Zadnje iz eTrgovine

1,590.00€

Litijeva baterija BlueCell 100 Ah 38,4 V je namenjena vsem, ki bi se radi izognili pomanjkanju električne v trenutku, ko začne riba prijemati. Njena kapaciteta znaša 3840 Wh. Vsa energija je shranjena v eni bateriji standardne velikosti 522x238x217 mm. Zaradi izjemne gostote energije, je ekvivalentna 3 zaporedno vezanim svinčenim baterijam s kapaciteto 200 Ah. Njena teža znaša le 29 kg in nadomesti 180 kg svinčenih baterij. Baterija je izdelana s pomočjo najnovejše tehnologije. Vgrajene ima prizmatične celice, ki omogočajo preko 3000 praznjenj preko 70% nazivne kapacitete.

Zanesljivost

Litijeve baterije BlueCell imajo vgrajen sistem BMS, ki učinkovito ščiti baterijo pred prevelikim izpraznjenjem ali polnjenjem. Ko napetost na bateriji pade pod 10 V, se baterija samodejno izklopi in prepreči škodljivo praznjenje, ki bi lahko baterijo poškodovalo. Enako je pri polnjenju. Baterijo lahko globoko izpraznimo več kot 3000-krat. Če jo bomo izpraznili vsak dan preko 70 % nazivne kapacitete, bomo za to potrebovali 10 let. Pri praznjenju baterije do 50 % pa bo njena življenjska doba več kot 6000 ciklov. V tem času bi na plovilu svinčene baterije morali zamenjati vsaj trikrat. Da so litijeve baterije vrhunske kakovosti, zagotavlja tudi triletna tovarniška garancija.

Nadzor

Litijeve baterije BlueCell 100Ah 38,4V imajo vgrajeno bluetooth povezavo. S pomočjo aplikacije na telefonu lahko spremljate stanje baterije.

Prikazani so:

  • odstotki napolnjenosti baterije,
  • tok polnjenja/praznenja,
  • napetost na bateriji,
  • napetost posameznih celic,
  • temperatura baterije
  • število ciklov
  • zgodovina polnjena/praznjenja
  • in številni drugi parametri.

Tehnični podatki:

  • Nazivna kapaciteta: 100 Ah
  • Uporabna kapaciteta: 100 Ah
  • Nazivna energija: 3840 Wh
  • Uporabna energija: 3840 Wh
  • Dimenzije (DxŠxV): 522x238x217 mm
  • Teža: 29 kg
  • Tok praznjenja (max): 100 A
  • Tok polnjenja (max): 100 A
  • Temperaturno območje polnjenja: -10 – 60 C
  • Temperaturno območje praznjenja: -20 – 70 C
  • Napetost polnjenja: 43.2~43.8V
  • Priključni terminal: M8
  • Število ciklov pri praznjenju preko 70%: 3000
  • Življenjska doba (ciklov): 6000+
  • Samodejno praznjenje: <3,5% na mesec
  • Garancija: 3 leta
BlueCell 100Ah 38,4V BT

Zadnji video

Bobby Schenk: Sidranje

Jadranje je za nas najlepša vrsta športa, najkrajša pot do sreče, do svobode. Popolna svoboda se jadralcu ponudi šele takrat, ko ni omejen na tesna, občasno celo umazana pristanišča; ko lahko zapluje v zaliv, ki je tako vabljivo nedotaknjen in romantičen in jadralcu nudi zatočišče pred neurjem in razburkanim morjem.

Avtor je mnoga leta nabiral dragocene izkušnje po vseh morjih sveta. Bralcu želi posredovati svoje znanje in izkušnje nabrane na potovalnih jadranjih, pri katerih je samoumevno, da se je potrebno znati tudi zasidrati, saj pristanišča niso vedno na voljo.

Iz vsebine knjige Sidranje

Avtor se v knjigi najprej posveti opremi, ki je potrebna za uspešno in zanesljivo  sidranje. Rešuje tudi dileme med različnimi vrstami opreme, da se lažje odločimo za nakup tiste, ki bo najbolje ustrezala našim potrebam, oziroma je najbolj primerna za sidranje na tipu morskega dna, kjer najpogosteje sidramo.
V drugem delu se posveti različnim manevrom sidranja in ukazov, ki jih uporabljamo za uspešno komunikacijo med skipperjem in posadko.

Ko smo na sidru se posveti problemom zategovanja verige, sidranju na kopno, ter sidranje s krmno vrvijo na obalo ali pomol. Po uspešnem sidranju je govora o pravilnem dvigovanju sidra, izruvanju sidra ter problemom, ki se pojavijo kadar sidramo v zasedenem zalivu ali luki.

V zadnjem delu knjige rešuje probleme sidranja v slabem vremenu, sidrni straži ter tehničnim napakam, ki se lahko zgodijo pri sidranju, kot na primer odpoved sidrnega vitla, ali kaj storiti, ko sidra ne moremo izvleči.

Knjiga je v celoti posvečena le sidranju in podrobno opisuje na kaj vse moramo biti pozorni, da bo naše sidranje uspešno in bomo lahko noč na sidru prespali, prepričani, da smo dobro zasidrani.Knjiga je namenjena vsem vrstam navtikov, tako začetnikom, občasnim morjeplovcem, kakor tudi izkušenim skipperjem, ki bodo lahko svoje znanje še poglobili. Knjiga na 148 straneh zelo nazorno obravnava vse teme za varno in brezskrbno sidranje in prenočevanje v zalivih. Vsebina je obogatena z 70 barvnimi fotografijami in 15 skicami, za pomoč pa so še 4 tabele.

 

Naroči knjigo Bobby Schenk - Sidranje 

Sobota 22 Mar 2014

Potapljači so na koralnem grebenu na otoku Grand Cayman nedaleč od kraja Frank Sound lovili ribe, ko je do njih nenadoma priplaval velik karibski morski pes. Kako se je potapljač branil pred morskim psom, si lahko pogledate v videu, ki ga je posnel s podvodno kamero.

Sobota 22 Mar 2014

Prejšnji teden je v Miamiu potekal Miami Sailing Week. V šestih različnim monotipnih razredih se je pomerilo skupno 188 plovil. Jadrnici Flat Stanley Racing: Hooligan, iz Združenih držav Amerike, se je v zadnjem plovu zlomil jambor. Trey Sheehan, Curtis Florence in  Bill Abbott so na svoji jadrnici tipa Migles 20 jadrali z vetrom in popolnoma nepričakovano se jim je zlomil jambor. Kljub nesreči, zaradi katere niso končali zadnjega plova so se v skupnem seštevku uvrstili na 27. mesto. Ekipa je imela na krmi plovila nameščeno kamero s katero je posnela, kako se je nenadoma prelomil jambor.

Sobota 22 Mar 2014

Danes se je morala ekipa Jamaica Get All Right obrniti proti severu in zapluti proti Japonskemu mestu Yokohama. Anglež Mick Wood ima močno infekcijo prsnega koša in potrebuje nujno medicinsko pomoč.

Člani njegove posadke, so mu že pomagali po svojih najboljših močeh, vendar so bolečine tega 63 letnega jadralca postale nevzdržne in ekipa je morala spremeniti smer plovbe proti mestu Yokahami, kjer ga bodo odpeljali v bolnišnico. Bolečine so se iz prsnega koša razširile še na roko in stanje jadralca je zaskrbljujoče. Po posvetu z medicinsko pomočjo regate, so ugotovili, da je edina možna rešitev, da se jadralca odpelje v bolnico, kjer mu bodo lahko nudili strokovno pomoč.

Pred dvema dnevoma so imeli podobno težavo na jadrnici PSP Logistics. Njihova jadralka Angie Faulkner je nerodno padla na krovu jadrnice in si poškodovala roko. Skipper Chris Hollis se je odločil, da odplujejo proti Kagoshima Wan (na skrajnem južnem delu Japonske), od koder so jadralko odpeljali v bolnišnico. Po pregledu in slikanju so ugotovili, da si je jadralka zvila ramo in da je bila odločitev skipperja pravilna.

Ekipa PSP Logistics se je po zaključenem prevozu vrnila na mesto, kjer so vključili motor in nadaljevala s plovbo proti San Franciscu.

Sobota 22 Mar 2014

Letošnje vreme močno nagaja jadralcem regate Clipper. Po srečnem pristanku v kitajskem  Qingdau, so bili prisiljeni start 10 etape prestaviti.

Prečkanje Pacifika, ki naj bi se pričelo v Qingdau so morali prestaviti zaradi goste megle, ki je onemogočila varen pričetek. Včeraj se je megla nekoliko razredčila in dvignila. Jadrnice so tako ob 8:50 po lokalnem času razprle jadra in se odpravile na 5.600 nmi dolgo plovbo preko Pacifika do San Francisca v ZDA.

Tokrat so organizirali tako imenovani Le Mans pričetek regate. Vse jadrnice so bile zbrane pred startom. Jadra so bila spuščena, motorji ugasnjeni. Po 10 minutnem odštevanju, so morale vse ekipe dvigniti enaka jadra in pričeti s plovbo. Ker je pihal le šibak veter, so morali vsi dvigniti celotno glavno jadro in Yankee 1. Prvih 10 minut so morali vsi pluti v isti smeri z enakimi jadri, nato pa so jih lahko zamenjali po svoji presoji in izbrali svoj kurz.

Flota je iz Qingdaa odplula proti jugu Južne Koreje, nato pa proti svetilniku Sata Misaki na jugu Japonske. Najhitreje so pričele ekipe Derry~Londonderry~Doire, Old Pulteney in Invest Africa and Jamaica Get All Right. Ker so razlike majhne in vetrovni pogoji enaki se ekipe stalno menjajo na pozicijah. Ko bodo pripluli do japonske obale in Črnega toka (močan severni tok, ki je temnejše modre barve kot ostalo območje) bodo zapluli tudi v močnejše vetrove, ki bodo floto pospešili preko severnega Pacifika.

Na etapi bodo tekmovali tudi v Ocean sprintu in prepluti bodo morali kontrolne točke, kjer se bodo borili za bonus točke. Na etapi bodo lahko dvakrat izkoristili tudi Stelat mode (posamezna jadrnica lahko skrije svojo pozicijo, da ostale ekipe ne vedo, kje se trenutno nahajajo in ne morejo spremljati njihovih taktičnih odločitev). Posamezno obdobje nevidnosti jadrnice traja 24 ur.

Zadnja jadrnica PSP Logistics je iz Qingdaa izplula šele danes in se s pomočjo motorja približujejo startni poziciji. Njihova končna uvrstitev na regati se bo upoštevala glede na porabljen čas za plovbo. Njihov kasnejši start je razlog poznega prihoda na Kitajsko zaradi težav na 9. etapi.

Sreda 19 Mar 2014

V JK Pirat Portorož se je pretekli konec tedna v lepem, sončnem vremenu in prijetnem vetru odvijal Spomladanski pokal 2014, razpisan za razrede laser radial, laser 4.7, 29er in optimist.

Tradicionalno dobra organizacija je spet privabila veliko število optimistov. Nastopilo jih je 47, poleg slovenskih še italijanski, avstrijski, madžarski ter jadralka iz Romunije. Po odjadranih vseh šestih predvidenih plovih – v soboto so jadralci opravili po 4 plove v južnem vetru hitrosti 6 do 8 m/s, v nedeljo pa še preostala dva plova v rahlem zahodniku in hitrosti vetra med 3 do 4 m/s – je slavil domači jadralec Rok Verderber (JK Pirat) pred Maro Turin (JK Izola) in Klemnom Semelbauerjem (JK Pirat). Druga deklica je bila še ena slovenska jadralka, Špela Hajdinjak na skupnem 18. mestu (JK Olimpic).

Tudi v kadetski razvrstitvi je slavil slovenski jadralec Daniel Cante (JK Izola), drugi je bil njegov klubski kolega Martin Fras, tretja pa italijanska jadralka Gaja Pela (sicer tretja med deklicami skupno).

V razredu 29er so nastopile tri posadke. Najboljša je bila ekipa Dylan H. Tidd - Gregor Lipovec iz domačega JK Pirat, drugi sta bili Lara Polšak in Tabea Kolenc (JK Pirat) in tretja Luka Babnik in Gregor Volčič (ŠD Piran).

Jadralci v razredu laserji niso nastopili.

Vir: JZS

Sreda 19 Mar 2014

V začetku meseca marca je angleški jadralec Alex Thomson izvedel neverjeten podvig in se po jamboru sprehodil s krova plovila do vrha 30 metrov visokega jambora njegove jadrnice Hugo Boss med plovbo.

Video je nastal v komercialne namene za promocijo njegovega sponzorja. Številni so se spraševali, če je video posnet ali je le montaža. Odzivi na video so bili različni. Nastalo je celo nekaj video posnetkov – parodij na njegovo kaskadersko dejanje. Kot odgovor na številna vprašanja, je Alex sedaj izdal še video posnetek zakulisja pri snemanju njegovega zadnjega podviga.

Oglejte si še druge videe Alexa Thomsona:

- Hoja po jamboru

- Sprehod po kobilici

- Parodija: Kengurujev sprehod po jamboru

Torek 18 Mar 2014

BoatLock je celovita rešitev za varovanje vašega plovila pred krajo.

BoatLock je visoko kvalitetna naprava za zaščito plovila pred krajo. Povezana je s sateliti GPS in GLONASS. Podatke o lokaciji plovila prenaša na vaš mobilni telefon s pomočjo aplikacije, ki si jo naložite na pametni telefon preko APPSTORE in GOOGLEPLAY.

BoatLock sistem je zasnovan tako, da je njegova uporaba skrajno enostavna. Le z nekaj kliki boste aktivirali delovanje. Ker je naprava že prednastavljena, vam dodatnih nastavitev za pravilno delovanje ne bo potrebno opravljati.

Naprava na plovilu ne oddaja nikakršnih zvočnih signalov, zato nepridipravi ne bodo obveščeni o tem, da se je sprožil alarm. Preko sistema bo vaše plovilo oddalo signal, da se je oddaljilo od določene lokacije in o tem boste takoj obveščeni preko alarma na vašem mobilnem telefonu. Za delovanje ne potrebujete sklenjenega naročniškega razmerja s telefonskim operaterjem za SIM kartico in tako z uporabo nimate dodatnih stroškov.

Prednosti

- učinkovito obveščanje
- nizka poraba energije
- vodotesna naprava (IP67)
- cenovno dostopna letna naročnina

Kdaj se aktivira BoatLock?

BoatLock aktivira alarm vedno, ko se vaše plovilo premakne iz določenega območja. Sistem ima za delovanje lastno baterijo. Tako boste o premiku obveščeni tudi v primeru izpraznenja akumulatorjev ali odklopa akumulatorjev zaradi kraje.

- Sprememba lokacije plovila
Ko se plovilo premakne izven varovanega območja, sproži obvestilo o premiku in oddaja lokacijo plovila, ki jo lahko spremljamo na zaslonu mobilnega telefona.

- Zagon plovila
Naprava sproži alarm, ko pride do nedovoljenega vžiga motorjev plovila

- Odklop naprave
V kolikor pred ali med krajo pride do odklopa napajanja naprave bo ta sprožila alarm. Delovanje ji omogoča notranje baterija.

- V primeru slabe napetosti akumulatorjev
BoatLock pošlje obvestilo, ko se nevarno zniža napetost na akumulatorju plovila.

- V primeru odprtja predla konzole
V primeru, da bo prišlo do nedovoljenega odprtja konzole, bo naprava poslala obvestilo.

- V primeru zaznave vode v plovilu
Naprava ima vgrajen senzor za zaznavo vode. V kolikor bo v vaše plovilo začela vdirati voda vas bo o tem obvestila.

Cena naprave znaša 290,00 EUR z DDV. V ceno je všteto tudi prvo leto uporabe naprave oziroma storitve sledenja z napravo BoatLock.  Po preteku enega leta lahko podaljšate uporabo storitve. Cene paketov so naslednje:

BoatLock 110 - 12 mesečna naročnina: 119,00 EUR + DDV.
BoatLock 120 - 24 mesečna naročnina: 218,00 EUR + DDV.
BoatLock 130 - 36 mesečna naročnina: 297,00 EUR + DDV.

Več informacij o BoatLock sistemu si lahko preberete na tej povezavi: BoatLock

Priporočamo, da vgradnjo naprave prepustite pooblaščenemu monterju ali serviserju. Naprava je izdelana v Evropi in ima enoletno garancijo. Za dodatne informacije se  lahko obrnete na: Stal elektronik d.o.o., Tel: 01/4233 540, Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., www.stal.si

Ponedeljek 17 Mar 2014

Ameriška ladjedelnica Carver ima več kot 60 letno zgodovino gradnje prestižnih jaht. Te bogate izkušnje, privedene skoraj do popolnosti, izžareva vsako plovilo, ki zapusti to renomirano ladjedelnico.

Pri konstruiranju se upoštevajo najvišji tehnološki standardi, ki so na voljo, za izdelavo pa uporabljajo izključno izbrani materiali. Od samega začetka je prisotna tudi težnja, združiti visoko tehnologijo z umetnostjo in čustvi. Vse faze razvoja plovila od prvih osnutkov do končne izdelave so plod lastnega znanja in tako za vsako Carver plovilo lahko rečemo, da ima dušo. Cilj h kateremu stremijo je, izdelati najboljše plovilo na svetu, za kar uporabljajo najvišje kvalitetne standarde. Brez kompromisov.

Iz modelne palete velja izpostavit dva sveža modela s fly bridgem, C 34 in C 40, ter povsem novi C 37. Nezamenljiv in inovativen design jih prepričljivo loči od konkurentov, razkošje prostora pa je primerljivo z razred ali dva večjimi plovili. Pri opremi je seveda moč slediti individualnim željam lastnika. Več informacij je na voljo pri zastopniku, podjetju AS Boats iz Frama.

Info: www.as-boats.si

Fotogalerija: Novost: Plovila Carver

Ponedeljek 17 Mar 2014

Marsikdo se sprašuje, kako hitra bodo plovila s katerimi bomo jadrali v prihodnosti. To vprašanje si postavljajo tudi organizatorji tekmovanja Volvo ocean Race, ki so za novi dve ediciji tekmovanj skonstruirali nova plovila, ki naj bi bila še hitrejša od dosedanjih.

Nove jadrnice Volvo Ocean 65 so popolnoma nova plovila, ki so oblikovana za naslednji dve regati Volvo Ocean Race. Pri načrtovanju so izvedli številne kalkulacije in različne simulacije, kako hitro se bo z novimi jadrnicami jadralo. Vprašanje kako hitro pa se bo jadralo v resnici, pa še vedno ostaja. Nova ekipa Brunel je te dni trenirala na svoji jadrnici. Na relaciji med Anglijo in Kanarskimi otoki so v 24 urah uspeli prejadrati kar 540 navtičnih milj.

540 navtičnih milj v enem dnevu je le 56 manj od trenutnega svetovnega rekorda, ki znaša 596,6 nmi in ga je leta 2008 postavila ekipa Ericsson 4 s svojo jadrnico Volvo Open 70. Pri plovbi 540 nmi v enem dnevu pomeni, da so v povprečju jadrali s hitrostjo 22,50 vozla. Seveda se zaenkrat na jadrnicah izvajajo treningi ekip in testiranja opreme, tako da so skipperji in jadralci prepričani, da bodo na sami regati okoli sveta, uspeli prepluti še večje razdalje v enem dnevu.

»Na jadranju proti Kanarskim otokom so proti nam pihali vetrovi s hitrostmi do 45 vozlov, vetrovi v krmo pa so dosegali hitrosti do 35 vozlov. Pogoji so bili izjemno zahtevni, vendar se je posadka izkazala za izjemno. Na plovilih ni prišlo do večjih okvar, zato sem zelo zadovoljen s plovbo.«, je povedal Bouwe Bekking, skipper na jadrnici Brunel.

Ena izmed novosti, ki bodo sigurno prispevale k hitrejšemu jadranju novih jadrnic, je nagnjena kobilica. Os kobilice so nagnili za 6 stopinj. Na ta način se premec plovila dvigne iz vode s čemer se izognejo potapljanju nosu jadrnice, kar je bil velik problem na dosedanjih regatah. Na ta način so jadrnice hitrejše in varnejše pri plovbi z vetrom. Bekking je povedal tudi, da je plovba z vetrom sedaj drugačna in predvsem bolj udobna.

Nove jadrnice so sicer nekoliko šibkejše od svojih predhodnic, vendar bodo nove tehnologije in večja izbira jader pomagala pluti hitreje, kot so plule do sedaj. Ekipa Brunel bo v naslednjih 14 dneh izvajala dodatne teste ter delala na programu za predvidevanje hitrosti. Po dosedanjih izračunih naj bi Volvo 65 pri plovbi v veter s hitrostjo 30 vozlov dosegala hitrosti okrog 11 vozlov, pri plovbi z enako močnim vetrom v krmo, pa naj bi bila hitrost 30 vozlov. Izračuni predvidevajo, da bi jadrnica plula v vodi brez valov. To so seveda teoretične hitrosti. Za prave odgovore bo potrebno počakati še nekaj mesecev.

Ponedeljek 17 Mar 2014