eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
Navigator Ptuj Group

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

399.00€

Novi TBB Nemo DM 1260 je najnovejša generacija DC-DC pretvornikov, ki zagotavljajo enostaven prehod s starih svinčenih servisnih baterij na tehnološko izpopolnjene litijeve baterije, ki zagotavljajo visoko kapaciteto in dolgotrajno delovanje.

Litijeve baterije s tehnologijo LiFePO4 postajajo vsakdanjih na plovilih, avtodomih in solarnih sistemih. Zaradi svoje izjemne kapacitete, majhne teže in življenjske dobe tudi preko 15 let, jih vse pogosteje najdemo v plovilih. Ker pa so njihove tehnične lastnosti drugačne od običajnih svinčenih akumulatorjev, moramo pri zamenjavi namestiti DC-DC konverter, ki bo skrbel za pravilno polnjenje litijevih baterij motorjem in preko obstoječega 220 V polnilca. Nova serija polnilcev TBB je enostavna za namestitev in omogoča priklop bluetooth vmesnika, s katerim lahko potek polnjenja baterij spremljate kar z mobilnim telefonom.

Novi pretvornik TBB Nemo DM1260 je idealen za polnjenje litijevih baterij BlueCell z večjo kapaciteto kot so BlueCell 200Ah 12.8V, BlueCell 314Ah 12.8V ali BlueCell 460 Ah 12.8V.


Prednosti:

  • Združljivo z motorjem Euro 6
  • Pravilna rešitev za polnjenje ščiti vaš pomožni akumulator z uravnavanjem napetosti in nadzorom toka.
  • Varčevanje kabla akumulatorja z nadzorom toka.
  • Večstopenjski prilagodljivi algoritem polnjenja TBB premium II.
  • Vgrajena samodejna temperaturna kompenzacija.
  • Dvojni izhodi, ločena vezja za polnjenje akumulatorja in napajanje enosmernega bremena (samo za DMT1250).
  • Vgrajen BLVP.
  • Neizolacijska zasnova z največjo učinkovitostjo 96 %.
  • Združljivo z motorjem Euro 6 (pametni alternator).
  • Plug and Play za enostavno namestitev.
  • Vgrajena varovalka.
  • Naravno hlajenje brez ventilatorja.
  • Podpira komunikacijo RS485 ali CAN.
  • Zaščita pred prenapetostjo vhoda/izhoda.

 

Tehnični podatki:

  • Vhodna napetost – 13.2–16 V
  • Avtomatska aktivacija D+: Da
  • Polnilna napetost (tovarniška nastavitev): 14,6 V
  • Polnilna napetost (float-tovarniška nastavitev: 13,5 V
  • Polnilni tok: 60 A
  • Učinkovitost polnjenja: 96 %
  • Temperaturna kompenzacija: -3mV/C/celico
  • Algoritem polnjenja: TBB premium II Multi stage
  • Zaščita: Previsok tok, previsoka temperatura baterije, kratek stik, preobremenitev
  • Komunikacija: RS485, RJ45 konektor
  • Temperatura shranjevanje: -40 °C ~70 °C
  • Temperatura delovanja: -40 °C ~70 °C
  • Teža: 1,2 kg
  • Zaščita: IP20
  • Dimenzije (VxŠxG): 181 x 148 x 67 mm
TBB Nemo DM1260

Zadnji video


580+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Tepeš: Še 100 nmi do Kanade

Zahodnik v četrtek ni dolgo vztrajal, a ni dobil zamenjave in smo čez noč na petek proti severozahodu spet počasi napredovali le s pomočjo motorja. Zvečer sem si ogledal nove vremenske napovedi in nenadoma se je za noč s petka na soboto v večini vremenskih modelov, ki jih pregledujem (Windy, ECMF, GFS, PredictWind in ZyGrib) pojavil nov ciklon ki nam bo premešal veter in popestril zadnj...
Torek 05 Sep 2023

Heron: Dalja - Debeli Rtič

Po mirni noči se zjutraj odpraviva v Umag, da legalno zapustiva Hrvaško. Hrvaški šerifi si večkrat razlagajo zakone vsak po svoje in to različno. Danes sem naletel na enega, ki je v kontradikciji s samim seboj! Resno. Ne strinja se s svojim mnenjem. V Umagu najprej zavijeva k marini, kjer je sezonski mejni prehod, a nama en turist s pomola zavpije, da so za letos že zaprti in naj greva...
Sreda 30 Avg 2023

Spalax: Belitung

Moja enočlanska posadka se mi je pridružila včeraj. Damon je Američan, ki živi na svoji barki v Maleziji in si želi pridobiti čim več oceanskih izkušenj. Danes je 30. julij in navsezgodaj sva zapustila Marino Batavia v Džakarti ter usmerila barko proti otoku Belitung. Veter je bil ugoden, zato sva razvila code zero in ves dan ter vso noč jadrala s to konfiguracijo. Običajno code zero...
Sreda 30 Avg 2023

Tepeš: Zadnja četrtina

Prvo polovico poti čez Atlantik smo iz Gibraltarja prejadrali ob Pirenejskem polotoku ter nato preko Porto Santa do Azorskih otokov, sredi druge doslej od Azorov proti Kanadi pa trenutno jadramo v zares lepih razmerah s 15 do 20 vozli jugovzhodnika. Vreme nam je bilo vseh pet dni od odhoda s Floresa naklonjeno in vseskozi imamo veter iz vzhodnih smeri. Jadramo skorajda, kot da bi bili na območ...
Torek 29 Avg 2023

Heron: Pomer - Dalja

Vstanem ob sedmih in sem presenečen nad tišino. Nič ne piha, nič ne žvižga okrog barke. Tako je tudi napovedano. Odlično. Vržem oko na barometer. O, lepo je zrasel čez noč. Kar takoj gremo! Pustim admiralico, da še malo poležava, jaz pa prižgem instrumente in motor in dvigam sidro. Malo me skrbi, kako ga bom dobil ven. Ni šlo takoj, dobre četrt ure sem ga majal, preden sem ga lah...
Sreda 23 Avg 2023

Tepeš: Odhod čez Atlantik

V soboto zjutraj sem na Floresu kupil še nekaj hrane za na pot čez Atlantik ter nabavil tudi kit za zatesnitev oken in pete jambora, kjer sta dež in morje občasno še vedno našla špranje za kapljanje v notranjost barke. Dopoldne se je na barko vkrcal Ivo, sredi dneva pa smo Zlati, Kseniji Nataši in Alešu pomahali v slovo, saj so odpotovali proti Ponta Delgadi in naprej proti domu. Opol...
Torek 22 Avg 2023

Spalax: Indonezijski utrinki

Danes je v Indoneziji dan pomorščakov. Indonezijska pomorska oblast je izdala odlok, da se je treba natanko ob treh popoldan oglasiti z vsemi ladijskimi trobili. V marini smo nestrpno čakali tretjo uro, in ko je odbila, smo se oglasili s svojimi hupami, sirenami, trobentami, piščalkami, zvonovi. Tudi jaz se kot obseden pihal v svoje rdeče trobilo in istočasno pozvanjal z ladijskim zvoncem...
Ponedeljek 21 Avg 2023

Heron: Pomer 7.del

Noč je bila vetrovna in deževna, jutro tudi. Počasi imam že dovolj tega vetra. Danes naj bi se umirilo, ampak večino dneva še precej piha in to s severozahoda. Preden sem šel spat sem videval okrog 30 vozlov, s tem, da je bilo najhujše napovedano za osmo uro zjutraj.  No, edina škoda, ki sva jo utrpela je bila, da se je na eni strani odvezala krogla (dnevna oznaka za sidranje), ki jo ...
Četrtek 10 Avg 2023

Spalax: Indonezija tako in drugače

Smo junija 2023. Veter je zapihal proti Singapurju. Čas je, da se vrnem v Marino Batavia v indonezijski Džakarti in pripravim barko za plovbo. Itinerar: Džakarta - Singapur – Langkawi. Otok Langkawi je namreč izhodišče za mnoge morjeplovce, ki želijo januarja ujeti ugodne monsunske vetrove in jo “špricnit” čez Indijski ocean do Rdečega morja.  Ob vrnitvi na barko sem pričakova...
Sreda 09 Avg 2023

Tepeš: Faial in Flores

V ponedeljek popoldne smo iz Madalene odjadrali čez nekaj milj širok preliv med Picom in Fajalom in pristali v Horti. Že na daleč se je po množici jamborov v pristanišču dalo sklepati, da ne bo lahko najti prostega priveza v marini, ko pa smo pripluli mimo valobrana v pristanišče, nas je tam pričakala gneča že na sidrišču, na zunanjih pomolih marine pa so bile jadrnice kot grozdi v...
Torek 08 Avg 2023
Internautica26_300x400_02.jpg

Najbolj brane novice

Pred Izolo se je prevrnila jadrnica

Odkrili so eksotično sidrišče in ga posneli iz zraka

Test: Quarken 27 TT

Tepeš: Jug otoka Espiritu Santo

Elan se vrača: Jadrnica SixtyFive bo izdelana iz karbona

Karpo odlična na ogrevalni regati – 2. mesto v IRC razredu

Novost: TBB Nemo DM1260 – Polnilec litijevih baterij nove generacije

+
Internautica26_300x400_01.jpg
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Stran 10 od 53

Kramer Yachting
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje