Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Ste se kdaj vprašali, kaj vse gre lahko narobe, če je plovba nespametna, neodgovorna ali prehitra. Poglejte si v videu nekaj primerov, ki se niso končali najboljše.

Ponedeljek 26 Sep 2016

Navtična milja je merska enota za merjenje dolžine, ki pa ni uradna enota mednarodnega SI merskega sistema enot. Ker ni del SI sistema se ne uporablja drugje kot le v navtiki in letalstvu.

Ena navtična milja meri 1852m. Zgodovinsko je bila določena kot 1/60 razdalje med dvema vzporednikoma ločenima z eno stopinjo. Do leta 1500 so pomorščaki za navigacijo uporabljali le oči. V 16. stoletju so izumili prve navigacijske inštrumente in vpeljali koordinatni sistem v kartografijo. Uporabljati so pričeli poldnevnike, vzporednike, zemljepisno dolžino in širino. Leta 1617 je Nizozemski znanstvenik Snell ocenil obseg zemlje na 24.630 Rimskih milj. Kmalu za tem je britanski matematik Edmund Gunter izboljšal navigacijske inštrumente predvsem novi kvadrant, s katerim so določali zemljepisno širino na morju. Predlagal je, da lahko vzporednike zemljepisne širine uporabljamo za merjenje razdalje. Predlagal je uporabo navtične milje in jo definiral kot 1/60 stopinje zemljepisne širine oziroma ene minute. Ker ima krog 360 stopinj je ena minuta enaka 1/21600 celotnega kroga. Gunter je uporabil Snellovo definicijo navtične milje kot 6080 čevljev pri 48 vzporedniku. Ker zemlja ni popolnoma okrogla, dolžina navtične milje ni konstantna. Na polih znaša 1861 metrov, na ekvatorju pa 1843. Če dolžino zmerimo pri 45 vzporedniku, znaša 6076 čevljev oziroma približno 1852m. Leta 1929 so na prvi Izredni mednarodni hidrografski konferenci dolžino mednarodne navtične milje, določili kot 1852 metrov.

Za navtično miljo se uporabljajo štiri različne oznake:

  • M  je okrajšava, ki jo uporabljata Mednarodna hidrografska organizacija in Mednarodni biro uteži in mer
  • NM je okrajšava, ki jo uporablja Mednarodna organizacija za civilno letalstvo
  • nm uporablja Ameriška oceanografska in atmosferska agencija (nm je simbol za nanometer
  • nmi uporablja mednarodni Inštitut za elektriko in elektroniko

Vozel je enota za hitrost, ki prav tako kot navtična milja ni uradna enota merskega sistema. Uporablja se v navtiki, letalstvu in tudi meteorologiji. Definiran je kot 1 navtična milja na uro ali 1852 m/h.

Ime enote »vozel« izhaja iz zgodovine. Včasih so hitrost plovbe merili z vrvjo navito na kolut, ki je imela vozle razporejene na določeni medsebojni razdalji. Ko so vrv spuščali z ladje v vodo, so šteli koliko vozlov na vrvi se je odvilo s koluta v določeni časovni enoti, ki so jo merili s peščeno uro. Zato so hitrost označili kot število vozlov.

Danes se enota uporablja za merjenje hitrosti plovil v tekočinah (ladij v vodi in letal v zraku), hitrost tekočin v katerih se gibljejo plovila, rečni tokovi in hitrost vetra. Meri se tudi hitrost plovbe glede na kopno (SOG-speed over ground v navtiki in GS-ground speed v aviaciji) in hitrost plovbe proti cilju (VMG –Velocity made good).

Konverzije med enotami:

  m/s km/h vozel
1 m/s 1 3.6 1.943844
1 km/h 0.277778 1 0.539957
1 vozel 0.514444 1.852 1

 

Sreda 21 Sep 2016

V svoji paleti nam GRAND razkriva, da je pri gumenjakih izjemno pomembna namembnost. Pri svoji odločitvi se lahko tako odločite za čoln z mehkim dnom, napihljivim dnom ali trdim (RIB). Potrebujete čoln za "mini križarjenje" med otoki, ali samo za uporabo kot "by-boat", ki vas bo popeljal od jadrnice do otočka? Spodaj vam dajemo nekaj kratkih, a izredno pomembnih namigov - kako se odločiti!

Zakaj izbrati napihljiv čoln?

Glavna prednost vsakega gumenjaka je v napihljivi plovni tubi. Najpomembnejši del vsakega napihljivega čolna je dodatna vrednost: čoln postane 2x širši, kar dodatno poveča stabilnost. Čoln ima tubuse iz več komor, kar mu omogoča izredno plovnost. Zagotavlja vam neverjetno varnost, nosilnost in kapaciteto potnikov. Glavni materiali trupa so lahki in fleksibilni. Čoln je zaradi tega lahek, prenosen in enostaven za shranjevanje ter prevažanje.

Kako izbrati pravo velikost čolna?

- Če potrebujete ByBoat za jahto ali motorno ladjo, se prepričajte, da veste natančno dimenzijo ByBoat-a, primernega za vašo jahto in zgornjo kapaciteto potnikov za vaš sistem dvigovanja čolna.
- Velikost čolna je neposredno povezana z zgornjo dovoljeno močjo motorja, zgornjo mejo potnikov in dovoljeno nosilno obremenitvijo.
- V primeru, da boste čoln uporabljali za smučanje na vodi, mora čoln biti opremljen z motorjem vsaj 25KM.
- Običajno prihaja do odstopanj med zgornjo omejitvijo kapacitete potnikov, zabeleženo v tehničnih specifikacijah, in dejanskim številom sedišč na čolnu. Najprej premislite, koliko potnikov nameravate prevažati, nato pa se prepričajte, koliko sedišč določen čoln ponuja.

ZLOŽLJIVI ČOLN ali GUMENJAK S TRDIM DNOM (RIB)?

Zložljivi čolni so glavni predstavniki napihljivih čolnov, ki izvirajo od prvih zložljivih pomožnih čolnov in vojaških gumenjakov. Seveda so moderni  zložljivi čolni konkretno izboljšani: transom za motor, trde podnice, trup v ‘V’ obliki in mnoge druge odlične karakteristike. Vse je odlično, razen enega dela – dno. Dno je mehko! V nekaterih situacijah je to lahko dobro, v nekaterih pa slabo. Mehko dno vam omogoča možnost vožnje po divji obali, brez skrbi, da bi poškodovali trup, saj je le ta mehak. Vsi zložljivi čolni so izredno primerni za nošnjo, kadar so zloženi. Odlično! Vendar… vsak zložljiv čoln sanja o tem, da bi postal gumenjak s trdim dnom.

Primerjava med zložljivim gumenjakom in RiB gumenjakom.

Ker je glavne sezone praktično že konec, so v Moto-Nautiki pričeli z posezonsko akcijo vseh gumenjakov na zalogi. V njihovem prodajno - servisnem centru boste lahko izbirali med zalogo, ki šteje več kot 50 plovil! Izkoristite 15% prihranek za nakup gumenjaka s trdim dnom, oziroma prihranite 12% na zložljive gumenjake.

Vso zalogo in še več nasvetov, kako izbrati ustrezno plovilo, lahko preverite na spletnem naslovu : www.grandboats.si.

Za več informacij oziroma informativno ponudbo, pišite preko emaila: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., ali pokličite preko telefona: 02 629 04 00 oz. 031 386 951.

Sreda 21 Sep 2016

Ameriški glasbenik Billy Joel je podaril 57 čevljev dolgo jahto Vendetta vredno dober milijon EUR.

Jahto Vendetta so leta 2005 zgradili v ladjedelnici Derecktor. Spomladi jo je dražbena hiša Northrop & Johnson ocenila na vrednost 1.195.000 USD. Billy Joel se je odločil, da bo lepotico podaril mednarodni organizaciji SeaKeepers, ki se ukvarja s promocijo raziskav oceanov, ohranjanjem naravnega okolja in izobraževanjem lastnikov plovil, kako živeti z morjem.

Predsednik uprave organizacije Michael Moore je povedal: »Zelo smo veseli geste gospoda Billy-a Joel-a, ki je pripravljen podpreti naše delo in naš namen.« Direktor organizacije Richard Snow je dodal: »Vedno bomo hvaležni za to donacijo. Zahvaljujemo se tudi posredniku za prodajo plovil, Bruce-u Leffers-u, ki je pomagal pri izvedbi donacije.«

Vendetta je verjetno najboljša jahta za dnevne izlete. Zagotavlja edinstveno kombinacijo elegance, hitrosti in udobja. Jahto je oblikoval Doug Zurn po željah in predlogih glasbenika. Osnovna oblika izhaja iz podobnih jaht, ki so plule v 20. in 30. letih 20. stoletja. Billy Joel jo je potreboval za dnevne plovbe med Gold Coast na Long Island-u do otoka Manhattan, za kar je potreboval manj časa, kot če bi se vozil z avtom ali vlakom.

Sreda 21 Sep 2016

Ste se letošnjo sezono zopet mučili s splavljenjem plovila? Ste iskali primerno mesto za spust čolna v vodo? Če uporabite malo kreativnosti, bo lahko naslednje leto lahko drugače. Nekaj predlogov je v spodnjem videu.

Ponedeljek 19 Sep 2016

Skupina 12 potapljačev se je v torek, 13.9.2016 odpravila na organiziran potop v bližino Rovinja. Odpluli so na pozicijo 9 nmi zahodno do obale, kjer je na globini 40m potopljen potniški parnik Baron Gautsch.

Celoten potop je bil izvršen po planu. Vsi potapljači so se pravočasno dvignili na površino. Nemec M.D. star 56 let je pet minut po dvigu na površino potožil, da se počuti slabo. Voditelj potopa, hrvaški državljan, ki je tudi lastnik potapljaškega kluba, je nemudoma poklical na pomoč. Na kraj potopa je priplulo plovilo Pomorske policije in potapljača nemudoma odpeljalo na obalo, kjer so ga predali ekipi prve medicinske pomoči. V Splošni bolnici Pulj, ga je čakala ekipa strokovnjakov in nemudoma pričela z oskrbo. Kljub takojšni pomoči, je potapljač v noči iz torka na sredo ob 3.00 uri izgubil bitko za življenje.

Ladja Baron Gautsch

Baron Gautsch je bil potniški parnik avstrijske korporacije Lloyd. Zgrajen je bil leta 1908 v ladjedelnici Gourlay Brothers Company Ltd. v Dundeeju v Veliki Britaniji. Dolg je bil 84,55m, širok 11,6m ter visok 7,5m; nosilnost je bila 2069 BRT in 861 NRT. Skupaj s 64 člani je lahko prepeljal 300 potnikov... več o potopljeni ladji si lahko preberete na tej povezavi: Baron Gautsch


Vir: MPPI.hr


Ponedeljek 19 Sep 2016

V soboto, 17. septembra se je v koprskem akvatoriju odvila regata Burin Yachting Cluba za Pokal Slovenije.

Na regatno polje pred Koprom se je podalo 19 posadk.

Start ob 12:00 uri v vetru 3 vozlov. Tri minute po startu je hkrati z dežjem dvignil tudi veter in narasel na 15 vozlov. Vetrovi različnih jakosti (od brezvetrja do 15 vozlov), so se skupaj z dežjem in tudi soncem menjavali skozi celotno regato in taktikom parali živce.

Absolutni zmagovalci regate in prvo mesto je pripadlo posadki na regatni jadrnici Adriatic Europa s krmarjem Dušanom Puhom. Drugo mesto je pripadlo regatni jadrnici Scorpio 44 s krmarjem Iztokom Krumpakom in tretje uvrščena jadrnica v absolutni razvrstitvi je bila regatna jadrnica Generali s krmarjem Samom Žvanom. Ne pozabimo, da je med potovalnimi jadrnicami zmaga pripadla krmarju Sašu Novakoviču za Mesto Novo mesto.

V razredu ORC je jadrnica Nika in ekipa JK Ljubljana s krmarjem Markom Topičem izkoristila veter ob koncu regate in zmagala pred jadrnico Taia2, ki jo je tudi tokrat krmaril Goran Djordjević.

Pogostitev ob suhomesnatih izdelkih kmetije Roštohar, vinih Rodica, medenega žganja Fer Medica ter sladoledi in ledeno kavo Maxim pokrovitelja Ljubljanskih Mlekarn za vse krmarje in člane njihovih posadk ter uradna podelitev pokalov in nagrad pokrovitelja Crocs je potekala v Taverni v Kopru.

Burin Yachting Club se zahvaljuje vsem jadralkam in jadralcem ter pokroviteljem, ki podpirajo dogodke povezane z jadranjem. Vse jadralke in jadralce vabimo na OPEN Impression Sailing Week regato, ki bo že deseto leto zapored potekala od 03. do 06. novembra 2016 v Biogradu a tokrat ne samo na jadrnicah Elan in za katero je nekaj prisotnih posadk na regati že napovedalo sodelovanje.

Foto: BYC Team

Ponedeljek 19 Sep 2016

Na Ptujskem jezeru je med 16. in 18. septembrom v organizaciji Brodarskega društva Ranca Ptuj potekalo odprto ekipno državno prvenstvo razreda optimist. Udeležilo se ga je 55 mladih jadralk in jadralcev, ki so pomerili v 12 ekipah iz Italije (YC Adriaco 1, YC Adriaco 2), Hrvaške (CSC – Uteko, CSC – Minions) in Slovenije (JK Pirat, JK Olimpic, JK Izola, JK Burja, JK Ljubljana 1, JK Ljubljana, JK Jadro 1, JK Jadro 2).

Vreme je bilo prva dva dni naklonjeno jadralcem in organizatorjem. Po sistemu vsak z vsakim so v dveh dneh odjadrali 132 plovov in s tem izpeljali dva »round robina«. Danes pa so jadralke in jadralci zaradi pomanjkanja vetra ostali brez nadaljevanja tekmovanja, tako da so obveljali včerajšnji rezultati. Prvo in drugo mesto sta pripadla ekipama iz Hrvaške CSC – Uteko in CSC – Minions, tretje mesto pa so osvojili jadralke in jadralci iz Jadralnega kluba Izola v sestavi, Daniel Cante, Martin Fras, Caterina Sedmak, Elisa Sedmak in Gašper Babič, ki so se zasluženo veselili tudi naslova ekipnih državnih prvakov razreda optimist. Drugo mesto so osvojili predstavniki ekipe Jadralnega kluba Jadro 1 v sestavi Luka Zabukovec, Alja Petrič, Katja Filipič in Daniel Marušič, kot tretji pa so končali jadralci JK Pirat, Gašper Strahovnik, Jakob Golubič, Dan Belinger, Celestina Sabadin in Toni Benčič.

Vir: JZS.si; Foto: Polona Marinček

Ponedeljek 19 Sep 2016

Suzuki je pred kratkim predstavil novo paleto lahkih prenosnih motorjev, moči 4,5 in 6 konjev. Novi motorji so od predhodnikov še nekoliko lažji (23,5 kg) in so tako najlažji 4-taktni motorji na trgu. Zraven teže pa ima nova serija še druge izboljšave; motorji so tišji, prvi v razredu imajo filter goriva za boljše mazanje, gravitacijski ventil za gorivo poskrbi, da v uplinjač vedno priteče gorivo, ko motor postavite pokonci in poskrbi za takojšen zagon brez črpanja goriva. Najbolj pomembna pa je gotovo informacija, da je nove motorje možno polagati na kar tri strani brez strahu, da bi iz motorja izteklo olje ali gorivo.

Več informacij na: www.as-boats.si, AS Boats d.o.o., Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, tel: +386 2 608 41 41, eMail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Nedelja 18 Sep 2016

V sredo, 14.9.2016 je iz hangarjev ladjedelnice Oceanco prišla ekskluzivna jadrnica, ki v dolžino meri 106 m.

Jadrnica Solar oziroma projekt Y712 je ena največjih jadrnic, ki so bile kdajkoli zgrajene v tej ladjedelnici. Trenutno je o njej znano še bore malo. Njen lastnik, katerega ime je skrivnost, je hotel na novi jadrnici preizkusiti številne nove ideje. Nekatere izmed njih so prvič vgrajene v katerokoli plovilo. V ladjedelnici so bili navdušeni, da je kupec jadrnice človek z vizijo in bo ladjedelništvo s svojimi idejami popeljal  v prihodnost.

Zunanjost in notranjost plovila je oblikoval oblikovalski studio Nuvolari & Lenard. Navtično arhitekturo plovila je izdelalo podjetje Dykstra Naval Architects, izdelali pa so jo v ladjedelnici Oceanco v Alblasserdamu na Nizozemskem.

 

Vir: Superyachttimes.com

Petek 16 Sep 2016