eNavtika logo enavtika
  • Novice
  • Vodnik Po Jadranu
  • Vreme
  • Nasveti
  • eShop
  • Dogodki
  • Mali oglasi
Prijavi se
  • Slovenski
  • Italiano
  • English (UK)
Navigator Ptuj Group

Novice

Novice

Vse Novice Novosti Nasveti Potopisi Regate Nesreče Testi plovil

Zadnje iz eTrgovine

229.00€

DC-DC konverter TBB Nemo DX1230 je avtomatski polnilec servisnih baterij. Primerne je za polnjenje vseh tipov servisnih baterij, svinčenih, gel, AGM in predvsem litijevih. Deluje povsem avtomatsko. Primeren je tudi za motorje EURO 6. Zagotavlja polnjenje servisne baterije preko alternatorje ali polnilca AC/DC (230/12V), ki ne zna polniti litijevih baterij.

Pretvornik polnjenja Nemo DC-DC je opremljen z najnovejšo tehnologijo, ki zagotavlja popolno napolnjenost servisnega akumulatorja v vozilu.

Popolnoma nova so DIP stikala (majhna stikala), s katerimi je mogoče neposredno nastaviti vrsto uporabljenega akumulatorja (AGM, Gel, LFP, Wet). Nemo je združljiv s pametnim alternatorjem, ki ga krmili ECU (Euro 6), in vzdržuje stabilen izhod za večstopenjsko polnjenje. Modela DX in DDX sta zaščitena pred vodnim curkom (IP63).

Prilagodljivi algoritem polnjenja TBB Premium II

Z prilagodljivim polnjenjem NEMO upošteva več dejavnikov za izvajanje večstopenjskega polnjenja, vključno s temperaturo, tokom in časom. Zagotavlja pravilno polnjenje v vsakem okolju in skrbi tudi za starani akumulator.

Močna konstrukcija

NEMO je zaščiten pred prahom in vlago z ohišjem IP65. Lahko prenese zahtevno okolje, s katerim se lahko sreča komercialno vozilo. Vse serije delujejo do 80 ℃ z zmanjšano močjo, kar omogoča prilagodljivo namestitev.

Polnjenje s pomočjo solarnih panelov

Pretvornik TBB Nemo DDX1230 ima vgrajen MPPT regulator polnjenja s pomočjo solarnih panelov in omogoča brezhibno polnjenje servisne baterije. Največja vhodna napetost solarnih panelov je lahko 25 V. 

Združljiv z litij-ionskimi akumulatorji

Polnilni pretvornik NEMO lahko zagotovi pravilno polnjenje litijevega akumulatorja, ki je običajno zelo občutljiv na napetost. Medtem je opremljen z vgrajenim algoritmom za polnjenje s temperaturnim nadzorom, kar je pomembno za litijeve baterije pri nizkih temperaturah okolice.

Varno, hitro in pravilno polnjenje baterij s kompenzacijo temperature in napetosti

Tehnični podatki:

  • Vrsta baterije: (AGM, GEL, LFP, WET) nastavljiva z DIP stikali
  • S funkcijo izolacije baterije, zaščita zagonske baterije
  • Vgrajeno samodejno polnjenje baterije s kompenzacijo temperature in napetosti
  • Ohišje IP65, brez ventilatorja za priročno namestitev
  • Nazivna vhodna napetost: 12 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (inteligentni tip) 12 - 16 Vdc
  • Območje vhodne napetosti alternatorja (tradicionalni tip) 13,2 - 16 Vdc
  • Samodejna aktivacija D +: Da
  • Območje vhodne napetosti PV panela 12 - 25 V (model DDX)
  • Absorpcijska polnilna napetost AGM: 14,6 V, GEL: 14,2 V, LFP: 14,4 V; Mokro: 14,8 V
  • Napetost vzdrževalnega polnjenja AGM: 13,5 V, GEL: 13,8 V, LFP: 13,5 V; Mokro: 13,8 V
  • Polnilni tok (A) 30 A
  • Skupni tok polnjenja in delovanja enosmernih bremen (A) 30 A
  • Učinkovitost polnjenja maks: 97%
  • Temperaturna kompenzacija: Da
  • Napetostna kompenzacija: Da
  • Algoritem polnjenja TBB premium II večstopenjski
  • Zaščita polnilnika baterij: Previsoka temperatura, previsoka temperatura baterije, preobremenitev, kratek stik
  • Delovna temperatura -20℃ -- +60℃
  • Material in barva: Ohišje aluminij z eloksirano negorljivo plastiko
  • Priključek baterije: M8
  • Razred zaščite: IP65
  • Teža: 0,9 kg
  • Dimenzije (V x Š x G) 60 mm x 102,3 mm x 186,3 mm
TBB Nemo DDX1230

Zadnji video


560+
videoposnetkov
iz zraka
 

Cenik marin 2025

Sidrišča s koncesijo v 2024

Cenik vstopnic v nacionalne parke 2025

Tepeš: Faial in Flores

V ponedeljek popoldne smo iz Madalene odjadrali čez nekaj milj širok preliv med Picom in Fajalom in pristali v Horti. Že na daleč se je po množici jamborov v pristanišču dalo sklepati, da ne bo lahko najti prostega priveza v marini, ko pa smo pripluli mimo valobrana v pristanišče, nas je tam pričakala gneča že na sidrišču, na zunanjih pomolih marine pa so bile jadrnice kot grozdi v...
Torek 08 Avg 2023

Tepeš: Porto Santo

Trideset vozlov severnika do severovzhodnika in štirimetrski valovi so vztrajali tudi še v petek, a jadranje v smeri Porto Santa z vetrom in valovi v pol krmo je bilo veliko udobnejše, kot prejšnje dni, ko smo jadrali proti zahodu in so nam valovi prihajali z boka in je bila barka vseskozi precej nagnjena, mi pa mokri od prelivajočih se valov. Valov smo se že navadili in se sprostili, na ...
Četrtek 13 Jul 2023

Spalax: Marina Batavia

Spalax 2 je zdaj varno privezan v Marini Batavia v Jakarti, glavnem mestu Indonezije, kjer bo ostal nekaj mesecev, dokler se veter ne obrne proti Singapurju in Langkawiju ob zahodni obali Malezije. Kot že rečeno, sem barko odjavil iz Indonezije že na Baliju, kar pomeni, da bi moral odpluti naravnost do Singapurja brez postanka v Indoneziji. Vendar sem se zaradi neugodnega vetra in pomanjkanja...
Torek 11 Jul 2023

Tepeš: Jug Portugalske in start čez Atlantik

Vem, moja poročila s poti (oz. moj blog) zamujajo, vendar se nam je zadnje dni veliko dogajalo na morju in na barki, zato nisem našel dovolj volje in časa za pisanje …. V torek nam je jutranje sonce pokazalo, da je Farska laguna veliko bolj prostrana, kot se nam je zdelo ponoči. Tudi prostora med valobranoma na vhodu v laguno je precej več kot za eno Skokico, kot se mi je ob gledanju na ...
Četrtek 06 Jul 2023

Heron: Pomer 6. del

Danes lahko skoraj prepišem včerajšnji dnevnik. Ponoči je spet precej pihalo in zelo močno deževalo. Pravzaprav je lilo kot iz škafa. Nekaj časa se je slišalo celo kot toča, ampak ne vem, ali je res bila, ali pa so bile le velike kaplje gnane z močnim vetrom, ki so tako udarjale ob barko. Čez dan so se izmenjevali dež in obdobja brez dežja. Pihalo pa je že spet vse od burje, čis...
Torek 04 Jul 2023

Tepeš: Gibraltarska ožina in naprej proti Portugalski

Zadnjo soboto v aprilu smo vstali še pred soncem in iz Ceute odjadrali proti Gibraltarju. Vremenska napoved nam je obetala, da se bo zahodnik čez dan okrepil nad trideset vozlov, zato smo z odhodom pohiteli, da naše jadranje čez Gibraltarsko ožino ne bi bilo preveč neudobno. Za zadnjim valobranom smo dvignili glavno jadro in ga kar takoj nastavili na drugo krajšavo, potem pa premec Skoki...
Sreda 28 Jun 2023

Heron: Pomer 5. del

Ponoči je močneje žvižgalo okrog barke, a tule v Pomerskem zalivu smo res dobro skriti. Mislim, da nismo dobili čez 30 vozlov, vala pa praktično ni bilo. Povsod okrog nas je bilo več vetra in več dežja, čeprav je tudi nam barko dobro opralo. Ob pol šestih zjutraj se je vklopil sidrni alarm. Na srečo ne zato, ker bi drseli, ampak zato, ker sem imel krog nastavljen malo preveč na tes...
Torek 27 Jun 2023

Spalax: Jakarta

Marjan Golobic, Jakarta

Vso pot od Balija so nama nagajali nasprotni vetrovi. Tudi tokrat je tako, vendar imava vseeno razpeti obe jadri, da ujameta vsaj nekaj vetra in morda prispevata pol vozla k hitrosti barke.

Zadnja etapa plana C: celodnevna plovba od naftnega terminala Patimban do Jakarte.

Izplujeva ob zori, saj naju čaka dolg dan motoriranja. Slediva ribiškim barkam na odprto morje, ker je plovba ob obali nemogoča, saj je morje ob obali posejano z ribiškimi pastmi iz bambusa. Daleč na odprtem morju se lahko končno obrneva proti zahodu v smeri Jakarte. Ko vplujeva v zaliv Jakarte, se že večeri. Povsod so ribiški čolni, čeprav mi Navionics pravi, da je tu ribolov prepovedan. Plujeva med zasidranimi tovornimi ladjami, ko se nenadoma prižgejo vse rdeče lučke na nadzorni plošči levega motorja. Zatuli alarm. Levi motor takoj prestavim v prosti tek in ga ugasnem. Plovbo nadaljujeva samo z desnim motorjem in jadri.

Marjan Golobic, Jakarta

Kaj se je zgodilo? Glede na močno onesnaženost morja se je najverjetneje okrog propelerja navila plastična vrečka in ustavila motor.

Počakam deset minut in ponovno zaženem levi motor. V prostem teku deluje brezhibno. Nobene rdeče lučke; nobenega alarma. Potem motor za nekaj sekund prestavim v vzvratno vožnjo, da se tista domnevna plastična vrečka odplete s propelerja. Nato previdno prestavim motor v vožnjo naprej in počasi pospešim. Motor deluje, kot da se ni nič zgodilo.

Tokrat sva imela srečo. Naslednjič se bo okrog propelerja morda navila ribiška mreža. To pa pomeni potapljanje, rezanje ribiške mreže in težave z lokalnimi ribiči.

Marjan Golobic, Jakarta

Zakolnem se, da v Indoneziji niti pod razno ne bom več plul ponoči.

Približujeva se vstopu v Marino Batavia. Večeri se. Pred sabo opazim obrise treh ribiških čolnov, ki mi zapirajo pot. Odločim se, da jih zaobidem po levi strani. Ko se približam čolnu na levi strani, se na njem prižge močna luč, ki se hitro premika levo, desno, levo, desno. To naj bi pomenilo: Ne približuj se. Vrgli smo mrežo. Zapletel se boš. Barko sunkovito obrnem v desno in poskušam priti do vstopa do marine po desni strani. Približam se ribiški barki na desni. Ista zgodba. Z močno lučjo nama mahajo levo, desno. 

Očitno so vse tri barke vrgle svoje mreže pred vstopom v marino, tako da ne moreva vpluti v marino. Preklinjam indonezijske ribiče, njihove barke in njihove mreže, vendar nič ne pomaga.

Marjan Golobic, Jakarta

Noč je. Trda tema. Kaj pa zdaj? Odločim se za najenostavnejšo rešitev. Pri globini štirih metrov vržem sidro, pustim navigacijske luči prižgane in na palubi nastavim še dve utripajoči luči, ki se samodejno prižgeta ob mraku in ugasneta ob svitu.

Zdaj pa spat. Počitek je nemiren, saj valovi z odprtega morja barko precej zibajo.

Takoj ko se zdani, dvigneva sidro in poiščeva zeleni in rdeči svetilnik, ki označujeta vhod v Marino Batavia. Globina se dvigne na meter in pol, vendar se brez nezgod privlečeva v zavetje marine in se priveževa na ponton.

Sicer sva tukaj ilegalno, vendar sva izredno zadovoljna, da sva dosegla cilj plana C.

 

< Plan C   Marina Batavia >

 

Knjige Marjana Golobiča o dosedanjih podvigih
Marjan Golobič - Spalax 2 Marjan Golobič - Spalax 2
As Long As the Wind Blows

Potopis plovbe jadrnice Spalax in katamarana Spalax 2 od otoka Korfu v Grčiji do Nove Kaledonije.

(knjiga je napisana v angleškem jeziku).

NAKUP

Dokler se puter ne stopi

V svojem prvencu, Dokler se puter ne stopi, brez dlake na jeziku in z dobršno mero humorja opisuje svoje jadralske pustolovščine na Jadranu, Sredozemskem morju, Atlantiku in Karibih.

NAKUP

 

Marjan Golobič  
Spalax, Marjan Golobič Marjan Golobič je že kot otrok večino svojega življenja preživel v tujini. Prve jadralske izkušnje je nabral v Britanski Kolumbiji. Jadraje ga je hitro zasvojilo. Po vrnitvi v Slovenijo se je pridružil Jadralnemu klubu Potepuh. Jadranje po Jadranu je bilo super, a njegove ambicije so bile na Karibih in Tihem oceanu. Leta 2009 se je z jadrnico Spalax udeležil regate ARC. Karibi so ga tako zasvojili, da se je odločil zamenjati jadrnico za katamaran, ki je dobil ime Spalax 2. Leta 2018 je izplul c Karibov in se podal na Tihi ocean.

Besedilo in fotografije: Marjan Golobič

 

Dodaj nov komentar
Ponedeljek 26 Jun 2023

Tepeš: Proti Afriki in Gibraltarju

Po odhodu iz Cartagene smo imeli le prvi dve uri dovolj vetra za jadranje, potem pa smo morali zagnati motor. Preko noči smo se izmenjavali za krmilom in opazovali zvezde, saj se na morju okoli nas ni kaj dosti dogajalo. Veter se je vrnil proti jutru, ko sem med svojim dežurstvom lahko razvil jadra, nastavil tangun na genovo in potem smo s krmnim vetrom metuljčkali proti jugozahodu. Sprva sm...
Sreda 21 Jun 2023

Spalax: Plan C

Jeparo na otoku Java sva zapustila s polnimi rezervoarji goriva v deževnem vremenu in s petnajstimi vozli nasprotnega vetra. Najin cilj je bil otok Belitung naravnost v smeri Singapurja in dva dni plovbe od Jepare. Vremenska napoved ni bila najbolj ugodna, vendar naju je priganjal čas, saj sva morala biti že čez en teden v Singapurju. Po celodnevnem motoriranju z razpetimi jadri zvijem geno...
Torek 20 Jun 2023
epropulsion

Najbolj brane novice

Zaplula največja potniška ladja na svetu Star of the Seas

Zaplula je Amor a Vida, 67 m lepotica, ki jo je oblikoval Nuvolari Lenard

Spalax 2: Brodolom

Kdo je prejel brezplačno vstopnico za Internautico 2025

SP80 zaplula z rekordno hitrostjo 58 vozlov le s pomočjo vetra

JUST PERFECT Y.C. – uradni zastopnik za prestižna motorna plovila AXOPAR

Grandboats G850HGLF Hard Top: Vrhunsko razkošje in moč na odprtem morju

+
Saxdor
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • ...
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Stran 10 od 52

Vrtinc Navtika - Saxdor Boats
Alaris d.o.o.,   Topniška 14,   Ljubljana,  Tel.: 031 303 086,   e-pošta: urednik@enavtika.si
© 2025 enavtika
Zaupnost podatkov | Splošni pogoji | Oglaševanje