Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Foiler 41 motorna jahta, ki bo »letele« prihaja iz ladjedelnice Enata Marine.

Enata marine je švicarko podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 2007. Ukvarjajo se z razvojem in raziskavami na področju kavitacije, dinamike tekočin in plovil. Sodelujejo v Pokalu Amerike, pri razvoju plovil Luna Rossa, ki tekmuje v pokalu že od leta 2014. Pohvalijo se lahko s številnimi patenti in rekordi, ki so jih postavila plovila, ki so jih konstruirali. Sodelovali so pri razvoju plovila Hydroptere, ki je v letih 2008-09 postavil dva hitrostna svetovna rekorda, plovilo Hydros.ch je postavljalo hitrostne rekorde v letih 2012-13, plovilo Hydros C Class, ki je kot prvo doseglo hitrost plovbe, ki je znašala trikratnih hitrosti vetr in še bi lahko naštevali.

Tokrat so se odločili da izdelajo prvo motorno jato, ki bo »letela«. No v resnici ne bo letela, temveč bo z uporabo podvodnih kril (foils), plula nad vodno gladino. Foiler 41 bo elegantna motorna jahta, ki bo v dolžino merila 12m. Pri izdelavi bodo uporabili najnovejše tehnologije, ki prihajajo iz Pokala Amerike. Izdelana bo za plovbo z visokimi hitrostmi, vendar še vedno tako, da bo plovba varna in stabilna. Za gradnjo plovila bodo uporabili pretežno karbonska vlakna. To bo zagotovilo kar najmanjšo težo plovila in njegovo trdnost.

Foiler 41 bo prava magična leteča preproga. Da bo sistem deloval pravilno bo imel v premcu vgrajen giroskop in kompas. Zbirala bosta podatke o plovbi, kij pošiljala računalniku, ki bo krmilil naklon kril na premcu in na krmi in s tem zagotavljal stalen naklon plovila. Da bo s plovilom možno pluti z manjšimi hitrostmi, pristajati ob obali, sidrati na sidriščih in seveda drveti nad vodo gladino, so krila plovila premična. S pritiskom na gumb se v celoti povlečejo v trup plovila, kar omogoča plovbo po plitvinah in enostavno bočno pristajanje.

Ker želijo, da bi bilo plovilo primerno za kar največ navtikov, so se odločili, da ga bodo ponudili v treh različicah razporeditve GT, Tender (z limuzinskim krovom) in Pro (z odprtim krovom).

Trenutno potekajo še zadnji testi na modelu polovične velikosti jahte (video). Po uspešno opravljenih vseh modifikacijah, bodo pričeli z izgradnjo prve leteče jahte Foiler 41.

Videoposnetek testne plovbe modela v polovični velikosti jahte:

Petek 30 Sep 2016

Na severnem delu luke Pulj, na otoku Sv. Katarina, bi morala že pred leti zrasti nova marina z imenom Marina Resort Pula.

Hrvaška vlada je začela z zbiranjem ponudb za koncesijo že leta 2012. Prejeli so le dve ponudbi. Podjetje Stangl Consult Gmbh c/o Revivisco, d. o. o. je žal poslalo nepopolno ponudbo, zato je razpis dobilo podjetje Kermas Istra d.o.o. Koncesijsko dovoljenje je bilo naprej izdano za šest let, ta teden pa ga je Hrvaška vlada podaljšala na osem let.

Po izdaji razpisa in prejemu ponudb, je bilo celotno področje otoka Sv. Katarina – Monumenti razglašeno za kulturno področje, kar je spremenilo pogoje za gradnjo nove marine oziroma luka za navtične namene. Zaradi tega je bilo potrebno spremeniti prostorske in gradbene načrte, kar je zavleklo pridobivanje gradbenega dovoljenja in pričetek del. Prav tako je bilo naknadno ugotovljeno, da je potrebno zgraditi novo dovodno infrastrukturo do marine v dolžini 3,5 km, kar podraži investicijo za približno 10 mio HRH (1,5 mio EUR).

Kdaj se bodo pričela dela in kdaj bo marina zgrajena, še ni jasno. Podaljšanje trajanja koncesije je mogoče eden prvih korakov, da se bo ta 46 mio EUR vredna investicija končno pričela!

Petek 30 Sep 2016

V soboto in nedeljo je v Miljah pri Trstu potekala regata “Coppa Citta’ di Muggia”. Na regati sta se v nekdanjem olimpijskem razredu zvezda prvič pomerila najuspešnejši slovenski jadralec in dobitnik treh olimpijskih medalj Vasilij in njegov brat Jure Žbogar. V konkurenci osmih posadk sta brata Žbogar zasedla drugo mesto.

Vir: JZS.si; Foto: Pelos Gianpiero

Petek 30 Sep 2016

22 letni brodolomec Nathan Carman iz Rhode Island-a je preživel več kot teden dni na reševalnem splavu. Približno 100 nmi daleč od obal Massachusetts-a ga je opazila tovorna ladja, ki je plula v bližini.

V soboto, 17. septembra 2016, sta Nathan Carman in njegova 54 letna mama izplula iz marine Ram Point v Rhode Island-u (ZDA). Z njunim 31 čevljev dolgim plovilom »Chicken Pox« sta odplula na odprto morje, od koder se nista več javila. V nedeljo so ju proglasili za pogrešane in pričeli z iskalno akcijo. V šestih dneh iskanja je obalna straža preiskala 62.000 nmi2 oceana. Ker sledov plovila in brodolomcev niso našli, so iskanje prekinili. V ponedeljek je tovorna ladja, ki je plula približno 100 nmi od obal Massachusetts-a, opazila reševalni splav. Takoj so pričeli z reševanjem in v splavu našli 22-letnega Nathana Carmana. Njegove mame žal niso našli. Nathan je povedal, da se je njuno plovilo potopilo že dan po izplutju, 18.9.2016. Sam se je rešil v reševalnem splavu, sledov njegove mame niso našli. Ker je od nesreče minilo preveč časa, iskanja pogrešane mame ne bodo nadaljevali.

Kaj je botrovalo nesreči, še ni jasno.

Vir: U.S. Coast Guard

Sreda 28 Sep 2016

Prihaja zadnje letošnje jadranje Jesenska ruta 2016.

Kot že vrsto let so pri Just Perfect YC pripravili zadnje letošnje flotno jadranje s številnimi zabavami. Ruta bo vodila iz marine Kremik do Opata na otoku Kornat, kjer bo organizirana zabava vse do jutranjih ur. Drugi dan se bo plovba nadaljevala proti otoku Iž. Flota bo prenočevala v Malem Ižu. Tretji dan bomo odpluli na otok Murter, kjer bo na obali potekal piknik. Zadnji dan, 1.11. se bo flota vrnila v marino Kremik in letošnje jesensko jadranje se bo zaključilo.

Organizator tudi letos nagrajuje zvestobo!!!

Cena jadranja je 149,00 € na osebo, za vse, ki ste bili v sezoni 2016 vpisani na Just Perfect Crew listo. (najemniki oz. udeleženci naših jadralnih dogodkov) in 195,00 € na osebo za ostale nove udeležence.

28.10.2015 – 01.11.2015

Ruta: Marina Kremik Primošten – Kornati Opat – Iž Mali – Murter - Marina Kremik Primošten * če bo veter pihal v nasprotno smer, so bo Ruta prilagodila.

PROGRAM:

1.dan: petek 28.10.2016

- prihod posadk v marino, vkrcanje na barke predvidoma med 18h – 20h
- spoznavni večer 

2. dan: sobota 29.10.2016

- welcome drink
- dvig zastav
- 12:00 štart Just Perfect jesenske Rute 2016
- jadranje (party regata) do Kornatov (Opat)
- večerja na barkah
- private party na pomolu

3. dan: nedelja 30.10.2016

- dnevna navigacijska regata do otoka Iž
- večerja v konobi lastni režiji
- zabava z DJ-em v beach klubu

4. dan: ponedeljek 31.10.2016

- jadranje do otoka pred Murterjem
- nagradne igre, srečelov, PRESENEČENJE
- piknik na obali v organizaciji Just Perfect YC
- podelitev nagrad zmagovalcem
- party do jutra

5. dan: torek 01.11.2016

- povratek v matično marino
- gasilska slika

V ceni je všteto:

- najem barke
- organizacija in vodenje dogodka
- Just Perfect CREW majica

V ceni ni vštet strošek: (cca 35 Eur po osebi)

- turistične takse (1 Eur/ dan),
- privezov,
- čiščenja barke
- goriva
 
... ter hrane in PIJAČE.

SKIPERJI jadrajo GRATIS !!!!

Prijave: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.www.justperfect-sailing.com

+386 51 604 395

SEA U THERE !

Sreda 28 Sep 2016

V začetku tega meseca se je pričelo poizkusno obratovanje največjega dvigala za ladje na svetu.

Dvigalo, ki so ga oblikovali nemški in kitajski arhitekti, je največje in najbolj sofisticirano dvigalo za dvig ladij na svetu. Obratuje na Kitajskem, na največjem jezu na svetu, imenovanem Three Gorges Dam. Začetek poizkusnega obratovanja pomeni zaključno fazo 22 let trajajoč gradnje in razvoja. Gradnjo so pričeli leta 1994. Zaradi številnih tehnoloških ovir so gradnjo prekinili leta 1995, nato pa nadaljevali šele leta 2008.

Vertikalno dvigalo je namenjeno manjšim in srednje velikim plovilom, ki morajo prečkati veličasten jez. Ladje, ki lahko tehtajo do 3.000 ton lahko dvigne 113m visoko s spodnjega nivoja reke na zgornji nivo. Dvigalo ima 120 m dolg, 18m širok in 3,5m globok bazen. Skupna teža bazena, vode in mehanskega sistema za dvig znaša 15.500 ton. Novo dvigalo je dodatek k pet stopenjskemu kaskadnemu sistemu, za prečkanje jeza, za kar so ladje potrebovale 4-5 ur. Novo dvigalo bo ladjo dvignilo v le 40 minutah.

Sreda 28 Sep 2016

ISW 2016 - OPEN/ORC - International Regata, 3. – 6. november 2016, Biograd n/m, Croatia

V organizaciji Burin Yachting Cluba v sodelovanju z Yacht Clubom Biograd bo potekala med 3. in 6. novembrom tradicionalna mednarodna regata Impression Sailing Week - tokrat v znamenju jubilejne številke 10 in polna novitet.

Regata sodi med največje jadralne prireditve na hrvaškem in pričakujemo več kot 300 jadralk in jadralcev na več kot 50 jadrnicah v različnih kategorijah po razvrstitvi OPEN in ORC. Vsi obiskovalci in jadralci bodo tudi na kopnem deležni pogostitve in imeli z glasbo popestrene kar tri navtične večere.

Pridružite se nam in še danes izpolnite prijavnico!

Zgodnja prijava krmarjev in posadk s svojo jadrnico do 24. oktobra do polnoči vam zagotavlja nižjo ceno.

Posebna ponudba: za vse posameznike brez svoje posadke in jadrnice - All inclusive cena 279 EUR/osebo.

Program regate, razpis, prijavnico in vse informacije najdete na: www.burin-club.com.

Vaša vprašanja lahko naslovite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Sreda 28 Sep 2016

Hrvaška ladjedelnica iz Reke, Viktor Lenac, je dobila posel za Ameriško mornarico. Fiksni del znaša 21 mio USD dodatnih 14 opcij pa še dodatnih 10 mio USD.

Reška ladjedelnica bo prenovila ladjo Ameriške mornarice USS Mount Whitney (LCC-20). Dela bodo potekala v suhem doku in naj bi bila zaključena v 179 dneh. Predviden zaključek je v mesecu juliju naslednjega leta. Ladjedelnica se je za izvedbo del prijavila na javnem razpisu, ki je bil objavljen na spletnih straneh Ameriških zveznih poslovnih priložnosti Ameriške vlade. Na razpis so prejeli pet ponudb, od katerih je bil najbolj prepričljiva prav Hrvaška.

USS Mount Whitney (LCC-20) je komandna ladja Ameriške mornarice razreda Blue Ridge. Ladjo so naročili leta 1966. Splovljena je bila leta 1970, z operacijami pa je pričela leta 1971. Stacionirana je v italijanskem pristanišču Gaeta. V dolžino meri 189 m, široka pa je 33. Posadka šteje 170 oficirjev in 155 mornarjev, na krov pa lahko sprejme največ 930 oseb.

Torek 27 Sep 2016

V petek ponoči se je potopila tovorna ladja Mustafa Kan.

Ob 3:10 uri so s tovorne ladje Mustafa Kan sprožili »mayday« klic na pomoč. V ladjo je vdirala voda in obstajala je nevarnost, da se ladja potopi. Šestnajst članov posadke je zapustilo ladjo in se vkrcalo na reševalne čolne. Ladja se je pričela počasi potapljati. Na kraj nesreče je priplula italijanska Obalna straža in brodolomce vkrcala na svoj krov. Ladja se je potopila ob 6.56 uri približno 24 nmi vzhodno od pristanišča Siracusa na Siciliji.

136 metrska ladja, ki pluje pod panamsko zastavo je bila na plovbi iz Dakarja v Senegalu proti Šibeniku n Hrvaškem. Na krovu ladje je bil amonijev fosfat, ki naj ne bi ogrožal morskega ekosistema. Ladja, ki je bila zgrajena leta 2009, leži na globini preko 2000m.

Vir: Turkey SeaNews

Torek 27 Sep 2016

V petek 23.9.2016, ob 21.00 uri, je domačin iz Sumartina na otoku Brač poklical v center za iskanje in reševanje na morju. Njegov prijatelj, ki je v popoldanskih urah izplul iz zaliva Oskorušica na otoku Hvar proti Bolu na otoku Brač, kamor do 21.00 ure še ni priplul.

Luška kapitanija Split in Pomorska policija sta nemudoma krenile v iskalno akcijo. O pogrešanem morjeplovcu so preko VHF radijske postaje obvestili tudi vsa plovila v Splitskem akvatoriju. V akcijo so se vključila še službena plovila luške izpostave Milna na otoku Brač ter tri privatna plovila. Kljub ugodnim vremenskim razmeram so ob 02.00 uri ponoči akcijo prekinili. Nadaljevali so jo ob 6.00 zjutraj. Ob 7.00 so v akcijo vključili tudi letalo Obalne straže, ki je nad področjem iskanja opravil več preletov. K sreči so člani Luške izpostave Milna pogrešanega morjeplovca našli ob 8.00 uri na njegovi barki. K sreči je bil nepoškodovan. Na plovilu mu je namreč odpovedal pogonski stroj in s plovilom sta bila prepuščena na nemilost morja in vetrov. Našli so ju med Jelso in Sumartinom v Hvarskem kanalu.

Domačina in njegovo plovilo je službeno plovilo splitske luške kapitanije odvleklo v zaliv Oskorušica.

Ponedeljek 26 Sep 2016