Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Včeraj se je ob 13.02 uri pričela regata Vendee Globe. 29 jadralcev je zaplulo v Biscay-ski zaliv in za prvega tekmovalca je bila plovba usodna.

Španski skipper, Didac Costa je po 50 minutah plovbe opazil, da v jadrnico udira voda. Nemudoma je poklical na pomoč. Sam je obrnil plovilo in se pričel vračati v luko Les Sables d'Olonne. Na pomoč je priplulo plovilo Francoske reševalne službe ter ga pospremilo v pristanišče. Nesreča, ki ga je stala plovbe okoli sveta ni bila tako tragična, kot je misli. Ko je njegova tehnična ekipa vstopila na plovilo, so hitro odkrili napako. Ena izmed cevi, ki so priključene na rezervoarje za balastne vode, se je snela in voda je začela iz rezervoarja teči v plovilo. Na obali je skipper Didac Costa povedal: »Šel sem v podpalubje in videl, da imam v njem vodo. Izključil sem elektroniko, da se ne bi poškodovala, nato pa poizkušal ugotoviti, kaj se je zgodilo. Ker sem bil še blizu obale, sem menil, da je najbolje, da se obrnem in preverim, kaj se je zgodilo. Sem razočaran. Tega nisem pričakoval. Če bi nadaljeval s plovbo, bi bilo lahko še huje. Trenutno se trudimo, da odpravimo napako in upam, da se bom lahko vrnil v dirko.«

Vodja ekipe za katero pluje Didier Coata,  One Plenet One Ocean, Jordi Griso je dejal: »Tank balastnih vod se je začel prazniti v trup jadrnice. Voda je zalila baterije in motor. Poškodovan je tudi generator. Nekaj časa bomo potrebovali, da zamenjamo vso poškodovano opremo in naprave. Tehnična ekipa se je že vrnila V Barcelono. Sedaj čakamo, da se vrnejo, zamenjajo opremo in preverijo, če se je poškodovalo še kaj.«

Kaj se dogaja trenutno?

Celotna flota se je razdelila na tri dele. Med prvim in zadnjim tekmovalcem je že 120 nmi razlike, pa čeprav so najhitrejši prepluli šele 300 nmi.

Po 24 urah plovbe je na čelo flote prijadral Britanec Alex Thomson. Kot smo pisali včeraj, se je Britanec odločil za nekoliko manjša jadra kot ostali jadralci. Predvideval je, da se bodo vetrovi okrepili in izkazalo se je, da je imel prav. Po 20 urah plovbe je prehitel Francoza Jean-Pierre Diska, ki je zajadral najhitreje. V vodilni skupini je še Armel Le Cleac'h. Na četrtem mestu, z zaostankom 14 nmi, pluje Morgan Lagraviere na jadrnici Safran. Vse štiri jadrnice so opremljene s krili (foils) in dosegajo hitrost plovbe do 23 vozle. Trenutno pihajo vetrovi v sunkih med 12 in 30 vozli, kar od skipperjev zahteva velike napore.

Ponedeljek 07 Nov 2016

Danes ob 13.02 uri  se je izpred luke Les Sables d'Olonne 29 skipperjev podalo na plovbo okoli sveta. Sami na svojih jadrnicah bodo morali prepluli preko 40.000 navtičnih milj. Cilj je prepluti v cilj v manj kot 78 dneh, kolikor je za plovbo potreboval zadnji zmagovalec Francoz Francoiz Gabart. Seveda izziv ni enostaven in bo za marsikaterega skipperja dosežek že to, da se bo uspešno vrnil v cilj.

V sončnem vremenu in rahlem severovzhodniku je jadralce pozdravila 350.000 glava množica na obalah. Na prvih miljah plovbe v Atlantski ocean jih je spremilo preko 1000 plovil vseh tipov in velikosti.

Regato je najbolje začel Vincent Riou, ki se že lahko pohvali z eno zmago na regati. S svojo jadrnico, ki je opremljena s krili, je uspel že v prvih 30 minutah nabrati nekaj prednosti pred ostalimi. Zaradi spremembe hitrosti vetra, se mu je približal Sebastien Josse in ga uspel celo prehiteti. No, ko se je veter spet nekoliko okrepil, ja Riou zopet zajadral na čelo flote. Britanec Alex Thomson je pričel nekoliko bolj umirjeno. Jadral je z nekoliko manjšimi jadri kot tekmeci, vendar izbral najkrajšo pot preko zaliva Biscay proti rtu Finisterre na severozahodnem koncu Španije. Za manjša jadra se je odloči, ker je vremenska napoved predvidevala, da bodo vetrovi kmalu narasli na hitrosti vse do 25 vozlov.

Najhitrejši jadralci bodo verjetno jadrali kot bo le možno vzhodno, ker bo tu največ vetra. Na zahodu se namreč zadržuje območje visokega pritiska s šibkejšimi vetrovi. V naslednjih dneh predvidevajo, da bo hladen zrak s severa prinesel bolj nestabilno vreme in vetrove, ki bodo pihali s hitrostjo preko 30 vozlov. Tu se bo nedvomno pokazala prednost jadrnic, ki so opremljene s krili.

Regato bomo na eNavtiki spremljali dnevno in poročali o vseh zanimivih dogodkih.

Nedelja 06 Nov 2016

V četrtek, 10.11.2016, ob 19.00 uri vas vabimo na zaključek letošnjega izbora Skipper leta 2016.

Glasovanje za letošnji naziv bo potekalo vse do četrtka do 12.00 ure. Do takrat vi odločate o tem, kdo si letos zasluži ta naziv.

Izbor Skipper leta 2016 se bo končal s svečano podelitvijo, kjer bomo predstavili vseh deset finalistov, nato pa razglasili letošnjega zmagovalca. Da boste prvi izvedelo njegovo oziroma njeno ime, vas vabimo, da se udeležitve dogodka.

Natisnite si spodnje vabilo, saj je le z njim vstop na prireditev za vas brezplačen.

Se vidimo v četrtek ob 19.00 uri.

Nedelja 06 Nov 2016

Poletje se je za letos poslovilo, zato imamo nekateri v mislih že nove plane in ideje za sezono 2017. Spodaj si preberite samo par vprašanj in kratkih odgovorov na vsa vaša vprašanja. V kolikor pa želite mnogo več - obiščite informativen spletni priročnik za izbiro ustreznega plovila: www.grandboats.si

Zakaj izbrati napihljivi čoln - gumenjaka?

Glavna prednost vsakega gumenjaka je v napihljivi plovni tubi. Najpomembnejši del vsakega napihljivega čolna je dodatna vrednost: čoln postane 2x širši, kar dodatno poveča stabilnost. Čoln ima tubuse iz več komor, kar mu omogoča izredno plovnost. Zagotavlja vam neverjetno varnost, nosilnost in kapaciteto potnikov. Glavni materiali trupa so lahki in fleksibilni. Čoln je zaradi tega lahek, prenosen in enostaven za shranjevanje ter prevažanje.

Zložljivi čoln ali gumenjak s trdim dnom (rib)?

Zložljivi čolni so glavni predstavniki napihljivih čolnov, ki izvirajo od prvih zložljivih pomožnih čolnov in vojaških gumenjakov. Seveda so moderni  zložljivi čolni konkretno izboljšani: transom za motor, trde podnice, trup v ‘V’ obliki in mnoge druge odlične karakteristike. Vse je odlično, razen enega dela – dno. Dno je mehko! V nekaterih situacijah je to lahko dobro, v nekaterih pa slabo. Mehko dno vam omogoča možnost vožnje po divji obali, brez skrbi, da bi poškodovali trup, saj je le ta mehak. Vsi zložljivi čolni so izredno primerni za nošnjo, kadar so zloženi. Odlično! Vendar… vsak zložljiv čoln sanja o tem, da bi postal gumenjak s trdim dnom: Napihljiv čoln s trdim dnom. Gumenjak RiB je kombinacija napihljivih in konvencionalnih čolnov – je nekje vmes. Gumenjak RiB je poskus kombiniranja vseh prednosti napihljivih čolnov in konvencialnih čolnov in izločitve vseh slabosti.

Kako izbrati pravo velikost čolna? Zložljivi gumenjak ali gumenjak s trdim dnom? Kakšna naj bo max moč motorja?

V kolikor še niste povsem prepričani, kateri čoln bi za vas bil najprimernejši, pa se oglasite v salonu Moto-Nautike v Miklavžu pri Mariboru, kjer vam bo prijazno in strokovno osebje z veseljem predstavilo artikle iz zaloge in pomagalo pri odločitvi. Za vse, ki se raje informirate iz naslonjača, pa prilagamo izredno preprost in informativen spletni priročnik za izbiro ustreznega plovila: www.grandboats.si.

Ne zamudite priložnosti za ugodnejši nakup in izkoristite POSEZONSKO ZNIŽANJE - 15% popust na RiB gumenjake s trdim dnom in 12% popust na zložljive gumenjake.

Četrtek 03 Nov 2016

Prvi november je bil usoden za  ribiško ladjo Bakul in dva člana posadke.

Ponoči ob 1.30 uro so z ladje poklicali na pomoč. Nasedli so na plitvini otoka Trumbuja v Medulinskem zalivu. Luška kapitanija Pula je takoj navezala stik s posadko. Kapitan A.R., hrvaški državljan, je sporočil, da je so nasedli na plitvino otoka, kjer je globina morja približno 1m. Zaradi poškodb trupa pod vodno linijo, je v ladjo začela vdirati voda, v trku pa sta dva člana posadke utrpela telesne poškodbe. Kapitan je luški kapitaniji sporočil, da je na pomoč že poklical prijatelje, ki so na kraj nesreče pripluli z gliserjem iz Premanture, ter evakuirali celotno posadko ribiške ladje. Po pristanku v Medulinu jih je pričakala prva medicinska pomoč, ki je oskrbela ponesrečenca.

Luška kapitanija je kapitanu naložila, da v čim krajšem času nasedlo ladjo s pomočjo komercialne pomoči odvleče na popravilo.

Slika je simbolična, Vir: MPPI

Sreda 02 Nov 2016

Italijanska Ladjedelnica Tecnomar (The Italian Sea Group) je predstavila novinca v svoji floti Tecnomar 55 EVO.

Ladjedelnica Tecnomar slovi po svojih ekstravagantnih plovilih. V proizvodnem programu so večje jahte, ki merijo med 20 in 50m. Tokrat so predstavili najmanjšega v seriji EVO, 55 Open in 55 HT. Model 55 Open je odprto plovilo športnega videza, elegantnih linij in izjemnih plovnih lastnosti. Model 55 HT ima za razliko le trdo streho. V dolžino meri 16,5 v širino pa 4,7m. Pod krovom je ena ali dve kabini, kopalnica, kuhinja in prostor za skladiščenje, ki pa je lahko tudi kabina za skipperja, z eno posteljo in toaletnim prostorom. Na krovu je udoben sedež za krmarja, velika sedežna garnitura ter miza. Kljub temu, da gre za sorazmerno veliko plovilo, pa le to ni namenjeno večji posadki. Namenjen je luksuznemu družinskemu križarjenju in manjši posadki, ki zna uživati na morju s stilom.

Za pogon skrbijo motorji in IPS pogoni Volvo Penta. Šibkejšo različico poganjata dva Volvo IPS 950 pogona močnejšo pa dva IPS 1200. S šibkejšo dosežemo najvišjo hitrost plovbe 35 vozlov, močnejša pa plovilo potisne vse do 40 vozlov.

Sreda 02 Nov 2016

Po štirih dneh jadranja pa se je danes na Gardskem jezeru zaključila tudi zadnja od regat letošnje serije Eurocup prehodnega mladinskega razreda 29er. V konkurenci 90 posadk iz 14 držav sta se za čim boljše uvrstitve potegovali dve slovenski posadki. Po 12 odjadranih plovih sta Rok Verderber in Klemen Semelbauer (JK Portorož) regato končala na skupnem devetem mestu, Matej Potokar in Žiga Mrak (JK Pirat Portorož, JK Jadro Koper) pa se iz Italije vračata z 59. mestom.

Z regato na Gardskem jezeru se je zaključila tudi letošnja serije regat Eurocup 2016 razreda 29 er, za katero šteje pet najboljših uvrstitev. Rok Verderber in Klemen Semelbauer sta svojo krstno sezono v razredu 29er končala na odličnem šestem mestu.

Vir: JZS; Foto: Elena Giolai / FVRIVA

Sreda 02 Nov 2016

Na Gardskem jezeru v Italiji se je včeraj z zadnjimi plovi zaključilo svetovno prvenstvo v jadranju na deski Techno 293 in Techno 293 Plus. V šestih dneh so jadralke in jadralci odjadrali po 12 plovov. Edini slovenski predstavnik Toni Vrščaj (WSC Črnomelj) je v konkurenci 40 tekmovalcev v kategoriji Techno 293 Plus prvenstvo končal na 26. mestu.

Rezultati: 

Mesto Država Ime in priimek Skupaj Neto
1 ITA Antonino Cangemi 65.0 29.0
2 NOR Jakob Ruud 80.0 48.0
3 FRA Hugo Mollard--Tanguy 96.8 55.8
4 ITA Daniele Gallo 99.0 65.0
5 MEX Mateo Salles 123.0 78.0
6 JPN Hiroaki Achiwa 117.0 79.0
7 JPN Atsushi Inaba 139.0 93.0
8 JPN Daigo Komatsu 136.0 95.0
9 GER Stephan Hecker 135.0 99.0
10 HUN Richard Geiger 154.0 105.0
11 GRE Christian Triantafyllou 162.0 113.0
12 USA Steven Cramer 177.0 114.0
13 JPN Oonishi Tsunehisa 169.0 123.0
14 NOR Marius Halvorsen 190.0 132.0
15 MEX Marcelo Emiliano Melgarejo Venegas 201.0 134.0
16 JPN Haruma Yamamoto 200.0 141.0
17 JPN Iwasaki Yuta 197.0 147.0
18 LTU Vytautas Celiesius 201.0 151.0
19 JPN Kazusa Omori 219.0 151.0
20 JPN Yuki Noro 205.0 153.0
21 NOR Fredrik L Nilsen 214.0 159.0
22 HUN Bence Santa 226.0 162.0
23 ITA Alessandro Alberti 238.0 165.0
24 POL Mikolaj Terman 270.0 188.0
25 JPN Yasuo Niihori 280.0 198.0
26 SLO Toni Vrscaj 281.0 212.0
27 JPN Kenji Sato 275.0 216.0
28 EGY Mohanad Ismail 303.0 231.0
29 JPN Taro Mimura 300.0 236.0
30 HUN Roland Szlavi 307.0 250.0
31 GER Martin Reiss 377.0 301.0
32 ESP David Sanmarino Petit 389.0 307.0
33 JPN Kazushi Ikeda 397.0 321.0
34 ESP Theo Sauer 406.0 324.0
35 ESP Javier Martin-Sierra Gallud 416.0 334.0
36 GBR Christopher Gibson 414.0 335.0
37 ITA Paolo Pontremoli 442.0 360.0
38 ITA Angelo Lilla 445.0 363.0
39 ITA Giovanni Capuano 446.0 364.0
40 AUT Fabio Stoxreiter 481.0 399.0

Sreda 02 Nov 2016

Odločitev, da še malo počakate, je bila pravilna, saj lahko sedaj izkoristite poseben sejemski popust, ki bo veljal samo še do konca tega tedna.

V času sejma so bili vsi modeli iz YAMAHINE kolekcije znižani za 10%, mi pa bomo to akcijo podaljšali do 30.10.2016.

To je pa tudi odlična priložnost za vse, ki iščete manjši izvenkrmni motor (F4, F5, F6, F8 so že akcijsko znižani) ter tudi za vse ostale, ki potrebujete večji in predvsem močnejši motor (F80, F100, F115 prav tako akcijsko znižani).

Sejemski popust lahko unovčite samo v podjetju Moto-Nautika!

Za več informacij nas lahko kontaktirate preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali pokličete na: 02 629 04 00.

Sreda 26 Okt 2016

Trimaran Pahedo 3 je v zadnjih treh mesecih postavil kar tri nove hitrostne rekorde.

Prvega sta postavila skipperja Lloyd Thornburg (ZDA) in Brian Thomson (VB) ter njuna 6 članska posadka na plovbi okrog Irske. Za plovbo dolgo 698 nmi so potrebovali 36 ur, 52 minut in 4 sekunde. Povprečna hitrost plovbe je znašala 18,93 vozla. Prejšnji rekord je zabeležila posadka Musandam Oman Sail, ki je znašal 38 ur in 37 minut. Druga dva rekorda pa je isti trimaran postavil na plovbi okrog otoka Wight. Za krmilom je bil tokrat le Anglež Brian Thomson, na krovu pa je imel še osem člansko posadko. V prvem poizkusu, ki so ga opravili 18.8.2016 so za plovbo dolgo 50 nmi potrebovali 2 uri 4 minute in 14 sekunde. Povprečna hitrost plovbe je znašala 24,15 vozla. Dober mesec dni kasneje, 27.9.2016 pa so čas še izboljšali in plovbo zaključili v 2 urah 2 minutah in 31 sekundah. Povprečna hitrost plovbe je znašala 24.49 vozla.

Sreda 26 Okt 2016