Zadnje iz eTrgovine

899.00€

Litijeve (LiFePO4) baterije so posebej primerne za uporabo na plovilih, kot servisne baterije. Imajo izjemno kapaciteto, majhno težo in izjemno dolgo življenjsko dobo, ki je tudi do desetkrat daljša od klasičnih trakcijskih, gel ali AGM akumulatorjev. Zaradi napredne tehnologije in številnih komponent, ki ščitijo baterijo pred poškodbami, je garancija, ki jo nudijo proizvajalci, bistveno daljša od klasičnih svinčenih baterij. Kvalitetnejše litijeve baterije imajo tudi do 3-letno garancijo.

Nova tehnologija prizmatičnih celic poleg izjemne gostote električne energije zagotavlja tudi izjemno življenjsko dobo. BlueCell 150 Ah baterija omogoča kar 3000 praznjenj baterije več kot 80 %, kar je kar 1000 ciklov več. Seveda omogoča tudi praznjenje do 100 % nazivne kapacitete brez bojazni, da se bo baterija zaradi tega uničila, kot bi se to zgodilo pri svinčeni bateriji. Njihova življenjska doba je več kot 10 let oziroma več kot 6000 ciklov praznjenj preko 50 %. 

Za kaj so litijeve baterije prihodnost v navtiki

Litijeve baterije prinašajo največjo prednost kot porabniške oziroma servisne baterije. Njihove največje prednosti so:

  1. dvakrat večja uporabna kapaciteta
  2. za polovico manjša teža
  3. trikrat daljša garancijska doba
  4. do desetkrat daljša življenjska doba
  5. samodejni nadzor polnjenja in praznjenja baterije
  6. zaščita pred kratkim stikom
  7. možnost priklopa solarnih celic
  8. možnost vzporedne ali zaporedne vezave več baterij (večja napetost ali kapaciteta sistema)
  9. zelo nizko praznjenje v času mirovanja
  10. stabilna napetost baterije vse do 95 % izpraznjenosti
  11. ni vzdrževanja

Tehnični podatki BlueCell 120Ah 12V:

  • Nazivna napetost: 12,8 v
  • Nazivna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna kapaciteta: 150 Ah (pri 0,2C)
  • Uporabna energija:  1920 Wh
  • Samodejno praznjenje: <3,5% mesečno
  • Življenjska doba: > 3000 pri praznjenju preko 80%
  • Življenjska doba: > 6000 pri praznjenju preko 50%
  • Tok polnjenja: 150 A
  • Tok praznjenja: 150 A
  • Tok praznjenja (do 3 s): 200 A
  • Izklop nizka napetost: 10 V
  • Temperaturno območje praznjenja: od -10°C do +75°C
  • Temperaturno območje polnjenja: od -0°C do +65°C
  • Vodoodpornost: IP55
  • Teža: 17,2 kg
  • Dimenzije (DxŠxV): 485x172x240 mm

Garancija na baterije BlueCell je 3 leta!

BlueCell 150Ah 12V - Navtična Litijeva baterija

Zadnji video

Ameriški glasbenik Billy Joel je podaril 57 čevljev dolgo jahto Vendetta vredno dober milijon EUR.

Jahto Vendetta so leta 2005 zgradili v ladjedelnici Derecktor. Spomladi jo je dražbena hiša Northrop & Johnson ocenila na vrednost 1.195.000 USD. Billy Joel se je odločil, da bo lepotico podaril mednarodni organizaciji SeaKeepers, ki se ukvarja s promocijo raziskav oceanov, ohranjanjem naravnega okolja in izobraževanjem lastnikov plovil, kako živeti z morjem.

Predsednik uprave organizacije Michael Moore je povedal: »Zelo smo veseli geste gospoda Billy-a Joel-a, ki je pripravljen podpreti naše delo in naš namen.« Direktor organizacije Richard Snow je dodal: »Vedno bomo hvaležni za to donacijo. Zahvaljujemo se tudi posredniku za prodajo plovil, Bruce-u Leffers-u, ki je pomagal pri izvedbi donacije.«

Vendetta je verjetno najboljša jahta za dnevne izlete. Zagotavlja edinstveno kombinacijo elegance, hitrosti in udobja. Jahto je oblikoval Doug Zurn po željah in predlogih glasbenika. Osnovna oblika izhaja iz podobnih jaht, ki so plule v 20. in 30. letih 20. stoletja. Billy Joel jo je potreboval za dnevne plovbe med Gold Coast na Long Island-u do otoka Manhattan, za kar je potreboval manj časa, kot če bi se vozil z avtom ali vlakom.

Sreda 21 Sep 2016

Ste se letošnjo sezono zopet mučili s splavljenjem plovila? Ste iskali primerno mesto za spust čolna v vodo? Če uporabite malo kreativnosti, bo lahko naslednje leto lahko drugače. Nekaj predlogov je v spodnjem videu.

Ponedeljek 19 Sep 2016

Skupina 12 potapljačev se je v torek, 13.9.2016 odpravila na organiziran potop v bližino Rovinja. Odpluli so na pozicijo 9 nmi zahodno do obale, kjer je na globini 40m potopljen potniški parnik Baron Gautsch.

Celoten potop je bil izvršen po planu. Vsi potapljači so se pravočasno dvignili na površino. Nemec M.D. star 56 let je pet minut po dvigu na površino potožil, da se počuti slabo. Voditelj potopa, hrvaški državljan, ki je tudi lastnik potapljaškega kluba, je nemudoma poklical na pomoč. Na kraj potopa je priplulo plovilo Pomorske policije in potapljača nemudoma odpeljalo na obalo, kjer so ga predali ekipi prve medicinske pomoči. V Splošni bolnici Pulj, ga je čakala ekipa strokovnjakov in nemudoma pričela z oskrbo. Kljub takojšni pomoči, je potapljač v noči iz torka na sredo ob 3.00 uri izgubil bitko za življenje.

Ladja Baron Gautsch

Baron Gautsch je bil potniški parnik avstrijske korporacije Lloyd. Zgrajen je bil leta 1908 v ladjedelnici Gourlay Brothers Company Ltd. v Dundeeju v Veliki Britaniji. Dolg je bil 84,55m, širok 11,6m ter visok 7,5m; nosilnost je bila 2069 BRT in 861 NRT. Skupaj s 64 člani je lahko prepeljal 300 potnikov... več o potopljeni ladji si lahko preberete na tej povezavi: Baron Gautsch


Vir: MPPI.hr


Ponedeljek 19 Sep 2016

V soboto, 17. septembra se je v koprskem akvatoriju odvila regata Burin Yachting Cluba za Pokal Slovenije.

Na regatno polje pred Koprom se je podalo 19 posadk.

Start ob 12:00 uri v vetru 3 vozlov. Tri minute po startu je hkrati z dežjem dvignil tudi veter in narasel na 15 vozlov. Vetrovi različnih jakosti (od brezvetrja do 15 vozlov), so se skupaj z dežjem in tudi soncem menjavali skozi celotno regato in taktikom parali živce.

Absolutni zmagovalci regate in prvo mesto je pripadlo posadki na regatni jadrnici Adriatic Europa s krmarjem Dušanom Puhom. Drugo mesto je pripadlo regatni jadrnici Scorpio 44 s krmarjem Iztokom Krumpakom in tretje uvrščena jadrnica v absolutni razvrstitvi je bila regatna jadrnica Generali s krmarjem Samom Žvanom. Ne pozabimo, da je med potovalnimi jadrnicami zmaga pripadla krmarju Sašu Novakoviču za Mesto Novo mesto.

V razredu ORC je jadrnica Nika in ekipa JK Ljubljana s krmarjem Markom Topičem izkoristila veter ob koncu regate in zmagala pred jadrnico Taia2, ki jo je tudi tokrat krmaril Goran Djordjević.

Pogostitev ob suhomesnatih izdelkih kmetije Roštohar, vinih Rodica, medenega žganja Fer Medica ter sladoledi in ledeno kavo Maxim pokrovitelja Ljubljanskih Mlekarn za vse krmarje in člane njihovih posadk ter uradna podelitev pokalov in nagrad pokrovitelja Crocs je potekala v Taverni v Kopru.

Burin Yachting Club se zahvaljuje vsem jadralkam in jadralcem ter pokroviteljem, ki podpirajo dogodke povezane z jadranjem. Vse jadralke in jadralce vabimo na OPEN Impression Sailing Week regato, ki bo že deseto leto zapored potekala od 03. do 06. novembra 2016 v Biogradu a tokrat ne samo na jadrnicah Elan in za katero je nekaj prisotnih posadk na regati že napovedalo sodelovanje.

Foto: BYC Team

Ponedeljek 19 Sep 2016

Na Ptujskem jezeru je med 16. in 18. septembrom v organizaciji Brodarskega društva Ranca Ptuj potekalo odprto ekipno državno prvenstvo razreda optimist. Udeležilo se ga je 55 mladih jadralk in jadralcev, ki so pomerili v 12 ekipah iz Italije (YC Adriaco 1, YC Adriaco 2), Hrvaške (CSC – Uteko, CSC – Minions) in Slovenije (JK Pirat, JK Olimpic, JK Izola, JK Burja, JK Ljubljana 1, JK Ljubljana, JK Jadro 1, JK Jadro 2).

Vreme je bilo prva dva dni naklonjeno jadralcem in organizatorjem. Po sistemu vsak z vsakim so v dveh dneh odjadrali 132 plovov in s tem izpeljali dva »round robina«. Danes pa so jadralke in jadralci zaradi pomanjkanja vetra ostali brez nadaljevanja tekmovanja, tako da so obveljali včerajšnji rezultati. Prvo in drugo mesto sta pripadla ekipama iz Hrvaške CSC – Uteko in CSC – Minions, tretje mesto pa so osvojili jadralke in jadralci iz Jadralnega kluba Izola v sestavi, Daniel Cante, Martin Fras, Caterina Sedmak, Elisa Sedmak in Gašper Babič, ki so se zasluženo veselili tudi naslova ekipnih državnih prvakov razreda optimist. Drugo mesto so osvojili predstavniki ekipe Jadralnega kluba Jadro 1 v sestavi Luka Zabukovec, Alja Petrič, Katja Filipič in Daniel Marušič, kot tretji pa so končali jadralci JK Pirat, Gašper Strahovnik, Jakob Golubič, Dan Belinger, Celestina Sabadin in Toni Benčič.

Vir: JZS.si; Foto: Polona Marinček

Ponedeljek 19 Sep 2016

Suzuki je pred kratkim predstavil novo paleto lahkih prenosnih motorjev, moči 4,5 in 6 konjev. Novi motorji so od predhodnikov še nekoliko lažji (23,5 kg) in so tako najlažji 4-taktni motorji na trgu. Zraven teže pa ima nova serija še druge izboljšave; motorji so tišji, prvi v razredu imajo filter goriva za boljše mazanje, gravitacijski ventil za gorivo poskrbi, da v uplinjač vedno priteče gorivo, ko motor postavite pokonci in poskrbi za takojšen zagon brez črpanja goriva. Najbolj pomembna pa je gotovo informacija, da je nove motorje možno polagati na kar tri strani brez strahu, da bi iz motorja izteklo olje ali gorivo.

Več informacij na: www.as-boats.si, AS Boats d.o.o., Turnerjeva ulica 2, 2313 Fram, tel: +386 2 608 41 41, eMail: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Nedelja 18 Sep 2016

V sredo, 14.9.2016 je iz hangarjev ladjedelnice Oceanco prišla ekskluzivna jadrnica, ki v dolžino meri 106 m.

Jadrnica Solar oziroma projekt Y712 je ena največjih jadrnic, ki so bile kdajkoli zgrajene v tej ladjedelnici. Trenutno je o njej znano še bore malo. Njen lastnik, katerega ime je skrivnost, je hotel na novi jadrnici preizkusiti številne nove ideje. Nekatere izmed njih so prvič vgrajene v katerokoli plovilo. V ladjedelnici so bili navdušeni, da je kupec jadrnice človek z vizijo in bo ladjedelništvo s svojimi idejami popeljal  v prihodnost.

Zunanjost in notranjost plovila je oblikoval oblikovalski studio Nuvolari & Lenard. Navtično arhitekturo plovila je izdelalo podjetje Dykstra Naval Architects, izdelali pa so jo v ladjedelnici Oceanco v Alblasserdamu na Nizozemskem.

 

Vir: Superyachttimes.com

Petek 16 Sep 2016

V Nemčiji se je zgodila tragična pomorska nesreča v kateri sta življenje izgubila dva častnika križarke Viking Freya.

Križarka Viking Freya je plula po kanalu reke Donave v bližini kraja Erlangen v Nemčiji. Ob 1.30 uri zjutraj so zapluli pod most. Križarka ima na zgornjem krovu premičen komandni most, ki se spusti v trup ladje, ko ladja pluje pod nizkimi mostovi. V nedeljo ponoči očitno sistem ni deloval pravilno ali pa sta ga častnika na krovu pozabila spustiti. Ladja je trčila ob most, ki je komandni most dobesedno zmečkal. Oba častnika sta v nesreči izgubila življenje. Med 181 potniki in 47 ostalimi člani posadke v nesreči nihče ni bil poškodovan.

Videoposnetek spuščanja komandnega mostu:

Vir: Reuters; foto: Michaela Rehle

Petek 16 Sep 2016

Knjiga "Šepet vetra in valov" je potopisni dnevnik štiri mesece trajajoče plovbe avtorja od Poreča do Las Palmassa. Celotna plovba je znašala 3114 nmi odkaterih jih je avtor sam preplul 2501. 

Tekst je lahko berljiv in vsebina je drugačna od drugih potopisov, da je razumljiva še največjemu laiku. Opisuje, kako živeti na jadrnici, torej na plovilu, kakršnega ima večina jadralcev, kako odpluti brez posebnih priprav, kako se izogniti dragim marinam, kje in kako sidrati, kako preživeti z minimalno porabo denarja, pojasnjuje, za kaj se porabi največ denarja, predvsem pa prikaže, kaj početi, ko si sam na plovilu.

Obiskal je in se ustavljal v Hrvaški, Italiji, na Siciliji, dveh Eolskih otokih, Sardiniji, Magdalenskih otokih, Korziki, na otokih Menorca, Malorca, Ibiza, Formentera, na celinski Španiji s Costo del Sol in Costo Blanco, obiskal državico Gibraltar ter Kanarske otoke Graciosa, Lanzerot, Fuerteventura in Gran Canaria.

Plul pa je po Jadranskem, Jonskem, Tirenskem, Ligurijskem, Sardinskem in Mediteranskem morju ter Atlantskem oceanu.

O knjigi: 

Naslov:  ŠEPET VETRA IN VALOV (potopisni dnevnik neke plovbe), izdana leta 2016
Izdelava: knjiga ima trde platnice, je šivana, tiskana na 115 gr papirju, ima 304 barvne strani.
Oprema:  knjiga vsebuje preko 280 avtorskih fotografij, ki so opremljene s tekstom.

Avtor se predstavi:

Sem Jasmin Čauševič, rojen 1961 leta v Slovenj Gradcu. Živim v Velenju, kjer sem se šolal, kasneje poročil in sem oče čudovitemu sinu, ki pa žal nima toliko posluha za jadranje.

Kot vsi navtični zanesenjaki sem pričel že leta 1986 pluti z gumijastim čolnom in Tomosovim motorjem. Leta 2006 pa sem se tako navdušil nad navtiko, da sem začel pluti na hitrih bivalnih gliserjih, predvsem sem se navdušil nad cenovno ugodnimi motornimi plovili znamke Bavaria. Kot vsakemu navtiku je s časom vsako plovilo meter prekratko, zato sanjamo o dodatnem metru in ostalih privilegijih, ki ga ponuja večje plovilo.  Leta  2010  sem  se  na  podlagi  trenutnih  finančnih  razmer in recesijskega stanja v podjetništvu preusmeril na jadranje.

Jadrnica in jadranje sta me posrkala na morje in od takrat naprej bi tudi zame veljal citat pokojnega Jožeta Horvata, ki pravi nekako tako: »Morje je med vsemi opojnostmi najbolj opojno!« Postal sem odvisen od morja, vetra, jader in skoraj 11 metrov dolge jadrnice. Zame jadranje pomeni svobodo, neodvisnost in nov kvaliteten način življenja. Plovila sem spremljal tudi po raznih navtičnih sejmih cele Evrope, svoje vtise in novosti s teh sejmov pa sem opisal kot zunanji sodelavec revije Navtika plus. Pisal sem članke in reportaže prav v tej reviji, kakor tudi po raznih spletnih straneh, forumih in drugih časopisih.

Knjiga Šepet vetra in valov je moja prva knjiga, a upam, da ne zadnja. S knjigo sem želel svet jadranja in pustolovščin na preprost način približati vsakemu ljubitelju morja. V naših glavah prevladuje miselnost, da je za takšno plutje in življenje treba imeti posebno jadrnico, da je to cenovno neugodno, da so za takšno plutje potrebne dolge priprave itd. S to knjigo so vsi miti o tem razbiti! Knjiga je napisana v preprostem jeziku, je lahko berljiva in bralca odnese na pot z mano. 

Naroči knjigo:  Jasmin Čauševič: Šepet vetra in valov

Cena knjige je 24,90 EUR. Stroški pošiljanja znašajo 4,00 EUR.

 

Nekaj referenc:

Knjigo sem pričel brati za pokušino, do konca pa jo preberem v miru v pravem ambientu na barki. Odlično. Upam, da te morje popelje okoli sveta, da bomo deležni tako podrobnega opisa tudi ostalih krajev na poti.

LP NT

PS: Na polici bom prišparal prostor še za štiri tvoje knjige (najmanj).

 - 

Od kar imam tvojo knjigo, me sploh ni več na forumu. Prvih 100 strani sem že obdelal. In kot vsaka dobra kriminalka, se tudi tvoj potopis stopnjuje. Super tudi, da si vključil ogromno fotk. Že tekst me odnese nekam tja v modrino, potem pa še pogled na fotke in ..... Super in vse pohvale za podvig in knjigo.

Priporočam v branje vsakemu morjeplovcu, neizkušenemu in izkušenemu.

p.s. Kritiziral ne bom, ker tudi ni kaj in ker spoštujem to kar si naredil, zaplul svojim sanjam naproti in vse skupaj lepo zapisal.

Imam pa željo za drugo knjigo, več gole kože, pa ne tvoje.

Mare

 - 

Knjigo sem prebral na 3/4. Berem počasi ker vsak stavek preberem in vsak podatek pogledam na netu. Pogledam vse lokacije na Googl Earth in vsak tvoj premik. To vzame veliko časa. Knjiga je zelo berljiva in zanimiva. Toliko.

Lp Zoran

 - 

Pozdravljen Jasmin.

Čez vikend sem prebral tvojo knjigo in jo dobesedno požrl. Ker sem te spremljal na Morjeplovcu sem že po tvojih zgodbah in  tvojih reportažah s sejmov in drugih zapiskih vedel da znaš pisati. Tukaj ti beseda še lepše in bolje teče. Knjiga te vsrka in tudi klic žene na kosilo me ni odlepil od nje. Čudovita knjiga in če dovoliš bi napisal o tej knjigi svoje mnenje na Morjeplovca. Dober si da si se sam upal jadrati.  Imam nekaj vprašanj okoli jadranja in me zanima če bi te lahko poklical. Imam tvojo staro telefonsko ki ne obstaja več.

Hvala, Marjan

Naroči knjigo:  Jasmin Čauševič: Šepet vetra in valov

Petek 16 Sep 2016

V Weifangu na Kitajskem je med 9. in 15. septembrom potekalo svetovno prvenstvo v kajtanju v razredu formula kite. Ob današnjem zaključku prvenstva se veselimo še enega uspeha slovenskega jadranja, saj je mladi Koprčan Toni Vodišek z današnjimi regatami za medalje prvenstvo zaključil z naslovom svetovnega prvaka v kategoriji do 18 let, ter z osmim mestom v absolutni razvrstitvi in četrtim mestom v kategoriji do 21 let. Toni Vodišek je tako naslovu evropskega prvaka do 18 let, ki ga je maja letos osvojil v italijanskem Cagliariju, dodal še laskavi naslov svetovnega prvaka do 18 let. V članski konkurenci se je naslova svetovnega prvaka veselil Francoz, ki tekmuje pod indonezijsko zastavo, Maxime Nocher, drugo mesto je osvojil Britanec Oliver Bridge, tretje mesto pa je osvojil Francoz Axel Matella.

Petek 16 Sep 2016