sodi v br...
Nedelja 22 Okt 2023

Tepeš: Jug Labradorja

Megla in pršec sta nam zmanjševala vidljivost na le miljo do dve in včasih smo skozi meglo le bledo videli večje ledene gore in manjše kose ledu, ki so sledili goram. Po petih urah napornega jadranja smo pred seboj zagledali obalo Labradorja in potem našli zaliv Henley, kjer smo zvečer v mirni vodi med otoki spustili sidro. Na otokih v zalivu smo videli nekaj zapuščenih hiš. Nekaj sta...
Ponedeljek 16 Okt 2023

Tepeš: St. Anthony

Severovzhodnik je v soboto nekoliko oslabel, zato sem Gregorju, Robertu in Ivu zjutraj predlagal, da bi proti severu čez trideset milj široki preliv Belle Isle med Novo Fundlandijo in Labradorjem odjadrali že v soboto popoldne, a so mi njihovi obrazi v odgovor povedali, da smo zadnja dva dni jadrali dovolj in da si želijo prostega dne v St Anthonyju 😊. Pred odhodom v odmaknjenost in divj...
Torek 10 Okt 2023

Tepeš: Proti severu Nove Fundlandije

Na poti smo občasno srečevali ledene gore različnih velikosti in različnih oblik, vidljivost je bila dobra in tudi manjši kosi ledu so se že na daleč dobro videli na morju, zato se jim ni bilo težko izogniti. Dodaj nov komentar
Torek 26 Sep 2023

Spalax: Malezijske sladkosti

Obožujem pikantne jedi. Prav uživam, ko mi indijski kari tako počasi in nežno prebudi brbončice s svojo prefinjeno paleto kurkumine, koriandra in kardamoma. V Maleziji pa začinjene jedi dosegajo neslutene razsežnosti. Sedim v restavraciji kraljevega navtičnega kluba Selangor v Port Klangu. Odločim se za kalamare v pikantni omaki in pražene rezance. Natakarja za vsak primer vprašam, a...
Ponedeljek 25 Sep 2023

Tepeš: Začetek poti na sever

Veter se ni držal vremenske napovedi in severnik je v sredo zjutraj še pihal, vendar se mi je zdelo, da smo že predolgo v pristanišču in smo s prvo jutranjo svetlobo odpluli na pot. Prvih nekaj ur po odhodu iz zaliva smo motorirali proti petnajstim vozlom severnika in proti zajetnim valovom, ki jih je za seboj pustil odhajajoči ciklon. Tako ali tako je bilo treba z motorjem napolniti akumu...
Torek 19 Sep 2023

Spalax: Singapurske mahinacije

Z Damonom, mojo vrlo ameriško posadko, sva se začela resno približevati Singapurju. Plovbo sva tempirala tako, da sva dosegla singapurske ozemeljske vode sredi dneva, saj sva morala prečkati območje najgostejšega ladijskega prometa na svetu. Na AIS prikazovalniku se je pojavilo mravljišče zasidranih in premikajočih se plovil, kar je za navigacijo popolnoma neuporabno. V poštev pride le...
Četrtek 14 Sep 2023

Tepeš: Zadnji dan v St. John’s-u

Hladno in deževno vreme ni vabilo na sprehod po glavnem mestu kanadske province Nova Fundlandija in Labrador, toda barka je privezana ob obalo in spodobi se vsaj malo pretegniti noge. Osrednji del pristaniškega mesta sem si ogledal že v soboto, v nedeljo pa sem se odločil za malo daljši sprehod do nakupovalnega središča Avalon na obrobju mesta. Kupiti sem želel armafleks blazino, da jo b...
Torek 12 Sep 2023
epropulsion

Najbolj brane novice

Zaplula največja potniška ladja na svetu Star of the Seas

Zaplula je Amor a Vida, 67 m lepotica, ki jo je oblikoval Nuvolari Lenard

Spalax 2: Brodolom

Kdo je prejel brezplačno vstopnico za Internautico 2025

SP80 zaplula z rekordno hitrostjo 58 vozlov le s pomočjo vetra

JUST PERFECT Y.C. – uradni zastopnik za prestižna motorna plovila AXOPAR

Grandboats G850HGLF Hard Top: Vrhunsko razkošje in moč na odprtem morju

+
Saxdor
  • 3
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11
  • 12

Stran 8 od 52

RainMan1310x150
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje