Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Portorož, 10.4.2014 – Čez  dober teden, med 18. in 20. aprilom 2014, bo Jadralni klub Pirat iz Portoroža gostil že 22. Velikonočno regato za razred optimist. Gre za najpomembnejšo regato za optimiste v tem delu Evrope ter za najštevilčnejšo regato v Sloveniji, na kateri ponovno pričakujejo preko 400 udeležencev iz Slovenije in tujine, s tem pa bo živahnejši tudi turistični utrip Portoroža.

V 22-ih letih se je portoroška Velikonočna regata uveljavila kot najpomembnejša regata za razred optimist v tem delu Evrope in kot ena od treh najpomembnejših v Evropi, že vrsto let pa slovi tudi kot najštevilčnejša jadralna regata v Sloveniji. Vsako leto se je udeleži veliko število mladih tekmovalcev v starosti od 7 do 15 let, letos jih ponovno pričakujejo okrog 400, prišli pa bodo iz 12 do 14 držav. Največ jih prihaja iz Nemčije in Avstrije, saj za ti dve državi Velikonočna regata predstavlja tudi izbirno regato za izbor reprezentance. Jadralci prihajajo tudi iz sosednjih Italije, Hrvaške, Madžarske, Slovaške, Češke, Turčije ter drugih držav. Ker šteje tudi kot izbirna regata za slovensko reprezentanco, je dogajanje na morju vedno napeto in zanimivo.

Jadralni klub Pirat bo mladim jadralcem za popestritev regatnega dne po vrnitvi na obalo pripravil spremljajoče dejavnosti – zabavo z risanjem in nagradami za najlepše risbe ter nagradno žrebanje zanimivih in predvsem uporabnih nagrad. Letos je glavna nagrada jadrnica optimist, poleg te pa na mlade jadralce čaka še cela vrsta drugih dragocenih nagrad, od jader, jamborov, različne jadralske opreme in podobnega.

Teden pred dogodkom jadralci že prihajajo v klub, saj so v večini evropskih držav v tem času velikonočne počitnice. V teh dneh trenirajo in se privajajo na razmere v Piranskem zalivu.

V celotno organizacijo regate, katere priprava se začne že nekaj mesecev prej, je vključenih okrog 50 prizadevnih članov JK Pirat. V treh dneh regate poskrbijo za nemoten potek dogajanja v zadovoljstvo jadralcev in njihovih staršev, trenerjev ter ostalih spremljevalcev.

Velikonočna regata pa ni le pomemben športni dogodek, temveč v prazničnih velikonočnih dneh predstavlja tudi prijetno turistično popestritev dogajanja v Portorožu, turističnim delavcem, ki 400 mladim, njihovim staršem in trenerjem nudijo namestitev in gostinske usluge, pa tudi lep začetek nove sezone.

»Lepo vabljeni, da prihodnji konec tedna preživite z nami,« prijazno vabijo predsednik JK Pirat Peter Polič in njegova ekipa.

Četrtek 10 Apr 2014

Pretekli vikend je v organizaciji Just Perfect Yacht Charter, Burina in Elan Yachtinga potekala že druga tradicionalna otvoritev jadralne sezone.

Del flote 22 jadrnic je odprlo sezono jadranja v marini Sukošan, del pa v marini Biograd n/m. V dopoldanskih urah jih je južni veter z močjo 10 – 15 vozlov ponesel preko Zadarskega kanala. Na severu otoka Sestrunj so spremenile kurz plovbe proti zahodu in med otoki Molat,  Tun Veli in Tun Mali zajadrali proti Velemu Ratu na severni strani Dugega otoka. Večina jadrnic je v marino priplula v zgodnjih popoldanskih urah. Tako je bilo dovolj časa za ogled kraja Veli rat in znane plaže Sakarun. Večina tistih, ki so razvpito plažo obiskali, je bila nedvomno razočaranih nad pogledom nanjo v izven sezonskem času. Jugo je na obalo prinesel ogromne količine morske trave in smeti. Pogled nanjo se je močno razlikoval od tistih fotografij, ki jih vidimo v prospektih, ki oglašujejo severni del Dugega otoka. Že v popoldanskih urah pa se je tudi v baru v Velem Ratu začela zabava z DJ, ki je trajala vse do zgodnjih jutranjih ur.

Zjutraj je bil organiziran ogled svetilnika na Velem Ratu. Ta impozanten 40 metrov visok svetilnik (B Bl (2) 20 s 41 m 22M), je bil zgrajen leta 1849. Prijazen svetilničar Zvone je pričakal obiskovalce s kavo in domačo travarico. Vsi so se lahko povzpeli na sam vrh svetilnika in uživali v izjemnih razgledih. Kljub oblačnemu vremenu in jugu, ki je ojačal na približno 20 vozlov, je bilo moč videti otoke Molat in Ist na severu, Sestrunj in Zverinac na vzhodu, v daljavi pa tudi Škardo in Premudo.

Ob 12.00 uri je flota odplula proti Silbi. Močan jugo v krmo je omogočal plovbo s hitrostmi vse do 10 vozlov. Večina flote je razdaljo dolgo 17 nmi preplula v dveh urah in se varno privezala v luki Mul na otoku Silba. Popoldne je bilo dovolj časa za podroben ogled otoka, ki je še sameval pred poletno sezono. V večernih urah se je odvijalo tekmovanje Barka išče šefa, kjer so posadke tekmovale v pripravi hrane. Zmagovalca je čakala bogata nagrada.

V večernih urah se je zabava nadaljevala v baru. Najbolj vztrajni so tam pričakali sončni vzhod. V soboto se je ob 12.30 uri med otokoma Silba in Olib pričela regata. Šibak severozahodni veter je omogočal plovbo s hitrostmi do 5 vozlov. Cilj regate je bil v 10 nmi oddaljenem prehodu med otokoma Molat in Tovarnjak, v neposredni bližini zaliva Jazi na jugovzhodni strani otoka Molat. Po dobrih dveh urah regatiranja, je flota nadaljevala plovbo v Preko na otoku Ugljanu. V večernih urah je sledila večerja in podelitev nagrad, zabava pa se je nadaljevala pozno v noč. Zadnji dan, v nedeljo, so se jadrnice vrnile v marine in otvoritev jadralne sezone 2014 se je zaključila. Se vidimo prihodnje leto na S.O.S. 2015.

Fotogalerija: SOS 2014

Sreda 09 Apr 2014

Nautic club Rogla je z razširjeno tekmovalno ekipo izvedel svoj tretji Seminar »Biti brži III« – trening taktike in regatnega jadranja v postavljenem regatnem polju pod vodstvom priznanega hrvaškega strokovnjaka z mednarodnimi tekmovalnimi izkušnjami Stipeta Vitaljića.

Navtični strokovnjak iz Splita je pisec strokovne literature s področja jadranja. Je vodja Sailing point Hrvaška, večkratni udeleženec znanih svetovnih regat: World Match Race tour, več svetovnih in evropskih prvenstev v različnih razredih. Ima bogate izkušnje pri sestavljanju in treniranju posadk. Sodeloval je pri formiranju in vodenju znanih slovenskih in hrvaških jadralskih posadk: Maxi Jena Team, CRO Sail team RC-44, ACI Match race team, na zadnje s taktikom Tomislavom Bašičem skupaj člana ruske ekipe RC44 Sailing team Nika, lastnika Vladimirja Prosikhina.

Seminarja se je udeležilo 10 članov tekmovalne ekipe Nautic club Rogla, ki so svoje znanje skupaj z dvema gostoma v ekipi pilili na najmanjših barkah slovenskega proizvajalca Elan Marine E210. Seminar je potekal v akvatoriju marine Punat na Krku, ki je nudila idealne pogoje za izvedbo zastavljenih ciljev seminarja. Vsi člani formiranih posadk s po 4 člani so se lahko preizkusili na vseh ključnih položajih na barki v tekmovalnem jadranju.

Posadke so tekmovale med sabo v pripravi in izvedbi taktike regatnega tekmovalnega jadranja na vnaprej določenem tekmovalnem polju med bojami. Jadralno polje je bilo primerno kratko z namenom, da posadke naredijo čim več štartov, ki so eden od ključnih trenutkov tekmovalnega poteka regate, z vidika rezultatske uspešnosti, dodatno pa predstavljajo tudi večje varnostno tveganje za poškodbe plovil in posadk. Po praktičnem delu na morju so posadke svoje delo na vodi z vodjo seminarja predebatirale takoj po zaključku vsakega plova v regatnem polju, dodatno pa še na skupinskem popoldanskem posvetu s predavateljem.

Tekmovalna ekipa Nautic club Rogla bo na novo pridobljena znanja koristila kot ekipa ali kot posamezniki, krmarji posadk klubske regate ob koncu meseca maja 2014. Dodatno bodo udeleženci svoje znanje nadgrajevali na regatah, ki se jih bodo kot ekipa udeležila v spomladanskem, jesenskem in zimskem delu leta 2014 (Zlarinska regata krstaša 2014, Konjičanka 2014, NCR Mini 12 Rogla 2014, NCR Mini 12 Bohinj 2014, Attemsova regata 2014 in Elan Impression sailing week 2014, Šibenska regata in regate prijateljskega navtičnega kluba iz Biograda na moru).

Sreda 09 Apr 2014

Jugo je eden izmed pogostejših vetrov, ki pihajo na Jadranu. Čeprav se imenuje jugo pa v resnici ne piha z juga temveč je njegova smer iz katere piha med vzhod-jugovzhodom in jug-jugovzhodom. Dosega viharne in pa tudi orkanske hitrosti. Jugo običajno povezujemo z oblačnim vremenom in z dežjem, lahko pa piha tudi, ko je nebo vedro. 

Jugo je topel gradientni veter. Najpogosteje se pojavlja v hladnih mesecih leta v novembru in decembru ter februarju in aprili. Vzrok za to je lega polarne fronte, ki se v obdobju, ko je na severni polobli zima, pomakne južneje. Običajno piha pred prihodom fronte in doseže največjo hitrost, ko fronta doseže Alpe.

Ciklonalni in anticiklonalni jugo

Ločimo dva tipa juga, ki se ločita po nastanku in vremenskim značilnostim. Jugo, ki piha v suhem in vedrem vremenu in se imenuje suhi jugo, beli jugo, vedri jugo ali palac, je anticiklonalni jugo. Običajno piha dlje kot ciklonalni. Ob anticiklonelnem jugu je vreme vedro do zmerno oblačno in običajno ne prinese padavin. V kolikor povzroči padavine so te manj intenzivne.

Ciklonalni jugo imenujemo temni jugo in je topel in vlažen veter. Običajno piha iz smeri ESE do SSE in dosega viharne občasno tudi orkanske hitrosti 50 vozlov in več (8-10 Bf). Običajno piha s hitrostmi med 4 in 5 Bf. Nebo je prekrito z gostimi in nizkimi oblaki, ki prinašajo dež.

Poleti jugo običajno ne piha dolgo. Največ nekje do 3 dni. Pozimi so obdobja juga daljša in piha vse do 10 dni. Bolj redka pa so obdobja, ko piha tudi tri tedne skupaj. Padavine so bolj intenzivne ob zmernem jugu kakor ob močnejšem viharnem ali orkanskem.

Jugo kljub svoji moči in trajanju ni tako nevaren veter kot burja. Valovi, ki jih povzroča so sicer visoki, vendar so tudi dolgi. Manj nevaren je tudi zato, ker ne piha v sunkih in omogoča pravočasno vplutje v varno luko. 

Hitrosti in valovi

Največje hitrosti dosega na odprtem morju, v področju med otoki in celino pa so hitrosti manjše. Otoki služijo kot naravna pregrada. V kanalih, ki potekajo v smeri jugovzhod-severozahod se lahko jugo zaradi konfiguracije terena pospeši. Na odpetem morju lahko hitrosti dosežejo in presežejo 50 vozlov. Povzroča visoke in dolge valove, ki lahko v višino merijo tudi do 11 m. Valovi so dolgi in niso tako nevarni kot valovi burje. Ob močnem jugu je opazno tudi močno plimovanje, ker veter nariva morsko gmoto proti severu. Plimovanje opazimo na področju Tržaškega zaliva in v zalivih kot je Puntarska draga na otoku Krk, ki je odprta proti jugu. Jugo dosega največje hitrosti na srednjem Jadranu, medtem ko so v južnem in severnem manjše.

Predznaki juga:

Pred nastankom temnega juga na nebu nastajajo oblaki imenovani cirusi, ki se pomikajo proti zahodu ali severozahodu. So v obliki vodoravnih prog in jih je lahko prepoznati. Za njimi se pričnejo pojavljati oblaki juga, ki prihajajo iz smeri juga ali jugozahoda. V primeru približevanja juga, pada zračni tlak. Večji kot je padec tlaka, hitrejši bo prehod juga.

  • brezvetrje, poleti izostanek maestrala
  • pojav mrtvih valov iz jugovzhodne smeri
  • horizont postaja meglen
  • temperatura in vlaga zraka rasteta, medtem ko zračni tlak pada
  • pojavi se močan morski tok iz jugovzhodne smeri, čeprav še ni vetra, ki piha iz te smeri
  • pojavi se dvig morske gladine (plima)
Sreda 09 Apr 2014

Flota Clipper Race bo kmalu ugledala most Golden Gate v san Franciscu. To je cilj 10 etape regate, ki se je pričela v kitajskem Qingdau.

Plovba preko Pacifika, ki je največje vodno področje na svetu, bo za najhitrejše trajala 25 dni. Posadke bodo zelo vesele, da bodo po tako dolgem času preživetem na morju, končno stopile na suho. Cilj regate je most Golden Gate. Od tam pa do jahtnega kluba South Beach, bodo jadrnice potrebovale še približno 90 minut plovbe. Vse od mosta do jahtnega kluba bo prihajajoče jadralce pričakala številna publika navtičnih navdušencev.

Predvideni prihodi posadk po lokalnem času (San Francisco)

Henri Lloyd -  10. april zgodaj dopoldne

GREAT Britain – 10. april zgodaj dopoldne

Invest Africa – 10. april zgodaj dopoldne

Qingdao – 10. april dopoldne

One DLL – 10. april dopoldne

Old Pulteney – 11. april dopoldne

Switzerland – trenutno v  Stealth Mode

Derry~Londonderry~Doire – 11. april popoldne

Team Garmin - 12. april zgodaj dopoldne

Mission Performance - 12. april popoldne

Jamaica Get All Right - 13. april popoldne

PSP Logistics - 13. april popoldne

Sreda 09 Apr 2014

Nacionalni center za usklajevanje iskanja in reševanja na morju (MRCC Reka) je včeraj ob 20.00 prejela nujen klic iz Pazinskega centra, da se je v neposredni bližini luke Črvar Porat ena oseba poškodovala, ena pa izgubila življenje.

Plovili luške izpostave in Pomorske policije Poreč sta se nemudoma odpravile na mesto nesreče v neposredni bližini plaže Porto Bussola. Napihljiv gumenjak dolžine 2 m se je prevrnil in obe osebi, ki sta bili v njem sta padli v vodo. Slučajni mimoidoči, ki je opazil nesrečo je iz vode potegnil 21 letnega M.G., ki so ga takoj prevzeli reševalci nujne medicinske pomoči. S hitrim ukrepanjem mu je rešil življenje. Žal pa je bilo prepozno za 31 letnega S.T. Ko so do njega prišli reševalci se je že utopil in kljub takojšnji medicinski pomoči, ga niso uspeli več oživiti. Po takojšnji preiskavi so ugotovili, da sta bila oba hrvaška državljana pod vplivom alkohola. Kaj točno je povzročilo nesrečo bodo ugotovili v nadaljnji raziskavi.

Vir: MMPI

Torek 08 Apr 2014

Pred leti so bili prepričani, da je morski pes vrste goblin že izumrl. V zadnjem desetletju pa so jih zopet opazili in uspeli celo posneti nekaj video posnetkov. V tem videu je potapljaču uspelo posneti manjšega morskega psa vrste goblin, ki je s svojo neverjetno oblikovano čeljustjo hotel ugrizniti potapljača v roko.

Morski pes goblin  (Mitsukurina owstoni) je zelo redka vrsta morskega psa, ki prebiva v globinah morij. Pogosto ga imenujejo živi fosil, saj je edini še živeči predstavnik družine Mitsukurina, ki naj bi bila stara preko 125 milijonov let. Ta morski pes izgleda drugače od vseh ostalih. Ima posebno teleskopsko čeljust, ki jo sproži proti plenu. Čeljust je polna majhnih ostrih zob podobnih šivanki. Odrasli primerki zrastejo do dolžine 3 – 4 m in običajno živijo na globinah 100 m. Odrasle primerke so opazili že tudi globlje.  Ker so zelo redki, tudi znanstveniki ne vedo veliko o njih.

Posnetek je nastal v Tokijskem zalivu na Japonskem.

Torek 08 Apr 2014

Z delavnico "Vreme na morju" se nadaljuje uspešna serija delavnic "Varno med valovi", na kateri bo svoje izkušnje z vami delil tudi Jure Jerman, profesionalni meteorolog in jadralec. Število mest je omejeno, zato pohitite in si takoj kupite svojo vstopnico in rezervirajte mesto na predavanju.

Jure Jerman je eden izmed meteorologov, ki nam iz ARSO vsak dan zagotovijo vremensko napoved. Je tudi jadralec in vremenski taktik, zato ima veliko znanja in izkušenj prav s področja vremena na morju. Kot jadralec se je udeležil dveh svetovnih in štirih evropskih prvenstev, v zadnjem obdobju pa kot vremenski taktik svetuje jadralnim ekipam na regatah svetovnega formata: Volvo Ocean Race, Middle Sea Race, Fastnet, Mini Transat ...

Vsebina predavanja "Vreme na morju"

Značilnosti vremena na Jadranu (Jure Jerman in Mitja Zupančič):
- pregled vremenskih pojavov na Jadranu
- upoštevanje vremena pri načrtovanju plovbe

Spremljanje vremenske napovedi in opazovanje vremena (Jure Jerman):
- interpretiranje vremenske napovedi (v besedi in sliki, Aladin)
- opazovanje vremenskih pojavov (oblaki, termični vetrovi, vlažnost ...)

Ukrepanje ob spremembi vremena na morju (Aleš Kobav in Tomaž Gregorič):
- plovba v primeru poslabšanja vremena
- plovba ob zmanjšani vidljivosti
- slabo vremen na sidrišču

Diskusija s predavatelji

Komu je namenjena delavnica?

Na morju smo navtiki povsem odvisni od vremena in zato o njem nikoli ne vemo preveč. Predavatelji z Juretom Jermanom na čelu bodo poskrbeli, da boste po delavnici veliko bolje razumeli vremenske pojave na Jadranu in se jim ustrezno prilagajali.

Cena: 20,00 EUR

Kdaj: Sreda, 14.5.2014 ob 18.00

Kje: Kulturni dom Kamnica, Vrbanska cesta 97, Kamnica, Maribor

Prijava na predavanje VREME NA MORJU

Na vaš elektronski naslov, ki ga boste navedli v naročilu, bomo poslali predračun za plačilo udeležbe na predavanju.
Mesto na predavanju je rezervirano, ko prejmemo plačilo predračuna! Plačila morajo prispeti na naš TRR najkasneje 12.5.2014.


Ime:
Priimek:
Elektronski naslov:
Naslov:
Pošta:
Poštna številka:
Telefon:
Št. oseb:
Potrditev nakupa: Da, potrjujem nakup

 

 

Ponedeljek 07 Apr 2014

Nestalen veter je organizatorjem in 202 udeležencem prve tekme Evropskega pokala za razred laser paral živce od petka do nedelje. Niti en dan ni minil brez zapletov in čakanja, bodisi ker vetra ni bilo ali pa je tako naglo spreminjal smer, da je bilo potrebno tekmovanje prekiniti. Kljub vsemu sta se v slovenska jadra ujeli dve odličji.

Od predvidenih osmih plovov je regatnemu odboru uspelo izpeljati štiri regate za razred laser standard in dve za floto radialov in laserjev 4.7. To je dovolj za veljavnost prireditve, ki jo je v konkurenci laser standard dobil Dany Stanišič (SRB) s točko prednosti pred Urošem Kraševacem (SLO) in Markom Perešo (CRO). Nik Pletikos (SLO) se je z enako bero kot Hrvat uvrstil na četrto mesto, medtem ko je Matej Valič z uvodnega tretjega mesta nazadoval na sedmo. »Nisem se dobro znašel. Tukaj jadram že celo življenje in nikoli nimamo takih pogojev, kot med to regato. Ampak to ni izgovor, saj so bile razmere za vse enake,« je svojo predstavo na morju ocenil član koprskega Jadra.

V floti 63 laser radialov je Gianmarco Planchestainer (ITA) ostal neporažen. Za las počasnejša Martha Faragun (ITA) je zasedla drugo mesto, po taktično brezhibni vožnji pa se je na tretjem mestu znašel Maks Vrščaj. » Z uvrstitvijo sem zadovoljen, saj sem v danih razmerah iztržil kar največ. Med dolgim čakanjem na štart sem opazoval od kod piha in zdelo se mi je, da bolje vleče z leve. Zato sem se odločil za levo stran regatnega polja in si že na prvi stranici prijadral znatno prednost. Oznako v veter sem obrnil peti in do konca regate uspel napredovati na tretje mesto,« je s potekom zadovoljen Črnomeljčan, ki ga bo pot na Obalo znova zanesla med velikonočnimi prazniki zavoljo izolskega Spring Cup-a.

Med 116 krmarji enoseda laser 4.7 so si prva tri mesta razdelili Ilaria Rochelli, Federico Fornasari in Francesca Bergamo iz Italije. Najboljši slovenski rezultat v sicer najmnožičnejši floti je šesto mesto Liama Orla, kamor se je Koprčan zavihtel po zmagi v zadnji preizkušnji.

Ponedeljek 07 Apr 2014

Na zadnji dan finalnih plovov in za vse tiste jadralce, ki se niso uvrstili med najboljših deset, tudi na zadnji regatni dan, je jadralce prebudil dež in na nekaterih regatnih poljih veter v sunkih do 20 vozlov, na drugih, recimo na polju finnov, pa vetra danes ni bilo, ali pa je bil močno spremenljiv, zato so zaman čakali na uspešno izpeljavo vsaj enega plova. V veljavi ostajajo rezultati od včeraj, Vasilij Žbogar odhaja v jutrišnjo regato za medalje z osmega mesta, Gašper Vinčec pa je svoj nastop na Palmi zaključil na skupnem 29. mestu.

Dekleta in fantje v 470 so odjadrali tri plove. Tina Mrak in Veronika Macarol sta končali na dveh devetih mestih in enem 15. ter jutri napadata s sedmega mesta. Tina Mrak in Veronika Macarol: »Zjutraj smo odšli na morje po dežju in SZ vetru s sunki do 18 vozlov. Na programu smo imeli tri regate. Veter je obračal, spreminjal jakost in na koncu smo prišli na obalo v lepem, sončnem vremenu, zapihal je termični veter. V cilju sva bili kot 9., 9. in 15. V jutrišnjo regato za medalje sva se uvrstili s 7. mesta in imava možnosti rezultat še nekoliko popraviti.« Domen Vasič Stepančič in Jakob Božič sta se uvrstila na 31., 24. in 34. mesto in svoj nastop na Palmi zaključujeta na skupnem 59. mestu od 78 ekip.

Naš edini laserist Žan Luka Zelko danes v prvem plovu ni nastopil, potem pa končal na 19. in 14. mestu ter se vrača domov na skupnem 74. mestu. Žan Luka Zelko: »2x vodim, prvič končam 20., drugič pa 14.. Sam sebe sem presenetil s pametnimi in prav tako neumnimi odločitvami. Svetovnega pokala je konec, končal sem na 74. mestu od 144 tekmovalcev. Lahko bi bilo dosti boljše, ampak sem zadovoljen s svojim napredkom. Odhajam v Marsaille, kjer me čaka evropski pokal.«

Jutri bomo v regati za odličja navijali za Tino Mrak in Veroniko Macarol ter Vasilija Žbogarja.

7. Tina Mrak in Veronika Macarol, 470: 4, 21, 19, 8, 11, 14, 9., 9., 15
59. Domen Vasič Stepančič in Jakob Božič, 470: 15, 7, 34, 20, 27, 5, 25, 31, 24, 34
8. Vasilij Žbogar, finn: 5, 7, 5, 10, 4, 14, 4, danes nič
29. Gašper Vinčec, finn: 11, 9, 25, 27, 11, 29, 14, danes nič

74. Žan Luka Zelko, laser standard: 30, 19, 18, 35, 9, 13, 19, 12, DNC, 19, 14

Ponedeljek 07 Apr 2014